Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Cine provoacă gîlceavă?

Ovidiu Ioaniţoaia consideră că Liga şi Federaţia ar trebui să renunţe la politica de împărţire a cluburilor în bune şi rele

Contează mai puţin unde se va juca partida dintre Rapid şi Poli Timişoara, la Braşov, cum a vrut Rapidul, […]

duminică, 18 februarie 2007, 5:19

Ovidiu Ioaniţoaia consideră că Liga şi Federaţia ar trebui să renunţe la politica de împărţire a cluburilor în bune şi rele

Contează mai puţin unde se va juca partida dintre Rapid şi Poli Timişoara, la Braşov, cum a vrut Rapidul, ori la Craiova, cum a cerut LPF. La urma urmei, într-un loc sau în celălalt va fi, scuzaţi expresia, tot un drac. Ca să se menţină în cursa pentru şefia clasamentului, Rapid va avea aceeaşi datorie, să ia cele 3 puncte. Supărarea cea mare a giuleştenilor provine însă din altă direcţie. De unde, refuzînd să-i dea dreptate cînd era clar că are, Liga a transmis un semnal lesne de înţeles de către arbitri, observatori, adversari etc. Anume că Rapid nu se află în graţiile sale, dimpotrivă. Deoarece bătălia din primăvară se anunţă încinsă, reacţia vişinie se justifică tocmai prin temerile că unii vor beneficia de favorurile Ligii şi ale Federaţiei, sau măcar de bunăvoinţa lor, iar ei nu. Deşi decizia ca întîlnirea din 25 februarie să se desfăşoare în Bănie s-a luat mai degrabă în interesul postului de televiziune Kanal D decît în folosul lui Poli, concluzia e uşor de tras: Rapid n-are trecere sus. Nu se bucură de simpatie şi, ca atare, nici de sprijin. Nu-i vorba că diriguitorii fotbalului au dovedit astfel că nu iubesc formaţia de lîngă Podul Grant, căci n-ar trebui s-o iubească, dar ei au demonstrat, adoptînd şi menţinînd o hotărîre abuzivă, că nici măcar nu respectă Rapidul. Ceea ce nu-i în regulă.

De ce se întîmplă aşa e mai greu de spus. Poate nu mai greu, sigur însă mai mult. Cele mai simple explicaţii ar fi că George Copos s-a luat în gură cu Dumitru Dragomir şi cu Mircea Sandu, nu doar contrazicîndu-i adesea, dar şi ameninţîndu-i uneori. În plus, că Dinu “Vamă”, care ştia să-i sucească pe mahării din fotbal, nu mai lucrează în Giuleşti şi aşa mai departe. Îngrijorător e însă că în situaţia Rapidului se mai găsesc cîteva cluburi, aşteptate la cotitură, cum se spune, deoarece şefii lor au îndrăznit să-i înfrunte pe cei ai LPF şi FRF. Naţionalul şi Universitatea Craiova reprezintă primele exemple, şi ele figurînd pe “lista neagră” pe motiv că Constantin Iacov şi Adrian Mititelu au mişcat în front. Cît timp conducătorii fotbalului românesc, ca şi subordonaţii ce le execută indicaţiile, nu vor realiza că politica de a fi pentru unii mumă şi pentru alţii ciumă produce consecinţe nefaste, pagube, vom avea parte în continuare de frămîntare şi de gîlceavă. Iar unde-i gîlceavă, rareori e progres. Sau chiar nu e niciodată.

Comentarii (99)Adaugă comentariu

buga (12 comentarii)  •  18 februarie 2007, 21:58

X, de vrajeala lu becali kre azi il injura p basescu si maine zice k il sustzine sunt satul!!! normal k tzipa la liga sa nu bata la oki si oricum e nemultzumit k nu este el p primu loc, pt k probabil asa io fii promis sandu la alegeri, dar le-a schimbat rednic combinatzia!!!

iulian1923 (8 comentarii)  •  18 februarie 2007, 22:03

@Motan:

