Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Un prim semnal

FRF aşteaptă finalizarea anchetei DNA pentru a o depuncta ori nu pe Steaua

Ce susţine Gigi Becali e o abureală, un bluf. Nici măcar un preşcolar nu-l crede că l-a trimis pe Teia Sponte la Cluj cu 1,7 milioane de […]

vineri, 9 mai 2008, 7:07

FRF aşteaptă finalizarea anchetei DNA pentru a o depuncta ori nu pe Steaua

Ce susţine Gigi Becali e o abureală, un bluf. Nici măcar un preşcolar nu-l crede că l-a trimis pe Teia Sponte la Cluj cu 1,7 milioane de euro ca să cumpere un teren exact în ziua în care “U” putea bloca drumul CFR-ului către titlul de campioană. A naibii coincidenţă! Cu atît mai greu de înghiţit cu cît, în loc să-l întîlnească pe proprietarul terenului, emisarul său s-a întîlnit cu Gigel Coman, unul dintre jucătorii Universităţii. În consecinţă, primind informaţii că suma respectivă era destinată motivării “şepcilor roşii”, DNA a avut temei să declanşeze urmărirea penală împotriva lui Gigi Becali şi a celorlalţi. clar, A existat o tentativă de a influenţa rezultatul unui meci Şi ea trebuia cercetată.

La întrebarea cît riscă magnatul din punct de vedere legal pentru dare de mită, nu-i însă uşor de răspuns. Probabil că nu foarte mult, din moment ce flagrantul nu s-a realizat. În eventualitatea în care geanta cu bani ar fi ajuns la fotbaliştii Universităţii, patronul din Ghencea ar fi încurcat-o rău. Aşa însă, şi deoarece i-ar fi stimulat pe nişte terţi să cîştige, nu să piardă, Gigi Becali poate scăpa. Paradoxal, deşi a împiedicat-o pe Steaua să iasă campioană, eşecul lui “U” i-a prins bine. Practic, l-a salvat. Întrucît, dacă lanterna roşie reuşea s-o ţină în şah pe CFR, Teia Sponte ar fi dat banii şi ar fi fost prins în flagrant. Situaţia ar fi devenit dramatică mai ales pentru Gigi Becali, socotit iniţiatorul acţiunii după ce el însuşi se lăudase, în stilu-i şmecher şi pompos, că va trimite la Cluj “3 milioane de îngeri”!

Privind aspectul sportiv al poveştii, Gigi Becali e în real pericol să fie exclus definitiv din fotbal, iar gruparea roş-albastră să fie depunctată. Depinde de ce-au mărturisit sau vor mărturisi jucătorii lui “U”, citaţi pe rînd de procurorii DNA, ceea ce încă nu ştim. În cazul în care vreunii dintre ei vor fi recunoscut, cum se aude, că latifundiarul le-a promis bani, nu-i exclus ca Stelei să i se ia puncte. Deunăzi, însuşi Mircea Sandu s-a pronunţat ferm în acest sens, cerînd aplicarea legii. Doar că, în funcţie de rapiditatea cu care DNA va finaliza ancheta, adoptarea unei hotărîri va mai întîrzia.

Să presupunem însă că, abilitată să decidă întrucît Comitetul Executiv nu mai are atribuţii să sancţioneze, Comisia de Disciplină a FRF îl va declara pe Gigi Becali persona non grata, iar pe Steaua o va penaliza cu 6 sau chiar cu 9 puncte, pedeapsa maximă stipulată de ROAF. Consecinţele vor fi minime. Pe cel dintîi, retras oficial din conducerea clubului, nu-l va leza. El va continua să sfideze, să fie grandoman şi închipuit. N-o va afecta însă nici pe Steaua. Care, terminînd campionatul cu un avans de 14 puncte faţă de următoarea clasată, îşi va păstra locul 2 şi va juca în preliminariile C1. Cum nu se pune problema retrogradării acesteia, căci regulamentul nu prevede o asemenea sancţiune, se va schimba ceva, dar prea puţin.

Şi totuşi, trebuie sesizată o schimbare. Faptul că DNA se ocupă, în sfîrşit, şi de fotbal constituie un semnal că ar putea demara operaţiunea de însănătoşire a acestuia. Cît de lung, orice drum începe tot cu primul pas.

