Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Becali zice una, Stan face alta!

Steaua a cîștigat meciul cu Dinamo în teren, dar și de pe bancă. De data asta, Ilie Stan a nimerit la fix nu numai formula de start, ci și așezarea, grație căreia elevii săi au stăpînit autoritar zona centrală, unde […]

miercuri, 7 decembrie 2011, 9:57

Steaua a cîștigat meciul cu Dinamo în teren, dar și de pe bancă. De data asta, Ilie Stan a nimerit la fix nu numai formula de start, ci și așezarea, grație căreia elevii săi au stăpînit autoritar zona centrală, unde s-a și înclinat balanța. Cîteva dintre opțiunile antrenorului stelist au surprins. De pildă, l-a preferat ca fundaș dreapta pe fragilul Emeghara mai robustului Galamaz, familiarizat cu postul respectiv de la Urziceni. N-a greșit nici cînd i-a titularizat, ignorînd sugestiile lui Gigi Becali, pe Rusescu și pe Nikolici.

Nici pe mine nu mă impresionează atacantul muntenegrean. Îl consider puternic și atît. Luni seara însă, acesta n-a rămas cu nimic dator. Dimpotrivă, a hărțuit permanent apărarea dinamovistă, ba a și creat golul 2 la capătul unei pătrunderi vijelioase. MVP-ul partidei, Rusescu și-a reconfirmat vocația de golgeter. Autorul “dublei” i-a dat astfel peste nas patronului, demonstrîndu-i lui Becali că a vorbit aiurea în momentul în care, la începutul sezonului, a apreciat că nu va face mulți purici la Steaua!

Dacă nu-i ieșea, probabil că Stan și-ar fi pierdut postul. L-ar fi costat curajul de a nu fi plecat urechea la recomandările europarlamentarului. Cum a mers pe mîna sa, fie și pentru că a îndrăznit să-i lase rezerve pe frații Costea, i se cuvin laude. I le-a acordat, printre alții, și Florentin Petre. După ce a lucrat o vreme sub conducerea lui la Brănești, “Piticul” a declarat la încheierea derby-ului că “Ilie Stan e antrenor bun și merită mai mult”. Cînd vine de la un adversar, o asemenea recunoaștere e de reținut.

Pe de altă parte, nu l-aș socoti pe Liviu Ciobotariu primul responsabil pentru înfrîngere. Dispunînd de un efectiv restrîns, n-a prea avut variante la dispoziție, ce să schimbe. A ales din puțin și cu puțin s-a ales! Paradoxal, cu excepția lui Marius Niculae, luni l-au trădat tocmai oamenii care au dus-o pe Dinamo în fruntea clasamentului. Cătălin Munteanu n-a mai găsit pasele luminoase din întîlnirile precedente, Dănciulescu s-a văzut rar spre deloc, iar lui Bălgrădean i se poate imputa primirea golurilor 1 și 2. Măcar cel dintîi era parabil. Ca impresie generală, deși ne așteptam să se întîmple invers, Dinamo a părut echipa vlăguită, fără suflu, fără aplomb.

Normal ar fi ca Steaua să nu facă nuntă din acest succes și nici Dinamo înmormîntare. Sigur, formația roș-albă a pierdut din avans, dar își păstrează poziția de lider. Pentru a-și continua urcușul, Stelei îi trebuie neapărat victorie în duelul de sîmbătă cu CFR Cluj. În cazul în care va reuși s-o obțină, căci misiunea se anunță dificilă, ea va intra cu adevărat în lupta pentru titlu. Chiar va avea ce să calculeze și la ce să spere. Pînă atunci însă, rămîne mai departe un outsider. Doar un aspirant.

