Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Aruncatul pisicii

Întrucît comisiile LPF dau din colţ în colţ, clasamentul Ligii I se va stabili, ca şi în stagiunea precedentă, în Elveția, la TAS!

Recunosc că nu ştiu cine are dreptate în povestea meciului cu cîntec dintre Rapid şi Timişoara. Foarte […]

vineri, 12 martie 2010, 6:11

Întrucît comisiile LPF dau din colţ în colţ, clasamentul Ligii I se va stabili, ca şi în stagiunea precedentă, în Elveția, la TAS!

Recunosc că nu ştiu cine are dreptate în povestea meciului cu cîntec dintre Rapid şi Timişoara. Foarte încurcată, problema e de competenţa juriştilor din comisiile Ligii Profesioniste, care ar trebui s-o rezolve ei înşişi, nu s-o paseze Tribunalului de Arbitraj Sportiv de la Lausanne. Mai mărturisesc și că într-o primă instanţă m-am simţit tentat să ţin partea Rapidului, fie şi numai în ideea că nu-i normal ca o echipă, indiferent ce nume poartă, să piardă la masa verde ce a cîştigat pe teren.

Aflînd însă că Rapidul i-a legitimat pe Varga şi pe T. Bălan prin intermediul Asociaţiei Municipale de Fotbal Bucureşti, prezidată de Vasile Avram, am început să mă îndoiesc de valabilitatea operaţiunii, deşi George Copos e convins că “am respectat toate regulamentele”. Zic ce zic deoarece unde conduce Avram apar confuzii, ba și şmecherii, dar despre asta am vorbit şi vom mai vorbi.

Revenind, să admitem că Rapid s-a jucat cu focul, şi riscă să se ardă, cînd şi-a permis să ignore adresa prin care LPF i-a atras atenţia, în chiar ajunul partidei, să nu-i folosească pe Varga şi pe T. Bălan. Tocmai pentru că a forţat nota, s-ar putea s-o coste cele 3 puncte. În măsura în care se anunţase că perioada de transferări pentru cei din circuitul intern se încheie în Liga I pe 25 februarie, Copos era dator să se conformeze, nu să recurgă la stratageme, să caute portiţe. Clar, cît timp nu vom învăţa că regulile, bune sau rele, trebuie respectate, nu va fi linişte în fotbalul românesc şi, lărgind cadrul discuţiei, nici în societate.

Nu mai repet că, stufos, incomplet şi depăşit, ROAF a dat şi continuă să dea naştere la interpretări şi, pe baza lor, la scandaluri. În loc să fie lege, el reprezintă un permanent prilej de tocmeală, de tîrguială.

Şi mai grav e însă aspectul că onor comisiile LPF demonstrează încă o dată că, lipsite de curaj, se tem să hotărască într-o speţă mai complicată. Nu ezită să arunce pisica în curtea altora! Întrucît Comisia de Disciplină a amînat pronunţarea în cazul contestaţiei înaintate de Timişoara, iar cea superioară ei, pentru Soluţionarea Litigiilor, a lăsat să se înţeleagă, e drept, neoficial, că nu se va implica, preşedintele Ligii, Dumitru Dragomir, a gîndit cu voce tare: “Oricum, decizia finală se va lua la Lausanne, la TAS!”. Imposibil de explicat şi, cu atît mai puţin, de scuzat, această atitudine divulgă incapacitatea fotbalului nostru de a-şi face ordine în propria ogradă, fuga lui de răspundere. Rămîne cum a fost, ca la noi la nimeni!

Comentarii (41)Adaugă comentariu

paraipan (17 comentarii)  •  12 martie 2010, 18:42

Dupa cum vad eu e o batalie a portitelor. Copos credea ca i-a pacalit pe toti cu smecheria lui iar Iancu a gasit mama portitelor sa ia 3 puncte pe care echipa lui de „super-jucatori” nu a fost in stare sa le castige.
Asta e suntem o tara in care smecheria castiga de mult prea multe ori in fata cinstei.

