Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Mandorlini, ce gentleman!

Ce-a păţit Andone la Cluj în toamna lui 2008, cînd n-a prins nici măcar un meci de Champions League, i s-a întîmplat deunăzi şi lui Mandorlini. Demis chiar în ajunul partidei de diseară cu Basel, acesta s-a enervat. Oarecum pe […]

marți, 14 septembrie 2010, 5:51

Ce-a păţit Andone la Cluj în toamna lui 2008, cînd n-a prins nici măcar un meci de Champions League, i s-a întîmplat deunăzi şi lui Mandorlini. Demis chiar în ajunul partidei de diseară cu Basel, acesta s-a enervat. Oarecum pe bună dreptate.

El uită însă un lucru esenţial: că pe un antrenor, indiferent de realizările mai vechi, îl ţin pe bancă rezultatele, ­NUMAI REZULTATELE. Cum CFR se află doar pe poziţia a 12-a în Liga I, cu 8 puncte din 21, şefii clubului au decis că echipei îi trebuie un şoc şi i-au arătat uşa italianului. Care avea motive să se supere, dar nu şi dreptul să jignească.

Fără să mă număr printre avocaţii lui Paszkany şi Mureşan, m-a surprins şi de­-ranjat agresivitatea lui Mandorlini. So­co­-tind că a cîştigat sezonul ­trecut titlul, Cupa şi Supercupa, îi înţeleg dezamăgirea, nu însă şi LIPSA DE MANIERE. Tocmai de-oarece, într-un interviu încredinţat Evenimentului Zilei, invocă proverbul conform căruia “gentlemanii se nasc, nu se formează”, credeam că va reacţiona alt­fel.

M-am înşelat. Italianul îi acuză pe conducătorii CFR-ului că “au acţionat ca nişte hoţi şi ca nişte trădători”, ba şi adaugă că “nu mai e nimic tentant pentru mine în fotbalul din România” ­Păstrează tonul mînios şi în Gazzetta dello Sport, “am primit o lovitură josnică, incorectă şi premeditată”, apoi precizează că “abia aştept să antrenez din nou în Italia”.

Treaba lui, să aibă noroc şi să-şi găsească repede un alt contract. Atît că, să mă ierte!, înainte de a lucra din 14 noiembrie 2009 în 12 septembrie 2010 la CFR, ce mare brînză a făcut în ţara sa? Pe parcursul a 16 ani de carieră, a ac­tivat mai mult în eȘALOANELE INFERIOARE, inclusiv în Serie D, din care a retro­gradat cu Mazanese! A ajuns cu un singur prilej în Serie A, la Siena, dar a fost destituit, în 2007, după cîteva săptămîni!

Nu urmăresc să-i minimalizez ­meritele, unele incontestabile. În măsura în care a ajutat formaţia ardeleană, şi a ­ajutat-o, nici aceasta nu i-a rămas datoare. Dimpotrivă, Mandorlini şi-a făurit UN NUME la Cluj. A sosit anonim şi a plecat cineva, cu CV. Asemenea altor tehnicieni străini ­care şi-au început ucenicia aici pentru ca, ajungînd cunoscuţi, nu numai să ne dea lecţii, ci şi să ne privească de sus, să ne ia peste picior! Legat de asta, l-aș întreba pe Mandorlini de ce, o dată mazilit de Siena, nu s-a declarat la fel de dezgustat şi n-a spus că nu va mai antrena niciodată în Italia?!

În furia lui, Mandorlini a mai uitat ­ceva. Că într-o Românie lovită de criză şi de şomaj, el a încasat în 10 luni, calculînd şi bonusul pentru cucerirea titlului, circa 460.000 de euro, adică PESTE 1.500 DE EURO PE ZI. Ca atare, ţîfna lui se justifică şi mai puţin. De fapt, nu se justifică.

Comentarii (49)Adaugă comentariu

adi (180 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 18:06

Pe Mandorlini il doare ca nu poate antrena in UCL, cred ca a si pus suflet in aceasta echipa si in munca lui. Dar, astfel de momente neplacute exista in viata fiecaruia, si trebuie sa trecem peste ele. Mersi Mandorlini pentru tot ce ai facut la Cluj ! Succes Sorinaccio mai departe !

adrian_237 (17 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 18:45

a fost cel mai slab antrenor pe care l-a avut cfr-ul in ultimii ani!I-a castigat conducerea campionatul trecut,desi avea cel mai bun lot,de departe.

