Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Cehul Uhrin, care Uhrin?!

Răspunzîndu-i lui Marian Iancu, Cosmin Contra a greşit. Indi­fe­rent ce carte de vizită şi ce calități are un antrenor, ­nu-i serveşte să se ia în gură cu patronul. Pentru Contra era cu atît mai puţin recomandabil să-l înfrunte pe Iancu […]

luni, 6 decembrie 2010, 6:00

Răspunzîndu-i lui Marian Iancu, Cosmin Contra a greşit. Indi­fe­rent ce carte de vizită şi ce calități are un antrenor, ­nu-i serveşte să se ia în gură cu patronul. Pentru Contra era cu atît mai puţin recomandabil să-l înfrunte pe Iancu cu cît acesta e recunoscut ca foarte exigent, dar şi foarte orgolios. Nu suportă ca ­vreun subordonat să iasă din cuvîntul lui. Întrucît a mişcat în front, Contra a devenit victima propriei nesăbuinţe. Obişnuit cu fotbalul spaniol, în care a jucat pe parcursul a 11 sezoane, a comis eroarea de a-l confunda cu cel românesc, unul ce se conduce după aceleaşi legi, pe care destui le interpretează însă cum le convine!

Ca să-l înveţe minte pe “rebel”, ­Iancu a anunţat prompt că-l va înlocui cu Dusˇan Uhrin junior, a cărui numire se va oficia­liza probabil curînd. Cehul a ­părut încîntat să se întoarcă la Timişoara, ­unde a mai ­lucrat un an şi jumătate. Dar ­graba cu care a zis da a contrariat, ştiut fiind faptul căa fost dat afară în noiembrie 2008 chiar de Marian Iancu, ba încă într-un moment în care “Poli” trăgea la titlu!

Ocupa locul 3 din pricină că UEFA îi ­luase 6 puncte în urma conflictului cu Zambon. Cu ele, pe care le va reprimi ulterior, s-ar fi aflat în fruntea clasamentului la ora demiterii lui Uhrin! Pe Iancu nu l-au deranjat rezultatele, cum să-l fi deranjat?! În schimb, l-a ­enervat bănuiala că Uhrin ar fi început să trateze în secret cu Steaua, zvon ce nu se va confirma. El va continua în România, însă nu în Ghencea, ci în Gruia. Va pleca de la CFR după numai 5 etape.

Să spunem că Uhrin trebuie înţeles. Demis de AEL Limassol, actuala formaţie a lui Stoichiţă din Cipru, era pe liber, fără angajament. Iar dacă eşti şo­mer, nu mai faci fasoane, accepţi ce ţi se oferă. Mai ales că, a mărturisit-o el însuşi, s-a simţit ca şi acasă în oraşul depe Bega pînă cînd i s-a arătat uşa ­pestenoapte! De presupus că a uitat ­repede afron­tul. Vorba lui Churchill, ­nu-s permanente nici prieteniile, nici duşmăniile, doar interesele.

E dreptul oricărui investitor, deci şi al lui Marian Iancu, să pună ce antrenor pofteşte şi, din păcate, să-l destituie de cîte ori i se năzare. Cît timp problema stabilităţii tehnicienilor nu se va rezolva, fotbalul nostru va suferi, dar asta-i altă poveste. şi totuşi, în acest context, se ridică întrebarea pe care Uhrin îl vrea patronul lui “Poli”, la care se gîndeşte? La cel pe care l-a ­mazilit cu seninătate în 2008 sau la cel de la ­care aşteaptă să cîştige campionatul? Să aibă oare decizia readucerii cehului și un sens autocritic?

