Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Nevoia de Chivu

Revenirea căpitanului nu pare un lucru imposibil

Rămîne de văzut ce înţelege Piţurcă prin definitiv atunci cînd se referă la excluderea lui Mutu şi a lui Tamaş din lot. Conform dictonului never say never, selecţionerul a lăsat totuşi o portiţă […]

miercuri, 17 august 2011, 11:30

Revenirea căpitanului nu pare un lucru imposibil

Rămîne de văzut ce înţelege Piţurcă prin definitiv atunci cînd se referă la excluderea lui Mutu şi a lui Tamaş din lot. Conform dictonului never say never, selecţionerul a lăsat totuşi o portiţă deschisă, de care s-ar putea folosi, mai devreme sau mai tîrziu, cei doi petrecăreţi.

Dincolo de speculaţii, un lucru e însă cert: dispariţia lui Mutu şi a lui Tamaş ridică la cote îngrijorătoare, chiar dramatice,  lipsa unui lider la “naţională”. Tocmai pentru că Piţurcă încearcă s-o ordoneze din mers, primenind-o fără a neglija  rezultatele, echipa care a utilizat 7 debutanţi în “amicalul” cu San Marino resimte absenţa acelui jucător capabil prin personalitatea lui s-o dirijeze pe teren şi s-o conducă în vestiar. A căpitanului pe care coechipierii să-l asculte, să-l urmeze şi  să-l ia drept exemplu.

Acesta ar putea fi Raţ, Marica sau D. Goian. Mai există variante demne de atenţie, dar recomandabil ar fi, în opinia mea, ca banderola să ajungă iar la Chivu, cu condiţia ca el să-şi schimbe hotărîrea de a se retrage. Sigur, nici o echipă, cu atît mai puţin reprezentativa unei ţări, nu stă într-un singur om, indiferent de valoarea lui. După cum adevărat e şi că dragoste cu sila nu se face. Ca atare, am luat act de decizia lui Chivu şi am respectat-o la vremea ei.

Mai departe, presupun însă, ori măcar sper, că fundaşul lui Inter, cîştigătoarea 2010 a Ligii Campionilor, poate fi determinat  să se întoarcă. Asta depinde, fireşte, şi de poziţia lui Piţurcă.

Din cîte am înţeles, Chivu consideră că eventuala lui revenire s-ar interpreta ca un afront adus lui Răzvan Lucescu, în  mandatul căruia s-a retras, deşi colaborarea dintre ei a decurs cordial.

Nu cred că problema se pune aşa. La fel cum cred şi că nu-i va fi greu lui Chivu, oricum, nu imposibil, să plaseze interesul  echipei al cărei tricou l-a îmbrăcat de 75 de ori mai presus decît propriile-i reţineri, de cît propriile-i ezitări. Ar putea conta şi amănuntul că încă un meci, al 76-lea, i-ar asigura un loc pe lista all-time a primilor 10 “tricolori” ca număr de selecţii.

Vor spune unii că apăr o cauză dinainte pierdută deoarece Chivu, care va împlini 31 de ani pe 26 octombrie, a obosit, s-a  uzat. De acord, timpul nu iartă pe nimeni, numai că el continuă să evolueze în elita fotbalului mondial. Uneori convinge,  alteori nu, dar am impresia că, de regulă, l-am judecat prea aspru. Dacă peste greşelile altora am trecut ușor, pe cele comise de Chivu ne-am grăbit să le evidenţiem, de parcă ne-ar fi bucurat!

Cînd a plecat Leonardo de la Inter şi a venit Gasperini, s-a lansat ideea că în sistemul noului antrenor, cu 3 fundaşi, Chivu  va eşua pe banca de rezerve. Alarma s-a dovedit falsă, probă că, deunăzi, a fost titular în Supercupa Italiei. N-a sedus, însă cîţi români mai joacă la nivel atît de înalt?! Nici unul.

Zică unii ce-or zice, părerea mea e că Piţurcă are nevoie de Chivu chiar mai mult decît a avut Răzvan!

