Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

La un pas de fericire

Împotriva campioanei mondiale, România a jucat mai bine decît împotriva vicecampioanei. La fel de organizat, dar mai înfipt, mai curajos. Ca atare, a deschis scorul, Mutu speculînd  gafa lui Zambrotta, ba a şi avut meciul în mînă, cînd acelaşi Mutu, […]

vineri, 13 iunie 2008, 9:37

Împotriva campioanei mondiale, România a jucat mai bine decît împotriva vicecampioanei. La fel de organizat, dar mai înfipt, mai curajos. Ca atare, a deschis scorul, Mutu speculînd  gafa lui Zambrotta, ba a şi avut meciul în mînă, cînd acelaşi Mutu, prea sigur de el, a ratat la 1-1 penaltyul care i-ar fi făcut pe toţi românii fericiţi.

Adevărul e că italia a fost peste Franţa, mai mobilă şi mai insistentă. A dominat prima repriză, posesie 61%, şi a deţinut iniţiativa şi după pauză. Disperaţi, simţindu-şi calificarea periclitată, azzurrii au forţat cu disperare, dar s-au lovit de un zid. Băieţii noştri s-au apărat eroic şi au contraatacat, nefiind cu nimic şi în nici un moment inferiori campionilor lumii. Păcat doar că le-au permis adversarilor să egaleze după numai cîteva secunde şi să reintre în joc.

Dacă Mutu ar fi reuşit să transforme lovitura de la 11 metri, am fi fost fericiţi. Aşa însă, rămînem doar satisfăcuţi şi mîndri, cu şanse reale de a continua cursa. Dincolo de aceste două remize, „tricolorii” au demonstrat că sînt o echipă care, deşi venită la Euro cu ultima şansă în grupă, este în curs de a deveni marea surpriză plăcută a competiţiei.

Comentarii (94)Adaugă comentariu

Surferb (2 comentarii)  •  14 iunie 2008, 9:08

@ Scufitza
Ti-e familiara expresia: „Nici un profet nu e bine primit in tzara lui” ?
Ce naiba mai, nici nu-tzi explic. Du-te pe Youtube shi da search Mutu shi ai sa vezi singur cum din Il Fenomeno nu-l mai scot italienii, de fapt ai vazut ce gol a dat aseara.
E drept ca shi Zambrota e un servant minunat 🙂

suporter (3 comentarii)  •  14 iunie 2008, 9:09

eeeeeeeee…asa da…asa imi place.asa sunt suporterii adevarati…si la bine si la rau langa baieti…ce ma bucur ca frustratii care injurau pana ieri au disparut:).felicitari baietilor pt ce au jucat,succes si capul sus indiferent de ce va fi!

scufita (14 comentarii)  •  14 iunie 2008, 9:25

Golul lui Mutu: 50% ii apartine celui care a dat acea pasa superba care a traversat tot terenul (sa mor eu daca stiu cine?), 30% lui Zambrotta si 20% executiei si vitezei de executie a lui Mutu. 20% dintr-un gol e prea putin. Inca 2 pase excelente venite de la Codrea pe care Mutu le-a irosit cu seninatate, iar in rest un joc neispirat a lui Mutu pe nota obisnuita, cu egoismul aferentjucatorilor care se cred mic D-zei fotbalistici, neintelegeri frecvente cu Daniel Niculae, si un penalty care apartinea in exclusivitate echipei, ratat printr-o executie modesta si riscanta pe centru. Nu-i reprosez ratarea, cat reprosez dreptul lui Mutu de a executa acel penalty. Noi trebuie sa dam credit si echipei si celorlalti jucatori, sa impartim gloria si atributile si drepturile nu numai infrangerea: ONE MAN SHOW TEAM, chiar nu ma intereseaza nici daca castiga 10 euro si mondiale consecutive, total utopic vorbind, pentru ca aceste ‘echipe’ nu-si depasesc niciodata conditia, nu parcurg niciodata acel ultim pas spre fericire de care vorbeste Ioanitoaia.

scufita (14 comentarii)  •  14 iunie 2008, 9:36

‘Nici un profet nu e bine primit in tzara lui’.

