Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Bănuielile ca păreri

Vorba lui Adrian Szabo privind gafele goalkeeperului Daniel Mutu, “Nu-i normal, dar se mai întîmplă!”. Da, autorii erorilor pot fi discutați, nu și condamnați.

Permalink to Bănuielile ca păreri
marți, 19 mai 2015, 10:18

Unii cititori mă îndeamnă să mă pronunț, iar alții chiar mă dojenesc că n-am văzut ce s-a petrecut în meciurile disputate sîmbătă la Brașov și Tîrgu Mureș.

Ce trebuia să văd? Că ploieșteanul Victoraș Astafei a ajutat-o pe ASA printr-o evoluție la alibi și că brașoveanul Daniel Mutu a comis-o în favoarea Stelei la golurile 1 și 3 ale acesteia.

Într-adevăr, ambii au greșit, dar mi-e imposibil să afirm dacă au făcut-o cu intenție sau fără. În afara unor probe concrete, a dovezilor, suspiciunile rămîn niște simple păreri, cu care poți sau nu rezona. Personal, mă înscriu în ultima categorie.

Astafei merită circumstanțe atenuante deoarece s-a născut la Tg. Mureș și a jucat acolo cîți-va ani, la Transil și la FCM. Tocmai pentru că, sen-timental și omenește vorbind, n-ar fi trebuit să ne surprindă cît și cum a ratat Victoraș, eventuala lui vinovăție se cuvine împărțită cu banca tehnică. Cunoscînd amănuntele de mai sus, antrenorul Valentin Sinescu era avertizat să nu-l folosească pe Astafei.

Neexpunîndu-l, și-ar fi protejat jucătorul, iar pe noi, ceilalți, nu ne-ar fi încărcat cu povara bănuielilor. Ori măcar cu cea a unor întrebări la care e greu de răspuns. Foarte greu.

Lui Daniel Mutu i se reproșează, mai mult ca să fie băgată și Steaua în vîrtej, că a plonjat cu întîrziere la golul 1 și că, înaintea golului 3, a trimis special mingea în picioarele lui Rusescu!

Să mă ierte Cel de Sus, dar mă îndoiesc că Mutu, la a treia prezență ca titular în actualul sezon, e atît de pregătit încît, într-un careu arhiplin, să respingă mingea, încă din plonjon, la un anume jucător! În context, n-ar strica să ne reamintim că în noiembrie 2012, la debutul lui în Liga 1, același Mutu, venit de la Pandurii II, s-a comportat remarcabil. Brașovul a învins atunci cu 3-1.

Nu pretind că toți fotbaliștii își apără cinstit șansele. Că nu-s și printre ei cozi de topor, jucători dispuși să-și trădeze echipele. Impresia mea e însă, impresie, nu certitudine, că nu putem vorbi despre așa ceva în cazurile lui Astafei și Mutu. Repet că, pînă la apariția unor probe concrete împotriva lor, și ei beneficiază de pre-zumția de nevinovăție.

Vorba lui Adrian Szabo privind gafele goalkeeperului “stegarilor”, “Nu-i normal, dar se mai întîmplă!”. Da, autorii erorilor pot fi discutați, nu și condamnați.

Știu, destui se vor repezi să mă acuze că interpretez simplist. Că sînt împăciuitor, avocatul mincinoșilor, al trișorilor, al impostorilor.  E dreptul lor să creadă ce le place. Pe mine viața m-a învățat să respect orice opinie, dar să n-o îmbrățișez înainte de a o cîntări atent, riguros.

Rezumînd, s-ar cădea ca Departamentul de Integritate din FRF să încerce să facă lumină în cazul celor doi suspecți. Al suspecților, în general.

Concomitent, plecînd de la situația în care fostul șef al CCA a ajuns în detenție după ce in-stanța a demonstrat că a primit mită de la un om de fotbal mureșean, Federația are datoria să-și asume un punct de vedere și în chestiunea respectivă. E obligatoriu, e imperios necesar. Deoarece s-a dat o hotărîre judecătorească, logic e să se dea și una sportivă. Într-un sens ori în altul, albă sau neagră.

