Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Oţelul de neoprit!

E unanim acceptat că în fotbalul de azi, pe jumătate spectacol, pe jumătate business, nu se ajunge la performanţă în lipsa banilor. Dacă nu investeşti, nu vei avea în veci echipă! Există însă EXCEPŢII menite să confirme regula, iar una […]

duminică, 24 octombrie 2010, 6:07

E unanim acceptat că în fotbalul de azi, pe jumătate spectacol, pe jumătate business, nu se ajunge la performanţă în lipsa banilor. Dacă nu investeşti, nu vei avea în veci echipă! Există însă EXCEPŢII menite să confirme regula, iar una dintre ele se numeşte Oţelul, actualul lider al Ligii I.

Destui avertizează că ar fi prematur, şi deci RISCANT, să lauzi formaţia gălăţeană deoarece, pasămite, ea se va stinge repede, urmînd să coboare treptat spre mijlocul clasamentului. Posibil. Pe de altă parte, Oţelului i se cuvin elogii. Acestea nu par exagerate din moment ce s-au consumat deja 12 etape, adică peste o treime din programul campionatului. Indiferent cum va arăta viitorul, trupa dunăreană trebuie socotită MAREA REVELAŢIE a actualei stagiuni.

Şi-a dobîndit acest drept numai şi prin aceea că, după un dureros 0-4 la Vaslui, a cîştigat la rînd 5 partide din Ligă. Inclusiv duelurile cu Steaua şi cu Dinamo. În cazul în care va trece sîmbătă şi de hopul CFR Cluj, Oţelul va fi greu de prins. Atunci chiar că nu va mai însemna un foc de paie, ci O CERTITUDINE, o echipă angajată cu şanse reale în lupta pentru titlu sau măcar pentru podium.

Explicaţiile acestei surprinzătoare ascensiuni sînt cunoscute: un antrenor priceput şi ambiţios, Dorinel Munteanu, un preşedinte lucid şi descurcăreţ, Marius Stan. Cel dintîi se dovedeşte capabil să scoată maximum dintr-un lot foarte tînăr, cu 5 juniori pe lista de 23 şi cu numeroşi fotbalişti sub 23 de ani (Rîpă, Neagu, Iorga, S. Ilie, Antal, Ochiroşii, Cojoc ş.a.), în vreme ce Stan izbuteşte să gestioneze în chip aproape miraculos resursele unui club mai degrabă sărac. Concret, bugetul Oţelului reprezintă jumătate din cele de care dispun „granzii” CFR, Timişoara, Steaua, Vaslui sau Dinamo!!!!

Am mai scris despre formaţia de la Dunăre pe 8 martie 2010, aşa că nu mă mai repet. O lăudam atunci, o laud şi acum. Aş adăuga un singur lucru, că Oţelul reuşeşte să învingă pentru că jucătorii lui sînt disciplinaţi asemenea unor soldaţi, dar şi pentru că, mai ales asta, ei ALEARGĂ DIN PRIMUL PÎNĂ ÎN ULTIMUL  MINUT fără pauze şi fără fasoane. Cine poate să alerge poate să joace şi, implicit, poate să cîştige e lecţia învăţată de Dorinel pe parcursul unei cariere exemplare şi pe care le-o predă în prezent elevilor săi. Dincolo de acest adevăr simplu, restul e poezie ori, şi mai grav, scuză.