Nu sunt avocatul cuiva de la gsp…mai toti jurnalistii in kutarea d a avea kti mai multzi cititori scriu d steaua….k mare-i turma….
Incercam doar sa-mi exprim opinia proprie si personala…am fost si la meciul in kre bornescu mima k ar fi fost lovit si la cel a carui urmare a fost suspendarea…sa iti aduc aminte k acest portar mai mult a fost interesat la ce se intampla in afara terenului dekt la meci…e adevarat k s-a si aruncat cu niste brichete si imi pare rau pt k aceea nu sunt suporteri…pakt k au altii de suferit d pe urma lor…rusine acelor asa zisi suporteri…de bornescu nu mai am ce comenta, a fost penal…cei kre au fost la meci stiu d c…
Iar la faza cu suspendarea, chiar a fost vorba de un pahar de plastic…
p.s: a vazut cineva meciul cu sevilla??ce a patit arbitrul…a devenit mai bogat…era plin de monede…

Red colour (79 comentarii)  •  18 februarie 2007, 22:07

Bravo ! Folosind stategia anteopsnoua, sigur pretendentii 2 si 3 vor musca momeala, sa vezi atunci ca mai subiecte.

X™ (115 comentarii)  •  18 februarie 2007, 22:10

buga, daca dau la o parte meciul cu Steaua, unde a mai fost ajutata Dinamo ? Ca sa faci ceva de ochii lumii trebuie sa pleci de la un sambure de adevar. Altfel te faci de ras. Daca mai punem la socoteala reducerea suspendarii Stelei, pt a juca acasa cu spectatori meciul cu Dinamo, avem tabloul complet al adevaratilor beneficiar ai privilegiilor FRF shi LPF. Iar hotzii striga hotzii. Penibil. N-am intzeles de ce nu le-au dat de la inceput 1 etapa. Asha mai pastrau un dram de credibilitate, dar in sapt in care Mitica depunea in parlament un proiect de lege pt combaterea violentzei, Stelei ii erau rase 2 etape de suspendare. Penibil. Imbecilitate mai mare decat programarea Rapidului la Craiova nu putea sa fie decat, eventual, programarea lui Dinamo la Timishoara.

Red colour (79 comentarii)  •  18 februarie 2007, 22:18

@i_admire_s.hendry
1. Dinamo nu s-ar putea numi stiinta jocului, cuvintul Stiinta fiind rezervat for ever marilor jucatori de la Craiova, club condus acum de mititelul ochelarist. S-ar numi tot Dinamo.
2. De acord, la fotbal nu e ca la snooker. Tot ce zice Mitica se adevereste, egal O ce spune unul sau altul, indiferent ca e fotbalist, analist, gazetar sau suporter blog-ist.

corleonne (9 comentarii)  •  18 februarie 2007, 22:43

@ red colour: nu vad ce legatura e intre comentariul meu si ce ai scris tu acolo. Si mai tre’ sa stii ca sunt din oradea. Si iti poti baga culorile alea iubite in c**

MOTAN (14 comentarii)  •  18 februarie 2007, 22:45

@ iulian1923
Imi pare rau ca te dezamagesc, dar nu sunt stelist. Daca citeai cu atentie primul comentariu iti dadeai seama de asta, dar eu nu m-am referit la o anumita faza, ci ceea ce se intampla in general la meciurile rapidului pe teren propriu.
PS: ma bucur ca ai revenit la sentimente mai bune, iar despre meciul cu Sevilla, doar acum pot interveni oficialii despre care vorbeai mai devreme.

iulian1923 (8 comentarii)  •  18 februarie 2007, 22:49

@motan…

nu am zis k esti stelist…doar mi-am spus parerea…am fost la acele meciuri si am vazut ce s-a intamplat…
sunt curios ce reguli vor lua cei de la uefa…nu cred k vor skpa usor…

catalin (10 comentarii)  •  18 februarie 2007, 23:05

Rapidului a ramas cu o etapa suspendare pt. lovirea lui Neagoe (antr. Pandurii) iar Craiova cu doua etape pt. aruncarea unei petarde ce nu a ranit pe nimeni. Care echipa vi se pare mai dezavantajata ?
In toamna, in Cupa, meciul dintre Craiova si Rapid trebuia sa se desfasuare pe teren neutru si a avut loc la Ploiesti (60 km de Bucuresti si 260 fata de Craiova). Locatia a venit de sus, de la LPF si FRF. Care echipa vi se pare mai dezavantajata?
Si nu sunt decat doua exemple…..

iulian1923 (8 comentarii)  •  18 februarie 2007, 23:25

@catalin….
paharul de PLASTIC nu a lovit pe nimeni!!!!

