Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Timişoara, mai mult decît o victorie!

Federalilor care s-au grăbit s-o excludă pe Craiova le-ar fi fost de ajuns să vadă meciul de Cupă găzduit joi seara pe malul Begăi spre a se lămuri că au greșit și atunci cînd, amestecînd-o în ciorbă și pe UEFA, […]

sâmbătă, 29 octombrie 2011, 11:28

Federalilor care s-au grăbit s-o excludă pe Craiova le-ar fi fost de ajuns să vadă meciul de Cupă găzduit joi seara pe malul Begăi spre a se lămuri că au greșit și atunci cînd, amestecînd-o în ciorbă și pe UEFA, au retrogradat-o pe Poli. În vreme ce pe majoritatea stadioanelor noastre spectatorii se numără cu abacul, pe “Dan Păltinișanu” au venit aproape 20.000 de oameni, pe lîngă gratuități, 16.000 de bilete vîndute! Și nu doar atît.

Publicul a creat o atmosferă extraordinară, dovedindu-și atașamentul față de echipa locală și, la fel de emoționant, iubirea pentru fotbal. Măcar în numele acestor calități, Timișoara nu merita să fie surghiunită, ci tratată cu respect, cu un plus de înțelegere. Și nu vorbim aici despre privilegii, vorbim despre drepturi. Din păcate însă, precum în cazul lui Mititelu, dorința de a-l învăța minte cu orice preț și cu orice risc pe Iancu, care îndrăznise să-i înfrunte pe șefii FRF, într-adevăr, scăpînd uneori caii, a denaturat judecata și a expediat-o pe Poli în liga secundă.

Cu privire la succesul gazdelor, 2-0 cu Steaua, nu-s prea multe de spus. Deși a pierdut 14 jucători în ultimul timp, între care pe Pantilimon, Luchin, Burcă, Alexa, Bourceanu, Nikolici și Zicu, un întreg vestiar, dar și fără Tameș și Zegrean, accidentați, Timișoara n-a lăsat nici o șansă adversarei, nimeni alta decît deținătoarea trofeului!

Cu Goga, Curtean și canadianul Ricketts în zi de grație, Poli a condus ostilitățile din minutul 1 în 90 și putea învinge chiar mai confortabil. Că Steaua, în ciuda valului de achiziții, nu se regăsește constituie secretul lui Polichinelle: orbecăie prin campionat, prin Europa League și, iată, prin Cupa României! Constatarea nu scade însă din elogiile cuvenite lui Poli, o trupă cu ambiție, cu elan și, încă mai important, cu suflet. Ea a înțeles că e datoare să răsplătească fidelitatea suporterilor și a reușit pe deplin.

Presupusele raporturi de forță s-au inversat pe gazon, Timișoara lui Velcea arătînd ca o formație de Divizia A, iar Steaua lui Stan, apatică și dezordonată, ca una de B, cîteodată chiar de C Afirm că Poli a obținut joi seara mai mult decît o victorie. Grație rîvnei din teren și, în egală măsură, entuziasmului din tribune, a probat că locul ei e în elita fotbalului românesc. Această demonstrație îi pune într-o lumină și mai proastă, într-o situație și mai jenantă, pe toți cei care, din exces de zel și din răzbunare, au trimis-o la matineu. Timișoara n-a murit, Timișoara trăiește, ceea ce ar trebui să le dea de gîndit pînă și oficialilor care i-au vrut și i-au pricinuit răul. Să-i facă să se simtă cu musca pe căciulă, să aibă remușcări, să aibă coșmaruri.

Comentarii (98)Adaugă comentariu

RipensiaVenus (20 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 16:26

marcel, iancu a iesit la inaintare in media cu acel audit comandat de frf?
pai asta ar fi bomboana juridica de pe coliva lui sandu !

dragosblue-STIINTA (66 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 16:26

AFARA CU TOATA MAFIA DIN FOTBAL SI FELICITARI TIMISOARA.

VREM FOTBAL CURAT, DECIS PE TEREN NU IN BIROURI!!!