Comentarii (50)Adaugă comentariu

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  19 mai 2015, 10:38

Astafei a fost cel mai bun de pe teren …blat a fost antrenorul care l a scos …in loc sa faca meci egal …au pierdut …

ionutz (1 comentarii)  •  19 mai 2015, 10:43

Corect. In fotbalul Romanesc se arunca prea usor cu acuze fara acoperie.

rares (2 comentarii)  •  19 mai 2015, 11:07

ma uit cat lipsa de obiectivitate in analiza celor 2 partide in presa in general … pe de o parte brasov – steaua …. un meci plin de okazii in care ambele echipe puteau castiga … in care au fost doar momente in care steaua a aratat ca e mai buna pe cand brasov a dat 2 goluri dintr-o ocazie … pe de cealalta parte asa -petrolul … o partida fara zvac … cu o echipa asa chinuindu-se sa ajunga la poarta echipei care a uitat sa piarda in deplasare … dar si-a adus acum aminte cum …. reteta e simpla … joci pe contratac cu mentiunea ca atunci cand ataci uiti ca fotbalul e un joc de echipa si joci „fiecare” pentru el … asta face ca golul echipei petrolul … daca ar fi existat … ar fi fost o fantastica intamplare … asta nu asigura insa golul celor de la asa … dar daca ii lasi sa vina peste tine sunt sanse mari sa se intample pentru ca au jucatori care finalizeaza, au statistica erpro;pr de arbitrii

pify (11 comentarii)  •  19 mai 2015, 11:12

Toata lumea vorbeste de Astafei..DAR sa ne aducem aminte de N’Koiy(sper ca bine i-am scris numele 9-arului petrolist) care a ratat singur de la 5 m doar cu Stancioiu cu capul. Pe ala nu-l acuza nimeni !

Eu propun televiziunilor si Ligii profesioniste sa gandeasca pe viitor un sitem gen PayPerView, pentru echipe de data asta. Cu cat meciul e mai interesant, sa se negocieze un pret pe care sa il plateasca televiziunile pentru echipe, pentru ca Petrolul tot pe 3 termina, cu si fara cele 3 puncte de la ASA (deci nici o relevanta pt echipa) , DAR daca liga si televiziunile decid ca e un meci capital pt titlu, sa ofere BONUS echipei castigatoare 100 000 euro…sa vezi atunci meciuri tari ! Asa, Gigi vine cu 10 000 de coco la Alcenat si alti 10 la Pecanha iar ASA o inghetata la Astafei si se stie rezultatul.

Alt exemplu e Chiajna Viitorul…ia promite la acest meci…TU liga si TU televiziune 200 000 E castigatoarei…

Da premiere echipelor un sfert din suma de astazi(in functie de locul din campionat) si restul de 75% din bani ofera-i TOT echipelor in functie de interesul pt meci. Sa vezi atunci meciuri tari.

Asa cum e azi , o echipa gen Craiova imparte meciurile dupa bunul plac, face jocurile cui vrea (pierzand si foarte rar jucand pe bune in finalul de campionat).

Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Augustin (268 comentarii)  •  19 mai 2015, 11:26

Inca un articol obiectiv. Remarc finalul si astept concluziile federatiei.

Doru (127 comentarii)  •  19 mai 2015, 11:29

Sunteti primul ziarist care dscide subiectul mitei de la Tg. Mures si va felicit pentru asta. M-am asteptat sa cereti sanctiuni pentru clubul implicat, dar constat ca aveti rezerve. Simteam nevoia de mai mult decat de un enunt.

Gabriel (56 comentarii)  •  19 mai 2015, 11:32

Dar cu acuzatiile lui Negoita ramane ca in gara? Unde sunt marile dezvaluiri promise?

radu (60 comentarii)  •  19 mai 2015, 11:32

Mutu a debutat intr-un meci cu Steaua (3-1) pentru Brasov,dupa cum a mentinat domnul Ioanitoaia , atunci a luat gol din penalty ,de la …Rusescu. Ma intreb doar de ce antrenorul Szabo a persistat in titularizarea lui Florin Iacob,care a gresit in atatea meciuri sezonul asta ,greseli in urma carora Brasovul a pierdut multe puncte. La Brasov se vede inca mana sabotorului de Zotta ,care l-a dat afara,printre altii , si pe Marinescu,un portar ,dupa parerea mea ,mai bun si decat Mutu si decat Iacob.