Andrei Apetroae (3 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 18:47

Domule Ioanitoaia,
Nu inteleg de ce le luati apararea conducatorilor de cluburi din Romania ?! Atitudinea dumnealor este departe de a fi civilizata ori logica. Nimeni nu gandeste la noi in perspectiva, toti asteapta rezultate de azi pe maine. Or asta e imposibil. Cum iti asterni asa dormi. Iar Liga I e extrem de „neglijent” asternuta.
Cu stima…

adriani (10 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 18:57

Oarecum de inteles supararea italianului care a fost demis inaintea UCL. Oare sa nu fi auzit de Ando cand a venit la Cluj ?!?!

marian (160 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 18:58

greu cu documentarea asta … cfr-ul joaca maine, mr. ioanitoaia.

Leon (25 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 19:08

Articolul nr. 2 din seria: Sus ai nostri, jos ai lor.
Cum experientele exotice ale unor antrenori straini in Romania se inmultesc, se va intoarce fotbalul romanesc cit de curind la morisca antrenorilor romani. Peste citiva ani, Rednic va fi la al cincilea mandat la Dinamo, Piturca la al patrulea la Steaua, micul Lucescu va pastori a nspea oara Rapidul and so on.

Stefan Cel Mic (5 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 19:12

Trebuie sa ne invatam sa facem contracte! Basta…
Orice antrenor care profeseaza in Romania trebuie sa aiba clauza de destituire indiferent de performantele echipei. Asa ca daca vrei sa scapi de el, dai banul si servus. Clauzele de destituire pot fi oricat 50.000 pana la 1.000.000 sau chiar mai mult in functie de negocierile patron-antrenor. Te saturi de el ii dai banii si pa! Vedeti ce a patit nenea Porumboiu! Credeti ca mai pune el clauze de reziliere care sa nu-i convina? Nu!
Daca toti antrenorii ar proceda precum Caro, fotbalul ar fi mult mai decent si ai vedea 1-2 antrenori schimbati pe durata unui an competitional. Nu suna asta bine, a normalitate? Eu cel putin asa vad lucrurile astea…

Superman (1 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 19:15

Incredibil! Ceva de bine despre CFR din partea lui Ovidiu Ioanitoaia! O sa zgariu o dunga cu cutitul pe usa de la intrare. Cand o sa am doua zgarieturi voi trimite flori la Bucuresti „in att. GSP, pentru O. Ioanitoaia”.

zorro (5 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 19:22

Ca om, mi-e mila de el; ca fan insa al CFR-ului, nu stiu de ce a durat atat pana sa-l demita! Hai ca unul doi, hai trei jucatori trec printr-o criza de forma sportiva, dar a cerut si a primit niste jucatori, care sunt sub nivelul celor de anul trecut ! Lipsa de rezultate si de viziune l-a indepartat de echipa si nu in ultimul rand, lipsa de tact in formarea tinerilor jucatori (vezi Bud ) !
Oricum, multumim si bafta in viata, signore !

toto (1 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 19:24

nu este mandorlini de cfr…sorin cartu e mult peste el,mandorlini nu joaca nimic!si ionut popa e mai potrivit decat el…

Oby (33 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 19:26

Mandorlini si-a pus multe sperante in a fi antrenor la meciuri de CL. Ar fi fost un mare plus pe CV-ul lui. Insa jocul CFR-ului a parut cel mai slab organizat sub bagheta lui, cu toate ca lotul a fost de departe cel mai valoros din tara. Campionatul trecut s-a castigat doar cu interventia conducerii, asa ca dupa esecurile si umilintele din campionatul actual, schimbarea lui ar trebui sa-i trezeasca si pe jucatori. E cu 2 taisuri oricum, chiar cu cateva zile inainte de primul meci din CL…

the special none (1 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 19:43

omul e suparat,iar la suparare spui multe…nu fiti atat de drastic. a avut oportunitatea de juca impotriva romei in liga, a visat la asta si a fost trezit brutal…sa ne punem in locul lui. sigur, el e primul vinovat, dar nu judecam motivele demisiei, ci reactia, care-i omeneasca.

