Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Excepția Reghe

Nici victoria categorică a Stelei, nici fractura cu care s-a ales Chipciu n-au înfierbîntat atît atmosfera ca “talpa” lui Strătilă la Chiricheș, cu crampoanele direct pe genunchi! S-a speculat că, lovit el însuși de Latovlevici, fault între galben și roșu, […]

luni, 13 mai 2013, 3:28

Nici victoria categorică a Stelei, nici fractura cu care s-a ales Chipciu n-au înfierbîntat atît atmosfera ca “talpa” lui Strătilă la Chiricheș, cu crampoanele direct pe genunchi! S-a speculat că, lovit el însuși de Latovlevici, fault între galben și roșu, tratat însă cu blîndețe de arbitru, dinamovistul a urmărit să se răzbune. Numai el știe. Cert e că unul dintre secunzii roș-albaștrilor, Toni Petrea,  a căutat să intre în vestiarul “cîinilor” ca să-l bată pe agresor, fiind oprit cu greu. A apucat însă să-i strige “Băi măcelarule, ești un criminal!”.

Spiritele s-au întărîtat mai tare după ce s-a zvonit că, avînd ligamentele distruse, Chiricheș va absenta întreg anul 2013. Cum, refuzînd să-și pună cenușă în cap, Strătilă a turnat gaz peste foc, “ei și așa luau vacanță!”, a ieșit un tămbălău în toată regula.  A răbufnit Mihai Stoica, managerul general din Ghencea condamnînd  “atacul animalic al unei caricaturi de jucător”, ba s-a pronunțat împotriva dinamovistului, absolut surprinzător, pînă și administratorul delegat al clubului roș-alb!

Numindu-l și el criminal pe autorul faultului, Cornel Dinu și-a pus în cap propria conducere, inclusiv pe Ionuț Negoiță. Noul acționar principal s-a grăbit să amendeze aprecierile lui Mister. Cu precădere cele că lotul lui Dinamo e cel mai slab din istorie și că între rivalele din derby n-a existat niciodată diferență de valoare mai mare, evident în favoarea Stelei!

Sigur, nimeni nu-i poate închide gura lui Dinu, autoritate în materie, simbol și legendă vie. Pe de altă parte însă, nu strica să se fi abținut deoarece e de presupus că vorbele sale, rostite înaintea partidei, nu i-au mobilizat pe băieții lui Țălnar. Sînt chestiuni pe care e de preferat să le ții pentru tine, nu să le exprimi public. Și cînd ai dreptate, nu-i recomandabil să-i înfrunți pe cei care te plătesc.  Nu folosește nimănui să înoate contra curentului.

Observ că în acest nesfîrșit schimb de săgeți veninoase, “Stoica e un huligan incontestabil” (FC Dinamo), “M-am săturat de obrăzniciile lui Negoiță” (Stoica) etc., un singur om și-a păstrat calmul, mintea limpede. Duminică seara, după ce examenul de rezonanță magnetică ar fi dovedit că Vlad Chiricheș n-are ruptură de ligamente și va putea reintra curînd, Laurențiu Reghecampf a analizat situația cu măsură și cu eleganță. Fără patimă, ponderat. “Asta e viața, se mai întîmplă și asemenea accidente, dar e bine cînd nu-s grave. Jucătorii sînt profesioniști, trăiesc din fotbal și ar trebui să se respecte mai mult între ei”, a zis antrenorul Stelei la Dolce Sport, evitînd să comenteze arbitrajul lui Colțescu și declarațiile lui Negoiță.

Clar că Strătilă a fost mai puțin vinovat decît s-a crezut. Mai departe, aflat în postura celui care riscă să piardă măcar un titular înaintea calificărilor de Champions League, ori chiar doi, alt tehnician s-ar fi ambalat. Ar fi făcut, îmi cer iertare, spume la gură. Nu însă, spre lauda lui, și Reghecampf, care s-a mulțumit să menționeze că “Strătilă a avut o intrare exagerată la Chiricheș”. Atît, nici o acuză, nici o amenințare, atitudine de domn și de campion.

