Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Dragoste cu sila?!

Înainte de a ajunge la subiectul propriu-zis, vă spun că, din ce-am con­statat, Michel Platini e cu adevărat un tip foarte modest. În banca lui, poate prea în banca lui, lipsit de ifose și de aroganțe, pentru ce înseamnă preșe­dintele […]

miercuri, 10 septembrie 2014, 8:28

Înainte de a ajunge la subiectul propriu-zis, vă spun că, din ce-am con­statat, Michel Platini e cu adevărat un tip foarte modest. În banca lui, poate prea în banca lui, lipsit de ifose și de aroganțe, pentru ce înseamnă preșe­dintele UEFA, conducătorul unui organism deosebit de puternic, cu un buget anual ce depășește un miliard de euro.

Toamna trecută, după desemnarea celui mai bun fotbalist de pe continent, s-a nimerit să zburăm de la Nisa la Viena cu același avion. Platini a urcat, de necrezut!, la economy class, nu la business, moment în care, identificîndu-l, stewardesele l-au poftit să se mute mai în față. Stînjenit, vădit deranjat, boss-ul de la Nyon a refuzat elegant, dar ferm. A scos din buzunar ziarul l’Equipe și s-a apucat să-l citească.

Tocmai de aceea, m-am mirat aflînd deunăzi că a propus, într-un interviu apărut în ediția duminicală a tabloidului german Bild, sancționarea jucătorilor ce renunță ei înșiși la “națională”! Provocat de anun­țul lui Franck Ribery, 31 de ani, 80 de selec­ții și 16 goluri pentru Les Bleus, cum că se desparte de echipa reprezentativă spre a se dedica familiei și lui Bayern München, Platini a mers pînă acolo încît și-a amenințat compatriotul: “Dacă nu mai vii la națională, vei fi suspendat la club”! Asta pe considerentul că (Ribery) “n-are voie să se retragă cînd dorește, nu poate hotărî unilateral!”. Ciudat, cum adică n-are voie, cumva nu mai e interzis să interzici?!

Am pus atîtea semne de exclamare mai sus din pricină că reacția lui Platini riscă să încalce, ori chiar încalcă, dreptul fiecăruia de a-și alege singur drumul, ignoră li­bertatea acestuia. Cu alte cuvinte, în si­tuația în care selecționerul Deschamps îl va include pe listă și el va absenta, Ribery va fi oprit, conform regulamentului, să joace 3 meciuri în tricoul lui Bayern!

Deși abia la început, discuția a și stîrnit controverse. Acuzîndu-l pe președinte de autoritarism, unii îi reproșează că, pentru a susține spectacolul și a încuraja afacerea, încearcă să oficializeze dragostea cu sila. Adep­ții acestuia susțin că legea suspendării în caz de neprezentare la lot trebuie aplicată tuturor. Deci și celor care nu mai vor ei să vină, cum s-a întîmplat la noi cu Rădoi, ulterior cu Chivu și cu Șt. Radu. Întrebarea însă rămîne, poți să-i obligi numai pe unii, iar pe alții nu?!

Are dreptate căpitanul de odinioară al “cocoșilor galici” să-l urecheze pe Ribery și să-l bage în sperieți? Părerea mea e că nu. Opiniile sînt însă împărțite și nu încape îndoială că vom mai vorbi pe tema respectivă. Cu observația că modestul Platini ține la ideile lui, pe care foarte rar le părăseș­te fără să le ducă la îndeplinire. Ca atare, sînt suficiente motive ca Ribery să se teamă și, încă mai mult, să se răzgîndească!

Comentarii (34)Adaugă comentariu

alex (46 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 8:56

E usor de „driblat” aceasta regula cretina, ca altfel nu putem sa-i spunem. Ribery sa se prezinte la lot si sa se plimbe pe teren, sa joaca Franta in 10 si apoi oricum nu-l mai cheama selectionerul. Sau cine stie, poate inventeaza Platini un detector ca-n filmele sf, sa ne spuna daca jucatorul poate sau nu sa joace la capacitate maxima si defapt nu vrea :)))

Asemenea „regula” propusa de domnul frantuz, este de o cretinatate iesita din comun.