Comentarii (41)Adaugă comentariu

Gigi Codin (7 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 10:11

Tare de tot articolul asta……

iowin (6 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 10:35

Pai asa ar trebui sa faca mereu,pierzi,castigi pe mana ta!

ambra blu (434 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 10:40

rapidistule, steaua a jucat mai bine. si stii de ce a jucat mai bine? nu multumita lui ilie stan ( ca sa-l citez, in urma infringerii cu ceahlaul a spus, cind i s-a sugerat demisia: „da’, ce, ori am fost eu in teren?), ci tocmai multumita jucatorilor. iar voi, presarii, le faceti mult rau fratilor costea. si mihai si florin joaca bine, ia mai lasati-i o perioada in pace cu presiunea voastra mediatica, au nevoie si de liniste, talent au, sint eleganti in executii, le mai trebuie incredere. steaua a fost peste dinamo la toate capitolele, iar experienta din cupele europene s-a aratat exact la acest meci: pe de o parte, dinamo e pe primul loc in liga lui mitica, in timp ce steaua se batea de la egal la egal cu shalke. asta este si va fi mereu diferenta intre o echipa mare – steaua – si etern urmaritoarea ei, nevizitata de muza.

ambra blu (434 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 10:41

deci steaua a cistigat pe meritul jucatorilor ei. dupa ceahlaul – steaua, ilie stan s-a ascuns cu lasitate sub un „da’, ce, am jucat eu in teren?” ei bine, nici de data asta, la victorie, nu a jucat el in teren. sint stelist, dar il dispretuiesc profund pe ilie stan. e las, e speriat, nu leaga bine doua vorbe, nu are caracter. mi-ar fi placut un hizo la steaua

Adi Rusu (3 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 11:28

Ilie Stan in primul rand e stelist si asta conteaza enorm, trebuie lasat sa isi faca treaba.

cetateanul (2 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 11:33

Domnii mei,sa fim seriosi,Dinamo joaca ca o echipa de liga a III -a cu pase lungi de la C.Munteanu pe Niculae sau Danciulescu.Rezultatul faptului ca au ajuns pe primul loc nu este decat confirmarea ca avem un campionat slab cu fundasi foarte slabi.Adevarata Dinamo este cea din meciul din Europa League si cu Steaua,Vaslui…Nu poti sa joci bufa,bufa si sa ai pretentii.

Steaua1986forever (7 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 11:43

ambra blu, daca il dispretuiesti pe Ilie Stan tu nu esti stelist esti cel mult becalian. De ce e las? Ca si-a riscat postul acum si a jucat contra „indicatiilor pretioase” ? Si daca spui ca Ilie Stan nu leaga doua vorbe….si il dai contraexemplu pe Hizo…de parca Hizo ar fi un mare orator, intelectual de rasa. Din punctul meu de vedere echipa joaca acum mult mai bine decat sub Levy. Nu este Ilie Stan un „mare antrenor” dar adevarul este ca Steaua are cel mai slab lot din ultimii ani in acest moment, sa fim seriosi, Cadu are dreptate. Voi chiar credeti ca daca ar fi Mourinho antrenor acum la Steaua …s-ar juca altceva? Eu nu cred…

Marius (347 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 11:51

@cetateanul. Una ca nu e chiar asa si a doua ca nu am inteles care e spilul. Sa fie Dinamo de vina ca adversarii joaca mai prost si ce sa fi facut? Sa se fi dat la o parte?

Gabriel Bratu (24 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 12:06

A jucat Galamaz fundas dreapta la Urziceni vreodata ?!
Intreb, nu dau cu parul…

priceputul (6 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 12:45

Ioanitoaia e un smecher se baga si el … Steaua nu are atacanti de rasa, asta e cauza locului ocupat in clasament !!

wall (2 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 12:49

precizez ca nu sunt suporter al celor doua echipe din derbiul de aseara, dar i-mi place fotbalul, in general ma uit ce fac „ale nostre” in special la meciuri internationale;
din acest motiv pot obiectiv sa remarc ca echipele care inca sunt angrenate in meciuri internationale au parut mai proaspete – si ma ingrijoreaza „metoda” prin care unii conducatori romani de cluburi renunta la obiective in speranta ca vor fii mai interesati de cele ramase…
se confirma ceea ce se vede la marile echipe din tari cu traditie – jocurile tari „in picioare” formeaza echipa..

