Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Orgoliu şi prostie

Cred că Ilie Dumitrescu s-a ­grăbit dîndu-și demisia. A cedat ­presiunii create de fani, uitînd că, în ­ciu­da egalului cu Astra şi a unui şir de 5 partide fără succes, Steaua păstrează ŞANSE REALE la titlu. Nu mai mici compa­rativ […]

marți, 21 septembrie 2010, 5:57

Cred că Ilie Dumitrescu s-a ­grăbit dîndu-și demisia. A cedat ­presiunii create de fani, uitînd că, în ­ciu­da egalului cu Astra şi a unui şir de 5 partide fără succes, Steaua păstrează ŞANSE REALE la titlu. Nu mai mici compa­rativ cu ale contracandidatelor.

Cum s-ar explica reacţia lui? ­Dacă lua bani de la Becali, probabil că ar fi ­admis contestările şi chiar huiduielile. Ar fi înghiţit în sec, dar ar fi continuat. Întrucît a ­refuzat să ia salariu, adversitatea tribunelor i ­s-a ­părut jignitoare, de nesuportat, în con­di­ţiile în care băiatul şi ­fata sa din ul­timul ma­riaj veniseră pentru întîia ­dată în Ghencea. De ­pre­supus că sperietura trăită de aceştia l-a împins să abandoneze. Fiecare părinte vrea să fie exemplu pentru copiii lui, iar faptul că ­i-a dezamăgit pe-ai săi l-a determinat pe Ilie să-şi strîngă bagajele. S-a simţit umilit.

În măsura în care, cu conturile ­garnisite, se gîndeşte însă cu adevărat să antreneze, nu să se afle-n treabă, Ilie e dator să înveţe lecţia UMILINŢEI sau măcar pe cea a răb­dării. Să realizeze că nu există tehnician care să nu fi trecut prin momente neplă­cute, prin situaţii delicate.

Mourinho însuşi a ieşit de la Leiria pe uşa din dos în 2000, după 4 luni!, la fel cum şi Chelsea i-a cam făcut vînt. Cînd ţi-ai ­făurit un nume, ai dreptul la orgoliu. Eşti cineva şi, fireşte, mîndru de ce eşti. Orgoliul exagerat devine însă o frînă în carieră, ca şi în viaţă, atunci cînd urmează să demonstrezi ceva şi nu se ştie dacă vei reuşi. ­Obiectiv vorbind, aici se încadrează şi Ilie, care a pierdut cîteva bătălii importante, dar nu și războiul.

Agitație şi în Groapă, unde aripa dură a galeriei afirmă că Dinamo A VÎNDUT ­meciul de 1-2 cu FC Vaslui! Despre ce merge rău în Ştefan cel Mare se pot spune cîte-n ­lună şi-n stele. Că defensiva e la pămînt şi se ­cuvine urgent întărită. Că Andone a greşit preferîndu-l duminică pe Dănciulescu lui ­Andrei Cristea. Că şefii clubului, excesiv de sentimentali, s-au păcălit la transferuri, confundînd ataşamentul unor jucători faţă de Dinamo cu valoarea acestora. Că Marius Niculae nu-şi mai regăseşte forma de odinioară etc., etc.

Dar nu şi că roş-albii au trădat ­deoarece, pasămite, Borcea ar fi pariat pe ­victoria Vasluiului! Nu-s motive, iar ­probe nici atît, să susţii o asemenea prostie. Cu ­toate defectele lui, Borcea s-a ­dovedit în timp mai dinamo­vist decît mulţi dintre fa­nii ce se consideră “cîini ­pînă la moarte” şi care, prin atitudinea lor, ­tensio­nea­ză inu­til atmosfera, o încarcă negativ. Sînt vinovaţi cei amintiţi mai sus, dar în categoria responsabililor intră şi ultraşii. Fie și pen­tru că n-ajun­ge să te baţi cu pumnii în piept că iubeşti o echipă, trebuie s-o şi arăţi!