Comentarii (43)Adaugă comentariu

anakin (2 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 20:17

adevarat , Otelul are farmec!merita tot respectul si atentia oamenilor de fotbal..seamana cumva cu Baia Mare a lui MATEIANU ;ALEARGA,SUNT MODESTI SI VORBA D-VS POATE SA SE INTAMPLE ORICE..OTELUL SE IDENTIFICA CU IDEEA CA SE POATE..Bravo lor

careca (12 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 20:40

vor tine steagul pana isi fac suma,apoi o sa se „predea”linistiti in fata „granzilor”de doua parale pe care ii enuntati.doar e vorba de business..

bradut (4 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 20:41

Ar fi bine sa fie asa. Otelul are doua variante:
1. Ori merge inainte, se bate pentru un loc in Liga Campionilor si castiga bani.
2. Ori vinde punctele in retur. Daca vom vedea o „eclipsa de forma” din etapa 18 incolo, e clara treaba.

claustrofobus (85 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 20:46

pe langa astea toate care sunt adevarate trebuie sa spunem ca otelu a avut si noroc si mai ales a beneficiat de niste greseli de arbitraj la limita, greseli specifice echipelor mari, dar greseli toate facute in favoarea lor. dar in romania ca sa ai rezultate trebuie sa fi pe primul loc la toate capitolele atat pe teren cat si in afara. nu acuz doar constat, mai mult cred ca nu e nimic rau intentionat. ci doar o coincidenta.

MB (14 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 20:51

Dumneavoastra incercati , ca de obicei, sa evitati polemica de orice fel. De aici si formularile precaute din primele doua paragrafe. Insa nu vad de ce ar fi prematur si riscant sa laudam Otelul. Este lider detasat dupa 12 etape! Daca nici acum nu ii laudam, atunci cind? Cind vor incepe sa piarda? Si daca vor incepe sa piarda la un moment dat, nu inseamna ca nu au meritat sa fie laudati atunci cind au cistigat. Nu e riscant sau prematur nici sa afirmi ca Otelul are sanse la titlu. Nu inseamna ca automat il vor si cistiga dar, dupa o treime din campionat, au cele mai multe puncte. Eu zic ca asta ii indreptateste sa fie considerati, alaturi de alte 4-5 cluburi,drept una din echipele cu sanse la titlu. Nu trebuie sa ne abtinem de la a lauda o treaba bine facuta doar pentru ca exista sansa ca, la un moment dat, lucrurile sa nu mai mearga la fel de bine.

sunside (3 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 20:54

se vor stinge si astia dupa ce vor face punctajul uefa praf,anul viitor,in toamna,avem atatea exemple de echipe „exemplare”(una dintre ele,Vasluiul,are pe plan european reputatia pe care o au echipe din Andorra sau Malta) …..de ce nu aveti rabdare pana la proba numita cupele europene,domnule Ioanitoaia,laudati rezultate nu perspective,e mai profesionalist din partea d-voastra….in rest,hai Rapidul,o echipa ce nu prea trece prin cupele europene fara sa lase urme(asta cand e lasata sa joace de federatie,liga si ziarele ostile gsp si prosport)

Fishuc (1 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 20:57

Chiar are Otelul jumatate din bugetul granzilor campionatului? Sincer personal am mari indoieli ca au si 25% din cat au Steaua sau CFR Cluj.

altul (24 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 21:04

auzi. hopul „CFR CLuj”…
CFR a incetat sa mai fie o problema pentru cineva.
Sper sa-si revina ca prea se bucura oile si U-istii.

lawyer (1 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 21:17

uimitoare aceasta echipa
bravo ei!

teo (7 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 21:55

ha ha ha. pai nu spuneati ca marius stan e „lucid si descurcaret”? de ce sa riste sa termine pe 2,3,4 sa joace in uefa sarac? nu mai bine intri in „eclipsa de forma” cum spunea cineva si mai rotunjesti veniturile. steaua,dinamo,vaslui,cfr,timisoara o sa sara la cap. poate mai prinde si de pe la niste retrogradabili bogati si gata bugetul pe 2011-12

