Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Mulţumiţi pe jumătate

Dacă Steaua ar fi terminat 1-1 în deplasare cu Apoel Nicosia, echipa cipriotă care a smuls miercuri o şocantă remiză la Doneţk, s-ar fi cuvenit ca suporterii roş-albaştri să se declare mulţumiţi. Asta deoarece egala lui Şahtior a lăsat impresia […]

joi, 29 septembrie 2011, 10:31

Dacă Steaua ar fi terminat 1-1 în deplasare cu Apoel Nicosia, echipa cipriotă care a smuls miercuri o şocantă remiză la Doneţk, s-ar fi cuvenit ca suporterii roş-albaştri să se declare mulţumiţi. Asta deoarece egala lui Şahtior a lăsat impresia unei formaţii net superioare ca talent şi organizare lui AEK Larnaca. Aşa însă, fanii Stelei sînt mulţumiţi numai pe jumătate. Deşi favorita lor a rămas în 10 din minutul 82, după eliminarea lui Brandan, ea putea scoate mai mult din întîlnirea de aseară. În ciuda insistenţei din final şi a faptului că, antrenată de un olandez, a aliniat un singur localnic în garnitura de start, Larnaca era de bătut.

În raport cu prestaţiile din campionatul intern, trupa lui Levy a avut aseară destule momente reuşite în cîmp. Din păcate, a greşit mereu ultima pasă şi ultimul şut, din care pricină s-a şi văzut, oarecum împotriva cursului meciului, condusă pe tabela de marcaj. Dar a găsit, spre lauda ei, resurse fizice şi mentale să restabilească egalitatea, gol înscris de M. Costea dintr-o frumoasă acţiune personală, iar la sfîrşit să reziste cu un om în minus.

Dintre stelişti, care nici nu au impresionat, nici nu au dezamăgit, i-aş remarca pe Bourceanu, Stanca şi Gardoş. În ansamblu, echipa a arătat un plus de voinţă şi chiar de coeziune. Comparînd din nou cu evoluţiile din Liga 1, a părut într-o uşoară creştere. Dincolo de unele stîngăcii, comise mai ales de Latovlevici şi Tănase, toţi băieţii lui Levy au vrut, s-au străduit, au transpirat.

Rezumînd, rezultatul nu-i unul de lepădat în condiţiile în care fotbalul cipriot, spre deosebire de al nostru, se află într-un evident progres. Scorul intră în categoria celor onorabile întrucît o menţine pe Steaua în cursa calificării. Dar repet că se putea mai mult

Comentarii (45)Adaugă comentariu

danut munteanu (42 comentarii)  •  29 septembrie 2011, 22:50

Domnule IOANITOAIA, cu respect , imi permit 2 pronosticuri :
– LEVY nu mai prinde meciul cu OTELUL, din campionat in postura de antrenor la STEAUA.
– OTELUL NU pierde la BUCURESTI, cu STEAUA.
Poate ca ma insel, poate ca sunt subiectiv, imi asum … Dar, poate ca am dreptate !

damaris (9 comentarii)  •  29 septembrie 2011, 23:03

nu cred nici eu ca otelul pierde cu steaua…

geo (199 comentarii)  •  29 septembrie 2011, 23:03

Nea Ovi, cam bagi in ele. Steaua a jucat mai slab decat scrii matale.

Emi (1 comentarii)  •  29 septembrie 2011, 23:07

Din pacate, la Steaua lipseste o minte clara, un Deschizator de joc, un jucator care sa elimine jucatori prin dribling si un varf autentic de careu. Poate ca ar trebui incercat mai mult Nikolici. Nici eu nu cred ca Levy va mai antrena la Steaua. Steaua are un lot valoros, dar nu are un antrenor care sa-i aseze bine in teren. Referitpo la schema 4-4-2 sau 4-3-3, nu inteleg care este diferenta, jucatorii fiind aceeasi, Tanase extrema, Tatu retras, iar Costea care ar trebui sa fie varf de careu, se pare ca-i prieste mai bine postul de extrema. Nu vreau sa fiu pesimist, dar mi-e teama de dubla cu Maccabi, cu Levy pe banca!

Luca (28 comentarii)  •  29 septembrie 2011, 23:08

Totusi , Levi a jucat prea defensiv . Cred ca sfatuitorii lui Becali au dreptate : Brandan nu isi are locul in linia mediana . Cred ca ar trebui sa fis sacrificat Lato . Si din nou Becali are dreptate , Biclavi e mai ofensiv ca si Prepelita .

leoni (4 comentarii)  •  29 septembrie 2011, 23:09

Adica astia au facut un egal cu niste ciumeti din Cipru si zici ca e bine!!!!!!Otelul i-a bataie de la Benfica apar titluri gen-Otel de plastilina,plictisim Europa etc.Bravo esti foarte impartial.

