Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Mutu n-a învăţat nimic!

M-am numărat printre cei care, în primul moment, n-au crezut povestea cu bătaia pe care Mutu i-ar fi administrat-o chelnerului Gheorghe Grosu cu cîteva zile înaintea meciului cu bulgarii de la Constanţa. Deoarece întreg scenariul, cu ospătarul intrînd în hotelul […]

marți, 19 septembrie 2006, 6:54

M-am numărat printre cei care, în primul moment, n-au crezut povestea cu bătaia pe care Mutu i-ar fi administrat-o chelnerului Gheorghe Grosu cu cîteva zile înaintea meciului cu bulgarii de la Constanţa. Deoarece întreg scenariul, cu ospătarul intrînd în hotelul „tricolorilor” la miezul nopţii, mi s-a părut fantezist, am admis că a avut loc vreo discuţie între cei doi, dar atît. Deşi însuşi Piţurcă l-a contrazis pe Mutu cînd a declarat că l-a întîlnit pe ospătar la „Rex” în noaptea cu pricina, mi-am păstrat îndoielile. Am gîndit că un om, fie el şi tînăr, trecut printr-un necaz atît de mare precum cel trăit de jucătorul alungat de la Chelsea, mă refer la istoria cu drogurile, trebuie să fi reţinut ceva. Să se fi cuminţit, să se fi maturizat.

Acum însă, pe măsură ce se adună probele împotriva Briliantului, vezi fişa medicală eliberată lui Grosu la Spitalul Clinic de Urgenţă Constanţa, document care confirmă că acesta a fost victima unei agresiuni, recunosc că m-am înşelat. Regret s-o spun, dar am ajuns la concluzia, pe bază de dovezi că Mutu n-a învăţat nimic din ce i s-a întîmplat. Dimpotrivă, continuă ieşirile din decor, închipuindu-şi că pentru el nu există nici oprelişte şi nici lege. Că îi e permis orice, inclusiv să dea cu pumnul în cantonamentul echipei naţionale. Cît nu-i prea tîrziu, deşi mi-e teamă că e, s-ar cuveni să i se demonstreze contrariul. Să i se explice că talentul şi golurile pe care le marchează scuză multe, dar nu scuză tot. Oricum, nu şi huliganismul.

Comentarii (141)Adaugă comentariu

avem-avem (5 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 13:15

fiti fara frica o sa gasiti o solutie sau in scurt timp o sa gasiti un alt subiect care sa va furnizeze samanta de scandal sa umpleti paginile carpetei….ati fost si veti ramane un ziar de scandal si mutu a fost cel mai bun furnizor de articole desi nu avea nici o treaba cu fotbalul…..apropo macar primea si el ceva?…..mutu nu a fost si nici nu este un fotbalist mare l-ati facut voi carpetarii ca doar nu poti sa dai cu picioru la o mina de aur.avem jucatori mult mai buni decat el care si inscriu dar la ce folos daca nu o babardeste vreunu pe andresan sau daca nu a dat cu ratu prin prafuri nu e interesant ….mai bine il sustinem pe mutu……ca nu se califica nationala…..fix pu-a…..vb aia noi avem despre ce scrie ca-l avem pe mutu cel mai scula pe bascula.vine si el la nationala cand e chemat isi baga pu-a in 10 ocazii da un gol sau o pasa de gol si toata lumea il elogiaza ca ne-a scos din cacat…….cand de fapt suntem intr-un cacat si mai mareba e bun?…e bun ca ne da de scris.mutu vine la nationala sa inscrie el un gol nu sa castige nationala asa ca intr-un limbaj mai pe placu fotbalistilor „mai da-l in pu-a mea pe mutu asta”.sorry dle ioanitoaia PE CAND LOBBY PENTRU O GAZETA SPORTIVA IN ROMANIA?