Comentarii (28)Adaugă comentariu

Cicerone (1 comentarii)  •  21 septembrie 2010, 18:41

Tare articol, nea Ovidiu, ai perfecta dreptate.

adi (180 comentarii)  •  21 septembrie 2010, 19:42

Steaua schimba antrenorii pe banda rulanta. Nimic nou. Nou este in schimb ca Otelul se afla pe locul 1 ! Despre asta nimic, domnu’ Ioanitoaia ?

Carlos (255 comentarii)  •  21 septembrie 2010, 20:05

Perfect articol, pacat de Ilie, imi pare rau ca a plecat!

jan pitesti (88 comentarii)  •  21 septembrie 2010, 20:20

steaua ,.steaua neau disperat toti ku steaua asa e la noi in fotbal mare zapaceala.,speram sa mai vedem fotbal de calitate in campionatul romaniei ca pe vremea lui dobrin si hagi,timpurile se schimba mereu.

tudorsima (20 comentarii)  •  21 septembrie 2010, 20:29

Imi doresc ca toti antrenorii care au plecat goniti de catre sau datorita lui Becali sa aiba succes la echipele unde se vor duce ulterior: asa cum sunt D Munteanu, M Lacatus, Piti, Bergodi, Hagi etc. In ceea ce-l priveste pe I Dumitrescu, desi imi pare rau de ceea ce i se intimpla, el si-a cam facut-o cu mina lui. Nu se sare la postul de antrenor la Steaua imediat ce Piti l-a pus la punct pe cioban. Daca ciobanul nu avea alternative ala ar fi fost momentul propice de a accepta umilinta si poate Steaua ar fi avut de cistigat. De asemenea, nu se face sa preiei in modul asta o echipa noua formata complet de Piti (sau de oricare alt antrenor). Pur si simplu nu e colegial si nu iti face cinste o astfel de actiune. In plus, din moment ce Gigi accepta demisia lui Ilie f usor, ba chiar o astepta (as zice), este f clar ptr mine ca Ilie a fost de fapt lucrat de patron. Nu zicea Becali acum vreo un an dupa numirea lui Stoichita ca cine e si Ilie sa se traga cu el de sireturi si ca ce performante a avut el ca antrenor ca sa fie in vederea lui Gigi ca antrenor. Succes Ilie pe mai departe si fii mai perseverent.

bonhof (1 comentarii)  •  21 septembrie 2010, 20:34

De unde logica ca daca Ilie accepta salariul si era huiduit ar fi inghitit in sec si ar fi tacut?? Nu cred asa ceva! Ilie a facut ceea ce trebuia sa faca un om de onoare si vertical. Bravo, Ilie! Ca sa faci asta iti trebuie curaj, dar si o moralitate indestructibila. Doar pe la noi un asemenea gest e taxat drept prostie sau semn al slabiciunii omenesti, prin alte parti, adica prin Europa adevarata, ar fi privit cu regret, aplauze cu cuvinte laudative.

Pariuri Sportive (1 comentarii)  •  21 septembrie 2010, 21:18

Nici eu nu sunt de acord cu faptul ca a cedat atat de usor pentru ca nu a primit bani. E drept ca daca ai o clauza contractuala altfel iti gandesti pasii, dar cu toate astea…

medavoym (4 comentarii)  •  21 septembrie 2010, 21:19

De ce nu fac BOICOT contra Stelei toti antrenorii?!… Cat e Becali acolo, sa nu mai vina nimeni. Dar nimeni!!! Antrenorii nu au demnitate.