EXACT. Dar stii de ce? Profetismul e o mare excrocherie, vanzarea de iluzii si enormitati pentru imagine si glorie. Eu nu vreau profeti in fotbal, vreau ce scrie pe eticheta: SPORT de ECHIPA, vreau echipa promisa. Vreau sa vad pe X executand lovituri libere, pe Y executand penaly-uri si pe Z executand cornere. Vreau sangele lui Radoi sa insemne altceva decat o profetie ratata. Intelegi tu daca intelegi.

moranno (1 comentarii)  •  14 iunie 2008, 9:37

Bravo fratilor!
Mie mi-a placut jocul nostru de cum a intrat Dica si Banel. Mare jucator baiatul asta simplu din Faurei,mare caracter.a adus siguranta pe partea noastra dreapta,si l-a anihilat pe Grosso,care sa fim sinceri a facut ce a vrut cu Fl. Petre.Dica,un jucator mult mai ofensiv decat Cocis,a adus un plus de vitalitate ofensivei noastre. Tamas, absolut imperial! Pasa magistrala de gol data lui Mutu,nu a fost singura.Suturi napraznice pe poarta,
urcari in atac,siguranta in aparare.A luftat la golul italienilor,dar e omenesc frate,nu are nici o vina. Nu mi-a placut Chivu foarte mult.A gresit cammulte mingi,s-a incurcat in balon,in fine.. Per total,am aratat ca suntem o echipa mare, de nivel european

kia (5 comentarii)  •  14 iunie 2008, 9:39

gresala ai apartine lui Piturca.el trebuia sa desemneze alt jucator sa bata penaltuil pt ca era vizibil ca Mutu era derutat cum a fost tot meciul.

rery (2 comentarii)  •  14 iunie 2008, 9:48

de la intrarea lui dica, echipa noastra a jucat in „inferioritate” numerica. de departe cel mai slab fotbalist al nationalei, nu a fugit,nu s-a aparat,nu a construit,nu a facut nimic.

rery (2 comentarii)  •  14 iunie 2008, 10:16

poate explica cineva de ce florentin petre si nu tiberiu ghioane? in afara de faptul ca este mai in forma, ghioane,are viteza mai buna,tehnica mai buna si cred ca este printre putinii „nebuni” ai fotbalului de la noi ,caruia nu-i pasa de jucatorii adversi,indiferent de numele si valoarea lor. dupa parerea mea asta a fost o greseala din partea lui piti. apoi,uitindu-ma la vitezistii olandei, nu pot sa nu ma intreb de ce nu a avut loc in lot si bratu? uitati-va la lotul nostru si veti vedea ca sint jucatori care nu vor juca niciodata la acest campionat indiferent de ce s-ar intimpla pe teren. bratu ar fi fost clar o optiune clara ptr un joc bazat pe contraatac.

scufita (14 comentarii)  •  14 iunie 2008, 10:25

Fiecare antrenor cu ideile lui. Mai mult decat atat, stiind ce le poate capul la cei de la FRF, ma indoiesc ca Piti are 100% decizie cel putin in convocari. Are si FRF o lista neagra, si stim ca Ghioane e sigur in ea.

scufita (14 comentarii)  •  14 iunie 2008, 10:32

Ce mi se pare interesant sa discutam, este arbitrajul. Acesta ne-a avantajat in premiera, lucru nemaipomenit cand joci impotriva unui asemnea adversar mediatic cum este Italia. Gol corect anulat Italiei, un penalty pe care nu-l primeam nici in 10 ani si un posibil penalty nedat Italiei.