Comentarii (274)Adaugă comentariu

stefan_nica (5 comentarii)  •  11 mai 2008, 4:16

Ca sanctiunea asupra Stelei sa aibe efect,Steaua ar trebui sa inceapa campionatul viitor cu handicap de 9 puncte.Poate cade in C

stefan_nica (5 comentarii)  •  11 mai 2008, 4:19

Cred ca Steaua ar trebui depunctata de doua ori:odata pentru valiza cu bani si a doua oara pentru declaratii sovine

blatuitorul (3 comentarii)  •  11 mai 2008, 9:02

jiji a reusit ceea ce nimeni nu credea. A reusit sa faca cateva echipe, printre care Dinamo si Rapid, sa se predea de bunavoie in meciurile cu CFR-ul. Si asta fara a se aranja meciurile respective. Doar din cauza arogantei oierului care e de parere ca daca are bani trebuie sa fie iubit de romani si nici o lege nu se poate atinge de el. Din cauza lui Steaua a ajuns cea mai hulita echipa din tara si a preluat tinicheaua blaturilor de la Dinamo. A blatuit anul asta, a blatuit anul trecut pt. locul 2, sa nu uitam campionatele castigate in ultima etapa cu cei de la Vaslui si Poli Timisoara (Oli stie). Toata lumea vb de geanta cu bani, daca CFR aranja sau nu maciul cu U Cluj, dar nimeni nu vb de noncombatul din Ghencea al Gloriei Buzau de parca ar fi fost ceva firesc.

tic (19 comentarii)  •  11 mai 2008, 9:21

Cei ce doresc retrogadarea Stelei, in frunte cu Iancu, doresc de fapt pastrarea privlegiilor de a aranja meciurile campionatului asa cum erau obisnuiti si acum sunt nemultumiti de faptul ca datorita premierii fotbalistilor de catre patronii altor echipe, n-o mai pot face. Pai ganditi-va, daca nu promitea Becali prime mari jucatorilor Bistritei pentru a juca corect cu CFR-ul, mai era nevoit Sabau sa bage juniorii in acel meci pentru a pierde meciul? Sau ce se intampla daca, dupa ce s-au inteles Iancu cu Stefan ca Poli sa piarda meciul de la Piatra Neamt, venea patronul Buzaului si promitea prime mari jucatorilor timisoreni pentru a juca corect? Nu cumva acestia, pentru bani, ar fi incurcat socotelile de blat ale patronului? De frica eventualelor stimulari externe (cu scopul de a juca corect pe teren), au ajuns conducatorii sa sa-i puna pe jucatori sa jure pe Biblie – atentie – nu pentru ca sa joace corect, ci ca nu vor lua bani! Moda stimularii jucatorilor pentru a da totul pe teren, promovata de Becali, i-a scos din minti pe conducatorii multor cluburi din Liga, care in felul asta nu-si mai pot controla echipele cum vor ei si implicit nu-si mai pot realiza aranjamentele asa cum erau obisnuiti. Astfel, Iancu, Porumboiu, Padureanu, Stefan si altii isi pierd puterea de a stabili ierarhiile finale iar rezultatele sunt uneori chiar dezastruase (vezi retrogradarea Ceahlaului). De asemenea, cea mai mare problema pentru acestia este si numarul prea mare de echipe ce au acum dreptul de a juca in cupele europene (teoretic pot fi vreo 8 echipe)la care, daca adaugam cele 4 retrogradate, face ca aria in care sa poata face manevre sa se restranga doar la vreo 6 echipe (si daca din astea scadem echipe gen Buzau, Mioveni, Craiova nu mai ramane aproape nimic). Va rog sa urmariti cu atentie ce se va intampla in urmatoarea editie a cupelor europene. Aceasta sleahta va face tot posibilul care depinde de ei pentru a micsora coeficientul UEFA – de ce oare cred ca Timisoara si Vasluiul vor iesi din primul tur cu cate doua infrangeri? Va propun sa meditati asupra acestui aspect si sa nu luam de buna ideea de moralitate pe care acesti indivizi o clameaza atunci cand infiereaza metodele lui Becali si cer retrogradarea Stelei. Adevarul e ca le-a stricat multe ploi cu aceste metode. Nu-l inghit nici eu pe Becali, dar nu cred ca avea alta solutie pentru a face ca niste fotbalisti indolenti, blazati si fara chef de nimic, nemotivati de care proprii conducatori – ba din contra, sa-si miste mai cu talent fundurile si picioarele lor de mari vedete locale pe terenul de joc, nu numai la barul de fite din centrul targului. Incercati sa judecati lucrurile mai adanc si cu capul vostru, nu mai luati de bune chiar toate lucrurile scrise de ziaristi, majoritatea dintre ei neavand nici o treaba cu meseria asta.

