Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Viitorul sună rău

Sigur pe calificare după 3-0 din primul meci, Gâlcă a folosit în returul cu Astra din semifinalele Cupei Ligii o formulă de încercare, experimentală. A început fără Arlauskis, Papp, Tamaș, Bourceanu, Chipciu și Cr. Tănase, dar cu Fl. Niță, Toșca, […]

joi, 12 martie 2015, 4:57

Sigur pe calificare după 3-0 din primul meci, Gâlcă a folosit în returul cu Astra din semifinalele Cupei Ligii o formulă de încercare, experimentală. A început fără Arlauskis, Papp, Tamaș, Bourceanu, Chipciu și Cr. Tănase, dar cu Fl. Niță, Toșca, L. Filip, Enceanu și G. Iancu, iar pe Vîlceanu l-a introdus în repriza secundă. Altfel spus, formația de miercuri a anticipat-o într-o măsură importantă pe Steaua de mîine.

Spre dezamăgirea suporterilor, adevărat, din ce în ce mai rari, campioana a mai dezamăgit o dată. Confirmînd declinul din debutul actualului sezon, ea a suferit al doilea eșec, 0-2. Încă mai grav, a jucat prost, în dorul lelii, ca o echipă anonimă, de duzină. Probabil că victoria din tur le-a conferit liniște și confort băieților lui Gâlcă, numai că liniștea și confortul s-au dovedit înșelătoare. Însuși antrenorul a recunoscut: “Am așteptat doar să treacă timpul, n-am avut ambiția de a merge către poarta adversă”.

În toamnă, o asemenea apreciere ar fi surprins. Iată însă că lucrurile s-au schimbat în rău și ceea ce nu părea posibil, ca Steaua să cîștige gîfîit și chiar să piardă, a ajuns o obișnuință. Mă simt obligat să reiau propriul titlu de-acum cîteva zile, “Nu mai zburdă, se chinuiește”, pentru că el exprimă fidel declinul de formă al liderului Ligii 1.

Ciudată e, și greu de explicat, apatia jucătorilor tineri. Absența angajamentului, a inspirației acestora. Deși se preconiza că ei vor deveni în scurt timp oameni de bază, cît mai repede, tinerii au decepționat pe linie. Ca atare, Gazeta i-a notat cu 4 pe Toșca, pe Enceanu și pe Iancu, iar pe Vîlceanu și pe Filip cu 5!  Din păcate, nici unul dintre ei n-a justificat încrederea arătată de un antrenor ce nu și-a ascuns perplexitatea la final: “Unii n-au demonstrat că vor să rămînă titulari!”.

La rîndu-i, Astra a părăsit competiția cu un gust amar. Pentru că n-a izbutit să răstoarne scorul din Ghencea, dar și din pricină că arbitrajul a nedreptățit-o. În minutul 20, Al. Tudor era dator să-l elimine pe Toșca pentru faultul asupra lui Fatai, scăpat singur spre poarta adversă, greșeală evidentă a “centralului”, flagrantă. Cum asistentul G. Neacșu a semnalizat în minutul 80 ofsaid la Chițu, determinînd anularea golului înscris de giurgiuvean dintr-o poziție-limită, Astra a avut suficiente motive să se plîngă. Dacă pe marginea deciziei lui Neacșu se poate discuta în contradictoriu, eroarea comisă de Tudor intră în categoria celor fără dubii. Implicit, și fără scuze.

Să nu vă imaginați însă că Al. Tudor va plăti scump. Aduceți-vă aminte ce a reținut CCA în sarcina lui Cristi Balaj în urma partidei Steaua-Rapid, 0-1: că n-a fluierat, în prelungiri, penalty la N. Stanciu și mai puțin, ori deloc, că l-a iertat pe Papp, în minutul 54, de un cartonaș roșu. Cuvenit deoarece stelistul îl faultase pe Gecov din postura de ultim apărător.

Cu riscul de a mi-i pune în cap pe suporterii roș-albaștri, repet că una e să greșești în favoarea Stelei și alta împotriva ei. În cazul din urmă, chiar poți să juri că n-ai avut noroc!

