Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Luaţi aminte la Dan Petrescu!

Încununat pe neaşteptate, dar pe merit, campion al României cu Unirea Urziceni, triumf trăit în 2009, Dan Petrescu a confirmat cu brio în Rusia.

Mai întîi a promovat-o pe Kuban Krasnodar în prima divizie, după care a convins pe […]

miercuri, 23 ianuarie 2013, 12:23

Încununat pe neaşteptate, dar pe merit, campion al României cu Unirea Urziceni, triumf trăit în 2009, Dan Petrescu a confirmat cu brio în Rusia.

Mai întîi a promovat-o pe Kuban Krasnodar în prima divizie, după care a convins pe banca lui Dinamo Moscova: a găsit trupa finanţată de VTB Bank în postura de lanternă roşie, cu un picior în groapă, dar a dus-o în ritm susţinut spre mijlocul clasamentului, chiar către zona cupelor europene!!! A realizat 30 de puncte în 14 etape, un procentaj de reuşită spectaculos, de peste 71 la sută!

Mergînd din victorie în victorie, cîştigînd majoritatea meciurilor importante ale sezonului de toamnă, între care derby-urile moscovite cu Spartak (5-1), cu TSKA (2-0) şi cu Lokomotiv (3-2), toate contînd ca deplasări, Petrescu a devenit un antrenor pe val. Foarte en vogue printre străini, ba chiar printre unii care, trufaşii moştenitori ai unui imperiu destrămat, nu prea obişnuiesc să se entuziasmeze.

Spre lauda lui, deşi preţuit de suporteri şi complimentat de specialişti, Bursucul n-a pierdut măsura, ci a rămas cu picioarele pe pămînt, modest, în banca lui. Că nu şi-a luat viteză, cum se mai întîmplă, s-a văzut şi din conversaţia purtată zilele trecute în Spania cu reporterii Gazetei. Ar fi destule de selectat din interviul respectiv, judecăţi ce-l prezintă pe Dan Petrescu maturizat, cum îl prinde bine pe un tehnician care nu mai reprezintă, la 45 de ani,  o speranţă, o promisiune. Misiunea lui e să demonstreze fără întîrziere. Vremea încercărilor a trecut pentru el şi trenul acela nu se mai întoarce.

V-aş îndemna să reţineţi relatarea Bursucului cu privire la raporturile cu Ghenadi Soloviov, şeful lui direct, preşedintele lui Dinamo Moscova. Pe lîngă că nici măcar nu-i pomeneşte numele, Dan povesteşte că „ne-am văzut de cîteva ori, dar n-avem o relaţie apropiată. Adică discutăm foarte, foarte rar şi numai la victorii. La înfrîngeri nu m-a sunat să-mi ceară explicaţii. Nu m-a întrebat niciodată ce echipă vreau să folosesc şi nu mi-a dat vreo sugestie”.

Ca lucrurile să fie mai clare, Bursucul zice despre conducătorii celor mai importante cluburi ruseşti că „habar n-am cum arată  sau cine sînt! Nu-i ştiu, nu apar nicăieri, sînt discreţi, nu ca la noi”!!! Comparaţia ar trebui să ne dea de gîndit, de reflectat. Chiar să ne deschidă ochii că, atîta timp cît va fi mai mult vorbit la televizor decît jucat pe teren, mai des trafic de vorbe goale şi mai rar încleştare de bărbaţi, fotbalul românesc va progresa în ritm de melc. Sau, încă mai trist, nu va progresa deloc. Cine are urechi de auzit să mai tacă!

Comentarii (48)Adaugă comentariu

speedy (128 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 12:44

sunt impresionat de-a dreptul. dar vin si eu cu o intrebare de om simplu: cine ii scoate din anonimat pe conducatori? cine ii vaneaza pe Becali, Borcea, Copos, Paszkany? cine ii suna sa-i interebe de parere au de meci, de arbitraj? Noi sau ziaristii?
Nu cumva presa e de vina ca toata lumea stie cine e Becali, Borcea?

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 12:48

Articol foarte bun …numai ca Bursucea si cu Bucsaru au cumparat titlu in 2009 …iar ca sa confirmi in Rusia trebuie sa termini macar pe podium …ca ai tu niste victorii izolate care nu te ajuta sa termini in primele trei nu intereseaza pe nimeni .
Cine stie unde se uita Bursucea …la ce programe Tv …de nu i vede nicaieri pe conducatorii de cluburi …probabil la cele romanesti .