Nicolae Petre Mihai (39 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 13:09

@ambra blu, mai lasa-ne cu fratii Costea. Cum adica, din cauza presiunii mediatice joaca ei prost? Din cauza ca nu au liniste, ca sunt stresati de presa? Asta e buna. Daca vor liniste, sa se mute in Antarctica. Cine mai lucreaza in liniste in zilele noastre? Absolut nimeni. Stresul e la ordinea zilei. Iar daca nu lucrezi bine sub stres inseamna ca nu ai valoare. Scuza asta e penibila. Nu inteleg cum vine asta. Fratii Costea joaca prost pentru ca ii streseaza presa? Eu credeam ca joaca prost pentru ca nu au cine stie ce valoare, pentru ca pierd noptile prin baruri si discoteci cu tot felul de crude.
PS. Totusi, sper ca victoria Stelei sa nu fie floarea cu care nu se face primavara. Ce pretentii sa ai cand mai mult de jumatate din lot provine de la echipe retrogradate.

ambra blu (434 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 13:29

@# 7 Steaua1986forever poate sint ultras de mic, sau poate sint cetatean semintar, dar nu asta conteaza acum. sa spui ca daca nu apreciezi un antrenor e sinonim cu a nu aprecia echipa e o absurditate atit de uriasa, incit m-ai facut sa rid. ilie stan e, pt mine, de categoria stoichita, antrenor care face steaua de ris. bietul lacatus, se straduia cu un lot peticit,ciobanul nu cumpara jucatori si, cum,necum, lacatus incerca sa faca treaba.ilie stan, la instalarea ca antrenor, trimbita in gura mare caosa faca si o sa dreaga cu cel mai bun lot din campionat. nu trecusera bine 2-3 etapesi a inceputsa se plinga neputincios ca, totusi, incearca si el sa se descurce cu lotul avut, retractind ce declarase nu cu mult in urma, ca are celmai bun lot. pt mine, antrenorii de respectat la steaua sint laca, oli, zenga, protasov, bergodi, ilie dumitrescu. ilie stan cistiga pt ca arejucatori buni, nu ca e el vreun tactician.

@# 12 Nicolae Petre Mihai
fratii costea sint jucatori buni, dar nici nu au aparut bine la steaua si presa prevestea apocalipsa: ‘fratii problema fac si dreg si rup”, de abia asteptind ca aia doi sa calce pe bec. se foloseste dubla masura in presa noastra primitiva. e ca la ronaldo (cel mai bun jucator din lume) care, pt ca nu e un pacalici umil ca messi, ci are personalitate, e faultat si injurat pe unde e prins. cind jucau la steaua petarde ca surdu nu era blamat atit, desi nu nimerea un sut pe poarta.

panconecaca2 (16 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 14:13

Nu exista nici un secret !!!!! ASTA E DIFERENTA DINTRE CELE DOUA ECHIPE. Nu poate fi sesizata in gunoiul din Liga I Burgher …unde Steaua este intampinata cu ostilitate peste tot , si toti fac meciul vietii si al carierei impotriva Stelei…..in timp ce majoritatea meciurilor lui dinamo sunt amicale (vezi Ceahlaul, dinamo 2 medias sau Petrolul) Diferenta apare insa in Europa si in meciurile directe …UNDE dinamo NU EXISTA !!!!!

Lulu (16 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 14:18

Ba asa e, nea Ovidiu, ai dreptate!!

tica (5 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 14:30

Nea’ Ovidiu vreau sa-l duc si eu pe-ala mic la meciul cu Nicosia dar nu am bani ca sunt somer.Poate ma ajuti si pe mine. Din 430 de lei pe luna nu-mi ramane nimik,. va multumesc!

