Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Dependenţi de Mutu

Am ţinut morţiş, ştiţi şi de ce, să nu pierdem la Sofia. Din păcate, am pierdut şi, deşi scorul poate fi socotit injust după ratările lui D. Niculae şi Nicoliţă, trebuie să-l acceptăm. Afirmaţia că fotbalul se joacă pe goluri, […]

duminică, 18 noiembrie 2007, 6:17

Am ţinut morţiş, ştiţi şi de ce, să nu pierdem la Sofia. Din păcate, am pierdut şi, deşi scorul poate fi socotit injust după ratările lui D. Niculae şi Nicoliţă, trebuie să-l acceptăm. Afirmaţia că fotbalul se joacă pe goluri, nu pe merite, constituie un loc comun, dar exprimă adevărul. În consecinţă, întrucît dorea să încheie campania pentru CE neînvins, Piţurcă are de ce să fie supărat. Din cauza rezultatului şi, mai ales, a prestaţiei elevilor săi, palidă, sub aşteptări. Practic, dacă selecţionata Bulgariei a izbutit sîmbătă cel mai bun meci din actualele preliminarii, cea a României l-a făcut probabil pe cel mai prost. Dovadă că nici unul dintre „tricolori” n-a primit în Gazetă o notă mai mare de 6. Pînă la un punct însă, cum şi anticipam, n-ar fi cazul să ne mirăm prea tare şi, cu atît mai puţin, să ne tînguim. Era logic ca, asigurîndu-şi calificarea la Euro 2008, băieţii lui Piţurcă să fie ceva mai relaxaţi. Evident că n-ar fi trebuit să se întîmple aşa, numai că e foarte dificil, vezi şi înfrîngerea Croaţiei în Macedonia, să le ceri unor fotbalişti ce şi-au suit sacii în căruţă să-şi păstreze concentrarea. De regulă, în lipsa motivaţiei, ei o lasă mai moale. Totuşi, dincolo de această scuză, există şi pricini de îngrijorare. În măsura în care va evolua în acelaşi mod, adică şters, şi la turneul final de anul viitor, e de crezut că echipa României nu va rupe gura tîrgului. Din contră. Sigur însă că Piţurcă a sesizat defecţiunile şi, pe cît de lucid, pe atît de ambiţios, va căuta să le repare.

Sîmbătă, în ce ne priveşte, jocul a suferit cu precădere la construcţie. Nici măcar Chivu, împins la mijloc, n-a convins, aşa că ne-am mai lămurit o dată cît cîntăreşte absenţa lui Mutu. Fără acesta, formaţia devine modestă, de pluton. Nu doar pentru că golgeterul Fiorentinei posedă o clasă peste ceilalţi, ci şi pentru că reuşeşte să-şi mobilizeze colegii, să-i tragă după el. Se spune însă că nici o echipă nu stă într-un singur om, indiferent despre cine vorbim. Corect şi nu prea, deoarece ÒnaţionalaÓ noastră e tot mai dependentă de Mutu. Cu el în teren arată una, iar fără el alta, partida de la Sofia a dovedit-o clar. Nu toţi admit că lucrurile se prezintă astfel, dar nu mă sfiesc să-i contrazic, fie şi în ideea că Mutu de azi, harnic şi responsabil, l-a dat uitării pe cel de ieri, risipitor şi fiţos. Cum de noul Mutu chiar e neapărată nevoie, mi se pare normal s-o şi recunoaştem.

Comentarii (46)Adaugă comentariu

Skalu (2 comentarii)  •  18 noiembrie 2007, 21:25

Corect

dragos (21 comentarii)  •  18 noiembrie 2007, 21:26

ai dreptate nea ovidiu fara mutu sintem o echipa de mina a doua

gigelvelicu (1 comentarii)  •  18 noiembrie 2007, 21:27

Aseara am facut exact ce a facut Luxemburg in Olanda si nimic mai mult.Inca odata se vede absenta unui jucator chie cum e Mutu.Poti sa ai ca antrenor tactici cele mai inteligente,calitatii cu caru’,nu ai Mutu in echipa e greu.