Comentarii (70)Adaugă comentariu

Adryan (1 comentarii)  •  13 martie 2015, 11:27

Ar trebui sa acceptati ca acesta e adevarul. Salvarea voastra ar fi sa fluiere romani si in Cupele Europene.

andrei (1607 comentarii)  •  13 martie 2015, 11:29

,,Cu riscul de a mi-i pune în cap pe suporterii roș-albaștri, repet că una e să greșești în favoarea Stelei și alta împotriva ei. În cazul din urmă, chiar poți să juri că n-ai avut noroc!,,
Rid…
Am avut ,,onoarea,,sa urmaresc meciul pe Digi…Si am auzit,,ce meci aveam daca era eliminat Tosca,,,…,,un umar la umar adevarat,, la o faza in care Popa ricosase 2 metri…
Daca adaugam si credinta dv.ca Steaua nu are de ce se plinge dupa meciurile cu ASA,Rapid si Craiova deduc ca normalitate este numai cind Steaua sufera din cauza arbitrajului…Sunt suporter stelist si desigur ca la ultimele meciuri am vazut greseli in favoarea Stelei dar numai asa au stat lucrurile?Puneti un semn de dubiu cu care sunt de acord la golul anulat pentru obsayt Astrei dar dv. nu ati vrut sa contabilizati singura faza frumoasa a Stelei din prima repriza cu CFR cind Chipciu este clar oprit pentru un obsayt inexistent.Va aduceti foarte bine aminte de rosul lui Papp de la meciul cu Rapid dar din nou nu contabilizati faza certa in care Popa a fost oprit gresit… Adevarat Tosca trebuia eliminat dar in primul minut a avut loc o brutalitate la care comentatorul m-a amuzat spunind ca astralul a scapat doar pentru ca meciul era la inceput…Dv. ati vazut?…
O sa va contrariez…Speram ca ultimele meciuri proaste facute de Steaua sa se termine cum era normal cu infringerea Stelei.Asa o lungim in acelasi mod din cauza unui antrenor care se plinge de jucatori care nu stiu ce trebuia sa faca uitind ca el le este ca un tata.Presa tace.Si totusi antrenorul acesta cu bun simt-cum zice presa-si-a permis sa-si bata joc de un jucator ca Lemnaru,chiar de jucatori ca Keseru si Simartean-Primul nu a fost destul de bun sa fie titular in cel mai important meci de acasa ,cel cu bulgarii,desi tocmai gresise si marcase 6 goluri;De Simartean sa ne amintim clinciurile de la inceputul campionatului cind dupa nervozitati nu mai prindea echipa.Desigur a culminat calcind in picioare tinerii jucatori pe care la instalare ne promisese ca o sa se bazeze…Sa zicem ca Enceanu la fel ca si Lemnaru au facut un meci prost…Dar Gilca cite meciuri proaste are pe constiinta ?…Multe…Spuneti ca acestea au inceput anul acesta dar oare meciul cu Iasul a fost bun?Si cite altele…Cit de mult rau se spunea ca face Gigi cind vorbea de jucatori dupa meciuri…Acum este alta moda.De fapt …alt interes.Al presei…
Ma intreb cum tace presa cind dupa meciul de la Craiova la faza dezbatuta cu tableta,la ocazia lui Popa antrenorul se mindreste spunind,,o faza lucrata,,iar dupa meciul cu CFR in care am vazut record de lufturi pentru Steaua nimeni nu-l intreaba daca asta antreneaza…Permite presei ridiculizarea patronului pentru schimbarile pe care le-ar face dar se naste intrebarea daca si introducerea norocoasa a lui Tucudean este tot meritul lui Gigi.Ar putea spune…
Desigur ca sunt stelisti partinitori cind este vorba de echpa lor dar tot asa de sigur sint ca sunt multi antistelisti din pacate la fel de partinitori.Si a sustine un antrenor care doar are bun simt este cel mai mare nivel…Oare Lemnaru ,Enceanu ,Vilceanu…sunt judecati dupa bun simt?…

Nelu Ploiesteanu (213 comentarii)  •  13 martie 2015, 11:35

Citesc articolul lui Geambasu despre FIFA si deduc ca ati ajuns sa va contraziceti unii pe ceilalti numai ca sa va citeasca lumea. Oferiti un spectacol care nu se potriveste cu presa de elita pe care afirmati ca o faceti. Eu cred ca numai naivii cad in aceasta capcana.

urzica (3 comentarii)  •  13 martie 2015, 12:55

# 44 Amadeus ot Vasca uţi: nu sunt singurul care a apreciat ca marele Geo Flores a avut o interventie la intimidare inadmisibila pentru un jucator cu experienta sa, asupra lui Ady Popa, fara sa aiba macar scuza ca a gresit pe fondul oboselii. Comentatorul de pe Dolce a considerat intrarea „clara” de „rosu”. Acum insa nu mai sufla nimeni nicio vorba! Obedienta fata de Niculae „Subtitrare” si „fraternitate tacita ” cu antistelistii? Am argumentat si decizia justa a lui Tudor care a dat dovada de profesionalism si coloana vertebrala in aprecierea fazei din minutul 20, suparandu-l enorm pe miliardarul Păpusoi, noul Stapân al Inelelor. PS: atitudinea ta obrazico-manelista ma obliga sa-ti sugerez , „stimate” Amadeus, sa canti la alta masă!