AndreiDinGalati (33 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 13:09

pai asa e si normal intr-un fotbal care vrea sa progreseze daca e sa ne uitam la campionatele tari din vest sau chiar si la campionatele din vecinatate care au trecut precum acceleratul pe langa noi gen Ucraina si Rusia, urmeaza Azerbaidjan si restul statelor ex sovietice unde se vad cresteri majore si investitii masive in infrastructura.chiar si tarile asiatice au dat amploare fotbalului daca i-ar integra in competitiile europene ne-ar da clasa.si la noi nu toti conducatorii de cluburi sunt oligofreni ca personajul cheie al fotbalului romanesc.si cea mai mare parte de vina o vad in presa care a promovat asa ceva , pai acum 5-6 ani cand isi facuse partid radeam cu gura pana la urechi de candidatura dumnealui dar cu ajutorul asa zisei prese cumulata cu prostia si indobitocirea poporului a ajuns europarlamentar , acum parlamentar (culmea ironiei si la comisia juridica) asa ca in urmatorii ani nu ma mira sa ajunga presedinte sau minim prim ministru. asa ca nu inteleg de ce va mira starea in care s-a ajuns in conditiile in care sefii de trusturi , sefii de redactii intre care va includ si pe dumneavoastra permiteti si chiar trimiteti subordonatii sa promoveze incultura si grotescul si apoi va lamentati „vai doamne unde a ajuns analfabetul x sau uite in ce hal a ajuns sportul si societatea”. de la prosti nu ai ce cere dar la oamenii inteligenti vad doar ipocrizie

Madalina (13 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 13:50

De acord cu speedy. Becali a cautat faima, de aia a si cumparat Steaua si se chinuie sa apara la tv cu fiecare ocazie. Ceilalti au fost scoti la iveala de voi, cei din presa. Voi i-ati vanat, ati dat non-stiri despre ei, i-ati invitat in platouri, le-ati dat gustul pentru „celebritate” si acum nu le mai ajunge. Sau, cand le ajunge lor, nu va ajunge voua. Trebuie sa mergeti, sa-i pozati in concediu, la nunti, la botezuri.
As da vina si pe public pentru ca se uita la asa ceva. Numai ca impresia mea este ca totusi publicul nu gusta asta. Nu inteleg de ce mai apar toate aceste „stiri”.

Madalina (13 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 13:53

Ovidiu, victoriile nu sunt atat de izolate can ai procentaj de succes 75%. Iar faptul ca pentru a demonstra in Rusia trebuie sa termini pe podium este o prostie. Mai conteaza si de unde ai inceput, nu toate campionatele sunt atat de usoare incat sa permita telenovele ca la noi, Cenusareasa venita din divizia B, campioana, intr-un singur an! Faptul ca avansezi multe locuri intr-un campionat este demonstratie clara ca echipa o duce mai bine. Daca va termina sau nu intre primele trei? Poate, poate nu. Poate la anu’. Nu toate succesele se intampla peste noapte.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 13:54

Nu va mai luati dupa Bursucea …nu prezinta prea mare incredere !!!

Peron (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 14:03

Cata ipocrizie! Cine scrie despre conducatori? Cine ai invita la procesul etapei?….

ion (93 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 14:15

Nea Ovidiu, pai cine-i suna bre sa-i intrebe pe Oligofrenii astia? Ii sun eu? Nu-i suni matale? Mai stii cand ai debutat cu Procesul Etapei ca primeai telefoane de la telespectatori? Acum numai cu jegurile gen Mitica, Gigi, Borcea vorbesti. Ia sa nu-i mai bagati in seama, poate vom progresa.

