Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Despre maniera şmecherească de arbitraj de la Supercupă » Aşchia şi trunchiul

N-am priceput din ce raţiuni s-a disputat Supercupa şi de ce la Cluj, programare în avantajul CFR-ului, dar e bine că s-a jucat. Pentru că s-au strîns în Gruia peste 10.000 de spectatori, cît şi pentru că e­chi­pele au oferit […]

luni, 19 iulie 2010, 5:14

N-am priceput din ce raţiuni s-a disputat Supercupa şi de ce la Cluj, programare în avantajul CFR-ului, dar e bine că s-a jucat. Pentru că s-au strîns în Gruia peste 10.000 de spectatori, cît şi pentru că e­chi­pele au oferit un fotbal de calitate, frumos, alert, atractiv prin echilibru şi prin evoluţia dramatică a scorului.

Campioana a cucerit trofeul, felicitări!, al 7-lea în ultimii 3 ani, însă la fel putea să-l cîştige şi vicecampioana. Combatantele şi-au împărţit perioadele de do­­­­­­­mi­nare, CFR fiind superioară în prima re­­­priză, iar Unirea după aceea. Oricum, organizate şi robuste, ambele formaţii au demonstrat că vor avea un cuvînt greu de spus şi în viitorul sezon, că se vor număra printre protagonistele Ligii I. CFR prin prisma valorii lotului, Unirea graţie unităţii grupului. Dacă noile lor achiziţii n-au rupt gura tîrgului duminică, nici n-au dezamăgit. Cu precădere Kivuvu (în ciuda autogolului) şi Bjelanovici, respectiv P. Marin au dovedit că se poate conta pe ei. Ceilalţi, Hora, Ad. Neaga şi D. Matei, au arătat că le mai trebuie timp pînă să se integreze. Şi ei însă promit.

Din păcate, arbitrajul nu s-a ridicat la nivelul partidei. Pasămite, în ideea modernă de a lăsa meciul mai liber, Marius Avram n-a sancţionat o sumedenie de intrări dure, la intimidare. A greşit într-o direcţie şi în alta, doar că de fiecare dată mai întîi în detrimentul Unirii. De pildă, nu i-a dat cartonaş roşu lui S. Paraschiv şi l-a iertat pe Pădureţu de o tragere grosolană de tricou, numai că era dator să-l fi pedepsit mai devreme pe Culio măcar cu galben şi, obligatoriu, să-l fi eliminat pe G. Mureşan. La 1-1, în prelungiri, mijlo­ca­şul clujean, deja avertizat, a făcut henţ şi a şutat în minge după fluier în aceeaşi fază, neregularităţi flagrante pe care M. Avram le-a trecut inexplicabil cu vederea! Acuzînd vehement prestaţia “centralului” bucureştean, probabil că Mihai Stoica exagerează, căci nu acesta i-a împiedicat pe Maftei et Comp. să transforme loviturile de la 11 metri din final. Sigur are însă mai multă dreptate decît Mandorlini, care s-a grăbit să felicite brigada.

A deranjat şi modul în care Avram s-a străduit să-şi justifice deciziile în faţa jucătorilor, inclusiv pe cele eronate, de parcă interpreta rolul de duhovnic, nu de judecător! Aş numi şmecherească maniera lui de arbitraj, dar ea nu m-a surprins foarte tare ştiind cine e Marius, fiul lui Vasile, trăgătorul de sfori reinstalat deunăzi şef al CCA, conform lui Mircea Sandu, “în lipsa altei soluţii”. În cazul lui Avram junior se verifică proverbul că aş­chia nu sare departe de trunchi. Cîndva corect, Marius începe să calce pe urmele tatălui său şi riscă să se compromită.

Comentarii (92)Adaugă comentariu

Sundance kid (294 comentarii)  •  20 iulie 2010, 5:21

Daca politicul ar transmite un semnal federatiei si ligii ca sa vinda fotbalul romanesc Groenlandei ar face-o fara ezitare , fara remuscari, ca „deh” nu mai avem frontiere in Europa ! Au atita venin astia in ei in ce priveste capitala Romaniei incit ar fi in stare de orice daca i-ar lasa aia de la U’ ! Imi pllac fraierii aia care cred ca Dinamo isi face a treia echipa ! In realitate stiu care e motivul nu are nimic de a face cu fotbalul.