Comentarii (87)Adaugă comentariu

jiji (166 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 23:42

cine e iancu?ce a facut pt fotbalul romanesc?nici macar investitor nu e,il sustine primaria.oamenii ca asta au facut rau fotbalului romanesc,nu contra

andreea (4 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 23:56

N-am putut sa nu remarc si sa nu ma dezgust de „setea ” televiziunilor in ceea ce priveste goana pentru difuzarea in premiera a demiterii lui Contra. Presa din Spania se intreba cu uimirea cum de a fost demis fara ca in 18 etape sa piarda vreun meci, Horia Ivanovici n-a avut nici macar o inrebare de bun simt pentru Iancu, l-a provocat pe tot parcursul discutiei si doar ca nu l-a felicitat la sfarsit pentru senzationalul informatiei! In afara de acesti oameni care pretind ca au investit infinit in fotbal( noi stim foarte bine ca mai mult au scos) si presa are o contributie dureros de mare la prabusirea fotbalului romanesc si nu cred ca dvs, unul din putinii profesionisti care au mai ramas, nu ati observat asta! Mai lipseste sa si faceti ceva!

Suciu333 (4 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 23:57

Deh, daca te iei cu patronul…Asa e, nea Ovidiu, dar, ce sa-I faci!

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 0:12

Domnule Ioanitoaia, mai bine ar fi sa clarificati problema intarzierilor care exista la Timisoara la plata salariilor. Iancu se da cocos, face pe marele patron, dar e adevarat ca nu le-a mai platit salariile unor jucatori de 2, 3 si chiar 4 luni, cum se aude? Astept raspuns. Cu stima.

claustrofobus (85 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 0:45

stiti care e problema lui contra, nu stie ce vrea. ba e la poli, ba pleca in spania. ba e jucator ba antrenor, ba vrea conducator ba ca face scoala de antrenori. de aia s-a ajuns aici, din nehotararea lui. din pacate iancu a avut dreptate sa-l propuna pe alexa in locul lui contra dupa plecarea lui petrovivi, desi contra a dus bine echipa, problema lui contra a fost nehotararea. dan alexa stie ce vrea. el vrea sa ramana la poli, nu vrea in spania sau mai stiu eu pe unde, el este si va ramane adevarata legenda. sa aibe incredere ca mai devreme sau mai tarziu va fi antrenorul echipei. este la ora actuala cel mai inteligent jucator dintre cei legati ca origini de timisoara.

gabriel (2 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 1:00

cand vad cate unii cu citate ca ,,vorba dulce….,, sau capul plecat……,, bai oameni buni incepeti sa va aparati drepturile, daca voi nu va tratati ca cetateni, fiinte umane, cu drepturi cum credeti ca se va schimba ceva in tara asta. cum dracu` poti sa-i dai dreptate lui iancu, cand sti cine e, cum procedeaza, cum gandeste( vezi clipul cand il scuipa pe ziaristul ala).
Nea` Ovi de cand ii iei matale apararea uni afacerist grobian in fata unui international roman, de mare valoare, caruia i s-a cantat imul pe atatea stadioane si ne-a reprezentat cu atata abnegatie pe teren.
NU TE LASA COSMINE….(c.m.d.a.)

Sergiu (3 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 1:24

Contra a procedat foarte bine….
Tot respectul pt faptul ca nu se lasa calcat in picioare….
Iancu….e mereu pe sticla-halal patron….
Echipa trebuie sa fie in prim plan,nu patronul…si nici antrenorul

claustrofobus (85 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 1:42

dan alexa dupa meciul cu bistrita: „Eu nu comentez afirmatii facute de patron la televizor!”. iata un mod nu numai elegant de a iesi dintr-o provocare a unui jurnalist care cauta doar scandal dar si un mod onorabil de a spune patronului ca nu totul se rezolva la televizor sau cel putin nu cu dan alexa. un raspuns al unui om inteligent, care intelege cand si cand nu trebuie sa vorbesti, un adevarat diplomat care nu intra in clinciuri din care pierde toata lumea. Dan Alexa este adevaratul „pep guardiola” de Timisoara ca sa folosesc un cliseu de la tv. dan alexa daca isi pastreaza stilul de a aborda problemele demonstrat pana acum reprezinta viitorul acestui club in materie de antrenor. sper sa ramana la echipa si daca vine uhrin sa fie antrenor secund si jucator atat cat mai poate, iar dupa ce va pleca uhrin peste cativa ani sa ramana Dan Alexa antrenorul Politehnici Timisoara

