Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

“Naţionala” iar datoare

Răzvan are dreptate, arbitrii au tras din răsputeri cu ucrainenii. Dar a insista asupra acestui aspect ar însemna să ne intereseze prioritar rezultatul unui “amical”, ceea ce nu-i logic. S-ar cuveni să ne preocupe jocul, capitol la care, din păcate, […]

duminică, 30 mai 2010, 3:51

Răzvan are dreptate, arbitrii au tras din răsputeri cu ucrainenii. Dar a insista asupra acestui aspect ar însemna să ne intereseze prioritar rezultatul unui “amical”, ceea ce nu-i logic. S-ar cuveni să ne preocupe jocul, capitol la care, din păcate, “naţionala” a dezamăgit şi la Lvov. Întrucît, cu excepţia a 10 minute din startul partidei şi a 20-25 din debutul reprizei secunde, graţie intrărilor lui Cociş şi D. Niculae, băieţii noştri n-au convins.

Să acceptăm că au vrut. În rest însă, “tricolorii” au dovedit o lipsă de concentrae greu de înţeles şi imposibil de scuzat. Pentru că unei echipe cu ştaif nu îi e permis să se prăbuşească în 3 minute, ba şi după ce a revenit spectaculos de la 0-1 la 2-1! Înaintea oricui, Lobonţ a ilustrat defectul de mai sus. La primul gol a greşit copilăreşte, iar la celălalt s-a relaxat prea devreme.

Ideea de a recurge la el, care de aproape un an stă pe banca Romei, adesea şi în tribună, e discutabilă. Actualul selecţioner trebuie să fie însă conştient ce riscuri îşi asumă cînd, chiar împotriva propriilor principii! , foloseşte un portar cu puține meciuri în picioare. Personal, nu m-aş lepăda de Lobonţ, numai că eu comentez, în timp ce Răzvan răspunde.

Am mai remarcat că Maftei nu se simte în largul lui fundaş de margine şi nici Rădoi în linia mediană, unde n-ajunge să respingi, ci trebuie să şi inventezi. În condiţiile în care, ca şi la club, Cr. Tănase n-a confirmat, Ghioane a alergat degeaba şi M. Roman a venit rar înapoi, faza de construcţie a suferit. La mijloc s-a pierdut lupta şi, o dată cu ea, confruntarea. Cel mai simplu e de cerut renunţarea la M. Roman, dar cine-ar fi de adus în locul lui? Mă îndoiesc că reîntoarcerea la Bănel ori la Fl. Petre ar constitui o soluţie.

Sigur că echipa cea mai bună e, știți refrenul, cea care n-a jucat. Astfel am citit pe blogul Gazetei că Răzvan trebuia să-i fi convocat măcar pe Coman, Dănănae, Găman, Sepsi, Şt. Radu, G. Mureşan, Prepeliţă şi Hora. Şi aici e de discutat, deşi mă număr şi eu printre susţinătorii lui G. Mureşan. De observat însă că unii dintre cei propuşi sînt indisponibili, iar alţii aparţin “tineretului” care a şi uitat de cînd n-a mai reușit o calificare! Şi-atunci? Vorbim exclusiv despre lipsa concentrării sau se pune şi problema lipsei de valoare invocate, ironic sau nu, de Chivu însuşi? Da, mai degrabă da.

De la o vreme, ca să nu cădem pradă depresiei, tot așteptăm un reviriment al “tricolorilor”. Admitem că e cazul să ne facem griji, dar ne ferim să dramatizăm. Corect, atît că “naţionala”, iată, învinsă în ambele întîlniri din 2010, a rămas datoare şi la Lvov. Dacă Răzvan continuă să caute, ar fi momentul să şi găsească. Pentru că mîine s-ar putea să fie prea tîrziu.

