Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Şansa a doua

Ovidiu Ioaniţoaia crede în Dinamo şi în Steaua, dar apreciază că adversarele lor din UEFA trebuie socotite favorite

Am avea argumente să fim mai liniştiţi întrucît nici Benfica, nici Sevilla n-au convins în meciurile dinaintea confruntărilor europene cu Dinamo şi […]

luni, 12 februarie 2007, 6:40

Ovidiu Ioaniţoaia crede în Dinamo şi în Steaua, dar apreciază că adversarele lor din UEFA trebuie socotite favorite

Am avea argumente să fim mai liniştiţi întrucît nici Benfica, nici Sevilla n-au convins în meciurile dinaintea confruntărilor europene cu Dinamo şi cu Steaua. Ba chiar, eliminată din Cupa Portugaliei de Varzim, locul 13 în liga secundă, Benfica s-a făcut de băcănie. Adevărat, titularii Petit şi Karagounis au lipsit, dar absenţa lor n-a putut scuza o prestaţie caracterizată de “O Jogo” ca “mai mult decît modestă”. La rîndu-i, cu Betis în deplasare, Sevilla a înregistrat a 5-a remiză albă din 2007 şi a 3-a din ultimele 4 partide disputate în Primera Division. Din nou, apărarea şi-a făcut datoria, nu însă şi atacul. Deşi considerat sîmbătă îngerul salvator al echipei, şi portarul Palop a mai ezitat, în timp ce brazilianul Alves, socotit anul trecut cel mai bun fundaş dreapta din lume, a greşit ca un începător. Luftînd, el l-a lăsat pe Robert singur în marginea careului, doar că vîrful lui Betis a ratat copilăreşte. Vorbim despre cel ce irosise mai devreme o lovitură de la 11 metri, pe care n-a apărat-o Palop, cum am citit într-un ziar bucureştean, ci pe care acelaşi Robert o executase peste bară. A fi mai liniştit nu înseamnă însă a fi şi mai optimist. Oricît le-am iubi noi pe Dinamo şi pe Steaua, şi am avea încredere în ele, Benfica şi Sevilla rămîn favorite la calificare, iar asta din cîteva motive imposibil de ignorat. Unul derivă din valoare, capitol la care ajunge să precizăm că suma salariilor încasate de numai 4 jucători ai Benficăi, Simao Sabrosa, Nuno Gomes, Karagounis şi Katsouranis, echivalează cu întreg venitul pe un an realizat în Ştefan cel Mare. Veţi zice că în Occident fotbaliştii sînt uneori mai bine plătiţi decît s-ar cuveni. Posibil, numai că e excepţia de la regulă, căci nici un club de calibru nu umple cuiva buzunarele dacă nu merită. Altfel, acţionarul dinamovist Vasile Turcu avea dreptate să afirme, vezi Gazeta de ieri, că “nu totdeauna banii rezolvă totul în viaţă”. De acord, nu totdeauna, dar în fotbal aşa se întîmplă, ne place ori nu, de cele mai multe ori. Benfica şi Sevilla mai prezintă un avantaj important. Şi admiţînd că nu-s în vîrf de formă, deşi amîndouă continuă să tragă la titlu, ele joacă, se află în plin campionat, spre deosebire de formaţiile româneşti, care n-au mai susţinut partide oficiale, cu miză, de la jumătatea lui decembrie. Să nădăjduim că diferenţa nu va cîntări decisiv.

Dacă nu vrem să ne furăm căciula singuri, trebuie să acceptăm însă că va conta. Şi, gîndind astfel, adică realist, să judecăm că Dinamo miercuri şi Steaua joi pornesc totuşi ca outsideri.

