Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Amintirea Stelei

Neputinţa roş-albastră n-ar trebui să surprindă: echipa lui Stoichiţă decontează azi erorile mai vechi!

Deşi Steaua a remizat la Tîrgu Jiu şi Rapid a pierdut acasă, ultima a lăsat, paradoxal, o impresie mai bună. Spre deosebire de cea din Ghencea, […]

duminică, 28 martie 2010, 5:19

Neputinţa roş-albastră n-ar trebui să surprindă: echipa lui Stoichiţă decontează azi erorile mai vechi!

Deşi Steaua a remizat la Tîrgu Jiu şi Rapid a pierdut acasă, ultima a lăsat, paradoxal, o impresie mai bună. Spre deosebire de cea din Ghencea, care a dezamăgit crunt, formaţia giuleşteană a mai mişcat ceva. Măcar s-a mai zbătut, s-a mai străduit. În plus, bătută în prelungiri, ba şi la singurul şut pe poartă al Craiovei din repriza secundă, Rapid poate invoca şi neşansa, fapt recunoscut pînă şi de învingători. Fair, Wotte a admis că „un egal era mai echitabil”, iar Mititelu l-a susţinut: „Ne-a ajutat şi norocul!”. În antiteză, echipa roş-albastră nu poate invoca nimic, evoluţia ei de vineri seara fiind cu adevărat cea mai slabă din actualul sezon.

Sigur că şi gorjenii le-au ridicat serioase probleme steliştilor, căci varianta de a-l reduce pe Cîrţu la condiţia de inventator al „autobazei” şi atît constituie un mod simplist de a judeca lucrurile. Sorinaccio înseamnă mult mai mult, e antrenorul care a învăţat bine lecţia blocării adversarului, căutînd şi reuşind să-l împiedice pe acesta să joace. Se mulţumeşte cu puţin deoarece, la lotul de care dispune, ar fi riscant, chiar sinucigaş, să îndrăznească altceva. Zboară numai cine are aripi, nu? Tocmai un asemenea stil închis, de luptă surdă, a scos în evidenţă, ca hîrtia de turnesol, slăbiciunile unei Stele parcă legată de mîini şi de picioare, departe de ce aşteaptă suporterii şi de ce fantazează Gigi Becali.

Dacă sîntem corecţi, evoluţia trupei lui Stoichiţă n-ar trebui să surprindă foarte tare. Din 3 decembrie 2009, cînd scriam aici că „Steaua a ajuns o echipă oarecare, de duzină, incapabilă de performanţă”, situaţia s-a schimbat mai degrabă în rău, aşa că de ce ne-am mira?! Li s-a dat drumul, mişcare catastrofală, fundaşilor centrali D. Goian, Ghionea şi Rada, pentru ca în locul lor să fie aduşi Jelev şi Parpas, ambii sub valoarea celor plecaţi. Fără să fie uşor de depăşit în duelurile directe, nici bulgarul, nici cipriotul nu ştiu să construiască. Întrucît mai degrabă bubuie mingile, formaţia s-a transformat într-una lungă, nepermis de lungă, răsfirată pe 60-70 de metri! Adăugînd gafele portarilor, brambureala tuturor mijlocaşilor, confuzia lui Szekely şi Nicoliţă, care intră rar de pe benzi în zona centrală, prestaţiile palide ale lui Cr. Tănase, inconsecvenţa de care se face vinovat B. Stancu, dar şi lipsa de inspiraţie a lui Stoichiţă, ce mai rămîne? Doar să reproducem alt un  fragment din editorialul amintit mai sus, „Steaua a devenit amintirea celei de odinioară din cauza politicii proaste de achiziţii şi, în sens mai larg, a unui management defectuos”, spre a sublinia că echipa în discuţie e, înainte de orice, victima propriilor greşeli. Practic, doarme cu coşmaruri pentru că aşa şi-a aşternut!

