Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Înecaţi la mal

Spre dezamăgirea celor 7.000 de înfocaţi suporteri botoşăneni şi a noastră, a tuturor, România ­Under 21 a ratat la potou calificarea la Europenele din 2011. După 1-2 la Norwich, îi trebuia 1-0 în returul cu Anglia, dar nu l-a obţinut. […]

marți, 12 octombrie 2010, 7:06

Spre dezamăgirea celor 7.000 de înfocaţi suporteri botoşăneni şi a noastră, a tuturor, România ­Under 21 a ratat la potou calificarea la Europenele din 2011. După 1-2 la Norwich, îi trebuia 1-0 în returul cu Anglia, dar nu l-a obţinut. În pofida faptului că A CONDUS MECIUL autoritar, că a dominat net şi a irosit cîteva ocazii clare în ­prima repriză. Măcar şuturile lui Alexe şi Torje puteau fi goluri.

Deşi băieţii lui ­Săndoi au vrut şi au transpirat, ­­nu-i cazul să-i felicităm. Era de datoria lor s-o facă, de-aia au intrat pe teren. Le ­putem reproşa însă că s-au complă­cut în jocul atletic şi închis al englezilor, preocupaţi numai să-şi conserve ­avantajul de-acasă. Surprinzător, inventatorii fotbalului au tras de timp încă din start şi au ­ţinut-o aşa pînă la fluierul final.  Atît că, înghiţind nada, “tricolorii” au comis ­EROAREA de a se lua la trîntă cu nişte adversari mai robuşti, mai tari pe picioare. Din care pricină, în loc să construiască răbdător şi să scoată acţiunile pe benzi, au preferat mingile lungi şi în zona centrală, baloane aruncate invariabil la bătaie. Majoritatea lor oarbe, moarte.

Emil Sădoi are scuza că nu i-a putut folosi pe accidentaţii Măţel, M. Costea, Răduţ şi L. Ganea, piese de bază. Beneficiind de serviciile acestora, e de presupus că echipa ar fi arătat mai bine. Dar n-o are şi pe aceea că n-a reuşit să schimbe strategia din mers spre a le permite elevilor săi să-şi fructifice plusul de tehnicitate. Dacă altădată a găsit soluţii, jos pălăria!, acum a părut şi el depăşit de MIZĂ.

Chiar a fost. Importanţa meciului l-a împovărat, altminteri nu se explică de ce a spus înaintea partidei că “plecăm cu şansa a doua”! Merită ­însă înţeles deoarece ăştia sîntem noi, românii, condamnaţi să plecăm în fotbal, şi dincolo de el, mereu cu şansa a doua. Parcă incapabili să ne asumăm rolul de favo­riţi şi, cu atît mai puţin, să-l interpretăm!

Cert e, şi trist, că Under 21 în ­care ne puseserăm atîtea nădejdi ­­s-a înecat la mal. Într-un moment în ­care “naţionala” mare a cam ieşit din cursa pentru CE 2012, ca să ne păstrăm optimismul şi să ne ­agă­­ţăm  de-un pai, iată că şi “tineretul” a ratat obiectivul. Dacă prezentul nu ne iese, NE LEGAM SPERANŢELE DE VIITOR, de generaţia de mîine. Din păcate, am calculat din nou greşit. Speranţa noastră a murit ultima, dar a murit.

Comentarii (38)Adaugă comentariu

california (349 comentarii)  •  12 octombrie 2010, 19:56

care mal d-le? ca nu am trecut niciodata de mijlocul albiei; senzatia aceasta am avut-o pe toata durata meciului si a fost data de calitatea jocului practicat; si daca arbitrul ar fi prelungit cu inca o ora meciul, noi tot nu am fi dat gol; cum sa dai gol daca nimeni nu stie sa suteze la poarta atunci cind se ivesc ocaziile? ori suturi aiurea (majoritatea), ori daca au nimerit poarta au fost fara vlaga;
aspectele de ordin tehnico-tactic nu le comentez pt. ca si acum mai am in fata imaginea fotogenicului ripa, care tragea de timp la fiecare aruncare de la margine de parca eram in avantaj; si dupa ce gindea jumatate de minut cui sa-i dea mingea, in final o arunca adversarului!

