Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Desculți în iarbă

Încercînd să explice eșecul din derby-ul cu Steaua, 1-3, Stoican a regretat că s-a sfîrșit prost un meci în care “am avut dorință și am avut ambiție”

Permalink to Desculți în iarbă
luni, 4 mai 2015, 4:28

N-a greșit, “cîinii roșii” le-au avut pe amîndouă, doar că le-a lipsit valoarea. Ca atare, în ciuda revirimentului datorat aparițiilor lui Elhamed, Bilinski și D. Rotariu, introduși însă foarte tîrziu!, Dinamo a constituit mai degrabă un sparring-partner pentru un adversar care a condus partida și a stăpînit-o adesea. Analizînd înfrîngerea, Stoican trebuie să admită că Steaua a fost superioară. Echipa mai activă, mai vie, mai directă.

La fel de adevărat e și că, exploatînd faultul lui Bărboianu, campioana a deschis scorul abia în minutul 61 și numai din penalty. Pînă atunci s-a chinuit și e greu de spus ce direcție ar fi luat întîlnirea dacă fundașul amintit n-ar fi comis-o ca-n curtea școlii. Asta în ideea că, deși a dominat, trupa lui Gâlcă n-a convins. În stilul lui Dinamo, a lăsat și ea uneori impresia unei babe știrbe, fără dinți. Care vrea să muște, dar n-are cu ce.

În condițiile în care, repet ce-am scris la cald, imediat după meci, de la echipa roș-albastră s-a așteptat mai mult, salvatorul acesteia s-a numit N. Stanciu, autorul unei “duble” și, evident, MVP-ul partidei. Persistă întrebarea ce s-ar fi întîmplat în cazul în care Stanciu, suspendat în etapa respectivă, ar fi evoluat la 0-1 cu ASA? Ar mai fi cedat Steaua ori nu?, iată o întrebare la care fiecare răspunde cum îi place.

Să nu facem însă un erou din golgeterul derby-ului deoarece l-am văzut și pe Stanciu dezamăgind, șchiopătînd, chiar enervînd. El a sărit în ochi duminică și grație “ajutorului” oferit de unii coechipieri. În special de Chipciu, de Ad. Popa și de Cr. Tănase. Cel mai slab dintre cei slabi într-o confruntare ea însăși mediocră, ultimul a interpretat rolul figurantului care intră cu tava pe scenă și nu rostește nici o replică. În măsura în care Chipciu s-a simțit stingher ca vîrf împins, Țucudean s-a arătat mai insistent, mai periculos, Ad. Popa seamănă din ce în ce mai tare cu Bănel Nicoliță dintr-o zi neinspirată. Fie centrează în cel mai apropiat adversar, fie se închide singur, cu capul în pămînt, de parcă ar căuta prin iarbă ceva ce nu va găsi niciodată!

Dacă lui Dinamo i se potrivește proverbul care spune că de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere, în Groapă fiind nevoie de o restructurare masivă, Steaua nu trebuie să judece că succesul meritat din derby a scos-o din impas. Izbînda o menține în cursa pentru titlu, pe care părea că a cîștigat-o la un moment dat, dar din postura de outsider, nu din cea de favorită.

Deocamdată, fără ca afirmația să însemne vreo garanție, Tg. Mureș se află în pole-position. E mai aproape de țintă cu două puncte.

Cîteva aprecieri, din fugă, și despre arbitrajul lui Cristi Balaj, unul de anvergură, de clasă. Nu zic decît că băimăreanul a știut să gestioneze cu calm, autoritar, un meci căruia puțin i-a lipsit să degenereze. În stadion se purta un mic război, care nu-l scotea însă pe Balaj dintr-ale lui. Îți trebuie mult tact și experiență vastă ca să-ți păstrezi sîngele rece, capul limpede, într-o asemenea situație. Spre lauda lui, Balaj le-a avut.