E trist că Steaua joacă astfel, dar şi mai trist e că, în ciuda atîtor limite, ea se menţine în cursa pentru titlu, ba o şi poate cîştiga. Asta atestă mediocritatea campionatului nostru, despre care însă vom mai vorbi.

Comentarii (31)Adaugă comentariu

paraipan (17 comentarii)  •  28 martie 2010, 17:40

Domnule Ioanitoaia daca ne uitam doar la clasament, aveti dreptate, Steaua are sansa sa castige campionatul. Daca ne uitam la meciuri ale Stelei (ceea ce devine din ce in ce mai greu) si le comparam cu cele ale contracandidatelor,Steaua risca sa nu prinda nici Europa League.

coco (28 comentarii)  •  28 martie 2010, 18:06

Nea Ovidiu, asa e, dar o sa-ti pui in cap toti suporterii Stelei, care refuza sa creada ca echipa lor de suflet e pe cale sa moara. Se stie cine o ingroapa, JJ

Ovidiu (14 comentarii)  •  28 martie 2010, 18:23

Buna ziua dle Ioanitoaia, la mijlocul articolului ati inceput o fraza cu „gafele portarilor”,chiar credeti ca Tatarusanu a facut vreo gafa de cand este la Steaua? ma asteptam de la dumneavoastra sa stiti sa faceti diferenta intre gafe si goluri normale de joc.

laurentiu (3 comentarii)  •  28 martie 2010, 18:27

Dl.Ioanitoaia este la fel ca majoritatea romanilor,daca Gigi spune ca Tatarusanu a gafat inseamna ca asa este.Nici eu sa fiu sincer nu am vazut vreo gafa facuta de Tatarusanu de cand este la Steaua.Gafe sunt alea ale lui zapata

sneijder (5 comentarii)  •  28 martie 2010, 18:45

desi pestele de la cap se-mpute (becali-argaseala),n-ar strica sa facem si o analiza a rolului lui stoichita in toata tarasenia.
1) a indepartat toti tinerii din lot (onicas,ionescu,ochirosii,iacob,ninu) spunand ca doar cu experienta poti lua titlul. sa dai un jucator de 21 de ani,ochirosii,la schimb cu unul de 31,jelev,mi se pare culmea managementului. sau sa-i opresti pe plesan si toja,dar nu pe onicas si ionescu.
2) a garantat pt transferuri,asa pe bani putini cum au fost. JELEV:”cu mine a debutat la nationala,garantez pt el.” PARPAS:”creeatia mea.” Gemenii KARAMIAN:”cu ei garantez pt titlu.” toti trei au evolutii sub-mediocre. nu mai vorbesc ca a orientat campania de transferuri catre cipru. ce urmeaza ? ne orientam catre papua noua guinee ?
3) jocul n-are nici un orizont. „lippi” pare un antrenor limitat tactic. nu cred ca exista vreun stelist care sa fie multumit de prestatia echipei,chiar daca prin absurd ,ros-albastrii ar ramane pe primul loc dupa etapa asta.
4) cantonamente lungi,moartea caprioarei. doar pe vremea lui „focu` la ei” se mai intra in cantonamente cu cate 2-3 zile inainte de meci. e absurd si invechit.
5) in principiu,stoichita si-a fortificat cv-ul,asta si voia. a lasat echipa cu fundu` in balta,fara proiect,imbatranita,cu jucatori slabi de care din vara steaua va trebui sa scape cumva. halal !

franklin (2 comentarii)  •  28 martie 2010, 18:52

Totul e zis in ultimul paragraf ! Bravo pentru acest articol ce ar trebui difuzat la o scara mult mai mare. Corelat cu editorialul precedent, pentru cei ce traiesc intens fenomenul fotbalistic e o mare tristete. Nu e cazul celor din federatie sau liga, carora nu le pasa de acest sport.