Cristi (4 comentarii)  •  20 iulie 2010, 8:33

Obiectiv articolul, nea Ovi! Mi-a placut. Cu binecuvantarea Nasului si a lui Mitica, fotbalul romanesc va merge in continuare pe targa tinuta doar de la un capat… Adica, cu jucatori resapati si prost management (cluburi, arbitrii), ne vom taragana cu mers in panta, si frana de mana pusa.

antibozgori (1 comentarii)  •  20 iulie 2010, 8:39

si anul asta muresan doneaza la arbitri

DD (76 comentarii)  •  20 iulie 2010, 9:14

Se stia castigatoarea supercupei ! Pai in primul rand ca Cfr a luat cupa=campionat…..supercupa nu ar mai fi trebuit sa se joace ! Asta unu ! Si doi, daca tot s-a jucat, de ce nu s-a jucat pe teren neutru…..Craiova 😀 sau Ghencea 😀 sau pe Dinamo ! Cfr e clar ca e protejata si i se baga trofeee cu japca in propria vitrina !

Oricum Cfr Cluj este ce a fost odata F.C. Scornicesti !

Cfr Cluj = F.C. Scornicesti !

DD (76 comentarii)  •  20 iulie 2010, 9:14

cupa+campionat*

marii (1 comentarii)  •  20 iulie 2010, 9:27

UN NOU INCEPUT IN ARBITRAJ, NU ASA DLE AVRAM?

constantin (2 comentarii)  •  20 iulie 2010, 9:30

Daca fotbalul este asa cum este ,presa este de groaza (nu ma refer la art. prezent) ,ea easte cea care da nastere la scandaluri de tot felul si cand nu are motive le creeaza numai sa fie scandal . Presa aduce in plin plan oameni ca Becali, MMsi toti presedintii sau patroni care se scuipa in public spre bucuria presei ca are ce scrie. toti invoca arbitrajele proaste dar nimic despre calitatea echipei si a jucatorilor care in loc sa jpace se tavalesc pe jos de crezi ca o sa moara sau protesteaza. Daca veti juca bine arbitrii chiar daca sunt incorecti nu va pot face nimic , va anuleaza un gol dati doua si gata!

AlbuSibiu (95 comentarii)  •  20 iulie 2010, 9:58

Da, foarte adevarat. CFR fura cu nerusinare, la fiecare faza. Fiecare pasa e un off-side nesanctionat, fiecare atingere de balon e un hent jalnic. Adevaratii cunoscatori de fotbal din Romania, iata, nu pot fi inselati. Din macar Boc (cel prim-ministru din 2001-2002), teoria conspiratiei si extraterestrii nu pot sa ajute pe CFR din umbra fara a nu fi identificati de bravii nostri „suporteri” de fotbal. Avem fotbal dupa mintea si comportamentul nostru, al fiecaruia. Totusi, GSP-ule, pe cand o analiza pe faze, pe jucatori, a partidelor? Aici fotbalul pare a fi doar un pretext pentru scandal. Campionatul National de Pretexte cred ca poate fi gasit si in alta parte. Urat mod de a face trecerea de la Cupa Mondiala!

forza cfr (4 comentarii)  •  20 iulie 2010, 9:58

arbitraje proaste au fost (inclusiv la CM) si vor mai fi.
Daca ele se impart egal intre combatante intodeauna sunt retinute doar cele ce favorizeaza CFR. Daca ai nostrii nu latra la televizor ca altii sunt considerati ingamfati. Cred ca in staful CFR este nevoie de un meme care sa cante si el in corul *********. In felul asta ne vom integra si noi in peisaj.

anotak (31 comentarii)  •  20 iulie 2010, 10:05

In toata povestea aceasta, egzista un semn de intrebare.Daca arbitrii fac aceste lucruri pentru a fii viora-ntai din teren,sau o fac pentru compensatii materiale,ori la ordin?In cazul primei variante,inseamna ca avem o scoala de arbitraj submediocru si arbitrii pe masura.Daca este vorba de cel de al doilea motiv,atunci,ar fi cazul ca,organele abilitate sa-si faca meseria si sa-i prinda si pe cei care dau si pe cei care primesc.Pana la ora actuala,inafara de „cazul Penescu”,nu a fost dovedit nici un caz de coruptie,iar acest lucru demonstreaza,ori ca cei abilitati sunt incompetenti,ori ca,dupa cum zice fostul militian si actualul sef al LPF,nu egzista coruptie.De acest argument din urma,ma cam indoiesc.

