Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ioaniţoaia despre bronzul handbalistelor » Distanța dintre bucurie şi extaz înseamnă echilibru

Sigur că avem motive de bucurie. Deoarece medalia de bronz do­-bîndită de handbalistele trico­lore e ÎNTÎIA DIN ISTORIA partici­pării la CE, dar şi prima cîştigată într-un sport de echipă după cea reuşită de vo­leibalişti în 1977. A fost nevoie să […]

luni, 20 decembrie 2010, 4:46

Sigur că avem motive de bucurie. Deoarece medalia de bronz do­-bîndită de handbalistele trico­lore e ÎNTÎIA DIN ISTORIA partici­pării la CE, dar şi prima cîştigată într-un sport de echipă după cea reuşită de vo­leibalişti în 1977. A fost nevoie să treacă 33 de ani ca să salutăm din nou o perfor­manţă realizată pe plan continental!

Zic şi eu, cît mă pricep, că fetele meri­tă felicitări, ele şi Radu Voina, tehnician pe care, paradoxal, unii nu se sfiesc să-l conteste şi-acum. Lista jucătoa­re­lor remarcate trebuie începută cu por­tăriţele şi încheiată, ierarhizare sen­ti­mentală, cu Cristina Neagu, “tunarul” formaţiei noastre şi al întreg turneului final. Paula Ungureanu a apărat dumne­ze­ieşte înainte să se accidenteze şi să-i lase locul Talidei Tolnai. Care a făcut, la rîndu-i, ADEVĂRATE MINUNI. Dacă se recurgea şi la rezerva iniţial neinclusă pe foile de arbitraj, probabil că nici Mihaela Smedescu n-ar fi rămas datoare.

Iată de ce aş evidenţia şi contribuţia Luminiţei Hu­ţupan, antrenoarea portăriţelor. Ungureanu şi Tolnai au izbutit să-i calce pe urme ilustrei predecesoare, iar forma lor excepţională a constituit una dintre cheile succesului.

În condiţiile în care şi fără Cristina Vărzaru, golgetera ultimei ediţii a Ligii Campionilor căzînd şi ea victimă durităţii adversarelor, selecţionata României a ştiut să lupte eroic, dar şi să sufere la fel, le-aş da dreptate celor care laudă bronzul din Danemarca. Preţios şi pentru că a fost cîștigat în disputa cu “naţio­nala” ţării gazdă şi cu suporterii acesteia, nu doar zgomotoşi, ci şi ostili.

Ca atare, li se cuvine O REVERENţĂ elevelor lui Radu Voina pentru că s-au dovedit capabile să obţină victorii şi să transforme eşecurile în victorii! O asemenea atitudine e apanajul echipelor de calitate, cu ştaif.

Pe de altă parte însă, mi-e teamă că riscăm SĂ NE PIERDEM CAPUL. Repet, chiar avem motive de bucurie. Întreb însă avem şi de fericire, de extaz? Mai degrabă aş răspunde nu, din moment ce handba­listele noastre, socotite prin­tre favoritele la titlu, au urcat doar pe treapta a treia a podiumului de premie­re. În cazul în care ele ar fi cucerit tro­feul, cum am fi reacţionat dacă astăzi abia ne mai încă­pem în piele?! Haideţi să ne reamintim cît am dorit ca fetele să le bată pe suedeze şi, din păcate, tocmai meciul acela l-au ratat!

N-aş vrea să fiu greşit înţeles, însă n-ar strica să păstrăm măsura. Altfel spus, să ne domolim entuziasmul. Să nu minimalizăm o COMPORTARE FRUMOASĂ, dar nici să n-o ridicăm la rangul de triumf. Să fim realiști, pînă acolo mai e des­tul drum de parcurs.

Comentarii (36)Adaugă comentariu

Andrei (2 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 17:17

Inca o data domnule Ioanitoaia faceti asa cum fac multi romania. In loc sa se bucure cu adevarat de o performanta, nu fac altceva decat sa gaseasca probleme. Pacat! De aceea tara asta este unde este acum, datorita unor oameni care tot timpul cauta in lucruri ceva de care sa se ia, sa critice!