RasvanC (1 comentarii)  •  29 septembrie 2011, 23:14

Desi va pricepeti la fotbal mai bine decat mine, domnule Ioanitoaia as avea o intrebare…chiar vi s-a parut Steaua in crestere? Singurul motiv pentru rezultatul acesta mi se pare lipsa de valoare dar mai ales de experienta a adversarului, caci in cupele europene conteaza experienta. Am vazut multe faze in care fundasii laterali nu au fost ajutati de cine trebuia, chiar daca se vedea si de pe luna ca nu se descurca. De exemplu pe dreapta l-am vazut de multe ori pe Tatu langa Emegara…pai si in cazul asta cu cine ataci? M Costea sunt de acord ca are calitati dar e de asemenea si un jucator lenes. Nu vine in spate sa ia mingi, iar cel mai slab capitol al lui mi se pare demarcajul, de multe ori dand impresia ca se ascunde de minge.Si totusi el a fost speranta intr-un rezultat bun avand in vedere ca Tatu se retragea de multe ori, Brandan nu rezista fizic iar Tanase e inconstant.
Dupa parerea dumneavoastra e vorba de o greseala a antrenorului sau credeti ca pur si simplu nu il asculta jucatorii, daca ne gandim ca unii par deconectati cel putin partial de la meciuri?

victor L (169 comentarii)  •  29 septembrie 2011, 23:16

Steaua-Becali, Becali-Steaua si asa la infinit.
Poate gresesc, dar despre datoriile lui Becali nu se sufla o vorba:
http://www.adevarul.ro/actualitate/Ultimatum_de_la_Fisc_pentru_Gigi_Becali_0_562744382.html

John (564 comentarii)  •  29 septembrie 2011, 23:35

Adevarul e ca Steaua a jucat mai bine decat in campionat, dar tot sters, de acord cu Ioanitoaia. Punctul luat e insa important si n-a pierdut acasa ca Otelul si Rapid.

Crin (13 comentarii)  •  29 septembrie 2011, 23:41

@rasvanC. Ce draq de experienta in cupele europene au stelistii, cine, toti astia adusi de la echipe retrogradate? Becali a anuntat ca daca Levy nu demisioneaza il da afara, asa ca circul reincepe! Cu oierul nu va fi niciodata liniste la Steaua si nu vor fi nici rezultate.

berygu (1 comentarii)  •  29 septembrie 2011, 23:41

L-ati tot injurat pe Banel Nicolita, dar era de departe cel mai bun fotbalist al Stelei, de cand a plecat el s-a ales praful de tot…avem numai jucatori obositi pe teren care nu pot alerga

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  29 septembrie 2011, 23:46

Steaua nu a jucat prost, dar atata poate. Ce ati vrea voi sa scrie dl Ioanitoaia in fiecare zi ca Steaua nu are valoare, sa o ia mereu de la capat si sa puna aceeasi placa? Parerea mea e ca a analizat obiectiv meciul. Un punct afara e important in conditiile in care cipriotii sunt…spanioli, sarbi si brazilieni. Apoel l-a incurcat pe Mircea Lucescu la Donetk, asa ca nu va mai agitati. Lasati-l pe Becali sa se dea mare ca e singurul lucru la care se pricepe.

Cicero (23 comentarii)  •  29 septembrie 2011, 23:58

Ia aduceti-va aminte ce a scris Ioanitoaia acum 3 zile: „Brandan nu e mijlocas, Tatu nu e varf si Tanase nu e nimic!” Se poate ceva mai clar si mai concis?

tudor (301 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 0:02

Rapid are de ce sa planga, Steaua nu. Cand crezi ca fundasul Brandan e mijlocas, nu te poti astepta la altceva.

RALFFY_MR (52 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 1:20

Levi a demisionat, deci Steaua schimba antrenorul!!! Va asteptati la altceva de la Steaua sezonul asta??? va asteptati la performanta??? Nu stiu cine isi mai inchipuie Steaua capabila de asa ceva…nici jucatorii care vin aici nu-i inteleg…si nu o sa-i mai inteleg nici pe cei care or sa mai vina…nici chiar antrenorii… Becali nu poate respecta nici un om intratat sa-si poata face treaba la Steaua. Atat si nimic mai mult…nici de la steaua si nici de la cei care vor veni de-acum incolo la echipa.