Comentarii (86)Adaugă comentariu

Pick Pook (8 comentarii)  •  13 mai 2013, 18:39

A fost o pură întâmplare sau norocul lui Chiricheş că Strătilă nu l-a scos definitiv din fotbal pe stelist. Nu mi se pare corect ca dl. Ioaniţoaia să-i acorde circumstanţe atenuante dinamovistului…vezi Doamne că a sărit toată lumea să-l acuze pe Stratilă, pentrucă acesta l-a scos definitiv din fotbal pe Chiricheş. Pentru atacul vizibil intenţionat în toate imaginile TV, îţi mulţumim Strătilă, fii consecvent, data viitoare ai să reuşeşti, insistă – Ioaniţoaia veghează şi te va apăra….

je (32 comentarii)  •  13 mai 2013, 18:40

Dle Ioanitoia,
daca Cornel Dinu are coloana vetebrala si curajul sa-l infrunte pe cel care il plateste ..este problema domniei sale…dar incetati cu sfaturi de genul ca trebuie sa tina capul plecat…daca dumneata in fata sefului alegi sa ti capul plecat, treaba dumitale, dar asta nu inseamna ca decizia dumitale este litera de lege pt toti.
respect Cornel Dinu…
am uitat… o precizare….sunt stelist!!

unroman (1 comentarii)  •  13 mai 2013, 18:45

Tocmai aceasta atitudine umanista la adresa unor agresori, reprezinta cancerul societatii moderne. Stratila a intrat voit, cu talpa in fata, fara rationament…trebuia aspru pedepsit, fie de arbitru, fie ulterior de comisia de disciplina. Latovlevici se afla intr-o situatie similara. Nu poti sa treci atat de usor peste niste actiuni ce curma o cariera, ce curma „viata fotbalistica” a unui tanar , ce curma visele pentru care si-a sacrificat intreaga copilarie. Umanismul exagerat ne macina de peste 200 de ani si am ajuns sa traim vremuri in care un criminal are mai multe drepturi decat un cetatean cinstit, o minoritate sa aiba mai multe drepturi decat majoritatea…etc. Probabil ca nici marchizul Becarria nu ar fi promovat atat de mult inceputul unei justitii umaniste, daca ar fi stiut cata amploare va lua fenomenul cateva sute de ani mai tarziu. Cand lupti impotriva unei societati feudale este de inteles o astfel de atitudine, dar astazi sa tratezi atat de usor niste gesturi criminale imi pare usor deplasat si in defavoarea celor ce aleg sa traiasca rational…

alex (3 comentarii)  •  13 mai 2013, 18:48

Reghe este un tip ponderat, singurul de la Steaua. Stoica este o gaita, o muiere proasta cu o gura spurcata. Este un fanfaron. Cat despre Negoita, vai de dinamo. Un patron prost si cu o gura mare. E mai prost de 10 ori ca becali.

danut82 (7 comentarii)  •  13 mai 2013, 18:55

cand am fost furati in tur de arbitrul belgian nu s a mai facaut asa mare tamtam!!!!pai daca era steaua furata in halul ala ca in tur …inebuneau toti si toata presa!!!asa ne place noua sa nu fim corecti!!

aius (133 comentarii)  •  13 mai 2013, 19:16

intreb inca odata:de ce steaua nu este dezafiliata?!

Serghei (107 comentarii)  •  13 mai 2013, 19:34

Chiriches a scapat ieftin fata de ce putea sa pateasca – adica ruptura de ligamente, cea mai groaznica accidentare pentru un fotbalist. Asta NU inseamna ca intrarea a fost mai putin violenta fata de cum s-a estimat. Revin cu exemplul cu faultul lui Ramos la Messi in Barca Real 5-0. Sergio Ramos a dat atunci in glezna lui Messi cat a putut, ca disperatul. Iar piticu’ n-a avut nici pe dracu. S-a ridicat si a jucat in continuare in aplauzele unui stadion intreg. O judecata stramba ar zice ca faultul n-a fost dur. Una dreapta ar zice ca faultul a fost cu adevarat grosolan, dar Messi a avut noroc. Asa si aici, Chiriches a avut noroc, pentru ca a scapat doar cu o entorsa de genunchi in urma unui fault criminal care, in alta zi, s-ar fi putut solda foarte usor o incheiere de cariera timpurie a celui mai bun jucator roman in acest moment.

