Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steliști supărați

Numai 4180 de plătitori au asistat la prima partidă oficială jucată de Steaua 
pe propriul teren în acest sezon, 3-0 
cu Astra în Cupa Ligii. O scădere de re
țetă și de interes semnificativă, întrucît pe 14 februarie 2014, la întîlnirea […]

joi, 19 februarie 2015, 3:30

Numai 4180 de plătitori au asistat la prima partidă oficială jucată de Steaua 
pe propriul teren în acest sezon, 3-0 
cu Astra în Cupa Ligii. O scădere de re
țetă și de interes semnificativă, întrucît pe 14 februarie 2014, la întîlnirea de deschidere a stagiunii precedente, asistaseră în Ghencea, 
la 4-0 cu Chiajna, 10.690 de oameni. Plus că media spectatorilor în toamna trecută a fost chiar mai mare, 10.800. De calculat că, din pricina scandalului privind marca, sigla, palmare
sul etc., clubul a pierdut peste jumătate din în
casări .

E clar de ce s-a ajuns aici. Deoarece suporterii care nu concep ca echipa lor de suflet să se cheme FCSB și să aibă pe stemă steaua cu 8 colțuri au hotărît să boicoteze partidele pînă cînd Steaua va reveni la numele și la culorile iubite de ei. Cei mai înverșunați s-au dovedit ti
fosii din peluzele Nord și Sud, care au convenit să ocolească stadionul! Pe blogul Gazetei se găsesc comentarii gen “E datoria fiecărui stelist adevărat să nu meargă momentan la meciuri” (stelistulbrașov), “Felicitări peluzelor care acum fac ce trebuie” (dasigur) etc.

Se știe și de ce s-au supărat fanii. Pentru 
că, aprecierea unora, conducătorii roș-albaștri nu s-au agitat suficient ca Steaua să reintre în posesia însemnelor pe care Înalta Curte de Casație și Justiție le-a atribuit, definitiv, irevocabil și executoriu, Ministerului Apărării Națio
nale. În varianta majorității simpatizanților, s-ar fi impus ca oficialii clubului să trateze cu repre-
zentanții MApN astfel încît să ia înapoi marca 
și restul. Eventual plătind pentru ele. Cu mici obiecții, semnatarul acestor rînduri a împărtășit ideea respectivă și o susține în continuare.

Dacă suporterii sînt de înțeles, ei considerîndu-se neglijați, dar și trădați, de înțeles e pînă la un punct și Gigi Becali . Care s-a săturat să fie permanent la cheremul MApN, să stea drepți în fața generalilor și să bată pas de defilare!

În rest, bună ori rea, decizia Curții nu poate fi încălcată deoarece unde-i lege, nu-i tocmeală. La fel de adevărat e însă, sînt de acord cu contestatarii, că a duce tratative nu-i același lucru cu a te lăsa șantajat. Diferența e ca de 
la cer la pămînt.

Greu de anticipat cum vor ajunge inamicii să vorbească aceeași limbă. Deși orgolii și ambiții fierb în ambele tabere, nemăsurate, una dintre părți va fi silită să cedeze. Aceea ar trebui să fie, părerea mea, conducerea Stelei, care să țină cont de poziția celor mulți. Dacă nu scriu totdeauna istoria, o teză depășită, masele participă la făurirea ei și nu pot fi ignorate.

Vor zice unii că demersul meu e populist și că în prezent, cînd tocmai a apărut motivarea Înaltei Curți, lucrurile se cer cîntărite atent. De acord, așa trebuie procedat. Atît că, urmează o simplă întrebare, nu cumva din sumele pe care le pierde din cauza fanilor, măcar 5.000 mai puțini la meci, Steaua ar putea acoperi compensația pretinsă de Armată și s-ar încheia tămbă
lăul?! Întreb și mă mir, nu dau cu parul.

Comentarii (137)Adaugă comentariu

Gabi (4 comentarii)  •  20 februarie 2015, 10:08

In ritmul asta Steaua o sa se desfinteze din pacate.Asa s-a intamplat cu orice a mers bine in tara asta.Mereu s-a gasit cineva sa falimenteze in scopul obtinerii unor bani foarte usor.Aceasta armata moarta ar trebui sa fie preocupata de altceva.

lucian (44 comentarii)  •  20 februarie 2015, 10:15

AM SI EU O INTREBARE PENTRU CEI CARE SPUN CA SE PUTEA SI FARA GIGI BECALI
UNDE E MAREA CRAIOVA ,POLI TIMISOARA,UTA ,ETC ECHIPE PATRONATE DE OAMENI CARE LE-AU FALIMENTAT FATA DE GIGI CARE STEA JOACA AN DE AN IN GRUPELE EUROPENE PENTRU CA FOTBALUL ROMANESC NU POATE MAI MULT

vlad (10 comentarii)  •  20 februarie 2015, 10:36

STEAUA STEAUA STEAUA
…sa vina mapn sa ma condamne daca s-au infiintat mai inainte de acest cuvant !