bigbear (42 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 9:05

Este o idee aberanta si contrar democratiei ce propune Platini, pentru asta ar trebui sa isi dea demisia si sa se retraga, e clar ca nu intelege democratia si libertatile unui individ. Nu are un contract cu echipa nationala, nu poate fi obligat sa joace pentru echipa nationala si prin urmare nu poate fi nici sanctionat. Ca sa sanctionezi la club, unde este o relatie comerciala, comportamentul lui la echipa nationala unde e o chestie de mandrie nationala si cam atat este pur si simplu aberant.
De ce nu face si invers? Daca jucatorul e selectionat si se accidenteaza la echipa nationala atunci echipa nationala sau FIFA sa ii plateasca atat tratamentul cat si salariul pe perioada in care nu poate fi folosit de club, asa nu mai vrea sa decida Platini?
Tot Platini asta e ala care nu introduce proba video, reluarile analizate live, ca in alte sporturi, lasand loc la erori grave.
Am senzatia ca FIFA incepe sa se comporte ca stat in stat, nu respecta justitia normala, are propriul regulament si judecatori, au mers prea departe cu asa ceva.

calin (17 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 9:06

Nu mi se pare corecta, dar in schimb este foarte normala in conditiile de fata. Credeti ca acele cluburi mari nu o sa le forteze mana jucatorilor lor ca sa ii tina legati de club? Asa sunt nevoite cluburile sa ii trimita la nationala. Care roman de al nostru la un contract de la 800.000 de euro in sus, daca il conditioneaza clubul sa nu participe la nationala, va renunta la clubul care ii da banii respectivi (asta in conditiile in care nu castigase de multi ani astfel de sume)?

vladutzzz (1 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 9:07

Eu cred ca are dreptate… Ori refuzi nationala de mic, ori nicioadata (sau la o varsta inaintata)… Cand ai 20 de ani si esti un anonim vii la nationala cu placere si mergi la mondiale si europene. Apoi te vad marile cluburi, te cumpara si te ingroapa in bani. Iar tu te retragi ca nu mai ai chef de nationala tarii tale, nationala care te-a ajutat sa ajungi unde ai ajuns….. Gareth Bale sau Giggs cum puteau veni la nationala desi stiau ca nu se vor califica nicaieri niciodata? George weah venea la marea nationala a Liberiei, desi era om de baza la Milan. Radu Stefan a plecat la 20 de ani la Lazio ca INTENATIONAL ROMAN! Marile cluburi urmaresc tinerii internationali chiar si de la echipele nationale de rang secund precum Romania… De cand s-a impus titular la Lazio a uitat de nationala, indiferent ca era piturca sau junior selectioner.

mitroi (9 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 9:16

Modestul Platini, ca si modestul Blatter, ca si modestul Sandu…

Luis (31 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 9:45

In sfarsit un articol care nu e pro Piturca si ridica o problema interesanta si bine tratata. Felicitari de data asta.

angelo (24 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 9:48

Inainte de a fi o chestiune de constiinta e una materiala pe care fiecare o trateaza in favoarea lui. Totusi ce vrea Platini e o exagerare care nu il recomanda ca un tip prea destupat la minte. Modest da, dar nu si mobilat.

Marean (270 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 9:51

Platini a judecat situatia ca un suporter al Nationalei Frantei, nu ca un inalt oficial international. La nivelul lui nu e permisa o astfel de CONFUZIE.

nicolae cristache (3 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 10:12

Sire, salut!
De data asta gresesti. Platini nu se contrazice. Dimpotriva. Printre preceptele care-i sustin integritatea morala se numara si acela ca fiecare om este dator tarii in care s-a nascut, i-a asigurat cresterea si performanta sportiva. Nu de drepturile omului este vorba, ci de indatoririle oricarui om de pe planeta.

Curiosu’ (161 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 10:32

Si daca se da lovit cum il mai sanctioneaza ? Pare ca „prea modestul” avea ceva la bo(a)rd ! Ma intreb ,ca tot sunt suparati, ce facem cu Jula ori Lemnaru daca anunta ca nu se vor prezenta la lot ?

bigbear (42 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 11:12

@nicolae cristache – ce crestere si performanta sportiva asigura o tara unui jucator de nationala? Chiar mi se pare un subiect serios asta, cu banii investiti. Ma uitam de exemplu la Messi – a inceput fotbalul la 5 ani, a schimbat 2 cluburi, la 12 ani a ajuns la Barcelona unde joaca si azi. Ce a facut Argentina pentru el, cati bani a investit si ce conditii i-au oferit cand el a plecat la 12 ani din tara, dupa ce 7 ani s-a format la cluburi profesioniste si nu in cadrul scolii, la orele de sport? Cu ce drept ii impune Platini sa mearga la nationala cand niste cluburi au investit in el bani si nu echipa nationala?
Hai sa o luam la nivel personal – cine e de acord cu Platini ar fi de acord ca sambata sa lucreze gratis pentru tara lui? De exemplu sa amenajeze spatiile verzi, sa adune gunoiul, sa ajute la sapat santuri si facut drumuri, pus paduri sau alte lucruri necesare intr-o tara. E tara ta, esti obligat sa lucrezi pentru ea, ca iti convine sau nu. Daca nu lucrezi sambata pentru binele tarii atunci iti taiem o zi din salariu, sunteti de acord cu legea asta? Sau doar sportivii trebuie sa isi respecte tara?