jeryman (24 comentarii)  •  13 mai 2013, 19:53

la fel de criminal ca stratila a intrat si latovlevici in prima repriza precum si pimtili si bourceanu in meciul cu petrolul urmarea doar galbene cind trbuiau eliminati dar datorita faptului ca toata lumea sunt slugile ciobanului de la mitica brutarie pina la ultimul zgarie hartie arbitrilor le este frica sa ia masura extrema impotriva unui jucator de la steaua ca nu mai vede meciuri in divizia a bricheta stie

jeryman (24 comentarii)  •  13 mai 2013, 19:55

mielul gardos nu este un criminal a mai intrat bacila de la accidentarea mult mai grava nu deci mielul gardos a suflat prieteneste catre bacila si el si-a rupt piciorul din prietenie

jeryman (24 comentarii)  •  13 mai 2013, 19:57

daca scrii un comentariu mai acid despre steluta iti apare ca nu este cuvincios halal ziar

qpax (59 comentarii)  •  13 mai 2013, 20:02

Cornel Dinu are dreptate, de data asta … Dinamo a trait mereu din minciuna si din propaganda de ‘grand’ pe care i-o faceti in presa, mai putin unde conteaza, in cupele europene. Si acum ocupa o pozitie in clasament mult peste valoarea fotbalistilor si calitatea fotbalului pe care il practica … la ‘derby-ul’ trecut i-ati aparat cu ‘arbitru belgian’ care vezi doamne a facut praf meciul ca nu i-au dat lui Dinamo 100 de penalty-uri si ne-au dat noua unul clar din avion! Superioritatea Stelei a fost la fel de clara, ambele echipe bazandu-se in mare pe acelasi lot de jucatori!

Acum ii atacati pe cei care indraznesc sa spuna adevarul, realizand la batranete ca propaganda kgb-ista nu poate sa te ridice decat pana la un anumit nivel in capitalism. Mobilizarea nu poate face diferenta decat daca diferenta de valoare este minima, sau cand cealalta echipa chiar nu-i pasa. Daca amandoua echipele se mobilizeaza la miza meciului, valoarea facve diferenta.

Fostelor simboluri steliste le-ati luat apararea in raport cu conducerea Stelei (si a antrenorului) si cand spuneau numai aberatii … acum folositi cu totul alta unitate de masura, desi diferenta de valoare si de rezultate dintre Steaua si Dinamo, este atat de clara incat cine nu o accepta si nu o spune, are nevoie de consultatii psihice de specialitate!

Asta sunteti d-voastra … incercati sa mentineti un echilibru, acolo unde el nu exista, intre 2 echipe, 2 cluburi, 2 fandomuri aflate in galaxii total diferite. Clubul Dinamo a investit in media romaneasca, noi am investit in fotbalisti, ei in forma fotbalului, noi in fondul acestuia. Pacat ca sunt echipe mult mai bune decat Dinamo la ora asta si in fata lor, si in spatele lor, care investesc si ele in fond, si nu le bagati in seama.

Pentru astia care mai cunoastem fotbal, putin … ‘derby de Romania’ nu mai exista demult, pentru restul … mintiti-i in continuare, pentru ca merita!

Lucid (5 comentarii)  •  13 mai 2013, 20:09

@Aius…….Eu ma intreb cum ai reusit sa deschizi calculatorul. ‘geniule’!

Marc (21 comentarii)  •  13 mai 2013, 20:25

Je, faci teoria chibritului. Daca Negoita il da afara pe Dinu, care nu face nimic la club, ii platesti tu salariul? Sa faci pe desteptul nu inseamna sa ai coloana vertebrala. Ma distreaza cei care ii dau lectii de viata lui Ioanitoaia.

lenan (22 comentarii)  •  13 mai 2013, 20:29

Adevarul e, daca exista vreunul desigur, ca o mare parte din vina o are si presa, pentru toate aceste „inveninari” de situatie. Provocari de declaratii (drept e ca si ai cu cine, mai ales in fotbal), declaratii trunchiate si scoase din context, cautarea extraordinarului si „rating-ului” cu orice pret nu au cum sa genereze sau sa intretina o situatie de normalitate. Pentru ca intr-o situatie de normalitate, vinzarile si vizitele pe site scad. Cu scaderea lor, scad si salariile jurnalistilor, deci o mare parte a problemei se situeaza aici.