Cristian (14 comentarii)  •  20 iulie 2010, 10:06

Ca mai toti predecesorii mei, afirm cu tarie din ce in ce mai mult (desi imi era simpatica echipa CFR, Muresan se transforma in jiji) ca nu era necesara o supercupa atata vreme cat Clujul a castigat tot in 2010. Chiar seamana cam izbitor in ultima vreme cu FC Scornicesti. Pacat de jocul si cei ce au pus ciolanul la bataie la constructia acestei echipe. Se lasa purtati de val, si isi iau nasul la purtare. S-ar putea sa ii linisteasca CL de anul acesta. Cel putin pe conducatori, mi-ar placea sa ii puna putin cu botul pe labe. Ce sa-i faci… putini se pot abtine cand sunt acolo sus, ramanand modesti. Asta e pretul faimei!!!

xaba (13 comentarii)  •  20 iulie 2010, 10:17

D-le Ioanitoaia, sa va raspund la intrebari:
1. De ce s-a jucat Supercupa? Pentru spectacol. Pentru bucuria fotbalului. Oare nu acesta este scopul fotbalului, sa se joace? FRF si cluburile au incasat niste bani din bilete si drepturi de televizare, iar fanii au „castigat” o partida intre primele doua echipe din sezonul trecut. Care este problema?
2. De ce s-a jucat la Cluj? Principalul obiectiv al FRF este sa aduca fanii pe stadioane (obiectiv declarat de Ionut Lupescu in repetate randuri). Acest obiectiv exclude din start terenul neutru, pentru ca interesul localnicilor fata de meci ar fi mult mai scazut. Iar dintre cele doua competitoare regulamentul indica campioana. Care este problema?
3. Nivelul jocului: un plus evident pentru CFR. Nu stiu cum ati ajuns la concluzia ca Urziceniul a dominat repriza a doua, cand prima faza periculoasa la poarta CFR a venit in minutul 82 (!!!)
4. Arbitrajul: echilibrat. Au fost greseli in ambele directii. Sunteti printre foarte putinii jurnalisti care vorbesc de faptul ca Paraschiv a facut 4 faulturi de galben (a fost sanctionat unul singur), si la Culio era penalti clar, deasemenea neacordat.
5. Concluzie: gargara multa pe marginea arbitrajului care NU A INFLUENTAT rezultatul, acuzatii murdare fara probe. Nimic nou, tipic romanesc.

laur (1 comentarii)  •  20 iulie 2010, 10:46

nu contest ca avram a facut greseli lasand jocul mult prea liber . in mod normal si cfr si unirea ar fi trebuit sa termine jocul in 8, 9 jucatori de camp . cadu , muresan si culio de la cfr dar si paraschiv , p.marin si galamaz ar fi trebuit sa faca dus mai devreme . de aici si pana la criza de isterie (baiatu asta sigur ia ceva „intaritoare” ptr ca are privirea tulbure) a lui mm este mult prea mult . in afara de golul lui marinescu si inca un sut aparata de nuno claro , unirea a jucat ce stie : un fotbal speculativ , „curvesc” , la asteptare . au amplificat caderile si loviturile s-au tavalit si au urlat ca de obicei . el vede meciurile ca pe „play station” doar echipa adversa dar in ograda lui „ioc”. daca kivuvu n-ar fi fost „golgeterul meciului” urziceniul n-ar fi intrat in joc . si ar fi jucat „curveste” pana , cine stie , poate le intra ceva . mm are memoria scurta rau . vorbeste de cfr ca a castigat nemeritat campionatul si uita din nou de ce maniera l-au castigat ei . cu ajutorul arbitrilor straini la meciurile cu dinamo si poli . si cu ajutorul lui razvan lucescu si fc brasov . daca brasovul pierdea „rezonabil” meciurile cu dinamo si timisoara , mm si dan petrescu nu se mai laudau acum cu 8 puncte in cl. de ! e usor sa sa arunci cu pietre in altii uitand ca nici tu nu esti „fecioara maria”.

SS (5 comentarii)  •  20 iulie 2010, 11:01

nea ovidiu ce v-ati irosit timpul sa scrieti despre un meci in care e implicat putregaiul blatist pe nume cfr politic portocaliu cluj , mai bine scriati un art despre echipa clujului U cluj care e sustinuta de 80% din fani fotbalului clujean (oare de ce?) neavand performantele cfr-ului din ultimii ani ,miros si clujenii adevarati despre trofeele mucegaite ale cfr-ului cu 00000000 performante in europa(lanterna rosie in UCL SI EL SI carpa famugustei)…………… de cavani ce ziceti ? merita 20 milioane ?