jan pitesti (88 comentarii)  •  12 octombrie 2010, 20:32

asa a fost mereu in istoria fotbalului romanesc,cu bune si rele,timpurile se schimba mereu,speram sa mai vedem pe viitor fotbal de calitate ca pe vremea lui dobrin si hagi.,va salut.

ciprianm (22 comentarii)  •  12 octombrie 2010, 20:48

Despre „Lectia de iubire” „De acord ….frumoasa observatia. Dar oare civilizatia aduce bogatie sau invers? O fii oare mai usor sa fii civilizatat cu buzunarele pline?? De ce sa nu luam modelul de civilizatie al vechilor samurai si dupa fiecare infrangere ,din prea mult respect, sa ne facem seppuku sau harakiri?….
Pentru moment Romania inseamna DISPERARE pentru locuri de munca in tara, disperare pentru a nu fii trimisi acasa din Europa, disperare pentru a avea acte de America. Vedeti….civilizatia noastra e globala, poate nu rafinata ca a francezilor, dar globala… Si pentru ca va referiti la suporterii din capitala….buni , rai …ei sunt cei care platesc, stau in ploaie…pentru ei se joaca….e ca la restaurant, n-ai clienti, inchizi taraba stiti…!!! Poate un exemplu de civilizatie ar trebui dat de sefi care, din respect si civilizatie invatate la FIFA, si-ar da demisia in masa…dupa atatea esecuri cu nationala mica si cea mare ….”
Despre ” Inecati la mal” – Din pacate, noi romanii plecam in lume, in orice domeniu, cu sansa a doua…chiar mai grav, chiar cu ultima sansa in anumite situatii. ….Cum scriam mai sus….un dram de civilizatie ar duce la demisia conducerii….
As remarca si arbitrajele potrivnice Stelei si Romaniei …oare de ce? Cred ca stim toti de ce!
Multa sanatate!
PS. Ce s-a intamplat cu MM de nu mai scrie?

Decebal (83 comentarii)  •  12 octombrie 2010, 20:57

E o diferenta uriasa intre a pierde cu Franta fara drept de apel si a baga Anglia cu fundul in poarta. Fotbalul nu e totdeauna corect, se intampla sa pierzi si cand meriti sa castigi. Haideti sa-i incurajam pe baietii astia care au aratat cu totul si cu totul alta fata a fotbalului romanesc. Pana la urma, calificarea la baraj este o performanta, in conditiile in care din grupele preliminarii se califica doar 7 formatii la Campionatul European de tineret.

Petre (3 comentarii)  •  12 octombrie 2010, 21:07

Da, asa e, constat cu dezamagire ca nici echipa lui Sandoi nu e cum credeam, chiar imi pusesem speranta in baietii astia, mai tineri si mai putin pervertiti de tentatii. Din pacate nu vedem luminita de la capatul tunelului si nu se intrevede o generatie de aur ca cea a lui Hagi si Popescu. Poate ei au fost exceptia si nici nu o sa mai fie o astfel de generatie in fotbalul nostru.

claustrofobus (85 comentarii)  •  12 octombrie 2010, 21:11

domnule ioanitoaia, ma bucur sa vad ca vi s-a ascutit condeiul. pune varsta presiune si in ritmul asta nu cred ca mai prindem vreun turneu final la care sa ne calificam prin fotbal, dar stati linistit ca vine sandu si ne salveaza ne v-a califica prin organizarea celui din 2024, daca om mai trai pana atunci!

utaaradan (75 comentarii)  •  12 octombrie 2010, 21:13

degeaba vrei, daca nu poti, conteaza valoarea…ar trebui acuzat arbitrul, pt. ca NU nea furat….

Confucius (1 comentarii)  •  12 octombrie 2010, 21:23

@California. La mal in sens ca era ultimul meci, e chiar asa greu de priceput? Le vrei pe toate mura in gura?