blatuitorul (3 comentarii)  •  11 mai 2008, 10:24

In regulament nu se pomeneste de retrogradare in caz de genul asta. Dar corect ar fi ca Steaua sa inceapa noul campionat cu 9 pct. in minus. Mai ales ca articolul care sanctioneaza stimularea unei echipe a fost introdus tot din cauza lui jiji. Daca va legati de chichite si negati evidenta nu faceti decat sa acoperiti mizeria. Al Capone a fost bagat la racoare pt. evaziune, nu pt. crimele facute. Cu ata au reusit sa-l prinda. Toata lumea stie ca Steaua a facut blaturi la greu in ultimii ani, dar pana acum jiji si-a batut joc de noi pe la televiziuni. Lipsea dovada. Acum l-au prins cu ceva mai putin grav si nu ar trebui iertat. Cine stie cand vor mai avea ocazia, incepand de data viitoare o sa fie mai atent. Regulamentul permite depunctarea in campionatul urmator daca cel in curs e terminat. Altfel, daca steaua e penalizata in campionatul asta cu 9 pct. iar apare jiji la tv si isi bate joc de noi zicand ca la banii lui nu au avut ce sa-i faca nici DNA si nici FRF. :

„În cazul penalizarii cu puncte în campionatul în curs echipei sanctionate i se vor scadea
numarul de puncte din cele deja câstigate. Daca
numarul de puncte câstigate este mai mic
decât sanctiunea aplicata, acestea vor fi scazute o data cu dobândirea lor, pâna la
momentul executarii în totalitate a sanctiunii pronuntate. Se procedeaza în mod similar în
cazul scaderii de puncte din competitiile viitoare.”

AlbAlbastru (167 comentarii)  •  11 mai 2008, 10:36

„Suporterii” stelisti care ii iau apararea lui Becali si care lasa mesaje care sa abata atentia de la CEA MAI MARE PROBLEMA a fotbalului romanesc adica troica Sandu-Dragomir-Becali, sa se duca in Bantustan si sa traiasca. Cu***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) ca acestia nu mai vedem noi „o Romanie Europeana” cit e lumea. datorita unor asemenea ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)avem tara pe care o avem. Stelistii s-au obisnuit cu hotia minciuna si falsul inca de cind au fost***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)in fotbal in anul 1947 si acum le este tare greu sa mai „lupte” fara sa apeleze la tilharii si la tot felul de jocuri de culise care sfideaza bunul simt si reprezinta o jignire si o palma pentru toata suflarea forbalistica SI NEfotbalistica din Romania.
Retrogradati aceasta rusine de echipa (care nici nu ar fi trebuit sa existe in PRIMUL rind) in div. „D” si bagati-l pe Becali la puscarie.

kiko (12 comentarii)  •  11 mai 2008, 10:44

vreau un raspuns:la ce sport pot sa-mi dau baietelul de 5ani in Romania fara sa fie corupt?sa nu merg de acasa fara ”nimic”……

DNA (17 comentarii)  •  11 mai 2008, 11:11

…si cu hentzul din careul CFR-ului de ieri cum ramane? A fost intuneric? Daca se intampla asa ceva in careul Stelei, mama – mama ce era la gura voastra…

Piele (1 comentarii)  •  11 mai 2008, 11:20

Nea Ovidiu in primul rand Dumneavoastra ar trebui sa fiti bagat la racoare pentru motivarea Finlandei acu 2 ani de zile.