Lucian (14 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 16:31

Atita timp cit nu stim, cu exactitate, ceea ce s-a intimplat, daca sau nu a fost corect, nu ne putem pronunta, nici noi si nici macar Ovidiu Ioanitoaia! Daca, totusi, crede ca are dreptate, de ce nu a intreprins aceste demersuri inca de pe vremea cind incepusera discutiile depre obtinerea, sau nu, a licentei? Sau trebuie sa-si vinda ziarul, si le face pe plac potentialilor cititori din Banat? Oricum, nu spectatorii, si nici echipa in sine, nu au fost cei vizati, ci „ingineriile” petrecute la Timisoara!

pismoc (17 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 16:44

Ca de obicei dl. Ioanitoaia pledeaza pentru incalcarea regulamentelor in vigoare si luarea deciziilor in functie de simpatiile lui personale. Tipic romanesc. Nu este de mirare ca am ajuns unde suntem.

iulian_florescu (1 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 16:47

Nea’ Ovidiu daca la Craiova suntem de acord ca a fost dezafiliata ilegal aici e alta mancare de peste! Pai ce facem, ne intoarcem la cenusiul anilor ’90 in care se vindeau jucatori la negru pe sacose de bani. De acolo vine toata abrambureala din prezent. NU!

Nu e normal ca Iancu sa fie putred de bogat si sa nu plateasca taxe. Eu platesc, tu platesti, toti comentatorii si pro si contra de aici PLATESC TAXE. Pana si zgarcitu’ de Copos si le plateste, ca si Becali. Cu ce e Iancu si clubul sau mai speciali?

Si daca la Craiova suntem de acord pe dezafiliere, felicitari pentru investigatie! ei bine, si Mititelu trebuia retrogradat fiindca n-avea taxele la zi.

Iar daca valutistii astia tin sa moara cu echipa de gat atunci Fiscul sa le scoata BRANDUL la vanzare. Si sa vina altii mai potenti financiari sa tina cluburile, ca nu se termina lumea cu Becali, Mititelu, Copos, Iancu si Borcea. Vorba aia, e plin cimitirul de indispensabili.

De undeva trebuie inceputa curatenia (inclusiv cea financiara). Numai asa putem scapa de personajele astea!

Dorul (1 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 16:50

Stimate d-le „Florin V.”, apreciez si sunt intru totul de acord pentru cuvintele redactate mai sus. Felicitari!

polistul (8 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 17:36

Aveti dreptate D-le Ioanitoaia , prima data i s-a dat licenta lui Poli , dupa care Duru a primit niste ordine ( de la cine oare ? ) si a facut recurs , iar borcea si trupa au votat cum au votat ca sa scape de Poli , altfel dinamo nu mai ajungea sa urce , de ce credeti ca borcea nu vine din Miami ? sanchi ca alina nu poate suporta avionul . Dar ii mai bine asa , acum vedem valoarea diviziei A , astea sunt meciuri ? astea sunt echipe ? sa fim seriosi .

Darkmoon (28 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 17:36

Rusine Steaua, eu zic sa o retrogradeze in B chiar de pe acum. Dar ce faceti, domnule Ioanitoaia, pe Iancu nu-l infundati? Nu scrieti 16 articole contra lui pana ce vine dnaul? Ori inca nu a sosit semnalul?

Mymy (52 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 17:52

Ca si in situatia Craiovei, Ioanitoaia nu apara patronatul, ci traditia, atmosfera, dragostea pentru fotbal. Vorbesc aiurea cei care ii cer dovezi. El e ziarist, nu procuror, are pareri, nu probe. Insa articolele incita si cred ca asta si urmareste.

@ MARCEL (294 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 18:04

Da asa e FRF-ul nu vrea sa implementeze hotarirea TAS ca asa vrea muschii lor .

