Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

“Naţionala” fără Rădoi

Da, retragerea lui Mirel Rădoi din echipa naţională reprezintă O PIERDERE. În ciuda faptului că joacă în Arabia Saudită, adică nu la cel mai înalt nivel, ar fi fost în continuare util prin valoarea, prin experienţa şi prin capacitatea lui […]

miercuri, 10 noiembrie 2010, 5:43

Da, retragerea lui Mirel Rădoi din echipa naţională reprezintă O PIERDERE. În ciuda faptului că joacă în Arabia Saudită, adică nu la cel mai înalt nivel, ar fi fost în continuare util prin valoarea, prin experienţa şi prin capacitatea lui de a-i mobiliza pe coechipieri. Deoarece, mai mult decît alţi “tricolori”, Mirel a ştiut totdeauna să lupte, să pună suflet, să se dăruiască. Pe de altă parte însă, nu dramatizează cînd zice că nu e indispensabil. Se alintă afirmînd că “mai găsiţi zece de Rădoi!”, dar e adevărat că nu există om de neînlocuit. Afirmaţie valabilă în orice domeniu de activitate.

Am dedus din interviul tipărit ieri de Gazetă că ex-stelistul s-a supărat după ce Ionuţ Lupescu i-a reproşat că nu mai dă randamentul de odinioară. Sigur, era mai bine ca Ionuţ SĂ FI TĂCUT sau măcar să-i fi comunicat părerea sa celui vizat între patru ochi, nu în public. Dacă judecăm că Lupescu a comis o gafă, trebuie să admitem şi că, în calitate de director general al FRF, ba şi de manager al echipei naţionale, avea dreptul la o opinie. Probabil că a ales prost momentul s-o exprime, însă nu-l putea împiedica nimeni s-o facă!

De aici şi concluzia că, socotindu-se rănit în ORGOLIUL PROPRIU, Rădoi e mai sensibil decît ne-am imaginat şi, la urma urmei, decît s-ar fi impus. Marii fotbalişti, categorie în care merită inclus şi el, sînt firi susceptibile, simțitoare. Cred că laudele li se cuvin, deşi rareori le preţuiesc. În schimb, justificate ori nu, criticile îi scot din sărite şi, invariabil, le consideră lipsite de temei. Pe ei nu trebuie să-i loveşti nici cu o floare!

Am mai reţinut din dialogul notat de Justin Gafiuc că nu observaţiile “Kaiserului” l-au determinat pe Rădoi să renunţe. Practic, se hotărîse mai devreme, dovadă că pe 9 octombrie, după eşecul de la Paris, 2-0 pentru Franţa, l-a avertizat pe secundul Ştefan Iovan că nu intenţionea-ză să mai vină la lot. Petrecută ulterior, cearta cu Lupescu o fi însemnat picătura care a umplut paharul. Unii susţin că Mirel, și la presiunea lui Al Hilal, s-a folosit de ea ca PRETEXT. Posibil să nu greşească.

Dincolo de speculaţii, cert e că Rădoi şi-a oficializat retragerea, iar noi putem fi satisfăcuți ori nu de modul în care a explicat-o. Cum pare greu de crezut că cineva va reuşi să-l întoarcă din drum, ne rămîne doar să luăm act de decizia sa, s-o respectăm şi s-o regretăm. Avem însă datoria, chiar obligaţia, să-i mulţumim lui Mirel Rădoi pentru serviciile aduse “naţionalei” pe parcursul unui întreg deceniu. Mai ales pentru devotamentul lui dus pînă la sacrificiu şi, ca atare, exemplar. De presupus că echipa României va fi mai săracă fără el. Nu ne place şi nici nu ne convine, dar asta e, nu-i cazul să patetizăm. Viaţa merge mai departe.

Comentarii (38)Adaugă comentariu

Bogdan (3 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 18:28

Miorita ridicata la rang de lege intr-o Romanie care se vrea europeana.

california (349 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 18:40

la fel ar fi trebuit procedat si la despartirea de piturca;
din pacate gazetarii s-au intrecut in articole batjocoritoare la adresa lui iar dupa ultimul atac al lui iancu, ma intreb: „oare nu avea dreptate piti cind nu vroia sa stea de vorba cu presa?”

nime.n.lume (36 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 19:49

ce logica e asta d-le ioanitoaia?
„Probabil că a ales prost momentul s-o exprime, însă nu-l putea împiedica nimeni s-o facă!”

