Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

FIFA culege ce-a semănat

N-am insistat asupra arbitrajelor de la CM pentru că am socotit că în­trecerea din Brazilia nu începe și nu se termină cu ele. Am tras nădejde că, după un start dominat de erori, lucrurile vor reintra în normal. N-a fost […]

luni, 23 iunie 2014, 2:37
bannercm.jpg

N-am insistat asupra arbitrajelor de la CM pentru că am socotit că în­trecerea din Brazilia nu începe și nu se termină cu ele. Am tras nădejde că, după un start dominat de erori, lucrurile vor reintra în normal. N-a fost însă așa, dimpotrivă, arbitrii au continuat să se întreacă în gafe. Mai nou, au comis-o în partidele Argen­tina-Iran, Nigeria-Bosnia și Belgia-Ru­sia, toate încheiate cu același scor, 1-0 în favoarea primelor formații.

Invariabil, “centralii” au ajutat echi­pele învingătoare! După ce a inventat un penalty pentru Germania în întîlni­rea cu Portugalia și, ca tacîmul să fie complet, l-a eliminat gratuit pe Pepe, sîrbul Mazici a închis ochii la faultul comis în careu de Zabaleta asupra iranianului Dejagah, neo-zeelandezul O’Leary a anulat golul valabil înscris de Dzeko în poarta Nigeriei, pentru ca neamțul Brych să le refuze rușilor un 11 metri clar cînd Alderweireld l-a oprit neregulamentar pe Kanunnikov.

Cum ne referim la meciuri extrem de echi­librate, decise la limită, Argen­tina-Iran chiar în prelungiri, putem dis­cuta liniș­tiți despre rezultate viciate. Implicit, și despre calificări obținute pe mîna ar­bitrilor.

În plin scandal, FIFA culege, de fapt, ce-a semănat. A transformat corpul cavalerilor fluierului într-o castă, ­în­tr-un soi de societate secretă ai cărei membri n-au voie să vorbească nici pentru a se apăra. În paralel, “gu­ver­nul” de la Zürich a scăzut permanent baremul de vîrstă, astfel încît s-au în­mulțit brigăzile lipsite de expe­ri­ență, dar repartizate, cu o consec­vență si­nucigașă, la cel mai înalt nivel! La fel, exagerînd în privința globaliză­rii, a for­țat promovarea unor arbitri din zone în care fotbalul e hobby, nu profesie.

Cu alte cuvinte, Blatter și oamenii lui nu pot da vina pe cineva din afară. În frunte cu elvețianul Busacca, șeful delegărilor, și-au făcut-o cu mîna lor și-acum trag ponoasele.

Comentarii (50)Adaugă comentariu

Alex (9 comentarii)  •  23 iunie 2014, 14:50

Despre ce ponoase vorbim, mai concret? Nu am vazut pe nimeni arestat sau pus sa plateasca vreo despagubire.

Ionut (1 comentarii)  •  23 iunie 2014, 14:58

Culmea e ca au gresit chiar arbitrii din Europa, despre care se spunea ca sunt cei mai buni.

ionut (9 comentarii)  •  23 iunie 2014, 14:59

Domnule Ioanitoaia, cand in propria tara, Romania, ies campioane din greselile comise cu intentie de catre fluierasii mioritici, ce rost are sa vorbim de alti? Asa e romanul, vorbim doar despre ce se intampla peste gard, sa moara capra vecinului.

susan harris (1 comentarii)  •  23 iunie 2014, 15:05

Pana nu o sa se inceapa sa cada capete de sus nimic nu se va schimba.

Hasbe (39 comentarii)  •  23 iunie 2014, 15:06

Solutia: arbitrii sa nu alerge pe teren impreuna cu jucatorii pentru ca sa ia decizii controversate sau chiar evident gresite! Arbitrul/arbitrii sa stea comod in fata unor televizoare, sa faca reluari rapide de faze pentru a clarifica situatie si apoi sa fluiere si sa aduca la cunostinta jucatorilor decizia. Arbitrul poate sa le traseze linia pe care sa se aseze la lovituri libere cu un pointer laser puternic…In acest fel, cu camerele de filmare asezate corespunzator s-ar micsora sau chiar elimina deciziile gresite. Mai mult, arbitrii nu i-ar mai incurca pe jucatorii celor doua echipe printr-un plasament aiurea. Sigur ca ar trebui aranjat si regulamentul jocului…