Leon (25 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 17:22

Cucerirea medaliei de bronz nu explica de ce Romania a jucat „foarte slab” (Cristian Gatu) in semifinala cu Suedia, meci in care daca ar fi jucat ca ieri, ar fi cistigat lejer. E de neinteles cum jucatoare care au mancat jar ieri n-au jucat nimic simbata, intr-o semifinala de CE cu o echipa mai mult decit accesibila.
Restul ar trebui sa fie tacere.

Gyerko Szabolcs- Laszlo (48 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 17:45

Nu pot sa inteleg! Poate numai la noi se poate intampla, ca un antrenor care face performanta (fie si numai medalia de bronz) este contestat. Incredibil. Pai in cine sa ai incredere ca va aduce si mai multe succese, daca in acela nu ai, care a demonstrat ca poate sa faca performanta ??

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 17:47

Comentariul d-lui Ioanitoaia e corect, realist. Sa nu transformam in triumf un rezultat bun, dar nu exceptional. Pana la urma performanta din 2005 (vicecampioane mondiale) mi se pare mai buna, chiar daca un campionat european este destul de puternic. Pe plan mondial, in afara de echipele din Europa, mai conteaza doar Coreea de Sud, Brazilia si oarecum Angola. Totusi, raman la parerea ca se putea mai mult, avand in vedere culoarul favorabil pe care l-am avut (semifinala cu Suedia pe care ne-am dorit-o, faptul ca n-a trebuit sa batem Rusia, pe care n-am fi batut-o oricum, zilele de pauza dinaintea semifinalei, etc). Menajarea din meciul cu Rusia n-a ajutat la nimic si ne-am mai facut si de ras cu acel scor de pomina. Este remarcabila mobilizarea din meciul cu Danemarca, dar si acolo ar fi de reprosat ca n-am putut inchide mai repede meciul. Am avut 16-13 si am ratat vreo 4 atacuri consecutive, inainte ca Talida sa ne salveze la ultimul atac danez, la 16-15. Raman la parerea ca daca Spania nu batea Rusia, ajungeam sa ne luptam pentru locurile 5-8. Ne-au ajutat mult portarii, in psecial Talida, ne-am bazat mult pe pivoti si pe Cristina Neagu. Cam atat. In rest, mult chin pe extreme, contraatac aproape inexistent, inter dreapta submediocru (Geiger). Ne-a lipsit mult Cristina Varzaru, cu ea cred ca am fi reusit mai mult. Poate daca era si Amariei… La plusuri as mentiona apararea, care a facut meciuri bune cu exceptia celui cu Rusia. Mi-a placut determinarea si puterea de lupta din meciul cu Danemarca, mai ales ca si danezele si-au dorit extrem de mult o medalie. Pana la urma e un rezultat bun, dar ramanem cu regretul ca s-a ratat o sansa de a realiza cu adevarat ceva exceptional. Cu o portarita precum Tolnai, cine stie ce se intampla in finala cu Norvegia? Oricum, felicitari si la mai mare la mondialul de la anul! Sper ca Stanca sa mai reziste 1 an si sa fie in aceeasi forma. Eu cred ca ar mai face fata la nationala.

vasile.berlin (17 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 17:52

felicitari Romania!!!locuiesc in germania si m-am simtit mandru ca sunt roman!!!daca nici acum nu suntem mandrii atunci cand??cand steaua si cfr pierd????rusine pt articol.iar ele sunt oameni si au si zile bune si rele iar cu suedia am suferit la fel ca ele.am spus felicitari jucatoarelor dar nu avem antrenor! numai din inertie am castigat si valoarea feteleor!!eu am vazut meciul pe sport1 si comentatorii nemti spuneau ca nu avem nimik tactic absolut nimik!nici un time out deoarece antrenorul nu avea ce sa spuna nici o schema nimik. felicitari Fetelor!sper ca federatie sa aiba oki si sa aduca un ANTREONOR.sarbatori fericite tuturor!!

incredibil (3 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 17:53

Imi pare rau ca am citit materialul asta. Daca cititi atent materialul asta si mergeti in spate nu cu multa vreme veti vedea ca tratati perfomanta fetelor cu EXACT acelasi ton cu care tratati lipsa de performanta a Stelei in cupele europene. E acelasi lucru?