Mitik (1 comentarii)  •  11 mai 2008, 11:43

CFR-Rapid, jucatorii rapidul aproape au recunoscut ca s-au dat la o parte din fatza adversarilor

CFR-Bistrita, ca sa fie siguri ca iese bine au bagat echipa a 2 a
CFR-Dinamo, dinamo nu prea s-au omorat cu firea, in a-2-a repriza cred ca nici nu mai stiau la ce poarta sa atace

Cine ar trebui retrogradat?

adrians (1 comentarii)  •  11 mai 2008, 11:48

Nici eu nu sunt de acord cu campania asta anti-Steaua. De cand e Steaua „campioana blaturilor”? In sezoanele trecute cand Steaua era „furata” de arbitri in meciuri esentiale din campionat de ajungea sa scartaie si juca bine in Europa, toata presa ii pupa in fund. Acum ca taranu din conducerea Stelei „isi ia revansa” si mai declara tare si in presa tot felul de aberatii, toata presa s-a urcat in carca Stelei! Cum ramane domnilor din presa cu ceilalti?

De cartonasu rosu care nu i s-a dat lui Bratu nu am auzit nimic. Bratu, intr-un meci corect nu ar fi scapat nesanctionat… in fine, deduc ca este o oarecare „conspiratie” impotriva lui Becali si recunosc ca as fi foarte fericit sa dispara din fotbal.

Dar asta nu scuza presa ca ii face cota de piata. CFR a luat titlul, a realizat eventul si in continuare, pe gsp.ro exista un articol despre Becali. Il criticati, dar il folositi pentru rating, ce ironie, nu? sau mai bine zis cata ipocrizie!!

mihai (10 comentarii)  •  11 mai 2008, 12:53

Ptr albalbastru : nu e troica , uite un lant al mafiei din fotbal : Sandu, Dragomir, Lupescu ,Becali ,Borcea, Copos, Iancu ,Pinalti, Jean Padureanu. calmeaza-te.

Cu priv la iesirea din fenomenul fotbal al lui Gigi Becali sunt de acord cu dvoastra dl Ioanitoaia ,Becali sfideaza legile .Cine vrea sa scape de acest patron ,am zis-o de cand a venit aceasta persoana in fotbal ca ne vom duce in locurile putrezite dintr-un canal . „Va arunca Steaua in mocirla” -GH Hagi. a si facut-o .Cine poate ajuta clubul Steaua sa scape de aceasta oaie neagra, doar daca se aplica LEGEA.
Ce vina au niste fotbalisti ca Gigi Becali se duce sa premieze alte echipe ?
Sper ca Presedintele FRF sa poata impune legea tacerii pentru : presedintii de club si patroni .Ne-am saturat sa tot ii vedem cum isi spala rufele in public. (scandalul Gigi -Hagi, Borcea -Turcu ). In Il calcio, doar antrenorii si jucatorii vb despre meci ,presedintii si patronii nu se inghesuie la scandaluri .

steaua TREBUIE RETROGRADATA IN LIGA a II-a , nu depunctata (101 comentarii)  •  11 mai 2008, 13:03

steaua SI SPAGA, LEGAMANT PE VIATA!!

Bronx (30 comentarii)  •  11 mai 2008, 13:04

CFR a castigat campionatul… azi e duminica. Intre timp a castigat si Cupa. Bravo lor! N-as vrea sa fiu in pielea fanului clujean innebunit dupa CFR. Bine, daca el exista… :))
Gazetarii nostri ghici ce fac? Va spun eu ce fac, se ocupa de ce se vinde mai bine. Adica de punga cu bani care DACA batea U ajungea sa-i fericeasca, de ce spune x sau y de ce spune z se ocupa de STEAUA.
Dragi CFR-isti nu sunteti importanti nici macar pt gazetele de sport. Si stiti de ce? Pt ca gazetarii astia, n-au fost platiti sa scrie despre voi cum ati castigat POLITIC acest campionat, ci doar sa arunce cu noroi asupra lui Becali si prin asta, asupra Stelei.
Din pacate, asta e adevarul… daca aveti vreo umbra de mandrie, cititi articolele din blogurile TUTUROR celor care-l au!
Ceea ce trebuia demonstrat

