Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Fotbalul păcălicilor

Se aude că Fabian Himcinschi, vîrful de atac al “naţionalei” Under 17, din păcate, dezamăgitoare la CE, va fi cedat de Unirea Alba Iulia la AEK Atena. Părţile încă mai negociază în privinţa banilor, dar transferul e în curs de […]

luni, 9 mai 2011, 4:36

Se aude că Fabian Himcinschi, vîrful de atac al “naţionalei” Under 17, din păcate, dezamăgitoare la CE, va fi cedat de Unirea Alba Iulia la AEK Atena. Părţile încă mai negociază în privinţa banilor, dar transferul e în curs de finalizare. Deoarece AEK reprezintă un club puternic, de presupus că jucătorul va nimeri unde trebuie şi va putea creşte.

Întrebarea care se pune e cum de l-a remarcat pe Himcinschi gruparea elenă, nu una de-a noastră?! Explicaţie simplă. Din motiv că, refuzînd să prospecteze piaţa internă şi s-o fructifice, cluburile româneşti o preferă pe cea de-afară, de parcă n-ar vedea pădurea din pricina copacilor!

Consecinţa acestei politici greşite, Liga 1 s-a umplut de străini răsuflaţi, aduşi ca vedete, ori măcar ca promisiuni, deşi majoritatea lor sînt nişte păcălici plătiţi generos, dar incapabili să ridice nivelul campionatului. Să înţelegem că, de exemplu, Steaua, Dinamo, Timişoara, CFR ori FC Vaslui n-au avut ochi pentru Himcinschi, dar a avut, de la depărtare, AEK Atena?! Aşa ceva e greu de admis, de aici şi trista concluzie că discutăm despre o lipsă de discernămînt, dacă nu şi de interes, imposibil de scuzat. Sau mai degrabă discutăm de-spre amîndouă.

Povestea îmi aduce aminte o întîmplare trăită acum un deceniu. Ajuns la Ougadougou pentru Cupa Africii pe Naţiuni, am găsit anevoie cazare în capitala Burkinei Faso, una dintre cele mai sărace ţări de pe planetă. Într-un tîrziu, m-am adresat organizatorilor competiţiei cu rugămintea de a mă ajuta, nu înainte de a mă mira cu voce tare că nu există camere libere!

“Nu sînt, mi-a zis careva, însă nu din cauza echipelor participante sau a suporterilor lor, din vina scouterilor! Aceştia au venit vreo 500 şi au invadat oraşul!”. Urma să aflu că marile cluburi europene, Inter, Milan, Liverpool, Real etc., ca şi unele mai mici din Italia, Anglia, Spania, Franţa, Turcia şi chiar Bulgaria trimiseseră fiecare la Ouagadougou nu doar un emisar, ci mai mulţi, încredinţîndu-le misiunea de a descoperi jucători de perspectivă. Bănuiţi cîţi români erau între cei 500? Nici unul!

Între timp, lucrurile s-au mai schimbat şi la noi. Au apărut şi scouterii, numai că, regretabil, contribuţia lor rămîne derizorie, neglijabilă. Astfel se şi explică de ce Himcinschi, care va împlini 17 ani poimîine, se pregăteşte să îmbrace tricoul unei echipe străine, nu al uneia româneşti. Nu încape îndoială că mai avem talente, fie ele şi mai puţine. La fel de clar e însă că nu ştim să le preţuim şi, lăsîndu-le să plece la vîrste fragede, nici să le valorificăm.

În schimb, uneori comici, alteori de-a dreptul penibili, ne place să ne batem cu pumnii în piept, minţindu-ne că fotbalul nostru e în progres. O fi în raport cu el însuşi, dar nu şi faţă de cel modern, de care îl desparte o distanţă astronomică.