speedy (128 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 14:24

ovidiu> nu si cand iei echipa de pe ultimul loc. 30 de puncte in 14 etape e f mult pt o echipa din coada clasamentului. obtine tu 30 de puncte cu Severinul in tot returul si te propunem la titlul de magicianul anului :). deja vei fi mai mult decat un antrenor 😉

alex (46 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 14:26

Serios nea Ovidiu? Pai normal ca patronii lor nu apar in presa pentru ca nu sunt efectiv vanati de repoteri carora „le pasa de sport, poate prea mult”, nu doarme nimeni la ei la poarta ca sa zmulga o declaratie. Oare cine e de vina ca patronii de la noi ne intoxica zilnic? Vin ei si bat la usa redactiei sa dea declaratii sau ziaristii se gudura pe langa ei in cel mai grotesc mod posibil? CINE promoveaza cancanul, lipsa de cultura si mediocritatea? Sa ne deschida Dan Petrescu ochii…pai nu e nevoie domnule Ioanitoaia ca mereu cand ii deschidem singuri dam de gigi, porumboiu sau alt „geniu” !!!! Felicitari ca va pasa e sport..

eugen (2 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 14:29

De acord cu speedy!
In alta ordine de idei: aveti lipsa de subiecte de actualitate „nea ovi” sau incercati sa intrati pe sub pielea unei personalitati cu un trend ascendent??? Nu de alta dar puteati sa scrieti asta despre D.P. si acum o luna si/sau peste o luna !

lord belial (434 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 14:37

daca ar tacea conducatorii din fotbal cum ipocrit va doriti, voi, astia de la gsp, ati ajunge la un trafic subtire pe site si la un tiraj si mai subtire in presa.
daca ati incerca sa faceti o revista exclusiv axata pe sport si nu pe cancan, daca ati incerca sa fiti gazetta delo sport, spre exemplu, ati ramine fara cititori.
iar dvs, dle ioanitoaia, sinteti unul dintre artizanii acestor furtuni in pahare cu apa. chiar cind va intrebati ipocrit retoric de ce nu tac conducatorii de fotbal, va trimit to catre un articol din gazeta, acela in care faceti un rezumat al celor 10 ani in care becali a devenit figura publica pe seama popularitatii stelei. ia nu-i mai sunati voi dupa meciuri sa certe fotbalisti in direct, sa vedem, or sa taca atunci sau o sa scrie pe blog, precum copos?

John Doe (3 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 14:38

„A realizat 30 de puncte în 14 etape, un procentaj de reuşită spectaculos, de peste 75 la sută!”

30 de puncte din 42 posibile reprezinta un procent de 71,42%

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 14:48

speedy Bursucea nu i cu Severinul …Bursucea este cu Dinamo …a plecat dupa 5 etape in care rusii nu virasera banii la jucatori ca sa scape de fostul antrenor …Iar revenind la subiect Bursucea le infloreste eu nu l cred …Bursucea are un Ferrari nu un trabant …daca e bun conducator ajunge macar pe 3 …

Rares (7 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 14:56

cu tot respectul pt dvs, domnule Ioanitoaia, mi se pare ca ne luati de prosti. Sunteti numarul 1 in Gazeta Sporturilor, de ce nu luati o decizie f simpla la prima vedere : gigi, porcea sau oricare altul de seama lor sa NU MAI APARA timp de jumatate de an in ziarul dvs. Ce ziceti, eh? Dar cum sa nu mai scrieti de ei cand de fapt de acolo va finantati dvs.. din manipulare si dezinformare. of of.. Romanie Romanie..

marcelinho (5 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 14:59

Ei n-au nevoie de publicitate, dimpotriva. Cu cit mai discreti sunt, cu atit mai putin stie Putin:))

deco (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 15:07

magnatii rusi care dau bani nu au atata pasiune pt fotbal, iar ceea ce investesc pare putin la averile lor…asa ca nu se streseaza, nu se implica. unii ca Ahmetov sunt populari, pt ca sunt mai pasionati. totusi GB e unic…
pt asta tot tinem cu steaua…

AdiD (5 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 15:20

Ovidiu_3003 esti ca de obicei…. un d0bitoc. Nu ti-l scoti din vocabular si cap pe DanPetrescu asta deloc. Acum macar esti pe topic.d ar de cele mai multe ori esti pe langa. Chiar daca se vb in articol de hagi, gasesti sa il injuri pe Bursucea (dupa cm ii zici). Iar Ovidiu Ianitoaia o da pe langa rau de tot cu finalul articolului. Da domne, esti ipocrit, dupa cum ti-au zis mai mult pe aici. Nu mai esti un gazetar de respectat. esti can-can.