vgl (2 comentarii)  •  11 mai 2008, 13:04

Dle. Ioanitoaia,

Va inteleg “mania proletara” impotriva “mituitorului sef” Gigi Becali si demersul pentru pedepsirea exemplara a “infractorului”, totul pentru binele fotbalului romanesc. Daca este real ceea ce sustine Becali si anume ca fotbalistii au statut de liber profesionist, asimilati artistilor, iar premierea acestora nu poate fi incadrata la dare si luare de mita, iesind de sub incidenta legii penale, atunci pentru fapta lui de stimulare a unei echipe, deja retrogradate, sa se autodepaseasca si sa obtina cel putin un egal cu echipa clasat pe locul intai, nu ramane decat “pedeapsa” sportiva. Care este parerea dvs, ce e mai grav, in plan sportiv? Sa stimulezi o echipa sa se autodepaseasca, chiar daca joaca cu o contracandidata a celui care stimuleaza, sau sa “stimulezi” o echipa sa nu joace corect? E acelasi lucru si trebuie sanctionat la fel? Care e parerea dvs despre modul in care Iancu si-a “stimulat “echipa sa nu joace la Piatra Neamt? Cum “incadrati” declaratiile sale publice, cum ca vrea sa retrogradeze Buzaul, nu nemteni si ca jucatorii sai vor avea aceleasi prime, chiar daca vor pierde. Cum se cheama asta in plan sportiv? Mai nou, acelasi Iancu invoca cazurile din Italia si face presiuni disperate pentru retrogradarea Stelei. Dvs. ce cunoasteti? In Italia, a fost cineva retrogradat pentru ca a stimulat sa se joace corect sau a fost vorba de influentarea arbitrilor, desemnarea in culise a acestora, aranjamente ca unele echipe sa nu-si apere corect sansele? Daca este asa, cand aveti de gand sa curatati fotbalul romanesc si de indivizi ca Iancu si altii, care s-au specializat in efectuarea de presiuni mediatice inadmisibile asupra forurilor fotbalistice si, in special, asupra arbitrilor?

bg (3 comentarii)  •  11 mai 2008, 13:32

Dle. Ioanitoaia,

E duminica, 11 mai 2008. CFR a realizat eventul.
De nu stiu cati ani nu a mai realizat o asemenea performanta o echipa din provincie. Unde este bucuria exuberanta a clujenilor, care aseara trebuiau sa ia cu asalt strazile Clujului?
Unde sunt transmisiunile non-stop TV de la Cluj din care sa se reverse entuziasmul popular? Cum ar fi fost la Craiova, Bucuresti si in alte orase intr-o ocazie ca asta?
Ce va spune dvs., un fin analist al fenomenului fotbalistic acest lucru? Ce va spune dvs. atacul murdar a lui Pazkany la performantele Stelei din trecut, imediat ce CFR a castigat titlul in Romania?
Se uita oare ca CFR are privilegiul sa joace direct in Liga Camionilor,fara tur preliminar, numai datorita performantelor de exceptie realizate in Europa, in special de catre Steaua?
Nu merita acest subiect atentia gazetarilor sportivi, onesti si echidistanti?

SOIMIISIBIU (1 comentarii)  •  11 mai 2008, 14:13

domnule ioanitoaia nu va mai dati marele aparator al dreptatii.
in 1992 ati retrogradat o echipa in div c pentru a lua banio de la drobeta turnu severin.(bani cu care ati fost pe litoral in acel an) cred ca stiti despre cine e vorba

Adi (10 comentarii)  •  11 mai 2008, 14:25

Istoria CFR Cluj.Puneti accent pe anii 2001-2007.Ce facea oare domnul Paszkany.Motiva financiar echipa antrenata de domnul Sabau.Are dreptate domnul Iancu.Anul acesta domnul Sabau si-a adus aminte de datoria pe care o avea.Si rezultatul s-a vazut.
http://64.233.183.104/search?q=cache:MCbkVIQT2GkJ:ro.wikipedia.org/wiki/CFR_Cluj+wiki+cfr+cluj&hl=ro&lr=lang_ro&strip=1

antiprostie (7 comentarii)  •  11 mai 2008, 14:50

1. Cred că ar trebui anchetat DE CE trebuie sa dai bani PEENTRU CA O ECHIPA SA JOACE CORECT
2. E un rah*t pe berje „ancheta” asta. Nu poate fi considerată mită…
3. De ce nu este anchetată întâlnirea şefilor UCluj şi CFR din seara premergătoare disputei oficiale dintre cele două grupări?
Chiar că aş fi curios să aflu ce s-a vorbit…