Comentarii (84)Adaugă comentariu

arh.Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  13 februarie 2007, 10:12

Sant doua meciuri grele pentru Steaua si Dinamo,
o stim cu totii, dar sant convins ca antrenorii si
jucatorii celor doua formatii amintite mai sus, vor
face o figura frumoasa in Cupa UEFA. Si mai este
ceva, e timpul sa tinem cu ambele echipe in aceste
confruntari internationale, chiar si numai 90 de
minute deoarece sant echipe romanesti si nu vad
ce este rau in acest lucru. Eu cred ca „URA”,la
meciurile internationale ar trebui sa dispara intre
noi simpatizantii diferitelor echipe. Hai Romania!

firca (28 comentarii)  •  13 februarie 2007, 10:15

Ce faci mai nea Ovidiu te-ai adus aminte ca exista si DINAMO…..?!!!!
Ma mir …pentru tine exista doar Steaua….

totty (4 comentarii)  •  13 februarie 2007, 10:16

au prins catelusii curaj tata au si ei o primavara europeana de vro25 de ani si nu te mai intelegi cu ei viseaza finale si altea alea deocamdata derby in romania e STEAUA-RAPID

Mitza (3 comentarii)  •  13 februarie 2007, 10:18

Oricine poate deveni un bun manager de fotbal.
Poti sa incerci asta daca te inscri la:

http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=104764

alexandru_ (56 comentarii)  •  13 februarie 2007, 10:26

bah……suntetzi neste animale!sunt stelist ….dar…..nu sunt de acord cu acidele comentarii la adresa cainilor!sa faca treaba amandoua shi mai porma in campionat ne balacarim noi cum vrem !din pacate Dinamo in campionat s-a detasat shi odata cu revenirea „el comandante`Netoiu` nu vad cum ar putea pierde campionatul!pe de alta parte unde draq atzi fo` in ultimii 2ani catzelushilor eratzi ca strutzii nu mai ieseatzi din case de rushini shi rushini nu????????acu atzi prins cheag da uitatzi ca nu atzi batut nici echipa a treia a lu` Manchester United ha???????shi acu` vretzi in CL pe munca altora ……fitzi corectzi ca poate va bate Doamne-Doamne shi castica Arsenal CLanu `asta shi cum coeficientu` vostru e 0.0000000001vetzi juca cu bayer ,milan sau alta de genu` asta shi nu vetzi mai latra atat!fitzi corectzi!!!!!!!!

neacsu (3 comentarii)  •  13 februarie 2007, 10:43

cred ca , dinamo bucuresti va obtine un rezultat bun la lisabona printr-o abordare cit mai acesibila al jocului practicat. urez mult suces .

neacsu (3 comentarii)  •  13 februarie 2007, 10:43

cred ca , dinamo bucuresti va obtine un rezultat bun la lisabona printr-o abordare cit mai acesibila al jocului practicat. urez mult succes .

MANDRU CA SUNT STELIST (1 comentarii)  •  13 februarie 2007, 10:55

Citesc comentarile de aia si ma uimesc pur si simplu……ce prostii sunt scrise aici sa o luam pe rand ..Sevilia si Benfica ne sunt superioare ?? de unde si pana unde asta? ar fi bine sa vb asta din perspectiva cainilor …. la noi este mai simplu…un singur ex Valencia ……sa nu mai spun Betis , Lens….. se mai trezesc si rapizi ” am facut senzatie in Europa ” si dupa cum stiu eu numai in vitrina noastra este o chestie din aia pe care o ridica Barca , ManUni , Milan , Real …. numai noi am avut o seara minunata parca tot in Spania…..MANDRU CA SUNT STELIST

tony_big_fan (176 comentarii)  •  13 februarie 2007, 11:28

Steaua va avea in fata o echipa foarte puternica care desi trece printr-o pasa mai proasta e locul 2 in cel mai puternic campionat din Europa. Totusi experienta e de partea Stelei care are ultimele 2 sezoane bune in Europa fata de Sevillia care a erupt numai in ultimul an in Europa. Steaua la Bucuresti trebuie sa joace foarte prudent chiar si un rezultat de egalitate e foarte bun avand in vedere ca ultimii ani am jucat cu unele exceptii mult mai bine in deplasare.Inca un posibil avantaj ar putea fi faptul ca jucatorii Sevilliei sa abordeze meciul din pozitia de mari favoriti cam la fel cum au procedat si cei de la Valencia sau Betis.