Comentarii (46)Adaugă comentariu

Bogdan C. (10 comentarii)  •  4 mai 2015, 16:51

Frumos si obiectiv, ca mai mereu , domnule Ioanitoaia ! Eu,insa, vreau sa va mai intreb ceva: avand in vedere experienta dumneavoastra, cum credeti ca trebuia procedat la faza in care Arlauskis a parasit terenul ? Eu , personal, as fi facut la fel. Nu cred ca trebuia sa astepte sa il loveasca o torta in cap pentru a putea parasi terenul , cel mai bine e sa eviti o situatie neplacuta, daca se poate. Trebuia eliminat?

joed (15 comentarii)  •  4 mai 2015, 17:02

steaua a fost superioara doar 3 minute ,vorba lui stoican…

romica (63 comentarii)  •  4 mai 2015, 17:11

Iar o sa va injure stelistii ca nu ii ridicati in slavi. Ei cred ca trebuie laudati si cand pierd pentru ca in anii trecuti au adus puncte pentru fotbalul romanesc desi CFR Cluj a adus mai multe decat ei.

onlinegsp (6 comentarii)  •  4 mai 2015, 17:14

@Bogdan C.

Arlauskis nu trebuia să primească al doilea cartonaș galben deoarece a ieșit de pe teren după ce Balaj le-a indicat echipelor să meargă la cabine. Concluzia e că portarul Stelei nu trebuia eliminat.
– Ovidiu Ioanițoaia

Bogdan C. (10 comentarii)  •  4 mai 2015, 17:15

Va multumesc pentru lamurire. Stima !

Bazil (77 comentarii)  •  4 mai 2015, 17:18

Pt. dl. Ioanitoaia. Apreciez raspunsul Dv. privitor la Arla ca fiind foarte corect. Intreg comentariu e de mult bun simt.

toader (37 comentarii)  •  4 mai 2015, 17:22

Excelent punctat. Cine stie cunoaste. Tinerii sa bage la cap. Chapeau.

je (21 comentarii)  •  4 mai 2015, 17:26

steaua a fost net superioara lui dinamo, dar sa fii superior a ceva care are o valoare f mica nu te face pe tine f valoros .chipciu, tanase si popa sunt f f slabi.nu mai stiu sa faca nici un dribling cat de mic, bine ca nu mai joaca papp ca si el era praff.la steaua mai lupta cu adevarat varela, arla, prepe , stanciu, rapa , tosca si cam atat.

Prof. Nica (125 comentarii)  •  4 mai 2015, 17:31

Ca de obicei, un articol obiectiv care nu le cauta in coarne celor doua echipe bucurestene. Va dau dreptate ca a fost un derby sub asteptari.

Robert (1 comentarii)  •  4 mai 2015, 17:41

Referitor la arbitraj – nu sunt suta la suta sigur – oare inainte de ultimul penalty nu trebuia acordat unul la tinerea mult mai evidenta a lui Marc cred la lovitura libera a lui Dinamo de la faza din penultimul minut ?
Care ar fi fost atunci scorul si ce am fi comentat ?

BOB (2 comentarii)  •  4 mai 2015, 17:48

iara mafia pariurilor impun o campioana….vedem cina castiga mult din faptul ca iese ASA campioana

john.peris (18 comentarii)  •  4 mai 2015, 17:49

Nu sunt de acord cu dvs. analiza este tendentioasa si superficiala, Balaj este un maestru al manipularii, te executa cu zambetul pe buze iar Arlauskis trebuia eliminat de doua ori (!) min. 45 agresiune la Nedelcearu (rosu direct ) si al doilea galben in momentul in care a parasit terenul fara incuviintarea arbitrului ! Pe durata intreruperii partidei ce de la Steaua au incalzit portarul de rezerva (Nita ) se asteptau la eliminare !

dvd (6 comentarii)  •  4 mai 2015, 17:49

Dinamo trebuie desfiintata chiar acum, daca nu la anul retrogradeaza 100% si atunci se va desfiinta. Dinamo nu are nici macar 1 jucator care sa valoreze mai mult decit o ceapa degerata si cel mai probabil si aia e mai scumpa ca ei. Desi a batut Steaua e si ea foarte slaba. Cum o sa iasa in Europa cum o sa piarda cu oricine ar juca.

fero (22 comentarii)  •  4 mai 2015, 17:52

acum vorbind obiectiv,STEAUA a subordonat insolventii!!!!