lucian (1 comentarii)  •  18 februarie 2007, 23:44

FELICITARI domnu ioanitoaia!ati mai dat jos si dvs din comercialul ziarelor, in acest articol ati fost in mare parte obiectiv.unii au mume, altii ciume.din pacate acest articol(acest fapt in spetza) nu primeaza nici la stirile tv,nici pe prima pagina din ziare.cauza???sosetele femeile inelel lui mutu care vand mai bn ziarul.ziarele si stirile tv sunt pt cetatenii care nu se duc la stadion.PACAT.MARE PACAT

RAPID4EVER (2 comentarii)  •  19 februarie 2007, 0:04

Eu daca ar fi sa iau o decizie, in urma acestei somatii de a juca la Craiova, aceasta ar fi :
1) Recomandarea ca suporterii rapidisti sa nu faca deplasarea la Craiova;
2) Pretul biletelor sa fie exorbitant (eu l-as pune 10.000.000 lei vechi);
3) As timite invitatii la lpf(lacheii pupa funduri) si frf(furtul revitalizeaza fotbalul).
Doamne iarta-l pe robul tau ionescu ca stie ce face!

grasut (10 comentarii)  •  19 februarie 2007, 0:07

CA TAT ARDELEANU CARE SA RESPECTA SI LA CARE II PLACE DE FOTBAL TIN SI IO CU O ECHIPA DIN TATA TARASENIA ASTA RAPID SI TIMISOARA ; UNIVERSITATEA CRAIOVA !!!!
ASE CA OLTENASII MEI CARE N-O SA FIE PLECATI LA CUMPARATURI O SA POA SA MEARGA LA MECI SA MAI VAZA INCA O DATA PE POLI PE BUNE , NU CA IN MECIUL AMICAL CU UNIVERSITATEA
LIGA TREBUIA DOAR SA IMPUNA DOUA REGULI:
1. DACA INTRE BUCURESTI SI TIMISOARA SUNT X KM , ATUNCI MECIUL SE JOACA INTR-O LOCALITATE UNDE EXISTA TEREN OMOLOGAT MINIM PT LIGA 2 , ASTFEL INCAT ECHIPA OASPETE SA NU PARCURGA MAI MULT DE X/2 KM.
2.DACA DISTANTA PE CARE O PARCURGE ECHIPA OASPETE ESTE , DIN CAUZA ORGANIZATORILOR , MAI MARE DE X/2 KM , MECIUL SE VA DISPUTA CU PORTILE INCHISE.
SCURT SI CUPRINZATOR SI ATUNCI NU MAI ERA LOC DE DISCUTII.

ps TOATA STIMA PT IANCU SI PT CE A FACUT LA TIMISOARA,DAR IN REGULAMENTE NU SE FACE REFERIRE LA MIJLOCUL DE TRANSPORT AL VREUNEI ECHIPE …SAU SE DA GRANDE CA POLI SE DUCE IN DEPLASARE CU AVIONUL

pt blogisti : ATENTIE POLISTI, SA NU CREDETI CA SUNT RAPIDIST . AM STAT CEVA ANI PE MALUL BG-ului

lordliv (13 comentarii)  •  19 februarie 2007, 0:09

DAR GEANTA PE CARE A ARUNCAT O MITITELU IN VESTIAR A NIMERIT PE CINEVA?

Ceorge Gopos (1 comentarii)  •  19 februarie 2007, 0:59

Domnilor, va propun sa va spuneti punctul de vedere intr-o chestiune care ma framanta de cand am auzit decizia LPF:
Presupunand ca vom juca totusi la Craiova… Daca la stadion ar avea loc incidente, clubul organizator, in speta Rapid, ar putea fi drastic sanctionat avandu-se in vedere ca ar fi recidivist? Dvs. ce parere aveti?

chelseaboy_nyku (36 comentarii)  •  19 februarie 2007, 1:28

exact aveti dreptate domnu ioanitoaia 🙁 pacat dar asta e hai rapidu!!!!!!!!!!!!!!

www.newsfromdiscovery.blogspot.com/ (46 comentarii)  •  19 februarie 2007, 1:52

federatia proasta o provoaca

vedeti rezumatul meciului Barsa Chelesea versiunea full-10 minute la
linkul din lume.Adu ti aminte de razboiul galacticilor-adevaratii galactici.