Sandu negeamanu’ (1 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 14:41

Nea’ Ovidiule mata transcrii in versuri ce am vazut si noi luni,deci ai dreptate. Despre Rusescu ; un grasunel simpatic cu o inteligenta sclipitoare ,se mira si mintea lui de golurile alea,pur si simplu inventate,eu, deci euuu! nu am mai vazut asemenea goluri.Mingea mangaie pamantul inainte de a intra in ate…Balgradean se gandea la ce facuse el la mall inainte partidei…intelegi? Hipnotizare fara reflexe.
Emeghara ,un bibelou de coloarea neagra care a jucat fara greseala.
Nikolici asta …hmmm ,echipa a respirat prin el,bun.
Tatarusanu? da ! un semn de intrebare…nu stiu ce aia a masii viseaza el de cateva meciuri incoa….a avut noroc cu karul la barele alea,deci slab.Aoleu si avut niste iesiri…..super!
Brandan -nota 9
Tanase ..trage ecipa dupa el, Bravo!

tandd (79 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 14:45

@panconecaca ma faci sa rad,care europa?adica cine-si demonstreaza valoarea in europa?in afara de calificari in grupe si alea trase de par eu vad doar 0 pe linie.Lasa-ne nene cu expresii dastea pompoase ,,valoare in europa,,,ca nu exista asa ceva,acolo nu contam sub nici o forma.Daca 0-5 ptr tine conteaza e ok,atunci te cred.Diferenta de valoare in liga 1 e infima,restul o fac atitudinea(asa cum a jucat steaua cu dinamo)sau marile erori de arbitraj,dar sa vorbim de europa iti dai in cap singur cu oricine ai ,,tine,,

ststs (20 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 15:13

ma mir ca a avut ilie stan curaj sa faca altfel decat zice gigi

ambra blu (434 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 15:14

@# 18 tandd steaua am fost peste dinamo la toate capitolele. oricind, oriunde. mai putin in europa, ca dinamo nu sinteti acolo. diferenta intre steaua si dinamo e ca diferenta dintre protv si antena 1. mereu aproape, dar niciodata cei mai buni

Aral (104 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 16:03

@priceputu. Asa e, Ioanitoaia nu se pricepe, te pricepi tu! Hai ca ma faci sa rad cu lacrimi!

kalypso (20 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 16:07

whooops !!!…ioanitoaia nu accepta criticile , el doar ii critica pe altii !!!….

panconecaca2 (16 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 16:16

@ tandd calificari in grupe ha ???? dar ce dinamo n-are voie acolo??? din grupele alea noi am adus pana acum 5 puncte . Imagineaza-ti daca din cele 6 echipe ..pe care Romania le-ar fi putut avea in grupe..fiecare ar fi reusit un minim de 5 puncte ..ce bine ar fi fost pentru coeficientul tarii……cat despre 0-5 cu caccabi …din doua meciuri noi le-am luat 3 puncte . dinamo cate a luat de la Vorskla ????..si aici nu ma refer la goluri ci la puncte…