George 27 (19 comentarii)  •  20 februarie 2015, 10:40

Domnule ministru Oprea, nu vă ajunge că ţinem în spate armata şi pe dumneavoastră, vreţi să ne luaţi si una din puţinele bucurii pe care le mai avem – echipa Steaua ? Pentru mine, mult hulitul cioban şi pucăriaş înseamnă mai mult decât mai toţi politicienii. Nu mă deranjează nici măcar carenţele lui de limbaj. El nu se revendică a fi un literat şi are scuze pentru asta, în schimb dovedeşte o inteligenţă practică remarcabilă. Comparaţi-l, măcar în sinea dumneavoastră, cu cei mai mulţi dintre parlamentari şi spuneţi-vă, cu voce tare, în faţa oglinzii, concluziile.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  20 februarie 2015, 11:02

Argaseala si Becali ar face bine sa nu mizeze pe fani. Romania, Cuba si Coreea de Nord au cetateni obisnuiti cu legea. Altundeva ar fi ars de mult pina in temelii toate bazele sportive CSA ale statului, administrate groaznic de niste colonei si generali de carton. Asa e cind Statul e bun doar de furat, nu e pentru cetateni ci doar pentru alesi, adica sefii hotilor.
Ar trebui sa aiba o alta atitudine, sa porneasca ferm si civilizat razboiul cu Romania hotilor, tara unde ciumpalacii si rromanii au toate posibilitatile, singura tara din lume unde din jeepanurile lor dottorii se bucura de numarul imens de gropi. Le sta mintea doar la furat, nici gropi nu sint in stare sa astupe, dar avortonii astia de dottori politicieni romani se cred cei mai destepti din lume. Cum sa suporte ei un cioban ca Becali, cum sa nu i-o traga ?
Iar jurnalistii ar face bine sa nu mai dezinformeze. Interlocutori ar fi eventual doar Statul, Primaria, Presedintele si Guvernul Romaniei. Dar Base avea treaba sa-si salveze familia si amantele de puscarie, acum cauta disperat o vila. Oprescu e Basescu doi, cumpara din bani publici doar femei pentru echipa lui. Klaus e un moliu, o sa-l manince sobolanii astia din banda Base-Pota. Vad ca s-a aliat cu plutasul Dusa si izmenarul Oprea, seful mafiei lui Bombonel Nastase, coleg de furt si peste al rromancei Elena alaturi de rromanul Cocos, nasul lui Pota, micul Titulescu al lui Bombonel.
Pota, avocatul rromanilor Cocos, are si el treaba. In politica nu avea voie sa aiba societati. Asa cum l-a invatat pe analfabetul Cocos, si-a invatat si familia. Daca legea n-o interzice, face mama lui de 72 de ani afaceri. Acum e ocupat sa-si ceara scuze. Oare si-a pus si puscariasul Becali, primul denuntator al bandei Oprea- Cocos – Basescu – Pota, mama lui la furat, caci din puscarie nici Becali nu mai poate fura ! Rromanii Cocos, Mondialu si bandele de interlopi au ajuns parteneri de afaceri indispensabili pentru Presedintele care la revolutie, in loc sa fie pe vapor, se afla sub un birou in CC al PCR si pregatea venirea minerilor si pentru dottorul lui Bombonel, seful corpului de „control“ al mafiotului si avocatul rromanilor intrelopi. Doar pasari vopsite, parasutistele pestilor Cocos-Oprea, le mai creaza satisfactii.
Neam de mamaligari, de iobagi fara identitate, care dupa ce-a fost condus de niste dobitoci pusi de sovietici intentionat in bataie de joc, traieste azi in libertate tot sub baroni locali. Dar ce panarame, ce aroganti si mitocani, unde totusi Mazare pare cel mai simpatic. Iar rromanii, chipurile fara drepturi, fara perspectiva, fac cele mai mari afaceri. Fara rromani nu merge nimic, nici in pat. Spre exemplu familia Basescu, Udrea, Mondialu, Oprea, Cocos, Mondialu, dar si familiile aliate pe baza de blat si furturi a lui Nastase si Pota. Dupa Bombonel Nastase, potopul a luat fabricile si au aparut, cum se putea altfel la atita inteligenta, fabrici de diplome. Bombonel a facut multi rromani dottori. Bombonel a facut la apelul de seara si o gramada de avocati si judecatori. Trebuie atent cercetata toata familia acestor panarame de judecatori care au fost in stare sa bage Cuvintul Steaua in ciorba de popota a unor colonei si generali de carton, care si-au primit diplomele prin posta, cu fara frecventa, Oprea administrind izmene, Boroi administrind si distrugind bazele sportive ale statului.
Oprea a ajuns general dupa ce-a trecut in rezerva ca sa poata fura liber cu rromanii Cocos si Udrea, dupa ce-a ajuns seful mafiei lui Nastase si dupa ce-a reusit alaturi de celalalt peste, rromanul Cocos, s-o infiltreze pe parasutista Udrea la Cotroceni ca sa caute ceva in izmenele lui Basescu.
Plutasul Dusa a cautat-o violent de izmene pe sora sefului de cadere PCR din Toplita. Asta e singura lui realizare, absolut toata scoala lui. Nu stie sa faca nimic, zero romana, zero limbi straine, desi Bombonel i-a invatat fratele si sotia franceza pe cind i-a facut judecatori la un apel de seara. Dusa e cadru PCR, azi cadru la ce se nimereste. Asa ca cadrele Oprea si Dusa sint gasiti de blatistii Base-Pota numai buni sa faca cu schimbul la MI si MApN. De unde sa gasesti ciumpalaci mai potriviti ?
Deci cu cine sa discute Argaseala ? Cu Oprea si Dusa ? Dar ce-au comun jagardelele astea cu Steaua, cu armata si ofiterii ei, care de-abia mai suporta sa le vada moacele ? Ce fac ei cu Steaua ?
Ce merit au ei la succesele echipei din 1984- 1989 ? Echipa de fotbal a avut continuitate pina azi in actele Ligii, FRF si UEFA. A trebuit sa se schimbe doar finantarea caci Statul si Ministerele nu o puteau finanta legal. Bazele sportive, cluburile CSA Steaua, apartin Statului, Romaniei, ciumpalacii Oprea, Dusa, Boroi sint doar niste administratori prosti, care nu au voie sa discute despre proprietati, nici macar intelectuale cum e „steaua“, cuvintul, sigla, caci nu sint proprietari. Eventual Statul, Presedintele Romaniei, Guvernul, Primaria, … , ar avea de discutat cu acesti ciumpalaci care distrug bazele sportive, cluburile si sportivii Patriei.
Domnul Becali, asa cum e el, a tinut echipa de fotbal Steaua in viata, ocupa actual locul 17 in lume in clasamentul IFFHS.
A fost singurul care a promovat si jucat cu romani. CFR ? Astra ? Petrolul ? Vaslui ?
In ultimele partide cu Irlanda de Nord si Danemarca cistigate clar cu 2-0 au evoluat pe teren nu mai putin de 13 actuali ori fosti stelisti, cumparati si platiti de Becali !
Tocmai de aceea, daca asta este atitudinea Statului, Ministerelor, a Justitiei, a Primariei, fata de fotbalistii Stelei si milioanele de suporteri, acestia trebuie sa saboteze prin toate mijloacele Nationala Tarii Hotilor. Hoti care deoarece nu mai au ce fura, au trecut la furat sigle, proprieteti intelectuale. Dupa ce si-au impartit intre ei dipome si doctorate, dupa ce Base le-a dat stele ale patriei lui, vor doar sa i-o traga ciobanului. Sa fim seriosi si drepti, asta este adevarul. Ce sa faca un administrator prost si juristul ala fomist cu Steaua ? Ce-au cistigat ? Sa-si bage sigla in cur !