Toma (148 comentarii)  •  12 octombrie 2010, 21:32

Aveti dreptate d-le Ioanitoaia, eu traiesc de ani de zile in California dar nu mi-a scapat nici un meci al echipei nationale si constat cu amaraciune ca fotbalul romanesc este in pragul colapsului si nici macar echipa de tineret, in care imi pusesem speranta, nu a fost capabila sa se califice.

strainii fotbalului (14 comentarii)  •  12 octombrie 2010, 21:40

fara performante si calificari la juniori si tineret, nu putem avea pretentii la seniori. cit timp fotbalul rominesc inseamna zi si noapte scandaluri, certuri interminabile, arbitraje de 2 bani, coruptie cu valize, sacose, observatori si brichete, lpf cu dragomir si frf cu sandu, lupescu, florea, ofelia, alina, avram etc etc, calificarile tin de o minune.

mucea lucescu (15 comentarii)  •  12 octombrie 2010, 22:21

Deja e plictisitor d-l Ioanitoaia : cu un verb elegant dar patetic , ne trateaza ca pe niste amarati de suporteri care nu stim ca si dansul face parte din „milieu„ .
Stie tot ,dar nu spune nimic ! Nu stiu de ce nu scrie in versuri .

milan6 (29 comentarii)  •  12 octombrie 2010, 22:40

Azerbaidjan-Turcia 1-0!
sa plece presedintele federatiei turce de fotbal!
sa-l ia si pe Hiddink cu el!
sa-l puna pe Hagi!!!

coco (401 comentarii)  •  12 octombrie 2010, 22:46

Ce aspru sunteti cu Sandoi….si ce ingaduitor cu Razvan..la modul general ma refer..

Paris Paris (1 comentarii)  •  12 octombrie 2010, 22:54

Sunt stabilit demult in Franta, deci, nu am suficiente elemente sa il judec pe dl. Ioanitoaia cum face mucea lucescu justifiat sau nu. L-am vazut insa intamplator cand a venit joia trecuta la Charles de Gaulle si am asistat si la sosirea echipei nationale, asa ca pot spune un lucru cert: ca dl. Ioanitoaia a fost singurul ziarist roman care nu a calatorit cu avionul federatiei. Pentru mine asta spune multe.

Carol (255 comentarii)  •  12 octombrie 2010, 23:00

Toata lumea tipa sa plece Razvan, Sandoi e si el pus la colt, dar Nasul cand pleaca fratilor, de la el incepe cangrena fotbalului romanesc, cat timp va sta cocotat acolo nici noi nu vom face performanta!

marian (45 comentarii)  •  12 octombrie 2010, 23:01

inca o palma data fotbalului de asa zisii suporteri fanatici ai serbiei.

Ilie (369 comentarii)  •  12 octombrie 2010, 23:02

„ăştia sîntem noi, românii, condamnaţi să plecăm în fotbal, şi dincolo de el, mereu cu şansa a doua. Parcă incapabili să ne asumăm rolul de favo riţi şi, cu atît mai puţin, să-l interpretăm”

Asa e ! Plecind de la aceasta constatare, chiar a dvs, ce trebuie in plus Dl Ovidiu sa pledati cauza unui antrenor strain, cu greutate ? La -21 si la cei mari !
Sau asa sintem noi românii, sa ne oprim mereu la sentimentalisme cu „Razvan-fiul-lui” si la jumatati de masura ?

vlad (13 comentarii)  •  12 octombrie 2010, 23:04

Sandoi intotdeauna este depasit de miza. A nenorocit toate meciurile cu miza ale tineretului. Parca este de vreo 6 ani antrenor acolo si nu face nimic!!!! Nu stiu daca merita laudat el pentru succesul cu Rusia.