MirceaZ (20 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 13:22

Lincoln, cand a auzit ca generalul Grant e un betiv, a spus in gluma ca ar trebui intrebat respectivul ce bea pentru a le da si celorlalti generali aceeasi licoare. Ideea ramane una simpla: in fotbal, la echipa nationala, Mutu trebuie sa vorbeasca in doua locuri: pe teren si in vestiar, acolo unde SE VREA perceput ca un lider. Ce face Mutu cu viata lui privata e problema lui.
Pentru ca se pare ca ma contrazic, o sa mai subliniez o idee: MUTU, IN CIUDA RATINGURILOR PE CARE LE ADUCE, NU E COPILUL JURANILISTILOR. Legatura cu articolul dumneavoastra, domnule Ioanitoaia? Dumneavoastra ati creat generatii de ziaristi (nu e treaba mea sa ma indoiesc de asta si nici nu-mi pasa daca motto-urile astea au vreo legatura cu realitatea), astfel incat articolele paterne trebuie sa se adreseze exclusiv lor, nu unui fotbalist. Mutu n-a invatat nimic din toate povestile cu cocaina si cu femeile usoare? Si care-i problema?
Ati spus ca golurile nu duc la iertarea huliganismelor…nu e treaba noastra sa iertam sau sa penalizam huliganismele, ci A POLITIEI. N-ati spus in acest articol, desi poate ar trebui sa fi subliniat, dar Mutu duce la destabilizarea institutiei numite echipa nationala aducand chelneri prin intermediul mafiotilor in cantonamentul ei. Nu e treaba noastra, ci a lui PITURCA, ANTRENORUL ECHIPEI NATIONALE. Ia vreunul dintre responsabili vreo decizie, face cineva vreo ancheta?
Nu stiu ce face politia, dar cu siguranta Piturca nu face nimic. Ca Mutu se considera „liderul unei intregi generatii de fotbalisti”, asta e clar: tipa la antrenor pe teren in SUA, se rasteste la colegi pe teren dupa ce pierde vreo minge, ii da pe toti la o parte cand sunt lovituri libere de batut etc. Piturca nu l-a sanctionat in SUA, iar acum inchide ochii sau pur si simplu nu vrea sa-i deschida prea tare. De ce? DAR E EVIDENT: Piturca e sigur ca n-are nici o sansa de a se califica, daca incepe jocurile fara Mutu. Deci singura explicatie e frica, ce caracterizeaza un om care are memoria unei calificari pe care ar fi pierdut-o fara Hagi, desi n-ar recunoaste-o decat picurat cu lumanarea.
Intrebarea pe care toti trebuie sa ne-o punem, prin intermediul ziaristilor, e una: ne putem califica fara Mutu? Pentru ca daca era vorba de Dica sau Codrea sau orice alt fotbalist relativ dispensabil (cel putin in aparenta), nu prea am dubii ca se facea totul ca la carte. Dar asa: vorbim de „sufletul echipei nationale”. Asa incat, domnule Ioanitoaia, problema nu e ca Mutu nu s-a invatat minte (e evident ca n-o s-o faca, dar macar are bunul simt sa incerce sa pastreze o aparenta a contrariului, constientizand valoarea simbolica pe care o are in Romania), ci daca noi ne-am invatat minte. Pentru ca daca toata povestea cu chelnerul e adevarata (personal, aveam aceeasi senzatie ca si dumneavoastra, pana am citit in acest articol ca se aduna probele impotriva lui), chiar daca mijlocul prin care se ajunge la aceasta concluzie e goana dupa senzational (care, by the way, n-are nici o legatura cu satisfacerea nevoilor publicului, ci doar cu satisfacerea nevoilor ziaristilor „de senzatie”), solutia e simpla: Mutu sa nu mai fie convocat la nationala.
Ma tem si eu ca atatia altii ca nu ne putem descurca fara el. Dar oare nu avem curajul sa aflam ca se poate ajunge departe si fara un personaj care confunda echipa nationala cu satul Corleone din Sicilia si Stamford Bridge cu salasul de performante sexuale? DOAR PITURCA POATE RASPUNDE. Si doar dumneavoastra puteti intreba.

ozosept (1 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 13:28

Mutu e un idiot plin de fumuri si aburi de coca in locul lui piti nu las mai convoca la nationala e un prost nu imi place de Mutu sunt atacanti in Liga 1 mai buni decat mutu.Dar piti e prea fricos degeaba se da rotund in ziare si la televizor e prea las il are la mana Mutu pe piturca

Quicky (3 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 13:31

Oooooo….Domnule Ioanitoia …ce lovitura sub centura ati primit! Baiatu asta capsunar a zis bine…vrem replica…dar, desigur, cum pe dvs. nu va intereseaza ce crede publicul care CHIAR va citeste sau va urmareste…nu cred ca vom avea parte de asa ceva.