Comentarii (40)Adaugă comentariu

Mihai (1 comentarii)  •  30 mai 2010, 16:16

Daca vom continua asa, vom ajunge ca cei din ungaria, care au si ei o echipa cu jucatori de liga a II-a din alte tari. Razvan trebuie sa schimba toata echipa sau deloc, caci asa, intre se pare ca nu merge.

adrian_237 (17 comentarii)  •  30 mai 2010, 16:20

nu se poate sa nu-i chemi la nationala pe marica,stefan radu si bogdan stancu!vreti sa spuneti ca roman e mai bun decat banel,torje sau szekely??sa fim seriosi…

un_cititor (3 comentarii)  •  30 mai 2010, 16:21

Dl. Ioanitoaia, ce spuneti de Torje pe dreapta si Alexe pe stanga ? Orice s-ar spune, Roman nu are valoare de nationala, din Ghioane sare mingea, Sapunaru are probleme grave de comportament, Cr. Tanase nu e deloc in forma, Maftei e in plus…Valori inca sunt, dar desi inca il sustin pe Razvan, nu se poate sa aduci jucatori fara valoare sau iesiti din forma doar pt ca i-ai antrenat (vezi Roman, Niculae, Maftei, N. Grigore, Mara, Dica, M. Constantin etc). Au fost 3 meciuri oficiale si destule amicale pt ca Razvan sa inchege un lot si o echipa, dar nu s-a ajuns nicaieri. Din pacate constat nu avem antrenor la nationala…

buratino (19 comentarii)  •  30 mai 2010, 16:29

Poate ar trebui angajat Ferguson sau…..altul ,part-time caci cu ce avem noi in tara la ora actuala este greu sa faci fotbal.Ma refer la fotbalisti si la antrenori, in cazul lui Razvan, cred ca ar trebui sa riste 100% si sa schimbe echipa din temelii.

Sassu (1 comentarii)  •  30 mai 2010, 16:50

Cat de diplomat e dl. Ioanitoaia, se pare ca si dansul se distanteaza incet-incet de Razvan. N-o zice pe fata, dar se simte. Daca Razvan nu se trezeste, va ramane singur!

california (349 comentarii)  •  30 mai 2010, 17:08

razvan nu are dreptate pt. ca daca mi-a ramas in minte vreo faza controversata, aceasta a fost ca puteam primi 11 m la interventia lui chivu in careu; razvan a invatat insa lectia de la senior care si el toata viata a fost sabotat de toti si de toate;
cit priveste responsabilitatea lui pt. rezultate, aceasta trebuie privita cu suficient umor intro tara in care unii nu sunt responsabilizati pt. fapte mult mai grave;
analizind starea selectionatei dupa 1 an de meciuri oficiale si amicale, constatam ca suntem ca la inceput, cu deosebirea ca nationala a devenit mai putin cumpatata, in sensul ca a inceput sa primeasca mai mult decit da…
daca ne referim la selectie (desi stiu ca doar specialistii au voie sa se pronunte), pornind de la premiza ca nu a vrut doar sa testeze jucatori, ci sa cistige meciul, ma surprinde faptul ca razvan nu stie citeva reguli de baza:
-nu se folosesc jucatori care fac tusa la echipele de club, gen lobont; uitati-va ce jucatori au lasat acasa selectionerii braziliei, argentinei sau frantei, doar pt. ca nu sunt in cea mai buna forma; asta nu inseamna ca daca se face coman bine, avem portar; s-a demonstrat ca e prea scund, razvan sa fie consecvent;
-selectionata nu e locul de descoperire si afirmare a unor jucatori care apoi sa faca senzatie la cluburi, ci invers; ce izbinzi deosebite au pina acum tanase si roman? nu discutam de bombe…!
-cind ai jucatori care enerveaza pe toata lumea precum maftei, te mai gindesti daca trebuie sa-i folosesti neaparat cu orice ocazie
dupa meci aflam de la razvan ca nationala a mai cistigat un jucator, pe bilasco; sa nu ajunga ca nea puiu cu soava!