Lute (3 comentarii)  •  20 iulie 2010, 11:11

In urma acestui meci fotbalul romanesc a castigat enorm prin reprezentantii sai: posturile TV de scandal. Alaturi de jiji, elefantu si mititelu a aparut un mm ca sa mareasca audienta.
Intre noi fie vorba: arbitrajul a fost slab dar n-a influentat rezultatul.

xaba (13 comentarii)  •  20 iulie 2010, 11:43

Pentru SS
„U cluj (…) e sustinuta de 80% din fani fotbalului clujean”
Omule, tu pe ce lume traiesti? La prezentarea lotului U au fost prezenti 2000 de U-isti, iar pe stadionul din Gruia media era de 9482 de spectatori in sezonul trecut. Faptul ca negi realitatea nu va schimba situatia.
PS. Sper ca porecla ta „SS” nu vine de la „SchutzStaffeln”

daniel-torino (12 comentarii)  •  20 iulie 2010, 11:45

avem fotbal dupa chipul si asemanarea conducatorilor fotbalului romanesc.Arbitraje deasemenea.Ne uitam in directia gresita si asta pentru ca nu vrem sa vedem adevarul.Apropoo nici presa nu iese din peisajul asta cu mici exceptii

stresu (14 comentarii)  •  20 iulie 2010, 11:46

pt. XABA

Hai să le mai luăm o data, pe rând:
1. Supercupa s-a jucat datorită influenţei preşedintelui Mureşan la FRF (probabil acolo se simte ca acasă).
Acest meci, de altfel UN ABUZ, dacă tot s-a hotărât disputarea lui, de ce nu a pus faţa în faţa campioana şi finalista cupei ?
Nu cunosc motivul, dar este clar că Mureşan şi-A ALES adversarul (un alt ABUZ).

2. Acest punct este nesimnificativ.
… o remarcă: mi-a sărit în ochi CACOFONIA ta: „…Iar dintre cele două competitoare regulamentul indică campioana…”
Se mai întâmplă…
Şi apropo… CARE REGULAMENT ? regulamentul supercupei ? – există aşa ceva ? / vreu să ştiu nr. aricolului.

3. Aici, în procent de 90% sunt de acord cu tine. CFR a dominat jocul, chiar şi în repriza aII-a, dar… probabil că tu vezi doar meciurile cfr-iştilor.
Stilul Unirii este altul, se lasă, intenţionat dominaţi şi lovesc în plin elan al adversarului. Aşa a fost şi Supercupa. Voi aţi dominat, dar ei meritau să câştige.

4. Arbitrajul echilibrat ?
Şi Băsescu avea o lozincă ” SĂ TRĂIŢI BINE „.
Paraschiv ar fi trebuit eliminat după ce Culio ar fi fost, mai întâi el eliminat, după ce l-a făcut preş pe Neaga.
Dar, de eliminarea lui Mureşan din min. 93, la scorul de 1-1 de ce nu ainteşti ?
Aici a fost vicierea de rezultat.
Cu om în plus în prelungiri, mai ales că Unirea a marcat apoi şi a făcut 2 – 1, nu-i mai egalaţi voi NICIODATĂ.

5. Toţi suntem nebuni: Iancu, după finala de anul trecut, Stoica de 2 ori, după 2 Supercupe, Porumboiu, după finala din acest an, Borcea după meciul dn campionat şi apoi din Cupă, Copos după meciurile din campionat, Becali în n emisiuni etc.
Ai dreptae… toţi sunt nebuni, toţi au ceva cu CFR etc.
Doar voi aveţi dreptate. Voi NU FURAŢI, voi furaţi cinstit.

PS – În cupele europene, atunci când arbitrii nu mai favorizează CFR-ul, această echipă politică, gen Viitorul Scorniceşti, dacă nu mă înşel, a obţinut o singură victorie, indiferent de numele adversarului.
FĂRĂ CUVINTE.

nstoe (1 comentarii)  •  20 iulie 2010, 11:46

Este ordin politic . cfr-ul va castiga si anul acesta campionatul .
Restul sunt „vrajeli”, ca sa citez un clasic in viata .

daniel-torino (12 comentarii)  •  20 iulie 2010, 12:01

Domnul Ioanitoia ,in italia circula la nivel de zvon ca uefa ar vrea sa implementeze fair-play-ul financiar la nivel de cluburii .Ceva de genul cum este in basketul american.Mi se pare ca ar fii ceva corect din punct de vedere sportiv si chiar managerial ca echipele sa aiba bugete egale.Vi se pare competitiv unde sa ajuns in momentul de fata?Este cum un boxer de supergrea intra in ring cu un boxer de categorie usoara…….si cel mai bun sa castige.Fals.Sa pierdut mult din frumusetea sportiva si competitionala.