Alex (53 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 19:45

Nu l-am injurat niciodata pe Mandorlini. Dimpotriva! Chiar daca nu mi-a placut cum juca echipa. Dar e ciudat ca, doar cu cateva zile in urma toata lumea il critica din rasputeri pe italian, iar acum toti ii plang de mila!!! Nu e placut sa fii indepartat inaintea debutului in Liga Campionilor. Dar interesele clubului nu tin cont de sentimente. CFR Cluj chiar nu a jucat nimic in acest campionat!!! Si, s-a chinuit si in primavara, dar a avut noroc cu rateurile celorlalti. Cat despre declaratiile din EvZ… aia sunt specialisti in inventii, minciuni si nu pot fi luate in serios.

BB (155 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 19:48

@mariane, cred ca aceasta chestie s-a explicat aici de o mie de ori si a priceput-o si Gaga: articolul dlui Ioanitoaia va aparea in editia de maine, de miercuri, a Gazetei, deci formularea diseara e corecta. Asa ca in locul unei ironii gratuite, baga la cap sai taci.

Gyuri (53 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 19:49

Sunt un fan Andone de cand era junior. Dar si in cazul lui, echipa juca la fel de prost si schimbarea se impunea!! Chiar daca, sentimental, eram alaturi de el. Sper sa pateasca si Cartu la fel ca Ando si Mandorlini!!! Sa ia campionatul, Cupa si Supercupa si, inaintea viitoarei editii de Liga Campionilor, sa fie schimbat!!!

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 19:57

Domnule Andrei Apetroae,

În principiu, aveţi dreptate. În realitate însă, nu. Priviţi ce se întîmplă pretutindeni, inclusiv în campionatele din ţările aşa-zis civilizate, cu fotbal net peste al nostru. Astăzi, nimeni nu mai are răbdare, iar schimbarea antrenorilor a devenit o lege nescrisă. Nu cea mai bună, dar singura care funcţionează.

Cu stimă.

teo (36 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 20:08

au articol bun. pacat ca a fost stricat de ultimul paragraf. a fost platit conform contractului. si in alte tari mult mai bogate raportul dinte salariul mediu si primele antrenorilor este aceeasi discrepanta

Claudiu (343 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 20:10

Eu v-as intreba asa: mult laudatii antrenori straini, platiti generos, sunt mai buni decat cei romani? La CFR si la Vaslui, unde sunt multi jucatori straini, mai e de inteles, dar la celelalte echipe? A daca ar veni superscule gen Ferguson sau Mourinho as mai zice, dar toate inventiile astea mai bine ar sta acasa si nu ne-ar mai lua de prosti. Sunt cu totul de acord cu Nea Ovi.

Disco4ever (3 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 20:13

Dacă un antrenor de Serie D ia toate trofeele în România, cu atât mai rău pentru România, dar el n-are de ce să se ruşineze.
Iar după ce câştigi tot ce se poate câştiga, e imposibil să fii tolerant cu cei care te dau afară chiar înaintea debutului în Liga Campionilor.
Banii pe care i-a primit Mandorlini sunt meritaţi. Răzvan Lucescu a luat tot atât la Braşov, dar n-a avut altă performanţă decât promovarea. Nimeni nu i-a reproşat salariul.
”Trădare” e un termen justificat. Cu două zile înainte, patronul afirmase răspicat (şi mincinos) că Mandorlini rămâne cel puţin până la meciul cu Basel. După care i-a băgat cuţitul în spate.
Orice s-ar zice, în Italia nu se face aşa. Degeaba ne supărăm când spun unii despre noi: Ce să-i faci, nişte ******i! (E adevărat că Paszkany nu e român.)

fanulumocanu (85 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 20:55

acum cateva saptamani , de ziua lui, multumea fotbalului romanesc si romaniei pentru ce i-a dat…. se schimba oamenii, se inmoaie caracterele…
despre conducatorii nostrii nu pot sa zic ca se trag,nu din traian si decebal, nu din traian basescu ci din maria sa gigi I-ul

Dragos Mihai Trestioreanu (7 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 20:56