Cealalta parte a problemei vine din faptul ca in societatea romaneasca au ajuns la putere oameni cu bani, insa averea a fost facuta in marea majoritate a cazurilor pe cai ilegale. Aceleasi deci pe care le folosesc si azi pentru a avea un profit rapid si mare. Nu conteaza pe cine „calca” pentru asta.

Ce mai ramine si care mai sint sansele noastre?

Ei bine… sint mici de tot. Generatia tinara sa mai iasa putin „pe afara” (desi trebuie avut grija, pentru ca si „afara” a inceput „politicul putred” sa cistige teren) si sa vina cu o dorinta de asanare a acestor mizerii.

Stiu ca se spune (si sint intr-o oarecare masura de acord) ca „Cine nu are batrini sa-si cumpere”. Din pacate noi avem prea multi, iar cei de „calitate” isi vad de treaba lor, scirbiti de „tigania” (n-am nimic cu rromii) asta si goana permanenta dupa senzational.

Asa ca, in concluzie, Reghe are defectele sale (ca toata lumea), insa „umblatul” pe afara i-a insuflat, in mod cert, aceasta diplomatie, care nu e pe placul presei, pentru ca nu e minic „scandalos” in atitudinea sa.

Daca doriti o dovada a rindurilor mele, cititi comentariile la acest articol, care se vrea „impaciuitor”. Marea majoritate a „concetatenilor” profita pentru a balacarii pe unul si pe altul sau sa aduca aminte de „nushce” fae din trecut. Adica sa generalizeze dind exemple punctuale si sa readuca „dezbaterea” pe terenul gilcevei.

„Desteapta-te romane, din somnul cel de moarte”!! Cita „actualitate” in versurile acestea, insa stim bine ca istoria este ciclica…

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  13 mai 2013, 20:31

qpax, tu esti altul care aiurezi. Cine i-a luat apararea arbitrului belgian, cand i-a sustinut Dl Ioanitoaia pe fostii stelisti, ce atitudine kgb-ista si alte multe aberatii. Unii chiar ardeti gazul pe net si va credeti buricul pamantului. Niste cocliti…

Murmurel (7 comentarii)  •  13 mai 2013, 20:32

„Nu folosește nimănui să înoate contra curentului”. Asta e mottoul lui nea Ovi. Orice comentariu e de prisos. Ce ar fi zis Galilei despre o asemenea deviza?

Alec (1 comentarii)  •  13 mai 2013, 20:40

Stratila trebuia eliminat si se terminau cu comentariile. Dar cartonas rosu se da numai pentru CFR, vezi CIRCOTECA numita Milanov. Tam-tam prin ziare, macelar, din rupti 5-7-9 etc iar peste numai o saptamana Milanov e…apt de joc. Precum in romania…iar Ioanitioaia ar trebui sa scrie despre cum se inchid ochii intr-o parte si nicidecum despre jungla din bucuresti.

ddt (194 comentarii)  •  13 mai 2013, 20:46

nu stiu daca chiar de domn si campion. cind a vazut ca meciul degenereaza in loc sa dea din brate toata repriza sarbatorindu-se mai bine se gindea cum sa evite accidentele de genul celor petrecute. daca chiriches va juca in continuare, are noroc. Becali ii va aduce jucatorii pe care ii vrea el, cazul Ripa, nu cei pe care ii viseaza domnul si campionul Laur Reghecampf.

groparu (52 comentarii)  •  13 mai 2013, 21:02

Adevaruri:(1) Stratila nu a faultat intentionat, a faultat din prostie , sau ma rog , sa zicem ca faza s-a petrecut instantaneu. Realitate e ca in momentul impactului nici nu s-a uitat la adversar dovada ca si Stratila a facut o rotatie prin aer. Lasind la o parte faza cu pricina eu spun ca baiatul asta are o serie de calitati pe care nici un antrenor nu a stiut sa le puna in evidenta.
(2) Dinu are dreptate. V-am mai spus eu am vazut sau ascultat toate partidele Steau -Dinamo. Niciodata nu a fost o discrepanta valorica asa de mare ca la meciul recent disputat. Si asta deoarece Becali a investit a filtrat si a retinut ce e valoros facind o echipa tare pe cind Badea nu a investit ci a vindut tot ce era mai bun aducind in schimb jucatori liberi de contract dar fara valoare sau jucatori anonimi . In felul acesta Steaua e peste Dinamo de ceva timp in meciurile directe. Voi continua…