Eduard (1 comentarii)  •  23 iunie 2014, 15:11

Nu ai fost niciodata arbitru ca sa vezi cum e sa arbitrezi un meci echilibrat si cu o gramada de fani in spate care pun presiune. Tu stii numai sa critici si sa te uiti la rezultatul final, fara sa te uiti la „the big picture” la cum au ajuns acolo acel arbitru. Nu este vorba de viciere de rezultatul, este vorba despre o eroare umana facuta neintentionat. Fotbalul s-a schimbat si e mult mai tacticizat. Nu mai este ca pe vremuri si totul se rezuma la o mica eroare. E adevarat ca nu ar trebui sa avem arbitri din Iran sau Japonia la turneul final, dar asta ce inseamna sa-i lasam pe acei arbitrii sa arbitreze numai in satul lor ? Fara sa aspire la un meci de cupa mondiala, fara sa le acorzi sansa sa ajunga acolo ? E ca si cum ai spune ca vrei sa ajungi pilot de formula1 dar tu nu stii decat sa mergi pe motocicleta. Ai putea sa intelegi si tu de ce au scazut baremul de varsta. La viteza cu care se joaca acum trebuie sa fi apt fizic ca sa conduci o partida de fotbal. Nu poti sa ai 40-45 de ani si sa te prefaci ca alergi pe teren dand decizii de la 20 metrii distanta.

Cheetah (2118 comentarii)  •  23 iunie 2014, 15:12

Ar fi interesant de stiut care sint ponoasele la care faceti referire.
Apoi, ca o parere pur personala, consider ca, de fapt, FIFA se prezinta de pe o pozitie de forta, mai degraba decit ca se vede in corzi dupa decizii neinspirate de alegere a cavalerilor fluierului la acest mondial.
Adica, ei asa au vrut sa fie, asa s-a facut!
E foarte dur pentru iubitorii fotbalului onest sa stie ca ponderea unor interese financiare devine din ce in ce mai mare in raport cu competitia corecta, pe masura ce trece timpul.
Si, de ce sa ne mai ascundem, „daca e bal, atunci sa fie totusi bal”, pariem si macar incercam sa ne alegem si noi cu ceva lovele, daca avem noroc, bineinteles 🙂

azerty63 (7 comentarii)  •  23 iunie 2014, 15:12

Pepe eliminat gratuit? Oricine poate spune orice, se pare …

Clau (107 comentarii)  •  23 iunie 2014, 15:13

Bine zis. Arbitrii sunt o rusine la aceasta Cupa Mondiala.

lambada (15 comentarii)  •  23 iunie 2014, 15:27

daca golania lui pepe nu era de rosu inseamna ca n-ai habar de fotbal !!…la fel si faptul sa spui ca ala a fost penalty pt Iran cand a fost intrare la minge REGULAMENTARA !!!…intr-o tara de manelisti ca Romania , populata de oameni cu caractere indoielnice , golania lui pepe a parut ceva firesc dar in toate tarile civilizate pepe a fost taxat ca GOLAN si la unison s-a spus ca e mai mult decat justificat cartonasul rosu primit !!!
Deci , in conceptia lui Ioanitoaia daca vine cineva pe strada si-ti da un cap in tine e ceva mai mult decat normal !!!!…JALNIC !!!
Romania e la ani lumina de civilizatie !!!!

ionut (9 comentarii)  •  23 iunie 2014, 15:52

Abia astept sa-i vad pe fluierasii mioritici cum traseaza ei linii cu spray-ul din dotare, pentru ca nu-i asa? Romaniei ii place sa copieze de la altii. S-au dus vremurile cand vreun roman inventa ceva, acum cu generatia ratata din presa mioritica, e mai simplu copy-paste de la ce vedem la altii.

Moromete (8 comentarii)  •  23 iunie 2014, 15:53

Germania – Portugalia, vazut in Anglia: Atat realizatorul emisiunii, cat si cei trei invitati (fiecare cu un palmares peste orice exista in Romania), toti au fost de acord ca atat eliminarea cat si penalty-ul au fost corecte.