Romi (1 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 2:14

Respectand logica din acest articol ar rezulta ca oricine a facut ceva bani , dar nu a avut nici o legatura cu sportul de performanta, are dreptul sa inchida gura celor care au fost mari sportivi ,doar ca dau banul! Pai nu cred ca mai vorbim de sport in cazul asta. Astept ziua in care regele Cioba o sa se implice in fotbal si o sa-i invete pe Hagi,Poescu,Belodedici sau Dan Petrescu ce inseamna performanta (la tv desigur), doar pentru ca baga bani!

dan88 (1 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 2:59

Pacat, cred ca Contra nu e antrenor inca, si nu cred ca va fi vreodata unul grozav(IQ-ul, bata-l vina), cum cred la fel ca `umflatul` de Iancu nu are treaba cu fotbalul!Poli nu joaca nimic de ceva vreme, are doar mult noroc la rezultate, asa nu va termina in primele 3 la final!
Cat despre Uhrin, mai lasati-o mai moale, ce antrenor e ala care nu stie nimic romaneste de atata timp in Romania, cum vrei tu sa le explici fotbalistilor tai tactica si ai discutii individuale gen „Petrescu`, cand ei insisi nu prea inteleg prea bine limba materna!!!
Iancule, daca ai ceva creier, lasa orgoliul deoparte si ia-ti antrenor roman care stie sa le explice `analfabetilor` ce sa joace si cum sa stea in teren!Uitati-va la cum joaca Pandurii dupa venirea lui Grigoras!!!Chiar nici un patron nu are creier sa observe un bun antrenor?Pustai, Dorinel Munteanu, alte 2 exemple clare, Lacatus la polul opus, sa ai jucatori si sa nu le poti spune nimic, doar hai, hai, se poate, luptati!Trist, Liga 1 are doar patroni dobitoci, e foarte clar, mai ales cand ma refer la asa zisele cluburi`mari`, se stiu ele(Cel mai mare dobitoc la mare distanta e UNSUROSUL BORCEA,o mare caricatura de om!Deschideti ochii, ca va rispiti banii aiurea!

strainu felix (2 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 4:14

Cosmin nu a gresit confundand fodbalul spaniol cu cel roman. Acolo sau aici trebuie sa ramai acelasi om care te-ai nascut. Apriciez mult pe Cosmin (spre deosebire de jurnalisti) care merge pe cararea lui aratand jurnalistilor (si celor orbi) ca a te supune (cu orice pret) nu este (neaparat) specific romanesc.

strainu felix (2 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 4:23

La comentariul lui Strainu Felix doar atat: numai cu oameni ca si Contra se pot castiga batalii mari. Nu am fi rasturnat pe Ceausescu daca erau oameni ca jurnalistii. Acum, poate ca pleaca Cosmin, dar in orice caz pleaca NEINVINS (nici in liga si nici de Iancu).