Tavi (10 comentarii)  •  19 februarie 2007, 2:15

Asa ca la noi la nimeni. Cred ca e timpul unei schimbari la varf. Eu personal m-am saturat de atatea scandaluri. In acest caz se vede dezavantajarea Rapidului. De ce nu se poate ca si Lpf, Frf sa fie echidistante???
http://www.agloco.srv.ro

Mefisto (1 comentarii)  •  19 februarie 2007, 2:49

uite cum plang nici nu au inceput returul si deja sint VICTIME ce sa ne facem domne…RAPID e defavorizata:(:( joaca la Craiuova domne si nu la Brsov….de parca ar fi o diferentza….diferentza este ca in Craiova sint uratzi si la Brasov iubitzi:) HA HA HA HA…deci trebuie sa pregatim refrenul…RAPID nu castiga pe TEREN din cauza FRF si LPF…..ofofof…ce sa ne facem cu acesti micutzi cu gura mare…..tacetzi din gura ba baleriniilor…jucatzi in teatru Giulesti ca stadion oricum nu avetzi demolatzilor…..cind vrodata o sa jucatzi si voi un campuionat fara sa mai va plangetzi ca domnisoarele ca sinteti defavorizatzi…NICI nu a inceput returul „baleriniilor” si deja sintetzi VICTIME….pfffffffff

california ro (32 comentarii)  •  19 februarie 2007, 3:13

dupa jiji si borcea care se plangeau anul trecut de ,,tratamentul” aplicat de FRF si arbitri echipelor pe care cu onor le conduc, era de asteptat sa iasa si rapid-ul in fata cu plangeri privitor la cruda soarta ce i s-a rezervat in partidele ramase de disputat……dupa ce Copos a ,,supt” de nu a mai putut de la bugetul de stat, dupa ce Dinu ,,Vama” a strans o gramada de bani de pe urma sistemului piramidal mafiot numit Vama Romana, dupa ce clubul s-a alimentat cu banii publici de la Ministerul Transporturilor, iata ca traim si momentul in care nesimtirea fara limite ni se dezvaluie prin declaratii care nu urmaresc decat sa puna presiune pe FRF si arbitri…..perioada in care rapid-ul era singur impotriva tuturor a trecut de mult……acum el este de cealalta parte a baricadei si foloseste nenoricirile din trecut doar pt a-si consolida noua pozitie…..din pacate, suporterii adopta aceeasi pozitie si nu sunt mai putin de blamat……

dan (12 comentarii)  •  19 februarie 2007, 3:19

rusine.pe craiova i-a suspendat ca au avut bannere anti mircea sandu…
rapidul le plateste si din cauza lui vama securistu.
nimic impotriva cfr cluj,toate bune si frumoase.

DINAMO E VIATA MEA (10 comentarii)  •  19 februarie 2007, 5:49

voi presa ca spuneti numai minciuni si induceti lumea in eroare si de aici pleaca conflictele intre galerii, mult nu mai dureaza si o sa ajungem sa ne omoram intre noi……..sunteti ahtiati dupa senzational nu stiti ce sa mai scrieti si va apucati de tot felul de nimicuri pe care le transformati in senzational………a si inca ceva incearca sa scapi de oameni precum andrei vochi, maria andries si multi alti pt. ca vei avea numai de pierdut eu unul am renuntat sa va mai cumpar ziarul tocmai din cauza unora pe care i-am enumerat, stiu ca ii apreciati f. mult dar au niste articole de doi bani si in plus intra pe blogurile lor sa te convingi de ce sunt in stare sa creeze… si in plus spunele sa lase simpatiile pt. stoia si sa fie obiectivi cand vine vb. de o echipa s-au alta ati facut din gazeta un ziar care ar trebui redenumit in hazeta ca tot au ajuns uni clovni ca „jiji si mimi” mari personaje ale fotbalului……..
este valabil si pt. dv. stiu ca aveti simpati steliste si nu va inteleg este un ziar independent de sport s-au este cumva un ziar patronat de jiji???
pt. ca vad numai articole marca stoia care sincer nu ma intereseaza si sunt f. multi care vor sa citeasca despre echipele lor favorite nu trei sferturi din ziar alocat pacalicilor din ghencea mai bine il denumiti hazeta stoia ca si asa scrieti numai de iei, chiar atat de mult va plateste jiji pt. campania lui electorala mizerabila ??? sa va fie rusine