adevar (4 comentarii)  •  21 septembrie 2010, 23:26

Domnule Ioanitoaia,permiteti-mi sa va pun si eu o mica intrebare:-De ce crede-ti ca nu a procedat corect Ilie,din moment ce a avut coloana vertebrala?Sau,mai bine zis,mizeriile alea de Mircea Sandu si Dumitru Dragomir de ce crede-ti ca nu au facut ce a facut Ilie?Nu-mi permit sa comentez calitatile de antrenor a domnului Ilie,pentru ca sunt doar un suporter,dar sunt aproape sigur ca stie fotbal mai mult decat noi,comentatorii de ocazie,dar nu asta vroiam sa spun,ci ca daca lichele din fruntea fotbalului romanesc NU au avut coloana vertebrala,fiecare in parte,nu acum,ci dupa primele lor mandate in care nu au facut NIMIC,e mai bine ca au ramas?NU,domnule Ioanitoaia,NU!Nu vreau sa fiu inteles gresit,dar,intr-adevar,totusi,ai nevoie de timp ca sa inchegi o echipa,ori daca suporterii nu l-au mai vrut pe Ilie,el de ce i-ar mai dori?Exact cum nici noi nu-i mai putem vedea pe Nasu,Corleone si Fam. BHEEEEEEEEEE!

Mihai (10 comentarii)  •  21 septembrie 2010, 23:37

Not true. Dumitrescu si-a dat seama ca la steaua nu are nici o sansa sa ii reziste lu jiji. Nu vedeti declaratiile lui jiji de azi? Om ca asta n-am mai vazut. Nu is fan steaua dar deja mi mila de aia ce tin cu echipa asta. Nimeni nu are o sansa sa faca ceva acolo. Cine vine, vine doar pt bani, sunt sigur.

cip (1 comentarii)  •  21 septembrie 2010, 23:40

A facut bine ca a plecat. La steaua, daca nu ai sustinerea suporterilor, te mananca patronul. Iar el nu o mai avea.

Adrian (33 comentarii)  •  21 septembrie 2010, 23:41

Nea Ovidiule, te-am apreciat de multe ori pentru perspectiva inteleapta de a vedea lucrurile, dar de data asta ai sfeclit-o.

Proverbul ala cu „capul plecat sabia nu-l taie” mai are o completare, care zice asa: „dar cu umilinta jugu-l incovoaie”. De ce ar fi acceptat Ilie Dumitrescu sa fie umilit de suporterii antrenati in nesfarsita lor lupta cu Berbecali? Ca sa demonstreze ca e antrenor? O poate face si la o echipa unde nu exista conflicte vesnice patron-suporteri, conflicte in care antrenorul este invariabil prins la mijloc.

Dupa mine, Ilie Dumitrescu a demisionat pentru ca a inteles un adevar simplu: la Steaua, in momentul de fata, daca te sustine Becali nu te sustin suporterii, iar daca te sustin suporterii iti da Becali in cap de ciuda.

Din situatia asta avea o singura iesire onorabila, si a ales-o imediat. Bravo lui.

BB (155 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 0:18

Mi-a placut, fine observatii si de bun simt. Ioanitoaia se respecta si ne respecta.

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 1:26

BUN ARTICOL SI LA SUBIECT. ILIE A PLECAT CUM A SI VENIT. A DEMONSTRAT INCA-ODATA CA ARE LIPSURI LA CAPITOLUL, „ANTRENOR” . mielul gigi becali S-A CONFORMAT DE DATA ASTA, A INVESTIT, DAR, RAMANE ACEL TIP DE OM GREU DE SUPORTAT. ASTA E. STEAUA E UN CIRC DE ECHIPA CU BUNI JUCATORI. SA NU STII SA-I FOLOSESTI, E UNA DIN PROSTIILE DIN GHENCEA. STAFF-UL STELEI, NU ARE CLARVIZIUNE IN MANAGEMENT, INSPIRATIA LIPSESTE CU DESAVARSIRE, BAGHETA ANTRENORULUI DE VALOARE LIPSESTE, INCOMPETENTA ESTE LA EA ACASA IAR, REZULTATELE SE VAD CLAR. ASTA ESTE. A VENIT „EDY”, UN NUME DIN LUMEA LUI CARAGIALE. DACA TRAIA NENEA IANCU, NU AVEA TIMP SA MOARA. UNDE ESTE FANTEZIA JOCULUI STELEI DIN PERIOADA 1985-1989, CAND TOATA EUROPA SE UITA LA ACEEA MINUNE DIN GHENCEA. SPER SA MAI TRAIESC CU STEAUA, ACELE VREMURI. HAI STEAUA!