arh.Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  13 mai 2013, 21:19

Sa fie clar, copita salbatico-animaliera a lui „stratila”, nu are comparatii. Uitati-va cu atentie la imagini video sau statice (foto) si o sa va lamuriti cum a fost. Conducerea lui Dinamo, sa stea in banca ei de superficialitate si neputinta fotbalistica, caci ea a atatat cainii rosii din teren la faulturi incredibile. Stratila si altii au primit sfaturi huliganice din partea militienilor dinamovisti din conducerea clubului. Eu nu cred ca jucatorii au raspuns cu rautate din capul lor. „Cineva”, acolo sus la dinamo, le-a trasat sarcini stricte jucatorilor sa rupa totul ca sa castige dinamo. Pe Clubul Dinamo, l-as pedepsi drastic. 1. Sase luni fara spectatori dinamovisti pe teren. 2. Amenda 300000 de euro pentru incidente, brichete, pocnitori si alte instrumente de foc ce s-au vazut pe teren, injurii, bruscari, etc., clubului Dinamo, ca sa se invete minte ca dinamo nu e buricul pamantului in fotbalul Romanesc actual, ci, un caine fara vlaga, fara materie cenusie in cap, fara o orientare tactico-strategica in a folosi balonul rotund, si altele. Atentie din nou: „Faultul lui Stratila este un act criminal pe un teren de fotbal, si trebuie pedepsit de judecatori”. Trebuie ca acest individ, sa fie exmatriculat pe viata, din FOTBAL. Atat, si nimic mai mult. SANATATE. Hai Steaua!

Serghei (107 comentarii)  •  13 mai 2013, 21:48

Asa ca, in concluzie, Reghe are defectele sale (ca toata lumea), insa “umblatul” pe afara i-a insuflat, in mod cert, aceasta diplomatie, care nu e pe placul presei, pentru ca nu e minic “scandalos” in atitudinea sa.

@lenan, asa este. Sunt de acord cu tine in mai multe privinte, fiindca ai genul de discurs pe care-l afisez si eu aici de mai multe luni de zile.

Daca stam si luam putinele iesiri in decor ale lui Reghecampf de cand a venit la Steaua, ele au venit in urma unor provocari ale presei. Presa isi fabrica evenimentele apoi, semn maxim de ipocrizie, le comenteaza critic si acid.

Pe de-o parte, presa incurajeaza aparitia conflictelor (dupa cum ai zis si tu, in tara asta, cel mai bine vand sanii pitipoancelor si scandalurile din fotbal – uneori, le-am vazut si combinate), iar pe de alta parte se arata oripilata ca ele au loc. Situatia de normalitate nu vinde, asa ca presa nu amageste pe nimeni zicand ca vrea ca lucrurile sa fie normale in fotbalul romanesc.

De fapt, presa vrea actiune. Actiune inseamna pungi de lichid aruncate in antrenori, injuraturi intre oficiali de la ehcipe adverse, ironii intre echipe s.a.m.d. Asa ca face tot posibilul sa transforme orice chichita intr-un conflict. Precum un intreg tam-tam despre faptul ca stelistii n-au dat autografe la un amical pe care l-au jucat tocmai pentru fani (cu Braila). Concluzia? Steaua isi bate joc de fani.

Mai grav nu e ca presa umfla nimicurile pentru a le servi drept stiri-bombe. Pe gsp si sport.ro am vazut cinci stiri la interval de o zi care anuntau ba ca Chiriches sta 8 luni, ba 2 luni, ba ca poate sa joace si maine, ba ca Milan nu-l mai vrea ca s-a accidentat, ba ca nu stiu ce. Asta desi se stia ca pana luni sau cel mai devreme duminica nu se putea face un RMN serios.