Nu poti sa nu te intrebi, daca prietenia lui Godfather (varianta romaneasca) si Platini au vreo legatura cu acest arbitraj ciudat. Mai ales cand toate semnalele venite dinspre francezi erau pentru o victorie a noastra care sa scoata Italia din joc pentru ultima runda.

gabriel (3 comentarii)  •  14 iunie 2008, 10:34

Felicitari Romaniei! A fost unul dintre cele mai frumoase meciuri la EM. Mult succes cu Olanda!

aius (133 comentarii)  •  14 iunie 2008, 10:41

E bine!La inceput nu ne puneam prea multe sperante ,acum e cu totul altceva.Pacat de gafa lui GOIAN.A confundat EURO cu div.A.Mergem inainte cu fruntea sus!HAI,ROMANIA!!!

aius (133 comentarii)  •  14 iunie 2008, 10:45

Am uitat…nota 10 arbitrajului.Atentie d-lor arbitri din ROMANIA!

shacalu` (1 comentarii)  •  14 iunie 2008, 10:47

Da…mi-a placut meciul de aseara….Mi-a placut cel mai mult faptul ca mai presus de toate…am fost o echipa si asta compenseaza totul…chiar si lipsa super vedetelor….o echipa poate trece orice obstacol….astept cu nerabdare meciul cu olanda, sunt curios pe cne va folosi Piti in locul lui Goian…oricum eu am incredere in tricolori si sper ca vom demomstra faptul ca victoria contra lor nu a fost intamplatoare…..SUCCES ROMANIA……

Adri (73 comentarii)  •  14 iunie 2008, 10:50

De de naiba il tine Piturca pe Daniel Niculae in teren??? Ca n-a miscat nimic, frate, da nimic

BRILLIANTUL SI BUFFONUL (2 comentarii)  •  14 iunie 2008, 11:00

Mutu a fost Buffon-ul Romaniei! Asa mi-a spus un coleg de breasla, dupa ce Mutu a adus o Romanie intreaga la tacere. Iar eu ii dau dreptate. Nu Romania si nici jumatatea de stadion galbena l-a interesat pe Mutu. A vrut sa fie erou, a vrut sa le arate italienilor ca merita un salariu mai mare.
Povestea penalty-ului incepe cu figura de rau a lui Mutu si se termina in lacrimi. Lacrimi de durere in fund pentru milioanele de romani din partea lui Mutu. Am si acum in minte poza dinaintea executiei. Tineam cu Italia. Am simtit ca Mutu le va mai face romanilor o nefacuta… Si asa s-a intamplat. A tras mai slab decat ar fi facut-o si fotbalistul X de la Avantul Prabusirea.
Toate fitzele lui Mutu s-au regasit in acel sut. Nu bunica, nu milioanele pe care trebuie sa le dea lui Chelsea. Pe astea ar fi trebuit sa le regasim. Mutu ar fi trebuit sa rupa plasa cu ura romaneasca si rautatea cu care a fost atacat zi de zi de dusmani. In loc sa fie erou, Mutu a ajuns un simplu jucator de pluton la acest EURO.
Asta este Mutu, acelasi drogat pe care romanii il au idol. Acelasi basinos, care joaca pentru el! Asta s-a vazut cel mai bine cu Italia, unde nu imi aduc aminte o faza la care Mutu sa fie cu fata la poarta si sa nu suteze.
Eu, insa, pentru el ma bucur cel mai tare. M-as bucura sa mai rateze inca un penalty cu Olanda, Romania sa nu ajunga in sferturi, iar Mutu sa isi vada de fitzele lui in Italia. Tatuajele nu joaca fotbal. Si asta s-a mai vazut odata. Generatia de ratati isi mai scrie o pagina din istorie. Dupa celebrele episoade, sex cu Laura Andresan, drog pe nasul lui Mutu si alcool la Flora – barul de streaptease de langa Craiova. Astia sunteti si nu va puteti ascunde dupa deget!

oracolul din INs.u.l.a. (12 comentarii)  •  14 iunie 2008, 11:14

@briliantul si bufonul : frate da’ esti suparat rau pe viata …… fi si tu mai relaxat , ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

alexios (1 comentarii)  •  14 iunie 2008, 11:28

Capu sus Mutu si succes cu olanda. bravo baieti, bine ca nu ne-am facut de ras cum credeau toti inainte de inceperea campionatului! si ptr aia de mai sus nu uitati ca toti marii jucatori au ratat penalty (ex. C Ronaldo in finala C L)