Danutz (273 comentarii)  •  19 mai 2015, 11:36

Nu va simpatizez in mod special insa azi va dau dreptate. Fara probe nu trebuie acuzat nimeni cum fac tinerii jurnalisti. Dupa ce se fac de ras isi oun cenuse in cap si isi cer scuze.

dudu (22 comentarii)  •  19 mai 2015, 13:03

E simplu sa limitezi blatul Petrolului la Astafei, pentru ca atunci e usor de explicat – un jucator a prins o zi proasta si cu asta basta! Dar tot meciul ala a fost o caricatura! Fundasii Petrolului se uitatu cum cadea mingea in careau, la centrarile celor de la ASA nu iesea nimeni sa blocheze, la suturi nici atat. La faza golului, patru fundasi se uita cum isi aseaza Voiculet mingea, unul se face ca sprinteaza, apoi se opreste inainte de sutul lui Voiculet, pentru a nu-l bloca. In atac, Astafei a somat cu brio 60 de minute, iar in rest a facut tot posibilul ca mingea sa nu ajunga la vreunul din atacantii straini, care nu cunosc cuvantul blat si care faceau pacatul sa traga la poarta lui Stancioiu. Arbitrajul a fost penibil, dar jucatorii Petrolului nu protestau. In ultimele 10 minute, Petrolul cica alerga dupa egalare, dar ei faceau pase la centrul terenului. Iar antrenorul Petrolului, in loc sa mai introduca pe teren un atacant, a facut schimbare post pe post, Tchite intrand in prelungiri (la trecerea timpului!) in locul lui Astafei. A fost cat se poate de evident ca unii (Kronaveter, Nepomuceno, Pecanha) au jucat pe bune, in timp ce altii (Filip, Peteleu, Astafei, Filip) au alergat in reluare. A naibii coincidenta!
Sa compari panarama de meci ASA-Petrolul, cu cel de la Brasov demonstreaza cat de jos a ajuns presa sportiva din Romania.
La Brasov au fost zeci de ocazii de fiecare parte, atacantii Brasovului nu s-au temut ca atace, sa dribleze si sa isi puna echipa in avantaj. Portarul Mutu, care a fost scos tap ispasitor doar ca sa aiba gazetarii alibi pentru penibilul Astafei, a scos o duzina de mingi pe care scria GOL si a fost unul din remarcatii meciului. La golul al treilea, trebuie sa fii putin plecat cu oile pe camp sa zici ca Mutu ii da mingea lui Rusescu. Mutu respinge o minge periculoasa din picioarele adversarului, iar Rusescu se nimereste la locul potrivit – e imposibil ca Mutu sa tinteasca sa ii dea paseze, din cadere si cu piciorul lui Enceanu la tampla, direct lui Rusescu, care era si marcat.
Comparati balbele apararii visatoare a Petrolului, cu duzina de intrari abile ale lui Goian la atacantii Stelei, ca sa intelegeti ce inseamna sa joci pe bune si e inseamna sa fii blat…

ovialex23 (12 comentarii)  •  19 mai 2015, 14:12

hei’rup-ismul asta gazetaresc pro Steaua. Dar cind clanul Becali si „cooperativa” amorsau distrugerea fotbalului rominesc, unde erati stimati gazetari ?
Ar trebui (in frunte cu Ovidiu Ioanitoaia) sa va mai uitati putin in oglinda sa va vedeti si celelalte fete.

adrian_hora (26 comentarii)  •  19 mai 2015, 14:34

e prima oara cand citesc despre asa banuieli.
nu ma gandeam sa banuiesc pe nimeni ca a facut blat, nici acum nu ma gandesc la asa ceva. aiureli pseudojurnalistice.

ciupi (128 comentarii)  •  19 mai 2015, 14:53

eu nu discut lipsa de motivatie a unor jucatori – se intampla pe toate planetele Pamantului – ci de chestia de la iasi, unde brasoveanul radu petrescu a refuzat rapidului meu un penalty vazut si de sub pamant, el – radu petrescu, vreau sa zic – brasovean fiind, iar echipa sa era atunci la lupta cu giulestenii pentru o farfurie de ciorba inca un an in liga noastra vai-mama-sa. dupa doua saptamani parca radu petrescu a fost delegat la un alt joc cu miza.

eugeniustin (82 comentarii)  •  19 mai 2015, 15:57

Ceva nou despre acuzele lui Negoita aduse lui Barboianu, sau punem batista pe tambal cu totii cei din presa?!