Domnule Ioanitoaia, aveti dreptate. E corect ca un antrenor sa sufere daca nu are rezultate si sa fie, in consecinta, demis. Cazul de fata al lui Andrea Mandorlini. Dar la jucatori nu functioneaza aceeasi regula?! Chiar crede cineva ca o echipa intreaga a jucat infect in acest campionat – nici in cel trecut nu a rupt chiar gura targului, decat uneori! – numai din cauza lui Mandorlini? Chiar crede cineva ca Bud ar fi „perforat” 100% portile lui Basel, Roma sau Bayern si a gresit Mandorlini lasandu-l pe dinafara? Se vorbeste despre cel mai bun lot din Romania, la CFR! Dinamo zice ca are cel mai bun atac, Steaua – cea mai buna echipa, Vasluiul e galactic… Oare, mai retrogradeaza cineva, la finele acestui campionat?! Nu, in fotbalul romanesc nu exista deloc progres, de la un la altul. Se iau trofee si se viseaza, apoi, imediat, la contracte mai bune, in alte tari. Nu numai romanii viseaza la asa ceva! De aici si justificarea de ce nu joaca mai nimic CFR, in acest sezon! Acum, o fi fost Mandorlini de vina, dar Iuliu Muresan, nu?! Paszkany Arpad nu e niciodata, fiindca aduce banii. Nu-i da, stati linistiti! E clar, in Romania, o minune nu tine prea mult. Nici chiar trei zile, dar nici cu mult mai mult! Altfel, as pune pariu ca nu vom mai avea parte de antrenori italieni, in Liga I, multi ani de acum incolo. A revenit vremea ca un tehnician era numit mai ales la recomandarea unui conducator din Ardeal! Va fi bine, va fi rau? Vom vedea ca nu vom mai avea ce… vedea din Romania, la o echip[ ma refer, in grupele Champions League!

sorinaccio (25 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 21:02

D-le Ioanitoaia, nu sunt de acord cu dvs. Chiar deloc! Exista o singura campioana si vreo 7 echipe care declara ca vor titlul si investesc pe masura. Dupa logica asta la fiecare 7 etape sase echipe trebuie sa schimbe antrenorul! Cand iei titlul, cupa si supercupa in zece luni cred ca meriti sa ramai macar pentru liga. Pe dvs daca v-ar schimba patronii de fiecare data cand scade tirajul sau ratingul cu juma de punct, cum v-ati simti?

Barcauanquenobi (1 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 21:03

Salut!

alexandru_clujean (2 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 22:14

Domnul Mandorlini si-a pus in vitrina caracterul inca de pe cind pierdea cu… (am pierdut sirul infringerilor KVSC-ului din Cluj) si declara ca „Domnul Iuliu Muresan a avut dreptate…”. Adica a facut ORICE numai sa mai pupe niste euroi pentru rezultate pentru care el este responsabil in masura neglijabila. Cirtu e agresiv, rau, ii doresc succes DUPA meciul cu superba „U” Cluj.

daniel (1 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 22:44

Oare l-au facut anumiti jucatori puternic „animati” de
d-l. presedinte Muresan?

Craiovean (35 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 22:52

Prin Craiova urlau unii la usile corturilor intinse in centrul orasului cum ca nu conteaza ca Solomon a furat, pt ca a si facut ceva pt oras si nu merita sa fie inchis. Parerea mea este ca pentru ce a facut bun sa il premiem, iar pentru ca a furat sa il arestam. La fel si cu Mandorlini, la fel si la mine la servici ; cat sunt bun, iau salariu si prime, cand nu, imi arata sefii usa. Pai de ce sa ma tina ? In amintirea vremurilor cand eram productiv ? Am primit salariu pt acele momente. S-au achitat. Ala e salariul pe care o „firma de fotbal” il are alocat , darpt el trebuie anumite rezultate … in prezent, nu in trecut. O seara buna

Hasbe (15 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 23:59

Mandorlini a incasat exact suma negociata cu patronul CFR-ului si prevazuta in contract!