NEA IULIANE (4 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 18:12

Esti visator rau, daca consideri ca exista investitori romani in fotbal pe toate drumurile…Chiar iti inchipui ca daca existau cu adevarat nu s-ar fi implicat pana acum? Edrept ca tipul de investitori pe care il avem, majoritatea fiind miliardari de carton, au adus fotbalul romanesc pe marginea prapastiei (bineinteles si cu ajutorul celor de la FRF respectiv LPF-niste puslamale care au avut un singur scop: sa se imbogateasca), dar macar exista, asa slab cum e, iar faptul ca exista ne lasa sa speram ca intr-o zi va fi mai bine.

praetorianus (14 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 18:38

pe mafiotii care conduc fotbalul romanesc nu ii intereseaza performanta ci propiile interese, de aceea cluburi precum CRAIOVA si TIMISOARA platesc scump doar datorita nealinierii patronilor lor principiilor acestor mafioti!!! o TARA INTREAGA urla…si ce se intampla?? nimic baaa…doar traim in romania!!!!!

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 18:46

De acord intrutotul cu mymy. Cei care il contesta pe dl Ioanitoaia sunt prosti de bubuie. Probe sa aduca DNA, nu presa, presa doar sesizeaza, trage semnalul de alarma. Iar chestia cu comunismul e o limba de lemn si o idiotenie.

Florin V. (7 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 18:53

(pt Ovi)
M-a iritat tenta articolului D-nului Ioanitoaia, pt. ca face doar referiri melancolice si nu atinge detalii esentiale- regulamentul. Daca dansul asa considera, atunci totul functioneaza perfect in fotbalul nostru de 20 de ani! Daca doare regulamentul devenim melancolici, inchidem ochii si trecem mai departe??? Am avut parte de atata melancolie subiectiva si dictata de interese, de ne-a iesit pe urechi la toti, dandu-ne incet seama de repercursiunile care se vad azi in fotbalul romanesc. Fotbalul a decazut, dar sefii sunt aceiasi de 20 de ani :-)…e ironic, dar nu zic ca ar trebui schimbati cu oricine, ca in Romania se gasesc multi mai rai si mai plini de manevre decat cei actuali.

Din cate am retinut eu, acel model de inginerii financiare facute de Iancu, puteau sau trebuiau sanctionate cu retragerea licentei de un an sau doi. Cred ca acest model de manevre a mai fost folosit si de alte echipe: Steaua si altele, dar in urma cu mai multi ani. (Imi amintesc in fuga doar de costurile tribunei oficiale din Ghencea, clar mai sunt si altele…).
Pe de alta parte problema datoriilor, iarasi este de discutat, pentru ca doar Bistrita avea sentinta judecatoreasca de executie a anumitor datorii, care de fapt nici nu erau imense. Datorii au mai multe cluburi in prima liga, dar nu erau in situatia Bistritei anul acesta, si candva trebuia sa se inceapa cu sanctionari drastice impotriva cuiva pentru a se crea o ordine si a nu se continua cu repetari de precedente si neluarea unor decizii care trebuiau luate evident si in anii anteriori.
„Intamplarea” face ca nu s-a inceput cu Steaua, Dinamo sau Rapid…nici nu ma asteptam si cine oare se astepta la asa ceva.
Conducatorii actuali (Liga, Frf) nu pot concepe prin fiinta lor sa retrogradeze cluburi ca si Steaua sau Dinamo, pentru ca sunt cluburile de notorietate, devenite imense pentru Romania, exact in perioada formarii lor ca oameni si profesionale, deci eu chiar as putea sa cred ca in aceste cazuri ei nu mai pot sa nu fie subiectivi…plus ca sunt in Bucuresti si sunt pe mana unor oameni de care ei se bat direct sau indirect zi de zi.
Ghinionul a venit la Poli, o echipa frumoasa pt. Romania atat in prima liga cat si in a doua, Poli a fost tot timpul o pata de culoare frumoasa. Pt. mine aceasta pata a devenit difuza si stearsa de cand a intrat acel Iancu la modul serios in scena, pt. ca nu pot sa disociez un club de conducerea lui, la fel cum nu pot sa o fac in cazul Stelei.
Aceste cluburi care fara vina lor ca si traditie si spectatori, scot in fata nu suporteri, antrenori, fotbalisti…ci Patroni, care le reprezinta cu intensitate imaginea si interesele, trag repercursiunile si isi pierd admiratorii…
Mie mi se pare mai grav ca Poli are un Iancu(fac referinta la stilul si la trecutul lui), decat ca Poli este un an in B! A mai fost ani la rand in B, dar a ramas tot timpul o amintire frumoasa in violet si asta intr-un sport este mult, mult mai important decat, banii de champions league dintr-o toamna anume s.a.m.d….