Zack (4 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 7:15

In Romania oameni de fotbal nu-si cunosc rolul.
Antrenorul raspunde de rezultatele echipei insa
NU POTI PRETINDE REZULTATE DACA ECHIPA NU ARE JUCATORI CAPABILI DE REZULTATELE PRETINSE.
Ce observam noi acum. Patroni au devenit Vocea Clubului, pentruca ei zic: ,,EU PUN BANII”.
Gindire acesta este comuna la TOTI PATRONII din tara.
,,PATRINII ADORA SA FIE AUZITI”.
Asa S-A AJUNS UNDE ESTE FOTBALUL NOSTRU ACUM.
Un club TREBUIE CONDUS de CONSILIU DE CONDUCERE. Ei DECID MODUL DE LUCRU AL CLUBULUI. EI SUNT CREIERUL CLUBULUI.
Ei decid SOARTA CLUBULUI si ei SUSTIN sau DEMIT UN ANTRENOR, NU PATRONUL.
Antrenori sunt Angajati de CLUB, ,,NU DE PATRONII”.
Cine sau Ce Sunt consilierii?
Oameni cu VECHIME IN VIATA CLUBULUI, recrutati din FOSTII MARI JUCATORI AI CLUBULUI.
EI SUNT CONDUCEREA CLUBULUI SI EI RASPUND IN FATA PATRONULUI, PENTRU DECIZIILE LOR.
Ei fac totul in club si primesc o suma relativ mica, este mai mult o munca voluntara. EI NU POT FI CUMPARATI DE NIMENI. Iubesc clubul si fac totul pentru binele clubului. Ei decid PATRONUL CLUBULUI SI TOT EI DESFAC CONTRACTUL UNUI PATRON DACA NU SUPORTA CLUBUL. Acestia sunt BECHEMBAUER, BOBBY CHARLTON, mai nou la Barcelona sunt STRAINI, NU SPANIOLI, la fel e la Real. Ei se indentifica cu clubul.
Antrenorul nu poate fi dat afara pentruca:
,,NU RESPECTA PATRONUL IN FATA PRESEI”.
Este o aberatie. Intrebarea logica este: DE CE NU SE MAI RESPECTA DOI OAMENI DIN ACELASI CLUB? Pentruca Clubul N-are MINTE SA-SI IMPUNA ORDINE. Este clar, Patroni NU SUNT BUNI PSIHOLOGI. Ei SUNT OAMENI DE AFACERI, ,,CARE IUBESC FOTBALUL” INSA AJUNG SA DISTRUGA CLUBUL DUPA STINTA LOR.
Contra poate antrena bine Barcelona sau Madrid in liga campionilor, acolo exista o mare forta in club. Cind clubul lor nu merge, CUMPARA JUCATORI MAI BUNI.
Un antrenor care se respecta prima data intreaba:
,,CE INTENTIE DE VIITOR ARE CLUBUL ACESTA”.
Cind vezi buzunarul lui Copos, sti bine la ce te bagi. Domnilor, la noi totul este o gluma, asa ca: VAGABONZI DIN TRIBUNA VOR SA CONTROLEZE CLUBURILE.
Este clar ca: NU AVEM EXPERIENTA NECESARA PENTRU ACESTE LUCRURII. Patronii vind, sa-si repare buzunaru, cind vor, si cumpara sa potoleasca suporteri galagiosi.
Stiu domnule OVIDIU ca SITI FORTE BINE ACESTE LUCRURII insa m-a intreb: CIND INCEPE PRESA SA AJUTE FOTBALUL IN ACEASTA DIRECTIE NOUA.
Fiecare isi face de cap, s-a ajuns la un razboi si TOTI NU MAI SUNT DEMULT UN CLUB.
Steaua e Becali, Poli e Iancu si Vasluiul e ETC.
Liga ESTE A LUI MITICA, IAR FEDERATE O ARE MIRCEA SANDU. Voi ziaristi a-ti creat numele acestea pentru ca VRETI RAZBOI si propaganda voastra personala.
Domnule Ovidiu, este timpul sa FACE-TI CEVA PENTRU FOTBAL. Urziceniul a fost CIT DE CIT UN CLUB.
,,OAMENII SFINTESC LOCUL”.
Daca vine Conducerea lui Urziceni, la oricare alt Club,
NU VA MAI FI CEA FOST. DE CE? Cu respect.