Comentarii (42)Adaugă comentariu

Dan (10 comentarii)  •  9 mai 2011, 16:58

Nu e problema numai a nationalei mici.E si problema celei mari.E si problema asa-ziselor echipe de top,care ,cu chiu,cu vai,fara sa joace nimic,scot un egal amarat la echipe care se chinuiesc sa produca ceva fara multi bani si fara multa reclama(hai sa tinem toti cu Steaua,hei-rup…hei-rup).Unde deschizi vreun ziar,dai de Steaua,Dinamo,etc. pe vreo 6 pagini.Nu realizati ca aceste doua chestii se chinuie sa prinda si ei o cupa?Nu mai confundati Steaua si Dinamo din anii 80 sau 90 cu chestiile astea care nu stiu ce joaca.Voi vorbi despre ele ca niste echipe,nu „chestii”,doar cand voi vedea derbiurile din anii 80-90. Punct.

diego (11 comentarii)  •  9 mai 2011, 17:04

Si cati jucatori super celebrii din Burkina Faso au ajuns in Europa?

Aurel (74 comentarii)  •  9 mai 2011, 17:14

Inca un articol obiectiv. Asta chiar e o problema pe care fotbalul nostru o trateaza gresit.

laurentiu (50 comentarii)  •  9 mai 2011, 17:19

aveti perfecta dreptate,domnule Ioanitoaia.dar nu numai in Romania avem jucatori talentati,ci si in Europa sunt copii romani care joaca,unii destul de buni(ma refer la copii cu varste intre 10-15 ani). E adevarat,ca majoritatea dintre ei nu poate ajunge la cluburi mari,dar pot sa joace la echipe din Romania.

ByBlade (1 comentarii)  •  9 mai 2011, 17:34

am ajuns la concluzia ca nu lipsa de valoare sau lipsa banilor e principala problema a fotbalului nostru, ci insusi cei care il conduc, incepand cu Nasu, sau Don Corleone si terminand cu Gigi, Borcea, Mititelu sau Clanu Becali, de ce? simplu, ei sunt cei care nu fac nimic decat sa „faca pe sefi”, mereu scot in evidenta ca ei sunt cei mai importanti din lumea asta a fotbalului, doar pt ca ei baga bani…si sunt complet, dar foarte complet lipsiti de profesionalism si caracter. pt a intelege ceea ce am vrut sa spun in aceste cuvinte, va dau cateva exemple: CFR, Urziceni, Otelul si o sa urmeze Vaslui si Timisoara, restul…vor deveni echipe medii

motanul incaltat (603 comentarii)  •  9 mai 2011, 17:56

Daca a fost ca o intrebare,raspundul a venit singur.Suntem penibili si nu avem nici cea mai mica umbra de profesionalism…Sunt si la noi scouteri,dar sa fim seriosi-nu cred ca-si pierd timpul in locatii de pe continentul african…Ai nostri sunt mult mai „destepti” ii cauta doar in Europa de Vest la hoteluri de 5 stele,in Australia(vezi ex Craiovei) la aceeleasi hoteluri super-dotate si probabil in L.A., Las Vegas,New-York sau Boston.Ca un ex:pe cind era scooter in echipa lui Piti,la U Craiova-Florin Marin asta e orice numai scooter nu -declara la GSP-tv ca nu prea participase la scandalurile de la Craiova,el fiind plecat in Portugalia sa caute jucatori…Vreo luna ,apoi in Cehia-dupa ce stie cam toata lumea Praga-e unul din cele mai frmoase orase europene cu cea mai buna bere si posibil multeeeee femei frumoase.Jucatorii n-a adus ,ca stadioanele sunt amplasate de cele mai multe ori la periferia oraselor.Sincer,acum chiar credeti ca e de preferat Burkina Faso sau Cote D’Ivoire de unde vine Drogba in locul Europei Occidentale????SIGUR NU…Iar despre Alba-Iulia sa fim seriosi—-poate Traian Basescu si Boc or sa descopere jucatori cind s-or duce la festivitatile pt.1 Decembrie….

George (164 comentarii)  •  9 mai 2011, 17:57

@Diego. Nu intelegi ori nu pricepi? La Africa Cup participa 16 echipe, adica vreo 25O de jucatori. Chiar nu crezi ca o fi ajuns vreunul in Europa sau i-a luat pe toti Gigi Becali?

diego (11 comentarii)  •  9 mai 2011, 18:25

Da George ai dreptate…. My bad

Ikb (1 comentarii)  •  9 mai 2011, 18:37

fenomenul e urmatorul: conducatorii de cluburi de la noi adica cei care decid in privinta transferurilor, nu au bunul simt/inteligenta sa recunoasca ca de vina sunt EI pentru starea echipei lor, si prin urmare prefera sa dea vina pe materialul vezi doamne „prost” din tara, si incercand sa se justifice in fata publicului cumparand de afara.