marius (2 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 19:16

E trist ca inca mai exista rebuturi umane !…de gandiri de maimute…care inca apara frf lui mircea sandu….care a facut cadou campionate…cadou de 2 milioane de euro…de la cfr cluj..otelul galati….RUSINE…POPOPONARILOR !…
ASTA A DUS ROAMNIA PE ULTIMELE LOCURI ALE FOTBALULUI ACTUAL…RUSINE…

kappa (69 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 19:20

Dupa modul in care e organizat clubul, sub conducerea lui Becali, incet dar sigur Steaua va ramane doar o echipa de pluton in Liga 1. Motivul: in fiecare an apare cate o echipa care se organizeaza mai bine si care beneficiind de o continuitate mai mare la nivelul conducerii dehnice si al lotului de jucatori, le vor lua fata stelistilor. Exemple sunt echipele care in momentul de fata sunt inaintea lor in clasament: U Cluj, Astra, FC Vaslui, Gaz Metan – echipe care au progresat foarte mult in ultimii ani. La acestea se adauga obisnuitele pretendente la titlu: CFR, Dinamo, Rapid. Din urma vin Petrolul – au nevoie de un pic de continuitate in Liga 1, si la nivelul conducerii tehnice si o vor lua inainte Stelei. Nu stiu daca Otelul si Pandurii vor putea tine trena, dar deocamdata pot si ele emite pretentii in fata stelistilor. Reiese ca Steaua va avea sanse sa ramana doar o echipa medie in campionat – vina o are evident patronul – „pestele de la cap se impute”.

Lereter (68 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 19:40

Mai nea Ovidiule,dar pe UTA pe care au furat-o in primas liga Timisoara (remembers Serea ?),iar in B au pedepsit-o sa nu promoveze,le-au mai luat si 12 puncte aiurea-ce sa mai zicem ? E mai convenabil cu Chiajna,Branesti,Sibiu,Petrolul astia deocamdata nu ridica glasul,mare parte se vor reintoarce in B.Intereseaza-te dta ce a fost azi la Pitesti,ca sa castige,cum i-au rapus pe vecinii de la FC Olt.Ai sa vezi ca COOPERATIVA traieste,se zbate si acum.Cit despre Mititelu nu era asta cel care nu platise jucatorii de peste 6 luni,care-i obliga sa semneze prelungiri ? Prea multa mila pentru miselul asta la fel de corupt ca Nasul si CO.Dar nu-l plangeti pe Iancu.Atata cer.

Che Guevara (363 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 19:41

Craiova si Timisoara nu au fost distruse intamplator. Au fost echipele care aduceau cei mai multi oameni la stadion in sezonul trecut. Celor de la FRF nu le-a convenit asta. Mereu si-au dorit ca echipele din Bucuresti sa ia o parte cat mai importanta din fanii Craiovei si ai Timisoarei. Ar fi facut orice pentru asta. Nu au inteles, ca romanii nu sunt asa prosti precum ii considera ei si nu se vand pentru un pumn de margele asa cum fac oficialii LPF sau FRF.

ulise (2 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 20:03

Nea Ovidiu lasa-ne si cu emisiunea unde poti sa atipesti linistit si cu comentariile astea care indeamna la cele mai rele lucruri pe care le fac patronii de cluburi, sigur ca nu-i Timisoara si suporterii ei de vina ca Iancu a facut manerelile pe care le-a facut.El e singurul vinovat , hotul Iancu care striga hotul.”Rusine Mircea Sandu” spune el , numai ca nu Mircea Sandu la pus sa faca prostii.Amintiti-va ca toti ceilalti presedinti stiau ca Iancu n-o sa ia licenta, de ce oare ? pentru ca era prea clara situatia .El ar trebui sa plece de la club , cum ne ameninta de ani de zile si pe noi si consiliul judetean pe banii caruia a tinut clubul.