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  15 septembrie 2010, 0:07

Nu mi-a placut niciodata Mandorlini ca antrenor. A impus echipei un joc meschin, minimalist, la 1-0 si a avut noroc cu conducatorii clubului care i-au facilitat calea spre acele trofee, obtinute s-a vazut cum. Nici atunci, nici acum echipa nu joaca, doar ca CFR TREBUIA sa iasa campioana. Asa cum s-a vorbit despre „nemeritele” lui Andone in castigarea cupei si campionatului acum 2 ani, asa si in cazul lui Mandorlini. S-a spus atunci ca Andone n-are de fapt nici un merit, ca multe meciuri au fost castigate in afara etc si ca Andone n-ar trebui sa fie prea suparat. Probabil e aceeasi situatie. Repet, Mandorlini n-are merite la aceste titluri, el a beneficiat de o conjunctura, si-a luat banii, ar trebui sa fie multumit. E frustrant sa nu antrenezi nici macar un meci in LC dar asa a patit-o si Andone. Bine macar ca acum au pus un antrenor roman, ca si cu astia straini ne-am cam lamurit.

guizmo (1 comentarii)  •  15 septembrie 2010, 0:08

ce am de spus ca cartu nu va apuca returul parerea mea nu e potrivit epntru cfr nici o data nu mi-a fost simpatic,cred ca mai bine mai asteptau putin il lasau pe mandorlini pana aduceau un antrenor potrivit pentru cfr ,cartu nu e pentru cfr

novac (10 comentarii)  •  15 septembrie 2010, 0:47

adevarul ca cfr-ul a luat cam dubios campionatul…adica nu avea nevoie de antrenor.
acum ca sunt in liga , e adevarat. au nevoie de un antrenor:)))

Ilie (369 comentarii)  •  15 septembrie 2010, 0:56

Dl Ioanitoaia, a propo de raspunul dvs lui Andrei Apetroae : si dvs aveti dretate, in realitate insa nu. Si in tarile civilizate de intimpla la fel, dar aici intervin nuantele. Genul de nuanta intre abilitate si mitocanie.

canad ptr dl Ioanitoaia (57 comentarii)  •  15 septembrie 2010, 1:05

Iata-ne in sfarsit de aceeasi parte a baricadei( a cfr-ului), unde nu credeam ca vom fi vreodata. Iar pt cei ce nu inteleg ceea ce spuneti, sa-si faca o echipa, sa plateasca antrenorul sa-i duca in primul an in CL si in al doilea sa-i retrogradeze(mai pe scurt sau „bottom line”) si atunci mai discutam.
Sa nu mai vorbim de CV, faima si banii castigati.
Domnu Ioanitoaia
Hai CFR,Steaua si U … Craiova!!!!

zooropa (2 comentarii)  •  15 septembrie 2010, 8:21

Dle Ioanitoaia, daca Mandorlini nu avea iesiri tipic romanesti dupa schimbare oare ce scriati de decizia lui Muresan si Paszkany?

vasglo (208 comentarii)  •  15 septembrie 2010, 9:16

Domnule Ioanitoaia,

Cu tot respectul, dar nu pot fi de acord cu dvs. Reactia lui Mandorlini (“au acţionat ca nişte hoţi şi ca nişte trădători”,.. “am primit o lovitură josnică, incorectă şi premeditată”) este reactia normala, a unui om care sufera o nedreptate evidenta, din partea unui patron cinic si fara scrupule. Ne place, nu ne place, Mandorlini este antrenorul care a calificat CFR-ul in Liga Campionilor si, CU ORICE RISC, merita sa joace macar un meci in aceasta competitie. Paskany, daca era „patronul ideal”, ridicat in slavi de presa sportiva si opusul „celebrului Oier”, ii dadea aceasta sansa. Eliminarea lui Mandorlini cu numai 3 zile inaintea primului joc din LC este profund nedreapta si josnica. Putea fi dat afara imediat dupa meci, daca rezultatul era negativ sau isi putea salva mandatul la Cluj, in cazul unei victorii; era ultima lui sansa, pe care Paskany era dator sa i-o dea. Ce conteaza mai mult in opinia dvs, trei puncte iluzorii in grupele LC, sau onoarea de a fi OM?

vasglo (208 comentarii)  •  15 septembrie 2010, 9:29

P.S.

