Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

O decizie populară

FRF a dat satisfacţie iubitorilor fotbalului:  Ceahlăul la matineu!

Se părea că Oţelul Galaţi, Politehnica Iaşi şi Gloria Buzău au şanse minime să continue în Liga I. Deoarece nu-şi respectaseră obligaţiile financiare pînă la 31 martie, termen limită conform Manualului […]

miercuri, 28 mai 2008, 5:44

FRF a dat satisfacţie iubitorilor fotbalului:  Ceahlăul la matineu!

Se părea că Oţelul Galaţi, Politehnica Iaşi şi Gloria Buzău au şanse minime să continue în Liga I. Deoarece nu-şi respectaseră obligaţiile financiare pînă la 31 martie, termen limită conform Manualului de licenţiere, lege în domeniu, nu obţinuseră licenţă şi existau semne că nici nu vor obţine. Varianta retrogradării lor, ori doar a uneia dintre ele, a provocat însă un adevărat val de nemulţumire în rîndul iubitorilor fotbalului. Aceştia au sesizat, ceea ce nici nu era greu, că beneficiarul situaţiei va fi, ca şi în anul precedent, Ceahlăul.

S-a salvat o dată la masa verde, dar a doua oară e chiar prea mult, s-a indignat marea masă a suporterilor, grăbindu-se să arate cu degetul către Gheorghe Ştefan. Să-l acuze pe primarul nemţean că trage iar sforile pentru a-şi menţine echipa în prima divizie. Probabil că Pinalti n-a stat cu mîinile în sîn. La urma-urmei, fiecare îşi caută propriul interes. Pe de altă parte, să admitem şi că nu i se poate imputa lui Ştefan faptul că grupările menţionate rămăseseră cu datorii neachitate. Practic, vina le-a aparţinut, iar Pinalti n-a făcut altceva decît să-şi pună în mişcare relaţiile şi să încerce să profite din nou.

Iată însă că n-a reuşit. Împotriva tuturor aşteptărilor, cînd impresia generală era că vor fi sacrificate, cele 3 cluburi au intrat ieri în posesia licenţelor. Invocînd primiea unor acte prin care Oţelul, Poli şi Gloria au probat că, avînd acordul organelor financiare locale, puteau plăti restanţele şi după 31 martie, Comisia de Apel a aşa-zisului sistem naţional de licenţiere a luat o decizie populară. Graţie ei, FRF s-a mai scos, a obţinut un plus de simpatie. Deşi opinia publică se poate declara satisfăcută, n-ar strica să ne întrebăm cum s-a ajuns ca negrul să devină brusc alb şi cea dintîi soluţie, de neacordare a licenţelor, să fie răsturnată peste noapte?

Sub presiunea fanilor, Federaţia a evitat să înoate împotriva curentului. Ba chiar s-a temut. A contat şi ce s-a petrecut la sfîrşitul sezonului precedent, cînd Ceahlăul a ocupat locul promovatei de drept Delta Tulcea, dar trebuie să fi contat şi altceva. Amănuntul că la Galaţi şi la Iaşi, preşedinţii Marius Stan şi Gheorghe Nichita, ultimul onorific, se află în plină campanie electorală pentru cîştigarea primăriilor. În eventualitatea în care Oţelul şi Poli ar fi retrogradat, fie şi din pricina unor neglijenţe, nu încape îndoială că ambii ar fi pierdut voturi cu duiumul. Ca atare, merită presupus că Stan şi Nichita le-au cerut şefilor lor ierarhici, cunoscuţi sau numai bănuiţi, să intervină şi să forţeze mîna FRF. În final, vorbind în numele a două dintre marile oraşe ale ţării, aceştia s-au dovedit mai puternici, mai influenţi decît Ştefan. Totul e bine cînd se termină cu bine şi, procedînd astfel, Federaţia n-a greşit. Dimpotrivă. Să nu ne prefacem însă că nu pricepem, ci să judecăm că o decizie de ordin sportiv a fost şi una politică.