T_DANC (4 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 20:10

MULTI INAINTE SA COMENTEZE AR TREBUI SA PARTICIPE MACAR LA UN DERBY PE DAN PALTINISANU SA VADA CE ATMOSFERA ESTE ACOLO. APOI SA SE UITE CA ACEIA CARE NE-AU RETROGRADAT SUNT ANCHETATI DE CATRE DNA SI CU ASTA AM SPUS TOTUL.

matrix-4 (1 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 20:13

daca Iancu nu incalca regulile in mod grosolan, nici macar mircea sandu nu-l putea retrograda

hermilus (8 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 20:59

Nu amestecati capra cu varza. Daca in cazul Craiovei aveti dreptate, nu inseamna ca aveti si in cazul Poli.
Patronul ei a furat in draci statul si bineinteles ca a reusit sa faca o echipa puternica.
Iar prezenta in Div A nu e conditionata de nr suporterilor. Acesta e scazut pe toate stadioanelor datorita orelor aberante la care sunt programate, in totalul dispret fata de public. Doar tampit sa fii sa stai 2 ore in frig, pana spre miezul noptii, cand poti sa stai la tv. Oare in Germainia si Anglia cum se pot programa meciuri la ore rezonabile?

FRF_still_sucks (2 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 21:14

Fie să renască numai cel ce har
are de-a renaşte, curăţit prin jar,
din cenuşa-i proprie şi din propriu-i scrum,
astăzi, ca şi mâine, pururi şi acum.

Coman (15 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 21:31

Mi-a placut articolul, pune corect problema. Timisoara a fost retrogradata din cauza lui Iancu, dar smecherii ca Iancu facusera si alti conducatori de club. Sandu a vrut capul lui Iancu si a sacrificat-o pe Timisoara, echipa cu cel mai numeros public din tara. Rusine.

stando (43 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 21:42

M-am tot intrebat in ultimii ani cat de prosti pot sa fie banatenii incat sa se lase jumuliti de un tepar cum este acest dubios Iancu. Pai la cati bani baga primaria si ceilalti localnici in acest club de ce au nevoie de unul ca Iancu sa le spuna ce au de facut si in plus sa le ia si banii ? Mare mister…

Idolo (1 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 23:12

Domnule Ioaniţoaia, demagogia şi populismul dvs. au devenit respingătoare. Se vede că aveţi şcoala lui Ceauşescu-Păunescu.
Licenţierea nu include printre criterii nici numărul de spectatori, nici capacitatea de a bate pe Steaua.
Retrageţi-vă cât mai repede, ca să vă mai rămână o vagă urmă de respectabilitate.

vasile (1 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 0:04

Problema nu este retrogradarea celor doua echipe,problema este halul in care a ajuns fotbalul romanesc. Sa ne intrebam unde ne-au dus cei 21 de ani cu Sandu si Dragomir! Sa vedem cum aplica regulamentul si cum respecta legea! Sa vedem „minunile” aparitiei si disparitiei unor echipe,”renasterea” unor cluburi crezute in somnolenta permanenta sau caderea altora in momente cheie. Cum se castiga in liga 1 titlurile de campion? Cum se arbitreaza? Cum se distrug cluburi pt a lua jucatori gratis(la Craiova e a 2 a oara in cativa ani)?
Cu Mititelu si cu Iancu, am o problema in compatimirea lor pt ca sunt sigur ca au si ei o buna parte de vina…
Cum este insa sa refuzi Bihor dar sa aduci Sibiu sau Mioveni in liga 1? Numai o purificare prin justitie(ca in Polonia) ne-ar mai scapa de mizeria in care ne zbatem. Inclusiv selectionerul ar trebui luat la intrebari pt minciunile din cazul valiza,dar sa nu ne facem iluzii,traim in Romania si Justitia este oarba.