DiazSprite (1 comentarii)  •  14 iunie 2008, 11:51

Da… intradevar …. am vazut o echipa nationala cu o atitudine total diferita fata de cum ii stiam si pentru asta intreg lotul merita FELICITARI!!! Totusi din postura mea de om simplu si suportem al nationalei am o nedumerire legata de Daniel Niculae. Adevarat ca a facut un efort foarte mare la fel ca toti ceilalti de pe teren dar parerea mea este ca nu a fost indeajuns. Poate era mai bine ca in a doua repriza sa fie inlocuit cu celalalt Nicolae, Marius. Dar asta este, privim inainte la meciul cu Olanda unde apararea noastra atat de eficienta pana acum este foarte subrezita prin indisponibilitatile lui Goian si Radoi …. asta cred ca o sa fie „buba” meciului pentru noi. In rest „BRAVO ROMANIA!”

hop si eu (13 comentarii)  •  14 iunie 2008, 11:53

Cam demult n-am mai citit ineptii mai mari decat cele ale Scufitei!! Centrarea a fost PE CAPUL lui Zambrotta (deci nu ideala), iar golul lui Mutu a fost un gol pur romanesc. Asa e poporul roman: inventiv, descurcaret, care profita de gafele altora, fie ei si de la masa bogatilor. Echipa a jucat mai ofensiv decat cu Franta, a avut ocazii, dar parca tot ar merita arbitrul cetatenia romana si o mica statuie la Mamaia…

fara Goian si Radoi… (138 comentarii)  •  14 iunie 2008, 12:18

-2 nu-i mai avem pe Goian si Radoi cu Olanda. -1 banca de rezerva a Olandei are suficienta calitate sa ne puna probleme la fel de mari ca Franta si Italia. +2.5 faptul ca Olandezii nu cred ca vor sa se mai intilneasca cu Italia sau Franta inca odata la Euro2008.
Parca da cu virgula … ah – buturuga mica …

Hai Romania!

ingenuu (50 comentarii)  •  14 iunie 2008, 12:20

ba, ala cu COMENTARIUL 61: ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Adi (1 comentarii)  •  14 iunie 2008, 12:35

Ce va face sa credeti ca daca Mutu marca nu mai primeam iar un gol asa cum am primit prima data. Meci foarte bun. BRAVO ROMANIAAA!!!!!

Theodor Iacob (1 comentarii)  •  14 iunie 2008, 13:09

Buna ziua, domnule Ovidiu Ioanitoaia!

Va apreciez, va respect si va rog daca aveti timp sa ma ajutati cu o dilema…
Ce se intampla in caz de egalitate perfecta(acelasi nr de puncte desigur,acelasi golaveraj(nr de goluri marcate , primite) ). Am auzit tot felul de zvonuri:

1. de exemplu daca Turcia-Cehia se termina egal dupa 90′ se continua meciul, 11m etc. Ok . In regula pana acum!
Dar ce te faci daca:

2. Romania va fi la egalitate perfecta cu Italia sau(si) Franta.

In cazul in care va fi doar cu una dintre ele la egalitate pefecta, 11m ca in cazul Turciei cu Cehia nu se poate, evident. Am inteles k s-ar lua decizia in functie de coeficientul tarii. In regula deocamdata, dar incep sa apara intrebarile, domnule Ioanitoaia.

-De ce nu si in cazul Turcia-Cehia nu se ia decizia dupa coef tarii sau de ce nu se rejaoca meciul Romania- Italia/Franta 2 zile mai tarziu(care este vina mea(a Romaniei) ca nu am ultimul meci direct cu una dintre ele?!)
Va rog mult sa ma lamuriti, caci nu mi se pare corect sa nu existe un regulament clar si precis la acest nivel.

In cazul in care va fi la egalitate perfecta cu ambele tari(se poate evident: Franta-Italia=0-0,Romania-Olanda=0-3, daca este 1-1 dincolo 0-4 la noi etc) vor fi 3 tari la egalitate perfecta. Ce se aplica aici?!
-Se joaca 11 m la Franta -Italia caci au meci direct?! Si apoi cu Romania aplici coeficientul?! Este o problema ambigua, pe care as vrea sa o clarific. Va rog mult , astept un raspuns!

Cu respect ,
Theodor si Hai ROMANIA!