kappa (69 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 16:57

Cateva concluzii dupa acest meci.
1. Steaua joaca bine derbyurile. Motivul: le convin jocurile pe contre, sa nu fie favoriti, sa se apere si sa loveasca pe contraatac. Fratii Costea se descurca pe spatii mari insa pentru un joc pozitional de uzura au nevoie de altceva.
2. Steaua inca nu are un joc bun de pase pentru a desface apararile adverse. Deci ma astept sa sufere in continuare cu echipele mici. Trebuie sa invete cum sa invinga in meciurile cu echipe mai slab cotate. Pe de alta parte aceste echipe se mobilizeaza exemplar cu Steaua – cea mai titrata echipa din Romania.
3. Dinamo si CFR s-au instalat in fruntea clasamentului profitand de faptul ca Steaua, Vaslui, Rapid si Otelul au avut un program incarcat jucand in cupele europene. Voi spune clar si asta: CFR a preferat anul trecut sa cada in clasament in asa fel incat sa iasa din ecuatia cupelor europene tocmai pentru a-si pregati un parcurs mai facil pentru un nou titlu de campioana in acest sezon. Dinamo a clacat in cupele europene cu o echipa mai slab cotata. Dar ei nu pot mai mult, valoarea unei echipe se valideaza in cupele europene. Pentru Dinamo va fi mult mai greu de acum incolo pentru ca Rapid, Vaslui, Steaua si poate chiar Otelul o pot bate la orice ora. La fel ci CFR: Dinamo a avut noroc cu CFR, ma mir ca iau batut in Gruia pentru ca CFR e clar echipa mai buna.
4. Prepelita joaca foarte bine la mijlocul terenului alaturi de Tanase. Amandoi au mai facut un meci mare la Sofia cu TSKA.
5. Steaua are nevoie de un atacant masiv de careu gen Nikolici. Un antrenor are nevoie de mai multe optiuni tactice in atac. Problema cu fratii Costea este ca intr-adevar se cam suprapun si nu prea are sens sa joci cu amandoi in teren in acelasi timp. Becali trebuie sa inceapa sa invete ca in atac e nevoie de mai multe optiuni tactice. Alt un exemplu: Kapetanos a facut treaba la Steaua in acest rol si se descurca si la CFR. Fratii Costea ar trebui sa nu fie folositi in jocul de uzura din primele 60 de minute ci lasati pentru finalurile de meci sa joace pe spatii mai mari impotriva unor fundasi obositi.
6. Brandan ramane cel mai bun transfer de la Urziceni, un jucator polivalent, tehnic, capabil sa dea o pasa buna in adancime cu o foarte buna viziune a jocului. Un fotbalist adevarat, ce mai!
7. M-a surprins faptul ca Steaua a aratat mai proaspata si din punct de vedere fizic cu toate ca Joi au avut meci greu cu nemtii de la Shalke in deplasare in timp ce dinamovistii se odihneau pentru acest derby!

sandu (10 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 17:03

Sa vedem meciul cu C.F.R.Cluj si dupa aceea sa vorbim eu cred ca Dinamo s-a batut singura,au cerzut ca victoria vine de la sine mateahna veche la ei, nu am vazut nimic sanzational la Steaua am vazut doua greseli de portar,si mijlocasi visatori altceva nimic,daca as fi rautacios as spune cs sa ,,umblat la uni din jucatori de la Dinamo,oare de cine?

kappa (69 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 17:19

Vis-a-vis de prestatia lui Rusescu – s-a dovedit inca o data ca Dan Pentrescu l-a definit corect: Rusescu e un jucator atipic. Nu stiu cati jucatori ar fi sutat spre poarta din pozitia aia, de la distanta aia. In prima faza sutul parea fara sorti de izbanda, de la distanta, din unghi (undeva in dreptul coltului careului mare). Doar la reluarea dis spatele portii s-a vazut de fapt valoarea sutului: mingea a fost lovita cu efect (Balgradean nu stia asta) si parea ca va iesi afara avand in vedere traiectoria initiala. Insa surpriza a aparut cand mingea a lovit pamantul, a prins efect spre interior asa cum a fost intentia lui Rusescu si a intrat la limita in poarta aproape lovind bara.

Dati-i credit lui Rusescu pentru executie, pentru efectul imprimat mingiii si pentru ca a fost un sut prin surprindere. Balgradean nu trebuie discreditat: tot el a scos in situatie de unu la unu cu Nikolici scapat chiar pe centru.

La golul doi, Rusescu a sutat prin surprindere din nou, ma astaptam la o pasa la Tanase mult mai bine plasat si care era cu fata la poarta. Rusescu a avut si noroc pentru ca mingea a intrat printre picioarele unui fundas dinamovist si a ajuns in plasa. In conditiile astea, cu mingea sutata din 8 metri, ce sa mai faca Balgradean care avea de aparat o poarta de 7 metri ? Iarasi, sa-i dam credit lui Rusescu pentru executie.