speedy (128 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 15:21

lord belial> nu sunt de acord ca nu i-ar mai citi nimeni. eu sunt unul, dar am mai vazut vreo cateva zeci postand pe aici, si mi-as dori sa vad un ziar de sport adevarat. in care sa vad clasamentele la zi cel putin din prima liga (daca nu si din a doua) la baschet, handbal, rugby, polo. Sa vad stiri si reportaje despre tenis, tenis de masa, popice, sah…nu stiu, despre orice sport. Sa vad niste analize pertinente la meciuri (nu numai la cele de fotbal); interviuri cu oamenii care chiar cunosc si inteleg sportul. Ceva cam cum era „Sportul” pe vremea lui Ceausescu…nu in forma (fara limbaj de lemn si ode inchinate politicienilor), ci in continut. Un astfel de ziar l-as cumpara zilnic, poate chiar m-as abona. Si cred ca multi ar face asta. A, si in fiecare numar cate un articol dedicat unui mare sportiv, fie roman, fie strain. Ma doare sufletul cand vad ca fi-miu habar nu are cine e Nastase, Nadia, Hagi, Maradona sau Gullit in schimb stie toate cancanurile legate de Nila si Cruduta.

speedy (128 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 15:23

john doe>deh, matematica e grea :). Dar oricum e foarte bine cu o echipa plecata de pe ultimul loc. Nu numai in Rusia sau in Romania, ci si in Spania sau Djibouti 😉

bocanci (106 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 15:26

Voi presa il hingheriti pe analfabetu de Gigi sa mai scoata vreo perla si tot voi mimati normalitatea prin editoriale. Faptul ca ‘prinde la populatie’ nu justifica aparitia la tv si prin ziare a mafiotilor si taraturilor.

licurici (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 15:32

Mda, numai presa a reusit aceasta monstruozitate de la noi. Liga noastra ar trebui sa se numeasca liga conducatorilor/interlopilor.
Pai unde ati mai vazut dumneavoastra ca dupa un meci sa suni in direct un impresar sa-l intrebi ce parere are de meci?!? Un impresar?!?
Mass-media a creat acesti monstrii pe care nu va mai saturati sa ni bagati pe git in fiecare zi, si mai intrebati de ce la noi conducatorii sint altfel?

speedy (128 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 15:36

completare la 14> uitasem: si obligatoriu programul meciurilor din campionat/cupa la TOATE sporturile. Uneori sambata sau duminica ma hotarasc pe moment (in functie de timpul pe care il am) sa merg cu baiatul la un meci de handbal sau baschet (indiferent de competitie, as merge si la oina/junioare sub 14 ani, numai ca sa vada ca exista si alte sporturi in afara de fotbal) si nu gasesc nicaieri un program decent si actualizat. Sa stiu si eu macar cu o zi inainte ce pot vedea in bucuresti 🙂

John Doe (3 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 15:49

Apreciez acest comentariu…

lord belial on 23.01.13 at 2:37 pm

„daca ar tacea conducatorii din fotbal cum ipocrit va doriti, voi, astia de la gsp, ati ajunge la un trafic subtire pe site si la un tiraj si mai subtire in presa.
daca ati incerca sa faceti o revista exclusiv axata pe sport si nu pe cancan, daca ati incerca sa fiti gazetta delo sport, spre exemplu, ati ramine fara cititori.
iar dvs, dle ioanitoaia, sinteti unul dintre artizanii acestor furtuni in pahare cu apa. chiar cind va intrebati ipocrit retoric de ce nu tac conducatorii de fotbal, va trimit to catre un articol din gazeta, acela in care faceti un rezumat al celor 10 ani in care becali a devenit figura publica pe seama popularitatii stelei. ia nu-i mai sunati voi dupa meciuri sa certe fotbalisti in direct, sa vedem, or sa taca atunci sau o sa scrie pe blog, precum copos?”

cristi (17 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 15:50

Am impresia ca pe noi,cititorii on-line,ne credeti prosti.Noi stim cine i-a facut vedete pe acesti patroni nesimtiti. Va rugam nu ne mai confundati cu gloata care sta la palat sau voteaza pentru un bocanc (lasa ca ma descurc numai cu unul,numai sa ne dea).Putina decenta,daca mai aveti si asta pentru toti ziaristii.

