Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Cu picioarele pe pămînt

Important e că România a bătut Rusia, dar şi mai important e modul în care a bătut-o. Nelăsîndu-i nici cea mai mică şansă, depăşind-o la toate capitolele. „Tricolorii” au arătat miercuri seara o grămadă de lucruri frumoase. Cum spuneam şi […]

joi, 27 martie 2008, 3:08

Important e că România a bătut Rusia, dar şi mai important e modul în care a bătut-o. Nelăsîndu-i nici cea mai mică şansă, depăşind-o la toate capitolele. „Tricolorii” au arătat miercuri seara o grămadă de lucruri frumoase. Cum spuneam şi ieri, rezervele s-au ridicat la înălţimea senatorilor de drept, probă că, deşi Chivu, Mutu şi Marica au fost înlocuiţi la pauză, echipa n-a scăzut nici ritmul, nici presiunea. În condiţiile în care Piţurcă a rulat întreg lotul, păstrîndu-i din formula iniţială doar pe Goian şi pe Rădoi, portarul M. Popa şi ambii Niculae, Daniel şi Marius, au demonstrat că se poate conta pe ei în orice clipă. Că sînt pregătiţi, fizic şi mental, să fie titulari. Îmbucurător, Nicoliţă şi Fl. Petre, mai slabi în ultima vreme, au părut în revenire de formă. Deoarece încă n-a ieşit din tunel, Nicoliţă trebuie ajutat, motiv pentru care de apreciat că, acordîndu-i credit, selecţionerul n-a greşit. Prietenul la nevoie se cunoaşte. Pe de altă parte însă, dacă va continua să nu convingă, stelistul riscă să iasă din cărţi. Logic, întrucît pînă şi răbdarea are o limită.

Pe lîngă talent şi valoare, formaţia noastră a dovedit miercuri şi atitudine. Nici la 1-0, nici la 2-0 şi nici la 3-0, n-a tras pe dreapta. Dimpotrivă, a insistat, de parcă susţinea o partidă cu miză, nu una de verificare. Evident că s-a maturizat. Indiscutabil, e meritul lui Piţurcă de a fi făcut dintr-o echipă risipitoare şi boemă una realistă şi pragmatică. Ba şi mai puţin dependentă de Mutu. Acesta va continua să fie omul ei numărul 1, dar întîlnirea cu Rusia ne-a lămurit că „naţionala” nu stă numai în el. Că reuşeşte să se descurce şi fără Mutu. N-ar fi însă cazul să ne mirăm că s-a ajuns aici. Mai devreme sau mai tîrziu, era de aşteptat ca rigoarea şi exigenţa antrenorului, seriozitatea lui, să se transmită jucătorilor. Şi s-au transmis.

Sigur că diferenţa de pe tabelă şi, mai ales, evoluţia „tricolorilor” ne-au încîntat. Implicit, ele ne-au permis să aşteptăm mai relaxaţi turneul final continental. În ciuda unui optimism justificat, trebuie să rămînem însă cu picioarele pe pămînt, să nu ne culcăm pe-o ureche. Să ne aducem aminte că Rusia s-a calificat la CE mai degrabă conjunctural, profitînd de victoria Croaţiei în Anglia, dar şi să calculăm că la Euro vom întîlni adversari net superiori trupei lui Hiddink, cu adevărat dezamăgitoare în Ghencea, slabă. Adversari mai dotaţi, mai ambiţioşi, mai organizaţi, adică mai puternici. Întrucît am terminat preliminariile înaintea olandezilor, să admitem că nu plecăm cu şansa a patra în grupă, cum consideră specialiştii, ci cu a treia. Dar va fi necesar s-o transformăm măcar în şansa a doua, misiune ce se anunţă grea în lupta cu francezii şi cu italienii, foarte grea. Sîntem însă datori să încercăm pentru că, practic, n-avem nimic de pierdut.

Rezumînd, e normal ca succesul obţinut în faţa ruşilor, confortabil, să ne dea speranţe în plus pentru Euro. În acelaşi timp însă, nu-i normal să ne îmbete cu apă rece.

