Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

CFR să se uite în oglindă!

Marea surpriză a „sferturilor” Cupei, veritabil şoc, s-a consemnat în Gruia, unde Gloria Bistriţa a venit pe post de victimă sigură şi, împotriva tuturor pronosticurilor, a plecat învingătoare!!!! Nimeni nu se aştepta ca deţinătoarea trofeului, ba şi cîştigătoare a precedentelor […]

vineri, 12 noiembrie 2010, 5:51

Marea surpriză a „sferturilor” Cupei, veritabil şoc, s-a consemnat în Gruia, unde Gloria Bistriţa a venit pe post de victimă sigură şi, împotriva tuturor pronosticurilor, a plecat învingătoare!!!! Nimeni nu se aştepta ca deţinătoarea trofeului, ba şi cîştigătoare a precedentelor 3 ediţii, să clacheze în condiţiile în care, gîfîind în campionat, spera să salveze întregul sezon prin păstrarea Cupei. Ştiţi bine că unii au pus eliminarea CFR-ului pe seama brigăzii de arbitri. Inclusiv conducătorii clubului someşean, mai ales ei, l-au învinovăţit pe asistentul Adrian Vidan că l-a determinat pe Cristi Balaj să dicteze 11 metri, iar „centralului” băimărean i-au reproşat anularea unui gol marcat de Traore, pasămite regulamentar.

Dificil de spus în ce măsură acuzatorii au sau nu dreptate. În opinia mea, mai degrabă n-au. Întîi, pentru că nu se poate stabili exact cînd şi unde a încetat Tony să-l mai tragă de tricou pe Băjenaru, în afara careului, pe linia acestuia ori în interiorul suprafeţei de pedeapsă? Din păcate, analiza video nu lămureşte lucrurile pe deplin şi, ca atare, lasă loc de interpretări. Conform capturilor din Gazeta de ieri, n-ar fi fost penalty. Am văzut însă şi stop-cadre din care rezultă că bistriţeanul se afla PE LINIA CAREULUI şi Tony continua să-l ţină de tricou, deci 11 metri!

Apoi, deoarece Balaj nu le-a anulat gazdelor un gol valabil. EL A FLUIERAT ÎNAINTE ca Traore să se desprindă de Szukala şi să marcheze, purtătorul ecusonului FIFA apreciind că ivorianul a faultat în atac. Discret, dar a faultat, a împins cu mîna. Deşi reluările nu conving nici de data asta, mă îndoiesc că Balaj, foarte bine plasat, ar fi scos din burtă o infracţiune care n-a existat. În general, n-ai cum să condamni un arbitru pentru o fază asupra căreia nu reuşeşti să te pronunţi ferm nici după ce ai urmărit 10-15 înregistrări!!!!

Întrucît CFR a stăpînit meciul şi l-a dominat autoritar, eşecul l-a făcut pe Cîrţu să-şi iasă din pepeni. Nu-s de acord cu răbufnirea celui ce a fugit după Vidan la cabine, dar subscriu declaraţiei lui că: „Putea să dea şi Balaj gol, dacă noi nu ne băteam joc de ocazii, n-aveam cum rata calificarea!”. Corect, observaţie justă. Tocmai de aceea, pînă să arate cu degetul spre arbitri, clujenii ar trebui să se privească în oglindă, să vadă bîrna din ochii proprii, nu paiul din ai altora! Pentru că nu Bistriţa, care n-a ameninţat în nici un fel poarta adversă, a cîştigat partida de joi seara, ci CFR A PIERDUT-O irosind, vorba lui Cîrţu, o căruţă de ocazii, una mai clară decît cealaltă. Sigur că momentul e delicat în Gruia şi eliminarea din Cupă nu se digeră uşor, dar adevăratele caractere la greu se cunosc. Mai ales la greu.