Comentarii (45)Adaugă comentariu

laurentiu (50 comentarii)  •  17 august 2011, 11:41

am ajuns rau daca avem nevoie de chivu.

ionnis (103 comentarii)  •  17 august 2011, 11:52

first 😉

Vlad (77 comentarii)  •  17 august 2011, 12:06

Sper sa nu mai revina. Nu uitati, Chivu a terminat-o pe Inter sezonul trecut:
1.In meciul pt titlu cu milan a luat rosu si s-a rupt filmul.
2.In meciul din liga cu Schalke, pe langa gafa la gol, a luat rosu si s-a rupt si aici filmul.

De asemenea sper sa nu mai revina Mutu, Tamas si imi doresc din suflet sa-l vad si pe Marica retras.

Poate ca asa, cu o nationala noua, in 7-8 ani facem ceva.

Costin (36 comentarii)  •  17 august 2011, 12:06

Fara Mutu nu avem nicio sansa nici acum, nici pentru 2014.

Ciuciu (1 comentarii)  •  17 august 2011, 12:07

Mai bn sa nu revina….

Sibelius (30 comentarii)  •  17 august 2011, 12:20

Deci, noi ar trebui sa intelegem ca Mutu, Chivu si Tamas sunt liderii Nationalei? Liderii se presupune ca sunt modele. Pe teren si in afara lui. Niciunul din cei trei nu e lider. Evitarea convocarilor, retragerile, evadarile(repetate) din hotel, betiile care te fac sa pierzi avionul nu sunt modele de urmat pentru nimeni.

vladutzzz89 (309 comentarii)  •  17 august 2011, 12:20

chivu este un jucator bun, peste ce avem la nationala. in plus este un lider. marica, la 24-25 de ani, are 49 de selectii si 16 goluri, adica un gol la 3 meciuri. este un atacant bunicel, peste ce avem noi in echipa. cine sa fie varf de careu? curelea? mazilu? d. niculae? bilasco?…..

col (3 comentarii)  •  17 august 2011, 12:23

Sper sa revina asupra deciziei, este un lider atat in vestiar cat si pe teren, ar fi frumos sa se formeze noul grup in jurul lui cristi…ar ajuta f mult romania.

caine rosu 18 (16 comentarii)  •  17 august 2011, 12:29

de acord cu laurentiu

Rattlesnake (1 comentarii)  •  17 august 2011, 12:52

Stiti cand o sa revina Chivu? Daca o sa ne calificam la Euro, in rest nicio sansa. Si fara Mutu nu ne calificam la niciun Euro, asta e clar.

Si mai bine, sa stea in banca lui. Chivu nu reprezinta un model pentru nimeni. Mutu evadeaza prin baruri sau bate ospatari, in schimb Chivu se da lovit si e un tradator de doi lei care nu stie decat sa „vrajeasca” lumea, vorba lui Boloni.
Iar despre Chivu ca fotbalist nu pot sa spun prea multe, decat ca a ingropat-o pe Inter si pe Roma cand ti-era lumea mai draga. Singurele lui performante sunt cu Ajax, atat!

Horhe (7 comentarii)  •  17 august 2011, 12:54

Nu inteleg de ce trebuie sa ne bazam pe tineri si obligatoriu sa -i introducem in echipa pt. ai roda pt viitor . Marile campioane ( Germania , Italia , Brazilia ) au cucerit titlul mondial cu jucatori trecuti bine de 30 ani , multi depasind 35 . Daca vrem sa ne calificam trebuie utilizata cea mai buna echipa a momentului inclusiv cu Chivu . Problema unui lider ma streseaza cumplit ( de cind a murit Ceausescu tot cautam stapini ).Cu ce ajuta un lider , ce sa faca in vestiar , pe cine sa pocneasca si cu ce calitate sa-i injure pe ceilalti ? Avem nevoie de jucatori de fotbal nu de sefi .In legatura cu Tamas si Mutu ei au un caracter de tigoinen asa cum au f. multi romini amatori de manele si telenovele rominesti

niquell (24 comentarii)  •  17 august 2011, 13:01

Sa vina Chivu si sa puna conditia de a intregii echipa (Mutu , Tamas…) s-ar uita toate scandalurile …am avea o adevarata echipa in teren si ar da cu adevarat dovada ca e un lider …frumos nu ?! cum iubesc fotbalul si echipa nationala visez si eu …asta ar fi o adevarata renastere…