andrei (10 comentarii)  •  30 mai 2010, 17:08

nu avem cu cine…cel mai simplu.dar ma tem ca o sa ajungem sa il regretam pe piturca.de bine de rau,am ajuns la europene cu el…am facut egal cu italia…pe chifteaua lui mutu…nu greseala lui piti,am facut egal cu franta si ne-a batut olanda…cu razvan…cat a fost cu serbia?…ucraina…tot asa.am vazut ultimul romania-franta live la constanta…au tremurat pe ei francezii in primul sfert de ora…2-0…ii astept pe francezi din nou,dar cred ca daca ne-au dat sarbii 5,ucrainienii 3….francezii ne dau vreo 7 daca vor

tactic-zone (5 comentarii)  •  30 mai 2010, 17:16

a fost un meci in care s-au comis prea multe gafe individuale. nu ca organizare am patimit,ci pur si simplu lobont,tamas,rat/chivu au pe constinta cate un gol. nu avem un fundas dreapta de la retragerea lui contra ,nu avem un mijlocas care sa aseze jocul la mijloc .raman la parerea ca stancu, muresan,torje ,ar fi trebuit sa faca parte din lot.

durden (338 comentarii)  •  30 mai 2010, 17:17

mihai roman nu joaca pe acelasi post cu torje cumva?si sa nu-mi spuneti ca avem vreun mijlocas dreapta mai bun,ca nu va cred!sa lase odata nationala de tineret,ca daca il promoveaza la 24 de ani o sa fie prea tarziu!!!

G.I. (12 comentarii)  •  30 mai 2010, 17:21

E putin spus ca nationala e datoare. Nationala a ajuns sa fie luata in ras. Am urmarit meciul comentat de ucraineni. Radeau si de Lobont, pentru cadourile sale, si de fundasii romani, ca isi marcau singuri in poarta. Ma apuca furia cand vedeam cat de ironici erau comentatorii ucraineni, dar si mai mult ma apuca furia cand vedeam cat de aiuriti erau „tricolorii” (daca mai pot fi numiti asa) in teren. Pacat!
Si viitorul nu se anunta promitator. La blocuri copiii devin din ce in ce mai grasi, manelele se aud din ce in ce mai tare, injuraturile sunt la moda, iar tara se duce de rapa!

yo (309 comentarii)  •  30 mai 2010, 17:27

dananae si sepsi sunt convocati…

eu ma intreb de ce nu au fost convocati muresan, stefan radu si prepelita?

iar stancu, alexe, ionita, rusescu, gaman, nu pot fi incercati in amicale???????

ce au adus si ce pot aduce nationalei: surdu, paduretu, grigore????

MM (2 comentarii)  •  30 mai 2010, 17:50

Foarte buna analiza !Chiar daca suntem avizi de rezultate,nu trebuie sa aruncam cu noroi intr-o nationala care acum se construieste.Se simte o schimbare de mentalitate ,jucatorii constientizeaza ca e nevoie de unitate si de daruire pentru culorile tarii si pentru milioanele de anonimi care se numesc poporul roman.Eu cred cu tarie in aceasta noua nationala care lupta pentru PATRIE si ,mai ales ,cred in incapatanarea lui Razvan de a reusi.Acum sunt tristi,ca si noi,dar le trimit gandul meu bun si devotat.Curaj ,baieti!Pentru onor,INAINTE !

Decebal (83 comentarii)  •  30 mai 2010, 17:56

Tineretul are sanse mult mai mari de calificare la turneul final decat nationala mare, si lucrul asta ar trebui sa ne dea de gandit.