Comentarii (125)Adaugă comentariu

Varga (7 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 15:56

Ma cheama Varga si sunt din Cluj, dar cred ca Ioanitoaia are in mare masura dreptate. Nu pe arbitrii trebuie dat vina pentru eliminarea din cupa, trebuie discutati jucatorii si Cirtu, care a facut echipa fistichie. Si arbitrii, dar ultimii.

dimi (19 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 16:45

dragi clujeni,dece nu pomeniti de cum va ajutat Balas in finala cu Timisoara.Atunci a fost bine si ati tacut chitic.Voi nu vedeti ca aveti o echipa expirata care se chinuie.Uitati-va l a jucatori ce nervosi sunt ca nimic nu le mai iese.In plus cu cotonogari ca Cadu,Culio,Tony sau Claro nu va puteti lauda !!!

boom (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 16:53

D-le bucurestean Ioanitoaia,este foarte adevarat ca CFR a pierdut acest meci,si v-a dat o mare satisfactie.As vrea ca sa fiti pus odata in viata in situatia mea ,sa mergeti cu fiul ,nepotul,ce o fi ,in varsta de 6 ani pe stadion,sa va uitati in ochii lui plansi si sa-i explicati de ce a pierdut echipa favorita ,in conditiile in care echipa oaspete nu a avut nici un sut pe poarta.Da nici un sut pe poarta deoarece acel sut pe poarta l-a avut un alt bucurestean ca dvs.un celebru tusier.

leo (4 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 16:58

D-le Ioanitoaia,
daca un jucator este tras de tricou, pe o distanta de 5 -6 metri ,iar arbitrul acorda fault …de unde se executa lovitura?
Din locul de unde A INCEPUT tragerea de tricou sau din locul unde s-a oprit jucatorul incercind sa continue faza?????
Simplu ca buna ziua
Bafta!

BB (155 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 17:02

Boom, dar atuncea cand arbitrii o ajutau la greu pe CFR sa castige i-ai explicat asta copilului? Ce sentimentali deveniti voi cand va lasa arbitrii din brate! Nu cred ca dl. Ioanitoaia are dreptate in tot ce scrie, dar sigur e mai aproape de adevar decat sunteti voi, ipocritii suporteri ai unei echipe nascuta in eprubeta.

ducu (17 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 17:18

Sincer sa fiu, din ce imi aduc aminte fault se da in locul unde incepe tinerea de tricou, nu unde se termina. Cum nu sunt sigur de asta…..unde gasesc si eu domle regulile (toate si complete) jocului asta ca ma vantur pe net de o ora? Hai Dinamo!!

crti (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 17:23

cfr mai nou se numeste PATRULA. pt cei ce nu pricep, traduc: patru de la nr de goluri primite.

golanu (2 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 18:02

Ce noutate!!!
Ioanitoaia impotriva CFR-ului (sau chiar provinciei).
Sa nu-mi stergeti comentariul chiar daca nu va place… asa scrieti de fiecare data: PRO-MITICI!

radu (3 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 19:03

@Levente. Desigur, am gresit in exprimare. Mi-am dat si eu abia dupa ce am lansat comentariul. Am reactionat emotional la articolul „maestrului” si m-am grabit, iar ochii vigilenţi m-au taxat pe bună dreptate. Totuşi, ca un literat versat trebuia sa-mi daţi o replică mai civilizată şi mai puţin rautacioasa. Ungurii sunt niste oameni civilizaţi. Levente este un nume unguresc, nu ?

Alex (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 19:53

@Bucurestean – damboviteanule, te minti singur cand aduci ca exemplu 3-4 articole mai mult neutre realizate de gazetar pe parcursul ultimului an la adresa CFR. Ca sa realizezi acest lucru, trebuie sa vezi lucrurile per ansamblul lor, si nu prin prisma ochelarilor de cal pe care probabil ti i-a prescris oftalmologul.