sames (13 comentarii)  •  9 mai 2011, 18:47

acum ai spus adevarat

Mephisto (4 comentarii)  •  9 mai 2011, 18:52

Si din pacate baiatul se va pierde acolo singur in lumea mare. Fara control la 17 ani, plus dor de tara asta e. Eu la 18 ani am facut pasul doar de la Cluj la Bucuresti si plingeam cind vedeam un tren de Cluj. Sa dea domnul sa se realizeze copilul. Cit despre talente. Pentru oameni gen Becali e mai usor sa iei totul de-a gata si sa fentezi lumea si viata.INsa si viata-l fenteaza.Dovada: rezultatele stelei.

51501 (1 comentarii)  •  9 mai 2011, 19:27

Se potriveste la Steaua? DA sau NU

telly (4 comentarii)  •  9 mai 2011, 19:37

totul este foarte simplu si deloc asa usor cum ne descrie nea Ovidiu. sa spunem ca se ducea steaua (dau acest exemplu pt ca toti copii vor sa ajunga la steaua) la echipa csm ramnicu-valcea auzind de scouterul ei lucica balan ca exista un portar de perspectiva acolo, care are 16 ani. se puneau la masa tratativelor si la fel de repede se si ridicau – fara a mai pune macar zaharul in cafea- cand cel imputernicit de steaua sa negocieze aducerea tanarului aude pretul de 600.000 euro FARA TVA (trebuie mentionat pt ca multe transferuri au cazut din cauza tva-ului). cine garanteaza nea Ovidiu pt un tanar de 16 ani care ajunge in bucuresti?! , si stim cu totii ce viata e in bucuresti si cata jucatori a stricat viata de noapte pe aici. bine , acum puteti sa-mi enumerati cei cativa tineri care au reusit pe la cluburile noastre … DAR au reusit doar sa plece , nu sa si faca performanta pe unde au ajuns. la noi nu o sa se schimbe nimic atata timp cat ne va conduce de-alde mitica (care crede pe toata lumea la nivel de gradinita), mircea sandu (care pe la uefa incearca sa aplice vorba : pe afara vopsit gardu, inauntru leopardu), procuratorii ioan si victor becali (care isi vad intai interesul propriu si apoi interesul jucatorului) si la urma sa mentionam si conducatorii nostri de club. DAR o sa vedeti ca odata cu pierderea locului garantat in grupele CL si implicit a banilor multi veniti de afara .. cluburile or sa se orienteze spre tineri. as mai fi scris cate ceva dar ma departez de subiect. o seara buna!

ervfr (18 comentarii)  •  9 mai 2011, 20:19

O singura intrebare ne lamureste situatia. Cati jucatori sub 20 de ani romani joaca cat de cat constant la un club din Romania?

Dinu (427 comentarii)  •  9 mai 2011, 20:31

Ca de obicei ridicati o problema interesanta, pe care fotbalul nostru intarzie sa o rezolve. Ma intreb de ce nu ati pus si problema comisioanelor, a spagilor ce insotesc aducerea jucatorilor straini. Ati fi decantat mai bine subiectul.

mos tagartza (14 comentarii)  •  9 mai 2011, 20:39

lasand deoparte comisioanele impartite de catre diversi din banii primariilor sau ai patronilor ramane problema caprei vecinului . romanii nu pot concepe sa plateasca 200000 euro pe un junior autohton din acelasi motiv pentru care prefera sa dea banii pe lapte din import decat pe cel romanesc . aici vorbim despre cei care au bani , ca si cluburile . pai cum adica , la valoarea lor ?? e cam ca in reclama de la Dacia : ” asa ieftin ???…si valoarea noastra ???? „

Cristy21steaua (4 comentarii)  •  9 mai 2011, 21:47

Intrebare pentru Balan: Este adevarat ca nu ati mers la festivitatea de premiere pentru ca nau aveati costum?

Petrica (19 comentarii)  •  9 mai 2011, 22:05

Fotbalului nostru atat de in urma celui mondial este condus de niste oameni care nu au nici o treaba cu fenomenul si nu isi doresc mai mult. Nu putem schimba nimic atata timp cat exista Nasul, Corleone, Mititelu si alte personaje caricaturale care isi bat joc de echipe, de jucatori si de suporteri!