MOMO (9 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 11:22

Domnule Ioanitoaia, ati cam dat cu bata-n balta de data asta. Ar fi trebuit sa fiti un pic mai informat, dat fiind pozitia, experienta, pretentiile.

Mai pe scurt:
Federatia Franceza de fotbal are trecut in regulament ca NICI un jucator francez nu are voie sa refuze selectia la nationala! In caz contrar federatia il poate suspenda pe o perioada de timp din orice competitie (deci si la clubul la care activeaza). Nu sunt sigur, dar e posibil sa fie singura federatie din lume care are o astfel de regula.
In concluzie, ce a declarat Platini in conformitatea cu regulamentele frantuzesti.

PS: putina documentare nu strica nimanui!

Cheetah (2118 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 11:23

Parerea mea este ca la echipa reprezentativa trebuie sa vii din placere si onoare, as spune, la extrem, chiar voluntar.
Ar fi o mare onoare, pentru mine ca jucator, sa ma cheme la lot selectionerul.
Cine nu vrea sa vina sau face fite, inseamna ca nu-si poate reprezenta bine tara, asa ca poate sta acasa, fie el Maradona sau Pele, nu conteaza deloc.

Marius22 (347 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 11:30

@nicolae cristache #9. Regret, dar eu nu mai simt cu nimic dator tarii in care m-am nascut. Mai normal ar fi ca ea sa se simta datoare fata de mine.

Marc (64 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 11:41

Mi se pare aiurea sa refuzi nationala, dar tot aiurea e sa obligi pe cineva sa joace.
Pai un jucator in astfel de situatie ar putea mima fotbalul la nationala si asta ar fi mai daunator
Cand un jucator de la orice nivel nu se antreneaza cum trebuie,de exemplu, il excluzi din lot, nu?!
In final, tot acolo ajungi

V (5 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 11:54

Nea Cristache…. moralitatea e relativa. Ce e moral corect pentru tine poate fi imoral pentru altcineva. Iar aia cu „tara care ne-a crescut” e o aberatie. Ne-a crescut tot pe munca parintilor nostri, pe taxele si impozitele luate de la ei.
Partea a doua… sa presupunem ca il fortam pe Ribery sau pe Radu sa vina la nationala…. ce il obliga sa si dea randament? Unu mai al drecu intra si isi da si autogol…
Ar fi un fel de munca cu de-a sila la colhoz.

ianiu (18 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 12:14

Bun, sa zicem ca prin aceasta propunere Ribery sau oricare altul va fi constrans sa vina la nationala. Si poate mima o evolutie slaba in mai multe randuri, dupa care nu va mai fi selectionat. Iar scuze pentru slaba prestatie vor gasi jucatorii: nu sunt obisnuiti cu jucatorii de la alte cluburi, sunt prea solicitati la echipele lor etc.

aham (140 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 13:52

exista un pic de adevar in ambele opinii. nici noua nu ne-a picat deloc bine cand radoi, chivu, radu sau altii n-au mai vrut sa vina la nationala… dar e dreptul lor sa faca ce vor…parerea mea e ca e gresit sa obligi omul. pana la urma opinia publica il va pedepsi. eu nu pot sa iert fitele lui chivu, imi repugna sa-l vad pe radu si asa mai departe.

Dan (10 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 14:24

Domnule Cristache, cu tot respectul cuvenit, va rog sa imi explicate si mie un lucru.
De ce eu, cetatean roman, as respecta tara asta care :
– Ma face sa muncesc intre 9-12 ore pe zi ca sa imi pot permite minimul necesar, doar pentru ca refuz sa fac ilegalitati pentru ceva mai multi bani?
– Ma obliga sa muncesc 20-30 de ani pentru a avea o casa cand acum vreo 30 de ani se dadeau gratis sau pe sume modice (echivalentul la 2-3 salarii lunare).
– Ma obliga sa platesc sume colosale pentru educatie?
Aceste sume colosale, ca sa le am, trebuie sa muncesc pentru ele si drept urmare nu sunt primit la examene din cauza prezentei la curs (care contravine jobului care plateste taxele de scolarizare).
– Ma impoziteaza pe unde ma prinde sub diferite forme (impozit pe salariu, tva-ul care majoreaza preturile alimentelor si produselor de uz zilnic, carburanti la preturi egale cu cele din tarile puternice din Europa etc).