Dvs., personal, credeti ca Becali ar fi procedat la fel cu antrenorul care i-a calificat echipa in Champions League?..

ahuramazda (3 comentarii)  •  15 septembrie 2010, 9:40

Pornind de la reactia lui Mandorlini putem spune doar atat: Nu se face. Ai primit un nume, un cv si ai dat in schimb CE? Injurii??? de ce de la Siena nu a tunat si a fulgerat astfel cum a facut-o la Cluj? Simplu: pentru ca era desfintat de ITALIENI. Si el este italian, nuuuuu? Dar venind in Romania si-a psutut permite ca atunci cand nu a mai avut rezultate si in consecinta a fost demis sa improaste cu noroi. Daca nu ai cei sapte ani de acasa, ce poti spune? Este simplu sa improsti cu noroi atunci cand incompetenta totala si absoluta iti este scoasa in videnta pentru un singur motiv: NU MAI AI AJUTOR DE LA ARBITRI. Cate puncte a castigat CFR-ul cu arbitrajul anul trecut? Dati-le jos si mai este CFR campioana? Cum a plecat CFR-ul in prima etapa de la Craiova??? Alexandru Tudor stie… Deci sfatul meu este urmatorul: Nu comentati ca a facut ceva la Cluj… ganditi loic si rectionati astfel cum este normal sa reactionati… Nu luand apararea unuia ca Mandorlini.
PS: Negociind la un moment dat cu un patron italian, acesta s-a enervat pentru ca imi protejam interesele mele si ale societatii pe care o reprezentam in acea negociere, spunand citez: Cu niste rahati ca romanii nu merita sa faci afaceri. iesirea lui Mandorlini dupa cea a lui Bergodi m-a consvins de caracterul infect al italienilor… Deci comentarii Gogule?

Campioana CFR (2 comentarii)  •  15 septembrie 2010, 10:03

In sfarsit am vazut un articol bun si nu anti-CFR!…

vasglo (208 comentarii)  •  15 septembrie 2010, 10:21

@ ahuramazda

„NU MAI AI AJUTOR DE LA ARBITRI. Cate puncte a castigat CFR-ul cu arbitrajul anul trecut? Dati-le jos si mai este CFR campioana? Cum a plecat CFR-ul in prima etapa de la Craiova??? Alexandru Tudor stie…”

Esti cumva un apropiat al CFR-ului si ai citat din motivatia oficiala a lui Paskany pentru demiterea lui Madorlini? :))

victor (4 comentarii)  •  15 septembrie 2010, 10:25

Sunt deacord cu cele scrise de d-l ioanitoaia,total nelalocul lor declaratiile lui mandorlini: eu cred ca daca mutarea ar fi fost premeditata l-ar fi schimbat inainte de pauza de 2 saptamani pentru ca noul tehnician sa aiba timp sa-si cunoasca echipa dar nu l-au schimbat sperand ca dupa pauza echipa isi va reveni.Cum puteau sa debuteze in CL cand cu rapidul nu au fost in stare sa traga un sut pe poarta,ce putea sa mai schimbe mandorlini in 4 zile daca nu a reusit sa schimbe nimic in 2 saptamani.Daca era premeditata nu cred ca iar mai fi adus pe sforzini si de zerbi.Sincer daca eram in locul conducerii cfr-ului procedam la fel.Nu pti pastra un angajat pe motive sentimentale cand esti costient ca toata firma se duce spre faliment.

Ferry (2 comentarii)  •  15 septembrie 2010, 10:27

Ca suporter al CFR-ului, demiterea lui Mandorlini si articolul lui Ioanitoaia ma bucura la fel. Credeam ca Ioanitoaia ne dusmaneste si recunosc ca m-am inselat. Ori poate e incantat doar ca a fost adus Cirtu, un oltean de-al lui.

marian (45 comentarii)  •  15 septembrie 2010, 10:34

a avut dreptate cand a spus ca sunt tradatori domnule .luati toate declaratiile date de patron si muresan dupa meciul cu rapid in care declarau ca ei sunt altfel de oameni si nu au de ce sa-l dea afara iar pe la spate lucrau la indepartarea lui.iar referitor la banii castigati nu e prost cine cere ci ala care-i da(aici intra si porumboiu).iar cu alegerea lui cartu de un lucru suntem aproape siguri:cfr nu va retrograda .

Razvan (1 comentarii)  •  15 septembrie 2010, 11:17

Foarte adevarat ce spune domnul Ioanitoaia.
Articol pertinent, interesant, la obiect.. l-am citit
cu placere.
Asa e cu strainezii.. se dau rotunzi de parca noi
romanii am fi niste desculti din lumea a Va.
Banii nostri insa sunt atractivi.. asadar atata timp cat isi incaseaza drepturile contractuale nu ar trebui sa mai comenteze.
Personal l-as da in judecata, pentru denigrarea imaginii clubului.
Insa patronii CFR arata ca sunt eleganti si profesionisti si nu pleaca urechea la gargara lui Mandolina.

