Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Adi Mutu și armata de mîhniți

Deși m-am numărat permanent printre susținătorii lui Mutu, cel mai talentat reprezentant al generației sale, dar și cel mai risipitor, chiar nu mai știu răspunsul la întrebarea dacă el ar mai fi ori nu util “naționalei”? Ca și Pițurcă, îl […]

joi, 17 octombrie 2013, 4:50

Deși m-am numărat permanent printre susținătorii lui Mutu, cel mai talentat reprezentant al generației sale, dar și cel mai risipitor, chiar nu mai știu răspunsul la întrebarea dacă el ar mai fi ori nu util “naționalei”? Ca și Pițurcă, îl invit să demonstreze că mai trebuie chemat în condițiile în care va împlini 35 de ani pe 8 ianuarie 2014 și, mai grav, nici nu convinge la Ajaccio.

Deși selecționerului i s-a dus buhul c-ar fi un tip ranchiunos, care nu acceptă să fie călcat pe bombeu, de remarcat că i-a lăsat “corsicanului” o portiță deschisă, o șansă, gest cu atît mai notabil cu cît vine din partea antrenorului care a atins barajul pentru CM 2014 practic fără să se fi folosit de Mutu. Fără sprijinul acestuia. Concret, în întreaga campanie de calificare, Mutu a marcat un singur gol din cele 17 ale “tricolorilor”, golul de 1-1 de la Budapesta!

La rîndu-i, mărturisind că abia așteaptă telefonul de convocare, fotbalistul român numărul 1 al anilor 2003, 2005, 2007 și 2008 arată să fi înțeles, în sfîrșit, că mai mare nevoie are el acum de “națională” decît “naționala” de el. Rolurile s-au inversat și iată-l pe Mutu începînd să aprecieze ceva exact cînd acel ceva a dispărut! Să-și aducă însă aminte, eventual și să roșească, cîte figuri a făcut cînd se afla pe val, cum își mai dădea ochii peste cap și nu-i mai ajungeai cu prăjina la nas! Numai că viața, recunoașteți citatul?, e complexă și are multe aspec-te, iar roata ei se mai și întoarce.

Din păcate pentru el și pentru noi, dar mai ales pentru el, lui Adi Mutu nu-i prea iese în Franța. Pe lîngă că n-a înscris nici un gol în actualul campionat, în care a bifat 6 partide din 9 ca titular, în ultimele 3 etape n-a fost folosit decît 37 de minute, la 0-3 cu Lille. La 1-1 cu Montpellier și 2-1 cu Lyon, ambele pe teren propriu, Ravanelli l-a ținut în tribună! Și de te-ai certat cu antrenorul, cazul ex-Briliantului, dacă ești rezervă la ultramodesta Ajaccio, locul 17 din 20 în L1, atunci nu-i în regulă. Dintr-o asemenea postură e greu de crezut că Mutu va mai reveni la “națională”. Chiar imposibil.

Altminteri, citesc prin ziare, mă uit la televizor și mă minunez de ce mîhniți sînt unii, supărați și cătrăniți, că România a prins barajul pentru Mondiale!   Că nu merita, că Turcia era îndreptățită să continue cursa, că Pițurcă s-a orientat greșit etc. Mă rog, deși pare bine, senzația e înșelă-toare și, de fapt, e rău. E praf. E varză. E deșert.

Sigur că fotbalul nostru nu-i nici ce-am vrea, nici ce-ar trebui. E condus discreționar și jucat în dorul lelii, dar de ce ne opintim să-i trecem în revistă toate cusururile exact cînd “tricolorii” au izbutit, de acord, ajutați și de olandezi, să iasă din anonimat și din umbră?! Chiar să fie atît de mulți și de importanți cei cărora parcă le plouă-n casă pînă și într-una din rarele zile cînd afară e soare?!