Pai de „self control” nu s-a auzit in Romania?
Sau pe romaneste „bun simtz”.
Nu il apar pe Radoi. Dar Lupescu a dat-o cu oistea’n gard.
E un lucru de clasa primara ca un leader (manager) nu critica in public!
In public se aduc doar laude! Se critica in „private”. Daca un manager de la FRF nu stie atata lucru atunci nu are ca cauta in acea functie!
Asta e una la mana! Doua: daca Radai nu mai vine, treaba lui! Nationala e pentru cei care vor sa mai faca ceva in fotbal, sa se promoveze singuri!
Radai se plafoneaza! El a decis.

Augustin (268 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 19:55

Ca de obicei, un articol echilibrat, fara laude si fara acuze inutile. Jos palaria, domnule Ioanitoaia.

ady (2 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 20:15

FORZA STEAUA!FORZA RADOI!!!!

BB (155 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 20:19

Eu zic ca Radoi a facut bine ca s-a retras si a lasat locul unuia mai tanar. L-am admirat mult, dar dupa ce a plecat la arabeti dupa bani se cam fumase. De vazut cu cine il va inlocui fitosul de Razvan. Cred ca iar o sa o dea in bara.

sorin (95 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 20:33

Nea Ovidiu gresesti.
Rufele murdare se spala in familie, nu in public.
pe ce criterii de competenta a fost numit Lupescu director? L-a testat cineva, a dat vreun concurs? Este obligatoriu sa fi director daca te numesti Lupescu? NU cred!

Pt. Augustin: nu este un articol echilibrat, este stilul Dlui.Ioanitoaia! Daca l-ai fi citit de-a lungul anilor, ai fi vazut ca scrie la fel. Adica, in acelasi articol, este si pro si contra! Si, in lus, se numeste diplomatie.

Daca ma numeam Mutu, ma retrageam si eu de la Nationala! Nu ati vazut declaratiile lui Razvan de fie care data cand a pierdut? Gasea mereu un vinovat! Dar pe el, niciodata. Toti sunt de vina, mai putin el.

MUTU (10 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 20:38

Bizar ca Lupescu nu greseste deloc cand e vorba de incompetentul Razvan, acolo face totul ca la carte nu trebuie presiune pe Razvan… iar dupa meci logic jucatorii sunt slabi, asta e parerea lui… Mai mult de jumatate din tara asta crede ca cei 2 LuP(C)escu sunt incompetenti iar atunci cand cineva spune asta e acuzat ca submineaza echipa nationala. Lupesc cand zice de jucatori nu face asta, ci doar isi consolideaza pozitia lui, se crede viitor Sandu, e in filme triste.
Respect Mirel Radoi, si sper sa nu fie singurul care nu mai vine la convocarile lui Lucescu… personal in locul lui Mutu nu m-ar mai interesa nationala cat timp acest submediocru il foloseste ca sa para autoritar.

Gyerko Szabolcs- Laszlo (48 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 20:50

Pe asta cu supararea nu o inteleg. Pai daca te critica cineva, inseamna ca nu o sa mai faci ce-ti place cel mai mult, si nu o sa mai reprezinti tara facand asta? Ce fel de protest e asta ? Nu sunt specialist in fotbal dar asta este de necrezut.

Petre (255 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 21:14

Pacat, Radoi e un tip serios, dedicat cum nu mai sunt multi fotbalisti la ora actuala la echipa nationala. Felicitari pentru articol domnule Ioanitoaia.

Toma (148 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 21:38

Aveti dreptate d-le Ioanitoaia! Intotdeauna v-am amirat scriitura. Sunteti printre putinii ziaristi din tara asta care reusesc sa vada lucrurile clar, cu o logica formidabila, prinzand de fiecare data esenta. Ii urez bafta lui Radoi in continuare!

nime.n.lume (36 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 21:44

Precizare:
Nu judec pe nimeni, fiecare alege ce vrea dar e normal sa suporte consecintele alegerilor personale:
1. Lupescu a ales sa nu se poarte ca un manager priceput.
2. Radoi a ales sa se poarte ca un copil rasfatat.
Alegerea lor! Dar cu Lupescu e o problema caci daca continua cu astfel de alegeri, dauneaza si mai mult echipei.