Theo (12 comentarii)  •  14 iunie 2008, 13:34

Salut Theodor,

regulamentul Campionatului European 2008 se gaseste pe site-ul UEFA si a fost publicat inainte sa inceapa campionatul. Acolo, in capitolul 7, este explicat CLAR ca DOAR in cazul in care ultimul meci din grupa se disputa intre doua echipe cu acelasi numar de puncte, acelasi golaveraj si acelasi numar de goluri primite/inscrise, se vor executa lovituri de departajare. In toate celalalte cazuri, in care doua echipe sunt la egalitate perfecta, dar nu joaca meciul decisiv intre ele sau daca 3 (4) echipe sunt la egalitate perfecta, ordinea se stabileste in functie de coeficientul UEFA (FIFA) de la World Cup 2006 + preliminariile pentru EURO 2008.

Este un regulament de bun simt si a fost creat inainte de inceperea campionatului, toate echipele au luat la cunostinta acest regulament si au fost de acord cu el.

Bafta.

Nikko (47 comentarii)  •  14 iunie 2008, 13:35

Cand a fost trimisa la Campionatul European in grupa mortii alaturi de Italia, Franta si Olanda, Romania s-a simtit precum un cow-boy care a aflat numele taurilor pe care trebuie sa-i calareasca in arena de rodeo. Tauri de rasa, numai unul si unul. Tauri campioni. Tauri care au trantit atatia si atatia cow-boy mai mult sau mai putin visatori, mai mult sau mai putin increzatori in steaua lor norocoasa.
Romania nu putea face mare lucru in fata unor astfel de adversari. Taurul este puterea, taurul este forta bruta, taurul este cel de care trebuie sa te temi atunci cand ajungi fata in fata cu el in arena. Ai o singura sansa, sa stai calare pe el.
Si Romania a tras cat a putut de aceasta sansa. Tot ce putea spera, era sa tina pintenii pe grumazul taurilor cat mai mult timp cu putinta. Intr-o inclestare atat de inegala, cow-boy-ului i se permite sa lupte pret de cateva secunde, secunde fierbinti in care trebuie sa stea bine infipt in spinarea taurului. Si apoi este socotit invingator, in ciuda taurului plin de spume si manie. La rodeo sunt cateva secunde, la fotbal nouazeci de minute.
Franta a fost un taur destul de molesit si plictisit de succesele sale. Dar Italia si-a aratat clasa – in disperare, in frustrare, asta conteaza mai putin – si Romania s-a clatinat putin. Forta Italiei a cutremurat arena, taurul a maturat tot terenul, a incercat toate tertipurile sa dea jos calaretul nedorit. De data asta insa, sansa, talentul, daruirea au adus „victoria” calaretului.
Doi tauri au fost „invinsi”, mai ramane unul. Daca il „invingem” si pe acesta din urma, putem incepe sa visam.

cetitoru’ (7 comentarii)  •  14 iunie 2008, 13:36

Dintre toti vazuti aseara la TV dupa meciul nostru, doar Nasu Sandu parea nervos. O figura care parca spunea: „v-am pus-o pe tava si voi ati irosit-o…”. Noi ne gandim ca a fost influenta lui la maniera de arbitraj si gandul asta ne face parca mai linistiti inainte de meciul cu olanda. Si totusi de ce sa fie Sandu atat de suparat?… Platini!… Daca intradevar Sandu a dat o mana de ajutor, cu siguranta francezul Platini nu s-a opus, ci, chiar poate avea interes ca Italia sa iasa din cursa. Insa pentru ultima etapa Nasul stie ca nu mai are cum sa intervina, ba chiar Platini a devenit din inger, demonul nationalei fiindca va face tot posibil ca Olanda sa puna osul la treaba. Asa ca baieti calificarea sta in voi! Hai Romania!

scufita (14 comentarii)  •  14 iunie 2008, 13:51

1. Daca Italia si Franta fac 0-0, noi putem sa pierdem cu Olanda si la 2 goluri diferenta si mergem mai departe cu 2p.

2. Daca Itaila si Franta fac 1-1, 2-2, 3-3, etc. Noi nu avem decat varianta egalului sau victoriei cu Olanda pentru a ne califica.