polonezu (264 comentarii)  •  12 martie 2010, 19:12

-in primul rand, T A S de la Lausanne va cere dosarul …tribunalului de la Bucuresti, care va trebui sa existe!
-in al doilea rand, daca rapidistii au profitat de lacunele regulamentelor in vigoare, nu pot fi pedepsiti;
-in al treilea rand, odata puse pe carnetele jucatorilor, vizele nu mai pot fi retrase decat pe baza unei contestatii, unui recurs, etc., care nu exista!; iar fituica prin care au fost anulate vizele este nula de drept (nu se spune dece, vizele fiind acordate de frf iar fituicaconceputa de lpf!?),
-asa ca punctul patru e simplu de formulat: ramane rezultatul de pe teren! (si daca ne gandim bine, nici nu exista un litigiu, nefiind incalcat niciun regulament; dovada ca arbitru i-a admis in joc pe cei doi).
o zi mai buna!

ciprianm (22 comentarii)  •  12 martie 2010, 19:53

Asa societate ….asa fotbal, asa conducatori….o tara de siretlicuri si ciocoi. La asta ne pricepem cel mai bine, aici in mocirla noastra. Si apoi cand iesim in lume ne bat toti pe unde ne prind si ne minunam de ce. Sa ne uitam la ce circ a ajuns Steaua, fortareata Ghencea …la meciurile trucate din Liga I …. la Armada de la Cluj unde trebuie sa te uiti bine bine sa vezi un roman …la vanzarea si revanzarea Rapidului…la echipa „umflata” de vedete a lui Dinamo. Pai nu la asta ne pricepem cel mai bine? Asta facem …vai de ea Romania….Mai grav e ca suntem ultimii in Europa la folositul pastei de dinti …si-apoi ce daca o sa ajungem ultimii la toate. Copos si Becali tot bogati o sa fie, FRF si LPF tot acolo unde sunt si acum. Ramane sa ne tot amintim trecuturile tot mai indepartate cand am fost o putere in Europa…la gimnastica, la fotbal …ce vremuri…nu le uitati ca cu ele ramanem.

realistu (21 comentarii)  •  12 martie 2010, 20:12

La noi cele mai tari meciuri sunt in culise. Cine zice ca nu avem un campionat puternic?

SirEmiL (6 comentarii)  •  12 martie 2010, 20:13

va fac trimitere la site-ul oficial al Rapidului adica aici : http://fcrapid.ro/stire.php?id=13392 , va rog cititi totul ca sa vedeti ca nu e nici o incalcare de lege . Va multumesc .

marian (145 comentarii)  •  12 martie 2010, 22:09

ce rost mai au comisiile astea la noi daca tot in elvetia ii trimitem?iar cameleonul(dragomir)ca sa nu supere pe nimeni propune rejucarea meciului desi regulamentul nu permite acest lucru.adica ca la noi la nimeni.

toma (148 comentarii)  •  12 martie 2010, 23:37

D-le Ioanitoaia, iata intr-adevar un sport la care am fi campioni: aruncatul pisicii.

luckas4 (3 comentarii)  •  12 martie 2010, 23:38

Sunt din Timisoara…Cazul nu imi pare deloc greu…Din start trebuie sa spun ca nu tin cu vreuna dintre echipe…Atat timp cat Liga anuleaza transferul celor 2 pe baza unei hartii primite de la AMFB in 4,iar in 5,aceeasi AMFB,anuleaza hartia din 4,cei 2 jucatori au avut drept de joc…E posibil ca,gandind logic,cei 2 sa fii fost transferati prin tot felul de chichite dubioase ,insa asta este treaba regulamentelor si implicit ale LPF si FRF…Oricum este dubioasa atitudinea lui Dragomir,privitoare la echipa din Banat …Si este si mai ciudat faptul ca anual FC Timisoara incearca sa castige cat mai mult de pe la mese verzi…Rapid a castigat pe teren,asa trebuie sa ramana…

Popescu Alexandru (18 comentarii)  •  12 martie 2010, 23:44

– Ce pretentie sa avem la COMPETENTA, de la o liga de fotbal condusa de Dragomir, cu puscarie la activ si cu multe procese penale pe rol ? – Daca patronii din fotbal pun un asemenea individ sa-i conduca, asta-si doresc probabil ? Argesul a fost retrogradata pentru arbitraje favorabile, de care nu a beneficiat, iar Steaua cu valiza la DNA, n-a patit nimic. D-le Penescu dute d-le la un tribunal civil si cere despagubiri serioase de la acasti nemernici.