Similar, toti au fost de acord ca trebuia acordat penalty pentru Iran.

In ambele cazuri, sunt de acord cu parerea lor. Celelalte meciuri nu le-am vazut.

Pe de-o parte, mi se pare aproape imposibil ca un arbitru sa nu greseasca intr-un meci. In 90 de minute de alergatura, e foarte probabil ca macar o data sa nu fie intr-o pozitie ideala.

Pe de alta parte, FIFA deliberat nu face nimic pentru a imbunatati situatia (vezi modelul de la tenis, baschet, etc., nici acolo nu e perfect, insa se incearca ceva). Mai mult, faptul ca au adus arbitrii de aiurea nu ajuta la credibilitate,… Nu vad cum reprezentarea geografica la nivel de arbitrii poate fi justificata ca fiind un criteriu mai important decat performantele profesionale! Ca doar nu e cupa mondiala a arbitrilor!

Tare mi-e teama insa ca adevaratele arbitraje cu cantec nici nu au inceput inca,… ele urmeaza 🙁 Mai tineti minte Coreea de Sud? Ei bine, daca da, urmariti Brazilia de acum inainte, in meciurile eliminatorii!

Concluzionand, desi nu sunt sigur ca exemplele alese de dumneavoastra sunt cele mai potrivite (ma rezum la ce am vazut), cred ca ideea, din pacate, e corecta.

PS: Busacca seful arbitrilor? Wow! Si acum imi aduc aminte cate meciuri a distrus nenea asta ca arbitru. Desi uneori bine plasat, lua deseori decizii radicale (11m, cartonase) complet aiurea. Asta da recompensa pentru dumnealui!

Moromete (8 comentarii)  •  23 iunie 2014, 15:57

Ah, uitasem, din ceea ce am vazut: penlaty-urile impotriva Olandei. Nici vorba de penalty (din nou, atat unanim in studio, cat si parerea mea)! Se zvoneste ca i se plateste o polita sefului federatiei Olandeze care a fost liderul anti-Blatter,…

kappa (8 comentarii)  •  23 iunie 2014, 16:05

Marea nedreptate s-a facut Bosniei cu golul anulat si cu probabilul fault asupra lui Spahic la golul Nigeriei. Arbitru era din Noua Zeelanda.

In Argentina-Iran arbitrul a procedat corect. La fel si arbitrul din Belgia – Rusia: rusul a cazut in priumul rand pentru ca a calcat pe minge, un contact (minim) a existat dar nu orice contact e fault. Numai un arbitru slab de inger ar fi acordat penalti intr-o astfel de situatie.

Brazilia a primit cadou un penalti in meciul cu Croatia. Arbitrul era japonez.

Spania a primit cadou un penalti in meciul cu Olanda.

Se observa trendul FIFA de la ultimele ‘n’ editii ale Cupei Mondiale: arbitrii din tari mai exotice in ale fotbalului (Japonia, Noua Zeelanda etc.) sunt delegati la meciurile in care trebuie sa castige o anumita echipa.

lambada (15 comentarii)  •  23 iunie 2014, 16:06

apropos , Busacca e nesimtitul ala care s-a urinat pe terenul de fotbal in fatza a zeci de mii de spectatori si spectatoare !!!…jalnica creatura !!!

kappa (8 comentarii)  •  23 iunie 2014, 16:10

In meciul Germania – Portugalia penaltiul a fost acordat corect iar Pepe a fost eliminat pe buna dreptate. Asta spun si eu si comentatorii postului pe care am urmarit meciul. La TVR nu ma mai uit – prea mult amatorism.

zona magheru (49 comentarii)  •  23 iunie 2014, 16:35

@ ionut : Cu creta , fara creta , cu arbitraj de calitate sau nu fotbalul romanesc ramine unul modest . El fotbalul romanesc nu va mai fi niciodata in vecii vecilor ceea ce a fost in anii 80 ‘ asa ca nu te mai „sparge in figuri ” atita !! Toate astea sau intimplat deoarece economia mondiala s-a globalizat si acest fenomen a avantajat tarile bogate ale Europei de Vest . Acum treci la grishuletz .