milan6 (29 comentarii)  •  28 martie 2010, 19:19

daca Dinamoul ia titlul,unde vor juca meciurile de acasa din Liga Campionilor?
pe Ghencea?
atunci trebuie ca Sile Mistrie sa vopseasca scaunele albastre in alb!
ar fi umilirea maxima pt jiji si stelisti!

anotak (31 comentarii)  •  28 martie 2010, 19:20

Mare vrajitor Cirtu,daca a reusit in cateva zile sa inoculeze unei echipe sistemul „autobaza”,sa fim seriosi,Steaua nu a jucat NIMIC,cum de altfel in ultimele partide a facut acelas lucru.Am inteles ca,dumneavoastra ziaristii din capitala,in general aveti un of,doriti ca fotbalul sa se joace numai acolo .Ei bine,nu se poate,mai sunt si altii care au echipe,iar acestia vor sa castige caampionatul. Despre Dinamo ce pot sa zic?Parerea mea este ca, a ramas la vechile obiceiuri. Rapid este echipa propriului patron,G.Copos,care stim cu totii ce fel de om este.In concluzie,nu mai umflati atat echipele din capitala,ca nu merita!

realistu (21 comentarii)  •  28 martie 2010, 19:31

Si care e problema? Neputinta Stelei e cunoscuta de mult, cauza ei la fel. Chiar nu exista alte subiecte in afara de Steaua si, inevitabil, ciobanul caruia nu ii rostim numele? Daca va apucati sa numarati articolele si stirile despre Steaua sau cioban, cred ca ajungeti la 80-90% din total. Pentru ce atata obsesie fata de un club care musteste de mediocritate? Ne simtim cumva mai bine? Speram sa mai castige o data Liga Campionilor? Are cel mai mare numar de fani in tara (numar in scadere continua de la un an la altul)? E atat de greu de acceptat ca Steaua nu mai e demult ce a fost, ca e doar trecutul, in timp ce prezentul e altceva? CFR a deschis usa, apoi au intrat Urziceni, Vaslui, Timisoara. Dinamo si Rapid se straduie sa tina pasul, dar e eviden ca nu prea le iese.

E gata, treziti-va. Exista multi iubitori de fotbal in tara. Nu ii mai insultati scriind doar de campioana mediocritatii.

MIKI II (181 comentarii)  •  28 martie 2010, 20:02

Mereu regretati plecarea jucatorilor de la Steaua si va aratati nemultumirea fata de noile achizitii. Nu inteleg de ce sunt blamati jucatorii si nu cei care au fost desteptii autori ale respectivelor tranzactii. Poate Gigel sa tipe cat vrea ca el da banii si are toate drepturile. Teoretic are dreptate. Practic datorita amestecului sau la echipa, peste atributiile sale, a dus la ceea ce vedem astazi.
Nu l-am simpatizat niciodata pe Mititelu si nici nu ma intereseaza soarta Craiovei, dar de ceva vreme remarca o schimabare de atitudine pozitiva. Finantatorul Mititelu nu se mai baga peste antrenor si nici nu mai face declaratii sforaitoare a la Borcea. Sa aiba Dl. Wotte o asemenea influenta asupra lui Mititelu incat el sa-si schimbe atitudinea si sa se pozitioneze intr-un adevarat finantator? Daca este asa, felicitari. Ar fi o premiera la un nesperat proces de recalificare al finantatorilor. Poate invata ceva si Gigel si Borcea si Turcu si ceilalti care procedeaza ca ei.

Marius (5 comentarii)  •  28 martie 2010, 20:05

Declinul Stelei a inceput odata cu plecarea lui MM Stoica! Din pacate dupa plecare lui, in club nu a mai ramas nimeni cu personalitate care sa se impotriveasca lui Becali.

catilina (1 comentarii)  •  28 martie 2010, 20:10

Titlul absolut corect, continutul asemenea.
Sunt stelist din 60(iertare pt. varsta),ii spunea CCA atunci.Echipa actuala jigneste numele de Steaua. Dl Mitica Dragomir spunea la inceputul returului ca Stelei ii trebuie 4-8 jucatori. Eu cred ca 8. Steaua nu a avut antrenor de la Protasov incoace iar conducere chiar dinainte. Locul actual in clasament este nemeritat.Sa se faca dreptate. Prefer Dinamo si Urziceni,astia mai avand romani in echipe.