taz82 (11 comentarii)  •  30 mai 2010, 18:07

eu cred ca ne scapa esentialul, D-le Ioanitoaia! Poate ca jucatorii n-au valoarea care am dori sa o aiba, dar nici antrenorul nationalei nu rupe gura targului. Adica la cate meciuri a avut echipa Romaniei pana acum, trebuia sa se vada conturat un lot dar mai ales, o idee tactica(golurile nationalei au venit din actiuni personale). In loc sa luam si noi exemplul Ucrainei si sa alegem un antrenor pe merit, il numim in functie de alte criterii; cum ar fi faptul ca poate poate, de undeva din umbra nea Mircea o sa apuce el fraiele nationalei! Nu e de mirare ca avem un fotbal lipsit de valori, cand conducatorii FRF au o asemenea gandire falimentara. La momentul desemnarii antrenorului Romaniei, Dan Petrescu era mult mai indicat si ca valoare si ca performanta. Macar Piturca reusise in mare parte sa castige amicalele aducand un aer optimist la nationala. La Razvanel, in afara de crezul acestuia de a ne califica la europene, declarat sus si tare in presa, rezultatele se lasa asteptate…

aldo_m (164 comentarii)  •  30 mai 2010, 18:30

selectia e facuta total aiurea ,n-am vazut nimic de viitor la aceasta echipa , normal razvan trebuie sa promoveze o noua generatie ,dar baiatul lui lucescu nu e in stare sa formeze o noua generatie ,avem tineri talenati si multi jucatori valorosi dar n-are cine sa-i vada lung cel mic trebuia sa fie in poarta ,banel ,muresan,bud ,bogan stancu ,torje,alexe, gaman -dar cine sa-i promoveze -pt ca n-are curaj si nu cunoaste lucescu ascunde neputinta sa in spatele cuvintelor -nu e bun campionatul DAR EL E E BUN CA SI RAZVAN PROVINE DIN ACEST CAMPIONAT

radu (31 comentarii)  •  30 mai 2010, 18:33

Razvan e o marioneta a patronilor si a impresarilor. E de ajuns sa vezi de la ce echipe a titularizat jucatorii, si care a fost locul lor in campionatul tocmai terminat.

Pacuiul lui Soare (29 comentarii)  •  30 mai 2010, 18:37

Razvan nu are anvergura necesara pt a conduce nationala. Nici nu are material, dar nici nu are o personalitate destul de puternica pt ca ipune niste schimbari substantiale in organizarea nationalelor. La toate nivelurile, sau macar de la 18 ani in sus trebuie adusi antronori straini cu stiinta fotbalului modernd si fara griji financiare care s-ai impinga spre spaga. Mai mult trebuie conceputa o strategie unificata a tuturor loturilor pt a avea grija de ziua de miine, pt ca ziua de azi e compromisa total.

MIKI II (181 comentarii)  •  30 mai 2010, 18:38

Boala romaneasca generalizata. Vinovati sunt arbitrii, antrenorii si jucatorii pe care nu ii simpatizam din motive personale. De arbitraj nu discut, ca nu arbitrii i-au bagat mingea in ate lui Lobont la golul 1 si 3. Goluri la care Lobont era ocupat sa prinda muste.
In repriza intaia nu a fost niciun sut pe poarta. Expeimentatul Cristea a fost o umbra a „tizului” sau de la Dinamo. Bilasco, debutant, a incercat sa faca cate ceva dar nu a avut cu cine. Celebrul Tanase in afara ca era plictisit si cu gandul la „Zambilica” ramasa nurlie la Bucuresti, nu a aratat absolut nimic. Nu inteleg de ce a mai fost folosit si o buna parte din repriza doua. Radoi a fost o dezamagire, iar apararea cu toate lipsurile ei au fost singurii care au mai aratat ceva. Maftei a avut un adversar foarte dificil si din pacate Roman nu prea a fost de ajutor. Cam plictisit, poate obosit si el. Eu cred ca Lucescu a produs un mic reveriment la nationala, dar cand materia prima e obosita e greu sa si performezi. Lucescu a selectionat niste jucatori care au dat randament la cluburile lor. Nu avea cum sa stie ca ei se vor relaxa la nationala. Dintre toti cei folositi doar 4-5 au aratat cu adevarat ca sunt interesati de ceea ce se intampla pe teren. Restul erau in vacanta. Raul din fotbalul roamnesc e profund si nu poate fi extirpat de un selectioner indiferent cum l-ar chema.