DINAMO E VIATA MEA

arh.Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  19 februarie 2007, 8:16

Eu vreau jocuri si rezultate cinstite, NU trucaje,
nu eliminari aiurea, nu suspendari de terenuri
fara o logica, ci un fotbal de inalta tinuta tehnica
si tactica. Cine este cel mai bun, acela sa castige.
Hai Romania !

mujotutun (312 comentarii)  •  19 februarie 2007, 8:42

Mostra de mare jurnalism la nea OVI: „Cele mai simple explicaţii ar fi că George Copos s-a luat în gură cu Dumitru Dragomir şi cu Mircea Sandu, nu doar contrazicîndu-i adesea, dar şi ameninţîndu-i uneori.” Trecand peste forta expresiva deosebita a expresiei „s-a luat in gura” (nu mai zicem nimic de conotatiile psihanalizabile), faptul ca acest fenomen s-a petrecut in raport cu doi ipochimeni nu justifica pluralul din debutul frazei, fiind o singura actiune (compusa din contraziceri si amenintari). Nici fraza urmetoare, introdusa de „In plus” nu poate justifica acest plural. Iata cum nea OVI, cel care stie sapte limbi si ruseste, va trebui, la o varsta frumusica, sa invete si romaneste. Ca doar n-o sa se ia in gura cu noi!

ioan plischi (128 comentarii)  •  19 februarie 2007, 10:37

the big oooijer se ia de mitica, de federatie la misto. el stie ca reprezinta ceea ce numim de obicei clovnul clasei, asa ca isi permite. asta este un raspuns pentru un tip care il considera la fel de gicacontra precum este coposila.

Red dog 5 (79 comentarii)  •  19 februarie 2007, 11:38

@mujotutun
Perfecta dreptate. Nea OVI, care se erijeaza in ” CREATORUL UNEI INTREGI GENERATII DE JURNALISTI SPORTIVI”, prezinta carentele specifice trecutului glorios, ce stau la temelia publicitatii GSP, ” peste 40 de ani, experienta in jurnalistica sportiva”. Naspa e ca, „generatia” de jurnalisti, cam „respecta” indicatiile pro Steaua, existind riscul sa creada cu adevarat in prefabricate.

alex_poli-tim (107 comentarii)  •  19 februarie 2007, 12:26

si totusi conform carui aricol de regulament a ajuns liga sa le fixeze rapidului locul de disputare a meciului pe teren propriu unde vrea muschii ei??? brasovul se incadra in limitele regulamentare fara doar si poate!
Abuz tipic romanesc! Rusine!

Syser (5 comentarii)  •  19 februarie 2007, 13:16

Dar faptul ca restul de 15 echipe nu sunt iubite de FRF, LPF, intereseaza cumva pe cineva? Cand aceste echipe sunt furate pe toate planurile, zice cineva ceva? Presa poate? Am ajuns la un grad de ticalosie in tara asta, de nu-ti vine a crede!
S,D,R, sunt atat de obisnuite cu favoritismele, cu arbitrajele prietenoase, incat atunci cand sunt tratate ca „pulimea” (copyright CTP) din tara, au impresia ca sunt furate.
Cum sa traduci daca nu asa spusele lui Tudor Octavian, la TV, dupa meciul Steaua – Sevillia, cand referitor la golul anulat lui O. Petre, spunea: „De ce a trebuit sa impinga acolo? Cu ce si-a ajutat echipa cu asta? El (Petre) nu stie ca in Europa se arbitreaza altfel, SE ARBITREAZA CORECT?”
Pai normal ca Steaua (dar si Rapid si Dinamo) sa aiba pretentia la privilegii! Doar a devenit o cutuma. Cum altcumva sa interpretezi mirarea lui O. Petre ca de ce i s-a anulat golul?! Doar in RO a dat recent unul identic, impingandu-si adversarul cu amandoua mainile- intinse- direct in poarta, inainte de a lovi mingea cu capul! Cum sa interpretezi altcumva mirarea lui Goian ca fost sanctionat cu penalty intrarea pe care a facut-o, cand el de 2 ani tot macelareste la fel atacantii adversi, si nimeni n-are curaj sa dea 11 m impotriva Stelei? Cu ce ajuta fotbalul RO, nu pe S,D,R, ASTFEL DE PRIVILEGII?! Nu avem noi oare „campioni” falsi, de carton? Ce ne facem cand in competitiile internationale trebuie sa jucam pe bune?