3. Daca bate fie Franta, fie Italia, Romania nu are decat varinata victoriei.

rclaudiuv (4 comentarii)  •  14 iunie 2008, 14:09

@Scufita… dupa ce rezultate ai calculat tu?
Daca Italia si Franta foc egal…. indiferent de scor (1-1, 2-2,3-3,……, 10-10) noi putem pierde la 2 goluri diferenta in fata Olandei
Daca fac 0-0 putem pierde la 3 goluri diferenta.
Asta e calculul real

makanaki (10 comentarii)  •  14 iunie 2008, 14:16

habar nu aveti de regulament.in caz de egalitate intre 3 echipe se iau meciurile directe intre ele(toate ar fi egale) se trece la golaverajul dintre ele si in cazul in care franta -italia nu se termina 0-0 suntem eliminati,deoarece in caz de 1-1,italia ar avea golaveraj 2-2..franta 1-1 si noi 1-1 si suntem acasa.mai documentati-va!

scufita (14 comentarii)  •  14 iunie 2008, 14:16

Se ia criteriul golurilor marcate/primite intre echipe cu acelasi numar de puncte, inainte golaverajului total pentru departajare.

Franta – Romania 0-0
Italia – Romania 1-1

1. Franta – Italia 0-0; Romania pierde cu Olanda la maxim 2 goluri. Franta e out clar cu golaveraj 0-0 in 2 jocuri. Italia si Romania cu golaveraj 1-1, vor fi deprtajate de golaverajul total care este favorabil Romaniei (-2) fata de Italia (-3). Daca pierdem cu Olanda la o diferenta mai mare de 3 goluri si golaverajul total este egal si numarul de goluri marcate tot egal, se ia coeficientul tarii care este defavorabil Romaniei si cu Otalia si cu Franta. Penalty-uri se bat doar daca echipele departajate au meci direct, can in care nu se mai ia coeficientul tarii ca criteriu.

2. Franta – Italia fac egal de la 1-1 in sus, iar Romania pierde cu Olanda (nu conteaza diferenta). Italia are avantaj fata de Romania si Franta, avand golaveraj direct 2-2, fata de 1-1 Romnaia si Franta, si se califica.

ipse50 (4 comentarii)  •  14 iunie 2008, 15:55

**(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). nu stiu daca iti dai seama ce ai scris dar eu cred ca ai atins sentimentul a foarte multi suporteri ai nationalei Romaniei care au vazut acest meci ca tine.Si eu sint unul care gindeste la fel(nu stiu ce face Mutu privat si nici nu ma intereseaza)dar am pretentia sa joace cind trebuie.Jocul cu Franta a fost foarte slab (Mutu nu a existat)cel cu Italia a fost un Joc foarte bun si din nou Mutu nu a fost prezent numai la GOL si la ratare.Pentru o vedeta este foarte putin iar eu cred ca in cele doua meciuri noi am pierdut calificarea.Ce ma deranjeaza mai mult ca uni din fosti fotbalisti ai Romaniei il lauda(Hagi ) Poftim !!!cind ? eu nu am vazut acest lucru in cele doua jocuri.Nu dorecs sa imi bat joc de nimeni dar eu cred ca nu este bine sa facem ca pe vremea comunistilor(bine sau rau trebuie numai laudat) trebuie sa ne aliniem la standardul european sa ascultam ce spun si alti despre noi si sa vedem si cum procedeaza alti cu echipa lor(nu ma refer la Italieni) cind rezultatul scontat nu este satisfacator asa se invata si noi trebuie sa invatam ca nu stim prea multe.Campionatul intern nu ne invata nimic ci din contra ne prosteste.Doresc din suflet echipei nationale sa se califice si cred ca greul acum vine si se numeste OLANDA numai o victorie ne va duce sigur mai departe. Olandezi nu au uitat ca dupa meciurilecu Romania au fost maciuca batailor in Olanda si se cerea ca vanBastan sa fie inlocuit asa ceva nu se uita asa de usor.Mult succes ROMINIA……

scufita (14 comentarii)  •  14 iunie 2008, 15:58

Subscriu, bineinteles!