GIOVANNI (1 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 8:22

PAREREA MEA E CA AU GRESIT AMANDOI,DAR NOI BANATENI AR TREBUI SA MAI NE VEDEM LUNGUL NASULUI.PINA UNA ALTA PERFORMANTE SI ECHIPA AVEM PE BANI LUI IANCU.NU NE PLACE DA ASTA E ADEVARUL.SARBATORI FERICITE TUTURORA.HAI POLI

room (23 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 8:49

iancu nu o vrea pe „poli” campioana. este foarte simplu.

dimi (19 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 8:50

Alo,Timisoara=Revolutia =caderea comunismului si libertatea ta de a te exprima in GSP.Dar nu mai pomeni de Bragadiru caci Dinamo=Ciocanul si Steaua=Casa armatei .Iar daca Iancu e giulestean, te-ai intrebat cati timisoreni au realizari in Buc.?Si in fine sa uiti cat rau a facut acestei tari „Securitatea”e chiar o grasa incultura si mitocanie !

gioni (1 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 8:54

EU -nu am ( multă) carte
EU- ptr. mine nu s-a cântat niciodată IMNUL ROMÎNIEI
EU- nu am fost aclamat de ( zeci de mii) de suporteri
Dar totuş şi EU „reacţionez” dacă „cineva” mă jigneşte.
( D.le Ovidiu, d.voastră cum reacţionaţi, dacă cosideraţi căsînteţi jignit ? )

Calin (2 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 9:02

Nu sunt de acord cu dumneavoastra cum ca, Contra ar fi trebuit sa taca. Pina la urma e o lupta ca de la barbat la barbat, si nu cred ca statutul de patron iti da dreptul sa-ti ataci angajatul in public, mai ales ca acesta te-a rugat sa nu o faci. Asta nu se intelege in fotbalul din Romania, relatia antrenor-patron este una de parteneriat pina la urma, in care partile sunt obligate la respect reciproc. Patronul are dreptul sa-l demita pe antrenor asa cum si antrenorul are libertatea sa plece cind acesta considera.
Mi se pare mojicie acuza lui Iancu la adresa lui Cosmin ca acesta nu are scoala de antrenori. Pai stia si cind l-a angajat ca nu are scoala!
Problema la patronii din Romania e ca nu au suficienti bani sa aiba rabdare sa construiasca o echipa solida, si au nevoie de calificari in cupele europene sa-si mai cirpeasca bugetul. De asemenea, au impresia ca inca mai traim in epoca industriala in care puteai schimba un om cu un alt om pentru ca era doar un mijloc de productie. Managementul sportiv presupune sa stii sa gestionezi si partea financiara, dar mai ales partea umana compusa din aspectul psihologic, forma sportiva, spiritul de echipa si strategia de joc. Toate acestea puse la un loc sunt notiuni extrem de complexe pentru 99% din patronii fotbalistici din Ro.

stres (23 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 10:17

Răspunzîndu-i lui Marian Iancu, Cosmin Contra a greşit

stres (23 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 10:30

Cât de incorect sunteţi domnule Ioaniţoaia !

„Răspunzîndu-i lui Marian Iancu, Cosmin Contra a greşit…”
Sunt perfect de acord cu remarca dvs.

Dar să ne aducem aminte de un caz asemănător: Becali – Bergodi. Diferenţele n-au fost prea mari.
Daca răscolim arhiva blogului dvs., aveaţi un alt punct de vedere, evident în detrimentul lui Becali.

Domnule Ioanitoaia, din pacate, sunteti la apusul carierei. Pacat ca nu ati inteles ca meseria de jurnalist ar trebui sa fie sinonima cu obiectivitatea, nu cu interesele sau rayboaiele personale.

In rest numai bine.
O zi buna

robert 51 (8 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 10:40

citind comentariile am ajuns la o singura concluzie.Comunismul si ideile lui nu au apus.Auzi de sclavie,stapin,exploatarea omului de catre om,drepturile omului etc.Mai terminati cu prostiile astea.
Marian Iancu este patronul acestei echipe si are dreptul prin lege sa-si spuna parerea de jocul echipei si despre orice angajat pe care el il plateste.Nu il mai contestati ca nu stie sa conduca echipa.Stie foarte bine ce face pt. ca are datele problemelor si este foarte bine informat.In cadrul echipei sau intimplat o multime de lucruri pe care noi nu le cunoastem si e pacat ca ne dam doar cu parerea.Era clar ca echipa mergea aiurea si doar din inertie.Pt. asa ceva era de vina doar antrenorul si nimeni altul.Daca mai si raspunde obraznic patronului care il critica isi merita soarta.
Contra a dat cu batul in balta cind a afirmat ca numai in Romania se poate intimpla asa ceva si ca nu meritasa mai stea in Romania si se muta in Spania.Ne-a facut un hatir ca el ne-a suportat atita timp.
Poate sa faca oricite scoli de antrenori doreste,nu va ajunge mare pt. ca e lipsit de tact si mai trebuie educat si civilizat.Cu dosarul penal si condamnarea lui in justitie cum ramine?Sau am uitat de asta?
Pacat,un fost mare fotbalist confunda terenul de fotbal cu viata.