Cristi (34 comentarii)  •  12 octombrie 2010, 23:33

N-am priceput de ce jucam cu mingi lungi, trimise de fundasii nostrii, cand era clar ca asa n-avem nicio sansa…

california (349 comentarii)  •  12 octombrie 2010, 23:34

@confucius
Confucius Say It’s ok to let a fool kiss you, but don’t let a kiss fool you. …

Cristi (34 comentarii)  •  12 octombrie 2010, 23:36

@Marian: din pacate majoritatea „ultrasilor” samantari sunt de acord cu gestul „fanilor” sarbi. Manifestari de genul asta nu au ce cauta pe un stadion. Unii dintre noi le mai si aproba, asta fiind motivul principal pentru care eu nu pun piciorul pe stadioanele din Romania. Noi, romanii, avem senzatia ca stadionul e ring de box.

Spidi (1 comentarii)  •  13 octombrie 2010, 7:22

Dl. Ioanitoaia,
Spuneti: tricolorii s-au luat „la trîntă cu nişte adversari mai robuşti, mai tari pe picioare”, pai deja englezii au cistigat 80% din meci. In fotbal iti trebuie picioare, pe urma organizare, cap si talent. E simplu, romanii sint in medie mai lenesi decit englezii (si altii), la fotbal, si la altele. Ohh, gresesc si-mi pun in cap 22 mil. de romani (sau citi mai sint in tara). Dvs., jurnalistii, aveti datoria sa-i explicati romanului de ce englezul a fost si este „mai tare pe picioare”. Ploua mai mult la ei?

sim (56 comentarii)  •  13 octombrie 2010, 9:25

Si cel mai suparator este, ca toata conducerea fotbalului nostru e multumita. „Astia suntem si gata”.
Performante vom obtine atunci cand la toate nivelurile vom avea oameni mereu nemultumiti! Mereu dornici de mai mult. Care sa-si propuna ridicarea stachetei si nu sa se recunoasca invinsi dinainte

Gino (513 comentarii)  •  13 octombrie 2010, 9:48

Da, da, da, are dreptate Carol! Ce sa plece Razvan, ce sa plece Sandoi, inaintea tututor sa plece Nasu si cu clica lui de smecheri de doi lei! Niste trantori, niste banditi si niste pagubosi, afara, afara!

George G (8 comentarii)  •  13 octombrie 2010, 9:55

De ce sa plece M. Sandu.
1. dupa atatia ani de incredere investita in el a dovedit (cu fapte) ca nu prea a invatat mare lucru;
2. mentine de foarte multi ani o stare de mediocritate, clica, neputinta, anti-performanta si anti-mase (spectatori) care induce rezultatele slabe;
3. a facut erori grave de judecata: cazul Diaconu, numirile si destituirile de antrenori, sprijinul acordat fotbalului de masa, relatia cu publicul, atitudinea fata de modul in care suntem arbitrati, etc.;
4. capacitatea lui de munca nu este in masura sa scoata fotbalul roman din criza;
5. se sprijinina in activitatea de la federatie pe colaboratori ce si-au dovedit limitele, reaua credinta si nerespectarea eticei profesionale.
Totusi pare ca domnul Sandu este vesnic si mai puternic decat a fost Ceausescu… sa vedem cine o sa mai vina pe stadionul pe care acum il ridica… Probabil cu aceiasi bani se puteau construii sute de terenuri pentru un fotbal de masa….. o sa zica ca nu da el banii ci municipalitatea – asa o fi dar el e clar sponsorul actiunii si probabil ca a promis ceva in schimb…

apolodor (2 comentarii)  •  13 octombrie 2010, 11:45

da am intrat in jocul englezilor dar am jucat cu ANGLIA domnule ovidiu nu albania ori belarus.
sititi foarte bine ce insemna Premier Leaque?
acest fond de jucatori trebuiesc sustinuti si promovati si nu ar trebui sa tot apelam atat la reintoarcerea lui MUTU.
trebuie inceputa reconstructia nationalei mari ACUM.
NATIONALA MARE DE ASTAZI E CA SI UN BOLNAV TINUT IN VIATA DE APARATE. COMA.

apolodor (2 comentarii)  •  13 octombrie 2010, 11:53

AM FOST IERI LA MECI SI ENGLEZII NE-AU CONDUS SPRE ACEST JOC.
CU MINGI LUNGI .NE-AU BLOCAT LA CENTRU TERENULUI PT A NU CONBINA.AU INCHIS SPATIILE SI SINGURA SOLUTIE ERA MINGE PESTE FUNDAS”.
E USOR SA SPUI CA NU S-AU GASIT SOLUTII DAR JUCATORII BRITANICI CE EXPERIENTA AU FATA DE CE-I ROMANI?unde joaca CHIRECHES SI UNDE JOACA Lansbury?