vlad (309 comentarii)  •  30 mai 2010, 19:35

Nea Ovi, vechea prietenie cu Il Luce, un antrenor de clasa, te impiedica sa-l judeci corect pe Razvan? Cred ca in sinea dumitale esti convins ca mergi pe o carte fara sansa.

sandu (4 comentarii)  •  30 mai 2010, 19:42

Vezi analiza lui Lacatus la Vaslui

Meme (1 comentarii)  •  30 mai 2010, 19:43

Aveti perfecta dreptate, din pacate Razvan nu e Dumnezeu, nu poate sa faca minuni cu niste jucatori mediocrii. Suntem intr-un momnet in care nu se mai ridica nici un varf, darmite o generatie de varfuri cum a fost cea a lui Hagi, asa ca, asta avem, cu asta defilam.

explorish (35 comentarii)  •  30 mai 2010, 19:56

chivu are dreptate, sntem slabi, DAR – dacă jucătorii ar „muri cu adversarii de gât” pe teren, nimeni n-ar avea de comentat. dar aşa…

banks (3 comentarii)  •  30 mai 2010, 20:58

„razvan a invatat insa lectia de la senior care si el toata viata a fost sabotat de toti si de toate”
macar seniorul are rezultate.
razvan a invatat sa spuna fraze si …cam atat.

DD (76 comentarii)  •  30 mai 2010, 22:08

Da nea Ovidiu, in principiu ai dreptate, dar totusi ! Bornescu si Silvica Lung junior, Dananae,Galamaz,Andrei Ionescu, Onicas,Torje,Szekely,Ionita,Alexe,Goga,Hora,Bud,Gabi Muresan,Prepelita……chiar avem copii care stiu fotbal, trebuie doar jucati, sa se invete unii cu altii, asta este si ce se doreste din amicale nu ? Sunt stelist, dar Tanase e bun probabil doar cu bomba lui, Radoi in afara de determinare nu are nimic….Cocis varza,Lobont varza,Dica varza,Deac varza,……cand scadem media de varsta ? Cand reconstruim ? Pai cu cine incepem reconstructia? Cu Radoi,Ghioane si Cocis? Hai sa fim seriosi!

PS: Cred ca la amicalul de ieri, merita convocat pustiul Stelei, Matei ! In afara asa se face, copilul e tanara speranta…la 16 ani ! Asta e tanara speranta! Nu Cristi Tanase la 24 de ani ! Jucati cu copiii, ei sunt dornici de performanta ! Sa-l joace pe Matei, macar un sfert de ora in amicale, sa-i de incredere….si asa cu toti pe care i-am anumerat mai sus….Bud, Ionescu,Torje etc….

PS2: Deja il regret pe Piturca si nu e putin lucru !

claudia (2 comentarii)  •  30 mai 2010, 22:22

mie dor de mutu …

the phenom (43 comentarii)  •  30 mai 2010, 22:46

romanica -nivelul 3 al fotbalului.

fotbalistii romani- nivelul 3.

antrenor-nivelul 3.

broscuta oac (3 comentarii)  •  30 mai 2010, 22:49

Nu pricep deloc de ce arbitrii ar fi ”tras din rasputeri cu ucrainienii”. A fost cumva un meci oficial? Sau poate arbitrii au vrut sa le ridice moralul ucrainienilor?
Scuze, acum imi dau seama: mafia arbitrilor are ura pe familia Lucescu si nu scapa nicio ocazie sa loveasca. Dar ce conteaza, Lucestii au stofa de eroi. Nu vor ceda niciodata!