Your moldavian,
Quicky

dani (4 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 13:40

Multi oameni m-au contrazis atunci cand spuneam ca Adrian Mutu n-a inteles nimic din necazul patit, si iata ca a venit ziua cand am si probele necesare. Mutu e talentat la fotbal, dar alte calitati nu are. Si nu a terminat cu gafele, sunt sigur. Mi-e dor de generatia de aur , m-am saturat de generatia asta de panarame ce stiu sa jongleze si atat. Si as dori sa-i intreb pe cei care spun ca Mutu a facut ceva pentru nationala, ce anume a facut ? Mutu a devenit „titular” la nationala prin 2000, de atunci numai calificari ratate si scandaluri ce se tin lant. M-am saturat de Mutu, de multi dintre colegii lui de la nationala si de reclamele la acea bautura racoritoare celebra, cum ca „ne vedem in 2006” sau ca „ar trebui sa redevenim celebri”…da…da ! asta sa i-o spui lu’ Mutu!!!

minu (1 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 13:44

domnule ioanitoaia de ce trebuie sa batem atata moneda pe chestiile urate si mai ales in presa?stainii atata asteapta si noi ca niste prosti le si dam motive sa ne denigreze si sa ne numeasca tigani si oameni de nimic.ok poate ca asa sa intamplat ca mutu sa il bata pe ala dar cati oameni nu se bat pe strada si nu se afla de ei,de ce?ca nu sunt vedete?dar care e diferenta de mutu jucatorul extraordinar aproape genial si omul mutu cel de toate zilele,sau a iesit de pe teren in timpul unui meci sa il altoiasca pe careva si eu nu stiu?nu cred.parerea mea e ca inafara stadionului mutu ii egal cu oricare dintre noi,nu am dreptate?si inca o rugaminte:va rog nu mai faceti atata reclama lucrurilor negative din tara pt ca se vede prost de afara si daca am vedea numai noi nu ar fi problema dar straini asta isi doresc.hai sa nu le mai facem pe plac
pa

eugen (1 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 13:45

D. -lor de la gsp ce tot aveti cu mutu? mereu al criticati .dece nu se intreaba nimeni cum e posibil ca un simplu om poate intrea in cantonamentul nationalei ? nea piti la meciul de antrenament cu echipa lu faru 2 na lasat nic pe parinti jucatorilor de la constanta sa asi vada copii cum joaca pe asta na comentat-o nimeni.unde este autoritatea lu piti in acest caz. ?

Adi Surdu (1 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 13:47

Nu inteleg de unde atata preocupare in ceea ce priveste pe Mutu! se stie foarte bine ca si caracter este ca al unui golan nu s-a schimbat deloc dupa povestea cu drogurile ,afemeiat este in continuare (banuiesc ca stiti si dvs escapadele lui Mutu dupa casatoria cu Consuelo dar nu le faceti publice).Nu puteti pretinde ca un fotbalist bun sa fie si un exemplu in afara gazonului la fel ca si Gica Popescu Dan Petrescu Hagi si la urma urmei nici nu ne prea intereseaza sa fie un Cioran in afara terenului si petarda in timpul meciului el trebuie sa fie judecat numai pt ce face pe teren si cand reprezinta tricolorul.
In ceea ce priveste procesul etapei,recursul,apelul sau cum se mai cheama el acuma trebuie sa recunosc ca pentru mine nu mai prezinta nici un interes de 3-4 ani, m-am saturat de atata cearta pentru te miri ce prostii, de indivizi precum pinalti, borcea,mm stoica, sa vad vreun decolteu in culorile ceahlaului,sau tampenia cu divizia fantastica, perfer sa ascult parerea unui specialist precum Vochin,Dinu etc,si de aceea am hotarat sa ma uit la concurenta voastra respectiv Minutul 91 (se pare ca sunt multi care gandesc la fel).Uitati-va numai ce circ ati creat prin ultima emisiune cu cearta mm-iancu (o fi bine la rating???nu prea cred mi s-a facut greata si am inchis tv) o cearta artificiala bine intretinuta de dvs parca ati fi fost Dan Diaconescu. Sper macar sa fi citit aceste randuri multumesc anticipat.

marius (1 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 13:55

Eu ma intreb de ce isi permite mutu asa de multe? Oare nu ii pazeste cineva spatele? De ce celorlalti jucatori le e frica de Mutu? MA gandesc la scandalul de la nationala Angliei, provocat de neconvocarea lui Beckham, poate ar fi mai intelept pt Piturca sa nu il convoace pe Mutu. Sunt convins ca nationala Romaniei va fi cel putin la fel de buna. M-am saturat de vedeta Mutu vreau sa vad ce se intampla fara el.

dani (4 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 13:55

tanarul din spania(waaw_beleaua) probabil ca la Steaua – Real Madrid va stirga „Hai Realu’!”, nu?! fotbalul romanesc se ridica , si o face destul de repede, iar intr-o zi o sa dea peste nas multor critici „competenti”. adevarul este ca prin spania , italia sau germania „nu sunt oase de ros”…nu? de aceea au parte de tot felul de scandaluri si nu mai vorbim de blaturi(vezi italia). si inca un lucru…majoritatea microbistilor din europa stiu cine e steaua bucuresti, sunt sigur!