DD (76 comentarii)  •  15 septembrie 2010, 11:35

Mandorlini a patit exact ca Andone ! Clar ! Muresan si Paszkany stiu ca nu sunt meritele lui Mandorlini la castigarea campionatului,cupei si supercupei (de fapt supercupa nu trebuia jucata,din moment ce una echipa a castigat si cupa si campionatul, dar deh tre sa aiba cfr trofee multe)…..si in ideea asta l-a schimbat ! Era clar, la cum juca cfr-ul si sezonul trecut si acum !

Whatever…..

adrian C (4 comentarii)  •  15 septembrie 2010, 11:55

Atunci cand nu poti justifica o mana de esecuri la inceput de stagiune cu o echipa de Champions League,cel mai simplu e sa arunci un pumn de noroi.Italienii sunt orice dar nu gentlemani.Mando(r)lini,asa cum bine remarca Ioanitoia a venit diletant si a plecat profesionist.Macar un „grazie”aruncat la buza avionului din gura celui care a venit cu o foaie alba si a plecat cu un CV in toata regula.

ahuramazda (3 comentarii)  •  15 septembrie 2010, 12:16

@vasglo
Nu sunt cfr-ist. Sunt doar un sustinator al jocului de fotbal. Ma mir ca nu a remarcat nimeni greselile ortografice facute, sa imi transmita ca pe viitor sa mai pun mana pe gramatica limbii romane. Trecand peste acest aspect: Un articol bun al d-lui Ioanitoaia (de altfel in nota d-niei sale), si o concluzie pertinenta (din pacate, precum am spus si anterior, eu am ajuns la aceasta concluzie pe propria-mi piele).
Am incercat in comentariul meu sa fiu cat mai obiectiv, si nu stiu cat am reusit, insa precum a scos in evidenta si d-nul Ioanitoaia sa nu uitam un aspect: Mandorlini a venit cu o foaie alba si a plecat cu un CV (astfel cum remarcau si altii aici). Nu este o atitudine normala pentru o persoana care se pretinde a fi un ‘gentleman’ ca ulterior momentului completarii cv-ului sa aduca injurii celor care l-au ajutat sa si-l faca. Referitor la declaratia lui Arpad Paszkany: nici macar nu o cunosteam. Si sa nu uitam un amanunt important: CFR nu juca fotbal si avea nevoie de un soc… suferind astfel un soc (soc pe care probabil d-nul Mandorlini nu l-a digerat prea bine). Ce se intampla daca spunea mai simplu: Am hotarat ca in acest moment drumurile noastre (ale lui si ale CFR-ului) nu mai sunt compatibile si de comun acord am hotarat despartirea. Era prea greu, sau de fapt era o fraza de bun simt pe care ‘gentlemenii’ nu o cunosc in propriul vocabular. Era un simplu loc de buna ziua, sau ma insel?
Si apropo care sunt marile nume venite sa sparga gura targului in Romania? Sper ca soc-ul suferit de CFR sa se vada diseara, cand sper sa ma pot bucura de o victorie a unei echipe romanesti in Champions League. Bafta CFR iar pentru maine bafta Steaua. Avem nevoie de puncte si trebuie sa fim macar acum romani.
PS: Tot pentru vasglo: sunt brasovean iar echipa mea de suflet a fost, este si va fi intotdeauna Universitatea Craiova de cand nationala era construita pe scheletul acestei formatii, formatie care insa avea interzis la campionat si cupa in acele vremuri (probabil prietenii stiu de ce). Il respect pe Alexandru Tudor si il consider un arbitru foarte bun, dar totusi in ultima vreme, in campionatul romanesc a stricat prea multe meciuri si este pacat totusi (opinia mea).
In rest bafta si succes tuturor.

dan.f (33 comentarii)  •  15 septembrie 2010, 12:17

Domnule Ioanitoaia, multumim pentru articol! Ati scris de atatea ori „de rau” despre CFR, incat ajunsesem sa nu va mai citesc editorialele, dar azi am avut o surpriza! 🙂 Mandorlini este un antrenor bun, sa nu uitam defensiva din sezonul trecut si sistemul rotatiei jucatorilor, dar ceva s-a rupt intre el si jucatori… Pana la urma, cred ca e bine ca a fost schimbat, ii multumim pentru ce a facut la acest club, dar ar fi frumos daca ar aprecia si el avantajele experientei de la Cluj, nu doar momentele despartirii. In rest, FORZA CFR in CL!!!