IceSoldier (2 comentarii)  •  20 februarie 2015, 11:21

Eu nu inteleg cum de il vedeti pe Becali o victima in toata nebunia asta. Omul vrea doar bani. Cand e vb de profit, apare la TV si spune, uite ce smecher sunt, dar uita sa specifice ca a obtinut acei bani doar pt ca folosea cel mai tare brand al tarii, pentru care NU A PLATIT NIMIC. A pus mana si l-a luat, simplu. Si acum, il plangem de mila ca el a investit si ca fara el, murea Steaua. Steaua nu are cum sa moara, incercati sa vedeti echipa asta in liga a patra si veti vedea mai multi fani prezenti la meciurile lor, decat la FCSB-ul albanezului. Pe mine nu ma deranjeaza sigla, pe mine ma deranjeaza palmaresul. Ce nu inteleg unii este ca jucatorii vin si pleaca, doar palmaresul ramane! Asta este identitatea ta, palmaresul si nimic altceva. Pai Becali nu il vrea pt ca tre’ sa dea bani, multi bani. Doar nu o fi prost sa plateasca atat cand el este doar o capusa la Steaua. La fel au fost si altii la Urziceni, CFR, Dinamo si Rapid, doar ca nefiind atatia suporteri cum sunt la Steaua, aia au picat mai repede. Nu il mai aparati pe cioban, este un cancer, treziti-va!
P.S. Schimbarea siglei este ca si cum parintii tai si-ar schimba hainele, in timp ce pierderea palmaresului este ca si cum ti-ai pierde parintii.

dan t (81 comentarii)  •  20 februarie 2015, 11:32

uite de aceea de cativa ani nationala e la pamant si toti antrenorii se plang de asta ….din 10 articole 7 sunt de steaua! nu ne intereseaza ce fac jucatorii nostri care joaca la nationala,nu ne intereseaza juniorii ce vin din urma(daca vin) toata ziua can can uri despre steaua! in loc sa se faca o analiza pertinenta,cu argumente pro si contra sa se analizeze jocul,comportamentul celor ce compun nationala voi puneti cateva intrebari mafiotului drtagomir sau altuia ce vorbeste mult si prost si gata…..asta e tot,incepem iar steaua in sus steaua in jos! steaua striga cand nu are jucatori la nationala,steaua striga cand ai are! este anormal din toate punctele de vedere ca nationala a ajuns la cheremul stelei! de pantilimon,maxim,marica,torje,andone,puscas…daca ati scrie la fel de mult ar fi putin mai bine! dar e mai interesant ce fac analfabetii manelisti decat nationala! si vrem si rezultate…! in cativa ani vom avea rezultatele stelei….si la nationala..