mountytoma (7 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 13:56

sa il suspende pentru cinci ani de la nationala! asa ne mai calificam si noi!

yooo (3 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 14:03

voi mai vedeti si in alte campionate tiganiada care e la noi sa le fie rusine de corupti ce sunt unii si multi antrenori sa isi bage undeva declaratiile pe care le fac la televizor de…la 4 clase nu poti sa ceri mai mult si mutu e un nimic ca de obicei

AD (1 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 14:06

Ovidiule,
Te cunosc de pe vremea cind stateai in banca ta, luai notite pe picior cind iti vorbea Topescu si atunci cind Cristi iti dadea voie umpleai un mic colt de pagina in Flacara paunesciana.
Te rog pentru binele nostru, al tuturor, dar in special al tau, sa-l lasi in pace pe baiat.
In locul lui Mutu fiind nu numai ca l-as fi batut cu ranga pe chelnerul ce m-a deranjat de la masa dar cu siguranta as fi pus baietii sa-l tina atit timp cit i-as fi bagat doi guvizi vii in anus.

Daca mai scurmi in rahat moldoveanul o sa ajunga la spatii verzi.
Las-o balta si spune tuturor ca nici usturoi… gura oricum iti pute.

tony b. bv (1 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 14:11

vreau sa va spun un lucu…. voi toti ziaristi si jurnalisti si comentatorii habar nu avetzi ce inseamna sa fiti fotbalisti… cati dintre voi atzi jucat fotbal????……..nu de curtea scoli sau printr-o amarata de sala sau la vreo deskidere de ceva……. ???????????
cat se pregateste un fotbalist ca sa ajunga sus????…… o viatza?….intreaga …. ce inseamna cantonament nu ai voie sa fii deranjat…. foarte bine i-a facut laketului aluia trebuia sa il calce pe fatza si sa ii mai dea si tamas vreo 2-3 bucatzi ca prin bv mai da si el…… asa ca nu va mai luatzi de ekipa nationala … joaca cu stres si cu foarte mare responsabilitate mai ales ca din 94 nimik doar tentative si mai ales ca nu ne-am mai calificat la un turneu de ceva timp si toate se sparg in capul lu mutu……care dak nu joaca bine sau nu bat romanii….. SCANDAL FRATE MARE SCANDAL…. suporteri??????? care sunt suporterii adevaratzi?…………….care merg si la 1-0 incep sa huiduie?………….la 2-0 demisia???… nu dau exeple ca stitzi care sunt fani adevaratzi……. dar noi nici macar nu avem un stadion de talie europeana sau mondiala in tara ca sa potzi diputa un meci adevarat de competitii inter tari …… cat e costul unuia?…nu stitzi cine sa dea banii… nimeni toit va umpletzi buzunarelke… cat eekipe in afara de steaua dinamo si rapid au trupe de juniori si copii care investesc bani??? spune ioanioaia sau care stiti ??
mai sunt vreo 2 3 baze sportive in tara care sunt particulare si platesti? VA SPUN CA DA….
ciao v-am pupat ne mai auzim si cu alte demonstratzii si explicatii eu nu vb din amintiri vorbesc dupa fapte

1stelist (39 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 14:17

Acum nu are rost sa incepeti sa scrieti romane despre mutu si parerea voastra referitor la ce s-a intamplat sau mai stiu io ce . Sa va fac eu rezumatul ( scurt si la obiect ) : ca jucator Mutu mai are multe de demonstrat , ca persoana e infect . Nu credeam ca o sa ajung sa zic asta dar asa e .

waaw_beleaua (9 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 14:27

pt Dani

Eu tanarul din Spania am fost pe Mestalla si am ragusit incurajand Steaua si asta nu pt ca nu sunt stelist ci pt ca sunt ROMAN , asa cum alti mii de romani au facut-o, fiind stelisti sau nu.

Voi merge pe Bernabeu si probabil voi ragusi iar incurajand Steaua si asta nu pt ca nu sunt stelist ci pt ca sunt ROMAN, asa cum o vor face altii mii de romani , stelisti sau nu, atati cat vor putea intra

Noi cei de afara , cei care culegem capsuni, rosii , banane , portocale sau masline, cei care sacul de ciment le sare in spate doar daca apesi pe vreun buton , avem parte de un fotbal mult mai curat…….da , e adevarat si afara exista coruptie sau se intampla nereguli..insa afara exista justitie care pedepseste, afara exista moralitate care duce la demisii, afara exista corectitudine si se respecta regulile , ceea ce duce la schimbarea lucrurilor si a celor ce conduc atunci cand incepe sa devieze caruta.