martin_dinca (22 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 11:46

Iancu e un tip inteligent , chiar prea inteligent pentru ce scoala a facut … Intrebarea e de ce l-a pus pe Contra antrenor , desi stia cam ce poate ?!?!? Lipsa de cash , probabil .Fara indoila ca a facut si porcarii de care stie si Contra . Mai nou e specialist in a-si gasi avocati buni cu care castiga tot si ii ingrozeste pe cei de la Liga . Cat a jucat Iancu ( sau interpusi ) la pariuri ilegale o sa iasa pana la urma la suprafata …
Contra a fost un fotbalist mare si este un antrenor la inceput de drum , nici nu prea putem sa ne facem o impresie corecta despre el inca…dar putem sa spunem ca nu are calitate umana prea mare. Batai repetate cu fotbalisti cu politisti etc si iesiri necontrolate dese…
Pacat , pana la urma pierde imagine Poli , din cauza unor oameni care doresc mai mult sa-si satisfaca orgolii personale si pofta de bani .
Dar , dintre toti patronii de club din Romania , Iancu e cel mai bun , de departe , e cel mai aproape de fenomen si mai important ,are sansa sa progreseze !
Mai ales daca slabeste si se lasa de procesomania lui amenintatoare .

„Pun pariu „ca cei mai mari pariori la negru sunt Gheara , clanul Becali+Borcea ,Mititelu ,Piturca ,Netoiu , MM , Stan ,Copos ,Sumudica , Prunea , Mitica si cateva zeci de „jucatori -iubitori de fotbal „negru ” . Nu direct ,normal…Adica exact oamenii care ar trebui sa ne scuteasca de ideile si fetele lor pe la tv .

Vivi (19 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 11:48

Stres, tu ori nu intelegi, ori nu pricepi! Ideea era ca n-ar fi stricat sa isi tina gura Contra, asa ce a castigat? Ioanitoaia chiar e obiectiv, dar si prea subtil pentru tine! Si altii inteleg ca aricolul ii ia apararea lui Iancu, ceea ce nu e adevarat, el e o ironie fina la adresa lui Iancu.

Oscar (32 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 11:56

Marian Iancu dorea oricum sa il aduca pe Uhrin si a folosit cearta de la Tv ca pretext. Cosmin a reactionat cum ar fi ractionat oricine: „daca nu sunt eu bun antreneaza tu!” Dumneata, domnule Ioanitoaia, cum reactionezi atunci cand iti critica cineva emisiunea TV? Nu ai spuns niciodata fraza „Fa tu o emisiune mai buna?” Eu imi amintesc ca da, e drept, nu stiu daca si in discutiile cu sefii dumitale, la care nu am participat.

gigel (1 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 12:27

sa nu raspunzi patronului inseamna comunism…causescu pedepsea pe oricine indraznea sa se opuna vorbelor lui…o societate moderna inseamna discutii de orice fel intre angajat si patron, pana la jigniri. Pumnul in gura tine de comunism, su zic ce vreau, tu taci si inghiti, ca eu te platesc. Lumea uita ca patronii traiesc dupa urma angajatilor, vad numai din perspectiva lor, cum angajatii sunt platiti de ei. Si nu ma refer numai la fotbal.
Apropo, l-ati vazut pe ancelotii sa-i raspunda patronului?Nu, pt ca patronul nu-l comenteaza la tv. Crede cineva ca un Capello ar pune capul in pamant intr-o discutie privata cu un sef?
Domnule Ioanitoaia, suntem in mileniul 3. Incercati sa constientizati asta.