Danutz (10 comentarii)  •  20 februarie 2015, 11:35

Armata PRETINDE 10% din incasarile clubului de fotbal!!! Adica? Adica, vrea sa isi asigure un venit facand NIMIC! Suporterii sunt suparati pe conducere din cauza ca ce? Ca nu se lasa santajati de … militari? Pai nu e o suparare anapoda?
Suporterii trebuie sa inteleaga ca echipa e sustinuta cu bani nu cu o stema si un palmares! Inainte de ’89 cheltuielile cu o echipa de fotbal trebuiau alocate unei entitati, care in cazul Stelei s-a numit MAN. Am trecut de ’89 si echipa NU mai este sustinuta din bani publici, iar cand a fost preluata de mediul privat avea niste datorii, achitate de cei care au achizitionat pentru prima data clubul. De ce nu a clamat la acea vreme MAN-ul 10%? Sau 5%? Pai … se putea face o ancheta despre modul achizitionarii si ieseau la iveala niste chestii. Intre timp acele chestii au fost acoperite cu un strat MAAARE de praf si nu mai pot fi ‘citite’, iar foamea de bani a crescut! Sunt de acord cu plata unei sume de bani catre MApN, atat timp cat acest minister face ceva; de exemplu pune la dispozitia clubului de fotbal terenul de joc. Sau: Steaua joaca pe terenul pus la dispozitie de MApN si plateste 50% din valoarea unei sume standard de inchiriere a stadionului, iar incasarile se impart (eventual tot 50-50) intre club si minister. Sunt solutii, idei si modalitati de mediere, doar ca incapatanarea celor de la minister duce la dispute fara sens si la incordare de nervi, MApN-ul dorind un castig mare, nejustificat. In general, se doreste un castig cat mai mare pentru o munca infima spre deloc! Comoditate ar spune unii, lene altii, dar e clar ca e … altceva!
Asadar, suporterilor nu poate nimeni sa le interzica sa strige „Hai Steaua!”, jucatorilor nu are cum sa le interzica nimeni sa joace in spiritul Stelei, MAN-ului nu poate sa ii impuna nici o lege sa castige corect vreun ban. Aliasul FCSB cred ca NU trebuie hulit, ci privit ca un „praf de mers” pentru niste profitori, o rochie noua pentru o doamna in varsta ce vrea sa iasa din contingent, o forma de protest fata de smecherie, hotomanie, vrajeala, oportunism cinic, grandomanie s.a..
Hai Steaua!

Cheetah (2118 comentarii)  •  20 februarie 2015, 11:48

Mai fratilor, se fac aici pe blog afirmatii foarte grave, cum bre sa se desfiinteze clubul de fotbal Steaua?

De ce, cum si cine sa-l desfiinteze?

Nu e cazul, asa ca va rog frumos nu profitati de bunavointa Maestrului de a va gazdui postarile tip Kassandra nefondate pe nici o logica.

Nici nu ma gindesc ca Steluta s-ar putea desfiinta vreodata, e un spirit la fel ca Rapid de exemplu si nu va disparea nicicind, asa sa stiti!

Petrescu (2118 comentarii)  •  20 februarie 2015, 11:53

Cum poate fi oare condus un club emblematic cum e Steaua din puscarie?
De ce nu plateste clubul privat din incasarile pe jucatori o renta/sulta, cum s-o mai numi juridic, ca sa poata folosi in continuare marca si simbolurile care au facut-o glorioasa si reprezentativa pentru Romania de multi ani?
Sa se inteleaga, sa plateasca si sa nu-i mai dea prilej Domnului Ioanitoaia sa faca audienta pe NET 🙂

AlleXyS (10 comentarii)  •  20 februarie 2015, 11:54

oricat de prost ar fi Becali, nu ar trebui sa dea nici un ban mapnului care nu a facut nimic pentru Steaua pana acum, doar sa isi calculeze eventuale venituri de pe urma ei fara sa se implice direct in „tinerea echipei” in fruntea fotbalului romanesc.

Armata sa-si faca echipa in liga a 4a cum spunea, dar cu palmares 0

BIBI (911 comentarii)  •  20 februarie 2015, 11:57

Tot la comunisti ne intoarcem, au schimbat radical mentalitatile in tara asta.
Au facut un club departamental al glorioasei Armate Romane de dupa cel de-al doilea razboi mondial, si-acum, la 70 ani dupa, ne facem noi subiecte de controverse in loc sa ne bucuram de sport si de spiritul frumos etern al acestei indeletniciri la fel de veche ca amorul pe avantaje, ca sa fiu elegant.