Comentarii (95)Adaugă comentariu

heXagon (13 comentarii)  •  17 octombrie 2013, 20:59

„Altminteri, citesc prin ziare, mă uit la televizor și mă minunez de ce mîhniți sînt unii, supărați și cătrăniți, că România a prins barajul pentru Mondiale! Că nu merita, că Turcia era îndreptățită să continue cursa, că Pițurcă s-a orientat greșit etc. ” DE MARTI TOT ASTA SCRIU… JALE MARE! DAR DACA MAI TRECEM DE BARAJ? O SA ZICA: PAI CE AM REALIZAT, DOAR NE-AM CALIFICAT…SI CE? ACOLO NU BATEM PE NIMENI… APOI DACA BATEM…SI CE, DOAR NU AM CASTIGAT CUPA MONDIALA?!

lilian (1 comentarii)  •  17 octombrie 2013, 21:16

LA GARA are dreptate,toti se feresc sa spuna adevarul,cine nu este cu fratii Becali,nu joaca la nationala.La fel a patit si Timofte 2 cu Iordanescu.Deci ma refer la Sanmartean,Mutu ,Radoi etc.Acest Piturca nu are ce sa caute la nationala,acest increzut,dar mafia este pre mare in fotbal.

mustee (1 comentarii)  •  17 octombrie 2013, 21:18

Imi pare rau daca ne-am califica la mondiale ca nu ar juca Cristian CHIVU . Din generatia ce a apus deja si la propriu si la figurat, Cristi Chivu a fost jucatorul cu cea mai inalta personalitate si un caracter pe care putini de valoarea lui o au . Mutu ? O gura de oxigen intr-o perioada fara glorie …. Daca acea gura de oxigen ar fi fost de folos, poate pana acum prindea si Mutu vreun mondial . Dar daca nu a prins atunci cand era in top si cel mai tare, ce sa mai prinda acum cand altii sunt mai buni ca el ? …. Poate doar durerea ca mingea chiar daca mai se opreste uneori, timpul nu sta in loc …

gogoasa (9 comentarii)  •  17 octombrie 2013, 21:25

Aia cu viata complexa e din filmul Filantropica? Imi poate confirma cineva ? Multumesc anticipat?

Disperatul (255 comentarii)  •  17 octombrie 2013, 22:01

Da, din Filantropica e, misto articolul!

john (1 comentarii)  •  17 octombrie 2013, 22:13

@gogoasa
Da.

Marc (64 comentarii)  •  17 octombrie 2013, 22:24

Una e sa-i dai credit unui jucator de 24 ani ca Torje, ce-si da inima pe teren (pt ca inca poate) si alta e Mutu, care pe langa lipsa suflului, are o problema si cu relationarea. El inca e in stare sa-i impuna unui „junior” sa-l asculte pe teren, in detrimentul indicatiilor tactice ale lui Pitzi. Acum, mai mult ca oricand, echipa trebuie sa joace pentru el, pentru ca dpdv fizic nu mai poate.

Ted (1 comentarii)  •  17 octombrie 2013, 22:35

Da,citatul e din „Filantropica”.Si,pastrand proportiile,spuse de regretatul Gheorghe Dinica,avea alta incarcatura!

un oltean (139 comentarii)  •  17 octombrie 2013, 23:01

Maxim joaca de o maniera incredibila la Stuttgart, insa la nationala cam scartaie…de ce nu ar putea sa fie si invers, ca Mutu sa joace prost la echipa de club si foarte bine la nationala??!?…in plus, daca imi amintesc toate ocaziile din careu ale lui Bogdan Stancu, si l-as fi pus pe Mutu in locul lui…Eu cred ca Mutu, chiar daca nu mai are vigoarea de altadata, ne poate ajuta…a avut talent cu carul, chiar daca l-a risipit pe unde sau cand nu trebuia…insa are stofa…ceea putini titulari din actuala nationala au…si pana la urma, ideea asta de a juca numai la rezultat pe mine nu ma incanta…fotbalul, ca orice sport, a fost creat pentru spectacol, nu poti sa joci mereu numai la rezultat si cu autobaza..nu place ochiului, nu entuziasmeaza pe nimeni… de-asta foarte multa lume nu e multumita chiar si dupa ce am ajuns la baraj…