Benfica in schimb e acum o echipa cu rezultate mediocre: locul 3 intr-o grupa cu Manchester,Celtic si Copenhaga si ultima dintre echipele care conteaza cat de cat in Europa din campionatul portughez. dinamo in schimb n-are experienta Stelei de duble eliminatorii in fazele superioare in plus e o echipa inconstanta care a avut si rezultate bune cu Everton,TSKA sau Leverkusen dar si meciuri foarte slabe cu Levski sau Tottenham. Benfica spre deosebire de Sevillia nu cred ca-si va permite sa-si desconsidere adversarul lucru care va fi inca un dezvantaj pt. dinamo.

FORTZA STELUTZA!!! (1 comentarii)  •  13 februarie 2007, 11:44

STEAUA se califica parerea mea datorita experientei pe care o are si atatea meciuri importante si cu miza care le-au jucat……noi stelistii stim cu adevarat ce inseamna adevarata performanta…..pe cand voi javrele aveti meciuri in picioare cu echipe gen skoda octavia..:)))…vai de sufletul vostru de echipa patetica…..nu-i asa ca crapati cand STEAUA a fakut show cu dinamo kiev??….nici in visurile voastre cele mai umede nu o sa eliminati echipe gen LENS VALENCIA DINAMO KIEV BETIS SEVILLA samd.In concluzie va uitati iar la STEAUA dupa meciul cu benfica cu facem performanta in europa ….ca de atatea si atatea ori….FORTZA STEAUA FORTZA RADOI….ALEE THEREAU……MEREU SUPERIORI!!!!!!!

chelseaboy_nyku (36 comentarii)  •  13 februarie 2007, 12:16

poi la ce am vazut din ultimile meciuri ale celor 2 nu au prea impresioanat ,s-ar parea ca uefa a gresit punandu-ne sa jucam cu ele, dar totusi nu cred. Se vor mobiliza foarte tare si o sa faca meciuri bune…asta e…dar vom vedea avem si noi sansele noastre 😉 hai steaua hai dinamo….hai rapid!!!!!!!!

Un dinamovist (94 comentarii)  •  13 februarie 2007, 12:53

@FORTZA STELUTZA!!!
Cred ca vindeti pielea ursului din padure. Nu spun ca Steaua nu ar avea nicio sansa in fata lui Sevilla, dar felul cum priviti confruntarea cu Sevilla mi se pare putin cam exagerat in ceea ce priveste sansele lui Steaua. Calculul hartiei situeaza in pozitia de favorita al calificare pe Seviila, desi, admit ca uneori calculele hartiei pot fi infirmate de realitate. Imi cer scuze pentru lacunele mele in cunoasterea limbii romane, dar imi puteti explica si mie ce poate insemna aceasta expresie „vise umede”. Din cate stiu eu, pana acum, doar la cea mai frageda varsta mi s-a intamplat sa ma ud in somn. Deci cum pot avea eu, sau alti semeni de ai mei „vise umede” ?
Din cate imi aduc eu aminte Steaua nu a eliminat-o pe Lens ci a castigat categoric in fata acestei echipe, dar Lens s-a calificat mai departe in ciuda acestei infrangeri categorice pentru ca nu a fost un meci eliminatoriu, ci unul in cadrul grupelor UEFA.
@Tony
Din cate am citit s-ar putea sa aveti dreptate in ce priveste pe Steaua, Sevilla avand intentia sa se menajeze pentru meciurile din campionat. In privinta lui Dinamo nu aveti dreptate in totalitate. Dinamo nu a facut un meci slab anul trecut cu Levski Sofia. Pierderea partidei a tinut mai degraba de nesansa decat de asa zisul joc slab. Daca va mai aduceti aminte Dinamo a jucat mult timp cu un om in minus si a jucat de la egal la egal cu Levski avand chiar si ocazii de a marca, iar golul a fost incasat la 30 de secunde dupa expirarea prelungirilor dictate de arbitru, mai multe decat cele 2 secunde peste prelungirile meciului de la Marseille cand arbitru a refuzat sa valideze golul inscris de Dinamo, gol care ar fi calificat-o pe Dinamo in dauna lui Herenveen. Despre meciul cu Tottenham s-a comentat prea mult, desi nu era un meci decisiv si nu au fost justificate atatea critici. Eu unul consider ca vina pentru acel meci apartine mai mult conducerii clubului decat echipei, desi niste profesionisti adevarati nu-si permit sa trateze un meci oficial (chiar daca nu are miza) cu atata superficialitate.