Lereter (13 comentarii)  •  9 mai 2011, 22:31

Problema e mai delicata decat pare.Jucatorii straini „pacalici platiti generos” sint frecvent mai buni ca si „talentele nedescoperite”,tip Himcimschi,care se autoevalueaza scump si ofera putin.De ce sa cheltui pe un junior ? Exista un „talent”-Copil se cheama- a fost luat de scotieni,la 17 ani,nu s-a acomodat acolo, a plecat „vitel” s-a intors „bou”.A jucat un pic la UTA,un pic la Bihor,acum „se afirma” Gloria Arad in C.Cine garanteaza ca Himcinschi e altceva ? Tatal lui a fost fotbalist (modest),in loc sa-l indrume,il trimite „la produs bani „.Asa ca nu doar din cauza cluburilor „talentele ” nu raman. De fapt se reintorc plouate.Spuneti-mi un junior plecat afara si ajuns „scula” ?

vlad (140 comentarii)  •  9 mai 2011, 23:07

Nu o sa discut despre scouteri in general, cluburi…. ci despre Himcinschi in particular. Nu mi se pare o problema chiar asa de mare… de ce sa plece baiatul la un club din Romania acum?? Academia unde este acum e peste cele de la cluburile mari…. si cluburile noastre sunt constiente ca nu prea il pot creste eficient. De-asta unele au si renuntat la academii…. pt ca pur si simplu nu erau capabili sa creasca oameni de valoare. Pretul, de 200.000 euro poate parea mic, dar in momentul asta este enorm, considerand ca probabil media transferurilor de la noi, la seniori este sub asta.

Franz (406 comentarii)  •  9 mai 2011, 23:18

Intr-adevar e gresita optica echipelor noastre de a neglija valorile autohtone ieftine pentru a da o gramada de bani pe niste trompete de import. Cand te gandesti cine patroneaza aceste cluburi gasesti insa mai usor explicatia acestei atitudini.

MIKI II (181 comentarii)  •  9 mai 2011, 23:28

Cam tarziu incercati sa porniti o campanie inpotriva snapanilor incompetentilor care se invart in fotbalul romanesc.
Jocurile sunt facute, gastile formate si asta sub ochii ingaduitori ai presei si TV. Ca sa faci curatenie in fotbalul romanesc, va fi mai greu decat le-a fost americanilor sa-l doboare pe bin Laden.

marian (27 comentarii)  •  10 mai 2011, 1:40

nu va pleca la nici-un aek, nu pare cine stie ce. este doar un zvon facut pe interese si au avut ca scop scrierea unor articole despre asta.

MR (6 comentarii)  •  10 mai 2011, 1:41

Domnule Ovidiu,
Partial aveti dreptate cind faceti referinta la jucatori de valoare care vin in Romania. Acestia sint foarte putini, neglijabili. Unul dintre motive, slalariile mici si neplatite la timp. Dar ar dilea motiv si poate cel mai important este nivelul scazut al competitiei.
Asta o stiti si dumneavoastra dar eu va dau doar doua indicii:
1. Rezultate echivalente cu 0 in toate competitiile internationale.
2. Posibila tranzactie in cazul Fabian Himcinschi.
Domnule Ovidiu pai daca spuma valorica a ROMANIEI U17 se vinde cu 200-300 de mii de euro e Jale cu J mare.
Cred ca cu asta am spus totul.