Alex (11 comentarii)  •  23 iunie 2014, 16:41

Au fost si arbitraje bune. Din ce am urmarit pana acum l’am remarcat pe turcul Cüneyt Çakır (care, apropo, domnilor COMENTATORI DE LA TVR, se citeste Djuneit Ceacâr, nu Cuneit Ceacâr), pe Néstor Pitana care a facut pana acum 2 meciuri foarte bune, plus inca pe cineva (nu mai tin minte cine era insa, din pacate). Concluzia este ca SE POATE! Intrebarea este daca se si vrea …
Tare mi’e teama ca multe din greselile „exotice” nu sunt tocmai cele mai inocente si lipsite de intentii decizii, ci mai degraba o parte din ele sunt luate cu buna stiinta!
Vrei sa gasesti un scenariu usor pentru Brazilia in sferturi? Pai trebuie sa castige grupa, deci sa bata neaparat Croatia, apoi pe locul 2 in grupa B sa nu termine nici Olanda nici Spania! Pana acum, mission accomplished!

martin (3 comentarii)  •  23 iunie 2014, 16:51

Pai daca Pepe nu merita rosu si daca vorbim de penalti pentru rusi cand arbitrul din pozitia sa a vazut clar o calcare pe minge ( da , a fost un contact, dar hai sa fim seriosi – oricum numai al 4-lea arbitru ar fi vazut asta ), nu are sens sa mai continuam…

allenatore (9 comentarii)  •  23 iunie 2014, 17:09

eu cred ca la tusa s-au comis cele mai grave erori. centralii sunt acceptabili

alex (9 comentarii)  •  23 iunie 2014, 17:23

Da, Ovy, ai mare dreptate. De data asta, de acord cu tine100%.

Traian (39 comentarii)  •  23 iunie 2014, 17:31

Mafia e peste tot in fotbal, se castiga sume enorme la pariuri, toata povestea este o industrie extrem de profitabila si cu siguranta FIFA nu este straina de tot felul de matrapazlacuri!

Architrion (73 comentarii)  •  23 iunie 2014, 17:44

Ce ponoase trage FUFA, pardon FIFA?! Ca ponoasele le trag echipele dezavantajate, fotbalisti care pierd o ocazie poate unica in cariera, antrenori care poate isi vor pierde postul, bani pierduti de federatiile si televiziunile tarilor respective etc.
Cand o sa mai aiba Iranul sansa de a face egal cu Argentina? Cine le da calificarea inapoi celor din Bosnia?

pensionar militar (6 comentarii)  •  23 iunie 2014, 17:59

Am peste 70 de ani si am vazut multe campionate mondiale chiar si atunci cand eram in tara si TV nu transmitea! Transmiteu,in schimb,bulgarii si turcii! Ei bine,nu a fost CM sau CE in care arbitrii sa nu faca greseli,intentionate sau nu…Si asta se v-a intampla vesnic daca arbitrajul nu se v-a robotiza in toate ramurile sportive! „dar interesul poarta fesul”!Si vorba ceea: fiecare trbue sa mance o paine! mai ales ziaristii,aceasta tagma ce se crede „buricul pamantului”!

vlad (140 comentarii)  •  23 iunie 2014, 18:00

Dap, e bine spus, Bosnia si Iranul au fost eliminate chiar de arbitri. La Rusia un gol dat atunci nu era chiar decisiv…. in schimb la celelalte meciuri ar fi fost, ar fi obtinut cel putin egal.

Ticu (11 comentarii)  •  23 iunie 2014, 18:16

Foarte corect pusa problema.