Zeke (13 comentarii)  •  4 mai 2015, 17:54

Eu nu inteleg ce va tot lamentati atat cum ca fotbalul nostru e in cadere libera….Societatea noastra e cumva altfel? Invatamantul, cultura, sanatatea, infrastructura sunt cumva undeva foarte sus si am ramas cu fotbalul dator?
Bucurati-va frate de ce aveti nu mai mai carcotiti aiurea. Sau nu va mai uitati la fotbal in felul asta se inchide si gsp-ul imediat.

Alin Rusu (25 comentarii)  •  4 mai 2015, 18:04

@john peris. Culmea e ca in comuna in care a vazut lumina zilei Ovidiu Ioanitoaia se vede altfel fotbalul si se intelege pe invers. Cu toate ca Ov I a explicat de ce nu trebuia eliminat Arlauskis, tu insisti cu aberatiile tale. E treaba ta sa gresesti, dar te faci de ras.

Corin (60 comentarii)  •  4 mai 2015, 18:09

John periseanul, am revazut special faza si are dreptate domnul Ioanitoaia. Arla a iesit nervos, dar a parasit terenul de joc dupa ce Balaj le-a facut semn echipelor sa plece la vestiare. Verifica si vei ajunge la aceeasi concluzie cat de dinamovist esti.

Șerban (147 comentarii)  •  4 mai 2015, 18:13

Domnule Ioanițoaia, este al 2-lea articol despre meciul de aseară și evitați să comentați „spectacolul” galeriei dinamoviste.
Să înțeleg că stricta lămurire a momentului intrării la vestiare a lui Arla o considerați suficientă? Chiar și în condițiile în care gh.dinu, la prima ieșire publică ca reprezentant al lui Dinamo, se referă, în primul rând la Arla și apoi la echipa Dinamo, nu considerați că-i cazul a avea de spus ceva?
Adică a fost bine că MM și Argăseală n-au fost lăsați să-și predea oficial câte un exemplar de mingie și de fular primite de galeria dinamovistă de la jucători adorați, pline cu petarde?! Nu era mai bine dacă Torje nu mai pleca și suferea rigorile legii, dar apuca să joace mai mult decât a apucat să joace „afară”?
Se pare că dumneavoastră contați pe gh.dinu că va reușii să asigure, prin rivalitatea Dinamo – Rapid, o creștere substanțială a interesului pentru cea de a doua ligă, că altfel nu văd ce motiv ați avea să nu punți degetul pe rană.

cristy1983 (2 comentarii)  •  4 mai 2015, 18:15

Arlauskis trebuia eliminat pt atacul agresiv facut asupra lui Nedelcearu.Daca tot invocati regulamente

cristy1983 (2 comentarii)  •  4 mai 2015, 18:18

Eliminare la Arlauskis si la Breeveld,penalty inexistent la Tucudean….aveti dreptate…Balaj s-a achitat f bine de treaba…numai ca treaba lui era sa fie impartialimparti fie

john.peris (18 comentarii)  •  4 mai 2015, 18:20

Geniala asta cu „a explicat Ov I ” eu cred ca exista un regulament , o lege daca doriti prin care este definita si reglementata o activitate, nici un jucator nu paraseste suprafata de joc fara incuviintatea arbitrului, indiferent de motiv (apa,aer, accidentare, dureri de burta etc.) Daca o sa revedeti imaginile (foto )in momentul in care Arla fuge efectiv la vestiare , arbitrii sunt in teren ( unul dintre asistenti la tusa )iar dupa cateva secunde Balaj sesizeaza (smart nu ? ) pericolul si fluiera intreruperea partidei. Am fost pe stadion si chiar daca pot fi acuzat de subiectivism, acestea sun faptele !

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  4 mai 2015, 18:37

„desculti in iarba” a fost un film de dragoste.
Care ambitie, vointa, domnule O I ? O apatie generalizata.

Nu stim daca „potaile libere“ s-au infectat de la apatia „mindrutelor“ noastre nevitaminizate ori daca trebuie sa le multumim in sfirsit dinamovistilor. Eu as remarca toata echipa Dinamo, chiar si portarul care a sarit inainte ca Stanciu sa porneasca. Ce sa zic de Niculae ? Nu mai zic niciodata nimic. Cel mai bun baiat. Doar cei intrati pe final pareau cazuti din cer.