Cand am plecat la conducerea fotbalului romanesc era o gasca de smecheri cocotati repede acolo dandu-si seama ca e mult de supt….priviti acum cat au supt…si ce madri si falnici au ajuns…..si TOT EI CONDUC……au fraiele rahatului in mana si incearca sa-l cosmetizeze…dar treaba TOT IMPUTITA ESTE.

Presa a creat acesti monstri….presa sa ii distruga…..dar asa ceva nu se va intampla niciodata in ROMANIA noastra draga…pt ca astfel veti ramane fara painea cea de toate zilele ….

Noi cei de afara, continuam sa culegem capsuni….insa prefer sa vad intr-o seara de duminica , dupa un meci al Barçei, rezumatele celorlalte partide din Primera …..mai fain , decat un MM Stoica aratandu-i unuia gras ca ar trebui sa tina „ciocul mic atunci cand vorbesti cu mine BA !!!…”….

—–CU RESPECT WOAW_BELEAUA Madrid Spania

patrick (2 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 14:50

bine a facut….:D

Dan (1 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 14:58

Gazeta (ziar de sport sau de scandal)
voi ziaristi si in special gazeta ..faceti ce faceti si va luati iara de mutu.. cata minte iti trebuie ca tantalau ala nu vrea decat sa stoarca si el niscai bani de al mutu.. dar voi puneti botu la orice prostie spusa de cine stie neica nimeni.. ori si cine poate sa scoata un certificat medical sa spuna ca l-a batut chivu (dau ex) si sa spere ca cineva are sa-l asculte… si auzi l-a batut cu o ranga ..sa fim seriosi de unde gasea Mutu o RANGA in hotel ca sa-l pedepseasca pe individ pt ca i-a facut o poza vezi domne..de cate ori citesc acest ziar trebuie sa dau si de un articol ca acesta.. ma asteptam sa apara asa ceva si azi ..dar sincer nu de la dumneavoastra ..poate de la un Tontoloi sau eu stiu cine se mai ocupa de chesti de astea pe la voi pe acolo.. alte stiri nu mai aveti ..azi se joaca eternul derby ..

icsu’ (4 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 15:04

Pt woaw_beleaua:
daca spui ca preferi sa privesti meciurile din Primera… si ca e mai fain… Ce-ti mai pasa de ce se intampla aici?
Marsh la capsunile tale si la Primera ta…
tu continui sa culegi capsuni, noi sa privim fotbalul din tara noastra…
buzz out hombre!!!

marius (3 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 15:23

icsu…esti jalnic!
ai priceput macar o iota din ideiile exprimate de woaw_beleaua..si ade altii aici. mutu e o mica piesa..in tot angrenajul asta…problema e mult mai complexa si din pacate fara rezolvare…la romani!

icsu’ (4 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 15:37

marius??? incearca sa-ti folosesti creierul de marimea bobului de mazare pe care-l ai…
Si tu suferi de complexul de a fi roman?
Necazurile sint fara rezolvare in Romania… Vai! melodramatic de-a dreptul…
Mafia o sa existe intotdeauna!!! Nicaieri in lumea asta nu exista rezolvare pt asa ceva! Tu si cei ca tine trebuie sa intelegeti asta!!! e o poveste fara sfarsit!!!
Nu poti sa spui ca in Romania e mai rau decat in alte tari!!! Ce in Germania nu a fost scandal cu pariorii? In Italia cu meciurile aranjate? In Anglia cu arbitrii corupti?
Mafia exista si la nivelul UEFA sau FIFA..
De ce a picat Steaua cu Rapid in sfertul ala de finala??? Coincidenta? Nu! Pt ca altfel se intalneau in finala…
De ce se pune problema retragerii dreptului de organizare a CM Africii de Sud?
E vorba despre BANI! BANI BANI BANI!!! MULTI!!!
Si noi romanii, nu facem altceva decat sa respectam obiceiul pamantului…
Asa ca voi naivi incurabili ce sinteti trebuie sa intelegeti realitatea… nu eu!
Cat despre dragul de Mutu… o vita!

kiddo (4 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 15:58

pt aetius.