macarena (602 comentarii)  •  18 noiembrie 2007, 21:34

i-ati vazut pe evrei?

erau eliminati, n-aveau de ce sa se mai forteze…

rusii aveau o prima de 150.000 Euro pt victorie…in Israel traiesc o gramada de evrei rusi bogati…

noi? aveam motive sa ne batem pt un rezultat bun…

pentru punctele alea care ne duceau intr-o urna mai buna…

puteau sa-si aminteasca ce ne-au facut bulgarii la constanta…

puteau sa-si aminteasca cum ne fac tot timpu’ “tigani”…

puteau sa-si aminteasca cum l-au facut “drogat” pe mutu…

sa va mai spun concluzia?

l-am auzit pe rat in seara asta la stiri “in seara asta s-a demonstrat ca avem valoare peste bulgari”.

am zis ca n-aud bine.

poti sa mai zici ceva?

mentalitate de gainar……………

auzi-l si pe mutu “mi-a placut daniel nicolae”…

hagi…cica “sa sarbatorim mercuri calificarea”
voua va mai vine sa sarbatoriti calificarea dupa mecuil de aseara?

va rog io, explicati-mi si mie ca nu mai inteleg nimic…

bilu (29 comentarii)  •  18 noiembrie 2007, 22:01

chiar nimeni nu comenteaza un meci adevarat,Scotia-Italia?A fost un meci extraordinar in care scotienii au dat totul(ceea ce s-a intimplat de-a lungul intregului parcurs al preliminariilor)si putin a lipsit ca sa invinga,avind in minutul 80,la 1-1, o ocazie imensa in urma unei faze lucrate exceptional ,si asta in fata Italiei,care a tras si ea foarte tare.Una peste alta,un meci de neuitat,si din pacate…prea putin comentat.Bravo Scotia!!!Niste oameni adevarati.

Mada3 (1338 comentarii)  •  18 noiembrie 2007, 22:40

Mutu e cel mai valoros juktor al Rom niei.Dar ne putem descurk si far? el.Baft? pt.EURO

nicuvegas (71 comentarii)  •  18 noiembrie 2007, 22:41

Uite chiar acum ma uit pe net la recursul etapei. Un program bun.
Ieri tot pe net am vazut meciul Bulgaria-Romania.
Aveti dreptate cand spuneti ca Piturca ne-a ajutat sa ajungem la Euro 2008 este adevarat si ca fara Mutu suntem mai slabi.
Am avut multe faze din care trebuia sa inscriem cel putin un gol. Oricum cred ca trebuie sa intelegem ca mai avem mult de lucru mai ales la atacanti deoarece fara goluri nu castigi. Piturca este un antrenor bun dar acesti atacantzi: Mazilu, Niculae si Marica au nevoie de practica sa traga pe poarta cel putin 3 ore pe zi pana cand din 10 suturi pe poarta sa le inscrie pe toate, atunci putem sa batem pe oricine deoarece avem o aparare buna si jucam uniti. Hai Romania la Euro 2008.

Sarpele (18 comentarii)  •  18 noiembrie 2007, 23:54

Poate nu suntem „tigani”, dar ne comportam si gandim ca atare. Comportamentul…nu mai trebuie explicat…Iar gandirea….oamenii adevarati se mai lupta si pentru altceva decat bani in conturi. Pacat ca noi nu suntem oameni adevarati

AndRay (1 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 0:49

sa

rxt (12 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 1:26

mutu face diferentza oriunde ar juca…. 😀

rxt (12 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 1:27

Bai,Sarpe!Comportamentul e dat de cei 7 ani de acasa!Ma mir ca tu n-ai invatat asta!Sa faci un corolar din ce ai citit+ cum ai fost crescut.

rxt (12 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 1:27

Nice,fake rxt!:))

rxt (12 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 1:28

Dar ai dreptate:))

parazitu (2 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 1:32

ii corect ce a zis sarpele

parazitu (2 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 1:36

mi-e frica cand nu o sa mai fie mutu
iar o sa stam oare multi ani acas puna se naste altu?