Cheetah (2118 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 16:29

@speedy, aveti dreptate si sustin postul Dvs. nr.1.
Cu toate astea, trebuie retinut ca media traieste din audienta, deci e normal sa o vineze si sa caute mai mult pe cei ce „se ofera pe tava” sau sint incintati sa se auda/vada vorbind in direct, daca se poate.
Acesti oameni cauta in fel si chip sa fie cunoscuti bine de toata lumea, e fals ca presa are vreo vina ca ii cauta.
Si mai e ceva: sunt oameni care se pot exprima lejer in public si altii care nu pot pur si simplu sa faca asta, desi ar avea ceva de comunicat. Acestia din urma fiti sigur ca nu sunt vinati de presa.
Felicitari Bursucului pentru rezultate, s-o tina tot asa ca e pe calea buna! El e un baiat serios si in felul asta poate ajunge departe ca antrenor.

paraipan (2 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 16:41

Cata ipocrizie!!!
D-vstra, in goana dupa cititori si telespectatori ati avut o contributie decisiva la ascensiunea acestor nulitati, care sunt sefii de cluburi.
Cine a inceput si continua si azi sa-i mediatizeze?
Cum puteti sa va uitati in oglinda stiind ca ati contribuit indirect la ascensiunea lui Becali in politica, in parlamentul european, in parlamentul Romaniei?
Un pic de rusine, daca decenta s-a dus de mult…

PT. nea OVIDIU (3 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 16:49

MAMAAAAAA , CIT IL MAI LAUZI , ne-ai SPART ! ZICI ,ca e GUARDIOLA ! Nea Ovi , devii penibil !

un oarecare (4 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 18:05

Mare dreptate au cititorii gsp.
Poate totusi exista o speranta pana la urma. Prea multe articole despre jiji si prea multi retarzi se injura la comentariile articoleleor.
Insa spre surprinderea mea, in special la articolele domnului Ioanitoaia cititorii sunt mai inteligenti si au aceiasi parere ca si mine.
PREA MULT GIGI, PORUMB…SI TOATE NONVALORILE.
Si asta intr-un ziar ce a fost de sport candva.
Astept cu nerabdare ziua in care o sa intru pe gazeta si o sa gasesc articole despre sport si sportivii care il practica. Si nu ma refer aici la cum ii rupe dintii Nila lu Cruda.

pepeman (11 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 18:32

„Misiunea lui e să demonstreze fără întîrziere”. Punct? Ce să demonstreze, dle Ioaniţoaia? M-aş fi aşteptat de la dvs la o exprimare peste cea a lui Gică Hagi, care are însă scuza excelenţei la alte capitole.

gilos (328 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 18:37

Nea Ovi,
Matale nici usturoi n-ai mancat, nici gura nu-ti miroase, nu-i asa ?
Cititorii si telespectatorii sunt ahtiati si innebuniti sa fie intoxicati zilnic cu jiji, borcea, mititelu, porumboiu,mm, paskani si toate nulitatile analfabete pe care le perindati prin studiouri !
Ei ( publicul care plateste abonamentul tv ) sunt, cei care nu-si doresc sport si emisiuni sportive de calitate si insista pentru emisiuni infantile pline de dubiosi cercetati penal…
Bravo, nea Ovi, felicitari pentru articol si la mai mare !!

MTS (5 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 18:40

ovidiu_3003 – ai dreptate, poate d-nul Ioanitoaia ar trebui sa se uite, intai, mai ales la meciurile Urziceniului cu Dinamo si cu Timisoara din finalul sezonului 2008-2009, cand acei arbitri straini au fost adusi de catre Giovani Becali, delegat expres in acest sens; a fost un titlu obtinut rusinos, nu te poti mandri cu asa ceva!

Rada (3 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 19:38

O gramada de semidocti care isi dau cu parerea aici si mai grav e ca jignesc. Un mare antrenor si un mare ziarist, unul dintre putinii care nu il cultiva pe Gigi Becali.

Ducu (121 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 19:54

Alo, lasati-o mi moale cu ipocrizia ca Ioanitoia doar isi face meseria si si-o face bine. Nu e el vinovat ca toti pustii de la TV il bga in fata pe oierul sef.