AlbAlbastru (167 comentarii)  •  11 mai 2008, 19:12

“Suporterii” stelisti care ii iau apararea lui Becali si care lasa mesaje care sa abata atentia de la CEA MAI MARE PROBLEMA a fotbalului romanesc adica troica Sandu-Dragomir-Becali, sa se duca in Bantustan si sa traiasca. Cu cre*tino*izi ca acestia nu mai vedem noi “o Romanie Europeana” cit e lumea. Datorita unor asemenea dezechilibrati mintal avem tara pe care o avem. Stelistii s-au obisnuit cu hotia minciuna si falsul inca de cind au fost avortati in fotbal in anul 1947 si acum le este tare greu sa mai “lupte” fara sa apeleze la tilharii si la tot felul de jocuri de culise care sfideaza bunul simt si reprezinta o jignire si o palma pentru toata suflarea fotbalistica SI NEfotbalistica din Romania.
Retrogradati aceasta rusine de echipa (care nici nu ar fi trebuit sa existe in PRIMUL rind) in div. “D” si bagati-l pe Becali la puscarie.

pace si prietenie (5 comentarii)  •  11 mai 2008, 19:36

De fapt discutam despre „o tentativa de influentare a rezultatului unui meci de fotbal”, in urma careia cei care au stiut despre tentativa si au crezut in reusita ei ar fi urmat sa se imbogateasca din pariurile jucate la casele de pariuri. Nu vom sti niciodata ce sume au pariat dl. Becali si prietenii pe U- Cluj Napoca, dar eu ma bucur ca au pierdut. Sa va fie rusine domnule Becali. V-ati batut joc de munca de un sezon a antrenorilor si jucatorilor. Acum exista prezumtia ca nu numai ei au cistigat meciuri ci si dumneavoastra in afara stadionului (in restaurant). Acei antrenori si jucatori nu meritau aceasta rusine. Inca o data sa va fie rusine.

laionel (2 comentarii)  •  11 mai 2008, 19:45

Domnule Ioanitoaia ai perfecta dreptate cu abureala lui Becali.Ca vezi doamne ar fi vrut sa cumpere terenuri la cluj,partial cred ca are dreptate.Voia sa cumpere terenul de pe Moina cu echipa cu tot si din acest motiv sa intalnit cu vanzatorul Gigel cel frumos si preacurat.De asemeni abureala cu sponzorizarea,teoria cu statutul jucatorului de fotbal,sunt subterfugii inventate de Becali care sai usureze soarta in fata DND-ului.Acest om este diavolul in persoana si vrea sa spuna ca acest popor Roman este o adunatura de prosti dintre care numai el este destept.Un lucru este cert.Cea ce face Gecali se numeste dare de mita si ar trbui pedepsit conform legilor in vigoare.Este trist ca atat federatia cat si liga sunt intrate in valtoarea porcariilor facute de acest nenorocit.Pentru insanatosirea situatiei din fotbalul Romanesc ,ar trebui sa fie eliminat definitiv din fotbal.Vedeti in ce situatie a reusit sa aduca un club precum Steaua,club care era o emblema a fotbalului Romanesc.Va rugam sa interveniti pe langa domnul Mircea Sandu in emisiunea din aceasta seara sa ia cele mai drastice masuri impotriva acestui om.Trebuie sa aratam celor de la UEFA ca stim sa facem ordine in Fotbalul din Romania.Va dati seama cum va fi primita Steaua in viitoarele meciuri din Liga Campionilor de celelalte echipe si de spectatorii de pe stadioanele pe care va trebui sa joace.Deja vad ca si din campionatul intern sunt cluburi care anunta ca vor refuza sa joce cu Steaua in viitoarea editie.Si au dreptate.De ce sa intre pe teren cand de fiecare data risti sa-ti fie badjocorita echipa de bani lui Becali s-au de arbitri cumparati de acesta,impotriva carora deasemeni nu se ia nici o masura.Cred ca numai la noi se pot vedea arbitri care trantesc meciuri si pe urma ii vezi din nou arbitrand cu zambetul pe buze.Nu se poate merge mai departe in acest fel domnule Mircea Sandu.