marian (160 comentarii)  •  13 martie 2015, 14:01

Constantin Galca a fost adus ca antrenor principal la Steaua avand in CV o cariera in domeniu de 10 luni de zile (august 2013-iunie 2014), in care functionase la nationala U17 a Romaniei (cu niste rezultate slabe si acolo). N-am absolut nimic cu acest om, dar adevarul-adevarat este ca nu avea ce sa caute ca antrenor la Steaua ! Nu debutezi in Liga 1 a Romaniei venind de niciunde, sau daca o faci esti obligat sa rupi gura targului din prima, cu niste rezultate de exceptie. La Costel Galca nu a fost, din pacate, cazul: a pierdut finala supercupei cu Astra, a ratat evolutia din CL/EL si a pierdut puncte in niste meciuri importante din campionat, mai ales esecul de acasa in fata lui Rapid Bucuresti. Nu mai zic ca si atunci cand castiga sau se califica, echipa joaca gangavit, nu mai exista spectacolul si explozia vitezista din zilele bune din epoca de glorie marca Jenei sau chiar din mandatul de 2 ani derulat de Reghecampf. Si atunci intreb: ce rost are sa se mearga mai departe cu Constantin Galca ? Inteleg, omul vrea sa castige titlul de anul acesta, dar daca echipa se impleticeste in continuare s-ar putea sa nu realizeze nici obiectivul intern, asa cum n-a reusit nici accederea in primavara europeana. Din pacate, de catva timp echipa mea de suflet este o galerie a tristelor figuri si sa nu zic intr-un ceas rau dar necazurile par a nu se termina maine-poimaine …

Steaua1986forever (2 comentarii)  •  13 martie 2015, 14:19

Domnule Ioanitoaia, va recomand sa cititi ‘articolul’ domnului Buzarin. Asa lucru de slaba calitate nu cred ca am citit de multa vreme, e sub demnitatea publicarii unei asemenea „opere” chiar in ziarul unei scoli de la tara…

Amadeus (1 comentarii)  •  13 martie 2015, 14:36

Urzica, du-te sa iti iei legitimatie de orb. Daca sustii ca Tudor nu a gresit, ia-ti si legitimatie de prost. Meriti chiar una de VIP. Tehnica de a exploata antipatia reala fata de Ioan Niculae e expirata demult.

Stră Luce Nthory de Nord (273 comentarii)  •  13 martie 2015, 15:38

Nea Ovi, eu zic sa te orientezi spre Saptior si ghinionistu furat de arbitri ! Daca vine DNA si ancheteaza desfiintarea Ghetei de Aur Mateut Camataru Mateut (sau invers) ?

Leo (53 comentarii)  •  13 martie 2015, 16:00

Urzica, daca te iei dupa crainicul de la tv esti pierdut. Aia sunt niste bulumaci.

gigi becali (3 comentarii)  •  13 martie 2015, 18:26

@amadeus #44

1. Apuca-te de simfonii si lasa fotbalul… Si cu un jucator de la Steaua eliminat, si cu 2, si cu 3, nu se califica niciodata Astra contra Stelei dupa 3-0… A fost un meci in care pur si simplu am odihnit titularii, ca aveam cu cine si ne permitem… Punct. 🙂
2. Nea Ovi are dreptate intr-un singur punct : rezervele care au jucat titulari la meciul asta, trebuiau sa joace cu pofta, cu intensitate, sa arate ca merita sa fie si titulari… Au jucat fara chef, pentru ca titularii la Steaua se cunosc 100 %…
3. M-am amuzat teribil de comentatori, dar si de cei de la talk show in pauza si dupa meci, care de fiecare data cand vorbeau de Steaua spuneau : ” FC Steaua SA” ( de 32 de ori au pronuntat denumirea asta, am numarat ! ) in timp ce atunci cand vorbeau de Astra, spuneau : ” Astra ” , desi conform CNA trebuiau sa fie la fel de corecti, sa spuna : ” AFC Astra Giurgiu ” 🙂 Asa ” jurnalism ” de clasa nu am mai vazut de mult 🙂