vali (1 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 22:09

am citit comentariile si scrieti numai tampenii…otelul are bugetul de vreo 3-4 milioane E, nu cred ca vreo echipa din campionat are mai mult de 10…cat despre vanzarea de meciuri, nu s-a intamplat niciodata lucrul asta la Galati de cand a revenit Stan, ce credeti ca se duce la Dorinel sau la jucatori si le spune lasa-ti-o mai moale, pai se strica atmosfera, tot la club, apoi la anu mai vand si jucatorii cateva meciuri si retrogradam…nu e asa, jucatorii si antrenorii sunt lasati sa-si faca treaba, au toate conditiile, plus ca Dorinel a facut o pregatire senzationala echipei. si despre arbitraje ce sa mai zic…mai uitati-va la meciurile noastre si dupa aia comentati, pai cu Bistrita, Urziceni am jucat in 10, cu Medias ne-a fost refuzat un penalty, cu Dinamo si Steaua nu am ce reprosa, dar nici adversarii, cu U Cluj am fost furati…cat despre meciurile din europa, eu zic sa joace numai steaua, rapid si dinamo ca au cel mai bun coeficient campionatu sa fie doar un fel de turneu amical pt ca granzii sa fie pregatiti…Otelul chiar joaca fotbal, un fotbal complet bine organizat atat defensiv cat si ofensiv, chiar as fi curios de statistica pe care bineinteles nu e accesibila in campionatu romanesc despre posesie, medie de pase, suturi la poarta, nr de km alergati.

Costi (2 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 22:18

Faptul ca ar putea termina pe podium si ar face praf coeficientul Romaniei, nu m-i se pare o problema a Otelului. Doar n-o sa renunte la participarea in cupele Europene, ca sa mearega o echipa mai veche si cu palmares mai mare, gen UTA, Steaua, Dianmo, Craiova Maxima sau FC Arges. Acestea din urma trebuie sa se uite la ele, ca sa inteleaga problema coeficientului.

serban (3 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 22:38

restul e can-can

sundance (294 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 22:38

Auzi si la ala…cm isi mai spune bradut…Deci daca Galatiul nu va lua campionatul inseamna ca a vindut meciurile ! fara alte comentarii !

Alex (1 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 22:41

??? de cand Vasluiul si Timisoara se pot numii „granzi” ? Daca se lupta pentru podium de doi trei ani nu inseamna ca sunt granzi. Inseamna ca ai uitat de Urziceni. Unele chestii ma fac sa rad, la fel ca si fotbalul romanesc. Apropo, Rapid ce fel de echipa este? Pentru un stelist probabil o echipa de pluton desigur pentru ca un stelist nu gandeste.

turaboo666 (1 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 22:43

intr un campionat cu atatea gloabe(steaua,dinamo,cfr cluj,timisoara etc) e normal ca o echipa bine organizata , modesta, cu un neamt antrenor….sa fie pe primul loc !!! cu exceptia rapidului care chiar poate emite pretentii la titlu nu vad cine i ar putea pune probleme….asa ca BRAVO GLOABELOR !!!

eu (12 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 22:44

bravo otelului…tot timpul a fost o nuca tare…anul asta nu cred ca demarajul luat le va asigura titlul dar daca si-ar pastra lotul si la anul…vorbesc prostii ca iar apare gibonul clericos si ia juma’de echipa ca-s tineri si-s romani…

Jonathan (1 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 23:11

Vad ca multi suporteri ai asa-zisilor granzi inca isi fac iluzii si traiesc cu speranta ca Otelul se va opri la un moment si ca va vinde puncte. Va faceti iluzii desarte. E foarte probabil ca baietii lui Munti sa nu poata lupta pentru titlul, sa faca pasi gresiti la un moment-dat dar nu se vor da la o parte pentru bani. Am vazut cum lupta 90 minute, am vazut bucuria la victorii si dorinta de mai mult. Chiar daca ar vrea cineva sa-i opreasca acum prin alte mijloace decat fotbalistice, nu o va putea face. Manjii lui Munteanu au mirosit momentul favorabil si slabiciunea adversarilor, sunt avizi de glorie si performanta si nu vor ceda fara lupta.