Macar in materie de portari viitorul Nationalei pare asigurat: Pantelimon, Tatarusanu si Balgradean

Val (52 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 18:27

De unde concluzia ca Ioanitoaia nu suporta criticile? Ca nu raspunde pe blog? La cat mananca unii aici ce nu le place si la cat bat unii campii, si eu as face la fel in locul sau. Citeste insa, proba ca uneori si reia in ziar commenturile. In acest articol analizeaza derbiul cu obiectivitate.

Olteanu (478 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 18:38

Nea Ovi, nimic despre Craiova? Te-ai impacat si matale cu excluderea Stiintei, campioana unei mari iubiri?

ambra blu (434 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 19:42

analiza lui kappa e f lucida, subscriu 100%

starchild (20 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 19:44

Totusi Steaua si Vaslui, joaca in 2 competitii, nu doar in una. In cartea mea, cu cat rezisti mai mult in mai multe competiii simultan, cu atat mai competitiv esti. Pe aceasta logica, este o lipsa de respect sa consideri o echipa mai competitiva si mai reprezentativa la nivel european, ca si outsider si aspirant. Chiar daca ar fi asa, atunci din respect, nu spui nimic, scrii in schimb un editorial despre statutul lui Dinamo in cealalta competitie majora (EL), nu ‘outsider’, ci ‘decedat in imprejurari rusinoase’.

In aceeasi ordine de idei, NU Liga lui Mitica trebuie sa de jucatori la Echipa Naionala, … ca asa vrea Andrei Vochin si ceilalti specialiti de cifre autohtone, CI echipele calificate in grupe, eventual primavara europeana, iar liga interna trebuie doar sa completeze posturile ramase vacante.

Asadar, daca ati putea sa-i transmiteti lui Vochin … ca nu ne intereseaza care este cel mai bun pasator din Liga lui Mitica, si nici cate intervenii galactice are Balgradean in liga lui Mitica; ne intereseaza in schimb cele 8 goluri luate de Balgradean in meciurile cu Vorskla si Varazdim (+ inca 8 de la Steaua, Vaslui si CFR) … usor 2 goluri pe meci, in fiecare meci cat de cat serios jucat de Dinamo.

Menumorut (1 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 19:48

Inclin sa ii dau dreptate lui Ioanitoaia, nu lui Kappa. Indiferent ce interventii a avut inainte si dupa, Balgradean nu trebuia sa ia golurile alea, mai ales pe primul. Si daca Rusescu a tras tare si cu efect, era la 18-19 m distanta , si portarul trebuia sa respinga . Trebuia sa faca un pas in fata si nu l-a facut, deci golul i se poate imputa lui Balgradean.

Mihu (390 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 20:24

Domnule Ioanițoaia, n-are sens s-o dăm cotită, că Ciubotariu are lot restrâns, că pasele luminoase (!) ale lui C. Munteanu au lipsit etc. S-o spunem direct și clar: Dinamo este la ora aceasta una din cele mai slabe echipe din campionat. Fără numeroasele blaturi pe care le are la activ (5-0, 5-1, 5-0 etc.) s-ar fi zbătut acum în zona retrogradării, nu pe locul întâi! Dinamo nu joacă nimic, și asta nu de azi de ieri, ci de ani și ani. De aceea nu mai vin suporterii să o susțină. Păi ce, ei sunt proști, nu văd ce se petrece, cum câștigă echipa? Altfel, unde s-a mai pomenit în lumea asta ca echipa care conduce detașat în clasament să fie boicotată de proprii ei fani? Să ne amintim ce banner afișau acești fani în urmă cu vreo doi ani: ”Borcea, jucați fotbal nu mai faceți blaturi, pentru că la toamnă iar ieșiți din cupele europene din primul tur!”. De ani și ani presa îi menajează pe cei de la Dinamo (conducători, antrenori, jucători), dorind să-i ajute dar, de fapt, le-a făcut mai mult rău. Atât lor cât și suporterilor care, tot așteptând o comutare de pe baturi pe fotbal și-au pierdut răbdarea și speranța.