maxx1923 (4 comentarii)  •  19 februarie 2007, 13:17

ai dreptate,nea Ovidiu.se vede clar o tendinta antiRapid din partea lpf si frf,dar suntem invatati sa luptam „singuri impotriva tuturor”.
Pentru cei care cred ca ne plangem,nici nu meria sa le raspundem. Ele ,echipele”rosii”au fost avantajate tot timpul si nu au cum sa inteleaga cum este sa lupti pt. dreptate atunci cand esti dezavantajat.Ei considera ca ne plangem daca nu stam drepti si acceptam sa fim calcati in picioare. Eu o sa merg la craiova,la acel meci pregatit pt. lupte de strada,in loc sa merg la Brasov,sa ma simt bine sa bem o bere cu fratii de la Poli.O sa vedeti ce incidente o sa iasa la craiova si daca vor iesi….sa vedeti incidente si mai grave cand vin oltenii la buc. pt. meciul cu Rapid.Se putea evita asa ceva.Cine va raspunde pt. eventualele incidente?….Rapid bineinteles ,vom fi iar suspendati si ….lpf frf-misiune indeplinita-Rapid afara din cupele europene.Sper sa le incurcam socotelile si sa izbutim sa luam locul 2 si or sa se zgarie pe ochi ,oficialii lpf si frf.FORZZA RAPID.

Bart (73 comentarii)  •  19 februarie 2007, 13:38

Rapidul se vaicareste pe toate „canalele” cum prinde un moment prielnic (citeste pretext). De ce nu au protestat cand li s-a redus suspendarea de la 3 etape la una singura ? Echipele mici din tzara au dreptate sa se planga, dar nu este cazul rapidului !

Red dog 5 (79 comentarii)  •  19 februarie 2007, 13:55

@ maxx1923 &
@ Bart
Cine provoacă gîlceavă?
Pai, nu va e clar ca GSP gilceava pentru locuril 2 si 3, pentru a avea subiecte?

california ro (32 comentarii)  •  19 februarie 2007, 14:43

@maxx
am scris mai sus ca perioada in care erati ,,singuri impotriva tuturor” a intrat in istorie….acum sunteti de cealalta parte a baricadei….va infruptati si voi din bugetul de stat, aveti destule arbitraje favorabile, putem gasi si-n palmaresul vostru ceva meciuri in care adversarii nu s-au fortat ( mai putine cazuri ca si-n cazul stelei sau lui dinamo-asta nu e o scuza insa )…..despre meciul de la craiova, sper sa va batem ca sa vedem cat de frati o sa ne considerati…..din punctul meu de vedere apropierea asta intre galerii e nefireasca……nu spun prin asta ca ar trebui sa ne batem cand ne-ntalnim, dar pana la a fi frati…..sa fim seriosi…..

martoru (1 comentarii)  •  19 februarie 2007, 14:51

sa nu uitam ca Rapid si Stequa au beneficiat de clementa in cazul partidelor ce trebuiau disputate la 150Km de casa… in schimb universitatii nu i-a fost scazuta suspendarea

Dan (4 comentarii)  •  19 februarie 2007, 14:55

cat este suspendata craiova?
parca si timisoara este suspendata, nu?

Edmond (6 comentarii)  •  19 februarie 2007, 15:17

FRF raspunde acestui articol printr-un material in care foloseste un limbaj de lemn si nu spune mai nimic.
Mai apare si Dragomir care spune ca „LPF a gresit, ar fi trebuit sa reduca suspendarea si Craiovei, daca a facut-o in cazul Stelei si Rapidului.

Problema este ca decizia legata de cei 150 km a fost data clar contra Craiovei, este cea mai afectata de lucrul asta. Nu are alta solutie decat sa joace in Bucuresti meciurile cu echipele bucurestene , pentru ca nu are voie sa le duca la Petrosani, Sibiu, Pitesti, Valcea.
La observatia oficialilor Universitatii cu privire la acest aspect s-a raspuns ca putem juca la Pitesti daca Rapid accepta asta!!!!
Normal ca d-nul Copos nu va accepta niciodata, ca stie ca alternativa este Bucuresti. Si daca Rapid se plange ca nu isi asuma organizarea meciului la Craiova, ca vor fi provocari sa il intrebam pe d-nul Copos ce este mai complicat: sa organizezi un Rapid – Timisoara la Craiova sau un Craiova – Rapid in Bucuresti.?

california ro (32 comentarii)  •  19 februarie 2007, 15:22

@dan
timisoara suspendata?ha-ha…..de ce ar fi?pt actele suporterilor dinamovisti,stelisti,rapidisti sau olteni??