PAPA (2118 comentarii)  •  20 februarie 2015, 12:00

Eu cred ca cei ce reprezinta clubul privat din afara puscariei se vor intelege cu cei ce se ocupa de sport dintre ofiterii Armatei Romane.

Gigi gresie (2118 comentarii)  •  20 februarie 2015, 12:02

Eu nu inteleg de fel de ce arumanul nu a trimis pana acum soli sa discute si sa bata palma cu armata.
Daca facea asta inca din timpul procesului, scapa cu mai putini bani de platit, asa va scoate mult mai mult daca nu se intelege cu militarii.

Steaua1986forever (31 comentarii)  •  20 februarie 2015, 12:07

Domnule Ioanitoaia, va rog sa ne spuneti ce alta tara NATO mai are astfel de „Directii” in ministerele lor. Adica directii cu foarte multi angajati (intr-adevar, majoritatea civili) care au restaurante, hoteluri, baze sportive aruncate prin toata tara. Sau club de fotbal. Sau de orice altceva. Si cateva mii de angajati. Va rog sa ne aratati de ce armata „TREBUIE” sa plateasca pentru restaurante si hoteluri proprii. In alte tari li se deconteaza sederea in locurile „civile”, nu e nevoie sa se plateasca pentru „hotel propriu”. In conditiile in care in aceste locuri ajung doar pilosii sau rudele sefilor de pe la minister, in nici un caz angajatii armatei. Va rog sa il rugati pe prietenul „draga Tolo” sa se intereseze si de acest aspect, eventual o ancheta.. O sa descopere chestiuni „interesante”, va dau cuvantul meu de onoare…Cat despre „domnul Zisu” despre care am tot vazut ca se scrie pe aici, „domnul general la 30 de ani” este celebru in armata. Si nu pentru „fapte de arme”. Poate „draga Tolo” il include in „ancheta”.

ionut (46 comentarii)  •  20 februarie 2015, 12:10

# 106 IceSoldier – Complet nepotrivita comparatia, poate doar daca vorbesti de niste parinti ….morti (dar acestia nu-si pot schimba hainele). Palmaresul este istorie, nu se schimba, nu ,,apartine,, nimanui !!! Istoria nu poate fi tranzactionata, vanduta! ,,Palmaresul,, Romaniei include pe Stefan cel Mare, Mihai Vitazul, Vlad Tepes…. poate cineva sa se gandeasca sa-l vanda??? Sa-l dea altei tari ? Hai sa presupunem ca Romania se separa (in provincii) schimba cu ceva acest lucru istoria trecuta? Vor incepe noile provincii sa negocieze (contra bani) care ce domnitor si batalii sa ia? Palmaresu nu se VINDE!!! Daca maine Negoita plateste cat vrea MAPN si ia palmaresul Stelei ce inseamna? Ce poate se faca cu el? Sa-l ,,dea,, altei echipe? Lui Dinamo? Nu vedeti ce absurditati vorbit? Istoria (adevarata) nu se poate schimba!!! Palmaresul, istoria, Stelei nu pot fi luate, schimbate, vandute, trucate, nu pot fi detinute (fizic) de cineva. Te poti simti mandru, continuator, al unei istorii daca chiar ai facut ceva in acest sens. Prin ce se poate considera MAPN, continuator al palmaresului al istoriei Stelei, incepand cu anii 2000? Ce a facut, concret, in aceasta perioada? Sa ne spuna!!!

ionut (46 comentarii)  •  20 februarie 2015, 12:20

# 107 dan t – Ai dreptate in tot ce spui dar sa sti ca nu e vina Stelei!!! Cum tot asa nu sunt vinovate ,,pseudovedetele,, promovate pe majoritatea televiziunilor! Cat priveste Nationala va avea rezultatele Stelei, care ar fi cealalta optiune? Ale cui rezultate sa le aiba? Nu vezi ce joaca celelalte echipe? Cat priveste exemplele de jucatori, majoritate sunt rezerve sau joaca la echipe sub nivelul Stelei. Deci de unde rezultate? Si nici aici nu e vina Stelei.

cristian007 (25 comentarii)  •  20 februarie 2015, 12:31

Sa recunoastem Becali a furat Steaua de la propietarul ei de drept. Propietar care a cladit acest fenomen. Fara suporteri si fara numele Steaua, FCSB nu valoreaza nici cat o ceapa degerata. Vise de genul : vine un arab/rus/miliardar roman si o cumpara cu +40 milioane raman vise(vezi declaratia lui Becali , mai veche, cu cat ar vinde Steaua). Aici vin eu sa intreb ??? cat valoreaza palmaresul + emblema + suporterii ?? exact diferenta intre cat valoareaza Steaua si cat valoareaza Astra. Atunci 10% pe an mi se pare prea putin. Daca maine Becali ar platii 20 milioane de euro pentru palmares+emblema+suporteri, de fapt ar castiga instant la 20 milioane euro. Asa ca suporteri fac bine ca boicoteaza FCSB, pentru ca FCSB nu e Steaua. Poate devenii Steaua, daca patronul ar avea o bruma de inteligenta.