un oltean (139 comentarii)  •  17 octombrie 2013, 23:13

Si nu va impartasesc ideea cum ca multi au fost mahniti sau suparati ca ne-am calificat la baraj…ne-am calificat la baraj fara ca noi, spectatorii, sa bagam de seama..as fi putut la fel de bine sa ma culc, sa ma trezesc atunci cand da Marica gol, si dup-aia sa ma culc la loc…eu cred ca despre asta e vorba…nu ca ar fi cineva suparat sau mahnit…si in plus, sa nu zicem hop pana nu sarim parleazul…

WesT (1 comentarii)  •  17 octombrie 2013, 23:19

Dar Gigel Bucur ce mare aport a avut la echipa nationala ? Bucur este in plus acolo. Munceste, e profesionist are ceva calitati. Dar si Bucur are o varsta, si cand a fost el mare ajutor pentru echipa nationala ca sa-si motiveze selectionarea in detrimentul lui Adrian Mutu?

IO (228 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 1:24

Eu unul nu l-as lasa pe Mutu pe o raza de 100 de km de lot. Pentru el selectionarea la Nationala nu este altceva decat un prilej excelent de a pleca de la programul echipei de club pt distractii infinite in Bucuresti. Asta a facut toata cariera lui (din care jumatate s-a dus pe apa cocainei) nu vad nici un motiv ca Mutu sa se fi schimbat tocmai acum, la un an de cand trebuia sa se fi pensionat. Mai mult, a luat mereu dupa el alti jucatori mai slabi de inger (sa nu zic altfel). Neaga, Alin Stoica si multi altii sunt victime ale lui Mutu in aceeasi masura in care sunt proprile lor victime.

joe (3 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 3:58

Mutu e briliantul de care avem nevoie . Piturca ca orice oltean , vrea sa ne de-a pe spate cu experimentele lui , normal ca o sa o dam de grinda la baraj. o sa-l dea afara federatia si o sa ceara o caruta de bani , asta e scopul lui, olteanu e tot oltean , nu are nici o treaba decat interesele lui

joe (3 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 4:05

il compari pe Bogdan Stancu de la gingibirligi cu MUTU , hai ca ne iei de prosti , piturca

arh.Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 4:17

Am o singura parere si o mentin. Mutu nu face fata 30 de minute pe gazon. Daca Piturca vrea sa-l onoreze, treaba lui. Barajul este infernal si nu mai conteaza cine joaca. Aceasta echipa a Romaniei nu are, antrenor, o tactica de joc cat de cat, conditie fizica, vlaga de invingator, speranta si altele. Ziarele Romanesti pune pe acest Piturca pe un pedestal care nu exista. Pai, poti compara comportamentul mental al lui Iordanescu cu fiara 666 numita, PITURCA ? Niciodata. Daca la baraj avem noroc sa castigam, asta inseamna ca DUMNEZEU ne iubeste, pe noi Romanii. Atat si nu mai mult. HAI ROMANIA! HAI STEAUA!

joe (3 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 4:22

Piturca trebe dat afara inainte de Baraj , cat mai sant sanse , cu nebunu asta , NO Chance,, asta vrea sa fie dat afara de federatie si portofelu plin , gou la ruleta , bafta

Gica Paunescu (15 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 5:16

Dle Ioanitoaia, va respect opiniile exprimate de-a lungul timpului in privinta lui Mutulica, doar ca acum il derutati si mai tare pe Piti; sa-l cheme, sa nu-l cheme ? Dincolo de faptul ca nu-l socot pe Piti ca fiind unul compatibil cu mine, il respect ptr. lucrurile acestea; si-a depasit conditia de baiat sarac de la Craiova, a luat CCE in 1986, si a antrenat nationala de 3-4 ori; intreb, care alt tehnician roman a mai facut-o ? Chiar daca nu jucam un fotbal spectaculos ! ( revedeti meciuri cu Hagi&comp, acelea erau jocuri cu fotbal de calitate, atunci nu apreciam, acum insa, la 54 de ani, realizez de ce-am fost pe locul 5 in lume la CM 1994, SUA). S-auzim numai de bine, frati romani !