Liviu (1 comentarii)  •  28 martie 2010, 20:13

Sunt stelist de cand stiu ce e fotbalul. Ceva in neregula se intampla acolo. Marea majoritate a celor care iubesc echipa asta intuiesc ce. Nu poti sa conduci o echipa ca pe o turma, nu e normal. Totusi daca vedem ce se intampla in tara la modul general, e cumva explicabil. Daca in Romania fotbalulul e condus de „nasi” si „corleonei” iar sportul la nivel ministerial de alti diletanti, de ce n-ar fi „jiji” mare conducator de club? Practic esecul acestei tari nu putea sa ocoleasca sportul. Becali este creatia „democratiei” dambovitene. Intr-o tara normala personaje ca asta, chiar daca aveau norocul sa apara, erau izolate imediat.
Domnilor gazetari, Becali este si creatia dvs. A vandut ziare, a facut audiente. A fost bagat in seama, provocat iar acum cu totii ne dezicem de el.
Steaua merita mai mult, mult mai mult.

michael (2 comentarii)  •  28 martie 2010, 20:21

Jiji e de vina pentru declinul Stelei si trebuie sa plece!

alexey (2 comentarii)  •  28 martie 2010, 21:58

milan 6, stai linistit tati, ca nu ia dinamo campionatu, si nici ucl n-o sa vada…in vecii vecilor…vadim 😉

nonamehere (46 comentarii)  •  28 martie 2010, 22:21

Astept un comentariu decent si realist la DINANO_ URZICENI!!! vA ROG, LUATI ATITUDINE! E un sport platit de altii, sau mai avem si noi ochi??!!! MULTUMESC!!!!

nonamehere (46 comentarii)  •  28 martie 2010, 22:35

Va vad ca suneti in direct, astept o opinie DEC$ENTA!!!!

entziu (6 comentarii)  •  28 martie 2010, 23:19

Perfect adevarat articolul, dar lipsit de profunzime. Ati radiografiat exact situatia actuala a Stelei, dar acestea un efectele.
CAUZA …care este cauza?Aveti sange in instalatii? Ei bine, astept …impreuna cu milioane de suporteri stelisti, un editorial in care sa vorbiti despre cauzele pentru care Steaua a ajuns asa…sa vorbiti despre cancerul care o distruge din interior…

vlad (309 comentarii)  •  29 martie 2010, 0:04

Analiza pertinenta, atat ca ciobanul nu are urechi sa auda si nici ochi sa vada. Poate ca il scoateti prea tare pe Lippi, nu vi se pare?

gruia (2 comentarii)  •  29 martie 2010, 3:23

nu vad ce inspitatie poate sa aibe stoichita in conditiile in care chiar dvs. spuneti ca: portarii gafeaza, fundasii, clar sub valoarea celor vanduti, doar bubuie mingile si nu stiu sa paseze, mijlocasii sint bramburiti si confuzi, tanase presteaza palid…Ce antrenor ar putea scoate mai mult din acesti jucatori modesti, intr-o atmosfera insuportabila cauzata de patron?

