Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Pierderea răbdării

Peseiro a gestionat mai bine decît Rednic derby-ul de duminică

Conducînd autoritar derby-ul dintre Rapid şi Dinamo, Al. Tudor a demonstrat că rămîne arbitrul nostru numărul 1. Poate că a fluierat prea mult, dar a făcut-o ca să nu scape […]

luni, 25 august 2008, 6:37

Peseiro a gestionat mai bine decît Rednic derby-ul de duminică

Conducînd autoritar derby-ul dintre Rapid şi Dinamo, Al. Tudor a demonstrat că rămîne arbitrul nostru numărul 1. Poate că a fluierat prea mult, dar a făcut-o ca să nu scape din mînă un meci încins şi precedat de zîzanie. Nu l-a scăpat. A greşit doar în momentul în care, spre final, l-a trimis în tribună pe Peseiro, pentru că, pasămite,  depăşise spaţiului tehnic. Decizie exagerată întrucît, într-o asemenea tensiune, puţini sînt antrenorii, dacă e vreunul, care să respecte toate regulile. Pe de altă parte, eliminat pentru a 3-a oară în 5 etape, întîi cu Farul şi apoi cu CFR Cluj, portughezul trebuie sĂ ÎnŢeleagĂ cĂ arbitrii l-au luat la ochi, cĂ-l vÎneazĂ. Ca atare, se cuvine să fie mai precaut, să realizeze că lui nu-i mai e permis ceea ce altor confraţi li se îngăduie. Deşi nu-i corect, asta e situaţia.

Altfel, Peseiro a gestionat mai bine partida, probă că Rapid a întors rezultatul de la 0-1 la 2-1 în ultimul sfert de oră. A dovedit curaj cînd i-a scos din lot, pentru indisciplină, pe Bozovici şi pe Boya. Renunţînd la camerunez, socotit cel mai în formă atacant vişiniu, şi-a asumat un risc deosebit. Iată însă că i-a ieşit. La fel, a fost inspirat cînd a decis să-l titularizeze pe Djalovici şi să-l introducă pe Pitbull. A mers pe mîna lui Perjă ca fundaş stînga, evident o improvizaţie, şi iarăşi i-a ieşit. Dacă Rapid a cîştigat derby-ul, ba încă pe merit, victoria i s-a datorat în mare măsură tehnicianului lusitan. Jose peseiro a mutat de fiecare datĂ la fix.

Nu acelaşi lucru se poate spune despre Rednic, pînă şi finanţatorii dinamovişti criticînd prestaţia unei formaţii în care au băgat o groază de bani. Inclusiv, repatriindu-i deunăzi pe M. Niculae şi pe Tamaş, amîndoi jucători de “naţională”. În ciuda strădaniei acţionarilor de a nu tulbura liniştea în vestiar, de a fi diplomaţi, ei Încep sĂ-Şi piardĂ rĂbdarea. Deschis sau voalat, dar parcă mai deschis, ei îi reproşează actualului antrenor că i-a îndepărtat pe Mărgăritescu şi pe C. Munteanu, a căror plecare a slăbit compartimentul median. Cu precădere dispariţia primului a privat linia de mijloc şi, mai departe, întreaga echipă de un efort şi o înverşunare în lipsa cărora victoriile se obţin mai greu ori nu se obţin deloc.

Duminică, “Puriul” n-a ghicit formula de start. Surprinzător, a mizat pe Boştină şi pe M. Niculae, vîrf de atac incomplet restabilit, ca să-l ţină rezervă pe Dănciulescu şi să-l folosească abia din minutul 77! Se aude că, aşa cum nu l-a înghiţit pe Mărgăritescu, mircea rednic nu l-ar agrea nici pe DĂnciulescu, de care, dacĂ ar fi sĂ hotĂrascĂ numai el, s-ar descotorosi Şi mÎine. Personalitatea şi reputaţia lui Danciugol l-ar deranja. Poate că da, poate că nu, gura lumii vorbeşte vrute şi nevrute, iar în urma unei înfrîngeri antrenorul e cel dintîi tras la răspundere. Oricum, din pricină că jocul roş-albilor şchiopătează, Rednic nu mai stă pe roze. Dimpotrivă, are probleme. Conform obiceiului, pe multe dintre ele pare să şi le facă singur. Sau chiar şi le face.