florin (43 comentarii)  •  30 mai 2010, 22:52

Nea Ovidiule,
Nu-ti mai fa singe rau, ca a gasit Mircea Sandu calea spre calificare. Doar s-a aprobat, in CEx regulamentul campionatului de fotbal pe plaja, adica exact ce lipsea! Sau poate gresc, a mai rams neclarificata problema celui cu nasturi, dar nu e timpul pierdut…

valeriu (38 comentarii)  •  30 mai 2010, 23:02

Deficienta esentiala a lotului actual este ca n-avem selectioner ; federatia semneaza niste contracte cu
acesti indivizi care vin la nationala ca mari „profesionisti” incat din start sa nu mai poata lua nici-o masura , chiar daca este evident ca ne indreptam spre o noua catastrofa .O selectie fara o idee
clara , o echipa care nu joaca nimica de cativa ani nu prefigureaza un rezultat optimist .

reconstructie (1 comentarii)  •  30 mai 2010, 23:09

Daca vrem sa mai prindem si noi vreun european sau mondial, nu avem voie sa mai selectionam mai mult de 2 maxim maxim 3 jucatori care au peste 22-23 ani. Punct.

coco (401 comentarii)  •  30 mai 2010, 23:10

Eu invit la rabdare. Adica Razvan a avut calitati ca antrenor de club si nu are la Nationala? A uitat meseria etalata la Rapid? Pustii de 16-17 ani au ajuns sa se priceapa mai bine decat el? Cat despre ironiile la adresa lui Mircea Lucescu, ele chiar nu pot fi intelese.

FORZA OLTCHIM (4 comentarii)  •  30 mai 2010, 23:58

Domnule Ioanitoaia, durerea e foarte mare, cel putin din punctul de vedere al iubitorilor de fotbal simplu, al fotbalului bazat pe o regula clara, aceea de a da un gol mai mult decat adversarul. Din pacate, asist cu stupoare la lamentari, scuze si incercari disperate de a arunca pisica…
Dar sa le luam pe rand.
1. Stiam cu totii in adancul sufletului ca nationala nu are valoare si va pierde in Ucraina. Nimeni nu spera cu adevarat ca putem invinge si iata ca nici nu s-a intamplat asta. Poblema nu e insa rezultatul ci jocul in sine. Finalitatea lui. Sublim, dar lipseste cu desavarsire.
2. Selectia antrenorului e cel putin ciudata. Titularizarea lui Lobont, in conditile enumerate si de dvs., nesiguranta pe care o transmite apararii, (il consider vinovat la toate cel 3 goluri primite, dar cu precadere la primele 2, unde e cu adevarat coautor) ne fac sa ne intrebam unde e Coman sau, si mai simplu, de ce nu se da credit tinerilor, daca tot suntem la un nou inceput de drum. Parca se spunea ca se selectioneaza acei jucatori care sunt in forma (nu ca ar fi vorba de prea multi) dar sa titularizezi o rezerva, asta e prea de tot. Pe urma sa nu uitam ca Rat nu mai joaca nici el la Sahtior, de Maftei n-a mai ramas decat numele, Radoi e bun doar la arabi, Roman si Tanase – vedete care au murit sperante.
3. La toate astea se adauga neputinta generala si lipsa coeziunii, explicabila doar prin faptul ca la majoritatea baietilor s-a acumulat oboseala, si nici nu au multe jocuri impreuna, sau chiar deloc. Daca despre automatisme nu se poate pune problema, nu se justifica lipsa de valoare. Care valoarea sta atarnata undeva intre sutul de exceptie al lui Tamas de la primul nostru gol si perplexitatea aceluiasi jucator de la cel de al doilea gol reusit de ucrainieni. Bineinteles ca ne lipseste Mutu -cat de mult a contat Sevcenko de cealalta parte- si cat de ridicol e sa castigi Champions League si apoi s-o bagi singur in poarta -pacat de bietul si marele Chivu.
4. La toate astea adaugam probabilele greseli ale brigazii de arbitri -o fi fost si 11m. si offsaid la Sevcenko- si avem tabloul complet al neputitei noastre. N-aveti insa senzatia ca ati mai vazut undeva filmul asta? Danemarca sau Slovenia, va spun ceva?
5. Nu cred ca ca ne vom califica undeva in viitorul apropiat, afara poate de vreo cupa balcanica sau a lumii de est, da nici acolo nu cred ca am rupe gura targului. N-am nimic cu Lucescu sau cu Lobont sau cu Sandu ori Dragomir. Desi toti au responsabilitati si toti si-au dat cu stangul in dreptul cand ti-era lumea mai draga -Radoi, iti amintesti de Rosenborg?
6. Vinovatii principali suntem noi, domnule Ioanitoaia, cei care sufera atat, care spera, care se enerveaza, care comenteaza pe blog. Pentru ca ne pasa. Poate prea mult.