STELIST 86 (15 comentarii)  •  29 martie 2010, 6:34

CAUZA DECLINULUI STELEI ESTE GIGI BECALI,ACEST OM ESTE MAI BOLNAV DECIT CEAUSESCU,ALA AVEA O TARA DE CONDUS ASTA O TURMA DE OI,ACEST OM ESTE FACTORUL CARE DEMOLEAZA SISTEMATIC STEAUA DIN INTERIOR,FARA NORME DE CONDUITA IN SOCIETATE,FARA CARTE,ORBIT DE MIRAJUL BANILOR,CARACTER JOSNIC,PREOCUPAT MAI MULT DE IMAGINEA SA,INGIMFAT,OPORTUNIST,ACEST OM A FACUT CA STEAUA SA AJUNGA O JUCARIE IN MIINILE SALE,O JUCARIE DE CARE NU S-A PLICTISIT PINA ACUM,ESTE NORMAL CA MILIOANE DE OAMENI NU MAI CRED IN ACEST BRAND,MEDIA NE SUPRASATUREAZA CU IMAGINEA ACESTUI INCULT,COMERCIAL VETI ZICE,CUM SA NU CAUTI ALTCEVA,SPECTACOLE BUNE NU SUSANELE TIP FOTBAL ROMANESC,NIMIC NU SE VA SCHIMBA PINA ACEST INCULT NU VA VINDE ECHIPA,PINA ATUNCI SCHIMBAM CANALUL!

porojao (11 comentarii)  •  29 martie 2010, 8:23

“Steaua a devenit amintirea celei de odinioară din cauza politicii proaste de achiziţii şi, în sens mai larg, a unui management defectuos” – ABSOLUT DE ACORD!

Constantin (2 comentarii)  •  29 martie 2010, 9:21

Iubesc Steaua de cand se numea CCA dar in prezent am ajuns sa inchid televizorul. De cand a plecat Protasov Steaua a jucat tot mai prost, din amintiri. In prezent este o caricatura de echipa. Becali a reusit sa distruga un mit, la fel cu tot ceea ce se distruge in Romania. Toti „oierii”, „nasii”, „corleonii”si neavenitii conduc fotbalul romanesc si daca ar fi numai ei. Au reusit sa distruga tot in aceasta tara si nici nu mai cred ca vom mai scapa vreodata de ei.

dany77 (3 comentarii)  •  29 martie 2010, 11:49

BOICOTATI-L PE CIOBAN! Cand vedeti personajul la TV, schimbati canalul. Nu mai cititi articolele in care apare. Starpiti cancerul!

Karl (4 comentarii)  •  29 martie 2010, 11:51

Si eu ca si multi dintre cei care au comentat mai jos sunt stelist, m-am nascut in ghencea langa stadion si nu am ratat nici un meci al Stelei, acum cativa ani era sa ma lase nevasta pentru ca am fugit din concediu doar ca sa ajung la un meci. Inainte nu concepeam sa se joace in ghencea si eu sa nu fiu acolo. De ceva vreme am ajuns sa nu mai merg, nu ma mai trage ata cum se zice la stadion pentru ca ma doare sa vad ca echipa mea a ajuns in halul asta. Am trait cele mai frumoase momente din viata sub culorile pe care le iubesc, iar acum sunt trist si dezamagit, si consider ca gigi este principalul vinovat pentru situatia actuala a stelei. Sper sa plateasca la un moment dat pentru raul pe care l-a facut. Cat pentru dv, dle Ioanitoaia, tot respectul meu.

adipuiu (1 comentarii)  •  29 martie 2010, 12:22

steaua de acum nu mai are nimic in comun cu echipa steaua care o iubesc fanii,asta e un fel de fc becali.ca sa joci trebuie sa ai niste jucatori si un antrenor cat de cat acolo,avand in vedere ca nu sunt jucatori cum sa joci??
fara bani nu ai cum sa faci performanta,asta e unul de motive pt. care e injurat jiji,nu mai da bani.daca nu mai are sa se dea la o parte, nu ca e criza,nu intereseaza asta pe nimeni,performanta ne in tereseaza.stoichita cu cine sa joace!!!steaua de azi are cam 3 fotbalisti,ov. petre,szekeli-daca am scris corect,kapetanos,restul sperante si deziluzii,cu cine sa joci???
asta e problema lui jiji si din pacate mai ales a noastra,nu sunt forbalisti la echipa si atunci cine sa joace???
din pacate aveti dreptate,e cel mai slab campionat ‘ever’,totul e slab,forbalisti,conducatori-nu mai zic de ei,sunt penibili