Eddie (3 comentarii)  •  23 iunie 2014, 19:15

Am vazut pe ESPN imagini cu penalty-ul Germaniei si eliminarea lui Pepe. Toti invitatii emisunii, printre care Ruud V. Nistelrooy, Michael Ballak si Steve Mcmanaman su fost de acord ca ambele decizii au fost corecte. Numa’ Nea Ovi isi scrie parerile ca find adevaruri universale. In rest numai bine va doresc!

alan (6 comentarii)  •  23 iunie 2014, 19:22

gresit nea ovidiu, echipele trag ponoasele, corifeii de la FIFA se umplu de bani

Sorin (11 comentarii)  •  23 iunie 2014, 19:47

iar a tras nea’ Ovidiu o concluzie … ce ponoase sa traga fifa … este acoperirea perfecta … … deh, daca sunt doar 10 randuri de acu inainte, lipseste partea mai importanta cu … „pe de alta parte” 🙂

Undergrant (24 comentarii)  •  23 iunie 2014, 20:05

Domnule Ioanitoaia, aveti dreptate in tot ce spuneti, exceptand remarca despre eliminarea lui Pepe…, nu numai ca portughezul a incercat sa-l pocneasca pe neamt…, mai mult decat atat, cand a vazut ca a ratat lovitura a si incercat-o pe a doua, intr-o fractiune de secunda…, priviti reluarea, va rog!

helioglobalus (26 comentarii)  •  23 iunie 2014, 20:59

De acord cu Alex, referitor la turc şi Pitana, al treilea era un african, din Benin, cred. De acord şi cu greşeala omenească…Problema sunt cei ca scârbul Mazici, care e recidivist, ori e slab, şi nu are ce căuta la un turneu, cum nu au ce căuta fluieraşii români, ori e un adevărat ticălos, are cărui decizii afectează popoare întregi.

lute (50 comentarii)  •  23 iunie 2014, 21:17

nea Ovi, de obicei ai dreptate, dar la germania-portugalia ai greșit rău: penalti clar la Gotze, ținut mai mult decât trebuie, și roșu la Pepe, pentru GEST ORDINAR. am văzut cartonașe roșii date și pentru mult mai puțin. e drept, portughezii au avut la un moment dat un penalti, fault al lui Howedes.

Dtru (268 comentarii)  •  23 iunie 2014, 21:23

@alan #28. Sa nu crezi ca celor de la FIFA le pica bine acest scandal fara sfarsit. Si stai ca inca nu au fost lezate echipele cu presa puternica precum Franta si Italia. Atunci va iesi tambalaul cel mare.

Un antrenor (214 comentarii)  •  23 iunie 2014, 21:26

Daca Gazeta a scris ca Pepe nu trebuia eliminat directorul ei nu putea sa se dezica de acest punct de vedere. Sunt insa sigur ca Dl Ioanitoaia stie care e adevarul.

JJ (98 comentarii)  •  23 iunie 2014, 21:28

Felicitari, observatii corecte.

Stef49 (59 comentarii)  •  23 iunie 2014, 21:57

Bine, bine, dar intrebarea este, cum va exploda aceasta afacere? Cine ii trage la raspundere?

Mihai Rusu (3 comentarii)  •  23 iunie 2014, 21:57

Draga Ovidiu, pe linga arbitrajele „neinspirate” retinem marele blat din interiorul FIFA; Kaiserul Beckenbauer n-a trimis la timp chestionarul cu 130 de intrebari adresate pe teme foarte sensibile care au determinat suspendarea cu 90 de zile ale lui Franz. Apoi, eternele diurne/indemnizatii acordate de FIFA celor 25 de membrii ai CEx, anulate o perioada X si reactualizate exact inaintea votului de desemnare a Rusiei si Quatarului. Cu 24 de ore inaintea deciziei, Blatter a hotarit transferul unei sume de 250.000$ in conturile membrilor CEx, descoperite atit de presa engleza cit si de aceea germana. Aici e buba si mai putin la arbitraje! Iar daca mai aflam ca fostul secretar gen. FIFA Urs Sensi a primit 8 milioane de fr elvetieni pentru a tace atunci cind a fost „inlocuit”, scenariul este clar. Vine Platini tare cu gasca din Est specializata in regii de teatru si mai absurd.