Dan (4 comentarii)  •  19 februarie 2007, 15:22

Craiova nu putea sa joace la Timisoara???

Dan (4 comentarii)  •  19 februarie 2007, 15:24

@california
parca auzisem sau citisem ceva de genul asta………
ma bucur ca nu are terenul suspendat, atunci.
dar craiova cate etape a luat?

california ro (32 comentarii)  •  19 februarie 2007, 15:33

@dan
nu stiu cate etape are craiova, parca 2…timisoara era amenintata cu suspendarea pt presupuse insulte rasiste aduse lui nicolita….in fond nu a fost vb de asa ceva, au fost reprosuri pt modul cum a plecat acesta de la poli, nu avea nici o legatura cu rasa…..ci cu lipsa sa de bun-simt….cat despre posibilitatea ca mititelu&company sa joace la TM, sper sa nu se-ntample asa ceva…..sa-si caute alta locatie……

Dan (4 comentarii)  •  19 februarie 2007, 15:37

:))

dorel (7 comentarii)  •  19 februarie 2007, 15:49

copos a facut multe greseli cu aceasta echipa si daca pina la urma duce echipa la craiova va bifa inca una ,daca azi la acea sedinta se va hotari ca sa nu plece la craiova pt meciul cu poli RAPID si copos vor cistiga cel mai important meci pe care il au de 15 ani cu mafiotii. Nu cred ca este 1 suporter al rapidului care sa se supere pt eventualele penalizari ,pt ca este clar ca lumina zilei cine face si desface meciurile din liga.Cum bine ati remarcat jocurile nu sunt facute pt poli sau canal d si pt ca nu ati putut zice cine este beneficiara voi spune eu ,este clar ca pt locul doi care duce in CL .

dorel (7 comentarii)  •  19 februarie 2007, 16:08

@california.ro am citit raspunsul tau pt MAXX 1923 cel cu ”palmaresul ”,ce zici este vreo echipa in romania care a jucat toate meciurile pe bune? si tu crezi ca poli nu a beneficiat sau beneficiaza de ”bani bugetari”? pt ca sunt rapidist am urmarit cu atentie tot ce se intimpla la poli si nu pot sa zic ca imi place ce se intimpla acolo.IANCU face mai multe ”cantonamente” decit echipa,iar presedintele actual nu mai trebuie prezentat pt ca este uns cu toate alifiile extrafotbalistice,dupa cum se vede nici voi nu puteti sa scapati de sindromul ”bragadirul”.

california ro (32 comentarii)  •  19 februarie 2007, 16:21

@dorel
sunt multe echipe care nu au jucat meciurile pe bune insa sigur printre acestea nu se afla poli….daca ai vreun argument – dar serios – impotriva, astept sa-l aud si eu……pe de alta parte, nu confunda bugetul local cu cel de stat….e absolut normal ca banatenii sa fie de acord cu finantarea lui poli de catre consiliul judetean si cel local , dar nu vor accepta sa fie dati bani de la bugetul de stat pt cei trei ,,granzi”….in privinta luptei lui copos cu mafiotii da-i alt nume mai potrivit:lupta intre mafioti….sau daca e al vostru, e bun, nu e mafiot??

gabrielxtr3m (2 comentarii)  •  19 februarie 2007, 17:01

bineinteles ca toti „rapidistii infocati” au sarit repede cu gura pe steaua…ca nu au luat titlul anu trecut si nu stiu ce…. sa fim seriosi dar rapidul si-a facuto singura…nu c abanii lu gigi si nu stiu ce.ei nu sunt singuri impotriva tuturor…sunt prea prosti sa se alieze cu cineva…deci ciocu mic!!!