Florin (27 comentarii)  •  19 mai 2015, 16:14

Hai Sumudica arata ca n o ai mica si ajuta Steaua; decat Asa in champions league mai bine Steaua.

Myty (69 comentarii)  •  19 mai 2015, 16:54

Foarte corect mai ales finalul.

Cheetah (2118 comentarii)  •  19 mai 2015, 17:01

Hai sa acuzam fara dovezi, doar pe baza de presupuneri, ca n-avem ce face! Bine zis, Maestre!

balaban (2118 comentarii)  •  19 mai 2015, 17:04

Stai sa vezi ce-or sa mai curga acuzatiile dupa ultimele doua meciuri, mai ales daca vom avea surprize si rasturnari de situatii in ultima clipa.
In fond, chestiile astea cu acuzatiile nefondate se pot anticipa foarte usor, in functie de miza fiecarui meci si de cine pe ce echipa sustine.

vio (188 comentarii)  •  19 mai 2015, 17:08

Cine il crede pe Dl Ioanitoaia antistelist, sa citeasca finalul articolului si sa constate ca nu e asa. Un antistelist nu ar vorbi despre o ancheta a federatiei in cazul Terbea Avram. Dl Ioanitoaia a parut antistelist pana s-a ingrosat gluma dupa care si-a aratat adevarata fata.

Chiriac (911 comentarii)  •  19 mai 2015, 17:09

Stiti cand poti cu adevarat sa acuzi pe vreun jucator ca a „trisat” sau a fost „coada de topor” pentru echipa? (merci nenea OVI ca mi-ai lamurit termenul in sfarsit 🙂 )
Atunci cand poti dovedi ca a castigat bani de la pariuri de pe urma „balegii” domniei sale din teren..dar cand se poate dovedi asa ceva?
PS: daca mai exista SECU de pe vremurile „de aur”, ei bine, poate mai exista o sansa pentru dovezi, dar acum? Suntem liberi si putem face tot ce vrem, banul sa iasa, ca in rest….Domnul cu mila cosmica!

MZM (390 comentarii)  •  19 mai 2015, 17:13

Nea Ovi, ar fi fost mai corect sa analizezi separat cele 2 jocuri si sa te pronunti in privinta corectitudinii lor. Ce rost are sa amestecam un meci cu celalalt? Ce rost are sa conditionam un joc de celalalt, sa judecam la… pausal, la global? Doar „ca sa fie bagata si Steaua in vartej”? Dar daca Steaua avea meciul cu Brasov amanat, cum se descurcau ziaristii fara sa poata arata acuzator si spre cei din Ghencea? Faci aceeasi scamatorie ca si Tolo: nu e vinovat nici Astafei, nici Mutu sau, daca e suspect Astafei e dubios si Mutu! Procedeul e arhicunoscut, dar necredibil!

Ticu (11 comentarii)  •  19 mai 2015, 17:14

Cereti ancheta in cazul Terbea, dar de ce nu ati cerut si in cazul valiza, atuncide ce v-ati facut ca ploua

Demostene (565 comentarii)  •  19 mai 2015, 17:14

Nu e bre nimic adevarat, baietii astia sunt cruzi si mai fac si ei greseli din cand in cand, noi trebuie sa fim aceia care-i incurajaza din tribune si la bine (joc bun) si la rau (greseli de-astea emotionale si ne-intentionate).

Suru (108 comentarii)  •  19 mai 2015, 17:19

Cu finalul acestui articol cautati sa le intrati in voie stelistilor dupa ce i-ati pus la zid. Cu tot respectul e o manevra nedemna de un ziarist cu orestigiul dumneavoastra. Ati fi cadtigat in ochiii mei daca ati fi ramas impartial. Mai trebuia sa scrieti doar ca e in interesul fotbalului nostru sa cadtige Steaua oentru ca ar fi cap de serie la tragerea la sorti si szw-ar putea califica mai usor. Din fericire nu ati mers pana acolo cu tupeul.