Gelu Dridea (116 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 20:03

Un articol excelent. Mai sunt pe aici niste neaveniti copiii ploii care il ataca pe Dan Petrescu. A scos-o pe Dinamo din groapa, dar suporterii Stelei nu il iarta ca a pupat steagul Rapidului. Omul are valoare si coloana vertebrala, de aceea nu place gainarilor. Numai prostii ii contesta pe Petrescu si pe Ioanitoaia.

pe Dan Petrescu. A scos-o pe Dinamo moscova la lumina, dar suporterii stelisti, pe care Dan i-a slujit fidel nu il iarta ca a pupat steagul Rapidului. Omul are coloana si asta ii deranjeaza pe gainari. Numai prostii ii pot

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 21:00

Domnule MTS esti primul om in afara de mine care scrie despre blaturile urziceniului sub conducerea lui Bursucea …poate ne mai scrieti …poate sunt si altii care vad la fel ca noi …Eu sunt un adversar al blaturilor …nu unul al lui Dan Petrescu …cu stima …sa aveti o seara buna …

Ancu (35 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 21:48

Da, copii, asa e, Urziceni a castigat campionatul hoteste, nu l-a castigat cinstit ca marile echipa Steoaia si Dinamu! Chiar va rad si curcile pe aia orbiti de patima…

Albu (88 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 23:06

@pepeman. Bine ai venit in categoria celor cu mintea in ceata, foarte des intalniti aici. Nu vrei sa pricepi ce spune Nea Ovidiu sau chiar nu pricepi? In ambele cazuri e grav.

Nicusor Balta (29 comentarii)  •  23 ianuarie 2013, 23:09

Dan Petrescu merita orice laude. Mai ales dupa ce a pupat steagul visiniu. Cinste si succes!

Ciolo (63 comentarii)  •  24 ianuarie 2013, 0:04

Bai fratilor, voi i-ati facut pe astia celebri si acum sariti cu gura pe nea Ovidiu! Voi sunteti aia care va uitati cu gura cascata la ce debita jiji si faceati audienta. Si cum presa trebuie sa traiasca, v-a dat ceea ce ati cerut si ceea ce va place. asa ca ipocrizia e la VOI nu la presa.

babaul (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2013, 0:09

Domnule Ioanitoaia, o sa va cred in momentul in care o sa vad emisiuni sportive in care se vorbeste exclusiv despre fotbal, cu persoanele direct implicate in fenomen (antrenor, jucatori). Cata vreme dupa meciuri prima oara i se da microfonul lui Becali, iar in emisiuni de profil el tine capul de afis… asa cum au spus mai multe persoane de aici, ce ati spus e doar o ipocrizie.