Comentarii (39)Adaugă comentariu

fucherul (1 comentarii)  •  28 mai 2008, 17:57

era culmea sa se mai repete magaria asta.
Sunt multe echipe in lumea asta care au stadioane mai frumoase ca ale Ceahlaului iar echipele lor joaca in ligile inferioare .

ovidiu ioanitoaia (1 comentarii)  •  28 mai 2008, 18:02

ce destept sunt…ce bine scriu…ce sa mai…sunt genial! ar trebui sa imi fac statuie…bust…totusi,ar trebui sa schimb poza de pe blog!

danutzu (2 comentarii)  •  28 mai 2008, 18:07

Bravo nea OVIDIU!
Excelent articolul, a fost o DECIZIE POLITICA!
Sa vedem acum ce hotarare va lua UEFA, din cate stiu clubul CEAHLAUL a trimis deja un memoriu la UEFA.
Ceea ce nu au luat in calcul comisiile e insa foarte periculos.
La UEFA se judeca cu regulamentul in mana, si ne place sau nu, STEFAN are dreptate!
ROMANIA risca foarte mult, fiind recidivista, suspendarea echipelor romanesti din cupele europene in acest sezon sau in cel mai fericit caz o …amenda usturatoare.

gigel (2 comentarii)  •  28 mai 2008, 18:20

@danutzu
daca ceahlaul ramane in Liga I, Romania risca mult mai mult: sa continue sa se scalde in mocirla.
lumea fotbalului a cam uitat de unde a plecat si o sa plateasca scump pentru asta.

Adrian (7 comentarii)  •  28 mai 2008, 18:28

La cat de bine va intelegeti cu pinalty, m-ar fi mirat sa aveti alt punct de vedere. Sunt de acord , cluburile respective nu si-au achitat obligatiile, pa, la revedere, in B cu ele. Nu inteleg insa de ce trebuia salvat cancerul asta care se numeste ceahlaul! Toate 4 trebuiau trimise in B iar ptr. acoperirea locurilor ramase libere sa se organizeze un play-off cu cele mai bune team-uri din B. Asta ar fi trebuit facut. Doar ptr. ca a facut un stadion, si acela din banii publici, mizeria asta de pinalty trebuia salvat? Ciudat punct de vedere.

vdtot (9 comentarii)  •  28 mai 2008, 18:37

se pare ca sunt probleme in continuare la GSP. CENZURA FUNCTIONEAZA ! daca tot ne cereti parerea de ce nu ne respectati punctul de vedere?? pentru ca am spus in cea mai curata limba romaneasca lucrurilor pe nume? ca bratu nu avea ce cauta la nationala dupa doar 3 meciuri bune in campionat? ca trebuiau convocati COSTEA, DANCIULESCU si TRICA? aaaaa am uitat de KESERU!

IQ (2 comentarii)  •  28 mai 2008, 18:40

Asta cu influenta politica nu prea are acoperire, mai ales ca sunt de la psd, partid de asa-zisa opozitie. In ce priveste pe Stefan, el reprezinta PDL-ul si ar fi avut si aici un atu fata de cei din iasi si Galati. Per total, putem spune ca frf a luat decizia corecta, chiar daca nu indeplineste regulamentul in totalitate, insa e clar ca altfel nu se putea. Oricum, acest regulament stupid ar trebui schimbat si cei care gresesc sa plateasca, in locul lor urmand sa promoveze alte echipe din esalonul secund.

spaniolul (40 comentarii)  •  28 mai 2008, 18:44

adevarul e ca nu cele trei nu trebuia sa primeasca licenta, dar ar fii trebuit sa fie promovate locuriile trei din divizia b, plus un meci de baraj intre locuriile 4 , iar cele care au reterogradat din a retrogradate sa ramana, abia de anul ce vine se va aplica acest model, ce nu inteleg , era chiar asa de greu sa gandesti o lege obiectiva?

suporter (14 comentarii)  •  28 mai 2008, 19:04

Regulamentul e absurd!La orice examen,cand un candidat care l-a luat se retrage,profita „primul de sub linie”,nu primul care l-a picat data trecuta!Corect ar fi sa se schimbe regulamentul,sa promoveze din liga aII-a mai multe echipe in astfel de situatii!Altfel,cele care nu pot prinde locul I sau II,si nu au nici griji cu retrogradarea,pentru ce mai joaca?Nu se poate asa,prin retrogradare pierzi dreptul de a mai juca in prima liga!

www.romania-inedit.ro (25 comentarii)  •  28 mai 2008, 19:18

Eu consider ca trebuiau promovate echipele din Liga a – II -a , nu trebuiau sa ramana cele din Liga I !
Din pacate dreptatea umbla cu capul spart in Romania !