Vlad Minea (309 comentarii)  •  19 mai 2015, 17:24

Bravo nea Ovi bine pusa problema. Daca un sef al ASA a mituit seful arbitrilor ASA trebuie sa suporte toate consencintele. Daca nu ma insel regulamentul prevede retrogradare in astfel de situatii. Nu inteleg de ce nu insistati in aceasta directie.

satyricon (73 comentarii)  •  19 mai 2015, 19:05

Citesc articolele din ultima vreme si comentariile antistelistilor de la aceste comentarii si ma crucesc cu doua maini! Dincolo de ura nu exista nici macar o umbra de logica! Adica Steaua, Becali nu face blat si nu-si aranjeaza meciurile cu Pandurii, Otelul, Chiajna cand era mai simplu de facut si daca le aranja avea 9 puncte in plus acum si nu ajungea in situatia asta (pe locul 2), in schimb dupa mintea odihnita a unora face acum cu Brasov, cu Botosani cand toata lumea este cu ochii pe ei!!! Cata „intelighenta”!

nelutu (2118 comentarii)  •  19 mai 2015, 19:08

Bine zis banuieli ca pareri. Cu voia dvs. adaug la lista de cuvinte ganduri, deductii, nascociri, insinuari, barfe.

cainepanalamoarte (121 comentarii)  •  19 mai 2015, 19:19

@MZM. Si care e diferenta intre a analiza meciurile separat ori prin comparatie ca mie nu mi se pare niciuna… Hai sa ne aflam in treaba…

Alex (55 comentarii)  •  19 mai 2015, 20:25

Bine pusa problema, ce ne facem cu mahnitii astia de la FRF, nu mai pot cu Burleanu si abuzurile lui!!

CCC (137 comentarii)  •  19 mai 2015, 20:46

Caz incredibil în Germania: poliţia a deschis o anchetă după un fault asupra lui Reus

11 (45 comentarii)  •  19 mai 2015, 20:52

M-am uitat la meciul dintre Atletico Madrid si Barca. Daca de ratarea lui Neymar ce sa zicem? A bost blat?

romanul (4 comentarii)  •  19 mai 2015, 22:00

Domnule Ioanitoaia, as fi de acord sa se ia masuri contra lui ASA doar daca aceleasi masuri s-ar dicta si impotriva Stelei (macar acum in ceasul al 50-lea). Proaspatul intors din pelerinajul de la Manastirea Poarta Alba, enoriasul Gheorghe, a facut inchisoare pentru mita. De Steaua lui si a presei romanesti nu s-a atins nimeni, desi regulamentul era si la vremea respectiva, acelasi. Oricum, asa cum am mai zis, anul acesta, din pacate, tot Steaua iese campioana, pentru ca asa trebuie. Pe langa titlu, mai are de castigat si cele 2 cupe, ca de-aia a fost bagata in amandoua finalele. Vrajeala cu lupta apriga la titlu, intr-adevar si din pacate reuseste ca de aceea tara se cheama Romania. Daca Steaua ramanea la aceeasi distanta sau mai mare de restul clasamentului, televiziunile care au platit difuzarea meciurilor, aveau de suferit in urma refuzului romanilor de a mai urmari meciurile. Hai sa n-o mai dam cotita cu bla, bla, bla si ca in Romania s-ar juca catusi de putin fotbal, ca suntem departe de realitate.

zion (17 comentarii)  •  19 mai 2015, 22:28

Nimeni nu fura mai mult decit steaua! Si nimeni nu minte mai mult decit Ponta!Nu v a mai certain Steaua este campioana

zion (17 comentarii)  •  19 mai 2015, 22:29

Nimeni nu fura mai mult decit steaua! Si nimeni nu minte mai mult decit Ponta!Nu v a mai certSteaua este campioana

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  19 mai 2015, 23:07

Brasov si Mutu sint subiecte inventate. Ascund BLATUL intregii echipe din Ploiesti.

Brasov a intrat des in careul stelist de unde a mai avut 3 ocazii mari. Brasov a dat 2 goluri, a condus de doua ori. S-au aparat bine in careu, n-au incercat sa produca 11 m, au luptat la mijloc si au faultat. Portarul lor a scos citeva mingi grele, printre care una imparabila in dreapta jos din plonjon.
N-a incercat sa-si bage mingea in poarta ca Piticania. De ce nu vedeti mai curind blat la Cojocaru si Tosca ?