cand am venit in „state” am fost si eu ospatar intr-un restaurant select din los angeles (buchon) unde am avut clienti precum nicole kidman(super femeie), britney spears (care a fost plina de grandomanie) si van damme dar nu mi-am permis niciodata sa ii intreb ce filme vor face, sa fac fotografii, sau sa ma iau la hartza cu ei pt ca stiam ca ar fi fost ultima seara cand lucram in restaurantul ala; se merge pe principiul „clientul nostru, stapanul nostru”. te mai miri ca litoralul romanesc se duce de rapa. Consider ca mutu ar trebui exclus de la nationala pt comportamentul lui, dar sa nu uitam ca „ospatarul” are cazier si nu mutu, iar ziare precum gsp pun pe prea mare accent pe aceste vesti „senzationale”, pe divizia „fotbalistica” de fete ori de ce femeie buna are parte figo. De exemplu pe prima pagina (in jumatatea de jos) unde scria „eroi” despre echipa de polo a Rom., mingea era mai mica decat degetul mijolciu al unui fotbalist (jumatatea de sus)
Din pacate toate oalele se sparg in capul lui Ioanitoaia pt ca el este seful si in mod normal el dicteaza (sau ar trebui) directia pe care o ia ziarul. Uite ca romanii s-au saturat de stiri genul andresan, mutu, contra, etc…vor si ei mai multe stiri sportive, informative si educationale. cand a fost meciul de cl cu steaua a treb sa ma uit pe situl uefa sa vad cate cornere (ca ex) a avut dinamo kiev si cate steaua ca pe gsp nu am vazut. te mai intreb ceva, de ce crezi ca vochin are cel mai „curat” si apreciat blog de la gsp? pt ca pare echidistant si se refera strict la analiza sportului(fotbalul) pe care il reprezinta. de asemenea cu naum care e super cand comenteaza turul frantei la ciclism.
De ex nu am vaz nici o stire despre bute care a obtinut un alt ko pe situl gsp; in rest pot sa vad cu litere mari ca mm e transsexual. apropo sa fi vazut ce comentarii si analize fostablistice au avut cei de la televiziunea mexicana cand a fost campionatul mondial; pasionati, profesionisti, informativi…imi era ciuda ca nu am vaz niciodata asa ceva la tv noastre. numai marlanii, mojicii si mistouri (la care si bulgarii ne-au intrecut)
in rest…”sa traim bine”

costiko (1 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 16:06

Un selectioner bun ar putea alege sa faca o echipa nationala tanara si sanatoasa din cele 3 echipe romanesti reprezentative. Cel care pleaca afara
isi pierde motivatia iar frica de a nu-si rupe picioarele il face sa fie figurant pe teren.ALO!!!!!!!

Marcel (1 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 16:08

Am o singura sugestie…….D-nule Piturca lasati-l pe acest Mutu deoparte.
Nu e el buricul pamintului, iar efectul va fii in favoarea echipei Romaniei,in favoarea fotbalului si nu in ultimul rind in favoarea miilor de copii care spera sa ajunga o data FOTBALISTI adevarati.

Marcel

Miami

tepes (4 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 16:09

PT. waaw_beleaua:

MAI AVEM MULT PANA DEPARTE FRATE ROMANE!
PANA ATUNCI ORI NU NE UITAM LA TV….ORI STAM CU TOTII PRIN DIASPORA CACI IN TAZA NUNA MOJICI FRATE!

Sanatate!

tepes (4 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 16:12

…..la putere……i mean…..sau in functii mari….cei cu obrazu subtire nu se fac de cacao

marius (3 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 16:13

eu m-as bucura sa ai dreptate…macar la faptul ca romanii vor invatza odata ce inseamna respect, moralitate, principii sanatoase…

da…e vorba de BANI. numai ca noi romanii suntem prea flamanzi si inrobiti ca sa nu se pierdem capul in fata banilor. suntem prea preocupati sa ne furam unii pe altii si nu sa ne facem fiecare partea…contribuind astfel la binele general al natiunii.
uite tu ai niste idei…dar nu esti in stare sa ti le exprimi intr-un mod civilizat! inteleg ironia sau tonul acid….dar tu depasesti cu mult aceasta limita…
cat despre celelalte natiuni rezultatul il poti vedea singur daca te uti la nivelul lor de trai in comparatie cu al nostru. totul se reduce la mentalitatea pe care o ai in viata. nu ca ei nu au corupti …samd dar la noi hotia si marsavia ne-a adus la un nivel la care ne pierdem orice urma de umanitate si moralitate. odata ajunsi aici sansele noastre ca natiune sunt minime…dupa mine aproape nule si nu ma hazardez sa spun asta….spun chiar cu mare parere de rau si deplina constientizare 🙁