Dan (2 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 5:55

AVEM NEVOIE DE MUTU ASA CUM AVEM NEVOIE DE STIINTA IN LIGA I. MUTU POATE FACE O FAZA DE CALIFICARE. v. PITURCA SE UITA LA CARTI SI ATAT…

groparu (52 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 6:30

In primul rind nu stiu de ce ii ridici osanale lui Piturca pentru prinderea barajului. Ori nu te-ai uitat la meciul cu Estonia? La asezarea jucatorilor in teren? Sau de faptul ca au tras pe poarta doar de 4-5 ori?. Fara profesionalismul jucatorilor olandezi azi nu eram la baraj.Aia jucau spre poarta adversa si cind scorul era 2 -0 pentru ei in timp ce ai nostri nu stiau cum sa trimita mingea mai repede la propriul portar. Ca sa dai gol trebuie sa ataci poarta adversa si sa tragi la poarta. Desigur cu masurile de rigoare in aparare. Asta a uitat Piturca, ca sustinatorii vor sa vada o echipa a Romaniei jucind la standarde olandeze. Calificarea la baraj este doar o conjunctura datorita faptului ca Olanda si-a respectat blazonul. Lucru pentru care Piturca chiar ca nu are nici un merit.

In al doilea rind Mutu , la cerintele pe care le impune Piturca(sa joace ca in anii lui de glorie) e cert ca nu va mai prinde nationala desi chiar si la virsta lui e cu mult peste alti jucatori din lotul national.Nimeni nu stie criteriile lui Piturca in materie de selectie caci si le incalca singur. Degeaba aduci jucatori care joaca meci de meci daca nu au valoare. Cind vezi cum sare mingea din ei ca din gard sau ca nu sint in stare sa faca nici un dribing ca sa-si elimine adversarul direct, ca pur si simplu nu stiu sa stea in teren si nici sa respecte indicatiile antrenorului (din pacate nici acum nationla nu are o idee de joc) atunci gindul ti se duce la Mutu, Sinmartean si altii care stiu sa imblinzeasca balonul si sa-si coordoneze colegii pe gazon. Realitatea este ca in momentul de fata nationala nu are un conducator de joc real,lucru ce face ca de multe ori mingea sa fie bubuita de aparatori direct pe virf. Chiar daca nu va mai atinge forma pe care a avuto cu ani in urma Mutu poate da citeva pase”luminoase” inca mai poate trage 2 adversari pe el creind culoare de patrundere pentru jucatorii de viteza si chiar sa marcheze. Pentru Piturca si el si Sinmartean nu au valoare pentru ca nu fac faza defensiva. Dar pe aia ofensiva cind o mai facem? Stam si ne aparam ca faznii cu toata echipa chiar si cu Estonia! De ce crezi ca au huiduit spectatorii jocul „inapoi” spre propria poarta , inventie brevetata de Piturca? Pentru baraj , indiferent de cine va fi adversarul, scenariul e cunoscut: ne aparam cu dintii si paote scapa cineva pe contraatac. Intrebarea e cine din moment ce toti cei 11 jucatori sint cantonati in propria jumatate?

ciprian (2 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 7:21

oare stanciu are treaba la nationala e finutu,nu mutu nu ar mai merge o repriza???

ciprian (2 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 7:25

bogdan stancu e un mascarici i este somn acolo da olteanul asta orgolios nu il vede pe mutu pt o repriza care are valoare incontestabila.radu stefan si multi alti face echipa nationala cu jumatate de jucatori de la steaua o sa treaca de baraj cind voi fi eu popa ,suntem departe de ce se joaca acum pe mapamond…

Matusalem (2 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 7:28

In privinta atitudinii fata de baraj nu va pot contrazice. Dar nici Dv. nu ar trebui sa ne contraziceti cand se discuta despre valoarea lui Piturca, antrenor depasit. Ce sa ii ceri cand lucreaza cu Neagoe si Florin Marin care nu au nicio cariera.