gilos (328 comentarii)  •  13 februarie 2007, 13:19

Nea Ovidiu, iar descoperi ca noaptea vine dupa ziua si ca oricum, daca nu e noapte, atunci sigur este ziua ??
Nu zau, ce e cu articolele astea de doi lei ? Nu spun nimic nou, constatati o evidenta. Las-o incolo de treaba, e clar pt toata lumea ca sunt peste noi si ca doar printr-un mare noroc trecem de ei !!
Si atunci, ce rost isi mai are articolul ? Bateti apa in piua pe niste chestii pe care le stie orice amator…Aveam pretentii..

dodo (43 comentarii)  •  13 februarie 2007, 13:22

Dumnezeu sai ajute pe portughezi sa ishi asigure calificarea din primul meci

tony_big_fan (176 comentarii)  •  13 februarie 2007, 13:29

@Un dinamovist – Sevillia ramane de vazut daca va menaje titularii pana la urma nu cred ca s-ar supara sa castige si anul asta Cupa UEFA si in plus toate agentiile de pariu o dau ca principala favorita.

Criticile sunt justificate dupa meciul cu Tottenham echipa de mijlocul clasamentului in Anglia a aratat o superioritate covarsitoare in fata lui dinamo e drept la fel s-ar putea zice si despre Lyon sau Real cu Steaua dar ambele sunt in cu totul alt esalon al fotbalului decat Tottenham(la aceea ora Lyon zdrobea tot prin Franta si Europa iar Real desi venea dupa rezultate neconvigatoare la 4 zile dupa meciul de la Bucuresti batea Barcelona cu 2-0 +alte 2 bare, ca sa nu ma mai refer la lotul de jucatori pe care-l are Real). Criticile se pare ca n-au prins in randul jucatorilor de la dinamo, declaratiile super optimiste pe care le-am vazut in ultima vreme aduc aminte foarte mult de declaratiile dinaintea meciului de la Londra.Orice alt rezultat in afara de victorie in fata lui Levski nu mi se pare un mare rezultat, la meciul cu Marseille arbitrul a gresit la fel cum a gresit arbitrul pt. dinamo la acordarea penalty-ului gratuit la meciul cu Besiktas – e drept ca greseala de la Marseille e mult mai importanta.Desi s-au obtinut rezultate bune dinamo n-a excelat in joc nici cu: Besiktas,Beitar sau Leverkusen (echipe ce nu mai inseamna aproape nimic in fotbalul european al ultimilor ani) dar sa zicem ca in cazul acestor meciuri tot ceea ce conteaza e rezultatul.

MilanOnly (5 comentarii)  •  13 februarie 2007, 13:39

Cand o sa vina ziua aia in care voi romaniii o sa fiti realisti?Inainte de meciul cu Real tot asa spuneati „Realul e in criza,hai sa-i batem”.Imediat dupa meci alta reactie „a pai normal,pe Real nu-l putem bate,e peste noi”.Exact asa sta treaba si cu Benfica si Sevilla(si astea nu sunt ca lens,betis in criza de retrogradare sau Valencia in supercriza,dupa steaua-valencia l-au dat afara pe antrenor,va amintiti?).Eu sper foarte mult sa va sparga si Benfika si Sevilla pt ca merita si ca voi sa intelegeti cat de mare e diferenta intre fotbalul romanesc si fotbalul portugez sa SPANIOL!!!!!!!!!!!!!PS:Sper ca Dinamo sa pice cu Milan in grupe la anul in CL sa vedeti iarasi nivelul vostru de fotbal,supraevaluat de cei care se uita numai ca campionatul romanesc(pt aici nu se trasmite nimic in afara de derbiurile ceahlaul-poli sau supermeciuri ca fc arges-craiova…sunteti patetici.Forza Milan!
Si inca ceva.Stiti ca sloganul „romania steaua europa steaua” e furat de la „in italia,in europa,ovunque MIlan?Sunteti niste terminati si sper sa va convingeti cat mai curand!!!!!!