Ati furat destul spun desteptii care nu stiu decit sa fie „anti“, spera sa moara capra vecinului ca sa aiba si ei o bucurie. Tocmai de aia sint furati de banci, stat si politicieni, pentru ca nu-i intereseaza dreptatea. Las sa piarda si Steoaia si Simona, ca cine se crede ea.
Le reamintesc acestora ca la ultimele doua victorii ale Romaniei cu Irlanda de Nord si Danemarca au fost pe teren 14 !!! stelisti si fosti stelisti.
Luceafarul n-o fi furat destul caci a pierdut doua decisive cu Irlanda de Nord.
Negoita nici n-a intins mina caci ai lui tocmai luasera 7 de la juniorii Danemarcei.

Amintesc ca pe vremea cind Steaua pierdea cu Urziceni, impotriva jucatorilor ei, apoi cu ai lui Borcea preacuratul si nu reusea sa faca blat nici cu Buzaul, adica tot cu jucatori si antrenori ai Stelei, pe vremea aia cineva CeFuRa alaturi de politicienii si DNA Cluj au pus de doua ori laba pe 20 de milioane pe punctele UEFA aduse deSteaua, apoi au mai si jefuit ca in codru Steaua de inca 1,7 milioane, apoi au avut tupeul s-o mai si reclame la UEFA ! Unde e CeFuRa, unde sin banii ?
La fel la Urziceni, la fel la Galati. La fel o sa fie si cu ASA, numai ca vor trebui sa joace in calificari fara jucatori.
Amintesc ca azi Steaua este singura echipa care nu primeste un ban de la stat, care este tocmai furata de stat, caruia ii plateste impozite cit toate echipele la un loc, iar arbitrii i-au furat 12 puncte.
Amintesc ca ASA nu mai are cum sa-si plateasca jucatorii, caci statul i-a finantat, statul le-a facut baza sportiva, statul care n-o sa vada un ban de la ASA, iar arbitrii i-au ajutat si ei cu pe putin 12 puncte.
Se uita deja macelulrile organizate de Vama, DS, Raducanu sub conducerea aceluiasi terorist in negru, puiul de dac Istvan Kovacs.
Se uita de blaturile politice de la sefia FRF si a Ligii, strict interzise de UEFA.
Cine sa mai vorbesca de cel mai mare BLAT, perindarea „legala“ a presedintilor Vama, DS, Raducanu pe la 10 cluburi in ultimul an !

Las ca vine si rindul vostru. Atunci o sa taceti si-o sa inghititi. Ca asa-i in Romania, ca asa va si trebuie. Gresiti ! Orice nedreptate, cit de mica, trebuie sanctionata de toti si cit mai repede. Altfel se va intoarce odata impotriva voastra.

controsu’ (1 comentarii)  •  19 mai 2015, 23:13

In 1999,Ionut Lupescu a ratat de la 3 metri intr-un meci la Jiul in penultima etapa de campionat…..Rapidul a iesit campioana

mustang (9 comentarii)  •  20 mai 2015, 0:33

Prea li se pare unora ca sunt mai cu mot. Stelistii sunt primii pe aceasta lista a lipsei de ratiune.

drako (50 comentarii)  •  20 mai 2015, 8:07

dintre echipele mentionate in articol,singura fara nici o motivatie a fost Petrolul.
asa a si jucat…cu gafe antologice,cu picioare de mamaliga si o lehamite aproape englezeasca (spleen)…in acelasi registru,nu cred ca suporterii Brasovului au somat echipa sa „se dea la o parte” in fata Stelei,asa cum cei din Ploiesti au clamat in cazul meciului de pe Transil…Rusinos fotbal avem !

george27 (19 comentarii)  •  20 mai 2015, 8:23

Câtă duşmănie se poartă contra Stelei ! Şi asta, paradoxal, în acelaşi timp în care echipa asta e iubită de milioane de români. Unde e adevărul ? Cei mulţi, adevăraţii susţinători ai Stelei nu au îndemânarea de a folosi internetul. În acelaşi timp, comentatorii care se înverşunează împotriva Stelei, echipa reprezentativă a ţării în fotbalul european, dovedesc că nu spectacolul fotbalistic îi interesează, ci scandalul hrănit din ură şi invidie.

balaban (2118 comentarii)  •  20 mai 2015, 9:17

Sa va zic ceva: daca eu sunt fotbalist si vreau sa joc sttamb, pot sa fac asta fara sa se prinda nimeni, dar tot mie imi va dauna pe urma.