Comentarii (43)Adaugă comentariu

Bogdan P (7 comentarii)  •  27 martie 2008, 15:23

Corecte aprecierile, nu trebuie sa ne entuziasmam dar nici sa cadem in cealalata extrema. Sa speram ca o sa avem de ce sa iesim in stada la Campionatul European

faristu79 (1 comentarii)  •  27 martie 2008, 15:33

foarte corecte aprecierile Felicitari tricolori!
O singura observatie: nu inteleg de ce piturca insista sa-l foloseasca pe fl. petre care e foarte slab de multe meciuri incoace

diana_cluj (30 comentarii)  •  27 martie 2008, 15:46

Din pacate,d-le Ioanitoaia,va inselati si pacatuiti oferind false sperante-chiar daca sunt ele moderate.
Nu e normal si nici logic sa comparam Rusia cu italia sau Franta sau Olanda.Nua fost nici o miza,jucatorii nostri au jucat asa cum au putut si cat i-au tinut curelele,insa,sper sa fiu o Casandra mincinoasa,o sa fim ciuca batailor.Nici macar un punct nu vom face…

GEO X (6 comentarii)  •  27 martie 2008, 16:12

EU STAU SI MA INTREB DACA NU CUMVA ECHIPA RUSA NU A VRUT SA SE INTRBUINTEZE SAU NU AU VRUT SA-SI ARATE SCHEMELE IN EVENTUALITATEA CA AR FII SPIONATI DE VIITORI ADVERSARI DE LA EURO. EU MA INDOIESC DE REZULTATELE BUNE CE SE SPERA DE LA NATIONALA ,ASA CA ASTEPTATI SAI VEDETI LA MECIURILE OFICIALE.

Vali_B (171 comentarii)  •  27 martie 2008, 16:18

In general corecte observatiile d-lui Ioanitoaia. N-as spune insa ca Rusia a fost (este) atat de slaba. A parut slaba pentru ca atat am lasat-o noi sa joace. De altfel, prima repriza, pana la gol, a fost destul de echilibrata. Ai nostri au facut un presing sufocant tot meciul, au interceptat multe mingi si practic nu i-au lasat pe rusi sa construiasca nimic. Intr-un meci amical asta merge, pentru ca se fac 8-9 schimbari, fotbalistii dau totul 45-60 de minute si dupa aia sunt schimbati. La Euro nu va mai fi asa, nu vom mai putea duce acest pressing 90 de minute, va trebui ca Piturca sa gaseasca alte solutii, pentru ca si adversarii vor fi totusi de un alt calibru. Nu pot spune ca Rusia va fi o surpriza la Euro, dar cred ca va face totusi o impresie buna. Cred ca bataia asta o sa le foloseasca. Sper ca noi sa nu ne culcam pe-o ureche si sa ne credem cei mai tari. Hai Romania!

un om oarecare (85 comentarii)  •  27 martie 2008, 16:51

asta e primul articol de-al tau care intr-adevar imi place.pe masura ce „cresti” progresezi,domnule!

Yoyoyoi (9 comentarii)  •  27 martie 2008, 17:12

Eu nu m-as inflacara prea tare dupa acest meci. Victoria asta nu inseamna aproape nimic in perspectiva jocurilor de la Euro.

Sergiu Craciun (4 comentarii)  •  27 martie 2008, 17:16

Domnule Ioanitoaia sunteti o mizerie.

Nume si renume (13 comentarii)  •  27 martie 2008, 17:18

La Euro, nationala va face 0 puncte. Nu are rost sa ne facem sperante desarte. Diferenta de valoare intre loturile formatiilor e evidenta. Cel mult poate avem noroc de un egal. Olanda ne asculta cu urechea, Franta ve defila cu noi, iar Italia va juca cat va trebui sa ne bata. N-are rost sa mai comentam despre sansele nationalei. Fiti un pic obiectivi. Dar important este ca Romania este acolo si speram ca o sa prinda bine jucatorilor experienta in perspectiva viitoarelor preliminarii.

roach (17 comentarii)  •  27 martie 2008, 17:45

Facem ZERO puncte? Atunci nu e important sa fim acolo. Mai bine nu ne ducem. Obiectiv, Franta nu joaca nimic, Olanda e cam fragila in aparare, iar Italia poate prinde o zi proasta. Obiectiv, Romania poate face zero puncte, la fel de bine cum putem face noua. Cine zice altfel?

mariko san (6 comentarii)  •  27 martie 2008, 18:01

Chiar daca Rusia nu e Olanda,sau Italia,sau Franta,daca tricolorii ne-au oferit goluri,faze frumoase,chiar risipa de energie,hai sa le multumim!Ce va fi la EURO, vom trai si vom vedea…

Vreau tricou cu DayRo (60 comentarii)  •  27 martie 2008, 18:06

Facem egal cu Franta , batem Olanda, iar Italia rupe tot in grupa. GATA ! 😀 asa ne calificam de pe locul 2 😀
HAI ROMANIAAAAAA