donchihote (52 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 2:19

Zici: „Era logic ca, asigurîndu-şi calificarea la Euro 2008, băieţii lui Piţurcă să fie ceva mai relaxaţi. Evident că n-ar fi trebuit să se întîmple aşa, numai că e foarte dificil…”
curat murdar, coane ovidule! Era logic, dar n-ar fi trebuit sa se intample asa ceva…

donchihote (52 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 2:22

pai daca era logic…trebuia sa se intample chiar asa. Nu?

c u r u gol. (52 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 2:36

da, nationala chiar sta in mutu. Nu avem jucatori de valoare. Nu au talent mult peste medie, nu au fizic, nu au „rautate”, nu au determinare. N-o sa recunoasca asta nici piti, nici ceilalti fotbalisti si nici gazetarii. E ca in povestea aia cu imparatul gol. Fara mutu, sintem in c u r u gol.

rxt (12 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 2:40

Curu gol ,adevar graiesti!

moshu (2 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 6:53

nea ovi lasa-ne!du-te la sarbu!stii la ce ma refer!!;)

claudia (2 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 10:32

da nea ovidiu ai dreptate. fara mutu suntem varza. fara el nu cred k ne-am fi calificat la Euro. E jucatorul anului. Dak o sa continue tot asa vreo 4 ani cred k o sa trensfere la o echipa mai mare… o sa a junga mai mare k Hagi. Parerea mea

SCORPION (4 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 10:53

ASTA E VALOAREA NOASTRA. L-ATI CAM LAUDAT PE PITURCA SI EL CONTINUA SA JOACE CI NULITATI CA O.PETRE , NICOLITA (FUGE CA DISPERATUL SI CAND ARE MINGEA NU STIE CE SA FACA CU EA).EU PERSONAL NU AM INCREDERE NICI IN CHIVU CARE ARATA CA NU PREA ESTE INTERESAT DE ECHIPA NATIONALA. NU AU MENTALITATE DE INVINGATORI, SA MULTUMIM ALBANIEI CA NE-AM CALIFICAT. APROPO A JUCAT MAZILU????????????

parior (49 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 11:00

w w w . p a r i o r . b l o g s p o t . c o m

wwwtenisonlinero (13 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 11:07

JOc execrabil fara Mutu, parca aveau plumb baietii in picioare, mi-era si mila de ei.

tenisonline.ro

Aldrin (70 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 11:10

De acord cu partea ca Mutu trage echipa dupa el! Echipa aliniata sambata, calificata fiind, a tratat meciul ca pe unul amical! Relaxati e prea elegant spus. Au intrat pe teren de parca asteptau sampania! Jucatori care aveau un moment excelent pt a convinge s-au complacut in atitudine de-a dreptul pasiva. Rat dormea pur si simplu la faza golului. Si spun ca au primit golul prea repede. Sa fi aranjat cu bulgarii sa-l dea mai tarziu! Niculae nu stie proceduri elementare pt un fotbalist de ex stopul!Chivu a parut absent si el.
Au fost ca turisti la Sofia.
Asta e mentalitatea romaneasca! Mutu face exceptie!

Romulus (1338 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 11:20

Am pierdut ptr k asta este valoare noastra!Bulgari au jucat m-ai bine si sa vazut!Gasim scuze care nu au nici o substanta,am fost norocosi k am reusit calificarea!!Toti comentatori sportivii,analizeaza jocul cu:daca si parca! Comentati realitatea domnilor jurnalistii!!Succes,nationalei!!!

♀♂♀ (13 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 11:20

Vrajala, am ajuns o echipa dependenta de droguri? Numai Piti a creat imaginea asta cu cei 5-6 jucatori de la Steaua luati la lot. De ce nu l-a luat si pe Surdu?

♀♂♀ (13 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 11:20

Mutu este o mizerie de om

Gabriel (1 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 11:43

Sunt de acord cu afirmatia ca fara Mutu in teren , echpa nationala atinge cu greu nivelul mediu al unei echipe din Europa , cu Mutu in teren tindem spre echipele de elita .