Comentarii (44)Adaugă comentariu

hmmm (1 comentarii)  •  25 august 2008, 18:52

pesiro a facut o cursa de vreo 35 de metrii pe marginea ternului,daca nici pt. asta nu trebuia eliminat,atunci pt. ce ? in rest,se stie ca rednic este un antrenor compromis moral,va pleca repede de la dinamo,el a facut harcea-parcea linia de mijloc dinamovista prin inlaturarea lui china si cap de zmeu,in schimb aducand niste glume gen campos sau diakite. dinamo arata acum ca un teren de tenis,fara fileu! au fundasi,au atacanti,dar n-au mijlocasi!

chupac (11 comentarii)  •  25 august 2008, 18:58

tataie,dar ziaru matale nu spune nimic de al 2 lea cartonas galben al lui ropotan,care ar fi insemnat eliminare?sau anu asta tineti partea lui dinamo?

Razvanica (1 comentarii)  •  25 august 2008, 19:08

Zici ca Tudor asta e copilul vostru. 11m nedat, cel putin 2 galbene date aiurea, Ropotan cu 2 galbene dar fara rosu… asta e corect pentru voi. Si ala a fugit pana la linia de corner iar Ioanitoaia zice „pasamite a depasit”. Pai ce sa faca mai mult de atat? Dupa fiecare etapa zic ca nu mai intru sa va citesc pentr ca sunteti deplorabili, dar nu ma pot abtine. Nici pana astazi nu am auzit sa intrebati de ce Peiseiro a avut voie sa stea in tribuna la Otelul-Rapid. V-ati facut bloguri ca sa scrieti tot ca inainte, fara sa tineti cont de ce spunem noi.

Petre Ionescu (3 comentarii)  •  25 august 2008, 19:10

Se vede ca ce trebuie acoperit ,este acoperit.
Am facut un comentariu la editorialul precedent , comentariu care s-ar potrivi cu editorialul de azi. Comentariul era despre al II-lea cartonas galben aratat lui Ropotan . Inca nu sunt lamurit pe deplin , 100 % , in fara oricarui dubiu , cartonasul din min. 10 al meciului era pentru Ropotan sau nu. Ce au comentat cei de la televizor ca galbenul din repriza a II-a pentru Ropotan era al II-lea si deci trebuia elimnat , au mintit , erau beti , n-au vazut bine ?
Cotidienele de sport care vand ziarele si care au preentia de profesionisti au pareri total diferite,de ce ? Pentru aceiasi faza ???
Unul dintre ele nici macar nu mentioneaza faultul lui Ropotan din repriza a II-a . Ghiciti care . Evident cel care mentioneaza faultul lui Ropotan din repriza 1 .
Din haosul acesta de comentarii si observatii contradictorii din partea unor persoane care vor sa treaca drept oameni cu experienta in „fenomen” reiese ca Ropotan a luat cu adevarat 2 cartonase galbene dar ca nimeni nu are curaj sa il acuze pe arbitrul Tudor de o gafa de incepator care i-ar periclita nu stiu ce sanse sa arbitreze la nivel international . Este clar ca jurnalistii romani sunt sau fricosi sau incompetenti sau intesati .
Dvs. ce ziceti ? De faza , de al II-lea cartonas galben al lui Ropotan , bineinteles .

Va rog sa nu puneti placa ca „daca ne placeti nu ne cumparati ” deoarece sunteti ca un monopol in domeniu , adica aceiasi ziaristi de zeci de ani , aceleasi 2 cotidiene de sport, aceleasi colective de redactie care se plimba dintr-un loc in altul , si din pacate nu prea avem alternative . Profitati de asta din plin si de multi ani .
Cu deosebita stima .