Saly (1 comentarii)  •  27 martie 2008, 18:23

aaaaaaaaaaaaaaaaa

[D] [S] [N] (23 comentarii)  •  27 martie 2008, 18:30

Are nea Ovidiu niste titluri de articole…infioratoare!
Asa un limbaj de lemn dus pana la perfectiune, mai rar!

rasthafari (2 comentarii)  •  27 martie 2008, 18:48

mama ce limbaj de lemn…de tipu,,afara e frig deci imi pun geaca”.buna scoala au avut comunistii da unii uita ca a mai a mai fost si o Revolutie.tatae…la pensie..bing-bang

Kiddo (1 comentarii)  •  27 martie 2008, 19:23

Pornind cu sansa a treia, dupa cum sustineti, mie-mi pare ca ar fi ceva de pierdut: locul trei. Ceea ce contrazice afirmatia cu „nu avem nimic de pierdut”.

Drept e ca mi-ar place sa „pierdem” locul trei in favoarea primului (sau celui de-al doilea) :-)…

ROMANESCU (47 comentarii)  •  27 martie 2008, 19:40

Corecte si profesionale observatiile ,D-le Ioanitoia !
Este ceea ce imi doresc cel mai mult de la presa sportiva, fiindca m-am saturat de ……
Dar, asta este o alta problema .
Nu stiu (inca) daca rezultatul meciului cu Rusia este edificator pentru valoarea intrinseca a lotului nostru, dar ,personal ma simt foarte multumit de castigul numit : „ATITUDINE ” !
„Atitudinea” fata de joc, fata de coechipieri(am vazut imbratisari intre rapidist , stelisti , dinamovisti , etc) , fata de public,atitudinea de sportivi care-si doresc victoria in adevaratul spirit sportiv. Meritul mare este al antrenorului ,si, daca va continua asa ,vom avea numai de castigat .
Daca ati observat : PUBLICUL a fost castigat in mare parte.
Si dvs,PRESA, aveti o mare RESPONSABILITATE IN A MENTINE ACEASTA ATMOSFERA .
FELICITARI ROMANIA,
FELICITARI PITURCA ,
FELICITARI PUBLICULUI !

Dumnezeu sa ocroteasca ROMANIA !

Alex (144 comentarii)  •  27 martie 2008, 20:32

un articol FOARTE bun ceea ce mai rar observ pe aici… de obicei se scrie despre cn pe cn injura si de ce poarta mutu ghete portocalii in dungi… corecte observatiile rusia nu e olanda franta sau italia… insa este totusi o echipa calificata la euro care nu k nu a jucat nimic ca nu a vrut (cum am citit mai sus) dak nu vroiau sa joace… nu acceptau amicalul (logic!) ci atat a putut in conditiile presingului si jocului bun practicat de romani…. Olanda si Franta clar nu mai sunt ce-au fost… poate doar Italia e ink in forma (pt k te bate fara sa intelegi de ce) dar eu zick ca avem sanse sa castigam aceasta grupa chiar… sau in orice caz sa ne calificam… cred k cel mai corect spus ar fi k in aceasta grupa toate echipele pornesc cu sansa I… in acest moment jucam ca o echipa mare (asta am vazut aseara si sper sa vad in continuare)

remus (2 comentarii)  •  27 martie 2008, 20:40

ok. sunt de acord cu aceste comentarii,dar dupa parerea mea rusia de aseara nu a fost rusia care a lasat anglia acasa in preliminarii. a fost mai mult rusia din meciul cu israel.de observat, pe de alta parte ca tot aseara franta a jucat foarte prost desi a castigat, olanda a fost condusa cu 3-0!! de austria, iar italia nu a rupt gura targului cu spania. sa speram dar sa nu asteptam minuni. depinde doar de baieti

Usian (5 comentarii)  •  27 martie 2008, 21:26

Asa e Nea’ Ovidiu

oradean (18 comentarii)  •  27 martie 2008, 21:44

ITALIA SI FRANTA -AFARA
OLANDA SI ROMANIA MERG MAI DEPARTE !
imi aduc aminte de acel euro cand am fost cu Anglia , Germania si Portugalia in aceeasi grupa ! cine a mers mai departe ? Romania si Portugalia !

oradean (18 comentarii)  •  27 martie 2008, 21:46

si atunci nu aveam un mutu , un chivu , un mariaca ori goian din ziua de astazi !
Hai Romania !
Eu cred in voi !

jos_cenzura (102 comentarii)  •  27 martie 2008, 21:59

dar atunci aveam un hagi…

mihai (2 comentarii)  •  27 martie 2008, 23:28

Ce parere aveti de repriza a2 a,eu zic ca a fost una f.f. buna ,si am si o explicatie .a iesit Mutu si jucatorii au jucat toti ca o adevartata echipa,jucatori nu au mai fost timorati sau certati de MUTU. Asta e explicatia ,nu credeti?