mircea sulutiu (1 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 6:24

Nu sunt un suporter fanatic. Am facut sport, dar am preferat SCOALA. Am renuntat sa vad „succesele” „sportivilor”, am renuntat sa ….. . Ma bucur pentru „mercenarii” de la „Bragadiru'”, ma bucur ca traiesc intr-un „oras” unde te simti bine vazand „atatia patimasi”. Vorba cea „FRUMOSI NEBUNI ….” TIMISOARA, ARAD, ORADEA, CLUJ, RESITA, DEVA si nu in ultimul rand CRAIOVA

mg (138 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 9:04

..au lovit in 2 cluburi, Craiova si Timisoara, care cresc jucatori. Este inca o dovada ca pe sefii fotbalului nu-i intereseaza viitorul echipei nationale.

Liviu (1 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 9:52

Lui Florin V:
De acord trebuie respectate regulamentele.Dar in acest caz de ce Steaua,Otelul, Dinamo cu datorii recunoscute la buget sau terti mai joaca in liga I? De ce se aplica discretionar regulamentul?Vezi FV si tu vezi doar parte luminata sau cea intunecata, nu-mi dau inca seama.

victor L (169 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 10:01

Sa te pazesti de laudele ziaristilor, dupa mai vechea zicere cu grecii, in care nu e bine sa ai incredere nici cind iti fac daruri.
Descoperim ca Poli a fost/este o echipa buna, desi a terminat campionatul pe locul doi; trebuia sa confirme, pentru talibani, doar eliminind din Cupa echipa ciobanului.
Asta o fi etalonul actual in fotbalul mioritic?

claustrofobus (51 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 10:33

1. iancu avea pe una din firmele bkp de primit tva de la statul roman;
2. iancu avea de platit impozite pentru firma ce detine poli;
3. iancu a divizat firma ce detine poli in doua entitati si a trasferat datoria la stat pe una din aceste firme pe care a unit-o cu cea pentru care avea de primit tva de la stat;
4. apoi a cerut compensarea datoriei catre stat cu cea a statului fata de bkp;
5. anaf a contestat compensarea in instanta dar iancu a castigat si compensarea a fost aprobata definitiv de o instanta judecatoreasca;
6. prima comisie a luat in considerare aceasta hotarare judecatoreasca de compensare;
7. a doua comisie a lui duru nu a luat in considerare aceasta hotarare judecatoreasca si a retrogradat timisoara;
8. sandu a promis ca va pedepsi pe una din cele doua comisii dupa decizia de la tas functie de cine castiga;
9. sandu nu a pedepsit pe nimeni pentru ca motivarea deciziei tas este ca nu ia decizii pe taramuri financiare si de licenta deci ramane ce a decis comisia lui duru;
10. iancu a ales sa nu mearga in justitie, cum a facut mititelu pentru a evita dezafilierea lui poli;

Chris (17 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 11:20

@ulise. Tu esti tipul romanului demagog, ipocrit si needucat. Ioanitoaia nu mai invita in emisiuni decat jucatori si antrenori, asta va deranjeaza? Atat pot da jucatorii si antrenorii, ce sa faca Ioanitoaia, sa cheme niste academicieni? Voi ziceti ca va calca pe nervi Gigi Becali, dar de fapt pe el vreti sa il vedeti si ascultati, vreti scalambaiala si circ. Recursul e ultima emisiune de fotbal in care se discuta cu cei din fenomen si exact asta nu va place. Cine va zice melteni nu greseste.

Bibi (26 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 11:33

In cazul Timisoarei merita amintit felul in care a fost legitimat ilegal clubul lui Zambon, urmat de incercarea de a perpetua acesta escrocherie si hartuirea lui Poli, inclusiv prin trimiterea de dovezi false la TAS. Va mai amintiti, imagini cu FC Arges in loc de Poli ?