Andrei Filip (7 comentarii)  •  25 august 2008, 20:12

As dori si eu sa aflu parerea dumneavoastra referitor la cele 2 galbene acordate lui Ropotan!! Au fost intr-adevar 2 cartonase galbene sau nu?

marius (1 comentarii)  •  25 august 2008, 20:18

toate emisiunile gestionate de dumneavoastra sunt fara nerv,fara promptitudine,slabute…
Cand erati pe Antena 2,nu va urmaream,cred ca asa o sa procedez si de acum incolo!Luati exemplu la Realitatea,ce emisiuni sportive au!Sa fie varsta?!

cezi (10 comentarii)  •  25 august 2008, 20:34

bai nu mai puneti intrebari ca nu va raspunde nimeni!!!se cheama blog dar asa ca sa intre fraieri mai multi pe site!!!nici nu se sinchisesc sa se uite pe aici!!!inteleg foarte bine ca unii injura,dar atunci il desfiintezi si gata!pe el blog!daca il mentii mai da o privire ce doresc doi trei cititori vai mama lor!!! nu am vazut pa<na acum vreun raspuns pe blogul asta!din pacate!

tiesto (5 comentarii)  •  25 august 2008, 21:32

Nu Ropotan a luat 2 galbene , ci Bostina a primit pentru proteste !
Cat despre Ovidiu Ioanitoaia , sa ajungeti si voi la degetul lui mic si pe urma sa comentati !

Marcello (4 comentarii)  •  25 august 2008, 22:16

Tamas si M. Niculaie, jucatori de „nationala” ?!?!?… Ma-ndoiesc… Ca sint chemati la „nationala” e una, pe cind SA FII jucator de nationala e alta…
Amindoi, atit Tamas cit si M. Niculaie, sin PRAF…

Ai lasat vreodata muzica sa-ti vorbeasca? (16 comentarii)  •  25 august 2008, 23:13

Macar un arbitru a iesit cu nota buna din toata povestea asta. Dar parca prea multe eliminari are antrenorul Rapidului.Incepe sa miroasa a Mitica si a lui liga eftina…

CFR (4 comentarii)  •  25 august 2008, 23:27

Asta inseamna un antrenor bun, sa mute cand trebuie si cum trebuie. Felicitari Peseiro!

Taranu Claudiu (1 comentarii)  •  26 august 2008, 0:11

Imi place sa ma uit la meciuri fara ca sa am vreo echipa preferata….ma rog doar echipa nationala….dar am observat cate ceva si chiar nu mi-a placut. E simplu ce vreau sa va zic de fapt sa va intreb : Patronii din fotbal au drept de „viata” asupra jucatorilor? Ce vreau sa spun e ca nu mi-a placut ce s-a intamplat cu Coman ca nu a vrut sa prelungeasca contractul sau ce se intampla cu Vali Badea sau cu alti jucatori tineri care sunt trimisi in liga a 3-a sau cine stie pe unde. Oare ei (patronii) nu se gandesc la jucatorii astia ca au facut sacrificii si ca vor sa aiba o cariera si mai ales ca au demonstrat ca sunt sportivi buni. De ce nu le da drumul sa plece la alte echipe unde au sanse sa se afirme? Ne plangem ca nu avem jucatori dar ii lasam in uitare. Imi cer scuze, poate dvs …presa ati putea sa luati initiativa. Cum ar fi daca toata presa sportiva ar intra in „silezio stampa” … sa vedem atunci cine ii mai baga in seama pe „domnii” patroni de cluburi. Probabil o sa considerati ca bat campii si nu ma pricep la „afacerea” asta numita „fotbal”…probabil aveti dreptate dar…..domnilor, este doar o parere. O seara buna!

any (12 comentarii)  •  26 august 2008, 0:33

Rapid este echipa momentului la ora actuala,joaca fotbal ,nu se joaca in declaratii pline de nonsens si fara rost ,isi merita locul pe deplin ,si-a aratat clasa ce sa mai comentez atat ,ca nu mai are rost sa aburim lucrurile;
Eu,mai bine asi zice pierderea gramatici limbi romane ,mai usor cu mazgalirea cuvintelor frumoase!

nu aveti dreptate (1 comentarii)  •  26 august 2008, 0:42

nu a gestionat nimeni mai bine nici o situatie…

cautati o explicatie complicata pentru un fapt cat se poate de simplu: dinamo a pierdut pentru ca nu a aratat mare lucru ieri seara! dinamo a aratat ca o echipa de mijlocul clasamentului care a venit in giulesti „la ciupeala”. daca iese ceva pe contraatac bine, daca nu, e bun si un punct! cam asa a aratat dinamo aseara si ar fi fost o surpriza sa nu-i bata rapid!!