CFR (1 comentarii)  •  28 martie 2008, 0:06

Hmm, se uita prea usor prima repriza – fara super executia lui Marica (care i-a fortat pe rusi sa iasa la joc) nu mai aveam noi nici o ocazie…

dan (1 comentarii)  •  28 martie 2008, 0:19

Domnule Ioanitoaia,
Cu tot respectul pentru incredibila dumneavoastra cariera si stiinta in ceea ce priveste fotbalul… Care e predicatul din a doua „propozitie”? 🙂 Va rog sa apreciati spiritul glumei.

Zimba (133 comentarii)  •  28 martie 2008, 1:00

Nu va mai agitati, toata lumea stie ca mergem la EURO la cumparaturi.

tolonesimtitu (1 comentarii)  •  28 martie 2008, 2:19

SA ADMITEM ca NEANDOIELNIC iti rozi unghiile de ciuda succesului sportului romanesc. Si tu si hahalerele din jurul tau. Sper sa nu fiti acreditati la CE si sa scrieto de acasa din ce vedeti la tv

val (7 comentarii)  •  28 martie 2008, 6:02

Hai bre, chiar ca nu te-ai invatat minte.
Ai nostri trag la amicale de parca ar fi finala campionatului mondial. Iar la primul meci oficial se rupe jucaria.
Cit de rusii, ei au venit doar cu jucatorii interni, nu ca ai nostri cu toate starurile. Asa ca am batut Russia B….

mirel radoi (18 comentarii)  •  28 martie 2008, 6:18

o fo blat pa fata!

Val (4 comentarii)  •  28 martie 2008, 7:50

D-le Ioanitoaia, dati-mi voie sa nu fiu de acord cu dvs.

Ati spus „Nici la 1-0, nici la 2-0 şi nici la 3-0, n-a tras pe dreapta. Dimpotrivă, a insistat, de parcă susţinea o partidă cu miză, nu una de verificare. Evident că s-a maturizat.”

Echipa nu s-a maturizat si nici jucatorii pt ca sunt romani iar romanii trag tare numai cand le ajunge cutitul la os; toti au vrut sa arate selectionerului ca vor la Euro. De fapt sunt atat de imaturi incat nu au castigat meciul precedent…probabil ei cred ca doar ultima impresie conteaza.

Sa speram ca nu o sa le ajunga cutitul la os in meciul cu olandezii cand s-ar putea sa nu fie suficient pt a merge mai departe…ahh…si numai sa poata, bineinteles.

Hai Romania!

Dori (1338 comentarii)  •  28 martie 2008, 10:27

Sam b@g ***** n mircea sandu lupescu dragomir deaconu si mwe steaua.FORZA RAPID!Am revenit eu.P chat snt fcrapid112

dora (4 comentarii)  •  28 martie 2008, 10:57

D-le Ioanitoaia,omiteti un lucru:nationala,ca si majoritatea echipelor romanesti de club,joaca diferit atunci cand joaca un amical fata de unul cu miza. Dupa parerea mea(si vezi antecedentele) , fotbalistii romani nu au pregatire psihologica .Ei cand intra pe teren cu o echipa puternica,sunt timorati si nu le mai iese nimic(vezi Dinamo,Steaua in ultimele confruntari europene).
Deci daca apar laude dupa un meci amical,acest lucru nu -i ajuta pe jucatori,dimpotriva.