Cali (3 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 13:32

Nu o data l-am criticat pe Marian Iancu pentru decizii c
are mi s-au parut gresite, sau pentru vorbe si gesturi nelalocul lor.Nu pot, insa, sa nu ii dau dreptate in conflictul cu Contra, pe de o parte pentru faptul ca are dreptate cand spune ca echipa nu prea joaca fotbal, iar la Bistrita a pierdut dupa ce a avut 3-1, iar pe de alta parte pentru pozitia sa corecta cu privire la reprosurile nefondate ale antrenorului polist cu privire la arbitraj.

mutzunaki (1 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 13:58

deci in primul rand poate ca articolul e subtil si de fapt e o ironie la adresa lui iancu…totusi suntem singura tara din europa unde patronu isi critica angajatii, unde patronu se face ce vrea si spune ce vrea ca na cica da banii…problema nu are cum sa se rezolve pana cand federatia nu v a sanctiona aceste masuri cu amenzi drastice si ziarele de sport se vor concentra mai mult pe partea sportiva . cu alte cuvine avem 3 jucatori : suporterii, presa si patronii -presa e tot timpul la mijloc (ei le stiu pe toate).
– fac suporterii vreo prostie >presa>huliganii
-declara patronii ceva>presa>fac in asa fel incat sa iasa ceva negativ, scandal, neliniste
-presa ce face de fapt(in romania) cauta numai scandalul, face mai multa publicitate patronilor decat jucatorilor, „ataca” suporterii….cu alte cuvinte in loc sa ajute sau sa fie obiectiva „involbureaza apele”.
imi pare rau de presa sportiva din ziua de azi dar adevarul e ca scriem in nota societatii. nu vad nici o diferenta intre presa sportiva de azi si cancan sau libertatea…..dar de fapt ce e important ? ce cred suporterii?-nu……important e sa se vanda bine

andy (52 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 14:15

Ceea ce e sigur, iancu a mancat un titlu de campioni cel putin lui poli….daca nu era orgolios si nu pierdea acele 6 puncte (care s-au intors ulterior), la ora meciului cu urziceniul, din penultima etapa, daca aveau atunci cele 6 puncte si castigau treceau ei pe locul 1. Erau la 8 puncte in spate la unirea, dar cu cele 6 ar fi fost numai la 2. Si poli a condus atunci unirea cu 1-0, apoi a primit 2 goluri suspecte. Titlul ala putea f a lui poli. Iancu a castigat cele 6 puncte ulterior, dar deja distanta era prea mare…..timisorenii nu au prea mai luptat, nefiind siguri ce se va intampla cu cele 6 puncte.

Ovidiu Barbu (2 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 14:19

Contra daca vrea sa fie antrenor trebuie sa inceapa de jos.E usor sa iei o echipa din mers sa o asezi in primul 11,sa nimeresti cateva schimbari in repriza a doua si apoi sa te mandresti cu faptul ca ai facut mare performanta.Problema e acuma in perioada de pregatire de iarna,ce stie domnul Mare antrenor Contra sa faca? Noi nu avem Tehnicieni ci doar antrenori care fac pregatire fizica si recuperare.la noi nu exista scheme si relatii de joc sau pregatire individuala.Fapt care imi da dreptate e ca nu rezista un antrenor dupa o pregatire de vara sau de iarna din pauza competitionala. De aceea echipa porneste greu.Nu avem antrenori care sa dea crestere unui jucator.exemplu fiind traore.Are calitati dar nu e bine pregatit.Un antrenor bun face mare jucator din el.Iar destre conflictul Iancu-Contra i dau dreptate d-lui Iancu.Echipa nu a jucat nimic,goluri din prost noroc,schimbari de pozitie a unor jucatori care meciuri la rand nu au dat stisfactie, ce vreti mai mult.Una e sa vezi jocul din teren si alta sa vezi de pe banca.Sper ca Iancu sa-l Aduca pe Otto Rehhaghel sau pe Trombetta.Uhrin nu o sa reziste pentru ca odata ce si-au strans mana si-o vor strange si a doua oara.Echipa e construita pe stilul lui Uhrin dar e nevoie de cineva care sa se impuna in fata jucatorilor.