Aloha (5 comentarii)  •  20 iulie 2010, 12:02

In sezonul trecut CFR Cluj a avut cei mai multi jucatori eliminati dintre toate echipele din Liga 1. Asta spune multe.
Referitor la Supercupa: Culio faultat clar in careul Urziceiului, nu s-a dat nimic; Paraschiv care trebuia eliminat, nu a fost eliminat; Muresan trebuia eliminat, nu a fost eliminat; la faza pe care tanti Mitza o reclama la Culio, acesta se uita de cateva secunde in directia opusa celei in care se afla Neaga, deci nici vorba de intentie..

Aloha (5 comentarii)  •  20 iulie 2010, 12:05

@ Stresu
Cum adica ” pentru ca Muresan nu a fost eliminat – e viciere de rezultat „… Esti dus cu pluta domle, viciere de rezultat este cand ti se anuleaza un gol valabil sau primesti un penalty eronat acordat din care se inscrie. Punct

Treadstone (20 comentarii)  •  20 iulie 2010, 12:11

Domnule Ioanitoaia ce parere aveti de arbitrajul lui Howard Webb din finala Campionatului Mondial? Eu gasesc unele asemanari izbitoare…pe asta cine la platit sau fiul cui e? Daca sunteti amabil…

dan (22 comentarii)  •  20 iulie 2010, 12:13

arbitrul a influentat rezultatul prin faptul ca a lasat din noul CFR-ul sa joace la intimidare. Este o regula la CFR sa atace atat mingea , cat si adversarul. Una trebuie sa fie lovita obligatoriu. Eu, unul, m-am saturat de acest tip de fotbal.

AlbuSibiu (95 comentarii)  •  20 iulie 2010, 12:33

stresu si nstroe, va multumesc din suflet pentru o portie teribila de ras. Stiu ca gresesc si eu aici, fiindca se zice ca de nebuni nu-i bine sa faci haz doar ca uneori deformarile lor sunt pur si simplu mult prea caraghioase.

stresu (14 comentarii)  •  20 iulie 2010, 12:59

pt. alba / neagra / sibiu
Cu placere
si alta data
De fapt, ori de cate ori „mărginaşii clujului” vor fura.

EMY (6 comentarii)  •  20 iulie 2010, 13:12

Domnule Ioanitoaia,
Chiar nu sunteti satul de acest MM, crescut la scoala din Ghencea, care suduie cand echipa lui nu castiga. Pana la acel autogol stupid Urziceniul nu a jucat nimic. Pe fondul caderii psihice a CFR-ului au avut in repriza a doua initiativa. Golul lui Marinescu nu a venit in urma unei faze lucrate, ci din respingerea (mai mult pasa inapoi) a nefericitului Cadu. Anul acesta Urziceni nu va prinde nici locul 7. CFR a stiut sa se redreseze si in final sa castige. E posibil sa castige iar tot CFR-ul.

omul de rand (3 comentarii)  •  20 iulie 2010, 13:15

E simplu, d-le Ovidiu. Sezonul trecut i s-a spus lui Avram senior ca n-ar fi bine sa mai aduca arbitri straini. Nu s-a conformat si, pentru sfarsitul de campionat, ca sa castige cine trebuie, a fost adus Ioan Igna, un senil. Nu s-au mai adus arbitri straini si intr-adevar,cu arbitri romani in mecuirile cheie a castigat cine trebuie. Acum omul s-a invatat minte. Arbitrajul lui Avram jr. demonstreaza asta fara tagada. Cei doi Avrami s-au transferat in tabara care castiga. DINAINTE.

marian (145 comentarii)  •  20 iulie 2010, 14:31

iar am revenit la mocirla asta din care nu vom iesi niciodata.domnilor cat timp fiul va fi arbitru iar tatal observator de arbitrii nu vom progresa cu arbitrajul din tara niciodata.trebuie sa se taie o data si sa se hotarasca ori fiul ramane arbitru si pleaca tasu,ori ramane tasu observator iar copilul poate sa fie arbitru dar fara drept de promovare nici macar in lotul b.la fel cum se intampla cu echipele 2 ale cluburilor din prima liga care nu au drept de promovare.