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 23:14

Asta pana o sa-i prinda pe vreo 2-3 c-au umblat la sticluta interzisa, sa vezi atunci ce „laude”! In plus au beneficiat si de cateva arbitraje mai mult decat favorabile, n-am auzit sa fi fost dezavantajati clar pana acum si au avut parte de un noroc chior (vezi de exemplu primul gol contra lui Dinamo), noroc care de obicei la un moment dat se razbuna. Pana la proba contrarie, ce poti sa zici, hotul neprins e negustor cinstit.

fanulumocanu (85 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 23:18

dorinel si piturca mi se par cei mai nedreptatiti oameni din fotbalul nostru… ne-au dat imens iar noi nu le-am dat nici macar buna ziua…
dorinel e un antrenor exceptional dar penescu, porumboiu si gigi si-au batut joc de el iar voi v-ati bucurat. v-ati bucurat de scandal.

Gyerko Szabolcs- Laszlo (48 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 23:36

Interesant va fi daca Otelul va fi si in retur pe primul loc. Atunci chiar ar incepea sa creada toata lumea ca ar putea fi inca o echipa din provincie care castiga campionatul

k pax commander (67 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 23:57

anul acesta oierul sef are de gind sa aduca titlul in capitala!eu,as dori sa cistige timisoara,doar asa sa moara dusmanii lui contra de necaz….asadar,incetati cu povestile astea…otelul este doar un foc de paie si se va stinge incet,dar sigur!probabil vor termina undeva pe 7-8 si gata.cu putin noroc,vinde 2-3 jucatori si toate bune si la locul lor.

Alin (626 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 0:02

Nu sunt galatean, sunt din Oradea, dar m-as bucura sincer sa ia Otelul campionatul ca sa le dea peste nas „granzilor” din Bucuresti. Hai Otelul!

marius (2 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 0:08

Ai o comis o mare eroare Nea Ovidiu si anume cea referitoare la investitii. Otelul investeste in primul rand in copii si tineri , asta e cea mai mare investitie.
Cat despre comentariile bucurestenilor frustrati referitoare la punctele de coeficient, eu zic sa o lasati mai moale -traim din amintiri, cam ca prezenta Rapidului in Europa

kyx (22 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 0:12

Sunt de acord cu subiectul (Pe Dorinel il apreciez in mod deosebit) dar nu sunt de acord cu expresia (nu este pentru prima data cand o ultilitati) „exceptia care confirma regula”. Deoarece o regula este ceva intodeauan repetitiv, exceptia nu face nicioadata altceva decat sa INFIRME o regula, nicidecum sa o confirme.
Deoarece generatiile de astazi invata gramatica de la televizor (vai mama noastra!) si din presa scrisa, este de datoria d-voastra, ca jurnalisti, sa acordati o atentie sporita folosirii limbii romane.

nelu borsan (4 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 0:18

Bravo baieti !!! Ma mandresc, peste tot, cu voi !!! Doar voi mai inseninati sufletele galatenilor, chinuiti de grija zilei de maine !!! Va multumim si succes in continuare !!!

giovanni (4 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 1:40

sa recapitulam: joc de glezne inainte de fluierul de incepere, genunchii la piept cand asteapta sa cante imnul, doi trei (scuze) scuipati si gata de joc: capul in pamant arand terenul, capul sus cautand adversari sau coiechipieri. munca, truda, transpiratie, modestie si iar munca, transpiratie, truda si modestie. Acesta era fotbalistul Dorinel Munteanu! n-avea talent…dar il are din abundenta acum, ca antrenor! Recapituam: munca, transpiratie, truda, modestie, munca si iar munca…sa fim realisti, Otelul este” perfectiunena intruchipata” a antrnorului, care se numeste neintampator Dorinel Munteanu! in „94 spunea Topescu ca dupa nouazeci de minute de”alergatura” la 45 de grade, Munteanu, Dan Petrescu(ce coincidenta!) si alti cativa coiechipieri incepeau perioada de recuperare, facand cateva ture de teren(aproximativ 40 min) in jurul terenului..succes otelul, succes dorinel. si ceva pentru viitorii adversari: jocul otelului e simplu, are o singura deviza: tot inainte! ca pionierii, nu degeaba mai mult de jumatate dintre ei sunt la varsta pionieratului.