Cit despre energizare, vointa, nu vad Cine ? Sa speram, noi mai ales dar si dinamovistii, la particulele cosmice. Una trebuie sa-l fi lovit rau pe Stanciu de-a rupt „ritmul“ si s-a indreptat ca un apucat spre poarta care trebuie. Galca ar trebui macar sa le aminteasca unora, mereu acceasi vinovati de serviciu, directia de accelerare. Dar se pare ca pe asta nu-l energeziaza nici o petarda in cap. Una la lovit la tanc si pe scumpul de Barboianu cind s-a dedat la lupte libere, ce barbat frumos, mare fotbalist, a gresit o singura data.

Ca amintire ramin suporterii. Ar fi fost mai frumosi, civilizati, fara petarde. Dar, fara indoiala, merita mai mult. Daca CFR primeste totusi citeva puncte ori se mai descopera o mica ilegalitate legata de Stoican, de Motanu Behemoth, de o mica datorie mai veche ramasa neonorata, daca Dinamo nu mai face puncte ? Speram ca 41 de puncte sa fie suficiente pentru ca Dinamo sa se salveze de la retrogradare.
Ramine concluzia ca doar un arbitru respectat, cu experienta mare, isi poate permite sa fie arbitru la un astfel de meci. Gaman are talent, o maniera moderna de arbitraj, dar la meciul cu ASA nu avea ce cauta. Nu-si permitea sa ia decizii. N-ar fi dat penalty nici daca Varela raminea fara rotule la genunchi.
Ramine speranta ca ASA vor fi si ei arbitrati. Ce ziceti de Dima la Medias ?

Mari (72 comentarii)  •  4 mai 2015, 19:07

@john. peris. Minti ori esti chior. Tipi ca tine nu merita nicio intelegere si nicio explicatie.

Che Guevara (363 comentarii)  •  4 mai 2015, 19:24

Cel putin de data asta scrieti despre 2 echipe. Ca ultimele 10 articole sunt toate despre FCSB. Totusi acest meci nu mai trezeste nici un interes si inainte de 1990 ar fi fost sub nivelul derby-ului seriei a III-a din Divizia B. Va incapatanati sa numiti jucatori de fotbal niste indivizi care nu puteau sa se salveze de la retrogradare daca jucau in vreo echipa dinainte de Revolutie. Vorbiti despre un fotbal nascut falit si omorat din fasa de catre sefii lui. Pentru ce?

Alex (55 comentarii)  •  4 mai 2015, 19:43

Balaj e in momentul de fata cel mai bun arbitru roman. Punct!

Costi (27 comentarii)  •  4 mai 2015, 20:16

@Che Guevara. Trebuia sa ii intrebi asta pe cei 25 000 de spectatori de pe Arena Nationala si te-ar fi luat cu huo.

Tudor (301 comentarii)  •  4 mai 2015, 22:49

Daca nu era Balaj, aveam al doilea caz bricheta. Diaconu s-ar fi bucurat sa aiba un emul.

ALIN (626 comentarii)  •  4 mai 2015, 23:53

Titlu ideal pentru asa un meci de 2 lei si 15 bani. Steaua a batut pe nimeni.

Para (3 comentarii)  •  4 mai 2015, 23:57

Si daca era eliminat Arlauskis Dinamo tot nu ar fi castigat. Lua 3 puncte daca Balaj ii mai elimina pe Varela si pe Stanciu. Pe Tanase nu trebuia sa il dea afara ca el oricum nu a fost pe teren.

Iorga (16 comentarii)  •  5 mai 2015, 0:02

Stelist convins maestrul Ioanitoaia scrie numai despre echipa lui favorita si in timpul asta Rapid e furat ca in codru la Iasi!!!!!Asta nu s-a vazut pentru ca Rapid nu e echipa *** spagar!!!!!

bvd magheru (31 comentarii)  •  5 mai 2015, 4:35

Tot ce m-a interesat din acest articol a fost sa va citez ” Dinamo are nevoie de o restructurare masiva” . Asta a fost tot ce am vrut sa „aud” . As incepe cu barboianu si as termina cu Alexe respectiv Marius Nicolae . Ultimilor doi le multumesc pentru anii petrcuti la dinamo dar acum se joaca alt fotbal iar ei nu ne mai pot ajuta cu nimic . Ne mai trebuie si un antrenor cu experienta si ma refer la unul care demonstrat ca poate face performanta cu o echipa noua restructurata masiv . Multumesc !!