Ange (1 comentarii)  •  31 mai 2010, 0:21

Nu cunosc foarte bine toti jucatorii nationalei. Cine au fost cei cu nr.2 si nr.4 pe tricou?
🙂

La golul de 2-2… am ramas MASCA. Este INACCEPTABILA eroarea apararii noastre. A fost vina aparatorului cu nr.2, dar mai ales a celui cu nr.4.

Nr.4 putea ajunge USOR la minge inaintea ucrainianului. Si chiar daca n’ajungea primul, mingea era in careu, prea aproape de poarta, trebuia JUCATA, trebuia incomodat ucrainianul, ii trebuia inchis unghiul! Nu! Tipul ala cu nr.4 se uita in spateee… valsa, facea joc de glezne… era in vacanta.

Inacceptabil!

sundance kid (294 comentarii)  •  31 mai 2010, 1:15

Cam ce vroiam sa spun eu a spus pacuiul lui soare cu o singura corectie, antrenor trebuia sa ramina Piturca sau poate incercat Dan Petrescu!!! Nu cred ca avem bani sa aducem un antrenor strain cu C.V !!! Din pacate sunt sanse mari mai degraba sa nu ne calificam la Euro 2012 !!!

aldo_m (164 comentarii)  •  31 mai 2010, 12:02

daca nu era baiatul lui lucescu rzvan nu pupa nationala in veci vecilor era un antrenoras de doi lei cu dinu vama in spate sa-i mai faca cate un blat cand nu mai poate echipa lui

Moskopole (14 comentarii)  •  31 mai 2010, 12:04

Dl. Ioanitoaia, d-voastra cam ocoliti subiectul:
„Razvan – iar dator!”, ca despre el e vorba.
Pe Piturca l-ati injurat, dupa calificare si egaluri impotriva campioanei si vicecampioanei mondiale!
Ca jucam meschin! Lasa ca joaca Razvanel generos, cand ia cate 5!
Ca nu e deschis cu presa! Lasa ca vine Razvanel si isi da arama pe fata, injurandu-i pe aia datorita carora e acolo!
Ca nu da sanse jucatorilor noi! Cand de fapt, Piti a inventat din nimic, 5-6 jucatori cu care s-a cali
ficat! Ov.Petre, Nicolita, Rosu, Cocis, Mazilu, Tamas, Niculae!Poate nu va mai aduceti aminte ce cota de piata aveau acesti jucatori! Eu imi aduc:ZERO!
Acum, Razvanel vine si plange ca nu are pe cine sa selectioneze: de parca Piti avea!
Numai ca meseriasul a inventat jucatorii din nimic! Tocmai pt. ca era meserias!
Razvan, in un an deja, nu a aratat nimic: Nu a adus nicio certitudine, NICIUNA! niciun jucator, de care sa zici :Da, domne, uite, Razvan l-a inventat!” nu a adus niciun STIL, nicio IDEE, NIMIC!
Piti ar fi inventat cel putin 4-5 jucatori pana acum! Pe Tanase, tot el l-a dat, mura-n gura!
A pierdut timpul, si a arata f. clar, ca este evident depasit de situatie! Acceptati asta, d-le Ioanitoaia!