Andrey (262 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 7:32

Vrajeala de adormit copii. Nu ar trebui sa ne bucuram ca am ajuns la baraj pentru inca nu am realizat nimic. Si nici nu vom realiza mai mult.

Livius (50 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 7:34

Daca Sabau il vrea in Nationala pe Florescu, inseamna ca eu nu mai inteleg nimic din fotbal. Am citit asta in Gazeta si nu mi-a venit sa cred ochilor.

Vissu (88 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 7:37

Nea Ovi, bucura-te bre matale, ce te opresc eu? Dar eu ce motive am ca doar nu am ajuns in Brazilia si nici nu cred ca vom ajunge.

moncher (4 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 8:31

Piti nu-l mai cheama pe Mutu pt ca a inscris de curand…la Vica! Astea sunt vrajeli ca daca o sa joace ft bine la echipa de club o sa-l convoace. La revedere! Poate sa dea el si o gramada de goluri la Ajaccio ca nu mai pupa nationala. A gresit-o rau ca s-a bagat ca musca-n lapte. L-a calcat pe coada pe oltean si nu-l iarta orice ar mai face. Pe de alta parte Mutu a fost un jucator exponential pt nationala. A incercat tot timpul sa traga echipa dupa el sa joace ofensiv! Va mai aduceti aminte si la Europeanu din 2008 la meciu decisiv cu Olanda cand l-au surprins camerele de luat vederi spunand..” hai nea Piti sa atacam!” cand deja eram condusi cu 1-0! Ca sa nu mai zic de faptul ca mai tot timpul s-au contrat si Mutu a refulat prin unele declaratii in presa. Ar trebui chemat macar pt punctul de la Budapesta ca fara el in teren o furam acolo si adio baraj! Si mai mi se pare o indolenta fara margini sa nu-l joci pe Maxim chipurile ca „nu e copt pt nationala!..” dar e copt sa joace ft bine la cel mai inalt nivel in Bundesliga! Poate Piti nu e copt pt ca nationala lui are un joc lent, previzibil ca aproape te ia somnu uitandu-te la meciurile ei chiar pe teren propiu!.. Am curaj sa fac pariu cu oricine ca daca la baraj nu joaca Maxim si (sau) Mutu pierdem sigur si cu Grecia daca sortii ne surad. Daca stiti cu ce se mananca sportul asta se vede de la Rio chestia asta…Tine cineva pariul?

marian (160 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 8:35

Domnule Ioanitoaia, va rog mult sa-l trimiteti pe LaGara la scoala. Poate scapa, cine stie …

Fair Play (3 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 9:02

Nea Ovi, ecuatia este simpla. Joaca bine sa-l cheme, nu joaca bine sau deloc, sa nu-l cheme.

Miticu Mitica (1 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 9:03

Mutu vs Stancu sau Bucur pe bune chiar nu stiu. Nu vad absolut nici o diferenta intre cei 3. Atunci eu as miza pe experienta, in cazul in care aceasta nu aduce un minus de disciplina lotului, deoarece este lucrul cel mai grav. La nivelul nostru, daca mai exista si anarhie pai atunci arrividerci cu nationala. Se stie ca lipsa unui lot competitiv se compenseaza prin daruire, abnegatie si disciplina. Cum Romania nu are lotul Portugaliei, la munca baieti … Cred ca Piturca a procedat corect lasandu-i usa deschisa. El trebuie sa dovedeasca in primul rand ca este in forma, iar in al doilea rand trebuie sa fructifice minutele de nationala care i se pot acorda eventual. In fata lui Mutu sta cea mai mare motivatie de a deveni cel mai bun marcator din istoria fotbalului romanesc. Eu unul as proceda exact ca Piturca. 1. Mutu revine in forma la club 2. Il bag sa joace la baraj in momente critice, pe care experienta, talentul si motivatia mai sus anuntata il vor impinge sa fie un briliant si care pot ajuta Romania sa se califice. Dar ce faci daca Mutu vine cu ganduri de razbunare si il saboteaza pe Piturca cu speranta ca acesta va fi dat afara si inlocuitorul acestuia ii va acorda sansa de a deveni cel mai mare marcator din toate timpurile ? Numai in pielea celor doi sa nu fi acum. Inainte de toate este vorba despre INCREDEREA reciproca…