Dati-mi un motiv plauzibil va rog pentru a respecta tara asta? Cand tara tot timpul iti ia si nu iti da niciodata nimic, de ce sa mergem la vot, de ce sa mearga fotbalistii la nationala, de ce….?

rezidenta din buzau (19 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 14:51

Asa sunti toti „maharii”: cred ca detin ADEVARUL ABSOLUT, si cred ca doar ei au dreptate.

Sunt primii pasi spre dictatura…

Nu fac exceptie nici ai nostrii: printre altii, Sandu, Ponta, Basescu

4patraulea (45 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 15:21

„modestul” platini…joaca teatru’ ieftin, in realitate e putred de bogat, ia sa fi mers vreo 10 ore cu avionul, mai citea l’equipe la economic?

Mircea (16 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 15:51

@Dan: O sa iti raspund punctual la intrebarile tale:
– Ma face sa muncesc intre 9-12 ore pe zi ca sa imi pot permite minimul necesar, doar pentru ca refuz sa fac ilegalitati pentru ceva mai multi bani?

Nu te obliga nici o tara sa lucrezi atat. Locul de munca ales de tine te obliga la acest program. Daca esti suficient de capabil si calificat exista locuri de munca cu 8 ore pe zi la care castigi cat ai nevoie si ceva peste.

– Ma obliga sa muncesc 20-30 de ani pentru a avea o casa cand acum vreo 30 de ani se dadeau gratis sau pe sume modice (echivalentul la 2-3 salarii lunare).

Este normal sa muncesti 20-30 de ani pentru o casa. La fel este peste tot in lume. Nici pe vremea lui Ceausescu nu era asa cum spuneai tu dar daca te simti bine considera cum vrei.

– Ma obliga sa platesc sume colosale pentru educatie?
Aceste sume colosale, ca sa le am, trebuie sa muncesc pentru ele si drept urmare nu sunt primit la examene din cauza prezentei la curs (care contravine jobului care plateste taxele de scolarizare).

Revin: in orice tara civilizata se plateste mult de tot pentru educatie. Intereseaza-te si o sa iti dai seama. legat de prezenta la cursuri este obligatorie daca TU ALEGI sa mergi la ZI si nu alegi FRECVENTA REDUSA! Este alegerea ta si nu este problema invatamantului superior.

– Ma impoziteaza pe unde ma prinde sub diferite forme (impozit pe salariu, tva-ul care majoreaza preturile alimentelor si produselor de uz zilnic, carburanti la preturi egale cu cele din tarile puternice din Europa etc).

Oriunde in lumea asta exista TVA si multe altele.

Dati-mi un motiv plauzibil va rog pentru a respecta tara asta? Cand tara tot timpul iti ia si nu iti da niciodata nimic, de ce sa mergem la vot, de ce sa mearga fotbalistii la nationala, de ce….?

In tara asta ai inca educatie gratuita pentru primele 12 clase, sanatate gratuita in limita a cat avem (in toate tarile cu economie de piata se platesc asigurari grase si daca nu ai mori pe la colt de strada sau platesti dupa sume incredibile daca nu ai asigurarea de care spuneam).

Mymy (52 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 16:21

Foarte corect. Platini a dat-o in bara.