Ma intreb, cum poti compara urmatoarele:
1) „formatia ardeleana a jucat mai bine” vs „CFR sa se uite in oglinda”
2) „CFR a avut ghinion” vs „CFR ajutata de arbitri”
3) „CFR a demonstrat echilibru” vs „Egalul CFR-ului si al arbitrului”

Exemplele de genul acesta sunt nenumarate. Pentru fiecare articol in care Ioanitoaia a fost neutru sau cel mult impartial, a mai scris alte 2-3 in care acuza nevoalat echipa si conducatorii acestora de furt, ipocrizie sau implicarea in jocuri de culise. Nu uitati si de alte zeci de editoriale gsp-iste care contin la fel de mult venin si minciuna, asta pe langa nenumarate articole nesemnate, gen: „raportul greselilor de arbitraj pro CFR de 7-1, 13-3, 100-5”. Ati vazut vreun exemplu asemanator care sa loveasca in alta echipa? Daca aveti minte limpede, nu va intrebati de ce? Oare de ce nu a aparut un editorial de genul: „Rapid ajutata de arbitri”, „Victoria stelei si a arbitrilor”, „Atotstivuitorul ipocrit”…

Ma intreb, cata lume din cei care sustin mitul „fluierasilor partinitori” s-au uitat la meciurile CFR-ului? Pun pariu ca 90% din ei o spun doar pt ca Ioanitoaia si echipa au tocat mediatic imaginea clubului de fiecare data cand au avut ocazia, iar ceilalti 10% o sustin orbeste din ura. De ce dl Ioanitoaia si fetuica sa sportiva nu a postat niciodata pozitia suporterilor CFR care demontau toate miturile cu exemple clare si montaje detaliate?
Raspunsul la aceste intrebari este foarte simplu: nu s-a vrut. A fost la moda sa dai in CFR, pentru ca o recunoasteti si voi, a luat foarte multe trofee. Logica e simpla, daca sunt prea multe – le-ajunge! De parca obtinerea unui trofeu ar fi precum mandatul unui deputat si nu este corelat cu o serie de factori, precum: seriozitatea, investitiile si munca. Despre acest lucru se vor convinge in curand Galatenii sau Timisorenii, cand vazandu-se (probabil) in fruntea clasamentului si spre sfarsitul sezonului se vor bucura de acelasi tratament din partea presei sudiste.

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 20:19

Pt toti frustratii fani ai CFR-ului. Voi suferiti de mania persecutiei? Ce-ati vrea sa fie laudata echipa voastra cand e in pragul retrogradarii? Acuzatia ca Ioanitoaia si Gazeta sunt contra Provinciei e o alta prostie. Atat de laudata Unirea Urziceni o fi din Capitala si nu s-a aflat? Impacati-va cu ideea ca vfremea CFR-ului a trecut, faceti ciocul mic si treceti la „U”, adevarata echipa a clujenilor!

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 20:36

Bravo BB, ai dreptate!

Alex (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 20:39

@Mirceacelbatran Nu vreau sa fie laudata echipa de gazetele voastre sportive, tot ce vreau e sa se uite in oglinda inainte sa posteze un editorial ca acesta si sa se intrebe daca nu cumva tot ce scriu e luat drept sfant si lege de cei ca tine, care se uita la meciuri doar citind rezumate din presa.

Si inca ceva, diferenta intre urziceni si CFR, e ca CFR-ul a ramas in cursa pentru titlul chiar daca e la mijlocul clasamentului. O stiti si voi, o stie si Ioanitoaia si ceilalti editorialisti gsp sau prosport. Nu degeaba meciul dintre steaua si CFR e considerat derby (cel cu urziceni a fost cumva?)
O alta diferenta e ca Urziceni a fost o zvacnire frumoasa, dar care a disparut la fel de repede precum a aparut. Ce pot sa te asigur, e ca „maestrul” va mai avea multe ocazii sa scuipe inspre cluj, nu de alta dar vor mai fi trofee puse in joc ce-si vor gasi loc in vitrina CFR-ului.