vlad t. (34 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 9:29

Atita timp cit TANASE

Dan (11 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 9:31

cei care nu se bucura de succesele nationalei si a tuturor echipelor romanesti in cupele europene, cu toate bubele fotbalului romanesc, nu sunt romani adevarati…unitatea consta in a fi impreuna la bine si la greu, asa cum au facut dacii cindva…cei mai viteji si mai drepti dintre traci…ar trebui sa fim mandri de originile noastre si de tara noastra, indiferent care este situatia la ziua de azi…romanii de peste prut sunt alaturi de nationala Romaniei…va fi dificil insa nu imposibil…HAI ROMANIA

vlad t. (34 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 9:34

Atita timp cit TANASE, o caricatura de jucator, e chemat la nationala… ce e cu vrajeala cu Mutu? Nu cred ca Mutu e singurul drogat din clubul select al nationalei. Si e evident pentru tioata lumea ca Mutu e mai bun decit Tanase, Torje sau alte pantere de pe la nationala.
Nu inteleg de ce Dl. Ioanitoaia il apreciaza pe Piturca, si nici nu imi pasa. Din punctul meu de vedere, Piturca nu are nici un motiv sa se laude, dar chiar nici unul, pentru acest baraj. Si cei care se bucura ca ungurii au luat 8 si noi 4 ma intristeaza. Asta e reacita mea daca stau sama gindesc la fotbalul romanesc, si la Piturca, si la Mutu, si Chelsea, si Rapid, si Cluj. Un fel de tristete. De aia nici nu ma mai gindesc.

Nicolae Petre (39 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 9:59

Presa asta sportiva e patetica, peste tot aud aceeasi exprimare: Ne-am calificat la baraj. Muream fara sa stiu ca UEFA a organizat aceste calificari pentru baraj, nu pentru campionatul mondial. Cum sa spui ca te-ai calificat la calificari? Din cate stiu eu, calificarile nu s-au terminat, barajul face parte tot din calificari, deci unde naiba ne-am calificat?
Ca o analogie, e ca si cum un elev care termina liceul se lauda ca s-a calificat pentru BAC.
Nationala a ajuns la baraj, atat, momentan nu s-a calificat nicaieri, singura calificare ar fi cea la campionatul mondial.
Ma umfla rasul, auzi, cica ne-am calificat la baraj, de parca asta e scopul final. E bine de stiut ca Romania va juca la Campionatul Mondial de Baraj.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 10:00

probleme nu sint Mutu, Tamas, Sapunaru, Torje, Rat, Lazar, Goian, Stancu, Marica, Alexe, Bratu ?, Goga, Florescu si poate sperantele Apostol, Chivu, pe care nu-i mai baga nimeni in seama ci Nasii, Oracolele, Satanele, Fripturistii si Nulitatile care nu pot avea un plan, asigura un viitor.