MilanOnly (5 comentarii)  •  13 februarie 2007, 13:51

Un caz acum un an.Ma duc la un bar sa ma uit la Manchester-Arsenal.L-am rugat pe chelner dupa ce mi-a spus „bai nene e poli-apulum,ce manchester-arsenal!!!!”De asta cred ca voi sunteti asa,va uitati cu mare interes numai la campionatul vostru si credeti ca nivelul e cam la fel peste tot.Uitati-va odata la un meci in Italia(chiar ca ascoli-reggina)sa vedeti ce rapid se joaca,ce atacuri se construiesc,etc.Oricum nu dau vina pe fani mai mult decat dau vina pe media,care va baga toate prostiile in cap,ca lui steaua nu-i e frica nici de real nici de lyon,ca Goian valoreaza 20 de milioane(Nesta a fost cumparat cu 18 milioane,daca il cunoasteti),radoi e cerut de Calderon cu 11 milioane(Vieira in vara a costat 9.5 milioane,de la juve la inter),ca dorinel munteanu a fost exact ca zidane(sincer va zic ca am auzit si asta!!!!)si ca Dica e printre cei mai buni fantazisti din lume(Clasamentul dupa voi 1.ronaldinho 2.Dica 3.Kaka etc etc).Treziti-va ca asa o sa suferiti mult,asta va spun sicer!!!Invatati sa fiti realisti!Si Forza Milan,normal!

tony_big_fan (176 comentarii)  •  13 februarie 2007, 14:05

@MilanOnly – pai daca luam asa si Valencia era mult peste Steaua ca si buget si desi nu mergea extraordinar in acel sezon, cu acelasi lot castigase cu cateva luni in urma campionatul din Spania cu toate astea am eliminat-o,la fel Kiev nici nu se compara la buget cu cel al Stelei. Nu stiu cine a sustinut ca Goian ar valora 20 mil euro ca asa o fi zis jiji e altceva, apoi Vieira are cu totul alta varsta decat Radoi iar Dica la fel nu stiu cine ar fi sustinut ca se compara cu Ronaldinho sau Kaka dar oricum sezonul asta a fost golgheter de grupa de Ch. League si iti spun eu ca e intr-o companie selecta la acest capitol.

Un dinamovist (94 comentarii)  •  13 februarie 2007, 14:24

@Tony
Daca intr-un sezon o echipa face 2 sau 3 meciuri mai slabe din 30 este oare de criticat ? Sa fim seriosi ! Fotbalistii sunt oameni, nu masini.
„Orice alt rezultat in afara de victorie in fata lui Levski nu mi se pare un mare rezultat”. Nu am spus ca a fost un mare rezultat, ci ca in acel meci Dinamo nu a jucat prost si ca putea obtine cel putin un rezultat de egalitate. Nu trebuie sa judecam un meci numai prin prisma rezultatului, desi rezultatul este cel care conteaza cu adevarat.
„la meciul cu Marseille arbitrul a gresit la fel cum a gresit arbitrul pt. dinamo la acordarea penalty-ului gratuit la meciul cu Besiktas”. La meciul cu Besiktas eu consider ca 11m a fost acordat in mod justificat pentru ca Niculescu se indrepta spre poarta si a fost un contact al piciorului fundasului turc cu piciorul lui Niculescu. Nu am fost in teren ca sa-mi dau seama daca Niculescu ar fi putut sa ramana sau nu in picioare dupa acel contact, dar in mod normal in asemenea situatii se da 11 m si eliminare.
Sunt de acord ca victoria cu Besiktas, ca joc vorbind nu a fost meritata, dar nu arbitrul a influentat rezultatul meciului. Sunt de acord si cu faptul ca Dinamo nu a facut un joc prea bun cu Beitar, dar cu Leverkusen eu cred ca a facut un meci bun. Daca analizam lucrurile cu atentie in ambele meciuri in care Dinamo nu a jucat prea stralucit terenul era o mlastina, deci eu cred ca acest lucru a fost de natura sa inflenteze negativ jocul lui Dinamo. Imi veti spune ca o echipa trebuie sa joace bine pe orice teren, dar sa nu uitam ca, mai ales la meciul cu Beitar, echipa Dinamo evolua de putin timp in acea formula. In ce priveste meciul cu Tottenham, la ora disputarii partidei, Tottenhamul era pe val invingand in campionatul englez chiar pe Chelsea nu cu mult timp inaintea partidei cu Dinamo. Cat priveste declaratiile optimiste ale dinamovistilor mie mi se par de bun augur. Daca jucatorii unei echipe abordeaza o partida cu gandul ca oricum vor pierde acel meci atunci inseamna ca in proportie de 75 % meciul e ca si pierdut. Eu sper ca aceste declaratii sa reprezinte adevarata stare de spirit a celor de la Dinamo si sa nu fie doar niste declaratii de complezenta.