msk (3 comentarii)  •  10 mai 2011, 2:18

cluburile mari din romania …. steaua , dinamo , rapid etc .. nu au rabdare cu tinerii jucatori … ei vor pe moment rezultate .. nu asteapta nimeni un jucator de 17-18 ani inca 2-3 ani sa explodeze … se vrea profit imediat daca este posibil sa il iau gratis si peste 1 an sa il dea cu 5 mil ar fi ideal . sau fratii becali sa ii ia dea gata pur si simplu sa incaseze comisionale de sute de mii d euro …….. steaua de cativa ani buni nu a mai scos un jucator din propria curte si sa il vanda apoi in strainatate , rapid la fel … singura care a mai scos a fost dinamo in ultimi ani … un radu stefan , ropotan , pulhac unu altu dar nu de foarte mare valoare .. jucatori destul de modesti pt europa drept dovada nu prea joaca pe unde au fost transferati . si asa fotbalisti romani sunt supra evaluati la niste preturi exorbitante . eu nu imi imaginez cum torje valoreaza 5 mil de euro … nu vad cum un club ar plati aceasta suma pentru un jucator de 1.60 m . care nu are o tehnica fantastica sau o viteza deasemenea … in ziua d azi fotbalu modern e bazat pe forta si viteza … si duelurile 1vs1 respectiv … mai ales intr-un campionat cum e germania sau franta .. sa numai zic anglia unde e angajament total … bineinteles conteaza si tehnica individuala … uitati-va la un deac sau ionita in germania nici banca nu prind .. cred k nici liga 2 nu joaca … uitati.va andrei cristea golgheteru romaniei joaca la karlsruhe liga2 germania si se bate la retrogradare … problema noastra a romanilor este k traim din amintiri si ce a fost inainte de 90 si ce s-a intamplat in 94 … acesta e nivelu fotbalului romanesc . fara investitii in infrastructura .. terenuri , echipamente . etc nu o sa reusim prea curand … si nu prea vad o luminita la capatu tunelului pentru ca nu sunt interese , pe nimeni nu intereseaza decat propriul buzunar sa ii fie lui bine si atat .. restu ii doare in cot de ce se intampla in fotbalu romanesc care pur si simplu moare incet incet de la an la an .

msk (3 comentarii)  •  10 mai 2011, 2:51

Stiti de ce nu au fost promovati jucatorii tinerii de la diverse echipe mai mici din liga 2, de la satelitii echipelor mari si s-a preferat aducerea de jucatori straini din alte tari ? pay sa va spun de ce . pe un copil de 17-18 ani nu puteai sa il bagi intr-o ” combinatie ” care e in propria curte … cum sa mai speli si tu niste bani , cum sa te mai lipesti si tu de un comision , cum sa mai pacalesti un club de cateva zeci sute d mii d euro … pai simplu aducem jucatori de afara cu diversi impresari , diverse legaturi , interese … sume de transfer platite pe unii jucatori sunt dea dreptu nesimtite . ce a facut MM stoica la steaua inainte sa fie dat afara de becali ?? v-ati intrebat ?? uitati-va la transferurile facute la ce sume s-au platit pentru elton :))) daca ala era jucator de 1.5 mil d euro eu imi tai o mana … sa numai zic de salariile care le.au avut . uitati.va la perioada lu Rednic la dinamo 2006 si apoi la revenire cati jucatori au fost adusi la dinamo pe ce sume .. ce contracte au avut fiecare si cati au mai ramas ???? nici unu ahahahah … interesant nu ?? dinamo si acuma mai platese salariile fabuloase a lu miranda , pekarici … sa numai aduc aminte de un galliquio sau cum dracu se scrie :))) care avea 200 d mii pe an … si juca la echipa 2 … … bineinteles k tot ce scrie in presa sunt numai minciuni GOGONATE . sume de transfer salarii si tot este o mare MINCIUNA .
Deci toate aceste lucruri nu poti sa le faci cu un copil de 17-18 ani din propria curte sau din alta parte … habar naveti ce combinatii ce legaturi exista intre toti acesti oameni si totul se rezuma la propriile lor afaceri ….. ii vedeti toata ziua la televizor certandu-se , balacarandu-se etc .. prieteni este doar un spectacol ieftin , ei toti sunt prieteni si tot ce este in presa este de fatada .
Lucrurile au m-ai inceput sa se schimbe odata cu criza financiara , numai sunt lichiditati .. becali numai poate sa vanda un teren pe 50 de milioane d euro , borcea numai vinde butelii si gaz de nus cate milioane si alte permutari de terenuri , avaru ala de copos la fel numai vinde prajituri … el vinde prajituri sanchi .. sa ne zica si noua cum a pus mana pe niste hoteluri … asa e o intrebare de bun simt … deci numai sunt bani criza … cluburile au fost nevoite sa renunte la salariile foarte mari si sa promoveze proprii jucatori sau sa cumpere jucatori tineri de la formatii din ligile inferioare , pusti cu calitati si viitor in fotbal. speram k aceasta criza este benefica fotbalului romanesc si vom avea din nou jucatori cu care sa ne mandrim si deasemenea o echipa de club care face rezultate in europa si o echipa natioanala calificata la turneele finale .