Sweet dreams (79 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 11:48

Ok, dar o echipa nu sta doar intr-un jucator, cu atit mai mult echipa nationala. Sa constatam ca probabilitatea ca Mutu sa joace finala (in situatia cind am ajunge acolo), sint foarte mici, cartonase, accidentari, etc.
In acest context, pentru ca visul lui Piturca sa devina realitate, ar trebui sa jucam finala cu o echipa de nivelul Bulgariei, ceea ce practic, e imposibil.

tavi (1 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 12:32

din pacate in atac suntem nuli fara Mutu…

gabone (85 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 13:26

mi se rupe.ce ma intereseaza pe mine mai tare,ar fi:sa se spele cu ei pe cap piturca.atita timp cat romania nu este o echipa,ce tot povestim aici.cu mutu,fara mutu…bla bla.io vad altceva.o echipa a tineretului cu perspective mult mai mari decat au avut-o mutu&comp.la inceputuri.daca are piturca(sau alltu)los cohones,sa-i treaca pe toti dupa acest european la seniori,plus mutu si chivu si cocis.cam asta e.vedeti ce face torje pe dreapta(nicolita,fl.petre?)tatarusanu in poarta.fundas dreapta sepsi la paritate cu rat.va spun eu ca o sa avem o echipa mare.

Carmen (5 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 13:42

Victor Piturca are o misiune foarte dificila de indeplinit. Sa-si procure pentru Euro 2008 atacanti care sa inscrie. Ratarile lui Daniel Niculaie m-au exasperat. Speram ca vor scoate macar un egal, dar … am ramas doar cu speranta.

zaraza (2 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 13:56

ca bine zice mosu!!

cok_tail (2 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 13:58

sa se apuce toti de prizat coca!forza flower power!!!

tatae (5 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 14:50

trebuie sa acceptam faptul ca am fost mereu pierzatori.in toata istoria noastra am fost un popor umil, care nu si-a dorit niciodata mai mult sau n-a putut mai mult.o singura data Steaua,castigand CCE,ne-a mai scos din mocirla.avem o echipa foarte,foarte slaba……………

papichu (3 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 14:51

nu te mai suport din citeva motive. la emisiunea ta saptaminala nu mai au acces – telefonic-,si microbistii , auzim numai pe alde pinalty , ca o fo’ sa n-o fo’ 11 mietri , porumboiu frustratu’ , mititelu -,, ochelari de soare” , s.a.m.d. , ca sa nu mai zic de comentariul meciuluii steaua -rapid din sferturile u.e.f.a. , editia 2006, cind ai fost pro-steaua 100%. esti expirat , lasa locul tinerilor talentati, gen maria andries !

Blindatul (15 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 15:02

E clar ca am realizat calificarea gratie inlantuirii de intamplari fericite ( vezi poticnirea Bulgariei). Nu putem emite pretentii la mai mult. Fireste atribuirea meritelor este o operatiune dificila. Un singur lucru este cert, faptul ca nu avem fotbal si jucatori care sa iasa din mediocritate altfel decat intamplator. Nu echipa nationala confectioneaza atacanti acest lucru find apanajul echipelor de club . Mutu joaca la Florenta,joaca si la Bergenbier. Marica face fite la Stuttgart,face si la Bergenbier , e simplu. Nu stiu daca la o competitie ca CE putem face din mediocrii ( mediocru fiind cel care nu face parte din primul 11 al echipei de club)echipa, care auzi stupizenie,vrea sa fie si campioana. Se tot da exemplul Greciei dar spiritul nostru de lupta cand „moare ” comandantul este zero.Sa multumim actualei echipe ca a ajuns acolo si sa speram ca o noua generatie ( daca exista !?) va face mai mult.Sa nu cerem nici macar sa iasa din grupa doar sa nu piarda mai mult de doua meciuri.