Andrei F (1607 comentarii)  •  20 mai 2015, 11:21

Bun numele articolului. Bănuielile ca păreri…
Desi articolul era indreptat spre jucatori eu am alta opinie…Alte banuieli…
Ma intreb citi din presa trebuiesc banuiti …de rea intentie…Pentru ca ma aflu pe blogul dv. va amintesc ca ati scris ca meciurile de la Brasov si Tirgu Mures au fost arbitrate impecabil…Ca de obicei as spune aparati arbitrajele ,nu vedeti tenta prezenta mai mereu.La un meci in care 3 jucatori mureseni puteau-trebuia- sa fie eliminati dv. nu vedeti nimic dubios…Au spus-o si comentatorii meciului, a spus-o si Craciunescu dezbatind fazele si a spus-o si celalalt ziar de sport…Radu Petrescu – nu i-a acordat al doilea avertisment lui Bejan (ASA), pentru un atac periculos cu braţul, deşi acesta mai fusese avertizat în minutul 20. În special în prima repriză, nu a sancţionat disciplinar intrările periculoase ale jucătorilor gazdă, cele mai elocvente exemple fiind atacurile lui Goga şi Sepsi, avertizându-i doar pe jucătorii Petrolului. A arbitrat ASA Târgu Mureş exact cum este denumit în limbajul arbitrilor “să nu greşeşti împotriva lor”.
Desigur ca nu numai dv. faceti aceasta campanie. Cei care au vazut emisiunea in care Craciunescu a dezbatut fazele ,d-l Geambasu a spus ca el a vazut meciul dar nu i s-a parut nimic anormal la arbitraj…Poate ca asa este normal ca o echipa sa fie avantajata pina la sfirsit…
Pentru cei gata sa critice…,,În condițiile în care ambele meciuri au fost arbitrate impecabil, felicitări “centralilor” Al. Tudor și Radu Petrescu!,,-spusele dv..

Gheorrrghe (34 comentarii)  •  20 mai 2015, 11:24

Va citesc articolele inca de pe vremea Flacăra. Domnule, eu sunt rapidist de o viață. Ca atare, tradiționalist. Nu mi-e totuna daca jucam cu Venus, Ripensia, U, Steaua, Dinamo, Steagu Rosu, UTA, Argeș, Universitatea, etc., sau cu clone si „ciocoi noi” de partid si de primarie. Exceptând decedații, am sa comentez puțin actuala componenta a Ligii 1, dorind a fi un semnal de alarma privind tradiția. Fara istorie nu avem dreptul sa existam ca națiune, dincolo de fotbal. Așadar:
ASA- echipa noua, de primarie, fara nici o legătură cu vechea ASA;
Fcsb- ??? inca speram sa redevină Steaua, inca se poate;
Petrolul- TRADITIE; insolventa;
Astra- CONTINUITATE; viitor incert;
XUC- clona de primarie, promovată ilegal;
Botoșani- echipa noua;
Dinamo- TRADITIE; insolventa;
CSMS- clona de primarie, nici o legătura cu vechiul csms/poli;
Viitorul- echipa noua, singurul produs persoana fizica; respect;
Pandurii- CONTINUITATE, echipa de sindicat (ajutoare de stat);
Chiajna- echipa de primarie;
Gaz Metan- CONTINUITATE, echipa de stat;
Rapid- TRADITIE, insolventa;
U- TRADITIE, insolventa;
Brasov- TRADITIE, insolventa, Steagu Rosu decedat moral prin anii ’80;
CFR- TRADITIE, insolventa;
Oțelul- CONTINUITATE, insolventa, nu este Dunărea Galați;
Ceahlăul- CONTINUITATE.
Legenda: TRADITIE- liga 1; CONTINUITATE- campionate.
Trist.

Geavlete (1 comentarii)  •  20 mai 2015, 11:26

17 Nentori ai dreptate in principiu dar concret e ca Steaua nu mai joace de la o vreme mare lucru. Nu au devenit adersarii mai buni, ci ea mai slaba. Faptul ca da in continuare jucatori nationalei nu ma convinge. Ei sunt mai buni ca altii dar tot slabi.