Claudiu (2 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 18:13

Echipa asta care a scos Romania in semifinale a batut Norvegia o data in grupe si a facut-o sa transpire 3 sferturi de meci, in finala. In plus, Linnea Torstenson a fost cea mai buna jucatoare a turneului.
Deci de la cine a luat bataie Romania ?

Ana (2 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 18:15

Smedescu nu a fost chemata de acasa, ea era acolo. Cea chemata de acasa a fost Ada Nechita, dupa accidentarea Cristinei Varzaru.

Asa cum spune si Andrei, ar trebui sa ne bucuram domnule Ioanitoaia sau oare uitam cum e tratata o calificare a nationalei de fotbal la un turneu final? Surle, trambitze si alte ciumbuslucuri!!!

Erau fetele favorite la titlu, dar cati dintre romani au crezut in ele?

callromania.ro (51 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 18:18

corect cu mentiunea ca au rupt o traditie nesanatoasa de a pierde ultimele meciuri.

Ildi Top (1 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 18:50

‎1. Smedescu a fost al treilea portar al Romaniei de la inceput, NECHITA!!! a fost chemata dupa accidentarea Cristinei Varzaru.
2. Cine ti-a spus tie ca eram favorite la titlu sau in care noapte ai visat tu asta?
(c.m.d.a.)

diss (50 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 18:52

Eu sunt de aceeiasi parere cu d-l Ioanitoaia chiar daca nu in totalitate.Fetele au jucat bine dar nu au rupt gura targului.Mereu am stat numai in 2-3 jucatoare ( Neagu,Galca,uneori Geiger)si in portarii care intradevar au facut minuni.Restul binisor spre slabut.Sa nu uitam ca am pierdut trei meciuri, ca Rusia ne-a calcat in picioare deci paharul nu este chiar plin.Mai uitati-va ca procentul mingiilor aparate de Tolnai in meciul pentru medalii a fost de …incredibil…53%!!!.
Raman la parerea ca Voinea nu poate iesi din starea sa de comfort deci nu va avea niciodata capacitatea de a le mobiliza pe jucatoare pentru victoria finala ( m-a impresionat Trefilov care mai, mai sa le pocneasca pe rusoaice cand nu ne conduceau decat cu 12 goluri!!!)
Personal le acord medalia de aur fetelor pentru ca au refuzat un gest festivist pe care Basescu il pregatise.
El mai bine s-ar gandi ce „medalie” i-ar oferi poporul roman atat lui cat si guvernului…nici nu mai stim numarul..boc.
Bravo fetelor!

Gabi (2 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 18:59

Incerc un exercitiu de imaginatie ce s-ar fi intamplat daca nationala de fotbal ar fi luat un bronz la un turneu final. Nu sunteti corect domnule Ioanitoaia, trebuie sa ne bucuram si sa le pretuim pe fete, ele sunt campioanele noastre si obtin performante in conditii mult mai grele si mai precare financiar decat vedetele din fotbal care se zbat in mediocritate de ani de zile iar dumneavoastra nu faceti altceva decat sa le mariti rating-ul si sa-i transformati in eroi ai canalelor de televiziune. Eu personal astept mult mai mut de la dumneavoastra, un ziarist cu state vechi si care suneti (ceea ce alti colegi ai dumneavoatra nu sunt) un formator de opinie. Tot nu am inteles de ce ar fi trebuit sa ne consideram favorite la titlu atata vreme cat Norvegia, Danemarca, Rusia sunt oricand forte redutabile. Eu ma bucur nespus si consider ca ce au facut fetele este o imensa performanta!!!