Ovidiu:) (9 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 2:29

@Cicero, esti? Cind iti spuneam acum doua-trei zile ca se tot bate apa in piua cu Steaua de locul 9, ca se discuta la infinit de o echipa doar de dragul rating-ului, ai sarit in sus! Radeai de Grigoras, cine vrea stiri despre el, nu? Eeee, acum ca vine Ilie Stan, parca alta viata, un fel de Maurinio ( fratii Becali ), sa tot scrii, sa analizezi…. Vai, Steaua voastra cat timp e jiji patron

boeru (5 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 3:36

nene ovidiu,noi in europa nu mai contam din minunata perioada cand rapid si steaua reprezentau ceva in u.e .de atunci am avut puncte in ierarhia fotbalului european ! suntem inca pitici si cei care joaca in cupele europene ,ma refer la jucatori nu au singe in instalatie ,cum zicea nenea igas ! suntem pasarele nocturne bune pt. hanul drumetului si bamboo ! presedintii se distreaza pe la nuntile patronilor,jucatorii haladuiesc dupa dive incarcate cu spermatozoizi de la un smeker la altul iar astia lui micul avram se baga pana -n gat la spaga si tertipuri golanesti de mii de euroi ! arbitrasii astia furau inca de pe vremea cand fluierau la a.m f.bucuresti ! niste badarani si mojici care acum sau ajuns si sunt de bagat in cazanul cu rahat,ca sa ma exprim elegant ! plangeau copii in vestiarele reci si imbacsite ale marelui strateg mircea sandu ! cum sa ai rezultate cu asemenea jucatori cand te mic esti furat si manevrele incep inca de grupele de pitici ! te rog,nene ovidiu sa-l intrebi pe borcea cand vine cu iubirea lui de o viata,daca se mai pregateste de liga campionilor,nu de alta dar nu vedem pe nici un operator de cablu,astia alti mafioti de 2 lei ,marea echipa care este rusinea unei natiuni nascuta din decebal si traian !

booba (31 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 4:15

Adica despre asa un meci nu e nimic de comentat. Adica daca Larnaca mai calareste pe cineva ca pe Steaua, apai aia is slabi tare. Eu as as fi scris doar un cuvint si as fi trecut mai departe, la alt meci: PRAF.

the_true (6 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 6:53

subscriu in totalitate parerea dvs insa as sugera ca levy sa ramana antrenor si steaua sa joace in mod expres in ghencea !! Apoi vom vedea cum stau lucrurile .Mulţumesc

rapidist 50 de ani (11 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 7:17

1. daca reprizele aveau 45 minute-………..
2. daca rapidul avea un virf si+un coodonator
3.daca jucam pe jos, nu la cap cu 9, 7 si 4 olandeyi
4.daca sutam din afara careului
5.daca roman+bezmetic, deac’gras, pancu’batrin
6.preg fizica=4, cu polonezii gol in min 89, cu olandezii= min 88 si 89, cu brasov si cfr , gol in repriza 2 a.
7. copos te laudai ca faci si tu un stadion nou cu banii unei banci sau de la MDT, UE

rapidist 50 de ani (11 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 7:19

1. daca reprizele aveau 40 minute-………..
2. daca rapidul avea un virf si+un coodonator
3.daca jucam pe jos, nu la cap cu 9, 7 si 4 olandeyi
4.daca sutam din afara careului
5.daca roman+bezmetic, deac’gras, pancu’batrin
6.preg fizica=4, cu polonezii LA TIMISOARA,gol in min 89, cu olandezii= min 88 si 89, cu brasov si cfr , gol in repriza 2 a??!!!
7. RELATII DE JOC, AUTOMATISME, ACTIUNI INDIVIDUALE, ACTIUNI IN 2-3-4??
8. copos te laudai ca faci si tu un stadion nou cu banii unei banci sau de la MDT, UE

Vlad (309 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 7:47

Cu Ilie Stan am pus-o de mamaliga, am luat antrenor de la Branesti si Mioveni! Ca Branesti si ca Mioveni o sa si jucam, adica la retrogradare! Chemati-i pe aia de la 112 pentru Gigi!

Emiliano Zapata (106 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 8:49

Steaua de azi :

– jucatori luati de la solduri
– antrenor luat de la solduri
– manager sportiv demn de „cascadorii rasului”
– patron dus cu pluta
– suporteri dusi la exasperare
– echipa plecata „in bejenie”, pe stadioanele alora care o mai primeste.