citizen (5 comentarii)  •  10 mai 2011, 6:07

Cui ii trebuie scouteri cand ii ai pe verii Becali, cei mai mari impresari de pe planeta?

sibelius (13 comentarii)  •  10 mai 2011, 7:13

domnule ovidiu ioanitoaia, va faceti ca nu pricepeti; borcea si badea, becali, iancu, copos, neculaie, etc.etc.etc., sunt fosti secu&informatori, care ruleaza niste bani in fotbal, bani castigati prin smecherii si nu cinstit..nu au nicio treaba cu performanta si nici nu-i intereseaza..uitati-va la becali: de ani de zile rade de toata lumea, cica isi face el echipa, baga mana adanc in buzunar, dar el nu face nimic; ruleaza antrenori si jucatori, ca sa se piarda urma la bani..asa fac toti..iancu a vandut jucatori si a dat afara antrenori chiar cand echipa mergea..l-a interesat titlul? vax! poate pe porumboiu sa-l intereseze ceva, dar nu-i iese!!!! galatiul a iesit la plesneala, nici ei nu credeau in titlu!!!!dar cu munteanu antrenor, s-ar putea sa le iasa!!! asta e filosofia, nu incercati sa pacaliti oamenii!!! si acum, veniti cu baiatul asta, himcinschi..o fi bunisor dar mai are treaba…daca romania prindea o semifinala, si himici, iesea golgeter sau, jucatorul turneului, da!!! mai era o mare valoare prin oradea, care a ajuns la o ,,academie” frantuzeasca, unde era printre putinii care stia sa citeasca si sa scrie (printre africani si arabi!!!!), devenise mare vedeta, dar a sucombat prin ligi inferioare franceze..nici la nationala romulaniei, nu a ajuns!!!! si de cand e aek mare club???? ce cupe europene au castigat? nici borussia dortmund, care a mai castigat cate ceva prin europa, si pe care ii ridicati voi in slavi, nu e mare echipa..e o echipa de duzina, dintr-un campionat de mana a doua, cu echipe de educatie fizica, vorba lui ungureanu traian..

Cipri (30 comentarii)  •  10 mai 2011, 8:14

Asa este!

ulyse (14 comentarii)  •  10 mai 2011, 8:19

Avem un footbal atat de slab, incat nu exista echipa sa merite castigarea cmpionatului ; avem jucatori atat de slabi incat nu a mai aparut ( in afara de cei care au murit sau mor sperante =umflati de presa sau impresari) nici un jucatr de valoare de la Mutu ; avem cea mai analfabeta conducere a FRF, a LPF, a cluburilor cred ca din lume…sa mai continui ???
A…am uitat, avem cea mai pupincurista si mai tendentioasa +partinitoare presa din cate stiu…

Oscar (32 comentarii)  •  10 mai 2011, 8:23

Pornind de la cazul Himcinschi nu cred ca se poate generaliza. Juniori promitatori au plecat si afara si in tara si foarte putini au confirmat asteptarile. Cel din Arad, imi scapa numele, ajuns la Nantes? Sau Mitea?, un Mitu, Copil (de care mai scrie cineva), Andrei Ionescu, Ochirosii, cati si mai cati, unii impinsi de parinti lacomi, indiferent ca au ramas sau au plecat, unde au ajuns?

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  10 mai 2011, 8:33

Ii invatam rau de mici sa alerge dupa bani, dupa care ne miram ca nu putem conta pe caracterul fotbalistilor. Sunt greseli de mentalitate pe care nu le vom indrepta niciodata. Urla Balcanii in noi!

Razvan (1 comentarii)  •  10 mai 2011, 9:44

Aveti dreptate. Ar fi momentul sa li se deschida mintea patronilor din fotbalul nostru.

Doc (14 comentarii)  •  10 mai 2011, 10:21

La cine sa vina Himchinschi in Romania? La Jiji? sa-l termine psihic la prima greseala? La Dinamo? unde se joaca pe pile? La Rapid? sa stea pe tusa jumate de an daca nu prelungeste contractul? La Poli? Vaslui?