Seb (1 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 16:16

Sal…In sfarsit, si-a dat si lumea seama ce fel de om e mutu. Cum poate o tara sa-l considere super tare cand el e un nimic, un drogat ordinar, singurul lucru care il are in cap sunt femei, bautura si „liniute”. Romania nu se va califica nicaieri cu acest drogat. Din cauza cocainei il apuca nebuniile si loveste oameni ca gangsteri.
De ce nu s-a facut rapper sau gangster, ca acolo se potrivea de minune. Statea la periferie cu baietzii( ca de parca in realitate nu sta), fete, bautura, cocaina, facea combinari, a distrus-o pe adriana si pe mario ca un jegos de doi bani.
Bravo dl Ioanitoaia, ma bucur ca a mai trecut un om de light side

pila (1 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 16:19

mutu sa ii suga lumea ciorapii,ca daca nu era el …..bine nu tre sa mai discutam ce face mutu la nationala,daca aveti televizor uitati-va ..in rest….poate sa ii bata pe toti chelnerii din romania…sa faca sex cu toate curvele din romania…sa faca ce vrea muschii lui….(si acum scriu cu litere mari…..) …..DUPA MECI! …Intelege fiecare ce vrea.incetati cu mutu model pt tineret.e pe dracu.voi credeti ca un om daca e fan mutu face tot ce face mutu in afara terenului??!?!?!chestia asta cu model pt tineri e depasita de mult.sa ne califice mutu si sa vedeti atunci ca mutu e cel mai tare …nu mai e ala care bate,face sex cu curve!!atat.

kiddo (4 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 16:20

pt costiko.

din pacate mutu este cel mai bun jucator al unei generatii mediocre (majoritatea golurilor din campania trecuta au fost marcate de el) cu caractre si personalitati mici deci rezultate mici. de ce sa nu ne acceptam limitele si sa admitem ca am obtinut in ultimii ani atat cat am meritat?! deci nimic! de la presedintele frf, antrenor si jucatori…niste figuranti! poate peste 10 ani vom avea o nationala cu care sa ne mandrim. numai bine frate!

waaw_beleaua (9 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 16:20

pt ICS ..
daca tu esti mandru cand il vezi pe Mutu ca se umfla ca Popeye pe spatele unui chelner, eu sunt mandru ca un roman Bute se umfla pe spatele unuia care poate ii duca pumnii, daca tu esti mandru ca MM Stoica arunca cu savarine tip Copos in jurul sau, eu as fi mandru ca Steaua sa se umfle portile din Bernabeu cu goluri…..

Nu confunda notiunea de patriotism……. nu de saracia din tara fugim noi…..ci de lipsa de educatie …… tu esti cel mai bun exemplu….

Cu respect un roman Woaw_Beleaua

alin (3 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 16:24

d-le ioanitoaia de unde stiti ca urmele corporale ale acestui ospatar sunt facute de ranga lui mutu ? de unde stiti ca nu sunt „capatate” in alta parte si acum acest individ doreste putina publicitate? este clar ca ospatarul a fost in cantonamentul nationalei in acel moment, dar nu aveti nicio dovada ca mutu sau prietenii lui l-ar fi lovit pe respectivul. nu pot spune ca mutu este usa de biserica, nici macar pe departe, dar ar trebui sa nu mai cautati aceste subiecte de senzatie care nici macar nu sunt evidente. mai degraba ar trebui sa cautati latura sportiva a evenuimentelor si nu tiganeala asta care din pacate exista in fotbalul nostru. incercam sa intram in europa dar ne comportam in continuare ca niste primitivi. eu sunt de partea lui mutu pt ca pana in acest moment nu s-a dovedit ca el ar fi cel care a lovit. in momentul in care se va afla cu exactitate ca mutu a fost violent atunci, eu voi fi primul care va intra pe blog si il voi condamna , insa pana atunci sa-i acordam prezumtia de nevinovatie si sa ne indreptam atentia catre alte subiecte mai importante si mai placute.( liga campoinilor, uefa, derby-urile noastre,etc.) sa-i lasam pe meme si pe iancu in pace in idiotenia lor si pe alti primitivi ai fotbalului nostru

va multumesc.

noname (29 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 20:13

ma uit la antena 1 si il vad pe grosu ala.. dupa cum vorbeste si la ce limbaj are.. se vede de la o posta ca totul este o inscenare.. incep sa rad.. mai bine nu dadeau declaratia asta. ca acum toti vad cine anume este grosu ala.. un vagabond cu „cu fite” de vedeta.. si care tot ce vea dupa declaratia lui este un meci de box cu mutu ca sa il faca sa nu mai joace niciodata.. :))) acum cand il vad pe grosu ala imi vine sa il bat si eu:)) la sport la antena 1 20 de minute vorbesc de asta.. nici meciul dinamo steaua nici cupa davis.. il tot aud pe ala si pe ioanitoaia… refuz sa mai citesc gsp.com nu stiti un ziar in care se scrie despre sport?