Anghel (107 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 22:39

@sorin. De ce greseste nen-tu Ovidiu, ca asta zice si el, ca Lupescu nu trebuia sa il critice pe Radoi in public? Stilul folosit de Ioanitoaia e unul modern, practicat in presa occidentala. Cu nuante, nu cu pareri transante ca nici viata nu e doar in alb-negru. Sunt de acord cu Augustin, nu cu tine.

Freddy Rekla (13 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 23:05

Radoi sufera de prea mult bun simtz.
O anume stare, care sa il faca sa dea cu ea de masa… lipseste.
E pacat… ce are Mutu prea mult, Radoi are prea putin.
Si asta e rau, pentru ca putea fi acolo, sus… nu numai la salariu, unde este, dar chiar acolo, in CL, unde este fotbalul adevarat.
Daca am fi intr-o lume perfecta, domnul Chivu i-ar cara valizele lui Mirel, si i-ar zice „Nene”, indiferent de varsta. Dar, suntem ceea ce lasam pe altii sa creada ca suntem. Si aici Mirel este falimentar, din pacate.
Pacat, si respect.
Ca sa radem acru, cred ca Radoi l-a placut prea mult pe Belo, altul caruia trebuia sa ii faca ghetele unul ca Baciul. Dar Belo a ales sa fie discret… Asa si cu Radoi.
PACAT

deco (32 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 23:48

Articol foarte bun pt ca e cam singurul care ii multumeste luiui Radoi pt ce a facut in 10 ani.

Dydy (6 comentarii)  •  11 noiembrie 2010, 0:33

De acord cu deco. Cu bune si cu rele, Radoi merita multumirile suportrilor Nationalei. Impartasesc punctul de vedere al maestrului Ioanitoaia. Abia dupa retragere ne vom da seama ce rol important a jucat Radoi. Tocmai si pentru ca a fost un luptator cum putini au mai ramas.

durden (338 comentarii)  •  11 noiembrie 2010, 1:31

daca am ajuns sa avem nevoie de jucatori cu atitudinea asta de miserupist a lui radoi inseamna ca am ajuns rau…ce e cu atatea fite?!ar trebui sa fie mandru ca imbraca tricoul nationalei,nu sa considere ca le face el romanilor o favoare.il felicit pe radoi pt ce a facut pana acum dar sa se duca invartindu-se!!!

Andrei Maxim (5 comentarii)  •  11 noiembrie 2010, 1:39

Mai degrabă aş opta pentru ideea că Mirel Rădoi simte că la naţionala de fotbal a României nu mai e pasiunea de odinioară şi că nu poate juca fotbal în aceeaşi echipă cu unii care au venit în concediu.

Rădoi e genul de jucător care îşi rupe oasele pe teren. Nu străluceşte, dar tot timpul a fost dispus să muncească pentru artişti. Numai că nu mai avem astfel de jucători. Florescu? Marica? Tănase? Cociş?

Păcat, se încropise o echipă frumoasă la un moment dat, cu Ghioane la mijloc, cu un Mutu pus pe treabă la Fiorentina, cu Chivu campion al Italiei, iar acum s-ar mai fi adăugat şi un Ştefan Radu, care e lider în Italia cu Lazio, un Bogdan Stancu. Nu am fi bătut Franţa, nu ne-am fi calificat la Mondiale sau Europene, dar măcar am fi jucat un fotbal frumos şi am fi fost, vorba aia, „o nucă tare”.

Andy (1 comentarii)  •  11 noiembrie 2010, 2:28

o pierdere la ce stimate domn? la spart seminte pe teren? la plimbat pe gazon in loc de facut marcaj? la infipt bocancii in gura adversarilor in loc de o deposedare? la bunuit mingea aiurea in loc de-o pasa decenta? La a-l incurca pe Chivu in aparare fie prin neiesit la offside fie prin ajutorul dat atacantilor in a se demarca?
Stimabile domn, se pare ca varsta v-a facut sa va pierdeti acuitatea vizuala si sa-l confundati pe acest neica nimeni cu de-alde Gatusso ori Makelele…..apai draga domnule, e distanta de la noi pana-n desertul unde „joaca” merel…..