Khata (2 comentarii)  •  26 august 2008, 0:48

este vreunul dintre voi care daca e intrebat repede la ce echipa e Rednic stie sa raspunda? Eu trebuie sa ma gandesc 5 secunde ca sa imi dau seama daca astazi e la Rapid sau la Dinamo…

Petre Ionescu (3 comentarii)  •  26 august 2008, 9:29

Pentru Tiesto

Nu ai inteles ce am spus despre cartonasele lui Ropotan.

Nu este vorba daca Ropotan a luat doua sau trei cartonase galbene . Este vorba ca presa romana este chioara sau oarba ( cand este cazul ) si desi sunt numai doua grupuri de specialisti sportivi , numai doua , nu vad aceleasi lucruri , nu vad aceleasi meciuri , jucatorii parca au dubluri , unul bun pentru un cotidian este prost pentru alt cotidian ( in functie de interviurile acordate de echipa lui sau de deplasarile in care sunt luati ziaristii).
La televiziune este la fel , comentatorii parca au insolatie seara tarziu sau au tras ceva , daca meciul este ceva mai devreme .
Tot pentru Tiesto ( de fapt pentru Ioanitoaia , care face pe inteleptul , adica tace sau face pe mortul in papusoi ).

De ce un cotidian ( nu conteaza care ) mentioneaza ca Ropotan , si nu Bostina , a luat galbenul in prima repriza si nu zice nimic de faultul din a II-a repriza ( in care s-a acordat alt galben ) ?
De ce celalalt cotidian ( iar nu conteaza care , dar celalalt ) mentioneaza galbenul lui Ropotan din a II-a repriza , dar cel din prima (pentru Ropotan) nu ?

Asta a fost esenta mirarii mele .

Cum pot doua grupuri de experti , uitandu-se la acelasi meci , aceiasi jucatori , aceasi faza , sa vada doua lucruri diferite ??
Si miezul ambelor scapari ( de la ambele cotidiene ) fiind inexistenta greselii de incepator prost a lui Tudor ( care a tinut in mana meciul ) .

Nu este importanta existenta celui de-al II-lea cartonas pentru Ropotan.
Important este ca din alb se face negru , ca suntem prostiti in fata.
A nu stiu cata oara .
De specialisti platiti cu banii nostri , ca noi le cumparam ziarele .

un dinamovist (94 comentarii)  •  26 august 2008, 9:33

Nu sunt de acord ca Tudor ramane arbitrul nr 1. Maniera obstructionista de arbitraj a lui Tudor este de natura sa distruga spectacolul fotbalistic.
In legatura cu meciul Rapid – Dinamo nu ar fi prea multe de comentat. Victorie meritata a Rapidului cam asta se poate spune. Dinamo plateste tributul pentru incompetenta care exista la toate nivelele. S-au facut greseli inacceptabile. Nu trebuia izgonit Margaritescu atata timp cat nu a existat o varianta mai buna pe postul de mijlocas la inchidere (macar ca rezerva si tot ar fi trebuit pastrat). Cand ii vad pe Bostina si pe Cristea introdusi in primul 11 cu o insistenta demna de o cauza mai buna ma apuca nervii. Nu pot sa inteleg aceasta incapatanare a lui Rednic. Nu a vazut oare ca cei 2 nu prea fac faza defensiva si ca nici in ofensiva nu rup gura targului. Chiar daca Vranjkovic a gresit unele pase eu cred ca ar trebui folosit mai mult. Este muncitor (nu trantore precum cei 2) si poate ca in timp s-ar incadra in jocul echipei desi cred ca ideal ar fi sa se mai achizitioneze ori un mijlocas la inchidere, ori un mijlocas ofensiv de valoare. Este clar pentru toata lumea ca la aceasta ora mijlocul lui Dinamo este varza. Poate ca si aparatorii lui Dinamo au facut greseli in meciul cu Rapid, dar asta au facut-o spre finalul meciului si in conditiile in care au suportat aproape tot meciul presiunea Rapidului. Nu poti spera la performante daca permiti adversarului sa stea in permanenta in terenul tau fara sa-i pui probleme. As vrea ca si cei din conducerea lui Dinamo sa vada clar care sunt problemele echipei si sa ia masurile de rigoare. Fara mijloc echipa va mai pierde multe puncte.