Claudiu (343 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 19:38

Dl Ioanitoaia are marele merit de a scrie numai articole incitante, care provoaca polemici. Personal, ma declar intrutotul de acord cu dansul, dar am o remarca si o intrebare. La ce contestatari ai lui Radu Voina se refera? La Gatu sau la cine?

cuchi (42 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 19:39

Dl. Ioanitoaia , cred ca ar fi in interesul tuturor sa va mai indreptati atentia catre alte sporturi, vezi handbal, scrima, polo, baschet ( incep rezultate si aici ) si s-o lasati mai moale cu fotbalul ca e vai de mama ei de „gazeta sporturilor „.

Dorin (6 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 19:45

Un articol cum cred ca este si auroral lui: logic si echilibrat.

eugen (5 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 19:59

din pacate un articol nedrept. din proprie experienta stiu ce dificil este sa cistigi un meci de handbal. la orice nivel. si mai ales la un campionat european acolo unde se intilnesc cele mai bune echipe de pe continent.
toata stima si admiratia pt reusita fetelor noastre. au facut un turneu final de exceptie.
celor care contesta aceasta reusita , ii provoc sa-si faca putin autoanaliza si sa ne spuna si noua ce reusita exceptionala au in 2010.
Echipa feminina de handbal a Romaniei are o realizare extraordinara. Medaliile de bronz la Campionatul European. Pe teren . Si impotriva a 12000 de danezi.
Si nu doar in fata televizorului .
Adevaratele valori se regasesc in momentele dificile.
Si nu printre spectatori.
Trebuie sa fii pe teren ca sa invingi.

sunimuni (3 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 20:14

Cu tot respectul pentru Paula Ungureanu chiar nu a prins cea mai buna forma sportiva la acest CE iar Cristina Varzaru pur si simplu a alunecat si s-a autoaccidentat. Dar ce stiu eu…
In rest fetelor le trimit bonul de la extraveral cu tot cu multumirile pentru bronzul castigat si nu pentru un argint pe care poate l-am fi obtinut pierzand cu Norvegia. But you never know!

adi (180 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 20:14

Corect ! Bronzul e bun, dar pe viitor trebuie sa tintim mai sus, sa nu ne multumim cu atat !

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 20:16

@eugen. De ce ar fi articolul nedrept? De ce e asa greu sa castigi un meci de handbal daca joci handbal? E mai usor sa castigi unul de rugby or de baschet, de ce? Argumentele tale nu m-au convins. Mai ai si altele?

bilu (29 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 20:49

de acord.

Toma (148 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 22:07

Felicitari intregii echipei de handbal! Intr-adevar, bronzul obtinut de fete este un rezultat foarte bun. Dar asa cum ati spus si dvs. d-le Ioanitoaia,nu este un motiv sa ne pierdem capul de bucurie. Sunt intru totul de acord cu maniera cu caredvs tratati aceast victorie. Pentru a ajunge pe locul intai, nu trebuie sa te multumesti cu bronzul. Le doresc fetelor si tehnicienilor Sarbatori fericite si rezulate maxime!