ipse50 (4 comentarii)  •  14 iunie 2008, 16:02

De ce nu lasati postarea asa cum a fost facuta si gindita nu am jignit nu am injurat nu pot sa intelegde ce?????eu cred ca nu sa va mai deranjezin viitorsinteti jenanti

scufita (14 comentarii)  •  14 iunie 2008, 16:03

ce ti-au taiat din postare?

scufita (14 comentarii)  •  14 iunie 2008, 16:11

Trebuie sa-i deranjam si in viitor, ca uite ce se intampla daca ii lasam de capul lor: jucatorii aia muncesc pe branci si Mutu e patron, ‘nationala lui Mutu’, penalty-uri din scarita, bufonerie. Mutu bate cornere, lovituri libere, penalty-uri, da pase aiurea si iese si cel mai bun jucator … asa ca sa-l incurajam …:))

micu (1 comentarii)  •  14 iunie 2008, 17:00

mutu si-a facut din plin datoria. a dat un gol pt noi romanii,si a ratat voit penalty-ul pt ca joaca in Italia si are nevoie de liniste. ce castiga daca baga gol? ne omorau italienii

antonio (59 comentarii)  •  14 iunie 2008, 17:17

ehe,avea dreptate boloni.ar trebui sa fim suparati nu sa l felicitam pe mutu,e posibil sa ne fi mancat o calificare si noi i felicitam.de asta fotbalul romanesc este unde este.

nea ovi, ce i cu tine? (1 comentarii)  •  14 iunie 2008, 18:08

editorialul asta l-ai scris matale, nea Ovi, sau ai lasat pe cineva in loc? ce ne spui nou? absolut nimic! comentezi sau deschizi cumva vreo noua perspectiva asupra meciului sau a nationalei? nu! e slab de tot materialul, nea Ovi! cel mai slab!

iaka (29 comentarii)  •  14 iunie 2008, 18:17

Problemele pe care le are Mutu nu sunt de neglijat si acestea si-au pus amprenta in mod negativ pe evolutiile lui in cele doua meciuri disputate.Pe de alta parte,chiar daca se vede ca nu este in forma,nu ne putem permite sa incepem fara el pentru simplul motiv ca nu avem altul pe postul lui si,care sa se apropie de valoarea acestuia chiar si cand joaca prost.Mutu este fotbalist cu o clasa peste majoritatea din echipa noastra iar noi suntem necajiti ca el nu a evoluat pe masura valorii sale.Alte reprosuri,practic nu ii puem aduce intrucat,la urma urmei,tot el este cel care a marcat unicul gol al echipei noastre,in urma unei faze care nu anunta nimic,deci…gol inventat de el.Despre ratarea penalty-ului,chiar daca e greu de digerat,adevarul este ca am vazut cu totii atatea cazuri similare incat acest fapt a devenit o banalitate…Parca a devenit o regula ca jucatorii importanti sa rateze penalty-uri decisive.Asa a fost sa fie…totusi,dupa cum a curs jocul,puteam atat sa castigam cat si sa pierdem.Sa ne multumim cu acest punct si sa ne pregatim pentru meciul cu Olanda.Avem puterea de a invinge.HAI ROMANIA!

prelly (1 comentarii)  •  14 iunie 2008, 18:32

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Dacii… (5 comentarii)  •  14 iunie 2008, 18:57

N-am vazut echipa mai norocoasa,va mai plangeti de arbitrii acum? De ce nu vorbeste nimeni de golul lui Toni anulat scandalos nu se stie de ce?Iar penaltiul vostru…daca ala e penalti,ar trebui sa fie 10-15 penaltiuri in fiecare meci.Si inca ceva,n-am vazut comentatori ca la voi,tipau ca niste animale,nu ziceau nimic,***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

florin – arges (1 comentarii)  •  14 iunie 2008, 19:14

cu olanda mutu va da 3 goluri

ghitza (4 comentarii)  •  16 iunie 2008, 13:56

regulament de desfasurare a campionatului european:

http://www.uefa.com/newsfiles/19079.pdf

la pag. 9 sunt detaliate criteriile de departajare.

Comentează