Lucian (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 20:50

Domnule Ioanitoaia inclin sa cred ca dvs. nu cunoasteti regulamentul…..daca o infractiune asupra unui jucator incepe intr-un loc si dureaza pe o distanta mai mare pina ce arbitrul fluiera,lovitura libera se executa din locul unde a inceput acea infractiune.Asa ca m-am lamurit si de dvs…..nu cunoasteti regulamentul.

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 21:16

@Alex, in ce cursa a ramas CFR? In cursa pentru titlu? Poate in cursa de Turda ori intr-una de soareci? Copii, asta nu vreti voi sa admiteti, ca a trecut vremea CFR-ului! Luati de-aici clasamentul si convingeti-va!

roman_din_romania (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 23:13

pana la urma stiti unde se rezuma chestia asta…dupa 3 cupe castigate pe greseli de arbitraj, nu spun intentionate, spun uriase…v-au defavorizat arbitrii 10 cm la o faza aflata la limita limitei si deja tipati ca din gura de sarpe. asta are un nume: nesimtire si ipocrizie.

cum ati dat gol lui dinamo dintr-un offside la limita etapa trecuta asa a fost si 11m la limita. spre deosebire de greselile uriase care au avantajat CFR ul in ultimii ani, greseli care nu au fost la limita…la limita hotiei poate.

asa ca stimabililor. ciocu’ mic ! uitati-va in CL cum se intorc toate aranjamentele din ultimii ani de ratati din toate pozitiile si de pe linia portii iar apoi va dati autogol. poate va pune pe ganduri chestia asta.

Cleo (9 comentarii)  •  14 noiembrie 2010, 9:48

Bai, stiti de ce imi vine mie sa rad? De faptul ca voi, vreo mie de suporteri, credeti ca toata lumea e contra voastra, lupta si comploteaza contra voastra. Bai, voi ati ajuns nimeni, ZERO BARAT, nu va mai faceti iluzii ca CFR Cluj mai sperie pe cineva. Decat sa va dati mari, mai bine ati avea grije sa nu retrogradati. Ighen?

CFR (1 comentarii)  •  14 noiembrie 2010, 10:51

Gura pacatosului (Ioanitoaia) adevar graieste!!!!
(din pacate!)

unul (2 comentarii)  •  14 noiembrie 2010, 13:12

problema e alta ,ioanitoaia ii apara pe m-i-t-i-ci fiindca este clar:Timisoara a fost eliminata din cupa fiindca era prea periculoasa in senifinala cu una dintre bucurestene,clujul la fel fiindca daca juca semifinala cu una din bucuresti Bucale risca sa fie eliminata din nou din cupa iar la campionat ce sa mai spunem ,toate egalurile echipelor din provincie care sunt in fata in clasament le convine tot: bucurestenilor!!Vezi golul anulat lui Traore la galati ,in realitate s-a vrut ca nici una sa nu castige ,otelul fiindca se distanta iar CFR fiindca era prea periculos o revenire a acestora,asa ca nene ioanitoaia lasa-ne si pensioneazate ne-a ajuns cu minciunile tale

jan pitesti (88 comentarii)  •  14 noiembrie 2010, 15:07

speram sa mai vedem fotbal de calitate ca pe vremea lui dobrin si hagi,timpurile se schimba mereu..