Singura pierdere reala e pentru adversar! Cat pentru noi, singura pierdere e ca nu se gaseste unul mai prost ca el cu asa bafta sa ajunga pana in Nationala…. bine, la ce selectie face Lucescu Jr. s-ar putea sa-mi inghit ultima fraza…..

motanul incaltat (603 comentarii)  •  11 noiembrie 2010, 5:11

Si pina cind voiai sa stea??? A vazut omul ca nu mai face fata si ca Nationala inregistra „pierderi” si s-a retras.Asa ar trebui sa faca Cocis,Tamas,Daniel Niculae sau Marica.Daca ar fi cel putin la fel de simtiti ca Radoi asta ar face si Lupescu,Mircea Sandu si Razvan Lucescu.Dar pt.astia ,faptul ca Romania e pe locul 50 in lume e o mindrie cind ar trebui sa-si faca harakiri.

george (1 comentarii)  •  11 noiembrie 2010, 9:33

bine ca s-a retras ca ultimele 3 meciuri ne-a facut praf
a gresit la toate fazele
el ne-a pierdut ultimele 3 meciuri…

Nea Caisa (222 comentarii)  •  11 noiembrie 2010, 10:14

Cred ca Lupescu a facut nu una, ci trei erori simultan, iar despre doua dintre ele atit Radoi cit si noi putem crede ca sunt voite: la prima v-ati referit, a ales o adresare publica in locul uneia personale; a doua este aceea ca s-a referit nu la forma sportiva a lui Radoi ci la valoarea sa, ceea ce este cu totul altceva. Luate la un loc, aceste doua erori pot fi considerate ca erori voite (continind mesajul: Radoi, pleaca!) iar dovada logica este aceea ca Lupescu nu a retractat nimic, nu a oferit scuze si nici macar nu i-a multumit lui Radoi pentru activitatea sa la nationala. Ideea ar fi deci ca Lupescu nu l-a mai placut pe Radoi din motive pe care presa le-ar putea cauta si afla si l-a dorit in afara nationalei. A treia eroare a lui Lupescu – lasind la o parte faptul ca el insusi ca jucator era criticat, chiar ironizat, pentru pasele laterale si scurte, care nu presupuneau responsabilitate in joc – a fost aceea ca s-a adus in centrul atentiei iar publicul, fara chiar sa vrea, isi aduce aminte ca neregulile din fotbalul nostru nu s-au diminuat, ci s-au accentuat odata cu ajungerea la putere in fotbal a cuplului Lupescu-Prunea (cocotati in fruntea FRF nu prin cine stie ce merite ci urmare a unor presiuni si scandaluri din partea lor): neregulile din fotbalul nostru din trecut par niste jucarii pe linga ce se intimpla acum, cu acesti doi oameni in fruntea fotbalului, iar declinul fotbalului romanesc ca nationala a inceput a se produce accentuat dupa ce ei au ajuns sa conduca acest fotbal. Suntem, ca si Radoi, lucizi si stim cu totii ca fotbalul din Arabia este un punct terminus in cariera fotbalistica, nu stiu vreun caz de transfer de acolo in marile campionate ale lumii. Totusi, valoarea acelui fotbal a crescut – nu stiu cu ce rezultat s-ar termina astazi un meci intre campioana noastra si echipa lui Radoi – iar jucatorii de acolo isi doresc si ei performante pe plan local si regional: cupa campionilor Asiei este o cupa continentala, oricum ai lua-o, iar Radoi a jucat un sfert de finala in acest an, ceea ce nu stiu sa mai fi facut un alt jucator roman, fie si in Oceania. In concluzie, multumesc Radoi pentru tot ceea ce ai facut in fotbalul romanesc, mult succes acolo unde esti. Si rusine Lupescu.

maxdy (1 comentarii)  •  11 noiembrie 2010, 10:59

felicitari pentru articol … bine scris , dar eu totusi cred ca Lupescu nu trebuia sa-si spuna parerea in public

HeyRup (5 comentarii)  •  11 noiembrie 2010, 11:11

Multumim Mirel Radoi! Multumim domnule Ioanitoaia pentru articol. Radoi nu a fost un geniu al fotbalului romanesc, dar a fost un exemplu de daruire, lupta si spirit de sacrificiu.