Au televiziunile ce scrie, pentru rating.

Propun si titluri de emisiuni :

„Steaua, ce-am fost si ce-am ajuns”
„Non stop Gigi Becali”, transmisiune 24/24 ore din studioul instalat la Sapoca.
„Cele 25 de zile de antrenorat ale lui Ilie Stan – survival pe epava Steaua”
„Sa radem de – si cu – MM Stoica”
„Iau gol pentru tine – aventurile Stelei in Liga I”
„Drumul catre B – Steaua atapa cu etapa”
„Ghid pentru batjocorirea suporterilor” – exemplificari LIVE cu Steaua lui Becali.

…si multe altele, daca vreti, domnule Ioanitoaia, va mai dau.

Jos Becali ! Viva la revolucion !

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 8:50

Pana la urma un punct e mai bun decat niciunul, dar ar trebui sa jucam cu mai mult curaj si sa nu ne mai multumim cu putin. Ma uitam aseara la Zurich cum ataca la 2-2 in 10 oameni la un meci in deplasare! Astfel de atitudine ne trebuie si noua, chiar daca pe termen scurt vom mai pierde cateva meciuri. Pe termen lung vom avea numai de castigat si ca imagine si ca rezultate.
Cu cate un punct, doua, mai stangem si noi ceva la coeficient ca e cam sarac. Ar trebui sa fie constienta de asta si Otelul si sa inceapa sa faca si ei niste puncte. In ultimii 5 ani au contribuit la coeficientul Romaniei cu 0,5 puncte (un egal in tur preliminar) plus astea 4 puncte bonus pentru calificarea in Liga Campionilor pe spinarea altora. Rusinica!

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 8:58

Am vazut multi care il critica pe Latovlevici. Mie mi s-a parut ca a facut un joc bun si ca e singurul care incearca sa joace modern, sa urce si sa ajute atacul. Cred ca Latovlevici a facut vreo 10-15 sprinturi pe stanga, dar a primit mingea o singura data ca sa poata centra. Normal ca un astfel de efort (si inutil pe deasupra, pentru ca nu avea cu cine colabora) te epuizeaza la un moment dat. Alta data l-am criticat pe Latovlevici, dar aseara chiar mi s-a parut ca ajucat bine si a mai incercat cate ceva spre deosebire de altii.

Emiliano Zapata (106 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 9:22

La postarea nr.23 , a se citi: „alora care o primesc”, in loc de „alora care o primeste”.
Scuze.
Graba, bat-o vina !

m68 (61 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 9:23

Joc modest cu jucatori lipsiti de idei si totul facut parca la „hei-rup”. Asta nu e STEAUA ,sau cel putin nu e ceea ce ne dorim noi suporterii Stelei.Haosul care domneste in club si care este generat de insusi IMPRUMUTATORUL clubului, se vede foarte clar si pe terenul de joc.Pt.ca STEAUA sa redevina STEAUA pe care noi o stiam trebuie sa mai treaca multa vreme….si nici asa nu se stie daca va mai redeveni vreodata ceea ce a fost.HAI STEAUA.

Dan Cupsa (273 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 9:34

In numele cui aveti pretentii de la Steaua? Hagi si Laca s-au retras, a ramas o echipa de doi lei care sa se bucure ca nu a pierdut la Larnaca. Cat va sta oierul la Steaua nici nu se va schimba ceva.

dante (8 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 9:53

matale esti inca in deplinatatea fortelor intelectuale, „nea” Ovidiu? pai, daca dinamo scotea cu amaratii aia un 1-1, toata presa racnea ca din gura de sarpe ca iar ne-a facut tara de ras. e incredibil cat de stupid partinitoare a devenit presa!

vasglo (208 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 10:20

Nea Ovi,

Pe cat facem pariu, ca AEK va scoate puncte si cu celelalte echipe din grupa?

Mario (56 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 10:22

Pe Steaua nu o vad bine pentru ca din ea nu au ramas decat amintirile si pretentiile. Doar Becali mai crede ca Steaua mai e ce a fost.

Emiliano Zapata (106 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 10:30

Mamă,mamă, ce echipă tehnică şi-a tras Steaua !

Ilie Stan, Gabi Mărgărit (cine-i ăsta ?), Edy Iordănescu (îi împrumută şi lui ta-su iconiţele ?).
Iar peste ei, Giginho Becali, cafe-supervaizăr.

Ne aşteaptă zile de fior şi râs, prieteni !