Din pacate in Romania putine cluburi sunt civilizate, si din pacate niciunul din cele mari. Mentionabile ar fi Otelul, Bistrita, Gaz Metan, era Unirea Urziceni… cluburi unde nu putea progresa.

Asa ca cel mai bine e sa plece. Numai sa nu fie un nou Sanmartean… ca nici grecii astia nu sunt niste „occidentali” adevarati.

csongi (25 comentarii)  •  10 mai 2011, 10:30

Mda. Imi aduc aminte de marile talente Copil, Grozavu, Mitea…macar Keseru joaca de prin liga 2 in Franta.
Si apoi, daca te uiti la CFR, de exemplu: Bus, Batin, Nicoara, Hora, Negrut… chiar nu poti sa afirmi ca nu promoveaza juniorii nostrii.
Insa e foarte convenient sa arunci jumatati de adevar in asa fel incat sa sustina o teorie aproximativa.

mos tagartza (14 comentarii)  •  10 mai 2011, 11:30

as avea o rugaminte / sugestie :
nu ar putea presa sa „puna presiune” pe conducatorii din fotbal , gen Iancu , Becali , Borcea , Copos si sa ii obligam impreuna sa demonstreze cu acte zecile de milioane „bagate” , zic ei , in fotbal ??
si sa ne explice si noua ce inseamna „bagate” . au fost cadou ? gest de mila si compasiune fata de fani , carora au vrut sa le creeze o bucurie ? au fost banii lor sau ai sponsorilor diversi ? sunt bani imprumutati si pe care ii iau inapoi , sau si-au asumat riscul de ai pierde ca in orice afacere ?
nu stiu de alti suporteri , dar eu unul sunt foarte curios .

Mos Ene (1 comentarii)  •  10 mai 2011, 11:45

Cu un fotbal incaput pe mina machedonilor sperantele sint minime. In sportul pe bani se cere profesionalism si nu smecherie. Aici e buba! Prostia plus ingimfarea sint cauzele regresului din fotbal. Se vor trezi ei mai devreme sau mai tirziu, daca nu de voie atunci de nevoie!

Marius (3 comentarii)  •  10 mai 2011, 13:19

Da’ cat costa?Asta-i intrebarea si in acelasi timp raspunsul!Aproape nimeni nu-si permite sa dea atatia bani cat se cere pe el.Juniorii romani sunt la preturi prohibitive pt echipele din Romania.

gabi (1 comentarii)  •  10 mai 2011, 13:20

Oricum cazul Himcinschi este unul fericit. El a fost promovat in liga a 2-a si antrenat chiar de tatal lui. Sunt in Romania multi copii talentati care nu costa nimic si antrenorii nu sunt dispusi sa riste cu ei in teren.
Doar cativa impresari se incurca cu copiii fara nume si aceasta mai mereu in numele unor echipe straine. Noi ca parinti avem totusi niste orizonturi destul de limitate si nu ii putem reprezenta cum ar trebui.
Un exemplu vedeti si pe http://www.sebastiansteriu.ro care a fost evidentiat de AC Milan si a cochetat o perioada si cu echipa mare a Petrolului Ploiesti dar, obiectivul scurt al promovarii a impiedicat propulsarea sa in liga a-2 a.

Stando (43 comentarii)  •  10 mai 2011, 14:10

Cluburile din Romania sunt conduse precum majoritatea afacerilor din tara asta: dupa ureche. Dati-mi un nume de mare manager roman numit la o multinationala CEO. Dati-mi apoi un club autohton condus de un manager pe bune, nu gen MM, apoi vorbim…

Cory (2 comentarii)  •  10 mai 2011, 14:22

Nu avem profesionisti, asta e. Nici in domeniul scouterilor, nici in domeniul fotbalistilor. Ar trebui schimbata mentalitate, dar va dura.

sport (9 comentarii)  •  10 mai 2011, 20:53

Pana nu se schimba mentalitatea de la conducatori pana la jucatori nu vom avea succese prea multe. Oricum e de aplaudat ca au ajuns si pana acolo dar e pacat ca au ratat locul 3…

Comentează