Pacat ca s-a trecut prea repede cu vederea peste aceste ilegalitati. Daca se facea dreptate in acest caz, nu mai aveam acum cazul Craiova.

Chalex (69 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 12:12

Dle @kappa,
Vazute din afara, lucurile par asa cum sustineti dvs, numai ca, intrind – un pic – in interiorul fenomenului numit „fotbal total masluit”, se va afla ca: Dinamo a cistigat, pina acum, prin bunavointa delegarii de arbitri „de casa”; Steaua beneficiaza de clementa unor comisii(sunt, o buna parte, oamenii lui Gigi); Otelul a beneficiat de „serviciile” dlui Marius Stan aduse FRF; CFR este favorita unui „om mare”(in functie!); Gloria a beneficiat de ajutorul „cooperativei” atita timp cit „tata Jean” si-a onorat datoriile; etc, etc. Asa ca nu mai era loc de o Poli sau de o Universitatea, pentru ca trebuia sa fie cineva care sa capete rusinea cind… „fisiiau” altii.

Broscuţa oac (47 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 14:02

Lauda escrocheriei nu e demnă de un jurnalist adevărat. Iancu şi FC Timişoara reprezintă un caz penal clasic. Nu FRF ar trebui să fie învinuită aici.

Claudiu22 (343 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 15:17

Nea Ovidiu, ai dreptate. Am rugamintea sa nu apleci urechea la prostii care comenteaza aici numai ca sa isi dea ei importanta. FRF nu avea voie sa dea in doua dintre cele mai iubite echipe din Romania si punct.

vaduva vesela (2 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 16:57

Articol care ii deranjeaza pe unii, dar care e perfect adevarat. Sandu si-a incordat muschii cu Poli nu pentru ca Iancu ar fi facut smecherii ci pentru ca a avut curajul sa il atace pe el.

Radovan (66 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 18:04

Nu conteaza cat e de iubita o echipa.
In Italia Juventus e mult mai iubita decat modesta (si recent infiintata) FC Timisoara, care are doar un mic public local.
Dar cand a fost sa fie, federatia italiana A DAT in Juve de a sunat apa in ei. La fel a patit candva si Milan.

Numai la neamurile inapoiate, ca romanii, argumentul principal sunt instinctele si emotiile primitive. La natiunile civilizate, conteaza principiile si legile. Probabil de aia romanii care se inghesuie prin Vest au faima asa de proasta. Pentru ei nu exista legi, ci doar intestine.

jan pitesti (254 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 18:07

speram pe viitor sa mai vedem fotbal de calitate ca pe vremea lui dobrin si hagi,timpurile se schimba mereu..

Flava (6 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 18:13

Prin retrogradarea lui Poli si a Craiovei, campionatul romanesc a devenit si mai slab, dar pe Sandu nu il intereseaza asta, interesele lui sunt altele. Poli si Craiova sunt 2 dintre cele mai bune si mai iubite echipe din Romania, cluburi de traditie, care dau cei mai multi si mai buni jucatori. Pana nu vom scapa de Sandu nu vom mai avea nici un succes in fotbal si chiar si atunci va fi foarte greu si lung drumul reconstructiei…

stan (9 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 18:39

Timisoara a surclasat Steaua si merita un scor mai concludent. Am vazut toti. Rog insa pe dl. ziarist sa ne confirme sau infirme adevarul celor de mai jos.
„Tribunalul de Arbitraj Sportiv de la Laussane a decis că Politehnica Timişoara este retrogradată din Liga 1 şi nu va juca în Champions League. Conform comunicatului TAS, curtea a judecat apelurile înaintate de Poli Timişoara, FC Bihor şi Gloria Bistriţa şi a anunţat că “au fost respinse apelurile şi s-au menţinut integral deciziile luate de forurile competente din România şi respectiv UEFA . În urma respingerii apelurilor, cele trei cluburi nu au licenţa pentru a participa în Liga 1 a campionatului României pentru sezonul 2011 – 2012 şi FC Timisoara nu are licenţă ca să ia parte la competiţiile UEFA din acest sezon“.
Dl. ziarist spune ca FRF „amestecînd-o în ciorbă și pe UEFA, au retrogradat-o pe Poli” fara sa explice de cine trebuie sa scapam, de FRF,de ciorba sau de UEFA.
Fiind un fan al dlui Ioanitoaia strig:Huo FRF ! Huo UEFA!
Traiasca ciorba!