1.Fan.obosit (1338 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 16:12

Bafta nu e singurul lucru de care are nevoie, desi i-a lipsit din plin la sofia. Domnule Ioanitoaia, aduceti-va aminte de partida cu spania, tot fara mutu, in care Ro a castigat. Nu zic ca nationala nu are nevoie de mutu sau ca prezenta lui in joc nu se simte. Cred doar ca meciul cu bulgaria a fost pierdut din lipsa unei motivatii puternice, plus ca e frustrant sa iti invingi adversarul si totusi el sa se califice si tu nu.

gigi crampes (9 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 16:40

http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=116746

Dingauanu (57 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 17:14

cred ca greseala porneste de la Piturca

de ce?
Inlatura concurenta de la echipa nationala!
daca un jucator joaca prost, dupa 15 min trebuie schimbat; nu are o saptamina buna la echipa de club , pai nu-l aduci la nationala.
daca steaua e pe locul sapte sau cit, sa ia jucatori de la echipele de pe locurile 1,2 sau 3-cu siguranta in acel moment aia merg mai bine

Dupa mine meritul lui Piturca pentru calificarea la EURO este undeva la 3-5%.Seriozitate este ceea ce el adus la nationala, din pacate nu e permanenta.
Meritele sint ale lui Mutu,Chivu plus unu sau doi jucatori in primul rind si al meciului Albania – Bulgaria in al doilea rind.

E adevarat ca in orice competitie trebuie sa ai si noroc.
Bun. Dar daca ai pretentii, trebuie sa arati valoare si interes, seriozitate si daruire,technica si spectacol.

se poate face mai mult? cine stie!

Nick (4 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 17:22

de acod cu Gabone. Daca Piturca nu se uita in ograda selectionatei de tineret si nu recruteaza jucatori de acolo, ne vom face din nou de rasul… Europei la anul. Dar, la incapatanarea lui Piti, care continua sa mearga pe mana lui alde Nicolita, Mazilu si alte fenomene paralele cu fotbalul adevarat, nu vom face mare lucru, doar sa ne facem de ras. Piturca, coboara nasul si ia aminte: esti selectionerul Romaniei, asa ca lasa talentele si gandeste-te mai intai la responsabilitatea pe care o ai!… Lasa deoparte orgoliile dak vrei sa ramai in istoria fotbalului romanesc!… Hai Romania!

Romeo Schifirnet (1338 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 18:22

Deh…Mintea romanului de pe urma.

Ionut10 (1338 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 18:36

Clar suntem slabi!pt a ne mentine la EoRO tr sa muncim!hai LOBONT nu numai mutu e cel mai valor �s jucator!

criu (2 comentarii)  •  19 noiembrie 2007, 20:19

nu e corect sa s spuna ca fara mutu nu facem nimic.sa n gandim si la ceilalti jucatori.deja s simt inferiori.ceilalti dorm!? sa joce doar mutu!!!!!!!! nu stiu c sa zic. tot respectu pt mutu deoarece este un jucator talentat dar sa mai skimbam din ceilalti jucatori zic eu.

Tudor (98 comentarii)  •  20 noiembrie 2007, 10:59

De data asta,nea Ovi a cam pus-o de mamaliga!Nu suntem dependenti de Mutu,cum nu eram(pastrand proportiile nici de Hagi,care insemna totusi mai mult pentru nationala)!Acest meci n-a avut,cum s-a remarcat bine in articol,practic nici o miza,nu e cazul sa credem ca Mutu poate sa-si traga singur colegii dupa el!Cel care trebuie sa-i mobilizeze in primul rand e Piturca!Nu i-a reusit cum trebuie si de aia a fost si atat de suparat,apropo ca zicea cineva ca nu l-a vazut prea afectat,oare unde s-a uitat respectivul? 🙂
Meritul lui Piturca insa e foarte mare la aceasta calificare(fara a minimaliza meritul INTREGII ECHIPE,nu doar al lui Mutu si Chivu),dar pana la Piturca nimeni nu ne-a mai calificat la un turneu final,avand aproape aceiasi jucatori!
De calificat ne-am calificat noi,nu „o serie de intamplari fericite”-gen albanezii,ca astea se intampla cam in fiecare preliminarii,dar trebuie sa-ti castigi tu meciurile care conteaza ca sa poti sa le speculezi!
In concluzie,nu stam in Mutu si intr-un joc cu miza se va vedea asta!Va gasi Piturca solutii sa-i acopere lipsa.Altfel ce facem,nu mai intram pe teren fara Mutu ca sigur pierdem?Sa fim seriosi!

Comentează