Toate pachetele alea de stiri cu accidentarea lui Chiriches au fost scrise la misto. Stiau ca stelistii vor intra repede dupa meci sa vada cum e cu Chiriches, asa ca au pus stiri fara nicio baza factuala.

lord belial (138 comentarii)  •  13 mai 2013, 21:57

pai poate invata si dl ioanitoaia de la dl reghe ce inseamna sa fii si elegant si nepartinitor

dr. jivago (4 comentarii)  •  13 mai 2013, 21:59

ioanitoaia, dle, ne -ai exasperat cu articolele astea tipar ,, o mana spala pe alta,,.. sunt atit de nataflete… esti penibil , sa iei ptr compuneri de clasa a doua un purcoi de bani… cit despre sfaturile adresate lui cornel dinu, am o rugaminte, abtine-te si nu-l enerva… o sa mature pe jos cu tine…

lord belial (138 comentarii)  •  13 mai 2013, 22:00

STEAUA > PETROLUB>CRAPID>CHEFERE>dinamu
CAMPIONII, CAMPIONII, OLE OLE OLE

doar asta conteaza, restul sint niste vorbe insailate de nea ioanitoaia sa mai atraga niste trafic aici pe blogul ‘mnealui, vorbe care ne doare capul cind le citim in fuga, asta daca le citim at all

Alex (161 comentarii)  •  13 mai 2013, 22:17

Stratila mai putin vinovat decat s-a crezut ? Hai sa fim seriosi ,faptul ca nu i-a cauzat o fractura a fost o pura intamplare, probabil o diferenta de cativa milimetri sau centimetri. E ca si cum unul iti implanta cutitul in abdomen dar nu mori pentru ca n-a nimerit niciun organ vital.Toata lumea vorbeste de sanctionarea macelarului pe baza probei video,masura neprevazuta in regulament se pare, dar nimeni nu zice nimic de suicidarul Coltescu. Oare cum a mai fost mentinut in arbitraj un individ cu un psihic atat de labil ?

ghita din cotet :)) (25 comentarii)  •  13 mai 2013, 22:18

Pai daca il elimina pe stratila , iesea scandal mare, ca si latovlevici merita rosu, si daca lu stratila ii dadea rosu si lui nu, se lasa cu acuzatii grave, asa mai bine ca nu l-a eliminat.

lord belial (138 comentarii)  •  13 mai 2013, 22:59

„Clar că Strătilă a fost mai puțin vinovat decît s-a crezut. ”

sigur ca da. ce ti-ai mai fi schimbat discursul daca ii troznea omului osul si i s-ar fi rupt toate cele prin el. serios, dle ioanitoaia, ati luat in calcul retragerea din presa scrisa? sau, mai bine, sa comiteti cite un editorial doar o data pe luna? si sa faceti mai multe ciorne inainte sa treceti pe curat/

serios, sinteti dezamagitor si sub raport stilistic si ideatic. sa stiti ca nu toti cititorii gsp au patru clase, poate incercati sa mai ridicati putin standardele? asta daca puteti, desigur

Student (1 comentarii)  •  13 mai 2013, 23:05

Ovidiu Ioanitoaia mi-a fost profesor la jurnalism si mi-am dat seama ca omul e doxar. Vorbeste 5 limbi straine, stie latina si greaca veche. A vazut lumea, a citit mult, a scris carti, sa nu fie unii convinsi ca Dinu l-ar putea baga in cofa. Ioanitoaia e greu de batut in materie de cultura generala, dar nu ii place sa faca caz de asta.

Eugen DELCEA (56 comentarii)  •  14 mai 2013, 3:25

Domnule Ioaniţoaia, pentru că ne ştim din 1995, ca ziarişti, îmi permit să vă pun o întrebare din domeniu : dacă acest blog funcţionează foarte bine, fără excese etc, cititorii având acces uşor şi civilizat, de ce a fost nevoie ca pe gsp.ro să complicaţi lucrurile şi să nu aveţi comentarii ?! Alta, personală. De doi ani nu mai am acces, sub diverse forme, pe gsp.ro. Nu obişnuiesc anonimităţi şi alte adrese de mail, deci datele mele nu erau un secret. Când aţi introdus trierea cu date personale, mi s-a refuzat mereu accesul pentru că…adresa de mail era greşită !!! O metodă „modernă” de a interzice accesul cuiva…De când am ajuns persona non grata la gsp ? Pentru ce ? Ştiţi foarte bine că am destule de spus şi nu o fac anapoda, am fost ziarist de anchetă şi ştiu ce scriu şi scriu ce ştiu, cu dovezi…Inclusiv despre indivizi care se cred intangibili din domeniul fotbalului.