eu (2 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 15:27

Care poli nea ioanitoaia? De la dvs ma asteptam la mai mult, credeam ca cel putin stiti ca echipa despre care ati scris se numeste fc timisoara si nicidecum poli……..

cristi (15 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 15:41

D-le Ioanitioaia,citesc presa on-line de foarte multi ani si nu prea fac comentarii ci ,numai trag concluzii.Dar de multe ori aud scuzele confratilor d-voastra ca si in Spania sau Italia e scandal in presa si e la fel ca la noi.Oare de ce acesti domni care invita si suna la telefon numai patroni dornici de scandal nu iau exemplu de la alte tari in are asa ceva nu se intampla?Precis presa ar fii mult mai curata.P.S. Daca ati vrea cateva exemple de tari,doar cereti-mi si va dau.(si va garantez ca sunt destul de multe).Mult respect.

Ovidiu Barbu (2 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 16:17

ma intreb domnule „eu” daca stelei iar fi reusit fuziunea cu unirea urziceni si peste vreo 3 ani ar castiga europa ligue, ai avea curaj sa spui ca acea echipa nu e steaua? daca nu sti ce e acolo,de ce vorbesti aiurea.ai auzit de la altii si te crezi documentat.

fotbalista (1338 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 17:10

Contra ,isi va gasi cu siguranta altundeva de lucru in fotbal ,ca antrenor bineintales …pacat k a fost da afara

sorin (2 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 18:22

domnule Ioanitoaia,eu cred ca e fals ca iancu l-a mazilit atunci pe uhrin.Parerea mea e ca au fost intelesi,ca sa creeze impresia asta.Uhrin era un antrenor apreciat,si avea oferte de la mai multe echipe care ii ofereau mai mult.Si atunci au pus la cale scenariul ala prin care Iancu il demite.Inca de atunci s-a pus problema cum fac ca pe viitor sa mai lucreze impreuna!Si nu cred ca au gresit!Cateodata mai trebuie sa poti sa vezi si partea nevazuta!

Bertoldino (8 comentarii)  •  7 decembrie 2010, 19:22

Mult , foarte mult vorbim si foarte putin facem… toti stim teorie nici unu praftica! (nici eu)… :)) Contra – e contra meseriei care vroia sa o inceapa (sa fim seriosi ce amprenta si-a pus in echipa? ) Iancu – urmareste un interes bine focalizat si frumos imbracat . Daca o echipa te intoarece de doua ori de la 2 in fatza… cineva trebuie sa isi dea demisia altfel joci in curtea scoli nu pt titlu’. Success lui Contra in continuare (sory dude! mai trebuie si scoala nu numai tupeu); Iancu nu are nevoie ca isi face singur ! Sarbatori fericite! tuturora… sa mai si facem 😀 va doresc la toti:)

Ilie (369 comentarii)  •  8 decembrie 2010, 17:58

„Iancu nu suportă ca ­vreun subordonat să iasă din cuvîntul lui. Întrucît a mişcat în front, Contra a devenit victima propriei nesăbuinţe.”

Pai asa poate gindi numai un descendent de IOBAG, stimate domn Ioanitoaia !

dorin (1 comentarii)  •  8 decembrie 2010, 20:26

Cred in CONTRA. L-au lasat nervii , poate , nu degeaba. Eu sunt C.F.R.-ist, dar , timisoara a facut un tur , grozav.Iancu nu trebuia sa reactioneze , asa. Un patron , nu trebuie sa puna , ORGOLIUL IN FATA………..

Comentează