Gino (513 comentarii)  •  13 octombrie 2010, 11:54

Nu toti, dar foarte multi gandim ca Mircea Sandu ar trebui sa plece, dovada si postarile de pe acest blog. El continua sa isi faca mendrele, iar noi sa nu prefacem ca nu e asa. E urgenta nevoie de o revolutie in fotbal.

Speedy (57 comentarii)  •  13 octombrie 2010, 12:06

d-le Ioanitoaia, eu nu inteleg.
Cum pot fi scuzati cei de la nationala mare si luat in brate Lucescu jr. dupa lista de esecuri rasunatoare (ei, da, nu pot cataloga un egal cu albania si altul cu Belarus altfel decat esecuri), si criticat Sandoi si pustii lui? un egal cu Anglia e un egal cu Anglia, un egal cu Belarus eu un egal cu Belarus. Va deranjeaza declaratia lui Sandoi cum ca pornim cu sansa a doua? ok, si pe mine. dar in contextul asta, poate va suna bine ca „e timpul sa batem Franta”? Aveti argumente plauzibile care sa sustina ideea? In afara de momentul prost prin care trece Franta, ce altceva ne mai recomanda ca favoriti? probabil faptul ca ei au pierdut cu Belarus iar noi am reusit un egal, ca altceva nu cred. Mai mult: pornind cu sansa a doua, tineretul a dat de multe ori impresia ca ar putea invinge si elimina Anglia. In timpul meciului cu Franta, de cate ori ati avut efectiv senzatia ca suntem „peste” ei si chiar ii putem invinge? Eu afirm ca nu am avut aceasta senzatie decat de vreo 2-3 ori pe tot parcursul meciului, in total timp de vreo 5 min (daca si atat). In rest, am trait cu frica in san ca ne pot da gol in orice clipa si cu speranta ca am putea iesi macar cu 0-0 de acolo. Care, ca sa spunem lucrurilor pe nume, ar fi fost total nedrept pt. fotbal, desi ar fi fost sigur bun pt. noi. Nu zic, reprosurile Dvs. la adresa lui Sandoi sunt probabil intemeiate (nu am vazut meciul, fiind la serviciu). Dar in cazul asta, cum ramane cu clementa pe care le-o aratati celor mari? de ce lor li se descopera si inventeaza scuze? ca a fost offside, ca daca dadea sapunaru, ca ploua, ca ninge, ca e prea cald…

Gino (513 comentarii)  •  13 octombrie 2010, 12:27

@Apolodor. Lansbury nu a jucat nici un meci de campionat pentru Arsenal, doar in Cupa si imprumutat. Bine, bine, dar cativa dintre baietii nostri, Lung, Rapa, Bicfalvi etc au cate 2O-3O de meciuri in A si le ce i-a ajutat?

Adrian (15 comentarii)  •  13 octombrie 2010, 12:33

Nu am vazut decat repriza a doua, dar din ceea ce am vazut era clar ca nu aveam forta sa ne calificam. In 45 de minute decisive nu am produs decat doua suturi ale lui Sburlea plus ocazia de la cornerul de final.
Englezii au avut nevoie de 0-0 si l-au obtinut. Eu cred ca ar cam trebui sa ne vedem lungul nasului. Nu poti juca, la 4 zile distanta, doua meciuri decisive cu niste jucatori obisnuiti cu Premiere League. Si inca ceva: a scazut dramatic baza de selectie: multi romani au plecat afara, copiii lor joaca la tineretul lui Sporting, sau Alaves, in timp ce noi nu naturalizam nimic. Adaugati si coruptia generalizata de la care fotbalul nu poate face exceptie. Cu toate asta, echipa nationala a jucat doua meciuri decisive cu Anglia. E mult, e putin?