eu si atat (1 comentarii)  •  17 august 2011, 13:03

chivu, la fel ca si „nationala” de fotbal, e degeaba, fara ei e mai bine, banii papati de baietasii astia care se cred importanti doar ca alearga…?! pot sa fie relocati catre sporturi unde avem cu adevarat valori si ne pot aduce satisfactii. chivu..cine i chivu?! toti astia sunt DOAR niste fotbalisti. slabi, fara rezultate, nu au obtinut nimic. mucavale;)
dl ioanitoaia, puteati sa va ocupati timpul cu un articol cu un subiect mai relevant. chivu sa fie sanatos in reclamele cu bere. cum sa nu bea baietii cand sponsor al nationalei e o marca de bere…
sunt doar niste furt balisti…

submarina (32 comentarii)  •  17 august 2011, 13:11

Chivu e un jucator valoros, dar din pacate s-a grabit cu retragerea de la Nationala, chiar avem mai mult nevoie de el decat de Mutu si Tamas…cred ca nu se va intoarce din solidaritate fata de Razvan, dar cine stie…ma-asi bucura sa revina toti tustrei si sa batem Franta pe National Arena, acum nu mai e timp pentru experimente!

Endre (1 comentarii)  •  17 august 2011, 13:22

Tot respectul,domnule Ioanitoaia,sunteti un jurnalist exceptional !

Off-topic : Sper sa faceti alegerea corecta si sa-l votati pe Xavi sau Messi la Monaco ! Ronaldo nu merita 😉

t.rex (15 comentarii)  •  17 august 2011, 13:43

Un campionat intern mizerabil, impanat cu personaje grotesti in toate aspectele. O echipa nationala fara valoare, ai carei lideri sunt campioni la betii, vulgaritate si smecherie ieftina.
Pacat de pasiunea pentru fotbal a romanilor…n-au in ce s-o investeasca.

Axel (2 comentarii)  •  17 august 2011, 13:57

Cu toata admiratia pentru ce a realizat acest jucator ca lider de generatie nu se poate ca din dragostea ce i-o purtam sa nu observam ca prestatiile sale din ultimele 6 luni sunt din ce in ce mai slabe si sunt categorisite de catre italieni ca penibile si chiar daunatoare pentru Inter. exista chiar opinii din ce in ce mai vocale precum ca este mentinut in lot numai datorita unor obligatii morale pe care le-ar avea clubul vis-a-vis de teribila accidentare care se pare ca este principala cauza a formei f. slabe pe care o arata.
Ii propun selectionerului sa vizioneze ultimele 10 meciuri jucate de catre Cristi si abia dupa aceea sa decida. A comis f. multe greseli de neconceput pentru
un jucator de nivelul Inter asa ca desi il respectam, personal astept sa-si revina….. Repet,- cu tot respectul si admiratia pentru ceea ce a realizat Cristi pana la un moment dat – Romania trebuie sa se califice!!

Antal (2 comentarii)  •  17 august 2011, 13:58

Frumos articol, m-a emotionat. Pe seceta asta si cu atatia bezmetici la nationala chiar avem nevoie de un tip in banca lui si echilibrat cum e Chivu. Desi nici el nu mai e cel din urma cu 3-4 ani.

Augustin (268 comentarii)  •  17 august 2011, 14:03

@ciuciu. Cum semnezi, asa si gandesti, pe langa subiect. Suscriu demersului dlui Ioanitoaia. E nevoie de Chivu si trebuie facut ceva ca el sa revina asupra retragerii. Cu el inapoi ar fi mai ceva sanse, iar fara el niciuna.

sitotio (5 comentarii)  •  17 august 2011, 14:12

Si de ce avem nevoie de Chivu? sau de Mutu? sau de Tamas? Ei au ales si au primit ce au vrut, acum trebuie sa privim in viitor si sa cream o echipa bazata pe tineri (Torje, Rapa, Bourceanu, Alexa, Alexe, Chipciu, etc) si mai putem sa ii aducem si pe Sanmartean, Antal, Curelea, Sapunaru !
Deci avem de unde alege, dar trebuie sa alegem corect si sa incetam sa mai plangem dupa maliul varsat !!!

Antal (2 comentarii)  •  17 august 2011, 14:18

@sitotio. De acord cu tine ca e nevoie de Rapa, de Chipciu si de altii, dar nu imediat. Imediat e mai mare nevoie de Chivu, tinerii sa mai creasca si sa demonstreze ca merita. Intai sa confirme si apoi sa vrea la „nationala”.