ionut (46 comentarii)  •  20 februarie 2015, 12:35

Haideti sa rupem pisica in doua si sa spunem adevarul! MAPN (mai exact generalii care conduc, Oprea) nu au nici o intentie sa negocieze nimic. Chiar crede cineva ca nu mai pot ei de grija de a aduce bani in bugetul ministerului sau Clubului Sportiv? Pare a fi acesta scopul lor in viata? Sau parvenirea, imbogatirea personala ? Nu intereseaza pe nimeni de bani pentru militari sau sportivi, sa fim seriosi. Nici de Steaua nu le pasa, e o alta ,,intreprindere,, ce va dispare. Ce treaba are Statul? Nu-i pasa! In momentul acesta se vrea doar ,,eliminarea, distrugerea definitiva, umilirea lui Becali,,.Sa nu fiu gresit inteles, nu-i iau apararea, nu vreau sa-l martirizez, vraeu sa spun ca este o batalie (in mic) intre mafioti. Mafiotul Becali versus Mafiotul Statul Roman (prin reprezentanti). Un fel de ,,UDREA – COLDEA,,. Steaua, jucatorii, suporterii, vor fi victime colaterale ale acestui razboi! Pe nimeni nu intereseaza soarta lor !!! NU VA EXISTA NICI O INTELEGERE, STEAUA VA DISPAREA !!!

gogu-Orodel Dolj (204 comentarii)  •  20 februarie 2015, 12:56

Ai dreptate maestre,dar si ei au dreptate..Stai sa vezi ca iese Jiji-temporar!Si ajune in Romanica si marea duamna lubenitzareasa impresar cu camiloiul Reghe,,sa vezi circus fara bani,cum se fac,desfac ,echipe!Deocamdata ,Steau nu mai exista decit la MApN!O tempora nebulosa…Sanatae maestre va rog asteptati primavara si circul fameliei Regheblat si scandalul cu Jiji…!

Mihail Ita (1 comentarii)  •  20 februarie 2015, 12:58

Inteleg din motivarea ICCJ ca echipa pe care din 2003 am continuat sa o sustinem nu este de fapt STEAUA, ci o clona. Ca suporter insa, nu inteleg unde se afla STEAUA in acesti ani in care alta echipa i-a luat locul „fraudulos”. Daca ne gandim ca in 2003 echipa s-a privatizat, ceea ce se intampla acum seamana cu o nationalizare !

ionut (46 comentarii)  •  20 februarie 2015, 13:11

Domnule Ioanitoaia, vorbiti mereu, in toate articolele, de nemultumirea suporterilor stelisti. Cum explicati ca, desi nemultumiti, declarand ca ei nu recunosc Steaua lui Becali, boicotand-o, fiind, in acelasi timp ,,stelisti pana la moarte,, ca sa parafrazez, nu cauta nici un raspuns, nu au nici o nemultumire, nici un protest fata de proprietarul ,,adevaratei Stele,, MAPN. Bun, nu recunosc ,,Steoaia,, cum ii zic ei, o boicoteaza dar unde este Steaua lor? Nu sunt interesati?Nu vor raspunsuri? S-au impacat cu gandul ca nu mai exista si gata se vor reorienta spre alte sporturi sau spre alte echipe? Steaua Bucuresti, echipa Armatei, echipa lor, nu mai exista de 15 ani,(ei acum au aflat), exista istoria (palmaresul) o sigla si niste culori (parte a istoriei pentru ca in sine, doua culori nu inseamna nimic) si atat.

kostas konstantin (2 comentarii)  •  20 februarie 2015, 13:44

MApN poate cASTIGA BANI DOAR DACA ar pune in vanzare PUNGI CU AUROLAC in loc de bilete numai asa vor putea RENTABILIZA AFACEREA OIERULUI
trebuie sa recunoastem echipa este a ARMATEI dar afacerea este a lui becali.