Gianni (6 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 19:21

@Radovan. Nu te pot contrazice, dimpotriva. Dar am o intrebare: daca principiile s-au respectat cand a fost desfiintata Craiova, ele s-au respectat si in cazul altor echipe? Astept raspuns ca de teoria chibritului si morala de dragul moralei sunt satul.

Mr. Gaga (5 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 19:39

Va rog sa retineti decizia UEFA ca timisoara nu are drept de participare in cupele europene timp de trei ani.

mihai-DEVA (2 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 19:51

va stimez D-le IOANITOAIA;Pt ca spuneti lucrurilor pe nume aveti audienta la care altii doar ravnesc.
POLI ,CRAIOVA erau echipe incomode pt ca totdeauna pe tabela de marcaj scria COERCT
frf cu fluerasii lor voiau tot timpul alte scoruri,alte campioane si rezultatul este : fara POLI,CRAIOVA,BIHOR,ARGES,etc dar cu Chiajna, for ever TG jiu ,Sportul (unde a jucat Maistrul) echipe care parca au un alt nume si campioane OTELUL,CFR , ca sa nu mai intrebam si de marele proiect urziceni!!
POLI In B iar cei vinovati in BECI!!

mihai (1 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 20:06

Frumos articol si respect domnului Ioanitoaia pentru ca inca mai exista oameni care spun lucrurilor pe nume. Am fost la acel meci si pot spune ca a fost cel mai frumos meci de fotbal pe care l-am vazut. A fost o admosfera impresionanta cu un public minunat. Rusine celor care baga in umbra aceste doua mari echipe a Romaniei, Timisoara si Craiova.

sorin (95 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 23:02

Ii cer public demisia dle.Craciunescu care continua sa tina in brate aceeasi ARBITRI INCOMPETENTI!!!!
Depasiti total de situatii, greseli de baza, de minim bun simt, care persista in fiecare saptamana in greseli de de iei cu mainile de cap!!!! Si acum dau numai un exemplu: cate greseli mai trebuie sa faca Tudor pana sa fie ELIMINAT din arbitraj!!!! UNA, DOUA, TREI ,SAPTE?!
DEMISIA CRACIUNESCULE!!!!!!!!!!!!!!

Dani (78 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 0:36

Vad ca mereu se baga in aceeasi oala Craiova si Timisoara, ceea ce este o eroare…sau o inducere in eroare, cu buna stiinta. Timisoara a fost retrogradata corect din punct de vedere legal, dar moral ar fi trebuit ca aceeasi pedeapsa sa o primeasca toate echipele aflate in aceeasi situatie, inclusiv Steaua si Dinamo…iar atunci cu siguranta Duru ar fi fost mai putin dur . Pe de alta parte, Craiova a retrogradat corect din punct de vedere al rezultatelor, dar dezafilierea a fost un abuz grosolan…practic, Craiova plateste acum tribut ultimelor editii din campionat, cind s-a salvat de la retrogradare cu rezultate cel putin curioase, cu implicarea unor oameni politici si santaje sentimentale ori de alta natura, dar avea aceeasi situatie falimentara. Daca Mititelu ar fi fost destept, ar fi urmat mersul firesc al lucrurilor: accepta retrogradarea inca de acum doi ani, vindea doi-trei jucatori echilibrindu-si astfel bugetul, promova citiva tineri (sa nu uitam ca au ori au avut o pepiniera impresionanta), iar in maxim doi ani revenea „pe prima scena” avind si ceva in cont. Asa insa, prostia si orgoliul au pretul lor. Iar comisiile F.R.F. si L.P.F.-ul lui Corleone nu iarta pe nimeni atunci cind Omerta este incalcata !

Comentează