requiem (15 comentarii)  •  29 martie 2010, 14:15

D-le Ioanitoaia, problema la Steaua nu este fundasii centrali. Parpas si Zhelev nu au talia lui Goian si Ghionea, dar au o mobilitate mai mare, exact ce-i trebuia Stelei, deorece in ultimul timp Goian si Ghionea faceu greu fata sprinturilor atacantilor adversi. In plus Emeghara este un castig fata de Petre Marin, are un suflu in plus si un apetit ofensiv mult mai accentuat, iar daca Golansky nu se mai accidenteaza si nu vom fi nevoiti sa folosim tot felul de improvizatii pe dreata, deasemnea suntem mai castigati decat in tur. Steaua se descurca decent in aparare, nu vad de ce toata lumea fluiera melodia asta? Sunt echipe care iau 3-4 goluri pe meci … Da cu Tudose fundas central, sau cu Ovidiu Petre fundas central apar probleme, dar astea sunt solutii de avarie.

Nu este treaba fundasilor centrali sa construiasca, si nu va suparati, nici Ghionea, nici Goian, nici Rada, nu au construit in viata lor o faza … nu va amintiti de minigle lungi pe atacanti ale lui Goian? Fundasi centrali trebuie intr-adevar sa scurteze lungimea paselor, si sa paseze cu mijlocasii si extremele nu cu atacantii.

Din pacate nici Tanase ca mijlocas central si nici Toja, nu ofera siguranta echipei. Decat sa paseze cu ei, stiind ca irosesc mingile imediat si contraatacul cade din nou pe fundasi, acestia prefera sa-i sara din ecuatie, de multe ori si din aceasta cauza vedem multe mingi fundasi-atacanti. Si eu as proceda la fel. Au fost meciuri in care s-a pasat foarte mult cu Toja, Plesan, Tanase (vs Dinamo, vs Otelul Galati), iar jocul s-a taiat la mijloc, aparea fiind supusa la o presiune dubla din cauza inutilitati mijlocului.

Greseli s-au facut, cand am renuntat la Andrei Ionescu care putea sa faca ce Toja nu poate si niciodata nu va putea sa faca, sa fie un veritabil playmaker care sa se plizeze pe jocul Stelei. Si deasemnea Ochirosii, care putea sa-l inlocuiasca pe stanga pe Banel Nicolita cand acesta nu merge, pentru ca altfel il mai avem ca posibila solutie pe stanga, doar pe Tanase, iar daca jucam cu Tanase pe stanga, Toja trebuie neaparat sa joace MC si ramanem cu aceeasi problema. Macar unul din cei 2 jucatorii trebuiau tinuti. Poate vreti sa-l intrebati pe Stoichita de ce nu a anticipat!

requiem (15 comentarii)  •  29 martie 2010, 15:08

Acum, partea cu adevarat importanta. Steaua are o problema de atitudine. Modul cum a tratat meciul cu Dinamo si mai ales reactia lipsita de nerv de la urmatoarele 2 meciuri, cu Gaz Metan si Pandurii, nu sugereaza o echipa motivata sa se bate la titlu, care ‘a vrut, dar n-a putut’ ci sugereaza o mentalitate de echipa mediocra, dezinteresata, fara orgoliu, fara nerv. Steaua a suferit 3 mari umilinte in perioada recenta: locul 6 in Liga 1 sezonul trecut, locul 4 in ELGS din postura de cap de serie si 2 infrangeri cu Dinamo in ultimele 2 meciuri fara gol marcat. Daca nici asta nu te motiveaza, nu vad ce ar putea.