Acciduzzu (108 comentarii)  •  20 februarie 2015, 14:34

#97 ionut. Din nefericire si eu cred acelasi lucru. Generalii armatei sunt dusi cu pluta. Reusim sa stricam si putinul pe care il avem ( adica singura echipa cat de cat competitiva) datorita nu stiu caror interese. Ani de zile nu au facut nimic si i-a apucat acum. Dar sa lasam vipustile ca au devenit nesemnificative in Ro. Place sau nu, Gigi are la ora actuala echipa. Sigla si numele pot sa se stearga undeva cu ele domnii generali. Ca investitor tre sa fii dus cu pluta sa bagi banii sa cumperi sigla si palmaresul si numele. Si apoi? Baza de antrenament, jucatori, antrenori, etc etc cine are banii astia? Nici macar Coldea si SRI-ul care facura RTV. Niculae s-a vazut cu Astra ca nu stie si nici nu mai poate financiar. Cine e nebun sa dea bani pe fanteziile erotice ale unor generali de duzina si apoi inca vreo 30-40 milioane euro ca sa construiasca o echipa Steaua? Gigi, pe de alta parte, vinde maine toti jucatorii, ia banii si pleaca. Care e problema? Vad pe aici tot felul de excitati care zic ca ar trebui sa i se ia clubul, ca e un borfas sau ca vrea numai bani. Pai domnilor cand investesti in ceva, ca e club de fotbal sau fabrica de paine, in primul rand vrei profit. Altfel, pui banii in banca. Cum necum, Becali a pus la punct un mecanism de facut bani: in gsp era azi un articol ca Steaua a vandut de vreo 25 milioane euro in ultimii ani. Cine a mai facut asta? Ca e arogant, ca e incult, ca e borfas ma doare prea putin. Omul stie sa faca bani. Dincolo de chestia cu terenul man pentru care face puscarie si alte tampenii pe ca le-a facut, in joaca cu terenuri a stiut si a facut bani. Nu-l cunosc nu-l apar. Constat. Asa ca daca bani vrea, si are creier, poate cumpara nume sigla palmares pe bani putini si abia apoi vinde clubul care, daca ne luam dupa cifrele de afaceri din ultimii ani si extrapolam pe urmatorii cinci ani valoreaza azi o suma mai mult decat frumusica. Sigur, trebuie sa mai si gasesti cumparatorul.

vasco (363 comentarii)  •  20 februarie 2015, 14:38

Doamne mare e gradina Ta!!!Numai citind comentariile la un subiect destul de banal,fotbalul si gigi becali,si deja iti poti da seama de ce suntem,ca popor,unde suntem….
„O societate fara printipuri carevasazica ,ca nu le are…”.

Supporter (40 comentarii)  •  20 februarie 2015, 15:31

Situatia sta cam asa:

1. Stema nu o vad ca mare problema. Stema s-a schimbat de mai multe ori … nu-i bai.

2. Denumirea ca s-a schimbat un pic iarasi poate fi inghitit. Cu greu dar se poate … are si numele Steaua acolo …

3. Palmaresul. Aici devine groasa. Grosul suporterilor a aparut prin 1986. Acesti suporteri au continuat sustinerea prin fii si nepotii lor pana in ziua de astazi. Steaua din 2003 ar fi un fel de CFR Cluj si nicidecum Steaua dintotdeauna.

4. Culorile reprezinta identitatea. Fara aceste culori nu exista echipa. Ce-ar fi ca de maine Steaua cea noua sa aiba culorile Alb-Rosu si Dinamo Ros-Albastru ? Ar fi un dezastru fotbalistic. Un suporter Stelist (si nu numai) daca daca vede oriunde in preajma lui culorile rosu si albastru apropiete, gandul ii zboara la Steaua. E de neconceput sa fie alte culori: „Dragoste pentru culori”, „O iubire alb-albastra”, „Visiniu culoarea suprema”, „Cainii rosii”. Ce-ar fi : „Caini galbejiti”, „O iubire neagra”, „Roz culoarea suprema”, „Dragoste pentru Becali”?

Supporter (40 comentarii)  •  20 februarie 2015, 15:32

Apropo:
Degeaba castigi tot daca ti-ai pierdut sufletul !

rapidistul (1 comentarii)  •  20 februarie 2015, 16:38

militarii din tribuna au fost inlocuiti in era post decembrista cu suporteri de rezultat….rezultatul e normal,numarul de acum a spectatorilor din tribune reflecta adevarata marime a galeriei…restul vor rezultate,brichete,valize cu bani si echipa lor pe primul loc,cu orice pret…

Cocorico (565 comentarii)  •  20 februarie 2015, 16:59

@Vasco #125, te contrazic cu respect!

1. Subiectul NU e deloc banal, dimportiva!

2. Subiectul NU e fotbalul si gigi becali, subiectul este „”suporterii Stelei, victime ale neintelegerilor dintre o firma privata si MApN.

3. In loc sa-mi dau seama „unde suntem”, ca popor, asa cum insinuezi pornind de la premise gresite, realizez cu tristete „unde ne-au adus” cei pe care i-am lasat liberi sa faca asta (adica se ne „aduca”).