xaba (13 comentarii)  •  20 iulie 2010, 14:38

Raspuns pentru “stresu”:

1. Modificarile regulamentului privind Supercupa au fost votate de Comitetul Executiv al FRF in sedinta din 18.06.2010 (vezi link http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/s-a-modificat-regulamentul-pentru-organizarea-supercupei-195341.html). Iti reamintesc ca, CFR nu are reprezentant in CEx (vezi link http://www.frf.ro/comitetul-executiv), echipele din liga 1 fiind reprezentate de Cristi Borcea si Marius Stan. Astfel acuzele tale de abuz si influenta, sunt cel putin copilaresti.
.
2. Nu sunt profi la gramatica, dar ma descurc mai bine decat multi jurnalisti de meserie. Cei care citesc presa sportiva, stiu la ce ma refer 🙂
.
3. Cunosc stilul Unirii, faptul ca se lasa dominati, dar partea cu “lovesc în plin elan al adversarului” a lipsit cu desavarsire in aceasta partida. Nu uita ca prima faza periculoasa la poarta CFR a venit in min.82!
.
4. In inferioritate numerica nu i-am fi egalat? Iti reamintesc ca CFR a marcat in inferioritate numerica si in poarta lui Dinamo, si in meciul cu Slavia Praga (in dubla inferioritate!). De meciul de la Severin nu-ti amintesc, ca o sa zici ca s-au vandut craiovenii – buna scuza, nu-i asa?
Oricum, un penalti neacordat (la Culio) poate influenta mai mult rezultatul, decat neacordarea unui cartonas rosu.
.
5. Nu sunt nebuni toti, doar MM Stoica, Marian Iancu, Adrian Porumboiu, Borcea, Turcu, Gigi. Crema “oamenilor de fotbal”, ce sa zic! Nu observi, ca numai astia fac scandal, tot timpul? Dar oare numai cu CFR se cearta acestia? Nu observi ca astia se cearta si intre ei exact la fel – sau poate si mai si? A da, si mai sunteti voi, care inghititi toate aberatiile debitate de acesti oameni onesti, niste modele de comportament si civilizatie!
.
Concluzie: Nu stiu daca CFR fura. Daca se va dovedi ca fura, atunci o sa stim. Pana atunci acuzatiile voastre vor fi doar niste scuze fata de propria incapacitate.

xaba (13 comentarii)  •  20 iulie 2010, 14:49

Pentru Dan
Ai urmarit finala campionatului mondial? Pai, langa jucatorii olandezi, CFR-istii sunt niste pisicute! Uitat-te la meciuri de campionat din Italia sau Anglia. Ai sa vezi mult mai multe duritati decat la meciurile CFR, si stii de ce? Pentru ca asa-i in fotbal!
Apropos, daca imi amintesc bine, inainte de meciul din CL, Liverpool acuza jucatorii Unirii Urziceni ca ar fi simulanti. De ce oare?

corectorul (66 comentarii)  •  20 iulie 2010, 14:50

in tandem cu Dan Petrescu,MM-ul presiona arbitrii si reusea sa castige campionatul.acum,ramas singur sa strige,pe arbitrii ii cam doare la basca de mm-u si isi fac treaba asa cum au fost pregatiti.in schimb,se pare ca presa e sensibilizata pana la lacrimi de scancetele individului injurator de tot ce ii iese in fata si i se ia apararea.ca deh,pana incepe Piti sa-si instaureze tirania cumplita in Liga I,trebuie sa aparam unul „de-al nostru”.parca am fi la „Razboiul de Secesiune”.Jenant!

Cfr Cluj = F.C. Scornicesti (76 comentarii)  •  20 iulie 2010, 15:30

Xaba, vorba lunga saracia omului ! Cfr Cluj fura si asta vede o tara intreaga !

Voi sunteti Scornicestiul noului mileniu !

mircea (22 comentarii)  •  20 iulie 2010, 15:38

Avram pentru noi e Webb 2.
Si nu a fost scandal asa mare.