urzica (3 comentarii)  •  13 martie 2015, 18:45

# 57 Amadeus on 13.03.15 at 2:36 pm: „Maestre „, gresesti cand vorbesti de funie in casa spanzuratului. Dupa exprimare esti precis membru al clanului Nămol unde se sufera de cecitate congenitala (ja la dex daca nu pricepi!) si aveti cu totii „legitimatie” ca sa cantati prin pietele si metrourile din Vest. In special celebrul slagar”Donnez moi!”. Probabil nu e cazul tau in totalitate fiindca din ce spui parca distingi totusi cu un ochi. Unul de sticla. Ala prin care ai vazut tu ca a gresit Tudor si-i faci analiza proctologica. Iti sugerez totusi sa nu mai intri in sfera contradictiilor cu adultii pt. ca iti cauzeaza la acordeon si la numele de scena.
@Leo: In general nu am cum sa ma iau dupa comentatori pt. de obicei iau sonorul televizorului. La faza cu faultul lui Florescu inca nu apucasem sa ma „protejez”. Te rog sa urmaresti singur faza din minutul 20, deruland lent actiunea incepand cu 30 de secunde inainte de fault si o sa vezi ca atacul lui Fatai nu a fost tocmai regulamentar.

Viktor (6 comentarii)  •  14 martie 2015, 0:58

@gigi becali #60. Nu se califica dupa 0-3 ca nu vrei tu, dar uiti ca a avut 2-0 si trebuia ca infatuatul de Tudor sa il elimine pe Tosca dupa 20 de minute. Astia care nu vedeti ce se petrece la Steaua credeti ca ii faceti bine si ii faceti numai rau.

micu (84 comentarii)  •  14 martie 2015, 11:22

Gigi Becali, esti la fel de plecat ca purtatorul. O confunzi pe Steaua cu Bayer.

Radulian (110 comentarii)  •  14 martie 2015, 13:42

@andrei #52. Tu esti alt capos care intelege doar ce vrea si ii convine. Dl. Ioanitoaia subliniaza ca s-au comis destule greseli si contra Stelei, dar sustine ca arbitrii care au gresit pentru Steaua au scapat mai usor la judecata frf. Da exemple si are dreptate.

fas (1 comentarii)  •  14 martie 2015, 19:30

realitatea e ca steaua nu ar fi castigat niciun meci in returul asta fara arbitrii

costel (1 comentarii)  •  15 martie 2015, 1:17

yes

Dr-Acu (13 comentarii)  •  15 martie 2015, 7:19

Urzica: …”Te rog sa urmaresti singur faza din minutul 20, deruland lent actiunea incepand cu 30 de secunde inainte de fault si o sa vezi ca atacul lui Fatai nu a fost tocmai regulamentar”

Hai siicct.iirrr!!!!!!!!!

Dr-Acu (13 comentarii)  •  15 martie 2015, 7:51

Apropos de ‘jucatorii tineri’ ai stelei! Si nu numai.
Nu credeti ca EI sunt motivul indepartarii publicului se pe stadion? Nu credeti ca suporterul nu mai suporta sa plateasca intrare la un spectacol de FITE si MOFTURI ?
Asta este PRODUSUL ROMANESC NECOPT din fotbal. Inganfare si jmecherie!
Sunt tare curios sa vad cati spectatori vor mai fi pe stadionul din Ploiesti cand nu o sa mai fie posibila aducerea unui Bokila sau Hamza, obligati fiind sa aduca un Stanciu sau Iancu, asa cum vrea LPF si FRF.!
Nu avem bunul simt sa recunoastem ca „mercenarii” au dinamizat spectacolul si au readus publicul in arene.
Ploestiul este doar un exemplu, valabilitatea afirmatiei poate fi sustinuta privind oricare din echipele L1, si nu numai.

UN PROTEST ar fi binevenit. Intr-o duminica dimineata toate stadioanele din tara sa se umple timp de o ora, sa inteleaga IORGULESCU si „Fafuridi” de la federatie ca vrem spectacol cu ACTORI BUNI, cu arta in sange, nu cu „fanfaroni” fabricati.

Marc (21 comentarii)  •  15 martie 2015, 14:34

Va dati voi rotunzi dar tot Nea Ovi e number 1. Le da clasa tinerilor.

Miti (69 comentarii)  •  15 martie 2015, 17:22

E un fel de agonie si nu vad sanse de redresare. Poate dupa ce va iesi Gigi, dar nu cred.

Comentează