tony_big_fan (176 comentarii)  •  13 februarie 2007, 14:47

@Un dinamovist – La Londra terenul a fost impecabil si dinamo efectiv a fost atacata tot meciul din toate partile fara a putea da o replica onorabila englezilor, la fel la Brugges unde a fost terenul impecabil au fost perioade mari de timp in care dinamo a fost dominata copios deci faza cu terenul mlastinos ii o scuza celebra a romanilor care nu prea sta in picioare.

Bineinteles ca trebuie sa abordezi orice meci la victorie dar sa declari de ex. ca mergi sa stingi lumina pe Da Luz (citat din margaritescu) denota nu numai dorinta de victorie dar si totala lipsa de respect pt. adversar, jucatorii cu adevarat profesionisti declara ceva de genul ca vor intalni un adversar valoros dar ei merg intotdeuna la victorie la orice meci. Acelasi gen de declaratii au fost facute si inaintea meciului cu Tottenham si s-a vazut rezultatul.

Un dinamovist (94 comentarii)  •  13 februarie 2007, 15:44

@Tony
Nu trebuie sa ne luam dupa declaratiile de dinaintea partidei. Jucatorii pot declara multe, dar important este ceea ce arata pe teren. Acesta este criteriul de apreciere fundamental al valorii unui fotbalist. Ceea ce arata pe teren este una, iar modul de comportare din afara terenului conteaza doar la „impresia artistica”. De fapt si in campionatele puternice se fac declaratii care sunt cu mult mai rautacioase decat ceea a lui Margaritescu. Aceste declaratii pot fi si un factor psihologic, un fel de meci din afara terenului inainte de meciul propriu zis. Sicanarea adversarului poate sa-l aduca intr-o anumita stare de nervozitate care poate fi speculata, dar poate avea si efect invers (adica sa fie atat de suparat adversarul incat sa doreasca sa marcheze cat mai multe goluri). Cred totusi ca la nivelul la care este Benfica treburile astea nu prea tin, sau poate ca da, avand in vedere ca sunt totusi o echipa de jucatori cu temperament latin. Daca va luati si de meciul de la Bruges si spuneti ca au fost perioade indelungate cand Dinamo a fost dominata, ce pot sa mai zic ?? Ce ati fi vrut oare ? Sa domine Dinamo meciul in mod categoric, un meci care pentru Bruges era un colac de salvare. Era normal sa atace si belgienii, ce naiba ! Belgienii erau cei care trebuiau sa castige, pentru Dinamo un rezultat de egalitate fiind foarte bun. Nu pot sa nu constat faptul ca toata lumea vrea de la Dinamo luna de pe cer. Dinamo nu este o echipa care are o formula definitiva, cu jucatori care au evoluat foarte mult timp impreuna, asa ca nu imi dau seama de unde vin aceste pretentii mai mult decat exagerate. Daca vor reusi sa treaca de Benfica (desi eu unul tind sa cred ca Benfica are sanse mult mai mari) atunci cei care ii privesc chioras or sa spuna ca trebuie sa castige cupa UEFA ca sa confirme. Daca presupunem ca se va intampla asa ceva, rauvoitorii vor spune ca asta nu a fost o competitie serioasa si ca trebuie sa castige LC ca sa confirme si tot asa. Revenind la faptul ca Dinamo a avut perioade cand a fost dominata la Bruges; In fotbalul modern nu este important procentul de posesie sau dominarea teritoriala ci ceea ce face echipa cu mingea atunci cand o are.

misu (1 comentarii)  •  13 februarie 2007, 15:59

sansa a doua sau pesimism?