Popescu Alexandru (18 comentarii)  •  20 iulie 2010, 15:40

– D-le Ioanitoia, de la d-ta ma astept sa dezbateti probleme mai spinoase din fotbalul nostru.
– Ce parere aveti ca federeatiile care nu au avut succes la CM de fotbal s-au retras, iar nesimtitii nostri stau bine merci la locurile lor de 20 ani, aducand fotbalul la nivel de zero barat ?
– D-l Gigi Becali spune la TV ca Dragomir este un infractor iar cluburile il aleg pe viata sef de liga ?
– Daca nici d-l Gigi Becali, nu cunoaste sistemul, atunci cine ?

Sundance kid (294 comentarii)  •  20 iulie 2010, 16:19

Hai sa lasam Bucurestiul de o parte ! V-ati intrebat oare de ce nu a fost (frf+liga) aleasa TIMISOARA pentru a fi sprijinita ma rog , sa zicem incurajata, mai „plastic” vorbind sa ia 2,3 campionate la rind! De ce „Gruia” ? Stiu o sa sariti ca „tzatzele” sa-mi spuneti de „Marean”..etc…Va spun eu care e adevarul se vede de pe luna ! Sunteti sprijiniti politic de cam demult ! Cwwrvele astea de la frf si liga isi fac „bine” si sriguincios temele. Probabil ca si DNA-ul condusi din Gruia isi face temele in cel mai pur stil dimbovitean !

Dinu (9 comentarii)  •  20 iulie 2010, 16:25

Atentie XABA!! Nu trebuie sa depasesti anumite limite!Sunt schimburi de idei,iar opiniile altora trebuiesc acceptate NU APROBATE.Cat despre S.S., are si el dreptatea lui care este sprijinita de cei peste 800.000 de romani in viata si care si-au petercut macar cinci ani ai tineretii lor la Croco, Chios ori chiar pe Cetatuie !!Slava Tie Studentie ! Gaudeamus igitur!

Ramona (7 comentarii)  •  20 iulie 2010, 16:44

Daca nu as fi vazut meciul ci doar spectacolul oferit la sfarsit de „mm” mi-as fi pus cu seriozitate intrebarea „ce s-a putut intampla atat de grav la acest meci?!?” Dar vazand meciul nu am putut intelege nimic din deraierea mintala a lui mm, pe care pana la acest spectacol grotesc il consideram totusi un om destul de rezonabil. Dar cand, in loc sa recunoasca faptul ca adversarul a fost superior echipei sale, ce abea prin minutul 82 a reusit sa faca o faza de poarta, ba mai si primeste un autogol din marinimia adversarului, fapt ce-i readuce in joc si pe ialomiteni, ba mai primeste in careul advers si o pasa de la adversar ca sa marcheze si ei macar un gol in supercupa, deci in loc sa recunoasca faptul ca echipa sa a fost neputincioasa in fata adversarului, nemarcand macar un gol din 4 penaltiuri trase la poarta adversa, bietul mm delireaza cu mintea grav abatuta, despre furtul arbitrului, despre hotzia CFR-ului, despre orice ce nu era subiectul supercupei si a jocului prestat in iarba. Se pare ca in Romania acesta este adevaratul spectacol ce-l ofera fotbalul intern. Si cum de la spectacol nu putea lipsi un mare actor din domeniu, Marian Iancu, a intrat si el pe scena sa se exprime: MM nu a facut nici un rau. el doar a exprimat ceea ce noi (si aici vorbeste in numele echipei actoricesti, parte integranta din spectacolul lugubru) jucam de o buna bucata de vreme. Aceasta apa curgand la moara presei de scandal face si presa mai activa. Acest articol domnule Ioanitoaia, nu face exceptie. S-ar fi putut vorbi de fotbal, si era ce sa se vorbeasca, dar cand presa sportiva isi uita menirea si se transforma in presa de scandal un moment ca acesta, al delirului mintal al lui MM, nu putea trece nefructificat. Pentruca asta face audienta, asa ceva se asteapta de la fotbalul romanesc. Nici nu a inceput bine activitatea fotbalistica din noul sezon ca actorii si-au si facut aparitia. Iar presa le tine trena. MM a intrat pe scena. Spectacolul a inceput. Urmeaza gigi, jaba, borcea, mititelu, copos, turcu… Iar presa adulmeca spectacolul naucind si pe unii comentatori de pe bloguri ce se incadreaza total in spectacol. Si uite asa, noi, romanii, o sa avem fotbal-spectacol! HALAL!!!