Cracker (12 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 17:15

Domnule Mircea ce spui dumneata (aplicabile la noi in tara) e ca si teoria comunismului, teoretic e ideala, pusa in practica nu mai prezinta acelasi lucru. Poate sunteti un caz fericit, al unui om care munceste 8 ore pe zi 5 zile pe saptamana si castiga foarte bine si cand ma refer foarte bine la noi in tara e undeva peste 3,4 mii de lei pe luna.Aveti dreptate cu ceea ce spuneti dar nu la noi in tara, domnul Dan se referea la ce ne ofera noua Romania.Ceea ce spuneri cu privire la schimbarea locului de munca se poate aplica persoanelor pana in 35 de ani sa se recalifice sa-si gaseasca alt loc de munca, ce se intampla cu cei peste, pentru care o recalificare ei schimbarea locului de munca e mai greau, cine-i angajeaza fara experienta.Inca se mai practica nepotismele la noi, poti sa ai teancu de diplome daca nu esti nepotul,varul sau prieten cu fiul, nepotul etc.
Salariul minim este de 900 de Ron, cand o sa fie 500,600 de Euro atunci se poate dicuta de ceea ce ati punctat. Un cuplu tanar care castiga impreuna 2500 de ron de unde sa aiba banii necesari sa poata sa-si :
– achite rata la casa
– sa-si plateasca intretinerea
– sa-si achite studiile sau sa puna deaoparte pentru fondul copiilor
– sa-si plateasca facturile
– sa aibe grija si de un copil
-sa se mai distreze
Bine ati spus „revin, in orice tara civilizata” noi din pacate nu suntem o tara civilizata la capitolul grija fata de cetatenii ei.
Marea masa a populatiei tarii o constituie cei care au venit minim si mediu, si sunt cei care poarta pe umeri aceasta tara si suporta veniturile incomensurabile si porcesti ale celor care ne conduc in raport cu volumul de munca depus de ei.
Are dreptate domnul Dan cand spune ca esti fortat sa faci si mici smecherii daca vrei sa supravietuiesti.
Suntem o tara plina de corupti, putreda, de politicieni parveniti care-i nu intereseaza de fraiele si destinul nostru, ci numai de buzunarele proprii, au pus economia tarii pe butuci, primid spagile de la asa zisii investitori straini, ca sa scape de concurenta Romaniei.
Poate suteti rupt de realitate, dar o ducem rau. Am ajuns ca pe vremea lui Robin Hood, ne apasa taxele..in loc sa lupte impotriva economiei subterane, ei maresc taxele, impozitele, accizele.

Franz (406 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 17:28

Nu te intreba niciodata ce a facut tara ta pentru tine, ci numai ce ai facut tu pentru tara ta, acest dicton i s-ar potrivi ca o manuse lui Ribery.

Tinel (19 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 17:30

Ca fost fotbalist lasati-ma sa cred ca nici Platini nu e vreun…Platon. Sa nu ii cerem lui mai mult decat poate duce. In majoritatea cazurilor il scot consilierii si evreul de Infantino.

Cain (1 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 17:35

Un articol cu cap si coada in care sunt de acord cu Dl Ioanitoaia. Faptul ca il sustine pe Piturca l-a facut sa mai piarda din respectul meu pornit inca din anii cand detinea o rubrica scurta dar savuroasa la radio Bucuresti.

bazileon (167 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 18:35

Adep­ții acestuia susțin că legea suspendării în caz de neprezentare la lot trebuie aplicată tuturor. Deci și celor care nu mai vor ei să vină, cum s-a întîmplat la noi cu Rădoi, ulterior cu Chivu și cu Șt. Radu. Întrebarea însă rămîne, poți să-i obligi numai pe unii, iar pe alții nu?!

Dar pe care altii, dle nea Ovi? Platini a vorbit de ribery si, prin extensie, de toti cei care refuza, din varii motive, sa mai raspunda convocarilor la nationala. Despre ce altii vorbiti? With all due respect, e o aiureala ce ati scris.

bazileon (167 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 18:40

Daca #12 MOMO are dreptate, discutia si articolul nu mai au nici un chichirez. Ar fi de notat nationalismul galic care-i mana (si pe P. si pe FFF) sa dispuna de conationalii lor ca de niste sclavi. Liberte, egalite, fraternite!

Niku (15 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 19:20

Nea Ovi, la experienta matale ar trebui sa stii ca se poate si dragoste cu sila…

Gill (15 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 19:42

Haideti n-o mai dati cotita, Nea Ovidiu are dreptate!

coco (401 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 22:14

Ihi, jur pe rosu ca asa e.

Paladin (53 comentarii)  •  10 septembrie 2014, 22:49

Ziceți așa: „în si­tuația în care selecționerul Deschamps îl va include pe listă și el va absenta, Ribery va fi oprit, conform regulamentului, să joace 3 meciuri în tricoul lui Bayern!”

Scuzați-mi ignoranța, dar care regulament? Semnat între cine și cine? (echipe de club? federații? jucători?)

Mi se pare cel puțin dubios ca echipele de club să accepte o astfel de clauză contractuală, pentru că le amenință la modul cel mai prostesc posibil investițiile de milioane pe care le fac în jucători.

Ar prinde bine niște concurenți pentru UEFA, pentru că altfel, din poziția de monopol pe care o au pe piața europeană, prea își permit să dicteze orice, să impună aberații precum aceasta de care se face vorbire în articol.

Grig (105 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 17:03

Paladine, regulamentul international emis de FIFA care se aplica si la noi. Daca Piturca il cheama pe xulescu si ala refuza sa se prezinte FRF trebuie sa il suspende 3 etape din campionat. Asa scrie la carte.

Comentează