gilos (328 comentarii)  •  13 octombrie 2010, 12:57

Nea Ovi,
Sunteti cam aspru cu analiza prestatie lui Sandoi, care a avut de infruntat Anglia ( vicecampioana europeana la tineret ) si nu Albania sau Belarus. Nu prea am avut solutii si pt ca britanicii au stiut sa se apere organizat.
De ce oare nu ati facut aceiasi analiza si pt Razvanel si v-ati repezit sa dati vina pe arbitru si sa-i gasiti scuze ?
Dar acum, dupa ce le-a analizat jocul, o sa vedeti ca vom invinge Luxemburgul si n-o sa mai fim ultimii in grupa !

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  13 octombrie 2010, 15:58

Meciul a fost slab. Cata diferenta intre Romania din meciul cu Rusia de acasa (3-0) si Romania din acest searbad 0-0 cu Anglia! Era clar ca jucand asa cum am facut-o n-o sa le dam gol englezilor in veci. Actiuni sterile, previzibile. Desi sistemul de calificare e mai restrictiv la tineret, Sandoi e totusi la a doua ratare a calificarii, desi am fost aproape. Se pare ca antrenorii nostri nu stiu sa pregateasca meciurile cu miza. Sunt convins ca daca englezii erau in situatia noastra (sa aiba nevoie de o victorie cu 1-0) ne bateau lejer. Nu uit nici acum cum a revenit Mddlesbrough cu Steaua de la 0-2, plus 0-1 in meciul tur, ca sa-i inscrie Stelei 4 goluri in 50 de minute! Aia cum naiba or putea si noi nu?

sfat catalin (10 comentarii)  •  13 octombrie 2010, 15:58

Stimate d-le Ioanitoaia, n-a murit domnule, nici o speranta … Aia moare numai daca vrem noi sa spunem asa. Adica „dupa Lucescu” nu mai este nimic? Chiar asa? De ce incercati sa acreditati ideea ca daca astia care conduc acum nu pot face nimic atunci nu mai avem nici o speranta? Poate ca lumea o sa mai existe si dupa ce se vor da dusi baietii astia… Bine, inteleg ca daca pleaca astia (Gheara, Sandu, Lupescu, Lucescu) vin ceilalti (Becali, Becali, Becali, Hagi, Popescu)… Dar chiar asa? Cum interpretati dvs. cresterea aberanta de salariu a micutului Cracanel? Dvs. in cadrul organizatiei pe care o conduceti in ce moment faceti astfel de cresteri de salariu: cand lucrurile merg bine si sunteti multumiti sau cand totul o ia la vale, riscand sa scape de sub control?

Gyerko Szabolcs- Laszlo (48 comentarii)  •  13 octombrie 2010, 16:09

Eu zic ca sperantele ar trebui sa se lege atat de prezent cat si de viitor la fel, nu asa ca daca una nu iese,poate iese cealalta.

bogdan p. (1 comentarii)  •  13 octombrie 2010, 16:52

@gilos
Nu a fost aspru deloc, poate chiar dimpotriva. Englezii n-au o echipa redutabila la u21, iar noi i-am tratat cu prea mult respect decat trebuia.
Eu zic ca merita criticat fie doar pt urmatoarea faza: in min 90, nu l-a lasat pe Lung sa mearga in careul englezilor…ca sa nu dea urat la palmares un 0-1. Ori aceasta denota f multa mediocritate si amatorism!

urzica (4 comentarii)  •  13 octombrie 2010, 17:53

..ee? cum e cu „labilitatea psihica a jucatorilor…” ce tot spunea Razvan?S-a vazut si fara binoclu…..

STEFANS (27 comentarii)  •  13 octombrie 2010, 20:25

ACUM AR FI TREBUIT SA INTERVINE ASA ZISI JURNALISTI NU SA ASTEPTE SA SE STINGA SI DUPA ASTA SA APARA SI EI.MA REFER LA NATIONALA LA CRISTEA

Comentează