Talpaiadului (1 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 5:22

Ilie Dumitrescu a gresit fatal in momentul in care a acceptat sa vina la Steaua intr-un moment total inoportun. El i-a facut jocul lui Becali, a fost decat o unealta cu ajutorul careia acesta din urma l-a intepat pe Piturca. Nu inteleg de ce unii il compatimesc pe Ilie cand e clar ca lumina zilei ca el si-a facut-o cu mana lui. Nu se poate sa pretinzi respect cand tu vii ca un cersetor la echipa, chestia cu antrenatul fara bani nu te ridica la statutul de asociat, ci te coboara la cel de sclav!

Craiovean (35 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 7:40

Mi se pare o prostie sa ma supar cand ma huiduie niste re tardati. Cand te uiti la tv si vezi fel si fel de personaje care se erijeaza in suporteri, te apuca plansu’. Abia leaga doua cuvinte si parca sunt drogati. Pe mine daca ma latra un catel de dupa gard, nu renunt sa sun la soneria agatata de poarta. Cum sa ma supar pe un catel ? Asta e treaba lui si mintea lui. Atat stie. Comparatia mi se pare jignitoare pt catel, pt ca majoritatea sunt fiinte nobile, dar n-o sa ma supar niciodata daca unu’ mai prost decat mine, ma face prost. Sa renunt eu la treaba pe care am inceput-o, pt ca un ca cacios ma huiduie ! Un singur lucru m-ar determina sa fac acest lucru, si anume, siguranta familiei (si a copiilor in special). Ii poate expune, pe strada, la scoala si (cel mai mult) pe stadion, in timpul unui meci de fotbal. A fost o prostie sa ii aduca printre golani. Sa ii fi asezat pe la tribuna oficiala pe undeva, unde sunt oameni un pic mai civilizati, de ochii presei, dar chiar si acolo pot auzi fel si fel de expresii maidaneze. Ca nici cu VIP-urile nu mi-e rusine 🙂

arh. Undergrant (24 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 8:40

@arh. Gheorghe Petrescu
Interesant comentariul nr. 14!!! Aflam ca printre suporterii Stelei exista si absolventi de invatamant superior! Daca nu cumva pe Nea Petrescu il alinta tovarasii de bautura „arhitectu'”…, fiindca un arhitect autentic stie ca nu trebuie sa folosesti exclusiv majuscule cand te crezi scriitor pe net!