eu nu inteleg ce e cu „sansa a doua”. de ce sansa a doua?! nici nu s-a jucat vre-un meci si tot vad la tv si in presa ca cele doua echipe rom steaua si dinamo incep cu sansa a 2-a. ce noi suntem mai prosti ca ei?! ar fi corect sa spui dupa meciul tur ca doua dintre cele 4 echipe incep returul cu sansa a 2-a. toate cele 4 echipe (2 rom, una spaniola si una portugheza) au sanse egale la inceputul meciului. deja in stadiul competitiei nu se mai pune problema ca echipa X e mai slab cotata decat echipa Y. eu vad chestia asta cu „sansa a 2-a” ca o teama si mai ales ca o teama de adversar. deja echipele care declara acest lucru au pierdut un razboi psihologic inainte sa inceapa meciul. la noi la romani mentalitatea de invingator nu exista si trebuie creeata, in schimb exista foarte mult pesimism. de ce sa-ti fie frica de o echipa? ce-ti face, te omoara? noi tot timpul ridicam capu si vedem ce in gradina vecinului dar niciodata nu ne uitam in ograda noastra sa vedem ca avem forte sa facem mai bine ca ei. aoleu ce jucatori au aia, aoleu ce scouteri au aia, aoleu ce baza sportiva au aia, aoleu si aoleu. suntem un neam de smiorcaiti si presa pune paie pe foc. aici pierde romania, nu puncte in clasamentul european sau local. din cauza asta nu ajungem si noi „sus” cum visam. pentru ca pornim sa jucam meciul cu convingerea ca o sa pierdem fiindca ceilalti sunt mai buni. total fals! si noi suntem buni. si putem sa fim cei mai buni daca gandim ca niste invingatori. ce, sefii de club cred ca daca bat putin in retragere, nu-si mai pun suporterii in cap? parca e prima si ultima oara cand luam bataie. ma enerveaza foarte tare in schimb, porcaria asta cu sansa a doua. renuntati la ea!

forta steaua! forta dinamo! forta romania!

Luk (1 comentarii)  •  13 februarie 2007, 16:36

@misu

jos palaria misule…..
si cred ca ar trebui pus asta..in locul articolului de inceput…
bravo !!!

tony_big_fan (176 comentarii)  •  13 februarie 2007, 16:38

@Un dinamovist – Un jucator profesionist se comporta ca atare si pe teren si in afara lui si aici ma refer la declaratiile unor jucatori de genul: Juninho,Raul,Cassilias,R. Carlos … facute inaintea meciurilor cu Steaua.La dinamo pare ca e o moda cu declaratiile fanteziste care pare ca-i contamineaza de la conducatori si pe jucatori si antrenori, la Steaua pe de alta parte in afara de declaratiile fanteziste ale lui jiji in rest jucatorii sau antrenorii au reusit sa pastreze decenta in declaratiile facute despre adversarii europeni.

Brugges cam de mult inseamna foarte putin in fotbalul european si pt. mine e un motiv de mirare modul categoric in care au dominat-o pe dinamo perioade lungi de timp, dinamo care e liderul detasat al romaniei un campionat care ultimii ani a fost peste cel belgian. E drept ca spre final dinamo a ratat cateva ocazii mari de gol pe fondul oboselii acumulate de belgieni dupa ritmul sustinut in primele vreo 60 de minute.

stelistu (35 comentarii)  •  13 februarie 2007, 16:41

SUPER DINAMOVISTA Says:

February 12th, 2007 at 11:04 pm
@Hotii striga hotii! – te doare adevarul… oricat de mare fan ai fi , putina decenta nu strica… e vorba de 2 campionate luate la propriu cu japca
=============================================
esti penibila/penibil. Ce cauti tu pe acest blog, ce sunt afirmatiile acestea/
Nu trebuie sa mergi la scoala?

stelistu (35 comentarii)  •  13 februarie 2007, 17:08

tony_big_fan Says:

February 13th, 2007 at 11:28 am
Steaua va avea in fata o echipa foarte puternica care desi trece printr-o pasa mai proasta e locul 2 in cel mai puternic campionat din Europa. Totusi experienta e de partea Stelei care are ultimele 2 sezoane bune in Europa fata de Sevillia care a erupt numai in ultimul an in Europa. Steaua la Bucuresti trebuie sa joace foarte prudent chiar si un rezultat de egalitate e foarte bun avand in vedere ca ultimii ani am jucat cu unele exceptii mult mai bine in deplasare.Inca un posibil avantaj ar putea fi faptul ca jucatorii Sevilliei sa abordeze meciul din pozitia de mari favoriti cam la fel cum au procedat si cei de la Valencia sau Betis.