Emilian (143 comentarii)  •  5 mai 2015, 9:01

Foarte buna articol! Doar o mica observatie: „Steaua a fost superioara”. Mie nu mi s-a parut. In momentul cand a venit primul gol al Stelei, aceasta nu era deloc superioara, ba dimpotriva dinamovistii erau mai „vii”. Atata doar ca ei nu au valoare si nu se prea descurca cu mingea, si aici sunt de acord cu dumnevoastra. Excelenta si remarca la adresa lui Balaj. El e arbitrul, care chiar daca a mai gresit in trecut, are o maniera de arbitraj de clasa!

Cretu (32 comentarii)  •  5 mai 2015, 10:42

Ati redat faptele asa cum s-au petrecut. Nu am dedus din descrierea Dv ca ati fi fan Steaua ori Dinamo. Aceste acuzatii sunt fortate.

Mitu (54 comentarii)  •  5 mai 2015, 10:46

Articolul mi se pare o analiza 90 la suta corecta. Cu atitudinea lui Arla ma declar de acord, dar nu si cu lovitura de la 11 m acordata lui Tucudean. Acolo a fost o tinere reciproca.m

spin (1 comentarii)  •  5 mai 2015, 10:50

Daca nu au cum explica o noua infrangere fanii lui Dinamo se leaga de arbitraj si inventeaza cazul Arlauskis. Nu sunt de crezut.

Haihui (3 comentarii)  •  5 mai 2015, 11:34

Tot nu am inteles cum ramane cu Arlauskis. Trebuia eliminat ori nu?

Iulius (62 comentarii)  •  5 mai 2015, 11:39

Din pacate sunteti un mare ziarist care scrieti numai despre FCSB ca si cand nu mai exista si alte echipe. Soarta Rapidului va lasa rece. Desi a fost furata la Iasi pe fata taceti ca pestele.

dan (1 comentarii)  •  5 mai 2015, 11:54

Daca un arbitru care da un penalti precum ultimul e un arbitru mare, atunci ne meritam soarta, avem fotbal de 2 bani si dar si specialisti la fel.Nu am mai vazut asa arbitraj de pe vremea lui Ionica Serea. La 2-1 a facut tot ce se putea sa o opreasca pe Dinamo, cornere nedate, repozitionarea mingii la lovitura din terenul celalalt, faulturi in atac, orice. Ultimul penalti a fost un afront:”Eu pot fura cat vreau eu ca oricum am spate”. Si vad ca are….

Che Guevara (363 comentarii)  •  5 mai 2015, 12:03

@Costi: aia 25.000 au venit ca la urs. De curiozitate. Nu gasesti 100 de oameni care sa iti spuna primul 11 al celor doua echipe. Inainte de 1990 veneau 70.000 de oameni la un meci Steaua – Dinamo. Asistenta s-a redus la 33% si e in picaj continuu.

IO (154 comentarii)  •  5 mai 2015, 13:41

Departe de civilizatie. Impotenti care cred ca scopul unui meci este acela de a arunca tot felul de obiecte in teren. Si nu vorbesc aici doar despre rapidisti sau dinamovisti, ii desconsider in aceeasi masura si pe cei din galeria Stelei. Oare ce considera ei ca e frumos in chestia asta? Este adevarat ca la culpabili intra si presa, si jucatorii care apreciaza „spectacolul”, a se citii acte de huliganism, ale acestor grupuri de nerealizati. Aceste „coregrafii” (daca galeriile nu stiu ce inseamna coregrafie, macar presa ar trebui sa lamureasca acest lucru) nu sunt altceva decat manele sociale.

l0gan (103 comentarii)  •  5 mai 2015, 13:48

mai bn hai sa va dau un subiect ptr articol . de ce meciurile care urmeaza sunt proramate in asa fel incat fcsb sa vada ce se intampla cu meciurile lui asa.. nu era normal si corect sa se dispute la aceiasi ora ..? chiar ne am intors inapoi in comunism can valentin prelungea si cu 30 de minute meciul sa castige echipa lui …?