suporter86 (2 comentarii)  •  28 martie 2008, 11:07

Dupa infrangerea cu Israel, Marica spunea ca la Euro va fi altceva, ca jucatorii vor alerga mancand pamantul. Se pare ca stie ce spune. Piturca a construit o echipa ambitioasa si foarte scurta, care, atunci cand jucatorii alearga mult, obliga adversarul sa atace pozitional, lent si previzibil. In sistemul gandit de Piturca, punctele slabe sunt Goian (lent, poate fi depasit cu pase filtrante) si Contra, care sta prea departe de tusa si prea avansat. In atac nu stam grozav, Piturca mizand pe fortarea pasei decisive (de aceea avem ocazii putine, dar cand apar, sunt extrem de periculoase) si pe inspiratia lui Mutu. La EURO meciul vital va fi cu Franta, care, sunt convins, nu va avea mai mult de 2-3 ocazii de gol la poarta noastra. Daca noi marcam primii, nu ne mai bat nici in 3 meciuri, daca dau ei gol primii, cred ca va fi invers. In concluzie, avem echipa buna, care insa nu prea e in stare sa intoarca un rezultat. Totusi, cred ca vom obtine macar 2 puncte in grupa si, cu ceva noroc, 5 puncte.

suporter86 (2 comentarii)  •  28 martie 2008, 11:13

Nu pricep valul de pesimism referitor la participarea noastra la EURO. Ultimile turnee finale au aratat ca favoritele nu se mai impun ca acum 20-30 de ani. Cred ca Romania, Turcia si, iarasi, Grecia, poate chiar Croatia vor juca in sferturi, iar macar una dintre ele in semifinale. EURO nu e Champions League.

Pughibau (1338 comentarii)  •  28 martie 2008, 21:11

Pughibau il felicita pe MARIUS NICULAE.MANDRU DE TINE

Tudor (98 comentarii)  •  1 aprilie 2008, 13:30

val@,de unde „tragi” tu concluzia asta idioata?Dintr-un singur exemplu,ala al amicalului cu Germania de acum cativa ani,nu ti se pare ca e mult prea putin??
Iar rusii au venit cu ce AVEAU MAI BUN la meciul cu noi!In caz ca nu stiai,cu exceptia unui jucator care joaca prin Portugalia,rusii au toate starurile concentrate in campionatul intern,asa ca afirmatia cu „lotul b” cade din start!
In plus,afirmatia lui Ioanitoaia cu maturizarea e foarte corecta,chestia aia cu „cutitul la os” nu prea mai tine cel putin de cand a venit Piturca selectioner!Ce cutit la os era in meciul asta care era un amical?? :)Iar meciul precedent nu a fost castigat din cauza lipsei de concentrare si a jocului mai slab nu a imaturitatii!Si oricum,toti jucatorii stiu ca la Piturca nu merge faza asta cu ultima impresie!
dora@,daca apar laude atunci cand e normal,asta CONTEAZA FOARTE MULT!Ca tot vorbesti de „pregatire psihologica”,ia gandeste-te cum te-ai simti daca ai fi criticat fara motiv atunci cand faci ceva bun?Asta nu te ajuta cu nimic,dimpotriva iti poate distruge moralul!Si apropo de confruntari cu echipe puternice,echipa nationala(si chiar si Steaua in anumite randuri) a dat dovada ca nu intra timorata in fata adversarilor cu nume,asta numai daca luam meciurile cu Olanda sau Cehia mai recente,sa nu mai vorbim de cele de acum 10 ani,de la turneele finale!