Eu nu cred in limite de valoare la fotbal. Exista potential si skilluri pe care acesti jucatori le au si le-au demonstrat inainte, fie la Steaua, fie la echipele lor anterioare (sunt si exceptii nefericite, gen Toja). Pai acum vreti sa spuneti ca Zapata a fost portarul Columbiei si cel mai bun portar din Liga 1 din greseala? Tartarusanu portarul lui U21? Tanase nu e talentat? Interesul lui Koln, Ol. Marsille a fost aleatoriu? Szekely nu a fost cel mai bun miojlocas dreapta din Romania cand juca la Otelul? Zhelev nu a fost unul din cei mai buni fundasi centrali din Romania? Stancu nu este acelasi jucator care facea franjuri apararea CFR-ului? Sau cel care inscria impotriva Itaiei U21? Banel Nicolita nu e cel care elimina de unul singur Galatasaray? Inscria din foarfeca cu Gaz Metan, si dadea 2-3 pase de gol pe meci? Kapetanos nu este singurul jucator din L1 la CM, cu cel mai bun joc de cap din L1? Emeghara nu e fostul international nigerian, care anihila Arsenalul pe stanga in Ghencea? Ovidiu Petre nu este unul din cei mai buni inchizatori din Liga 1, pe anchetele Gazetei voastre? Hai sa fim seriosi.

Eu inteleg ca la voi toate rationamentele trebuie sa convearga spre Becali, dar nu Becali joaca, el e doar responsabil cu enormitatile pe care le declara prin presa, principalul lui mare defect, care e responsabil si cu existenta unei mare parte a presei sportive, creata special pentru a exploata aceste defecte-expuneri ale lui Becali plus inca cativa investitori indragostiti de propria voce.

Totusi in afara de Timisoara, nimeni nu a investiti in talente si jucatori la fel sau mai mult ca Steaua. Cine da sume de peste 1 milion, pe un Tartarusanu, Stancu, Szekely, Tanase, la varsta lor, in Romania?

D-voastra trebuie sa va intrebati de ce acesti jucatori nu joaca la potentialul lor? De ce nu arata in joc agresivitate, interes fata de obiectivele meciului si clubului? Alfel, Becali poate sa aduce ce jucatori vreti voi, daca joaca cu aceeasi atitudine, vor avea aceleasi rezultate si acelasi joc.

Ideea e ca valoare unui jucator se obtine, printr-o uniune de skill, atitudiune si realizari, iar limitele nu sunt asa de usor de postulat. Totusi nu-i raportam pe acesti jucatori la skilurile lui Messi; ii comparam pe un Stancu cu un Traore, cu Alexe, un Goga; il comparam pe un Kapetanos, cu un Niculae, un Kone, etc. Jucatorii Stelei au skill-uri superioare fata de acestia, dar o motivatie inferioara, desi reprezinta un club si un tricou, cu o semnificatie mult mai mare. Asta trebuie sa discutam.

m68 (61 comentarii)  •  29 martie 2010, 16:40

Singurul vinovat: JIJI BECALI.PUNCT.

sile (1 comentarii)  •  29 martie 2010, 18:09

Mi-e dor sa mai vad o echipa adevarata ca cea pe care o avea Steaua pe vremuri. Eu unul sper ca jucand contra lui Belo, lui Tudorel Stoica si a altor glorii sa mai avem si noi parte de un fotbal frumos, asa cum reuseau ei in vremurile bune.

gogu (19 comentarii)  •  29 martie 2010, 19:49

Din fericire, aceasta echipa (care intamplator are aceleasi nume si culori cu marea echipa Steaua Bucuresti) este pe terminate. Deja nu mai exista nimeni valoros care sa doreasca sa colaboreze cu grobianul patron. Iar acesta este acum inconjurat de persoane bune la nimic, ca el, care cu timpul vor fi din ce in ce mai incompetente. Astfel… aceasta echipa va fi vanduta. Iar cumparatori vor exista.
Sfat pentru Gigel:
Cu cat vei vinde mai repede cu atat mai multi bani iti vei lua. Daca o mai taraganezi o sa vinzi pe 1 dolar.

Comentează