alidinamo (4 comentarii)  •  5 mai 2015, 14:23

Felicitari dl.Ioanitoaia !Foarte bun articol !Vreau sa va pun si eu o intrebare.Cam cand estimati ca Dinamo va scapa de negoita ?Exista vreo sansa in viitorul apropiat ?Aveti vreo informatie in acest sens ?Macar un zvon ?Tin cu Dinamo de aprox. 30 de ani,dar acum sincer ini doresc sa ne retragem din competitie.Nu mai suport umilintele .Poate in viitor cand lucrurile vor reveni la normal in societatea romaneasca,va veni un investitor care isi va dori performanta si Dinamo.Sanatate nea Ovidiu !

Red_Life (1 comentarii)  •  5 mai 2015, 14:34

Domnule Ioanitoaia nu iti e rusine ?? Adica Balaj a arbitrat corect ?? Unde este cartonasul rosu care trebuia acordat lui Arlauskis pt ca il strangea de gat pe Nedelcearu ?? Unde este al 2 lea galben (implicit rosu) pt Arlauskis ca a parasit terenul de joc fara incuviintarea arbitrului ? La golul 3 tie ti se pare a fi penalti ??…Penalti a avut Dinamo cu 1 minut inainte sa le dea stelistilor pomana aia de penalti…!!! Fcsb si-au facut treaba ca de obicei..au jucat in nimic 12 insi…Sa fim realisti,Dinamo nu are echipa dar merita macar un egal in meciul cu fcsb…;) Nu mai zic de alte cartonase care le meritau Breeveld si Cutudean…intrari destul de urate,care bineinteles le-a trecut cu vederea nenea Balaj,doar face parte din cooperativa…Deaconu,Tudor,Balaj,Radu Petrescu sunt doar cativa din arbitri de casa ai stanei…Dumnezeu nu doarme si de aceea pierdeti si titlul,prea a-ti furat destule….. inainte si dupa 89 !! Cine a mai pomenit patron *** si cu valiza pe la cluj..;) :))

Macovei (52 comentarii)  •  5 mai 2015, 14:39

Chiar nu va pasa de suporterii Stelei, deci nici de fotbal si de sport.

guspi55 (2 comentarii)  •  5 mai 2015, 16:20

Hai sa facem un exerctiu de imaginatie: avem echipa Dinamo din 1989-1990 Stelea-Dobos,Andone,Rednic,Klein-Mateut,lupescu,Lupu,Sabau-Vaiscovici,Raducioiu….si echipa Dinamo, anul de gratie 2015,marc-filip,bunoza,marc,barboianu-nedelcearu,cristescu,lazar,matei-alexe,niculae.Sa ne imaginam ca trezim la ora 24.00 echipa din 1990 . Cu cat credeti ca i-ar bate pe actuali jucatori care imbraca tricoul lui Dinamo ?La varsta pe care o au fiecare acum…..

guspi55 (2 comentarii)  •  5 mai 2015, 16:42

Fiecare dintre noi simpatizam o anumita echipa.Chiar daca esti gazetar, simplu spectator ,suporter s.a.m.d. si esti implicat in fenomenul numit fotbal ,nu ai cum sa ai o pozitie care sa multumeasca pe toata lumea. Dar cu toate astea ,chiar daca se zice ca dl. Ioanitoaia ar tine cu Steaua ,nu pot sa nu remarc faptul ca ceea ce scrie, este adevarat in ceea ce o priveste pe Dinamo. De ce sa zicem ca a fost penalty sau ca n-a fost, la o anumita faza,sau ca X trebuia eliminat ,sau ca nu au avut sansa ,etc.,adevarul este ca aceasta este cea mai slaba echipa a lui Dinamo din ultimii 40 de ani ,daca nu si mai bine cel putin de cand tin eu cu ei.Decat sa vad ca te bate Chiajna,Pandurii de 3 ori ,Iasiul ,si cine a vrut si cine nu a vrut ,mai bine nu ma mai uit la meciuri.Are vreun rost sa te enervezi sau sa plangi ca baiatul ala cand vezi in ce hal poate sa joace o echipa de la care ai pretentii? Eu zic ca nu. Si tare mi-e frica ca la anul o sa avem derby matinal cu o anumita echipa….

Comentează