ciprian b (2 comentarii)  •  14 noiembrie 2010, 17:09

Am sa incep cu inceputul,pentru unii dintre noi perioada gloriei echipelor „mari” din bucuresti a trecut, pentru altii nu,aceste ramasite ale fostelor echipe mari respectiv steaua si dinamo,(create de respectivul regim cu mari sacrificii la toate nivelele ) au ramas in mintea oamenilor si in inimile lor cu ajutorul in primul rand al asa numitei prese bucurestene care pentru 2 bani este capabila sa informeze,mai bine zis sa dezinformeze, la comanda unor persoane care detin sau reprezinta unele cluburi din bucuresti.Aceasta presa care si-a rupt coloana vertebrala,(sau poate nu a avut-o niciodata si spun asta ditr-un motiv simplu:nu a reusit sa treaca peste obisnuinta de a fii controlata de cineva din afara,ex:regime sau persoane influente)continuua sa manipuleze,chiar sa instige persoanele care indragesc acest sport,reusind in multe cazuri sa creeze adevarate scandaluri si violente in randul suporterilor,fanilor,pe stadioanele din tara si toate astea la comanda unor persoane care s-au imbogatit peste noapte,mai pe scurt a unor infractorii. Nu as vrea sa merg mai departe cu alte remarci la adresa „presei” romane si a lucruilor”ieftine pe care le face.Acum ca sa trecem la subiectul de fata, problema principala pe care vreau sa o exprim este ca Cfr`ul este o echipa de fotbal care a ajuns sa fie criticata si chiar atacata de presa pe toate planurile din simplu motiv ca nu plateste unele televiziuni pentru promovare si chiar pentru faptul ca nu este din bucuresti.Bucurestiul locul unde toata lumea e „prietena” cu toata lumea si unde „locurile de intalnire”, au ajuns sa creeze adevarate relatii intre persoane care intr-o lume civilizata nu s-ar intalni niciodata fara a fi descreditate.Acum domnule Ioanitoaia,as dori sa incercati dumneavoastra si colegii de bransa, sa va uitati in oglinda si sa incercati macar din cind in cind sa faceti presa adevarata.Acest mesaj nu este pentru toata lumea,ci doar pentru cei care au citit ceva pina in momentul de fata,adica nu este pentru suporteri sau fanii care citesc titluri si isi dau cu parerea.Imi cer scuze daca am fost prea dur sau prea aspru la adresa dumneavoastra,dar am facut acest lucru cu motivul ca totusi unele lucruri ar putea reveni peun fagas normal.
Va multumesc

ciprian b (2 comentarii)  •  14 noiembrie 2010, 17:20

Si sa nu uit,pentru cei care ne fac o echipa ungureasca,(daca ati fost in cluj sau macar in ardeal vreodata o sa vedeti multe diferente intre noi si mai putin bune dar si multe mai bune),v-ati dori cu toti sa fiti maghiari sau unguri si sa nu mai fiti furati de catre ai vostri romani pina sa ajungeti la limita existentei si sa ramaneti niste frustrati pentru tot restul vietii.Vreau sa stiti ca aceasta echipa a creat niste conditii la club care in alte locuri se doar viseaza si inca ceva,nu exista jucator in romania care sa nu doreasca sa vina la aceasta echipa.

doru de la cluj (2 comentarii)  •  14 noiembrie 2010, 18:06

incep sa imi pun si eu intrebari idioate: daca unui jucator i se pune piedica la mijlocul terenului si fuge el asa, impleticit, pina in careu unde cade, se da penalty ?exagerez oare ?… sau nu ma lasa regulamentul ? in fine, nea Ioanitoaia e mai in virsta si are dreptul sa spuna prostii…

fillip (1 comentarii)  •  14 noiembrie 2010, 20:38

Ciudat !
Traore nu comite faulturi in atac in UCL, dar este fluierat de fiecare data cand ajunge mingea la el in Campionat ?

Che Guevara (363 comentarii)  •  16 noiembrie 2010, 3:58

Arbitrajul din meciul de campionat, Dinamo – U Craiova 2-2, a fost varza. Arbitrul de centru a fost total pe dinafara. Cred ca era drogat sau putin defazat fiindca mereu a dat in compensatie. Nu le-a dat penalty la dinamovisiti cand meritau, dar le-a dat atunci cand nu a fost cazul, nu ne-a dat penalty noua, dar a lasat golul marcat dintr-un fel de off-side. Nu l-a eliminat pe Torje pentru simulari, dar i-a dat rosu lui Niculae si tot asa. Mereu a luat decizii intarziate. De ce nu se face anti-dopping si la arbitri?

Comentează