eugen (5 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 22:39

discutia nu este numai despre handbal.
ci si despre mentalitatea noastra .
despre atitudinea noastra fata de cei care incearca sa faca ceva.
Si nu numai in sport. Se pare ca noi nu avem mentalitatea invingatorului.
Nu stim sa gindim pozitiv. Am uitat sa vrem sa cistigam.
Si am uitat sa-i respectam pe cei care reusesc sa o faca.
Obisnuiti cu mizeria de zi cu zi, uitam sa pretuim valoarea . Si munca.
E nevoie de o echipa de handbal sa ne reaminteasca ce inseamana sa lupti pina la epuizare,
sa te agati de fiecare sansa, sa crezi in tine atunci cind nimeni nu mai crede.
Sa incerci sa-ti schimbi destinul , si dintr-o vesnica „tinara speranta”
sa ne transformam intr-o echipa ce lupta cu titlu pe masa.
Sa fim acolo , intre cei mai buni din lume.
Citzi dintre noi sint pe locul 3 in lume sau in Europa, la ceea ce fac ?
Citzi dintre noi au taria de caracter sa continue lupta atunci cind 12000 de oameni te huiduie si te injura in fiecare clipa ?
Citzi dintre noi au redus la tacere o sala de 12000 de suflete ?
Si citzi dintre noi au cistigat respectul lor?
Nu stiu despre ceilalti, dar stiu ca in 2010 , in decembrie 19,
echipa de handbal feminin a Romaniei a vrut si a reusit.
Desigur e mai usor sa aruncam cu vorbe. Asa cum face domnul Ioanitoaia.
Si din fotoliul nostru sa ne aratam nemultzumitzi de una sau de alta, dar incapabili sa schimbam ceva in viatza noastra.
Intr-o eopca in care statul Roman a uita de romani ,
si nimeni nu sprijina in nici un fel sportul, mai exista unii dintre noi ce continua sa creada cu incapatinare in visul lor.

Sa-l urmareasca cu inversunare si sa-l traiasca. La cel mai inalt nivel.
Tot respectul.
Toti vrem sa fim pe primul loc.
Dar citzi pornesc pe drumul asta si continua pina in ultima clipa ?Indiferent de piedici ?

Citi dintre noi reusesc sa-si traiasca visele ?
Ele au reusit.

kELOO (27 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 22:40

Nea Ovidiu, tot respectul pentru dumneavoastra, dar incep sa cred ca articolele dvs. sunt scrise dupa un tipar foarte bine definit, in genul, „nici prea prea nici foarte foarte”. Cand laudati, cand criticati, ca e buna performanta, da sa nu ne entuziasmam…samd. Incep sa cred ca scrieti articolele ca sa impacati pe toata lumea, dar niciodata „la obiect”.
Cel putin in comparatie cu fotbalul, handbalistelor noastre ar trebui sa le pupam picioarele. Numai ganditi-va cand vom fi noi oare vicecampioni mondiali la fotbal, sau macar sa luam un loc 4? Din cate stiu cea mai buna performanta „ever” a fost un loc 5 la CM 1994!

cristi – pentru Andrew din America (7 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 22:59

Dl. Ioanitoaia, fetele astea au castigat o medalie, fie ea si de bronz, dar e o medalie!!! Fotbalistii nu au nici macar 25% din rezultatele acestor minunate fete si tot scrieti despre ei. Cand obtinem un rezultat bun la fotbal, chiar si in AMICALE, ii tot laudati, ca elevii lui Razvan isi revin, sunt pe drumul cel bun etc, etc. Iar ei, vai de capul lor, nici nu mai stiu ce inseamna un turneu final de CE sau CM. Iar la handbal nu doar ca luam medalii, dar ne si calificam la turnee finale, unde luam si medalii! Si ziceti sa nu ne bucuram pentru succesul fetelor??? Parca ati fi astia de la guvernare, zau!

Dymy (10 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 23:46

De acord. Ma bucur de cate ori scrieti si despre altceva decat fotbal. Si daca asteptam mai mult de la handbaliste, performanta lor nu va fi prea curand atinsa de acesti rasfatati de fotbalisti.