Emiliano Zapata (106 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 12:28

Nici n-am incheiat bine postarea si epopeea continuă !

Mimiloanca Stoica, travestita-bătăuşă, a fost dată afară !

Aşteptăm următorul episod al Ciobaniadei !

topitzu (11 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 13:14

nea ovi, scrii despre stelisti care nu au jucat nimic in cipru, mai bine scriai ceva desre vaslui, echipa care a dominat meciul de la un cap la altul si a atacat continuu, si doar lipsa de experienta europeana i-a facut sa nu castige
sunt timisorean dar nu pot sa nu admir felul in care joaca vasluiul in europa
felicitari fc vaslui !!!

Mymy (52 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 17:44

@dante. Nu amesteca Dinamu in Europa League ca nu are nicio treaba cu competitia asta. Dinamu joaca la Chiajna, nu la Larnaca. Nea Ovidiu are dreptate. In conditiile de azi, cand fotbalul nostru e la pamant, 1-1 in Cipru nu e de minimalizat. Daca Steaua s-ar fi necajit, Mircea Lucescu trebuia sa isi bage unghia in gat ca pitigoii?

Cosmin (5 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 18:00

Tot despre Steaua editorialul? Mare meci, mare de tot. Dar Rapidul, Vasluiul, cu ce au gresit?

@John – da, e bine ca n-a batut o echipa din Cipru, iar Rapid si Vaslui au luat bataie de la olandezi, respectiv portughezi. Mare logica ai si tu.

UCV (13 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 18:45

D-le Ioanitoaia, ce spuneti despre ultimele declaratii ale lui M. Sandu in care incuraja toate cluburile si oamenii implicati in fotbal sa se adreseze cat mai degrba justitiei daca au cunostiinta de fraude/ilegalitati ? Acest om a depasit orice limita ! Acum 2 luni a dirijat CEx sa excluda Craiova exact pentru ca aceasta s-a adresat justitiei, iar acum el gaseste ca ate adresa justitiei este calea cea mai buna !!! Cum e posibil asa ceva ? Chiar am ajuns sa fim toti prostii lui Mircea Sandu ?

godzila (14 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 19:55

steaua ….? o umbra calatoare. traieste doar din amintiri. in rest vax albina. mai bine sa va ocupati si de celelalte echipe romanesti ca si ele au un viitor si o valoarechiar daca palmaresul nu este ca si cel al stelei . dar in prezent steaua est sub multe echipe romanesti sa nu mai vorbim de altele europene.

Mymy (52 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 20:07

Cosmine, treci la colt! Vasluiul a jucat cu Zurich, care e din Elvetia, nu din Portugalia. Asta nu e tot una, e altceva.

Claudiu22 (343 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 20:17

Hai ca am pus-o, cu Stan am cazut din lac in put! Asta chiar e un antrenor de clasa, a antrenat numai echipe care au retrogradat! Ma si intreb de ce nu l-a promovat oierul pe Mache, ca sa mergem la stadion ca la circ.

m68 (61 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 21:03

PT.DANTE: Problema e ca dinamo n-ar fi scos niciodata un 1-1 cu cipriotii. Ar fi pierdut jenant. P.S. ISTORIA e plina de confirmari.

bazileon (167 comentarii)  •  30 septembrie 2011, 22:03

„Rezumînd, rezultatul nu-i unul de lepădat în condiţiile în care fotbalul cipriot, spre deosebire de al nostru, se află într-un evident progres. Scorul intră în categoria celor onorabile întrucît o menţine pe Steaua în cursa calificării. Dar repet că se putea mai mult!” Curaj si viziune!
Ce poti sa mi zici? Inconfundabil, genuin si 100% nea OVI!!

caine rosu 18 (16 comentarii)  •  1 octombrie 2011, 7:59

Daca „scorul intra in categoria celor onorabile” esti pe langa rau, nea Ovi!

Francisc (107 comentarii)  •  1 octombrie 2011, 10:33

@caine rosu 18. Astazi un egal in deplasare, si in Malta, nu e de neglijat. 1-1 cu Larnaca la ea e tragedie si acelasi scor la Donetk cu Nicosia ce ar fi pt echipa lui Luce? Scue ca te intreb, dar o fi peste glorioasele victorii ale lui Dinamo cu Poltava?

caine rosu 18 (16 comentarii)  •  1 octombrie 2011, 12:41

@Francisc
Referirea la Dinamo nu-si are rostul, dar daca crezi in ideea editorialului, citeste-l pe cel de azi! Numai bine!

Comentează