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  11 noiembrie 2010, 11:14

Scuze pentru postarea despre cupa aici, dar sunteti un formator de opinie si parerea dvs conteaza.
Felicitari organizatorilor Cupei Romaniei (sponsorului, in special) care au reusit sa aduca un suflu nou competitiei si i-au redat atractivitatea!
Cateva propuneri de imbunatatire:
1. Din faza sferturilor de finala sa nu mai existe capi de serie. S-ar da o sansa si echipelor mai mici si nu ar mai fi favorizate tot echipele mari
2. In caz de egalitate, meciul sa se rejoace pe terenul echipei adverse (eventual in primavara, cand programul e mai lejer). O rejucare la Craiova a unui meci Craiova-Dinamo ar fi fost foarte atractiva pentru public si televiziuni.
3. Tragerea la sorti sa se faca dupa sistemul din K1. Ar fi mai interesant si mai spectaculos!
Sistemul de tragere la sorti folosit in K1 consta in urmatoarele:
1.Se creaza un tablou cu 4 meciuri de genul
X vs X
X vs X
2. Prima echipa extrasa din urna isi alege un loc pe tablou unde ar vrea sa joace (acasa sau in deplasare).
3. A doua echipa extrasa are de ales intre a juca contra primei echipe extrase (daca-i convine) sau a-si alege un alt loc de pe tablou. In acest caz, va astepta sa fie ea cea aleasa de o alta echipa ce va fi extrasa ulterior. Si tot asa.
3. Ultima echipa extrasa ocupa ultimul loc disponibil de pe tablou
In acest fel s-ar evita situatiile ciudate si chiar plictisitoare in care aceleasi echipe ar juca de doua ori in 3-4 zile, o data in campionat si o data in cupa, cum s-a intamplat anul asta (Rapid-Steaua, Dinamo-Craiova, CFR-Bistrita si chiar Brasov-Timisoara, care s-a mai jucat acum 10 zile)

Florin (7 comentarii)  •  11 noiembrie 2010, 11:22

Radoi nu mai are chef sa vina pe „maruntis” la nationala, ramane la arabi, ca incaseaza dublu doar daca sta in cantonament.
E vrajeala ca s-a suparat. Bine face ca nu mai vine, oricum joaca prost de ceva vreme.

gilos (328 comentarii)  •  11 noiembrie 2010, 11:27

Macar sa se tina de cuvant si sa nu mai vina la nationala, pt ca de o vreme incoace nu mai joaca nimic.

De ce ar trebui sa-i multumim lui Radoi ? Ce mari realizari a avut nationala cu el in teren ?
Si apoi, nu a fost platit pt asta ? Nu datorita nationalei a ajuns sa castige milioane la arabi ?
Sa fim seriosi… multi alti fotbalisti ar vrea sa aiba sansa lui Radoi , ca sa nu mai vorbim de onoarea de a juca la nationala Romaniei

IonutG (4 comentarii)  •  11 noiembrie 2010, 11:57

Lupescu e obisnuit sa critice si sa loveasca, apoi sa se faca frate cu dracu pana ajunge la Federatie. In calitate de ce anume s-a pronuntat Lupescu asupra valorii unui jucator, in calitate de sindicalist sau antrenor. Curios e cum Razvanel nu a sarit sa isi apere elevul de un atac, cred ca ii convine si lui. O sa tot pierdem 2-3- 7 calificari si Sandu, Lupescu, Boc tot nu vor avea nicio responsabilitate. Simplu, schimba antrenorul si inainte cu tupeu.

Alin (626 comentarii)  •  11 noiembrie 2010, 12:13

Au dreptate cei care scriu ca Radoi nu mai prezenta garantii, dare are si articolul cand ii multumeste. Daca Radoi a sesizat ca nu mai poate e cu atat mai frumos pentru el. Nu sunt de acord cu cei care il injura ori ironizeaza. Totusi Radoi a facut ceva pentru echipa nationala. Macar a vrut, macar a incercat.

Bolboceanu Alex (5 comentarii)  •  11 noiembrie 2010, 12:42

Eu zic ca Gardos la ora actuala este mai bun decat Radoi, radoi si-a trait veacul… sa vina altii mai tineri si mai flamanzi de performanta

SIMONA (20 comentarii)  •  11 noiembrie 2010, 13:29

pacat ma mare piesa grea MIREL era pt rom.