Denethor (1 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 23:51

Nu mai inteleg nimic daca nici aceasta performanta unica nu va miscat si nu va facut sa plangeti de fericire inseamna ca ceva este putred in Romania.Este cea mai mare performanta realizata de nationala de handbal feminin la un C.E.Sunt dezamagit de comentariile de pe site care minimalizeaza aceasta performanta.Multumesc fetelor, sunt mandru de voi, tot respectul.

marius1991 (9 comentarii)  •  21 decembrie 2010, 2:20

ce a fost a fost nimic nu se poate schimba ca daca si cu daca nu am pierdut semifinala cu suedia si am castigat finala mica cu danemarca asta este realitatea sa ne bucuram de medalia asta pana ce jc oltchim in Liga campionilor si pana la CM de la anul din brazilia FELICITARI FETELOR HAI ROMANIA!

danioan (1 comentarii)  •  21 decembrie 2010, 3:55

Aveti dreptate domnule Ioanitoaia!
Prea multa zarva pentru o medalie de bronz, cind avem atitea alte „performante”de comentat.De exemplu la cine a mai „marcat” Dodel sau Torje.
Lasati-le in pace pe fete!
Au jucat pentru ele si pentru noi, nespecialistii.
Dumneavoastra, specialistii, ramineti la Becali, Borcea si Mititelu.
Felicitari fetelor!
Si un sfat:
Nu cititi „presa” din Romania! Nu va merita!

drvasile (2 comentarii)  •  21 decembrie 2010, 4:25

Sa fii a treia din lume este extraordinar.( la handbal spatiul extraeuropean este inexistent). La fotbal a fost suficient sa ajungem in primele 8 din lume si am fost numiti Generatie de Aur. La conditiile din Romania si in primele 8 daca s-ar fi clasat ar fi trebuit ridicate in slavi.Merita. Au jucat cu nordice puternice mental si fizic si le-au si batut o data. E o performanta inegalabila pentru urmatorii 20 de ani.

Treispe (1338 comentarii)  •  21 decembrie 2010, 5:58

Treispe (1338 comentarii)  •  21 decembrie 2010, 6:01

Felicitari echipei,dar au trecut pe linga o mare performanta si conjunctura favorabila ,pacat ramine un bronz cu sclpiri

suporteru’ (3 comentarii)  •  21 decembrie 2010, 9:20

Accidentarile celor doua jucatoare nu au fost provocate de duritatea adversarelor ! Totusi, putina obiectivitate nu strica !

suporter (40 comentarii)  •  21 decembrie 2010, 9:26

Bravo fetelor. Sunt mandru ca sunt roman.

wry (1338 comentarii)  •  21 decembrie 2010, 11:13

foarte bun articolul

Petre (255 comentarii)  •  21 decembrie 2010, 11:41

Corect articol, sunt de acord cu dumneavoastra!

Ghita Pristanda (2 comentarii)  •  21 decembrie 2010, 12:39

Nu contesta nimeni isprava fetelor, dar subscriu parerii domnului Ioanitoaia ca ne-am cam luat viteza. Buna intrebarea ce am fi facut daca castigam aurul, innebuneam?! Sunt convins ca daca ne batea Danemarca in finala mica le-am fi injurat pe fete si maui ales pe Voina de le-am fi rupt. Nu mi se pare normal ca un singur gol sa declanseze o adevarata chermeza mediatica.

durden (338 comentarii)  •  21 decembrie 2010, 13:48

asa este…nu trebuie sa fim in extaz,dar nici sa ne apucam sa cautam nod in papura acuma…este totusi o performanta pe care o atingem rar in sport si aproape niciodata la sporturile pe echipe.

asa ca le multumim fetelor pt parcursul de pana acum si le uram bafta in continuare,sperand ca data viitoare vom merge pana la capat!Felicitari si Hai Romania!!!

jan pitesti (88 comentarii)  •  21 decembrie 2010, 18:37

speram pe viitor sportul romanesc sa renasca.

loverugby (2 comentarii)  •  22 decembrie 2010, 16:27

Domnule Ioanitoia, o sa ma limitez sa va fac aceeasi recomandare pe care v-am facut-o atunci cand v-ati apucat sa va dati cu parerea despre rugby:

Ori va documentati serios privind sportul adevarat (handbal, rugby, atletism etc.), ori ar trebui să vă limitaţi la ceea ce va pricepeti mai bine sa comentati, respectiv cancanurile din fotbal.

Comentează