Nea Caisa (222 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 10:26

Domnule Ioanitoaia, reiau serios ceea ce am zis zilele trecute in gluma: singurul antrenor adecvat Stelei de acum este Gigi Becali, asa incit Becali ar trebui sa dea niste bani ca sa-si ia licenta si sa nu mai antreneze prin interpusi. Va contrazic cuvintele, Ilie Dumitrescu nu s-a pripit si a facut bine ca a plecat. In adevar, un antrenor nu are de ce sa fie deranjat de contestarea tribunei cit timp inca lucreaza la formarea echipei, dar ar putea fi deranjat de gindul ca tribuna ar putea contesta la instigarea patronului. Sa vedem nitel si atmosfera: patronul sta de vorba despre pozitionarea jucatorilor in teren cu alti antrenori, dar nu sta de vorba (ci indica) chiar cu cine ar trebui, adica cu Dumitrescu, ori acesta are si el dreptul sa isi confectioneze propria orchestra fotbalistica. Poate ca miine-poimiine Becali i-ar fi cerut sa joace cu Tatarusanu virf de careu fiindca o fi auzit el de la vreun alt antrenor ca portarul de azi o fi fost un promitator atacant pe cind evolua la pitici. Rezultatele de pina acum ale lui Dumitrescu il recomanda ca pe un antrenor mediocru, dar poate ca o fi avut si ghinionul de a prinde contracte pe la echipe in mare suferinta si, deci, cu patroni nerabdatori. Sa ne amintim ca atunci cind a antrenat Otelul – o echipa traditional disciplinata si cuminte – Ilie Dumitrescu, fara a rupe gura tirgului, nu s-a facut totusi de rusine. Atunci este probabil ca, in aceleasi conditii in ceea ce priveste echipa, ar fi reusit poate sa ia un campionat si cu Steaua, chiar fara a performa ca antrenor. Era insa vizibil ca Steaua lui Becali nu era pentru Dumitrescu, asa cum nu este pentru nimeni, deoarece Gigi Becali va continua sa se comporte discretionar. Faptul ca Dumitrescu a procedat corect si la timp este confirmat si de declaratiile ulterioare ale lui Becali, mai ales de cea cu pictura: Becali astepta ca Dumitrescu sa plece singur – si singurul motiv pentru care el tine supa incalzita, prin Argaseala, este acela ca ar putea sa nu gaseasca un alt antrenor dispus sa ii accepte felul de a fi. Si constatam inca odata ca pestele de la cap se impute: la Steaua, patronul este si nu este patron; in consecinta, antrenorul este si nu este antrenor, iar echipa este si nu este echipa. O parte a presei se complace si ea intr-un soi de obedianta fata de Becali, reusind sa laude ceea ce a putut – o repriza – intr-un meci pierdut de Steaua fara drept de apel cu 4-1 in fata unei echipe mari, dar jucind cu rezervele. Nu peste mult timp, spre satisfactia colaboratorului dumneavoastra Adrian Georgescu, excelent si inteligent umorist si fin observator, media sportiva va lauda si aplauda indelung splendidul joc al Stelei dintre minutele 15 si 20 al primei reprize (chiar, a piedut Steaua la Urziceni, dar ati observat cit de perfect a jucat ea in minutul 34, intre secundele 21 si 25? A avut patru secunde galactice, in acele patru secunde a fost mai mare ca Barcelona). Sigur ca Becali se pacaleste pina la urma singur, da singur cu copita in sistarul cu lapte, dar face ce vrea pe banii lui, nu? Sigur ca Dan Petrescu trebuie sa fie de-a dreptul tont ca sa plece din liga 1 rusa, daca va ajunge acolo cu Kuban, ca sa vina la Gigi Becali, dar nu vrea probabil nici el sa se strice cu tribul Becali si, pe de alta parte, un loc de munca in rezerva pentru orice eventualitate nu strica.

BB (155 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 11:01

@Adrian. O singura intrebare: la ce echipa a demonstrat Ilie ca e antrenor? Hai sa nu il mai sorcovim: la niciuna. Baiat fin, pictor etc, dar zero ca antrenor!

BOGDAN (5 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 11:08

DOMNULE OVIDIU,SUNT DE ACORD CU CE A SCRIS NEA CAISA,INAINTEA MEA. CRED CA ILIE,ERA ASTEPTAT LA COTITURA.A FACUT GRESEALA,CA NU A SEMNAT UN CONTRACT. ASA ZISII SUPORTERI,CRED CA AU FOST PUSI DE G.B. SA STRIGE,PT A AVEA MOTIV. VA INTREB UN LUCRU: DACA STEAUA CASTIGA ACEST MECI,CE FACEAU CONTESTATARII LUI ILIE, CAND EI AU STRIGAT TOT TIMPUL IMPOTRIVA LUI? REVENEAU,SI STRIGAU CA A FOST O GLUMA,SAU RECUNOSTEAU CA AU FOST PUSI SA FACA ASTA? CRED CA ASTEPTAU PANA LA MECIUL CU OTELUL,CAND SIGUR VOR PIERDE. DACA SE INTAMPLA ACEST LUCRU,CE VOR FACE?STRIGA SI IMPOTRIVA LUI EDY? E O CONSPIRATIE PUSA LA CALE DE becali CU SUSTINATORII LUI 666,CARE NU L-AU VRUT PE ILIE DE LA INCEPUTUL MANDATULUI.ORI ACESTIA,NU SE POT NUMI SUPORTERI ADEVARATI.S-A VAZUT CA CEI CARE TIPAU ERAU DOAR PROVINCIALI,SI NEGRI (nu de suparare),NASCUTI DIN GRESELI GENETICE,CAND ILIE,ADUCEA FAIMA STELEI,SI NATIONALEI. CU RESPECT,UN SUSTINATOR AL ECHIPEI-STEAUA BUCURESTI.