Tudor (98 comentarii)  •  1 aprilie 2008, 13:50

numesirenume@,mi-e rusine ca exista unii ca tine care se pretind „suporteri”!Esti varza rau daca vii cu texte din astea ca „important e sa fim acolo”(parca mai era unul care spunea ca ne vom da masura valorii la Mondiale,Euro fiind doar pentru „acumulat experienta”)Voi sunteti dusi cu pluta,parca echipa nationala n-are destula experienta(ce mare experienta avea Grecia cand a castigat trofeul acum 4 ani) ori parca noi am fi Letonia sau Slovenia care au mai ajuns pe la turnee finale si s-au multumit cu participarea si,eventual,cu 1 punct!Romania e una din cele mai puternice echipe europene,pe olandezi i-am ascultat noi cu degetul mic de la picior,ca i-am batut si au jucat exact cum am vrut noi sa joace in 2 meciuri,nu intr-unul ca sa fie o intamplare,Franta nu mai e ce a fost si,oricum,NICI O ECHIPA NU POATE SA DEFILEZE IN FATA ROMANIEI,iar cu Italia,desi va fi cel mai greu,putem scoate cel putin un egal,jucand foarte inteligent!Fii tu obiectiv si recunoaste ca diferenta de valoare intre loturi nu e deloc atat de mare si ca ea poate fi foarte bine anulata printr-un joc foarte bun de echipa,cum a aratat Romania in preliminarii!In concluzie,la Euro vom face atatea puncte cate ne vor trebui sa ne calificam din grupa,iar tu chiar ca n-ar mai trebui sa comentezi despre sansele nationalei,atata vreme cat iesi la inaintare cu aiureli din astea!
diana_cluj@,si aici ai aparut cu goangele tale??Ia mai lasa-l pe nea Ovidiu in pace si nu-i mai da sfaturi ca doar nu te pricepi tu mai bine la fotbal ca el!E foarte normal si logic sa comparam Rusia cu adversarii de la Euro,din moment ce si ea participa la acest turneu!Iar fotbalistii romani au jucat ca au valoare si ca i-a asezat bien in teren Piturca(stiu,e prea mult pentru tine sa gandesti asa ceva,dar incearca macar).Si pentru tine e valabil ce am zis mai sus,referitor la puncte!
suporter86@,de apreciat atitudinea ta,dar de ce spui ca Goian e un punct slab,s-a vazut clar si in meciul cu rusii ca Goian a fost unul din cei mai buni oameni de pe teren,alaturi de Radoi(am vazut ca mai sunt expirati care zic ca Radoi a jucat slab,sa se duca in pestera!),la fel si despre Contra,care aflat in forma buna e o piesa importanta in nationala!Si in atac,chiar daca se mizeaza pe un varf impins si pe Mutu,avem si alte solutii(s-a vazut si in repriza a doua cu Rusia) si ne putem crea destule ocazii!Da,meciul cu Franta va fi decisiv,dar vom face minim 4 puncte cat sa ne calificam,mai mult optimism,daca nici noi nu credem in nationala cine s-o faca?Mai ales ca vorbeai de un „val de pesimism nejustificat”,ceea ce e corect.

Tudor (98 comentarii)  •  1 aprilie 2008, 14:23

Ce trebuie spus,pentru toata lumea care inca nu intelege asta,daca Rusia a jucat mai slab a fost pentru ca ROMANIA A OBLIGAT-O SA JOACE MAI SLAB prin jocul foarte bun,uneori excelent,prestat!Hai sa recunoastem adevarul!!

Tudor (98 comentarii)  •  1 aprilie 2008, 14:25

Si,in continuare,fara sa ne imbatam cu apa rece,cum a remarcat primul chiar Piturca,sa credem ca,avand un asemenea joc,sigur cu anumite imbunatatiri(mereu e loc de mai bine),Romania poate fi surpriza placuta a Campionatului European!HAI ROMANIA!!!!

tony dobrinoiu (1 comentarii)  •  6 aprilie 2008, 23:17

De ce nu scrie nimeni de Dica ,domnule Ioanitoaia?Sunt stelist si nu mi place deloc ce se intampla in fotbalul romanesc…urmaresc balciul de la distanta…sunt mai aproape de Cristiano Ronaldo decat de Becali.Ma uit la meciurile Stelei si nu pot sa inteleg cum un jucator ca Dica inca se mai afla in teren.Vad jucatori ca Ronaldinho care nu prind echipa si totusi un lenes ca Dica e acolo saptamana de saptamana si ne oboseste cu pasele lui gresite,cu centrarile catre nimeni.Si unde mai pui ca o sa mearga pana si la Euro…daca Gigi i-l impune lui Lacatus la Steaua,probabil ca Piturca o sa ia si el.N as vrea sa vad prea curand un meci al nationalei cu el.V as ruga sa cautati in arhiva ultimul meci sau nu stiu cum sa l numesc …un meci in care a avut ceva de spus,in teren nu la microfon.Eu unul daca as fi in pielea lui as vedea doar drumul catre vestiar…stiind ca am jucat ca o cizma ..ca si etapa trecuta,ca si etapa dinaintea etapei trecute si mi ar fi rusine sa mai adu interviuri.

Tudor (98 comentarii)  •  8 aprilie 2008, 12:57

tony@,nimeni nu i-l impune lui Lacatus,si cu atat mai putin lui Piturca,pe Dica!Si eu sunt stelist,iar evolutia lui Dica e departe de a ma incanta,dar nu trebuie uitat ca si Dica a mai avut perioade mai slabe si si-a revenit si a dat goluri vitale pentru Steaua,a marcat si la nationala,asa ca valoare are,iar la Euro merita sa mearga pe baza acestei valori!

Tudor (98 comentarii)  •  8 aprilie 2008, 12:58

zimba@,toata lumea stie ca replici din astea ca a ta sunt niste aiureli!Mergem la Euro ca sa trecem cel putin de grupe(si chiar mai departe)!

Comentează