Miticu (5 comentarii)  •  26 august 2008, 9:42

Totusi, cate cartonase galbene a primit Ropotan? In GSP scrie de min. 88, iar in PSP scrie de min 10. Sunt 2 faze total distincte…

Wittmann (8 comentarii)  •  26 august 2008, 10:13

***cum poti sa afirmi ca Tudor ramane no 1????Ai uitat episodul de la Urziceni cand umbla cu caseta pe la redactii si ne credea pe toti prosti cand a dat penalty innexistent pentru **???ai uitat meciul cu CFR din ghencea cand nu a dat 2 penalty-uri vazute din avion…in meciul Rapid-Dinamo nu a facut altceva decat sa fragmenteze jocul pentru ca nu e in stare sa gestioneze un meci…saracu Pit-bull a luat galben ca a cazut in careu dupa contact cu fundasul dinamovist desi nu a cerut penalty..***

kiki13 (4 comentarii)  •  26 august 2008, 11:08

Fara discutie Pesseiro e un antrenor bun. Mult mai bun decat Rednic care e ocupat mai mult de ce declara pe la TV decat de ce joaca adversarul. Dar nu sunt de acord ca Pesseiro e vanat. El trebuie sa invete sa respecte niste reguli ca si ceilalti antrenori din Romania, buni sau slabi, romani sau portughezi. De ce ne miram asa de mult cand se aplica regulamentul??? De ce ni se pare normalul asa de anormal???

Petrisor Socol (10 comentarii)  •  26 august 2008, 11:41

Nota 10 pentru arbitru. Cat despre meci, nivelul ridicat se datoreaza strainilor care stiu sa jeace.

Savu (1 comentarii)  •  26 august 2008, 11:47

Raspuns pentru KIKI13: Normalul ni se pare anormal atunci cand e aplicat regulamentul brusc si doar la domnul Peseiro.Sunt convins desi nu am vizionat toate meciurile din acest inceput de sezon ca multi au intrecut masura si putiti au fost cei ce au platit.

DarkW (2 comentarii)  •  26 august 2008, 11:57

arbitrul clar ca a fost ok

Gashp (4 comentarii)  •  26 august 2008, 12:17

Peseiro este peste toti antrenorii din Romania in momentul de fata. Rednic, Hizo, Andone, Laca ar trebui sa lase ciocu mic si sa mai mearga pe la anrtrenamaentele portughezului. Ar avea multe de invatat de la el.

Gashp (4 comentarii)  •  26 august 2008, 12:20

Zece motive pentru care Steaua NU se va califica in grupele Champions Leagu – http://caiusgashp.blogspot.com

gogu (3 comentarii)  •  26 august 2008, 12:21

categoric si le face. a avut noroc cu tragerea la sorti, care i-a scos in cale numai adversari second hand, pana la rapid. daca dadea peste echipe ceva mai artagoase, ii dadea borcea 1 milion numai sa plece, sau il punea manager delegat, la fel ca pe un alt mare teoretician al fotbalului ortopedic, ajuns general pentru meritele de la scornicesti si moreni.
rednic a gresit tactic sau echipa a jucat cu frica, iar in ce priveste schimbarile, nu tin minte vre un meci in care rednic sa nimereasca schimbarile atunci cand chiar era nevoie sa le faca.

Dinamo = Forever Champion (32 comentarii)  •  26 august 2008, 12:44

M-am uitat la reluarea meciului si sunt convins ca Tudor a tras cu Rapidul cel putin 10 % ! Ma refer aici in speciale la primele cartonase galbene si mai ales la faza din minutul 45 cind fundasul rapidist secera piciorul drept al lui Adrian Cristea fara sa atinga mingea nici macar dupa contact ! Penalty CLAR VAZUT SI DUPA LUNA !
O sursa din interiorul echipei din Ghencea a relatat la un post de radio ca Tudor a primit instructiuni de la imparat sa-i defavorizeze pe DINAMO, deoarece este singura echipa capabila sa-i puna probleme echipei ghenciste la cistigarea campionatului !
Putin despre comentatori : Gradinescule daca nu ai impartial poate ca ai fi si un comentator sportiv mediocru, atfel … Ma refer la meciurile echipei DINAMO comentate de tine…La faza din min 45 !