morisca (1 comentarii)  •  28 mai 2008, 19:45

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

paulus (6 comentarii)  •  28 mai 2008, 19:59

Nicaieri in lume nu se gandeste asa
Cine retrogradeaza inseamna ca nu e de liga respectiva si orice s-ar intampla nu mai ajunge inapoi.
Daca apare vreun loc in liga respectiva se va ocupa cu urmatoarea dupa cele promovate
Mai simplu nu se poate, dar la noi e posibil orice

dany (1 comentarii)  •  28 mai 2008, 20:00

Decizii tipic romanesti ! si te mai intrebi de coruptie in romania ! legea inca odata nu e pentru toti ingerasii la fel…

coco (5 comentarii)  •  28 mai 2008, 20:03

vai cati terminati..
Cati dintre voi chiar va uitati la fotbal?!
Pai ce meciuri mai vedeti daca se califica in A , 6 echipe din B ??? Aia nici nu au stadioane ma de A.
75% din echipele din B nici nu au ca obiectiv promovarea.
Va dati cu parerea ca nu aveti altceva de facut.
Intrebati-va voi in mintea voastra care este …. ce a gandit federatia cand i-a iertat pe astia si i-a lasat in A.

laur_bz (2 comentarii)  •  28 mai 2008, 20:05

E o decizie corecta si normalanu una populara…Populare sunt folcloristele lu’ Pinalti care ti-au ramas in bibilica tatatie…

pt paulus (5 comentarii)  •  28 mai 2008, 20:08

„Cine retrogradeaza inseamna ca nu e de liga respectiva si orice s-ar intampla nu mai ajunge inapoi.
Daca apare vreun loc in liga respectiva se va ocupa cu urmatoarea dupa cele promovate
Mai simplu nu se poate, dar la noi e posibil orice”

Si daca echipa urmatoare dupa cele promovate nu respecta conditiile ligii intai , ce faci ?
Ba frate cum draq poti sa-ti dai cu parerea asa fara sa cunosti?
Anul asta , in afara de Petrolul care a terminat pe 3 , nu mai e nici o echipa care ar putea sa ia locul in Div. A
Esti terminat

www.craiova4all.ro (45 comentarii)  •  28 mai 2008, 20:20

FRF a dat satisfacţie iubitorilor fotbalului????????????
tipic romaneste nimic nu mai ma mira…..
***(spam publicitar)

Florinache (6 comentarii)  •  28 mai 2008, 20:33

Un articol cam… sa-i zicem manipulant. Uite cum reusesti, nea Ovidiule, sa-i convingi pe unii oameni ca FRF a facut o greseala fortata politic. Esti asa sigur ca TOTI reprezentantii cluburilor incriminate in articol au facut un act de pura prezenta la sedinta de aseara??? E si asta o posibilitate, dar daca s-a „fortat” mana FRF (ceea ce e greu de crezut) „vinovat” este cu siguranta chiar consumatorul de fotbal, care si-a cam exprimat in mod clar punctul de vedere fata de magariile ce s-au tot intamplat de la o vreme incoa’. Atat.
Restul, in lipsa unor dovezi incriminante, doar presupuneri. Pe undeva, chiar si calomnie.

catalin (1 comentarii)  •  28 mai 2008, 21:53

Cel mult trebuiau penalizari,in nici un caz retrogradarea.Au intarziat echipele dar nu trebuiau condamnate la moarte,mai exista amenda penala sau sentinta cu suspendare.O decizie corecta oricum.

Mihai 85 (9 comentarii)  •  28 mai 2008, 22:04

Ne place sa nu ne place Pinalti a investit ceva in echipa aia si a reusit sa faca un stadion cat de cat european. Voi ati vazut cum arata stadionul la Buzau?! este sub orice critica. Astfel de echipe n-ar trebui sa joace in liga 1 mai ales ca mai e si satelitul oierului, recunoscut pana si de el.

coss (3 comentarii)  •  28 mai 2008, 22:54

nu ti-e rusine, iar scrii penibil? De cand esti tu de acord ca ierarhiile sa fie stabilite de comisii? parca la cazul bricheta contestai acest lucru vehement! esti un ipocrit!

sorel (12 comentarii)  •  29 mai 2008, 0:28

ha,ha ….sunt din iasi ….asta e tare cu nechita si stan.
Na, totul e bine cand se termina cu bine…dar eu sunt sigur ca e adevarata asta cu primarii.Au avut sigur si ei un cuvant greu de spus.