Lui Lucescu, desi nu avea sanse de calificare, nu i-au impus sa reformeze echipa. A folosit pensionari, schiori si brazilieni de-ai lui chiar in amicale.
Permit ca din bani publici sa fie finantate cumpararea de africani dar fara finantarea tineretului, sint cluburi care au probleme cu apa si gazul. Cum o fi la echipele de tineret, daca mai exista, la scoli si gradinite.
Lui Pi turca nu i-au fixat nici un obiectiv, doar salariul, iar asta continua sa neglijeze sperante si jucatori in forma, joaca neatractiv, iar daca are o tactica stie s-o ascunda foarte bine. Vedeti cu ce echipa a jucat la Budapesta, ora la care Lato, Gardos, Maxim, Iorga, Popa, Sanmartean,Tanase, Rusescu, Cucudean si Chipciu erau in forma maxima. Poate sa-mi spuna cineva de ce-l foloseste asa rar pe Maxim, o speranta urmarita in fiecare meci chiar de FCB? El prefera sa se impiedice 30 min. Torje de minge. De ce nu-l incearca pe Budescu? De ce l-a adus in schimb la lot pe unul care n-a jucat la Otelul, nici la Steaua unde Becali abia reusise sa-l transfere? La Steaua joaca bine Filip, Stanciu, Iancu. Erau estorranii astia asa de periculosi ca ca sa joci cu zece inchizatori si sa n-ai unul din care mingea sa nu sara ca din gard? In afara cadoului de la arbitru, prima ocazie am avut-o prin min.72, de fapt un cadou facut de portar, care nu s-a putut insa feri la timp.
Singurii care aduceau a fotbalisti, tot Tatarusanu, Gardos, Bourceanu si Tanase. Daca folosea un alt portar? Daca estoranii erau la fel de motivati ca andorranii?
Despre ce turca Pi iarba vorbim?

PS acum au putina presiune, sint nemultumiri, dar sa-i vedeti cum merg la Rio, ca taranii la piata, cu Sticle de bulion frumos ambalate si numerotate, cu toti impresarii, toti functionarii, toate Piti poancele, Pota ile, pina si vaporul Cirmaciului o sa faca acolo o escala, o sa-l astepte o blonda costumata cu o frunza din falnicul Stejar romanesc iar noi o sa vedem mediocritati, in loc de faze doar fraze de gol.

mg (138 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 10:14

..că Piţurcă e ranchiunos o dovedeşte „tratamentul” aplicat lui Maxim după dezvăluirile făcute în presa maghiară de „prietenul” de la Schalke..
..că echipa lui Piţurcă nu leagă jocul s-a văzut chiar şi cu Andorra, iar cu Estonia ascundeau copiii de mingi obiectul la 1-0..
Ne-a calificat Olanda, ăsta e adevărul..
Conservator cum e, Piţurcă nu v-a schimba nimic în echipa cu care a ajuns la baraj, deşi pentru Rio ar fi nevoie de ceva retuşuri..
De acord că Mutu nu mai e o soluţie, dar de ce nu e băgat în seamă un Sânmărtean sau Budescu ?
Nu avem nevoie şi de FOTBALIŞTI în echipa asta ?

sursan (1 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 10:15

Citez: … “tricolorii” au izbutit, de acord, ajutați și de olandezi …

Olanda a luat cate 6 puncte si Romaniei, si Turciei, si Ungariei

In plus rezervele Olandei, de valoare foarte apropiata de titulari, au tot interesul sa demonstreze ca pot oricand sa fie titulari.

Deci nu prea cred ca ne-au ajutat … Am avut doar un program care ne-a facut sa intalnim Olanda mai devreme.

Barajul l-am castigat noi, pur si simplu …

Aral (104 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 10:22

@groparu. Nu ii ridica nimeni osanale lui Piturca dar nici nu e in firea lucrurilor sa il contesti tot ce face. Asa gandeste Ioanitoaie si eu cred ca gandeste bine. E mai matur decat ceilalti confrati.

Soso (36 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 10:35

Mutu ca Mutu, dar cand se hotaraste odata sa il joace pe Maxim? Oare faptul ca omul e cel mai bun pasator din Germania si mereu titular, iar la Nationala ori e rezerva, ori e pus pe post aiurea, nu spune nimic despre valoarea antrenorului?
Uneori, Piti da impresia ca poate introduce in teren numai jucatori mediocri si ca oricine sare de valoarea medie a lotului trebuie alungat cumva – vezi Mutu, vezi acum Maxim, vezi Sapunaru in trecut, vezi Radu Stefan.