Dinamo = Forever Champion (32 comentarii)  •  26 august 2008, 12:47

Aaaaaaaaa si am uitat desigur : per total Rapidul a jucat mai bine dar meciul trebuia sa se termine egal !
Rezultat nemeritat !

jj bkl (26 comentarii)  •  26 august 2008, 13:17

pentru gashp

ai asistat la antrenamentele lui peseiro de ti se pare atat de bun in comparatie cu ceilalti?

dinamo stalin (2 comentarii)  •  26 august 2008, 13:24

am invins hidra comunista.
ce se intampla insa daca egala in min. 90 Ropotan, jucator uitat de la eliminare? Cine garanta pentru viata celor 406 cutzulachi?

dinamo stalin (2 comentarii)  •  26 august 2008, 13:31

@dinamu forver

Era meritat un egal sau chiar sa bata dinamu ar fi trebuit. Pai voi n-ati vazut ce goluri stupide a primit dinamu? Deci trebuia sa bata dinamu pt ca ea a inscris un gol destept rau. exersat la antrenamente.

nebunu’ (5 comentarii)  •  26 august 2008, 14:00

Sunt de acord cu eliminarea lui Peseiro. Problema este ca aceeasi masura trebuie aplicata tuturor antrenorilor lucru, care nu se aplica.

Simona (1 comentarii)  •  26 august 2008, 14:02

Tudor, mare caracter

Cariga (6 comentarii)  •  26 august 2008, 14:08

Mai Petrisor (si altii care laudati arbitrajul lui Tudor si prestatia jucatorilor), aici e vorba de meciul Rapid – Dinamo, nu Real – Valencia.

Marius (2 comentarii)  •  26 august 2008, 14:46

Nea Ovidiu, am impresia ca Peseiro este cam arogant si cred ca eliminarile au fost in baza regulamentului, nu cred ca-l vaneaza nimeni. Chiar trebuie sa-l tinem in brate pentru ca e strain? Antrenorii, jucatorii romani, si noi romanii in general, suntem mai „urati” sau mai „prosti”ca altii? Din pacate suntem mai fraieri.

stfn (1 comentarii)  •  26 august 2008, 15:10

dar multi prosti pe aici nu vorbiti nici unul de unirea urziceni sau de dan petrescu muriti sa vorbiti numai de straini cand era dan eliminat etapa de etapa nu am vazut atata tam tam in presa

tornado (7 comentarii)  •  26 august 2008, 15:35

peseiro nu greseste mai mult decat altii, sunt antrenori, mai bine zis majoritatea celor care pierd, injura arbitrul ca la usa cortului, si nu se iau masuri.

dupa prima infrangere la dinamo este criza, nu este normal, actionarii fac declaratii de suporteri infocati, pun o presiune care face rau pt echipa si rednic.
rednic a gresit: l.goian jucase bine, danciu este pregatit, margaritescu a plecat si nu a venit cineva de aceeasi valoare.

dar, se putea termina 0-1 si toata lumea lauda lotul si jocul echipei dinamo, si o lasa sa se pregateasca din nou de CL.

Ion (1 comentarii)  •  26 august 2008, 15:44

Domnilor, pana la urma cum ramane?
Arbitrul nr. 1 al Romaniei asa cum il numeste numai GSP-ul a acordat sau nu 2 cartonase galbene acekuiasi jucator?
Treaba asta chiar nu o comenteaza nimeni?

Mircea (3 comentarii)  •  26 august 2008, 15:48

Se afla prea greu ca CFR joaca pe teren propriu in CL…

mircea1923 (8 comentarii)  •  26 august 2008, 16:09

mai fratilor intelegeti odata ca Tudor NU I-A DAT NICIODATA 2 CARTONASE GALBENE LU’ Ropotan….. am fost la meci si la prima faza cand a faultat Ropotan a dat cartonas galben pt lovirea mingii dupa fluier unui catel, in nici un caz pt fault! Cat desptre astia care cer 11m in min 45 eu va spun ca aveti o problema cu capul cred…. am vazut si acea faza foarte bine pe stadion si nu se pune problema de penalty, mai mult, uitati-va la reactia jucatorului care nici macar nu schiteaza vreun gest de protest! Ati innebunit cu totii daca nu vedeti realitatea. Rapid a fost mult peste dinamo si rezultatul este un pic mincinos pt ca diferenta trebuia sa fie undeva la 2-3 goluri!