moxu_della_italia (1 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 22:10

Domnule Ioanitoaia,probabil ca si dumneavastra stiti ff bine ca in tara coruptia este ff mare ..,..si probabil k stiti k un certificat medicolegal este la mana oricui… deci faza cu certificatul… este falsa… ..si ff posibil sa-l fi batut Mutu…. dar cata mafie e in Romania… numai de asta va-ti luat….si ala ce cauta sa.i fak poze cand manca!?-.. .. si ce cauta la hotel!?…. Si-a cautato singur…

Va multumesc…..

dani (4 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 23:17

pt waaw_beleaua

Ceea ce spui tu despre coruptia din fotbalul romanesc este corect.Ai dreptate.Dar sunt multe aspecte pozitive care au inceput sa apara,si sunt sigur ca daca nu cineva,macar timpul ii va da deoparte pe Mitica, pe Nasu si gasca lor din frunte.Iar despre respectivul ziarist care preciza ca Steaua este o echipa bulgareasca, nu pot sa spun decat ca este un incompetent.Ziaristi nostri nu confunda echipele din Letonia cu cele din Lituania.Asta inseamna competenta si respect.Daca tratezi o echipa dintr-o tara cu un nivel de trai mai scazut cu lipsa de respect(o echipa cu perfomante notabile in Europa)nu inseamna ca esti superior, ci dimpotriva.Esti de acord?

prastie (1 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 23:21

Ce greu cu asta , cum ii zice, licuriciu, nu?
Mai lasati-l frate in pace, ca oricum e incapabil. E si el zmecher cu cabina. Ce sa-i faci, face si el ce poate mintea. Atata poate. Daca la batut rusine, daca nu, o kila de scuipati alora care au scris si au inventat acest subiect.
Respect….. romanilor, ca au nevoie

coca cola (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 1:20

e praf omu’

mujotutun (312 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 11:28

Cand jandarmii i-au batut cu bestialitate pe dinamovisti la Constanta, dl Ioanitoaia a scris cu cinism: „bine l-ea facut!”
Acum se pare ca un om a fost ucis din aceeasi patima pentru violenta a Jandarmeriei. Pana cand?

Vlad (2 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 15:05

Pana la urma as vrea sa stiu si eu unde se joaca Steaua-Gloria, caci din cauza arbitrilor nu mai stim altceva si nu mai vedem altceva decat furturi, hotii si conspiratii. NU sunt de acord ca STEAUA sa fie furata dar nici sa vorbim saptamini intregi de aceleasi subiecte, care oricum n-au nici o rezolvare in final. ASADAR, unde se joaca meciul in GHENCEA sau in „lighianul” National????????

Ross (13 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 15:38

Domnule mi-ati castigat stima destul de greu si sunteti pe cale sa o pierdeti cu viteza vazand felul cum judecati povestea lui Mutu.Cand miticuta dragomir afirma ca l-ar fi batut pe nesimtitul care a patruns in camera lui Mutu in miez de noapte;cand mircea sandu nu are nici reactie ca a fost posibil asa ceva inaintea unui meci important al nationalei si nu cade capul nimanui fiindca a fost ingaduit unui strain sa intre in cantonamentul echipei nationale in timp ce ziaristii isi rup gaturile sa intre in legatura cu jucatorii doar pt. ca sunt tinuti departe de acest cantonament;cand „intransigentul” piturca balmajeste niste explicatii si desi il pedepseste fara mila pe Radoi pt. o presupusa indisciplina,tine ziaristii departe de jucatorii nationalei dar i se pare normala vizita unui strain in miez de noapte in camera unui jucator si singura reactie de indignare e ca tipul in cauza nu a primit ce merita adica o mama de bataie…nici nu mai conteaza daca tipul in cauza a fost sau nu batut…daca a meritat sau nu tratamentul pe care doar il presupunem dar e negat cu vehementa de cei acuzati ! Acuzati,da!Nu doar Mutu ar trebui sa fie in centrul atentiei acestei povesti:Contra ce rol avea pe acolo?mircea sandu,miticuta dragomirel si piticutel n-au nici o vina .Atmosfera de la nationala e absolut idioata si asta nu datorita alegerilor aiuritoare ale selectionerului,nu numai comprtamentului neprofesionist al unor selectionati ai nationalei Romane de fotbal ci datorita comportamentului de cartier al diriguitorilor federatiei , lpf-ului si stafului tehnic al echipei nationale de fotbal a Romaniei

Ross (13 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 15:40

felul in care comentati si faceti aprecieri asupra celor intamplate va pune in eroare domnula Ioanitoaia fiindca dincolo de opinii si pareri personale, din postura in care va aflati ar trebui sa puneti in lumina principiile unei atitudini sanatoase

Comentează