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  11 noiembrie 2010, 14:26

Dragoste cu sila nu se poate. Gaman si Gardos sunt mai buni la ora asta decat Radoi. Asta e viata. Putea sa mai joace, dar cred ca nu a vazut nici o perspectiva in nationala asta antrenata de Lucescu.

Adio (1 comentarii)  •  11 noiembrie 2010, 15:34

Pai, daca marele Radoi s-a dus la arabi pentru bani si a hotarat sa ne lase, atunci sa ne lase! Sa ii multumim, cum face si dl Ovidiu, si gata, dragoste cu sila nu se face!

Ghandi (2 comentarii)  •  11 noiembrie 2010, 15:56

Ia mai dat-mi pace cu Gardos! O fi promisiune, dar abia a juca 1O meciuri in A si voi il si vedeti in nationala! Ii mai trebuie mult, macar 2-3 ani, ca sa ii poata lua locul lui Radoi, iar cine crede altceva ori nu se pricepe ori e prea stelist.

Craioveanu (42 comentarii)  •  11 noiembrie 2010, 17:26

Nea Ovidiule, mai lasa vrajelile astea cu Radoi care ne-a zis pas si mai bine scrie cum a furat-o iar Dinamo pe Craiova. Sau eu am vazut alt meci si Dilevski trebuia eliminat?

Hop si Eu (120 comentarii)  •  11 noiembrie 2010, 17:39

Chiar daca sunteti de alta parere, d-le Ioanitoaia, eu zic ca retragerea lui Radoi nu este nicidecum o pierdere pentru nationala Romaniei. Prin decizia lui, Radoi l-a eliberat pe Lucescu de o sarcina delicata(titularizarea automata a lui radoi, indiferent de forma sportiva in care se afla) si lasa loc unor tineri talentati care, altfel, ar fi trebuit sa astepte inca multa vreme sa fie titulari si sa joace, eventual, doar cate 5-10minute, la sfarsit de partida…
In ultima vreme, Radoi a fost sters, greoi, ii trebuiau cate 5-6 m ca sa se reorienteze cu mingea(celebrele lui intoarceri) si astfel frana jocul, iar suturile lui la poarta adversarului se cam duceau in plopi sau aiurea….
Acum ar trebui Razvan sa incerce titularizarea unor tineri din echipa de tineret, nu sa tot continue cu alde Cocis, Florescu, etc…
Pe undeva, aceasta renuntare ii cade bine chiar lui radoi fiindca se poate concentra mai mult asupra jocului pentru echipa sa de club: sunt multi fotbalisti in lume care au renuntat la nationala, tocmai pentru a se dedica mai mult echipei de club, dar nu s-a facut gaura in cer pentru asta….
Oricum, radoi nu mai are 22-25 de ani ca sa poate „absorbi” fara probleme oboseala datorata meciurilor din campionat, cumulata si cu stresul de la nationala….
Echipa nationala nu a stat niciodata si nici nu trebuie sa stea, intr-un singur jucator…..

Dan (1 comentarii)  •  11 noiembrie 2010, 17:48

Il regret pe Radoi, e un jucator exemplar, luptator pana la capat. Imi pare rau ca a plecat de la Steaua, mai ales ca a plecat intr-un campionat aproape invizibil.

laure (1 comentarii)  •  11 noiembrie 2010, 18:16

mi se pare foarte fireasca reactia lui mirel…orice persoana care are ceva materie cenusie in cap ar fi facut asta…pt ce sa accepti criticile „marelui lupescu”? d fapt cine e acest mare lupescu? un ingamfat, un parvenit, care numai el stie cum a ajuns in fruntea federatiei…pacat pt noi si pentru generatiile viitoare, pt k in loc sa vina cu ceva nou, cei tineri ca lupescu, prunea & co nu fac decat rau…laudati-l in continuare pe lucescu, pe razvan lucescu, spalati-va pe cap cu el, eventual, si blamati-i pe fotbalisti…that’s the right attitude! urat din partea ta lupescule, mirel nu este un pusti de 20 de ani venit a 2-a oara la nationala pt a-ti suporta tie iesirile de fata cu ceilalti…felicitari mirel, you have my trust vote!

Comentează