dorel (7 comentarii)  •  19 februarie 2007, 17:17

california.ro in legatura cu meciul ai dreptate nu e a lui copos ci acel meci este a suporterilor si a oamenilor de fotbal care doresc un campionat corect ,deci copos nu se afla printre noi. in legatura cu finantarile nu stiu daca putem discuta noi despre asa ceva pt ca suntem total neinformati .RAPID stiu ca joaca pe stadionul unui minister dar nu cred ca primesc si bani de la acel minister ,daca primesc destul de rau iar in legatura cu bugetul local este cu totul alceva .si totusi cred ca nu exista echipa curata in romania chiar daca este din timisoara atita timp cit este condusa de personaje suspecte(chivorchian,nu a fost uns degeaba)

gabriel (1 comentarii)  •  19 februarie 2007, 17:30

rusine!! am cumparat editia de astazi si nu mare mi-a fost mirarea cand am zarit ditamai reclama PE PRIMA PAGINA… la ING..
de cacao.. intentionati cumva sa faceti un 7 seri.. sa se distribuie gratuit (nu, ca am dat 80 bani) si sa castigati doar din publicitate..
halal respect pt cititor..

Edmond (6 comentarii)  •  19 februarie 2007, 18:58

@Dan

Craiova nu poate juca la Timisoara. Ideea este ca trebuie sa indeplineasca cateva conditii conform regulamentului pensionarilor de la FRF si LPF
1. Sa joace la cel putin 150 km departe de Craiova ( intreaba-te de ce 150 si nu 110 de ex.)
2. Sa nu duca Rapid la o distanta mai mare decat cea initiala ( Craiova 230km
3. Stadionul sa beneficieze de nocturna ca e musai sa se joace la ora 21.00

Acum cauta tu alta locatie decat Bucurestiul care sa fie cat de cat convenabila

PS. Din cauza punctului 2 a fost redusa pedeapsa Stelei, incapabilii de la LPF si FRF si-au dat seama ca 1 si 2 se bat cap in cap, Steaua nu putea duce Dinamo in afara Bucurestiului, dar trebuia sa joace la 150 km de Bucuresti … judeca si tu cine conduce fotbalul romanesc.

In ceea ce priveste Rapid sunt doar vrajeli cu arome de savarine sau amandine… a fost avantajata in destule situatii si a tinut mereu aproape de arbitri… ati uitat deja anii aia in care era arbitrata de oameni care aveau afaceri cu patronul Rapidului? Asta e Copos, asta e stilul lui. Striga mereu prindeti hotul ca sa abata atentia in alta parte. Se plange in permanenta ca este nedreptatit , asa crede el ca pune presiune pe toata lumea, oficiali, arbitri, adversari.

Edmond Durante (167 comentarii)  •  19 februarie 2007, 20:21

Bai Edmond, n-o mai suci atita tata.
Rapidul este zina zinelor si cea mai corecta echipa din Galaxie pe linga Steaua.
Rapidul a incercat (si nu a prea reusit)
sa intre in in „joc” ca altfel in tzara asta de kakat in care Steaua nici nu ar trebui sa existe pe fatza pamintului (daca mergeau lucrurile normal in Romania si nu veneau bolshevicii nici nu s-ar fi infiintzat),
nu ai nici o shansa.
daca era dupa conducatorii de ieri si de azi ai campionatului nostru, numai Steaua si citeodata Dinamo ar fi cistigat TOT. Noroc ca au mai fost si „accidente”. Deh, nu exista 100%.
Mai bine taci ca vorbesti ca sa nu adormi.
Cind Rapidul avea 1 sau 2 arbitrii „pe statul de plata”, Steaua avea 5 arbitrii, 7 satelitzi si MARI pile la LFP, dar nu se mai vorbeste asa de mult despre asta, pentru ca la Steaua a devenit obisnuintza, adica lumea s-a obisnuit cu shestia asta inca din 1947, anul fatidic al aparitziei Stelei
in biata Romanie.

Edmond (6 comentarii)  •  19 februarie 2007, 21:41

Ce ma intereseaza pe mine cati arbitri avea Steua pe statul de plata? Eu discutam despre Rapid, oficialii acestei echipe se plang pe canalele mass media ca sunt permanent neindreptati.
Oricum nu era nevoie sa recunosti ca ati avut arbitri pe statul de plata, se stie asta, Aveti si acum, asta este foarte clar.
Felicitari totusi pentru sinceritate.

Comentează