Mannecken (18 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 11:18

Domnule Ioanitoaia,

pentru prima data citesc un articol scris de dumneavoastra fara sa va lasati drum de întors pentru persoana criticata.

Deci se poate…

gilos (328 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 11:23

Nea Ovi,

Ce o sa ne facem daca o sa ne si calificam la mondiale ? Sunt sigur ca se vor gasi unii care sa ne explice ca noi nu meritam…
Pana una-alta, Piturca a reusit acele rezultate care ne-au permis sa jucam acest baraj. Aduceti-va aminte ce jucam pe vremea lui Razvanel, care ne dusese in urna a patra…
Si apoi, Slovenia sau Irlanda de Nord, care ne-au lasat acasa, jucau frumos si spectaculos ? Sa fim seriosi !
Eu unul il sustin pe Piturca. Hai Romania !

vlad t. (34 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 11:39

citat al unui antevorbitor.
”Barajul l-am castigat noi, pur si simplu …”

Pai daca Olanda nu batea? Extrem de improbabil, practic imposibil, dar …daca rezultatul Turcia-Olanda era 2-1?
Daca nu ne-a calificat Olanda, de ce comentatorii meciului Romania-Estonia au vorbit la fel de mult, sau mai mult, despre meciul Olandei? De c e in minutul 10 sau 8 au tinut sa afirme : „Sintem calificati la aceste scoruri”? Eu stiu ca romanii au memorie scurta, da nici atit de scurta.
In afara de asta, ce dracu inseamna „calificare la baraj???????”
In afara de asta, daca fiul tau greseste, ce faci? Ii spui ca a gresit, sau ii spui ca a facut bine? Dar daca e vorba de antenoru nationalei?
O lege a lui Murphy spune sa nu te contrazici niciodata cu un prost.

mg (138 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 13:47

..când a fost vorba de echipa naţională, Mutu n-a cerut nici hoteluri pe la Poiana Braşov drept recompensă, nici nu s-a dat lovit şi nici nu s-a retras.
Cei la care fac aluzie ar trebui să roşească, dar n’o fac..
Cu toate escapadele sale a fost ani la rând omul numărul unu, iar golurile date de el au contat.
Însă vine o vreme..
Îţi mulţumim Adi Mutu !

STELIST (1 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 17:20

Mutu ,a pierdut trenul,e terminat bibicul , cu cate ifose are si pretentii e pensionar , la televizor poate mai face ceva , pacat mare , dar el singur si-a facut-o , era pe cai mari , dar educatia si lipsa de caracter l-au adus aici

Lereter (68 comentarii)  •  18 octombrie 2013, 21:39

Precedenta postare a fost stearsa,desi nu continea nimic jignitor,doar criticam inconsecventa lui Ioanitoaia. Revin,intreband-vorba unuia,anterior : sa ne explice dl Ioanitoaia de ce Piturca prefera un Marica sau Torje ,chiar fara echipa,sau cel putin rezerve (ca si Mutu),care vin meci de meci,iar lui Mutu i se cere sa dea goluri,ca sa fie selectionat ?. Doua goluri au fost decisive,primul al lui Grozav,cu turcii,la Istambul,dupa o greseala imensa a portarului,si golul din ultimul minut,de la Budapesta,al lui Chipciu,cu contributia majora a lui Mutu.Restul au contat ,mai putin. Si a doua chestie-de ce il apara pe Piturca ,cind isi explica selectiile sale. Adica de ce Lobont (rezerva,si terminat ,ca viitor) si nu Pantelimon (care,oricum joaca ,mai des). De ce Gaman (modest,cu adevarat,frecvent rezerva la ASTRA,si nu Papp sau Luchin ?. De ce Maxim rezerva,ca sa joace eternul modest Tanase ? Cam pentru intrebarile astea mi-ati taiat prima postare.

Emiru’ (91 comentarii)  •  19 octombrie 2013, 13:25

#89 Manecken

Well spoted!!! 🙂
Mare adevar grait-ai

Comentează