motanul incaltat (603 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 20:29

Daca ajungi antrenor la Steaua ai 2 variante-ori faci tot ce zice Becali si ai 50% sanse sa ramii,ori nu faci,mergi pe mina ta si daca-ti iese ramii si esti laudat.Ilie Stan a preferat sa riste si i-a iesit de data asta.Daca-i mai iese cu Cfr si cu ciprioti e posibil sa-l vedem pina la vara.

andritoiu (1 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 21:02

Ar trebui ca Brandan sa fie cooptat in echipa nationala prin acordarea nationalitatii. Cred ca la ora actuala este cu mult peste toti mijlocasii autohtoni.

Stelarius (2 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 21:32

@kappa
Dacă l-ai pomenit pe Dan Petrescu, atunci o sa-ti spun si eu o parere a acestuia: Brandan nu e atat de bun ca mijlocas, cat e fundas lateral. de ce? Pentru ca nu e destul de disciplinat tactic. Si te contrazic: NU ARE PASA IN ADANCIME! Paseaza stereotipic, in lateral, nu verticalizeaza decat foarte rar, nu intra la un-doi-uri si nu centrează. Ar putea să dribleze spre interior si să tragă la poarta, dar are limitele lui interioare, precum majoritatea jucatorilor Stelei! Numai bine!

Stelarius (2 comentarii)  •  7 decembrie 2011, 21:33

Nu centrează de pe linia de fund!Brandan….

Gino (513 comentarii)  •  8 decembrie 2011, 1:02

Cu toata victoria asta, la infrangere cu CFR Ilie Stan e pa.

groparu (41 comentarii)  •  8 decembrie 2011, 7:13

Si totusi. In cazul lui Ciubotariu ultimele evolutii ale dinamovistilor(au invins extrem de greu Mioveni si Sibiu) trebuiau sa ii dea de gindit. Ca si procentul extrem de mare de pase jucate catre propria poarta chiar dupa ce mingea trecea de centrul terenului.Daca iti amintesti eu am zis ca Dinamo a avut bulan pina acum deoarece in fotbalul de performanta in momentul de fata conteaza viteza de joc si mai putin experienta. Ori eu spuneam de niste gloabe. Acum sa vazut cel mai bine. Danciulescu eterminat daca va fi mentinut la mijloc deoarece nu are stofa de mijlocas.El e bun acolo in gura portii.Munteanu e obosit.Nu poate acoperi urcarile lui Diabate . E bun ca a dat 5 pase de gol din ..cornere. Alaturi de ei au jucat prost Pufi Visatorul si Moti Fumatorul. Ultimul cuvint spune tot. Nu poti face performanta cu luleaua in gura si cu tinerii ce stau pe banca vesnice rezerve de 2 ani.

Ramon (127 comentarii)  •  8 decembrie 2011, 9:16

Domnule director, se mai fac abonamente la GSP ? Sper ca nu vreti sa alergam zilnic la chiosc pentru a da bani pe instigarile la injurarea lui Becali, Sandu, Mitica sau Borcea, dezvoltate de ziarul pe care il conduceti.

Claudiu22 (343 comentarii)  •  8 decembrie 2011, 10:31

@Ramon. Merg si eu, subscriu la cele scrise de tine. Adevarat e ca Becali, Dragomir, Sandu si Borcea sunt niste oameni de mare onoare, care trebuie aparati cu arma in mana. Eu il condamn cu multa manie pe dl Ioanitoaia cand indrazneste sa se mai lege de Mitica ori de Sandu, doi ingerasi, doi heruvimi, doi inocenti.

Petre (255 comentarii)  •  8 decembrie 2011, 11:01

Aveti perfecta dreptate, sunt in totalitate de acord cu dumneavoastra!

Comentează