Flaviu (86 comentarii)  •  17 august 2011, 14:43

Ar ajuta revenirea lui Chivu, dar nu si pentru a obtine rezultate de prestigiu. Ne meritam locul 50 in lume, suntem sub orice critica, vai de noi.

livace (1 comentarii)  •  17 august 2011, 14:55

Este indiscutabil si domnul Ioanitoaia are perfecta dreptate, Cristi este singurul care merita cu adevarat banderola de capitan, cel care are puterea sa motiveze echipa!

gaie (7 comentarii)  •  17 august 2011, 14:57

cata agitatie si pt ce? nu va este f clar, ca un jucator peste 30 de ani, care joaca la o echipa de tinuta si castiga2-3 mil pe an, prefera sa nu vina la nationala, ca sa nu-si pericliteze sanatatea, sa mai poata juca un an sau doi pe bani multi si adevarati? si e foarte de inteles asta! nu mai invocati patriotismul si alte mandrii prost intelese! cu mandria se ajunge sa se ceara donatii la batranete ca a fost mare patriot dar moare de foame!!! exemple sunt destule!

Calin (9 comentarii)  •  17 august 2011, 16:20

Eu zic sa-l lasampe Piturca sa refaca nationala asta cu tineri si nu cu indivizi de peste 30 de ani. Evident un Chivu este mult mai bun ca un Mutu, mai ales ca un fundas poate juca pana la 35-37 de ani daca trage tare (Zanetti de la Inter e cel mai bun exemplu). Doar ca de cate ori a jucat pt nationala Chivu a dat impresia ca nu e motivat, mai tot timpul pesimist si neinteles. Daca ar fi sa joace… in centru, pe banda nu face fatza. Sa ne amintim ce a patit cand s-a intalnit cu Robben. In centru ar putea sa ii invete si pe cei tineri putina meserie cum a facut Nesta cu T.Silva la Milan. Ramane de vazut, dar in principiu sa lasam presiunea de-o parte si sa lasam antrenorul sa-si faca treaba. Continuitatea e cuvantul de ordine (antrenorul Germaniei e cel mai bun exemplu… apoi de la echipele de club…Dorinel Munteanu, Cristi Pustai, Dan Petrescu… au avut continuitate si cat de cat liniste si s-a vazut)

George (164 comentarii)  •  17 august 2011, 20:31

Mi-ar place sa se intoarca Chivu si e nevoie de el, dar nu cred ca o va face. I s-a urat si lui de nonvalorile din nationala.

Satmareanul (12 comentarii)  •  17 august 2011, 21:20

Suedia-România, scor 92-44, în preliminariile CE de baschet din 2011
Si cand te gandesti ca Tolo a propus-o pe doamna Tocala sa conduca sportul romanesc !!!!!

Cosmin (6 comentarii)  •  17 august 2011, 21:59

E nevoie si de Chivu si de Mutu si de Tamas.Nationala nu se construieste,ca o echipa de club,ea trebuie sa fie mereu formata din „cei mai buni ai momentului”.Ungaria „construieste” de 30 de ani,de abia acum aduce de prin lume pe cei mai buni,si veti vedea ce probleme ne va pune.Sint echipe Milan ,Bayern,Villareal etc,la care numarul celor de peste 30 de ani e aproape de 11,si joaca la nivel inalt.Nu varsta si valoarea se aduce la nationala.Lui Piturca i s-au oferit 2-3 ani ce se vor pierde ,fara sens.Rezultatul imediat conteaza,nu promisiuni ca un Chipciu sau Curelea vor fi peste 3 ani valori certe. Dar vor fi ?.Ce ma incalzeste ca peste 3 ani Piturca va fi schimbat cu un alt „fost selectioner” ,ca asa e moda la noi ?

Dinu (427 comentarii)  •  17 august 2011, 22:55

Mutu e fotbalist, nu si caracter, Chivu e caracter, nu si fotbalist, din ei doi s-ar putea face un Hagi sau un Dobrin. Traim din amintiri.