Dragos (250 comentarii)  •  23 iunie 2014, 22:39

Nu a existat niciun penalty pentru Germania, iar eliminarea lui Pepe a fost dictata usor. Ce e nu poate fi negat.

coco (401 comentarii)  •  23 iunie 2014, 23:53

Nu am inteles ce a semanat, dar ma declar de acord(eon).

octavian (5 comentarii)  •  24 iunie 2014, 1:13

Vesnic aceiasi meteahna romaneasca, comentariile impotriva arbitrajului. Mereu arbitrajul e de vina cand o echipa pierde. In primul rand trebuie inteles ca la viteza cu care se joaca, viteza mereu in crestere, coroborat cu oportunismul jucatorilor (predispusi sa simuleze), este imposibil ca arbitri sa nu greseasca.
Acesta este jocul, gresesc antrenorii, gresesc jucatorii, gresesc si arbitri. Ca o echipa sa castige in mod evident, diferenta de valoare trebuie sa fie evidenta. Altfel, arbitrariul isi va pune amprenta pe rezultat. Aceasta este o lege a statisticii. Pentru o victorie sigura trebuie sa fi statistic mult mai bun decat adversarul.
Cand vor intelege oamenii din fotbalul romanesc matematica statistica atunci echipa nationala va juca precum Germania. Pana atunci victoriile nationalei se vor fi aleatoare.

Gelu (2 comentarii)  •  24 iunie 2014, 3:45

In loc sa militeze pentru aducerea unui antrenor olandez la nationala, care in 4-5 ani ne poate invata o cultura a jocului ofensiv, cu care sa nu ne mai fie rusine cu echipa noastra niciodata, si sa nu ne mai doara asa tare, unul dintre cei mai cunoscuti jurnalisti romani deplange eliminarea lui Pepe. D-le ziarist, dvs chiar ati jucat fotbal? Acest protejat al Dvs pe nume Pepe, este un macelar clasa intai. Daca ar fi eliminat de 10 ori pe nedrept, atunci ar fi trebuie sa scrieti ca pepe culege ce a semanat. Plus ca eliminarea a fost total corecta. D-le Ioanitoaia, tribuna nu e proasta, ea chiar vede ce se intampla. Cititi comentariile de mai jos sa vedeti cati consdera ca pepe trebuia eliminat. Daca tineti cu real si nu va place fotbalul la nivel de arta, asta nu inseamna ca trebuie sa ne aruncati cu praf in ochi. Un articol cu acest titlu ar fi trebuit sa discute contractul de mincinas pe care l-au facut mafiotii aia barbugiului. Chiar ca culegem ce am semanat. Deja ni s-a vb de puterea greciei si am fost trimisi la teatru daca vrem putin fotbal. Din pacate nu militati pentru binele echipei nationale!

Ivo (1 comentarii)  •  24 iunie 2014, 4:31

Nea Ovi, aci va pricepeti cel mai bine la Romanika: sa criticati greselile de arbitraj.
Cand e vorba de fotbal propriu-zis, Piti cu mila

Robert (11 comentarii)  •  24 iunie 2014, 4:44

Daca la faza din careul Belgiei a fost penalty atunci sa se schimbe regulamentul: aparatorii sa nu mai aiba voie sa incerce sa-i opreasca pe atacanti pt ca-i va atinge si se va da penalty.
Cand ii aud si pe comentatorii aia la tv: a fost atingere e clar penalty,clar.Parca la tenis n-au cum sa se atinga jucatorii ca na,joaca in terenuri diferite,hai totusi sa se faca diferenta nu orice fir de par miscat atacantului e fault!

gilos (328 comentarii)  •  24 iunie 2014, 7:57

Nea Ovi,

Hai bre, din tot ce se intampla la acest Campionat Mondial, matale ai gasit sa te apuci sa critici arbitrajele ?

Or fi greseli, or fi faze discutabile si controversate, nimeni nu neaga, dar asta e fotbalul ! Arbitrul este suveran, greseala este asumata si mergem mai departe !

Matale ai remarcat ce se joaca in lume ? Ai vazut care este nivelul, ce viteza de joc, tehnica si daruire se etaleaza in ziua de azi ?
Costa Rica, Chile, Columbia, Algeria, Ghana, Iran, tari pana mai ieri considerate victime sigure, se bat de la egal la egal cu marile puteri !
Si nu se pun cu curu’n poarta, ci joaca fotbal adevarat, spectaculos !

Si ma gandesc cat de departe suntem, cat de mult ne-am indepartat de nivelul si cerintele fotbalului modern…

Dupa 25 de ani de domnie al regimului Sandu si Dragomir, care au condus incompetent si fara nicio viziune de viitor, am ajuns sa ne uitam cu jind la ce au realizat altii si sa criticam arbitrajele…Trist.