akkiler (15 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 1:42

pentru cei care scriu de uefa va amintesc ca clujul cu dorinel pe banca o echipa tinara de altfel mucitoare si ambitioasa ajungea intro finala fie ea si de intertoto prefer asa decit sa ia bataie dinamo de la 7 nentori sau elfii asa ca bravo dorinel si bravo marius stan se vede ca cine are stabilitate are performante

Che Guevara (35 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 2:06

Daca sunt pe primul loc inseamna ca merita sa fie laudati. Sa nu ne grabim sa credem ca Otelul va reduce turatia. Asa cum Urzicenii au castigat campionatul ar putea sa o faca si Otelul. De ce nu? Daca pastreaza ritmul pe care l-au avut pana acum nu-i mai ajunge nimeni. Eu chiar as vrea sa casitge Otelul un titlu. Fiindca se chinuie de prea mult in Liga I, fara rezultate meritorii, dar punand probleme tuturor echipelor din campionat. Ar fi momentul sa-si incununeze cei 20 de ani de fotbal la nivelul Ligii I cu un titlu.

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 6:08

SA NU NE FIE DE MIRARE CA, OTELUL VA TERMINA TURUL PE PRIMUL LOC. DAR, CUM MAGARIILE DIN FOTBALUL ROMANESC VOR APAREA, SPER CA OTELUL, O ECHIPA MUNCITOARE SI SERIOASA CA, ANTRENORUL EI, DORINEL MUNTEANU, SA DEVINA CAMPIONII ROMANIEI. HAI STEAUA!

california (349 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 7:05

cine alearga si cine stie sa suteze pe poarta, doua caracteristici care cam lipsesc (mai ales ultima) fotbalului romanesc.

coco (3 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 8:56

pana una alta ar trebui sa aplaudam o echipa frumosa, care prin munca si pricepere a scos putin capul..

Eu tin cu Rapid si sper sa ia campionatul da ar fi incorect sa nu apreciez echipa ca Otelu desi nu sunt adeptul unui joc inchis si incomod asa cum practica Otelul. N u putem discuta despre o intamplare cand bati Steaua Dinamo si faci egal in Giulesti. Totusi sunt sanse mai sa fie doar un iepure tinand cont ca nu prea au experienta

Ion (28 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 9:21

Otelul este o echipa asezata, cu jucatori adaptati perfect pe posturile care joaca. Va amintiti de o asa echipa? Urziceni in era Dan Petrescu, care din jucatori refuzati a rusit sa faca o chipa campioana. De ce nu ar reusi si Dorinel care are ajantajul de a avea in lot jucatori mult mai talentati si valorosi decat a avut Dan Petrescu. Ceeace spun de fostii jucatori de la Unirea se confirma acum la Steaua unde nu rup gura targului.

Bogdan (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 9:40

In Europa, campionatele se castiga in retur. Sunt multe cluburi la care din cauza bugetului, diferenta de valoare dintre prima echipa si rezerve este destul de mare; in retur, etunci cand apar oboseala, accidentarile, cartonasele, etc, aceste cluburi clacheaza.

In Romania, aceasta situatie nu exista; echipele romanesti joaca un meci pe saptamana, nu doua, iar jucatorii cu adevarat valorosi sunt mai degraba exceptii. In aceste conditii, munca si disciplina fac diferenta; ma astept la lucruri frumoase de la Galati (cu conditia sa nu inceapa sa se umble serios la arbitrii).

Astept sa vad nu atat meciul cu CFR-ul, cat cel cu Craiova

Nea Caisa (222 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 10:44

Otelul merita un titlu.