MOTANUL VISINIU (2 comentarii)  •  12 mai 2008, 2:40

DOMNULE IOANITOAIA,AVETI CURAJUL SA PREZENTATI ISTORIA stelei ,DE LA INFIINTARE SI PANA IN PREZENT:CUM A INTRAT IN DIVIZIA „A”,CUM A CASTIGAT CUPE SI CAMPIONATE,CUM TRANSFERA JUCATORII,CUM A DISTRUS MULTE ECHIPE SI CHIAR DESTINE SI VIETI[VEZI CAZUL V.MATEIANU].ARATATI-LE „DECRETEILOR” ADEVARATA FATA A ACESTUI CLUB SI FELUL IN CARE AU FACUT „PERFORMANTA”,INCLUSIV PRESIUNILE SI AMENINTARILE POLITICE ALE REGIMULUI COMUNIST[POVESTITI DE CE ANDONE S-A MANIFESTAT OBSCEN LA ADRESA LUI valentin].CEEA CE AU FACUT IN TRECUT,CONTINUA SI IN PREZENT SUB FORMA „DEMOCRATICA”.ACEST INDIVID SEMI-ANALFABET,CARE ARE TUPEUL SA SE VISEZE PRESEDINTELE ROMANIEI[LA CATA PROSTIE E IN ROMANIA,POATE CA VA SI REUSI] A TRANSFORMAT LIGA INTR-UN SRL,PE CARE-O PASTORESTE DUPA BUNUL PLAC,IN COMLICITATE CU FEDERATIA,COMISIILE SI LIGA.ACEST PERSONAJ NOCIV PT.SOCIETATE,TREBUIE ELIMINAT DEFINITIV.DAR CINE SA O FACA? TELEVIZIUNILE SI ZIARISTII IL RIDICA IN SLAVI,MAI CEVA DECAT PE UN SAVANT.POATE LA VOT SA IL SCOATEM PE LINIE MOARTA,CA E GREU SA MITUIASCA 5-6 MILIOANE DE OAMENI.
IN CONCLUZIE,D-LE IOANITOAIA,NU SE VA LUA NICI O MASURA RADICALA IMPOTRIVA stelei.DOAR ECHIPELE DIN LIGA POT FACE CEVA:SA BOICOTEZE MECIURILE SAU SA UMBLE TOTI CU SACOSELE CU BANI LA VEDERE.
INCHEI AICI ACEST MINI COMENTARIU[SANT F.MULTE DE SPUS],INFORMANDU-VA CA EU NU VA MAI CITESC,DECAT IN MOMENTUL IN CARE VOI OBSERVA CA O PARTE DIN CELE PREZENTATE MAI SUS,SE VOR REGASI IN ARTICOLELE DVS. DE PRESA.
DEOCAMDATA,CU STIMA

chrys (1 comentarii)  •  13 mai 2008, 3:18

Prima impresie cand am vazut comentariile, a fost ca am nimerit intr-un loc cu nivel de coeficient de inteligenta zero sau aproape zero. A doua impresie a fost ca in parte nu m-am inselat, dar sa se permita utilizarea unui limbaj ca naparci fara caracter si onoare , e deja prea mult pentru o societate civilizate ce pretindem ca suntem. Cei de la rapid sa nu uite ca acum vreo 15 ani au incercat sa-i mituiasca pe cei de la U. Craiova sa-i lase pe ei sa castige campionatul urmand ca in meciul de finala in cupa romaniei sa castige craiovenii pentru a prinde un loc in cupele europene. Craiova si cand zic craiova ma refer la antrenor si la jucatori nu la actionari, nu a acceptat jocul murdar chiar daca in final au ramas fara sa joace in cupe. Hotii de atunci incearca sa improaste cu noroisi vor sa vada pe steaua in liga a doua. Ce s-ar intampla daca am da timpul in urma cu 15 ani si am retrograda rapidul pentru marsavia pe care o planuia? Ar mai musca acum cainele mana stapanului? Fratilor mai consumati un pic de lecitina ca ati cam uitat ca nu steaua a inventat marsaviile de tipul asta. Ce parere aveti despre ceahlaul care se pare ca retrogradeaza in fiecare an doar asa ca sa se afle in treaba pentru ca in final ajung sa joace tot in prima liga. Pentru asta nu sunt comisii care sa se autosesizeze?

Comentează