IO (228 comentarii)  •  24 iunie 2014, 8:01

Foarte multe greseli de arbitraj, parca mai multe ca niciodata, dar sa nu includem aici penaltiul pt Germania si eliminarea lui Pepe. Atata timp cat tragem concluzile dupa reluari cu incetinitorul, care nu reflecta nici pe departe intensitatea fazei nu putem pretinde sa fim luati in serios acuzand arbitrajul. Desigur sunt cazuri in care reluarea cu incetinitorul este edificatoare, dar nu mereu.

sorin (30 comentarii)  •  24 iunie 2014, 8:29

perfect adevarat dar povestea e veche . nu mai stiu la ce CM acum niste ani discutam despre delegarea unor arbitri din insula Vanuatu (luati-o ca exemplu nu mai tin minte exact dar ati prins ideea ) tari unde nu prea auzisem sa fie cine stie ce fotbal. atunci s-a justificat printr-o politica de includere a tuturor doar e vorba de FIFA nu ? arbitrii astia din tot felul de tari minuscule si insule erau varza !

aham (140 comentarii)  •  24 iunie 2014, 10:04

cand spui „greseli” acorzi o anumita circumstanta atenuanta. nu e cazul, e clar ca n-au fost greseli ci arbitraje la comanda. anglia a enervat fifa prin dezvaluirile despre qatar, acasa, brazilia trebuie sa se califice..ambele meciuri castigate au fost pe mana arbitrilor.. si tot asa. ronaldo a criticat fifa, mare greseala. singura care a iesit pe mana ei imi pare spania.

Trandu (3 comentarii)  •  24 iunie 2014, 10:35

Mai terminati cu tampenia ca de se critica arbitrajul. Sa nu se critice ca nu vreti voi? Si daca nu ziaristii cu autoritate, sa o faca niste neica nimeni ca voi plini de ifose, dar habarnisti cat incape? Hai ca depasiti orice limita a decentei.

Mihai Bulica (871 comentarii)  •  24 iunie 2014, 10:50

DiaConu Origi-nal

avem arbitraj bun. Poate nu e Conu Diaconu vinovat, poate arbitrii precum Tudor si Balaj, foarte exigenti cu propria prestatie, care au crescut meci de meci si arbitrajul celorlalti.

FIFA doreste sa faca reclama fotbalului si este normal sa aduca arbitrii din Cucurigu. Problema nu e selectia, care se face oricum pe bani si pile, e repartizarea lor. Nu poti repartiza un gambian la meciul care desemneaza cistigatoarea grupei Olanda – Chile. Pune-i la rusi la angolezi, ca oricum nu stie nimeni ca sint si ei acolo. Gambianul a stricat tot meciul, a tot fluierat, a stat in prim plan, a intrerupt cursivitatea si a invitat la cazaturi si milogeli. N-a gresit grav, dar unul ca el n-a putut vedea mingea. De unde ? E ca si cum unul care conduce bine pe autostrada ajunge sa conduca la Formula 1. Omul n-avea nici cea mai mica treaba cu fotbalul.

nos (14 comentarii)  •  24 iunie 2014, 11:41

Nea Ovidiu ai cam scapat caii prin lucerna de data asta.
Daca Pepe nu merita rosu, atunci propun sa introducem pasaje din MMA la fotbal. Ce naiba, ala i-a tras un cap in gura lui Muller( chiar daca nu-l sufar pe neamt, mi se pare antipatic, chiar teatral, bine ca si-a luat-o la ultima faza cu Ghana).
Cat despre articol in sine, hmmm, nimic nou sub soare.
Sa va aduc aminte de turneul din 2002?
Pana acum per ansamblu Cm-ul asta e ok, cu cea mai mare medie de goluri pe meci, surprize multe…
Sa vedem Brazilia cat de mult va fi ajutata din optimi incolo… desi, la cat de orgoliosi sunt brazilienii (la spectatori ma refer), cred ca sunt in stare sa intre pe teren sa piarda Selecao cu 3-0 la masa verde daca i-ar ajuta prea pe fata arbitrii.

Comentează