Speedy (57 comentarii)  •  15 septembrie 2010, 13:56

mai ca ii dau dreptate lui Mandorlini in afacerea asta :).
sa ma explic: sigur ca si-a incasat banii si si-a completat cv-ul si, in mod normal, reactia lui nu e justificata. Dar oare un gentlemam ar proceda cum au procedat Arpi si Iulica? Dupa meciul cu Rapid isi declarau sustinerea si dragostea fata de Mandorlini, in timp ce in paralel (sunt convins de asta, rezultatul a venit prea repede ca sa nu fi fost asa) negociau deja cu diversi…printre care si Cartu. Nu era o atitudine mai de gentleman sa spuna „vom analiza si vom decide”? sau sa il lase pana dupa meciul cu Basel, anuntand public chestia asta? puneti-va in situatia lui, ce naiba…d-le Ioanitoaia, v-ati pastra atitudinea de domn (pe care o apreciez si respect, sincer) daca patronul v-ar asigura seara ca merge pa mana dvs in ceea ce priveste…sa zicem formatul unei emisiuni, ca apoi dimineata sa va anunte sec „strange-ti catrafusele ca vine…Tolontan, sa zicem…si nu uita sa ne dai si telefonul de serviciu”. Sunteti foarte sigur ca ati accepta demn?
Dreptatea e pe undeva pe la mijloc, fiti convinsi..iar cuplul Arpi&iulica incearca de ceva timp sa-si faca renume de domni (si, pe langa fauna din fotbalul romanesc chiar le iese), dar dincolo de asta, nu au nimic in comun cu aceasta notiune. Se vede din felul in care reactioneaza la greselile arbitrului (cand sunt pro cfr, sau contra dar castiga – „ei, nu comentam arbitrajul, au fost cateva greseli minore, dar omul e supus greselii”, cand insa sunt contra cfr si pierd urla cat ii tin rarunchii „ne-au furat” – atunci omul nu mai e supus greselii, se pare).
Dragi cfr-isti, erati nemultumiti ca echipa nu juca nimic in ultimele etape? Stati sa vedeti, peste vreo 2 luni o sa va fie dor de stilul spectaculos al lui Mandorlini :)))) si studiati intens conceptul de „autobaza” – o sa va devina foarte familiar.
Altfel: succes CFR diseara si Steaua maine – campionatul romanesc oricum e tacere, dar avem mare nevoie de puncte in Europa.

spectator de fotbal (14 comentarii)  •  15 septembrie 2010, 14:04

Romania nu are rabdare si rezultatele sunt mediocre sa nu spun altfel. Cand o sa intelegem ca o echipa se cladeste in 2-3 ani, atunci o sa avem si noi rezultate! Dar noi investim 10 mil euro si vtrem sa jucam ca Barcelona!! Ce glumeti suntem! Se vorbeste despre destituirea lui Felix Magath ??? Ati auzit asa ceva? Ce rezultate are pana acum? Daca era in RO il prindea primul meci din Liga? Dar acum ca l-a pierdut si si-a luat si o teapa serioasa cu Deac?? Invatati sa aveti rabdare si cu perseverenta poate o sa aveti noroc sa castigati 3 meciuri sa ajungeti in primavara. Altfel comentati aiurea si nu ajungeti nicaieri! Eu unul am renuntat demult sa mai privesc ceva din campionatul intern! Nu se merita, nu ai ce sa vezi, numai mediocritate de sus pana jos! Ne supara adevarul? Rezultatele obtinute o dovedesc, nu avem valoare si nici moralitate. Lumea cinstita fuge de Romania numai cand ne aude numele. De ce oare?

Speedy (57 comentarii)  •  15 septembrie 2010, 15:00

campioana cfr> adica orice articol anti-cfr e prost? 😀
cine nu e cu voi e impotriva voastra?
pai atunci, domnilor ziaristi, nu mai scrieti nimic contra cfr-ului…ar trebui sa va speriati, o sa pierdeti cateva sute de cititori (galeria cfr-ului).

Comentează