IO (228 comentarii)  •  18 august 2011, 4:33

Am inceput campania Chivu, dupa ce cea cu Mutu a esuat lamentabil. Singurii care au nevoie de revenirea lui Chivu la Nationala sunt fratii Becali, pt un comision mai bun la transferul din iarna.

neutrul (15 comentarii)  •  18 august 2011, 5:05

chivu este terminat pt.fotbalul mare,inter nu are inca jucatori pt. acel post,nu ati vazut meciurile lui chivu ?lent,depasit constant de adversar,nu ajuta ofensiva,are retineri (normale)la angajamente,MULTE GOLURI PRIMITE DIN CAUZA LUI,oare vrem sa facem azil de batrini la nationala?esti melancolic d-le ovidiu,de vina este virsta,realitatea este:NATIONALA NU MAI ARE NEVOIE DE CHIVU,ESTE DEPASIT

Bogdan B. (59 comentarii)  •  18 august 2011, 8:01

Astia care sustineti revenirea lui Chivu chiar atat de putina minte aveti??? Ati uitat de cate ori s-a dat lovit, de cate ori a fentat convocarile, de cate ori „s-a invoit” de la actiunile Nationalei, mai ales de la turneele de pregatire (din Cipru anul trecut, din Austria acum doi ani)? Asta inseamna pentru voi „caracter”?! Daca e asa, singura concluzie care se poate trage in ce va priveste e ca nu aveti nici cele mai elementare repere morale… Dati cu pietre in Mutu, dar el macar A VENIT DE FIECARE DATA CAND A FOST CHEMAT SI A JUCAT pentru Romania!!! De valoarea ca fotbalist ce sa mai vorbim?? Cu Chivu si Radoi pe teren am ratat toate calificarile din 2000 incoace!!! Singura calificare, in 2008, am obtinut-o cu Tamas (da, cu hulitul Tamas!) si Goian fundasi centrali, fara „vedetele” Cristi si Mirel (care au revenit la turneul final, unde iar ne-au facut de ras!). Asa ca ia lasati-o balta si mai ganditi inainte sa va dati cu parerea total aiurea…

alex (46 comentarii)  •  18 august 2011, 8:15

Domnule Ioanitoaia cel mai mult la nationala este nevoie de LINISTE. Iar presa (mai ales presa) parca lucreaza impotriva nationalei. Chivu este (si a fost mereu, desi ne-a orbit stralucirea trofeului de CL) un jucator bunicel si atat. Nu extraordinar, nu foarte bun. Cum o sa evolueze un tanar jucator cand citeste in presa toata ziua de Mutu, Chivu si Tamas si cum presa ii cheama inapoi de parca vine Messi(a) si ne salveaza. Vad ca vorbiti de Chivu, dar de faptul ca Piturca vrea sa-l fac fundas pe Banel cand pe postul ala joaca Sapunaru ( mereu „uitat” de Piturca) nu vorbiti. Presa si interesele meschine ale unor impresari, conducerea Frf, coroborate cu „talentul” ultimilor 2 antrenori, ASTEA au distrus nationala, si nu o salveaza un jucator lovit la cap, cu scapari de maidan (remember meciul cu Bologna si „perversa” aplicata de Chivu asa din senin)

mircea (3 comentarii)  •  18 august 2011, 8:45

Daca a,m ajuns sa ne rugam noi de ei sa vina inapoi suntem lamentabili… ce atitudine e astaaaaa?
Pentru ce? pentru unul care fuge besmetic? nu avem destui pe la noi? Pentru unul care refuza meciul miercurea ca e vezi doamne accidentat si joaca in week end (lamentabil) pentru eschipa de club??? Pe ntru un drogattttt cu D-mare gen MUTU? de astia sa ne mai tot rugam noi… Da duca-se invartindu-se toti!!!

pan46 (1 comentarii)  •  18 august 2011, 8:55

CU TOT RESPECTUL NU SUNT DE ACORD CU ARTICOLUL DVS.CHIVU(MUTU,TAMAS,MARICA) A JUCAT ANI DE ZILE SI AM AJUNS IN URNA 4.AVEM NEVOIE DE O ECHIPA NU DE VEDETE SAU SALVATORI.DE JUCATORI CARE SIMT CEVA CAND AUD IMNUL.NU LIPSA REZULTATELOR A INDEPARTAT SUPORTERII CI ATITUDINEA LOR(BLAZAREA,LIPSA DE RESPECT PT CEI CARE VIN SA-I VADA).

mg (138 comentarii)  •  18 august 2011, 9:09

Chivu si cu Radoi s-au vazut cu sacii in caruta si „li se rupe”de nationala.
Cota lor n’are cum sa mai creasca in contextul jocurilor lamentabile care se intrevad(dupa San Marino urmeaza Luxemburg..)
Stilul Piti-kaka i-ar ingropa definitiv, iar ei sunt baieti isteti si vor evita umilinta..