TUTA (911 comentarii)  •  20 februarie 2015, 17:10

O sa ma duc pa stadion la prim vara sa vad cu ochiu’ meu daca e acolo suporteri stelisti sau nu.
Nenea Ovidiu mai baga si strimbe, sa atite pe baieti, dar eu merg acolo sa verific cu ochisorii mei.

filip (21 comentarii)  •  20 februarie 2015, 19:18

NEA OVIDIU, TE ROG MULT IN CALITATE DE DIRECTOR AL ZIARULUI SA SOLICITI OPINIA MAI MULTOR JURISTI NEUTRI ASUPRA MOTIVATIEI ICCJ SI SA NE COMUNICATI LA CINE ESTE PALMARESUL, NUMELE ETC.
AVEM MARE NEVOIE SA SE LAMUREASCA ACEST LUCRU

MULTUMESC!

ionut (46 comentarii)  •  20 februarie 2015, 21:09

Haideti sa lamurim si situatia palmaresului. Palmaresul e istorie +statistica. Nu e ceva concret ce se poate tranzactiona, nu se vinde nu se inchiriaza. Ca si palmaresul individual. Poate NADAL sa-si vanda palmaresul la tenis. Sa-l dea altcuiva? Nu. Palmaresul insemna o serie de rezltate obtinute si inregistrate oficial de niste organizatii. Palmaresul Stelei pe plan intern a fost creat de niste rezultate inregistrate de Federatia Romana de Fotbal. Steaua (continuatoare a CCA) a jucat, fara intrerupere pana in 2015 si asa apare si in statistici. Daca maine MAPN vinde palmaresul Stelei unei alte echipe acest lucru nu influenteaza statisticile FRF. Pentru oficiali raman aceleasi rezultate obtinute de Steaua. Nu modifica nimic pentru ca asa spun unii, care se considera proprietari de istorie. Daca din 2000 si pana in 2015 in statisticile oficiale a aparut ca participanta, fara intrerupere, Steaua Bucuresti, in campionatul nostru si in Europa, nu se mai fac modificari acum, fie si pentru ca zice ICCJ. Nu mai pot sa zica (si sa modifice arhive) ca pana in 2000 a fost o echipa si dupa 2000 alta (cu acelasi nume????).Deci nici palmaresul nu se poate imparti. Pai daca dupa 2000 a fost alta echipa, de ce a folsit coeficentul Stelei ? A facut MAPN, dupa 2000, vreo adresa la UEFA, anuntand ca STEAUA nu e STEAUA, ca STEAUA e la ei si o tin intr-un fiset ?

impartial (22 comentarii)  •  21 februarie 2015, 6:05

Steaua va fi tot Steaua,indiferent de culoarea echipamentului.Hai Steaua !

nick70 (19 comentarii)  •  21 februarie 2015, 10:40

aveti dreptate domnul Ioanitoaia dar ce facem cu armata care are alta misiune decat sa faca echipa de fotbal sau sa inchirieze simboluri ,noi credeam ca armata platita din bani publici face altceva si ne da socoteala noua ce face cu banutii nostri .Ce urmeaza? poti inchiria o unitate de blindate de la talpan sa te razbuni pe vecinul care a parcat pe locul tau? Cat costa ? 10% din veniturile mele sau negociem ? Problema nu face decat sa denigreze armata ,suporterii Steleui nu sunt numai galeriiile ,mai sunt si oameni care percep armata ca o gasca de mercenari condusi de aroganta acestui talpan care crede ca este vreun eroual acestei tari .

tud (12 comentarii)  •  21 februarie 2015, 14:32

eu unul spun pas la meciuri fcsbului. asta e. steaua e aia cu lacatus,etc,cupe si mii de fani .

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  21 februarie 2015, 16:09

De neimaginat in lumea civilizata ! A disparut complet, dupa nici o ora, cel mai nou articol al domnului Ioanitoaia ! : „Steaua în ceață!“, February 21st, 2015, din care citez:
„În sfîrșit, a apărut motivarea deciziei prin care Înalta Curte de Casație și Justiție a atribuit Ministerului Apărării Naționale sigla și alte însemne ale clubului patronat de Gigi Becali.
Din păcate, în loc să limpezească lucrurile, hotărîrea mai mult le încurcă, le aiurește! Să mă scuze onor membrii Curții, dar textul lor… stîrnește nedumerire, derută. Evident că nu așteptam ca judecătorii instanței supreme să fie mari specialiști în limba română, s-o utilizeze cu iscusință.
Treaba lor e să facă justiție, nu să dea lecții de gramatică. E însă inadmisibil, de neacceptat, să redacteze o decizie din care fiecare să înțeleagă ce vrea și, la urma urmelor, nimeni să nu înțeleagă nimic!“
Pentru doua ore disparuse si penultimul articol: „Steliști supărați“, February 19th, 2015
Motivul e clar, dovezile abuzului le pastrez, la fel cum pastrez continutul si comentariile care au trecut initial prin furca cenzurii, dar ca de obicei si pe cele care nu au trecut ! In schimb sint numiti ca fanii Stelei cei sub 100 de vinduti si drogati din peluze care ar fi in extaz ca Steaua va disparea din prima liga si din Europa, cu posibilitatea de a renaste in liga a patra, daca nu cumva FRF va fata din nou o exceptie, dupa avortonul craiovean, un avorton dimbovitean al infractorilor si impostorilor Base-Pota-Oprea-Dusa. Cei peste 5 milioane sint ignorati !

NANA (911 comentarii)  •  22 februarie 2015, 0:45

Nentori, eu n-am vazut nimic disparut, e o teorie generalizata a conspiratiei?

Comentează