Nelu Ploiesteanu (213 comentarii)  •  20 mai 2015, 11:29

Iar nu ii lasa Petrolul sa doarma linistiti pe stelisti. De cand ma stiu astia nu au avut loc de noi.

banul culin (911 comentarii)  •  20 mai 2015, 12:39

Hai ca am ajuns sa analizam critic fiecare lovitura de picior la minge, fiecare prindere sau respingere cu mana de catre portari, si-asta doar de dragul contului din banca unde ne intra banii din pariurile sportive daca am fost inspirati. Daca NU am fost inspirati, fereasca sfantul! ca sarim pe bietii jucatori/actori din teren cu toate argumentele generate de frustarea noastra de loser-i la casele de pariuri ce ne rad in nas.
Dar, ce sa-i faci, asa e viata, si cu bune, si cu rele! 🙂

Nea Gelu (565 comentarii)  •  20 mai 2015, 12:44

Bine zis mai inainte, daca mai exista acum SECU, multi destepti dintre noi mergeau acolo fuguta, poate or castiga si ei ceva de-o cinzeaca, sa „toarne” ca vreun jucator a facut expre nu stiu ce greseala, ca vreun arbitru sigur n-a fluierat ceva ca asteapta sfantul tain, ca vreun patron ar fi dat ordin sa se bage in teren nu stiu ce jucatori, etc, doar de dragul banilor.
Halal situatie in care am ajuns toti, sclavi moderni ai ochiului necuratului, asa ne trebuie!

Amanda (565 comentarii)  •  20 mai 2015, 13:26

Consider ca frumusetea fotbalului nu trebuie sa fie umbrita de aceste gafe pe care multi dintre noi le interpreteaza gresit ca intentii.
Priviti la meciurile din occident si mai ales la confruntarile din liga campionilor uefa si-mi veti da dreptate.
Fotbalul romanesc actual are o sansa de a-si reveni pentru ca baieti talentati exista, antrenori cu experienta Slava Domnului, finantarea inca n-a murit, asa ca ne mai ramane sa ne asanam moral, sa umblam la psihologie si demnitate, sa ne trezim din somnul la care face referire si Imnul National si sa intram macar acu in al doisprezecelea ceas in lumea normala si civilizata.

L (4 comentarii)  •  20 mai 2015, 13:58

UN GEST ONORANT AL LUI SUMUDICA, DE RAPIDIST ADEVARAT, AR FI FOST SA DEMISIONEZE DE LA ECHIPA INAINTE DE MECIUL DE DUMINICA. Ce-l mai leaga pe el de Astra ? 2 meciuri ? la finele campionatului, oricum pleaca.. Si asa e de doar cateva etape si a facut o figura foarte buna ca antrenor la Giurgiu.. PLEACA SUMI, DIN RESPECT PENTRU NEGURA GIULESTIULUI DIN ACESTE ZILE ! ! ! !

George (1 comentarii)  •  20 mai 2015, 15:27

Pai stati putin…conform observatiilor dumneavoastra Astafei nu trebuia sa joace doar fiindca este de la Targu Mures si are un asa zis ”atasament sentimental” fata de oras? Ok dar unde este profesionalismul atunci?

In alta ordine de idei Massimiliano Allegri nu ar fi trebuit sa il foloseasca pe Patrice Evra in dubla cu AS Monaco daca este sa ma iau dupa analiza dumneavoastra. Ei bine cu toate acestea a facut-o. De ce ? Pentru ca asta inseamna profesionalism.

Cand si publicul si asa zisii ”analisti” vor intelege acest lucru, probabil ca vom putea intra cu un mic pas in ”curtea granzilor”. Pana atunci o sa ne multumim cu alde Chiajna sau Gaz Metan Medias.

cristian (14 comentarii)  •  20 mai 2015, 15:45

Ataaaaat!

Sumudica-i cel mai tare
Stim toti ca o are mare
In trecut l-am necajit
Dar el stie c-am glumit

Antrenor e number one
El serveste doar curcan
Meseria de-antrenor
Pentru el e Palme D’Or

N-are fite,e corect
Lumea zice:cam suspect
Pe-adversari ii bate tare
Mai ceva ca pe covoare

Dupa meci e one man show
Zambesti pana-ti vine rau
Chiar de pierde sau castiga
Spune totul fara frica

Noi speram sa ne ajute
Targu-Mures sa-l scufunde
Cu Sumi ca antrenor
Steaua are viitor!

Comentează