Benfica in schimb e acum o echipa cu rezultate mediocre: locul 3 intr-o grupa cu Manchester,Celtic si Copenhaga si ultima dintre echipele care conteaza cat de cat in Europa din campionatul portughez. dinamo in schimb n-are experienta Stelei de duble eliminatorii in fazele superioare in plus e o echipa inconstanta care a avut si rezultate bune cu Everton,TSKA sau Leverkusen dar si meciuri foarte slabe cu Levski sau Tottenham. Benfica spre deosebire de Sevillia nu cred ca-si va permite sa-si desconsidere adversarul lucru care va fi inca un dezvantaj pt. dinamo.

=============================================
salut tony_big_fan
sa speram ca se califica amandoua echipele
ca de nu…………..se vopsesc iar masini…..:-) (de pe blog-ul de ieri)

tony_big_fan (176 comentarii)  •  13 februarie 2007, 17:20

@stelistu – salut

La dinamo daca nu trec de Benfica va incepe taraboiul mai ales daca Steaua merge mai departe, ca doar netoiu nu merge degeaba la meciuri.

stelistu (35 comentarii)  •  13 februarie 2007, 17:27

tony_big_fan Says:

February 13th, 2007 at 5:20 pm
@stelistu – salut

La dinamo daca nu trec de Benfica va incepe taraboiul mai ales daca Steaua merge mai departe, ca doar netoiu nu merge degeaba la meciuri.
===============================================

pai nu ai vazut ce declaratii da marele antrenor rednic, ca ii vor goli de bani pe actionari…deci s-a terminat :-))

stelistu (35 comentarii)  •  13 februarie 2007, 17:29

tony_big_fan Says:

February 13th, 2007 at 5:20 pm
@stelistu – salut

La dinamo daca nu trec de Benfica va incepe taraboiul mai ales daca Steaua merge mai departe, ca doar netoiu nu merge degeaba la meciuri
===============================================
si catalin munteanu zicea ca el ar paria 2

tony_big_fan (176 comentarii)  •  13 februarie 2007, 17:43

@stelistu – si margaritescu cica merge sa stinga lumina pe Da Luz ma gandesc numa sa nu se curenteze baiatu’

MilanOnly (5 comentarii)  •  13 februarie 2007, 21:49

O sa vedeti toti ca nici una n-o sa se califice(nici steaua nici dinamo).Si pt toti cei care nu iteleg ce inseamna sansa a doua va explic cel mai simplu:uitati-va la cote de pariuri…v-ati uitat?oare de ce sunt cotate mai bine Benfica si Sevilla?Asta sa-mi spuneti,motivul.Ei,pt motivul asta se numeste sansa a doua,ignorantilor!Pt toti optimistii de aici un salut foarte foarte mare py ca sunteti prea penibili!Forza Milan!

floea mihai-dan (8 comentarii)  •  15 februarie 2007, 8:46

SUPERBA ATMOSFERA!!! CHIAR SI A BENFICAI SI CHIAR AL LUI DINAMO!!!!!!! DAR DINAMO VA CASTIGA!!
FORZA DINAMO!

floea mihai-dan (8 comentarii)  •  15 februarie 2007, 8:47

dinamo inca are sanse .. benfica a jucat slab tare d tot .. noroc cu arbitrii !!! .. d 2 ori au fluierat offside gresit .. dak nu stiu decat cu arbitrii sa joace c sa le faci .. ii facem muci in Stefan cel Mare … era sa uit .. c draq sa baga sa comenteze toti stelisti ?! .. comentati draq rezultatele stelei kre e la 13 pct d noi .. oricum o fura azi cu sevilla >:)

floea mihai-dan (8 comentarii)  •  15 februarie 2007, 8:48

Lobont dupa parerea mea a facut o forma destul de buna. In opinia mea, el a fost unul dintr cei mai buni jucator dinamovist pe teren la aceasta partida

Comentează