BB (155 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 11:04

Nea Ovi, observ ca de la o vreme te-ai dat pe brazda si spui lucurilor pe nume, nu le mai potrivesti din cuvinte. Scrii pe sufletul si pe gandul suporterului, inclusiv cand dai in Steaua si in Becali. Incepi sa redevii cel pe care il stiam si il admiram, sper sa o tii tot asa.

andy (52 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 11:14

Hai mai ioanitoaia, asta e performanta, ca esti pe primul loc dupa 12 etape? Stati linistiti ca nu va prinde otelul podiumul, dar oricum o clasare in primele echipe e o performanta pentru ei.

mIRCIA (3 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 11:36

va mai dura putin pana cand otelul va incepe sa „lucreze”pt consolidarea bugetului pe sezonul viitor.Astfel vor muri pe teren cu adversari gen cfr,vaslui,etc..echipe contracandidate la titlu „granzilor” din capitatla si in special a Stelutzei…

Alin (626 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 12:03

@Andy. De ce nu ar putea Otelul sa ramana lider si chiar sa castige campionatul nu am inteles. Adica o sa isi revina marile Steaua, Dinamo si CFR si o sa spulbere Galatiul? Andita, uiti esentialul: ca Otelul chiar joaca fotbal si e prima pe merite, nu cu influente si arbitrii.

X (8 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 12:45

Ce usor e sa arunci vorbe pe la noi.

1) Acum galatenii sar mandrii. Echipa lor e prima, pura, n-o sa vanda meciuri, niciodata n-a facut asta in mandatul lui Stan, alea alea. Ba baieti ia aduceti-va aminte ce ati facut cu Steaua in 2008-2009, cum s-a transferat Janos Szekely de la voi si cum fenta ciobanasu’ atunci la greu. La faza aia ati fost ca Iuda. Dar adevarul e ca nu doar voi, de fapt atunci doar Dinamo, Rapid si Timisoara au luptat.
Marius Stan e un tip abil, care face ce trebuie. Si are vechime si cunostinte in fenomen. Io nu cred in puritatea Otelului, e o echipa identica cu celelalte 17 din punct de vedere al corectitudinii. Mai mult victoriile cu Targu Mures, Brasov si Bistrita de acasa au avut acel 5% pentru gazde din plin. Si inca ceva galatenilor: sustineti-va echipa, mergeti la meciuri.
Este adevarat ca echipa este intr-o forma buna si joaca cel mai bun fotbal din tara la ora asta, mai bun ca Rapid sau Timisoara sau alte favorite de astea de ale presei. Au nevoie si de sustinere…