ArTiSt_uL (21 comentarii)  •  29 mai 2008, 0:30

Consider ca in cazul in care una dintre cele trei echipe mentionate mai sus ar fi fost retrogradata, locul acesteia sa fi fost ocupat de catre echipa de pe locul 3 din cele doua ligi ale Div B care ar fi avut cel mai mare punctaj, iar in caz de egalitate intre ele, sa se fi diputat un meci de baraj care sa desemneze castigatoarea.
Nu an de an sa il vedem pe acest blatuitor ordinar care a manjit fotbalul romanesc in cel mai ordinar stil cu putinta ca revine in Liga 1 prin diferite tertipuri. Sa-si faca, dracului, odata echipa si sa reziste in prima liga prin prestatia din teren, nu prin uzitarea relatiilor politice sau amicitiilor ferefiste.

Jugaru Lucian (37 comentarii)  •  29 mai 2008, 1:01

Acu’ imi dau seama ca Pinalty si Stan fac parte din acelasi partid.Ar fi fost groaznic sa se mai decida o data la masa verde..tot nu inteleg de ce Otelul nu merge pana in panzele albe in povestea cu Vaslui si de ce nici presa nu-si face datoria sa ia atitudine impotriva acestei,a nu stim cata decizii incalificabile.

chris (1 comentarii)  •  29 mai 2008, 6:32

bai ioanitoaia , scote-ti ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) dezbracatele alea de pe site ca ti-e si sila sa mai accesezi gsp.Asta-i ziar de sport sau e site ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) !!!!…….!…..rusinos si neprofesional !!!

Florinache (6 comentarii)  •  29 mai 2008, 7:56

Nea Emile, de ce nu-mi accepti postarea? Am jignit pe cineva? NU cred… poate doar pentru faptul ca nu ti-am impartasit intru totul parerea. Este incredibil cum postarile publicitare raman iar cele la obiect sunt cenzurate. Adica nepublicate.

Florinache (6 comentarii)  •  29 mai 2008, 8:05

Scuzele mele nea Ovidiule… te-am botezat. Raman dator 🙂

dricul (19 comentarii)  •  29 mai 2008, 8:21

ce mase manifestau,cata presiune este o noua aberatie gazetareasca de 2lei.Poate era prea mult inca o salvare dar daca era dreptate sa ia masurile care se cuvin.Informatii despre ,,marile ”echipe nu aveti?Eu cred ca si ele au prb dar ne luam de echipele care sunt partial neutre sau care au deranjat pe cineva,licentierile se fac dupa criterii care nu dau un suport de sustinere a unui campionat intreg si iar o sa vedem jucatori neplatiti,echipe fara bani,stadione si organizari jalnice si toate astea permit ,,plimbarea de valize” ca profesionalismul lipseste cu desavarsire la multe echipe iar de conducerea lor este dezastru.Vom avea parte de un campionat jucat unde nu trebuie cu ,,prime”aberante si la sfarsit asteptam o datorie” sa fim salvati de B.Orice club ar trebui sa aiba sustinere financiara si totul sa poata fi platit pe cel putin 3ani,finantatori sa modernizeze stadionele nu sa dea bani suporterilor sau altor echipe si poate ajunge mai sus in Europa!

www.stiriaz.com (11 comentarii)  •  29 mai 2008, 9:23

Cu 17 zile inainte de startul Campionatului European, tricolorii au parte si de vesti bune.

gilos (60 comentarii)  •  29 mai 2008, 9:54

Ce judecata este asta nea Ovidiu? Pai ce, suntem la piata sau la talcioc ? Sunt regulamente care trebuiesc aplicate si respectate. Refuz sa cred ca au fost alte criterii de acordare a licentelor. Daca au fost, atunci angajatii federatie care au judecat cazurile respective trebuie dati afara.

nicu (3 comentarii)  •  29 mai 2008, 11:16

D-le Ioanitoaia,
Din aceasta cauza suntem unde suntem cu tot ceea ce se intimpla in fotbal.Totdeauna se stie de f. mult timp fel de fel de dispozitii UEFA, le neglijam ,iar cind se apropie termenul, incep lamentarile si scuzele. Din nou federatia a dat semne de mare slabiciune.Trebuia aplicata legea,se juca cu 15-16 echipe,nu cu promovari, caci acea clauza cu o alta promovata trebuie neaparat scoasa,caci de la ea incep sforile sa se traga.Se lasa anume in legi chichite interpretabile ,confuze.Sa mi se explice ce se intimpla daca viitorul campionat avea doar 16 echipe !

b@v@rezu (17 comentarii)  •  29 mai 2008, 11:39

sigur a fost o decizie politica….
esti penibil ioanitevic… 🙂
vb de sport… ai punctat la obiect pana te-ai stricat cu implicarea politicului…. bai baieti de ce denigrati anumiti oameni publici?????
ce alt contracandidat al celor pe care i-ai acuzat de abuz(caci asta ai facut) preferi… ???