Stefan (15 comentarii)  •  14 mai 2013, 8:33

Au mai fost si alte cazuri in care atitudinea sau delcaratiile lui Reghecampf difera substantial de balacarelile specifice din fotbalul nostru si pe care ziaristii le-au trecut cu vederea, oprindu-se doar asupra unor scapari sau sa interpretand dupa bunul plac titlurile altor ziaristi.
Pe la inceputul sezonului, cand Steaua juca in in preliminarii + campionat + cupa, cand toti ziaristii il bateau la cap cu intrebari de genul „nu sunt obositi jucatorii?” el raspundea : „de ce sa fie obositi? Le place sa joace fotbal, de-aia s-au apucat. Si de-aia am facut pregatire”. Alti antrenori se plangeau dupa 3 meciuri jucate in 8 zile : „vai, jucatorii sunt obositi, jucam din 3 in 3 zile, etc”. Uitati-va acum la Popa si Rusescu care nu vor sa intre in vacanta.
Cand toata lumea dadea Steaua ca victima sigura cu Ajax iar Becali nici macar nu mai credea in victorie, dar nici nu era suparatm, el raspundea „stai linistit, batem si ne calificam” (si o facea in cel mai sincer mod cu putinta, crezand 100% in ce spune, nu erau doar declaratii de moral trase de par).
Si, preferata mea, declaratia pe care i-a bagat in ceata pe toti ziaristi (a fost incadrata la categoria „bule”) : „prin victoriile de acum pregatim infrangerile care vor veni” – da asa e in fotbal, sigur vor veni si infrangeri dupa victorii, important e ca jucatorii sa nu cada psihic dupa o infrangere si un caz izolat sa se transforme intr-o perioada mai proasta.
Ar trebui sa se mai gandeasca unii ziaristi (gen Geambasu, care sterge comentarii cand i se demonstreaza ca nu e capabil sa inteleaga ce face antrenorul Stelei) cand declara ca Reghecampf nu e un pun pedagog.

Meka (11 comentarii)  •  14 mai 2013, 8:39

Stratila asta nu merita nici doi scupati dupa ce a facut.. locul lui este in divizia judeteana unde se preteaza perfect la aceste procedee de „fotbalist” second hand. Sa se bata cu taranii prin ligile inferioare .. mai mult nu ar merita.

adi (2 comentarii)  •  14 mai 2013, 8:51

Reghe cred c-o arde numai pe xanax.

Pepi (1 comentarii)  •  14 mai 2013, 9:10

Un articol intr-adevar bun ! Nici nu ma asteptam la altceva ! Intr-o tara in care presa sportiva imita ziarele de scandal ramaneti unul dintre putinii ziaristi cu vertebrele intacte ! FELICITARI ! Am o singura intrebare in schimb : De ce in primele 10 secunde de dupa faultul respectiv stratila (scris cu litera mica intentionat) radea ? Cum poti face acest lucru cand stii ca ai pus talpa pe genunchi ? Asta e ura si nesimtire ! Trebuia mentionat si faptul ca declaratiile celor doi accidentati din meci au fost la fel de merituoase ca ale antrenorului !

eu (1 comentarii)  •  14 mai 2013, 9:15

daca nu castiga steaua nu stiu cat de diplomat mai era reghe..

peppe (21 comentarii)  •  14 mai 2013, 9:17

pai oierii,sunt intrigati de ce Stratila nu a fost eliminat,dar despre macelarul lor lato nu zic nimica sidehuliganul lor Mimi

LEFTER POPESCU (46 comentarii)  •  14 mai 2013, 15:03

D-le Ovidiu , dumneavoastra sigur stiti, chiar daca mai tanarul dvs. coleg , d-l Tolontan nu stie ; Cornel Dinu a mai fost in curtea Stelei si cu ajutorul acesteia a ajuns sa antreneze pe ASA Tg. Mures in sezonul 1987-1988, intr-un moment cand nu mai era agreat sub nicio forma la clubul Dinamo . URA omului Cornel Dinu nu are margini, el calcand pe cadrave pentru propriu interes. Ca exemplul , in 1990 devenind secretar de stat a dorit razbunare , cerand desfintarea clubului Dinamo. Chiar daca cererea sa venea perfect pe sangele varsat de tinerii morti in 1989 , el se gandea doar la razbunarea sa . ps- D-le Ovidiu ,va rog mult, multumitii d-lui Tolontan din partea mea pentru ca mi-a interzis sa-i mai scriu opiniile mele in josul articolelor sale !

Comentează