2) Contestatarii Otelului. Ba’ nu asa ati zis si de Unirea? Ca n-au aia nici o sansa, ca nu se bat ei campionat, ca e chestie de conjunctura. Pai bine si cu Otelul e chestie de conjunctura. Toti asa-zisii „granzi”(cat urasc expresia asta, mai ales ca o vad aplicata la 4 echipe mediocre si 2 in criza) sunt slabi. Steaua e slaba, degeaba se vorbeste de cel mai bun lot, e vrajeala. Poate peste un an sau 2 daca nu-si schimba formula o sa obtina performante, pana atunci e cale lunga. Din pacate fanii sunt usor de prostit cu cateva sclipiri, dupaia dau ei vina pe ghinion, nesansa, alinierea planetelor, alea alea. Dinamo e slaba. Lot de 24 de karate doar in visele lu’ nenea ala ce si-a dat bacu’ la 35 de ani. Ce lot de 24 de karate? Ce omogenitate? Daca-l intrebi acuma o sa-ti zica acelasi lucru, ca de 4 ani n-a vandut nimic, ca au jucatori valorosi. N-au, i-au pastrat doar pe cei mediocri si expirati sau iesiti din forma si s-au „intarit” cu jucatori slabi(cu 26, Scarlatache, Munteanu, Garat, Bazzi, Bordeanu, Niculae in lot nu faci treaba). Timisoara e slaba, a mai ramas si fara banuti, si-a vandut multi jucatori valorosi in aceasta vara. Vaslui e slaba, erorile lui Caro o sa fie greu de corectat si o sa dureze. CFR e foarte slaba, la ce fotbalisti ai in lot sa fii in a doua jumatate a clasamentului….Ah, Rapid. Vad ca toata lumea o da cu Rapidu’ in sus si in jos. Au avut si ei 2 deplasari mai de doamne-ajuta in turul asta, in Groapa si la Timisoara. Si ghici ce, AU PIERDUT. Dupa ce AU CONDUS. Probabil vor bate pe Steaua insa vor mai pierde cu echipe „bune” in retur(la Cluj, la Vaslui, probabil cu Dinamo si Timisoara iar). Ei isi umfla muschii cu Branesti, cu Astra, cu Sportul. Bravo, conteaza, sunt puncte importante in clasament. Dar la departajare fata de ceilalti mai conteaza si meciurile directe.
Aceasta fiind situatia „granzilor”, de ce va mira ca Otelul e lider? Echipa foarte bine organizata, muncitoare. Moral de fier…Sa iei gol in Groapa cand aia te calaresc si la doar 2 sau 3 minute sa-i prinzi si sa le mai dai una…Putine echipe pot. Marele Rapid n-a putut. Cum a zis si domnu’ Ioanitoaia, au luat 4 la Vaslui dupaia s-au scuturat de praf si au cumintit 2 „granzi”. Ce daca n-o sa tina forma si in retur? E si greu, tineti minte Dinamo a lui Rednic ce greu a inceput returul dupa 14 victorii in tur? In plus o sa intervina absentele. In retur vin suspendarile, mai o accidentare, alea alea. E foarte greu. Deci bravo lor ca din cele 18 competitoare se tin cel mai bine.
Inca ceva: in clasament primele 3 echipe n-au pierdut acasa. Conteaza si asta, conteaza mult si sustinerea. Dinamo si-a luat 3 infrangeri acasa, Steaua mai face un egal, CFR mai o sincopa gen Mures…

X (8 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 13:09

Alta chestie ep care o vad si o consider hilara e aia cu cupele europene. Ce sa faca ma Otelul coeficientul varza? Ce, n-au voie?
Bine ca ne reprezinta cu cinste CFR, care in ultimii ani a facut 7 puncte bonus si 7 pe teren(care de fapt se pun 5 la calculul coeficientului, 2 puncte la victorie) in Champions League. Punctele bonus se dau la echipele care intra in grupe, ei netrecand de preliminarii, deci nici un stres. Apoi 3 puncte in grupele EL, ca vezi-Doamne se concentreaza pe campionat. A fost bataie de joc ce au facut la Praga. La fel acum 4 ani cu marele strateg Andone, ei se concentrau pe campionat, de aia a venit Anorthosis si i-a cumintit. Sa-i vezi cand or da de preliminarii ce distractie o sa fie.
Urziceni? Da, bravo, 8 puncte in UCL. Dupa care patronul a simtit nevoia sa dea un simplu „cash-out” si pace. Adio Unirea, spor spre matineu. O sa dispara exact asa cum a aparut.
Steaua? 24 de meciuri in grupe, 0 victorii. Asta-i palmaresul ultimilor ani. Pe langa victorii cu galezi sau irlandezi anonimi, chiar nu tin minte ceva notabil de la eliminarea lui Galata incoace.
Dinamo? Anul trecut pareau ca vor face ceva, doar au intrat in grupe. N-au facut, anul asta i-au n-au intrat. De 2 ori eliminati in ultimul tur preliminar(Elfsborg si NEC), alta data in penultimul(Hajduk). Pai ei in 3 ani din 5 n-au ajuns in septembrie, cupele europene s-au terminat pentru ei in august. Mersi, asa merita si altii o sansa.
Timisoara? Ce are in plus fata de Galati? Atentia media poate, atat.
Aceste 4 echipe au intrat sezonul trecut in grupele EL. 4 echipe, 24 de meciuri. 2 victorii Dinamo, 1 Timisoara, 1 CFR. 4 victorii din 24 de meciuri. Sa ne lase „granzii” cu coeficientul lor, trebuie inceput iar de jos. Trebuie jucat iar prin Malta, apoi Cipru, Bosnia, apoi pe la vesticii mai slabi gen Belgia si Olanda…Dupaia sa visati voi meciuri cu englezi, germani si italieni.
Nu v-ati saturat sa vina oieru si sa spuna ca el face puncte, ca echipa lui aduce si drege si alea alea cand de fapt e vrajeala ieftina? N-are nici o logica, nici un argument. Si in plus am vazut cum face Steaua puncte. 2 puncte intr-o dubla mansa cu Sheriff Tiraspol, egal cu rezervele rezervelor lui Napoli. Au avut aia un fotbalist pe teren, dupa pauza au mai bagat 3 si au egalat.