Gicuta a lu’ nea Nuta (7 comentarii)  •  29 mai 2008, 11:48

Subscriu parerii postate de ArTiSt_uL ; (de ce apare ora postarii ca fiind 12:30, cand abia e fara zece, acum, cand postez eu ?). E mai cinstit sa promoveze una ce-a luptat tot anul ptr. promovare, decat o codasa permnenTA; doar ca trebuie scris, negru pe alb, in reglement, bre !

gin (2 comentarii)  •  29 mai 2008, 11:57

Jugaru

Marius Stan e PNL, „Pinalti” e PDL. Alta gisca pe-alta varza

car (4 comentarii)  •  29 mai 2008, 12:47

wai nea ovidiu…da gata breeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee…ca incepe europeanu…mai lasa-i pe astia de la noi sa se odihneasca mai vad ei cu ce ekipe incepe campionatu din toamna…pana atunci sa ne bucuram de euro si de fotbalul de la euro…asa ca scrie si mata ceva in trend

Edu (1338 comentarii)  •  29 mai 2008, 19:13

Sincer mi as dori ca buzaul sa nu primeasca licenta.pt ca intre steaua si „steluta”e ceva strans.

aciduzzu (78 comentarii)  •  30 mai 2008, 12:08

Otelul si Poli Iasi da, dar Gloria Buzau chiar trebuia retrogradata

Tudor (98 comentarii)  •  3 iunie 2008, 13:17

danutzu@,mai lasa-ne ca esti penibil!DECIZIE POLITICA era daca se dadea castig de cauza Ceahlauluimunei echipe care probabil vrea sa ramana vesnic in prima liga,indiferent pe ce loc termina!Asta e adevarata mizerie care macina fotbalul romanesc!!Cat despre trimiterea de memorii la Fifa si Uefa,imi vine sa mor de ras!!Cine face asta,un club pe care-l stiu probabil aia ca pe un cal breaz,dupa ce s-a intamplat acum cativa ani cand l-au suspendat 5 ani din toate competitiile europene??Si pentru ce motiv,sa le asigure pentru inca 1 an o revenire oneroasa in prima liga(anul trecut poate mai erau motive ca Ceahlaul sa ramana in prima liga,anul asta nu!!)???Chiar sa vad daca au curaj sa depuna memoriu in conditiile astea!Eu zic ca nu!!Si,oricum,nu risca fotbalul romanesc o pedeapsa atat de aspra pentru ca vor muschii unui penibil ca Pinalti,omul care isi face stadion,dar nu si echipa de prima liga!Cu alte cuvinte,pune carul inaintea boilor!
Pinalti NU ARE NICI O DREPTATE!Cel putin in cazul lui Poli Iasi si al Otelului se prevaleaza de niste chichite din regulament ca sa-si readuca echipa pe prima scena!
Coss@,cu ce e de acord omul sa fie ierarhiile stabilite de comisii??Ca scrie ca decizia e corecta!Asa si este,ca doar nu o sa se modifice iar ierarhiile si o sa fie retrogradate echipe care au luptat si si-au obtinut locul in Liga 1 pe teren numai ca sa ramana iar Pinalti cu stadionul lui in prim plan!!A retrogradat pe teren,retrogradat sa ramana!!Asta daca nu cumva face o fuziune cu niste nou-promovati,ca pe la noi se poarta din astea!!

Tudor (98 comentarii)  •  3 iunie 2008, 13:28

Hai,mai da-o incolo cu „decizia politica”!De parca Stefan nu e si el primar si un personaj cu destula influenta intr-ale politicii!De ce numai Nichita si Stan sa benefiecieze de asa ceva??Corect era sa ramai la afirmatia din titlu,chiar daca decizia trebuia caracterizata in primul rand ca „justa”,nu „populara”!!Nu stiu cat a contat(daca a contat)presiunea fanilor.Mai degraba si-au dat si cei de la federatie seama ca nu se poate continua la infinit cu matrapazlacuri din astea care sa eludeze ierarhiile stabilite prin jocul echipelor!

Comentează