Dragos (250 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 11:19

Beeei, unii chiar ati luat-o razna! Adica i-a pus Berbecali pe unii sa strige contra lui Ilie? Multe aiureli mi-ar fi trecut prin minte, dar asta nu!

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 11:54

@ Pentru adevar: Cine a zis că decizia lui Ilie Dumitrescu a fost corectă? Părerea mea e că s-a grăbit, dar era la latitudinea lui să hotărască aşa sau altfel. Nu-mi impun părerea, doar o exprim, iar altcineva poate fi ori nu de acord cu ea. Numai bine.

stresu (57 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 14:58

Nu cu mult timp în urmă, galeria Stelei îi reproşa lui Jiji că umileşte şi jigneşte SIMBOLURILE STELEI şi că schimbă antrenorii mult prea rapid.
Cei care au umilit şi schimbat acum antrenorul Stelei sunt ultraşii, la comanda mascată a AISS.
O Asociaţie menită nu să ajute Steaua ci să distrugă Steaua.

E posibil ca această formaţiune să fi acţionat la impulsul lui Piţurcă (prea au scandat toţi DOAR ÎN ULTIMILE 5 MINUTE)

Aşteptăm comunicatul AISS, poate numesc ei antrenorul + tot tacâmul.

Ruşine HULIGANILOR !

LoL (23 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 15:56

Nea Ovidiu il cunoastem toti pe Becali … dupa stilul in care a dat declaratii dupa ce Ilie si-a dat demisia este clar ca il dadea afara. Ilie stia asta si a preferat sa spuna ca pleaca pentru ca nu este dorit de fani … Omul a preferat sa plece decat sa fie dat afara …