Nu aveam perspective cu Piti?! Acum perspectivele sunt, adevarat, f. clare!
Perspectiva unei lungi agonii, cu presa pe post de aparator al unei investitii esuate, fapt ce o sa prelungeasca agonia si mai mult, dat fiind faptul incontestabil, ca esecul absolut sigur al lui Razvanel, va fi si esecul presei, care l-a fortat si l-a impus pe baiatul lui Mircea la Nationala!

dan v (6 comentarii)  •  31 mai 2010, 12:07

aveam asteptari mai mari de la „junior”. Selectia a fost mai degraba slaba … neinspirat baiatul tatii. Si vorba aceea: „nationala nu joaca nimic”

FANDIROMA (33 comentarii)  •  31 mai 2010, 13:55

IN PRINCIPIU AM SCAPAT DE UN SELECTIONER CARE TRAGEA PUTIN SI PENTRU ANUMITI PRIETENI(IMPRESARI) AI FEDERATIEI(DAR CARE AVEA CEVA REZULTATE) SI AM PRIMIT UNUL CARE ARE MULT PREA MULTI JUCATORI FAVORITI CARE NU AU SI CALITATILE NECESARE NATIONALEI.MEREU SE VORBESTE DE RECONSTRUCTIE DAR NICIUN SELECTIONER NU-SI ASUMA O ASEMENEA RESPONSABILITATE.CRED CA S-AR PUTEA RENUNTA LA ANUMITE IDEI PRECONCEPUTE SI SA FIE NUMIT UN SELECTIONER STRAIN.CARE E POSIBIL SA FIE SCUMP DAR E POSIBIL SA FIE DEASUPRA ANUMITOR BANUIELI DE FAVORITISME.CU ANTRENORI IEFTIN REZULTATELE SUNT PE MASURA.
P.S.:SUNT TOTUSI CATIVA JUCATORI BUNI CARE AR PUTEA INLOCUI „PRIETENII LUI RAZVAN” DIN „NATIONALA ROMANIEI”.

Ovidiu Ioaniţoaia (15 comentarii)  •  31 mai 2010, 15:38

Pentru @Moskopole,

Greşeşti. Îţi reamintesc că am fost printre puţinii care nu l-am criticat pe Piţurcă după Euro 2008, iar de înjurat nici atît. Colecţia stă martoră, aşa că mă acuzi degeaba.

Moskopole (14 comentarii)  •  31 mai 2010, 16:08

@Dl. Ioanitoaia,
acum vad si eu ca exprimarea a a fost defectuoasa.

Nu ma refeream la d-voastra, Ioanitoia, ca l-ati „injurat”, ci la d-voastra, presa!
Nu puteti nega ca atitudinea hiper-majoritara a fost impotriva lui, aceeasi atitudine, fiind, insa in favoarea lui Razvanel, in ce priveste impunerea sa.
Pot sa inteleg, insa ca impunerea a fost o greseala! Ce nu pot sa inteleg este nerecunoasterea greselii!

Si ce nu pot sa inteleg, nici sa accept, este faptul ca, prin nerecunoasterea greselii, si implicit, abordarea, in continuare a unei atitudini false, eronate, artificiale, cu privire la Razvanel, d-voastra (aici ma refer la presa in genere, dar, mai ales la d-voastra, Ioanitoia!, in special), favorizati incompetenta, nepotismul si o stare de lucruri ce nu va insemna, in continuare, pt. Nationala Romaniei, decat o f.lunga agonie, fara nicio sansa de a iesi din logica paguboasa in care se afla!

Pe scurt, sunteti complici la cea mai mare farsa pe care am trait-o eu pana acum, cu privire la Nationala!

Vorba prietenului d-voastra, Dinu: „Ne vede lumea, Traiane!”

Presa este SINGURA vinovata pt. ce s-a intamplat, ce se intampla, si dezastrul care va aveni, cu Razvanel la carma!
Presa l-a impus, presa il sustine, presa oculteaza situatia clara de fapt, PRESA E DE VINA!

p.s. raspundeti la fondul postului, nu la detalii!

Comentează