Alt nene zicea ca Rapid lasa urme cand da prin Europa. Poate in capul suporterilor lui PAOK, ca ulterior s-a dovedit ca episodul 2005-2006 a fost un accident. Ati avut iluzii de marire prea repede. Tin minte si acum declaratia lui Mircea Sandu, cica Rapid mananca echipe germane pe paine…Am vazut cu Koln si Wolfsburg. Cand ati dat de echipa cu antrenor(Magath) n-ati mai facut branza. 4 remize in grupa dupa o calificare chinuita si apoi 2 eliminari din tururile preliminare. Si nu-mi zice ca ce mare echipa era Wolfsburg, ca erau si ei la inceput de drum, mari au fost dupa. Apoi de 2 ori nu v-ati calificat…

Dupa toata gloata asta de pretentiosi, dupa titluri penibile(UEFAntasticii Romaniei), dupa scoruri de forfait sau mai rau(Galatasaray – Dinamo agg 7-1), multumim frumos.
Asa merita si Vaslui o sansa, ca odata e suficient sa treaca de preliminarii, apoi va fi cap de serie. Asa merita si Otelul o sansa. Asa merita si Gazul. Asa merita oricine care termina in primele 6. Ca e clar deocamdata un lucru, „granzii” n-au 3 perechi de „oua”…

mircea (22 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 13:58

Aici nu e vorba de bagat in seama.Am fost si eu la meci ca … la tribuna noua a Gazului si la ce am vazut m-am ingrozit.Si de-o parte si de cealalta.Sunt multi aici care se bucura pe buna dreptate de locul Otelului, dar fiti sinceri cu voi si intrebati-va daca va multumeste JOCUL.
Mai frumoasa a fost mica galerie a Otelului decat jocul.Otelul a castigat nu ca a fost mai bun decat Gazu’ ci ca Gazu a fost mai slab ca Otelul.
M-am ingrozit de jocul echipelor din fruntea clasamentului.Se vede cat de bine suntem reprezentati in EuroPA.

adi (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 14:38

Da, adevarul este ca echipa munceste, primul sfert de ora blocheaza tot ce mista apoi se napusteste in raid-uri iuti catre poarta adversa, se ajuta si de loviturile libere. Are consistenta si lucru cu care nu multe echipe se pot lauda in liga 1, toti jucatorii alearga, adica alearga nu se plimba in zona de actiune. Daca nu se intervine in aceasta linistete pe care o au la echipa si se tin departe de scandaluri, au sanse mari sa reuseasca o performanta mare in acest an. Nu cred in povestile cu vanzarea meciurilor, nu in anul asta, cine iti da 8 mil de euro cat ar primi de la UEFA, e ultimul an cu campioana direct in grupe.

Comentează