Sandokan (167 comentarii)  •  26 august 2008, 21:13

Deci inca odata pentru cei grei de cap: Problema nu este ca Peseiro nu ar fi fost eliminat in litera regulamentului, problema este ca regulamentul se respecta NUMAI ATUNCI CIND ESTE VORBA DE RAPID. Si asta de citiva ani. Vezi terenuri suspendate la Rapid si putin suspendate la Steaua sau NEsuspendate deloc(!!!) la Dinamo pentru cazuri similare, vezi cazul bricheta pentru lucruri similare, vezi Peseiro eliminat de TREI ori in 5 etape pentru cazuri MULT mai putin grave decit alte cazuri de antrenori care se cearta, injura arbitrii, sar la bataie… ca sa nu dau nume. deci, ce sa intelegem noi din asta? Ca s-a cam revenit la practicile de dinainte de 1990 cind Rapidul deranja tare multa lume si atunci cum-necum isi ispasea pedeapsa prin divizia „B”. Cu toate ca acum nu mai este cazul CHIAR ca atunci, este clar ca sunt interese muradare si se merge prietenii si pe tovarasii ale unor presedinti de club cu Dragomir, cu MieceaSandu, cu persoane influente din comisii sau arbitraj… asta este… MAFIA. este cineva care NU POATE vedea acest lucru? Nu cred. Inafara de faptul ca este rau intentionat, nebun sau batut in cap, sau nu are treaba cu fenomenul fotbal.

ingenuu (50 comentarii)  •  26 august 2008, 21:14

ropotan trebuia eliminat inca din min.29. greseala mare pentru tudor…

nick fc rapid 1923 (1 comentarii)  •  27 august 2008, 15:55

1. rapidul meu a invins , nu doar datorita celor doua goluri „stupide” cum zic unii.
cate suturi peste poarta din situatii excelente si cate mingi sutate in lobont?
cate mingi au oprit paulo andrade si costin lazar la mijloc?
cate mingi scotea marius constantin din preajma careului?
cate mingi lua maftei si le ducea in terenul lui dinamo sau le centra direct pe djalovici si lulio cesar sau cesinha?
numarati de cate ori a ajuns dinamu in careul nostru!
2. nu comparati gesticulatiile lui pesseiro cu ale lui lacatus, sau mai ales ale lui dan petrescu.e diferenta mare. in plus, el nu injura adversarii si nici macar pe arbitrii, nu ii tranteste pe jos, ci ii cearta pe jucatorii sai. tudor a respectat regulamentul sau arbitrul de rezerva ca a depasit spatiul tehnic nu inspre terenul de joc ci in lateral (!!!!!), in timp ce tudor desi atunci trebuia sa il elimine pe ropotan pt 2 galbene. daca comenta la adresa lui tudor pt neeliminarea dinamovistului, da mai intelegeam, omu era irascibil sau mai stiu eu, dar asah , el certa proprii lui jucatori.
3. prin castile alea ale arbitrilor nu pot vorbi si cu arbitrul de rezerva sau cu observatorul din partea arbitrilor? de ce nu i-a transmis nimeni acest lucru?
4. de ce i-a lasat pe dimovisti sa afiseze acele mesaje in tribune?o sa vedeti ca nu o sa ii suspende sau nici macfar sa ii amendeze pt treaba asta ci chiar tot pe noi ca nu am sudat scaunele alea.
5. marele maior sau procuror dinu sa comenteze si sa explice comportamentul suporterilor „sai” si de ce nu a fost eliminat ropotan? nu notase in carnetel?
vorba lui mircea badea: „traim (in fotbalul din) romania si asta ne ocupa (oftica ) tot timpul”
PS.: sper sa facem cat mai multe puncte in europa si in campionat si sa jucam in continuare fotbal; altii sa il pacaleasca

aciduzzu (78 comentarii)  •  27 august 2008, 16:40

Nu a gresit doar in momentul in care l-a trimis in tribuna pe Peseiro ci si cand nu l-a eliminat pe Ropotan (in cel putin 2 randuri).

Comentează