Expertul (5 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 16:30

Fiecare are opinia lui, pe care o sustine cu tarie pana isi da seama ca greseste. Eu nu sunt de parerea dvs, d-le Ioanitoaia, dar nu zic ca nu ati avea dreptate, in mod principial. Concret, becali a rasuflat usurat cand, dupa divortul de Piturca, a gasit imediat alt antrenor. Si a mai rasuflat usurat ca n-a cerut bani, ca nu a solicitat acceptarea unei clauze pentru cazul intreruperii colaborarii inainte de termen. De la inceput aceasta intelegere dintre cei doi nu a fost in regula: ce fel de om de afaceri e acela care accepta prestatii gratuite? Este asta un semn relevant al avaritiei?(si daca ne gandim cati jucatori si antrenori, plecati din ghencea, au reclamat neplata unor drepturi contractuale salariale, zgarcenia pare fi unul din motive). Sau, ce fel de antrenor e cel care vine pe gratis sa antreneze o echipa? Stiu ca in comert exista practica preturilor promotionale si chiar a oferirii gratuite a unui serviciu pe o durata limitata de timp, cu conditia contractarii ulterioare la pretul pietii. Dar nu cred ca fotbalul poate fi incadrat in randul acestor prestari de servicii. Si acum, mai e un aspect: desi suporterii sunt foarte importanti pentru o echipa, antrenorul are contract(intelegere) cu patronul si nu cu suporterii, deci acestia nu ar trebui sa constituie factorul determinant. Cred ca becali a realizat ca ilie nu va fi atat de maleabil pe cat lasa sa se inteleaga, in sensul ca era dispus la dezbateri comune, iar orgoliul lui ce da peste bord, n-a mai suportat si i-a asmutit pe oamenii lui sa-l fluiere si sa-i ceara demisia. Uitandu-se sa vada cine sunt cei care ii cer sa plece, Ilie a inteles ca patronul nu poate trece cu vederea insubordonarea lui(asezarea lui Brandan in stanga). Si i-a luat-o inainte lui becali: decat sa fie demis, cu tot circul pe care il face in aceste imprejurari patronul din pipera, a preferat sa anunte el despartirea. Nu cred ca a fost las: a fost poate doar prea optimist cand s-a inhamat la o treaba unde s-au impotmolit antrenori mai versati decat el. Daca patronul nu-si cunoaste fisa postului, e clar ca treburile nu vor merge bine: fiecare antrenor ar trebui sa aiba un anumit prag peste care sa nu poata trece patronul. Dar atunci cand patronul este la pamant si cu educatia si cu buna crestere (sau cei 7 ani de acasa), e greu sa reziste un antrenor. Chiar ma intreb de ce nu-si ia licenta de antrenor si atunci i-ar fi foarte usor: angajeaza doar un baiat care sa-i alerge, conducerea antrenamentelor le-ar conduce prin sms-uri, iar la meciuri ar sta in loja ca deh, de sus se vede mai bine… Nici acum nu intelege patronul ca e greu sa pui pe picioare o echipa in conditiile in care 20 dintre jucatorii din lot sunt noi. Asta dovedeste cat se pricepe la fotbal. Iar procedeul de a cere sfaturi unor terti, dinafara staff-ului tau tehnic, pentru a-l combate pe antrenorul propriu ce dovedeste oare? Nu cumva, prostie cat incape????

Luciano (1 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 17:20

Ilie e prea fin pt cei cativa hooliganii din tribune sau Jiji. Degeaba mergem prin Europa si vedem suporteri adevarati pt ca in fotbal ca si in alte domenii nu invatam nimic.
Ilie a primit mai multe laude in 2 ore in Anglia decat in cateva luni in Europa. Singurul cu ceva moralitate care nu s-a pus in gura cu Jiji sau cu o parte din suporteri.
Poate Jiji ar trebui sa antreneze pana in Noiembrie cand poate veni Dan Petrescu pt ca sa se lecuiasca de ‘antrenorat’. Stiti cum se spune : ….noroc sa ai!’
Au mai facut-o si altii (patronul de la Sunderland) dar din pacate au retrogadat echipa.
Dan Petrescu este destul de asemanator cu Ilie si nu stiu cat o sa-l suporte pe Jiji dar poate face performanta daca e lasat in pace.
Mult succes Ilie!

eu (12 comentarii)  •  22 septembrie 2010, 18:01

nu stiu dom’le cum de-si gaseste becali tot timpul antrenori…si de astia cu nume sonore…eu cred ca astia vin la steaua crezand ca pot schimba ceva….pe ilie de ce l-a mancat?atata timp cat e becali acolo vor fi numai scandaluri si deceptii…a schimbat jucatori,antrenori,presedinti si tot nu-i bine…ce-ar fi sa se schimbe si pe el…poate el e marul stricat din lada… oarecand o sa scapam de acest scaraotchi…si atunci,domnule ioanitoaia,poate vei scrie si altceva…

Liviu (2 comentarii)  •  23 septembrie 2010, 2:12

Cu toate ca Jiji e greu de acceptat si in 90% badaran, el are un simt al prosperitatii. Da bani pentru a vedea spectacol.
In mintea lui totul e logic si progresist, dar pana la calitatea ce si-o imagineaza, el o face o galagia inculturii e care nu a incercat sa si-o rafineze.
Atentie: Nu difera foarte mult de majoritatea oamenilor ce „baga bani” – din alte parti de lume. Eu il admir, dar nu il ascult!

Comentează