Regiunea Centru (3 comentarii)  •  18 august 2011, 10:03

Definitiv in Romania este 5 minute. Orice se poate schimba cu definitivele de la noi 🙂

varanga53 (38 comentarii)  •  18 august 2011, 10:10

Decat sa plangeti la usa unui jucator „de sticla”,supraevaluat de anumite interese,de ce nu incercati cu RADOI?Pentru ca nu a fost”poleit”interesat ?E de 1000 de ori mai util decat „marele caracter”Chivu!Eu nu doresc panarame la nationala!

streees (35 comentarii)  •  18 august 2011, 10:52

Este adevarat: Chivu este un jucator mare – dar doar pt. Inter sau alte echipe de club pe unde a umblat.
La echipa nationala rareori a facut meciuri apropiate de valoarea sa adevarata.
In rest ba s-a dat lovit, ba s-a menajat sau a jucat deosebit de „prudent”.

Atunci ce nevoie mai avem de „fitosul” Chivu ?

Sa-i respectem decizia si sa-i uram „pensie lunga”.

Sa continuie, atat cat mai are de jucat, doar la echipe de club.

Craiova for ever (20 comentarii)  •  18 august 2011, 11:01

Eu zic ca nu este in spiritul profesionismului sa ne rugam de un jucator sa revina la nationala, pentru ca asta ii creeaza idea ca este de neinlocuit la echipa ceea ce face rau pshicului echipei ca si cum ceilalti ar fi ciungi sau ologi si el singurul sanatos si chiar daca ar fi asa nu poate castiga de unul singur un meci. Poate ca daca si el gandeste ca este singului care stie fotbal iar ceilalti cu exceptia lui Mutu doar alearga Romania nu are cum sa se califice la un turneu cu doar doi oameni. Profesionismul are trei inggrediente atitudine pozitiva fata de joc, dorinta de victorie si respect fata de adversar. Si talentul evident dar asta nu se antreneaza il ai sau nu. Oare este atat de greu sa gasim niste fotbalisti cu o atitudine corecta fata de fotbal si cu spirit de sacrificiu? Si trebuie sa o spun fara sa il acuz de nimic ca poate se simte dator fata de cei de la Inter unde are un salariu fabulos dar mai ales posibilitatea sa faca performanta ori la nationala performanta e conditionata de multi factori care la Inter nu exista cred. E vorba de independenta antrenorului de presiunea din exterior asupra jucatorului si multe altele. dar cel mai mult l-a obosit si pe Chivu lipsa de rezultate la nationala pentru care nu mai vrea sa dea explicatii ca si capitan si sa fie mereu comparat cu cei din generatia de aur chestie care pentru noi a devenit o obsesie(ma refer la generatia de aur)

Augustin (268 comentarii)  •  18 august 2011, 11:27

Aia care scriu despre Chivu ca e terminat hanar nu au de fotbal. Cand joci la Inter (ii dau dreptate dl Ioanitoaia) e imposibil sa nu gresesti. Intoarcerea lui la Nationala ar ajuta mult mai ales ca atmosfera.

Costin (36 comentarii)  •  18 august 2011, 11:28

Nu avem nevoie de Chivu, ci de Mutu.

Augustin (268 comentarii)  •  18 august 2011, 12:47

@Costin. S-o crezi tu care trebuie ca ai 16-17 ani ca daca ai avea mai multi nu ai mai gandi superficial. Ce e de inteles la tine nu ar fi si la Piturca, abia astept sa vad cu va reactiona.

Costin (36 comentarii)  •  18 august 2011, 12:54

Macar Mutu nu are fite decat in afara stadionului. Majoritatea jucatorilor nu isi mai dau interesul pt nationala prin jocul din teren. Mutu intotdeauna s-a zbatut pe teren.

blue (25 comentarii)  •  19 august 2011, 10:23

sa revina si mutu si chivu si tamas cu franta … castigam – merg mai departe, pierdem – nici ei nu vor mai dori sa mai continue.

Comentează