Liviu (1 comentarii)  •  20 iulie 2010, 16:53

Vorbesc din prisma privitorului la fenomenul FOTBAL. Nu sunt suporterul nici uneia din echipe, dar m-am revoltat de fiecare data cand vad ca un arbitru strica balanta cu care judeca. De ce credeti domniile voastre ca de ani buni incoace nu mai avem arbitri la Campionate Mondiale si Europene? Pot sa raspund tot eu? Pt ca nu au valoare si ca valoarea aceasta se castiga odata cu meciuri arbitrate impecabil. Pacat ca Igna, Porumboiu, Craciunescu, au adus o buna imagine pt arbitrajul romanesc…ce se intampla acum e jalnic.

stresu (14 comentarii)  •  20 iulie 2010, 17:04

pt. xaba

1. Mulţumesc. Chiar nu ştiam respre regulamentul supercupei. Aici ai avut dreptate.

Dar, data schimbării regulamentului (chiar în vara acestiâui an), lasă loc la multe interpretări.
N-am cum dovedi, dar sunt sigur, că s-a făcut la presiunea cuiva.
Îţi spune ceva relaţia BOC – M. SANDU – Mureşan, CLUJ, cfr CLUJ ?
Dar asta nu este nimik. Sunt de acord cu tine: s-a mai creat un meci între echipele fruntaşe (sper ca la anu” cînd cfr nu va ma figura în top să nu se schimbe regulamntul, iar Supercupa României să se joace între primele 2 retrogradate).

2. Stimabile îţi reamintesc că Unirea înscrie puţine goluri şi primeşte la fel de puţine goluri. Un meci de fotbal durează 90 min.
La modul speculativ, aşa cum le este jocul, un gol in min. 82 le-ar asigura victoria. Dar, pt. tine, pardon, pt. voi, este greu de priceput asta.

3. În acest meci, în prelungiri, cu un om în minus, NU !
Nu, cfr Cluj nu ar ma fi egalat. Nu în faţa Unirii Urziceni.

4. Am picat la pace: în timpul regulamentar de joc Culio si Paraschiv trebuiau eliminati, dar arbitrul i-a iertat.
Dar, în min. 93 Muresan loveste mingea INTENTIONAT dupa fluierul arbitrului. Te rog, acum sa-mi spui tu: ce scrie la regulament ?
Ce se întâmplă cu un jucător care acumulează 2 galbene ?

5. În ce minut a marcat CFR golul egalizator ?
Prima repriza a prelungirilor, a fost (scuză-mi repetiţia) prelungită cu 2 min., în condiţiile în care nu au fost trageri de timp, accidentări sau schimbări.
„Profitorii” au egalat în al treilea minut de prelungire (mai exact 2,26).

6. Nu tovarăşe, nu toţi sunt nebuni. Să admitem că Becali vorbeşte de multe ori fără rost, să admitem că dl. Copos, în goana lui nebunească după bani a exagerat.
Dar nu trebuie uitat că Iancu a câştigat 2 procese laTAS, deci omul când afirmă ceva nu vorbeşte să se afle în treaba, nu trebuie uitat ca Porumboiu a fost un mare abitru internaţional şi ştie mai bine decât noi toţi la un loc când un abitru greşeşte…
Să continui ? Nu are rost… sunt absolut sigur că, în subconştientul tău îmi dai dreptate.

7. Nu mi-ai răspun la întrebare. În afara meciului cu Roma câte meciuri a câştigat CFR-ul în cupele europene (fără cupa de vara intertoto) ?

PS – Să nu înţelegi greşit: nu am nimik împotriva CFR-ului, da m-am săturat să văd cum câştigă NEMERITAT, să văd cum alte echipe se dau la o parte, să văd jucători împrumutaţi care mimează fotbalul, să văd arbitrii cae trag numai cu ei etc.
Atunci când veţi câştiga DOAR PE TEREN, voi fi primul care voi felicita echipa voastră.

Hai pa !

unu’ (3 comentarii)  •  20 iulie 2010, 17:55

pt Stresu
Prietene…din 11 infruntari cu CFR, Unirea nu a castigat nici macar UNA! Asta-i sora cu aia cu Craiova, cand o echipa aproape retrogradata trebuia sa bata campioana…
Nu mai bateti ma campii si vedeti-va de treaba voastra…

clujeanul din Atlanta (218 comentarii)  •  20 iulie 2010, 18:11

@Stresu
Culio pt ce trebuia eliminat??????

Comentează