Cinezan Vladimir (99 comentarii)  •  24 ianuarie 2013, 8:25

Da, domnule Ioanițoaia, ne deplasăm atenția spre ce ne-ar scoate din amorțeala mediatică pe care dumneavoastră, ziariștii de toate felurile, încercați s-o spargeți îngenunchind, cu căciula lingușelii doldora de superlative, la ușa unui palat căptușit cu aurul căzut din paharul din care se revarsă fierea unui dispreț artistic cultivat față de tot ce este apanaj al bunului simț omenesc. Că Dan Petrescu abia dacă schimbă câteva cuvinte cu mahării dinamo-ului rusesc, e un act de normalitate estică ( și vestică ), situație care i-ar scoate pe unii dintre ai noștri sport-mahări din AUReola fabricată jignitor față de truditorii onești ai neamului. Sigur, atacând voalat situația, domnule Ioanițoaia, nu poți să iei taurul de-a dreptul de coarne, nici măcar să-i cauți în coarne, din moment ce confrații dumneavoastră, în același număr al Gazetei, dedică un reportaj artistic ( chiar dacă pigmentat cu ironii de neînțeles pentru cei care nu înțeleg ) unui „Suleyman” biruitor, cu toate că ungurii de la Frady, fără a avea în echipă vreun candidat la naționala lor, i-au pus la colț, pe două boabe cât lacrimile, pe cei unși deja ca schelet al pițurciadei. Și se face, tot în această publicație așa-zis sportivă, o „analiză obiectivă” a fiecărui stelist în parte, de parcă ar fi fost cel puțin o partidă cheie a mapamondului. Și iarăși, boală veche și susținută de lauda de sine, care…, găsim prestații „foarte” ale unora care au primit, totuși, nota 6 pentru zbuciumul lor dintre careuri ( cazul lăudatului Pintilii ). Ce super – super superlative absolute ar fi inventat „ziariștii” dacă prestația respectivilor ar fi trebuit notată cu 8 sau cu 9, că de nota 10 nu poate fi vorba în fotbalul nostru?! Și ca totul să sune pe placul palatului, prestația CFR-ului, care a învins, este catalogată ca un joc fără orizont, neconvingător. Vă rog, domnilor jurnaliști, faceți un pustiu de bine și analizați-i în parte și pe fiecare dintre ceferiști. Nu uitați să umblați și la cutia cu superlative, fie ele și relative, pe care e greu s-o deschideți, căci afirmând că un jucător ceferistar fi „cel mai” se poate interpreta că omologul stelist l-ar privi de jos în sus. Ce ar spune cuvântătorul de la palat ?! Nici nu-i bine să ne gândim la ce atac ar suporta vocabularul, mai bine să-i aplaudăm în sinea noastră pe mai marii fotbalului estic, cei pe care Dan Petrescu abia dacă-i cunoaște, iar televiziunile respective îi confundă cu cine știe ce pârliți care n-au trecut bulevardul pe la semafor. Presa noastră nici măcar n-are culoarea verde la semaforul de la intersecția cu cititorii.

Geanina (4 comentarii)  •  24 ianuarie 2013, 9:40

Eu va invit sa cititi despre un alt caz de performanta romaneasca in strainatate http://www.ziaruldesport.ro/articol_4253_zds_pg_0.htm

myscky (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2013, 11:11

bravo pt articol domnul Ioanitoaia.Dan Petrescu merita sa fie la nationala

Marcus (279 comentarii)  •  24 ianuarie 2013, 11:36

Tipic romanesc, acum dam si in Urziceni ca tot nu are cine sa o mai apere! Numai prostobaii pot pune sub semnul intrebarii competenta lui Dan Petrescu- de parte cel mai promitator antrenor roman. Notele dlui Ioanitoaia sunt constatari reale si nu exagerari.

mariuss72 (31 comentarii)  •  24 ianuarie 2013, 11:53

Cu tot respectul, traficul de vorbe goale il faceti si dumneavoastra cu ziarul pe care il conduceti. Cu totii ne dorim sa avem macar un singur ziar de sport serios, fara a fi invadati de birfe mizerbaile, dar se pare ca si aici se invoca pretextul ”asta se cere, asta se vinde”. Fotbalul nostru e o oglinda fidela a societatii in care traim, iar dumneavoastra, prin genul asta de presa, nu faceti nimic sa schimbati, nici fotbalul, nici lumea in care traim.

gino (513 comentarii)  •  24 ianuarie 2013, 12:17

Hai beei ca nu sunt toti atat de culti in cap ca astia care postati aici si va trageti de bracinar cu dl Ioanitoaia. Dar sa il incluzi in categoria celor care il tamaiaza pe Becali, cand nu l-am mai vazut la oier la Recursul Etapei de vreo 7 ani chiar e o gogomanie. in genul celor pe care le debitati.

Ramon (127 comentarii)  •  24 ianuarie 2013, 16:15

deocamdata doar Stefan Kovacs si Mircea Lucescu au castigat trofee continentale, iar pe alte continente Balaci si Iordanescu. Deci cine vrea sa intre in istoria antrenorilor autohtoni are sa-si caute echipa, nu Kuban sau D Moskva. Ori fi acestea echipe de prima liga, dar Dan Petrescu are un titlu al Romaniei si trebuie sa vrea mai mult, iar penru asta trebuie sa rupa inima targului intr-un oras mare cu o echipa-surpriza (cum fuse Shahtior pentru Luce).
La noi, criza va produce in continuare rezultate, ramane de vazut daca Steaua si CFR (mai ales clujenii) vor mai putea si la anul ce au reusit anul acesta, sau daca Vasluiul va reusi ceea ce incearca de cativa ani, un rezultat care sa o scoata din pluton.

Comentează