nicole (6 comentarii)  •  13 martie 2010, 0:17

ai dreptate ovi,dar de ce ocolesti subiectul cu vizele date de lpf pe carnetele jucatorilor,de ce doi oameni ritrati de la mitic.mircea cezar ionescu si secretarul comisiei,valentin alexandru,observatpro la acest joc,au mers pe blat.revino si pune punctul pe „i” ca esti prof si nu blatist ca ne mitica,cade si se ridica.

polonezu (1 comentarii)  •  13 martie 2010, 0:20

-daca priviti mai atent documentele, observati ca adresa nr 411 a AMFB si adresa LPF nu poarta STAMPILA ROTUNDA, prin urmare sunt nule de drept!!! Singurul act valabil este cel stampilat, iar acesta da drept de joc celor doi rapidisti! punct ochit -punct lovit!
-dragomir asta e prrost rau! cu ce sa mergi la TAS, cu niste ciorne?

Ghandalf (25 comentarii)  •  13 martie 2010, 0:41

Regulamentul este clar: daca folosesti un jucator fara drept de joc pierzi cu 3-0, daca ai adus jucatorul dupa incheierea perioadei de transferuri el nu are drept de joc !
Rapidistii sufera acum din cauza faptului ca au mai luat o teapa de la Copos: au curatat terenul de zapada degeaba !
Incapatanarea lui Copos de a sfida regulamentele ( si prin asta de a ne sfida pe noi toti ) ajunge sa-l coste cele trei puncte pe care Rapidul le-a castigat pe teren ( si as adauga eu, printr-un gol superb).
Sunt curios sa vad daca ii va folosi pe cei doi jucatori la urmatoarele meciuri…
…DIXIT

reddog (2 comentarii)  •  13 martie 2010, 0:55

Domnu’ Ovidiu, pardon, nu se cheama Aruncatu’ Matzei, se cheama ARUNCATU’ BANILOR, in tara spagarilor, asta-i problema asa-ziselor comisii, ca au halit banu’ si de la unii si de la altii, ca romanii, si in final o dau de gard, aaaaa am vrut sa spun de …TAS

Dragos (1 comentarii)  •  13 martie 2010, 2:14

Nu-i cereti dlui Ioanitoaia sa gandeasca precum suporterii rapidisti. Omul incearca sa fie echidistant si reuseste. Rapid spune una, Timisoara alta, sa vedem ce va decide TAS. Oricum, Mititica e o rusine

deea_87 (4 comentarii)  •  13 martie 2010, 2:42

De acord! Regulile trebuiesc respectate dar nu numai de Rapid. Cum ramane cu faptul ca Bogdan Stancu a jucat in seara asta, sau cu Prunea la Dinamo sau cu Craiova care joaca la Drobeta si sunt numai cateva exemple din prezent ?! Numai pt Rapid sunt reguli?

Moskopole (14 comentarii)  •  13 martie 2010, 9:56

Rapidul sa dea catiste peste tot, ca daca erau de re-credinta aia de la Poli, sau de la LPF, sau daca era vreo conspiratie, asa cum sustin arienii, le faceau contestatia in ultima etapa, pierdeau toate meciurile cu 3-0, si iar incepea Rapiduletul sa asculte Dancing Queen.

duta alexandru (3 comentarii)  •  13 martie 2010, 10:33

steaua erai ofsaid…arbitru nu esti interesaza-maaa!!!trebueiasca 1-1 sau 0-0….egal,cuma adica dorinel nu zise nimic…???nu se poateee..

duta alexandru (3 comentarii)  •  13 martie 2010, 10:35

steaua..cea mai mare in coruptia…de ce ai dati bani in cluj in valiza???de ce..pentru ce…trebuies se dea jos in divizia b…cum arfie in juventus torinoooo…cum adic e frica lui gigi becali era se spionaj si omoare lui …mirceasandu sau …!!!dar dragomir ce feace..ce spuneee??

M. Radulescu (21 comentarii)  •  13 martie 2010, 10:44

Sunt de parere ca greseala intentionata a d-lui Copos nu trebuie sa lase urme in clasamentul competitiei, motiv pentru care as sugera rejucarea meciului si o amenda usturatoare pentru cel care a sperat ca „merge si asa”. De asemeni, in cazul in care sunt motive sa se aprecieze ca Stancu era apt pentru meciul nationalei de tineret, cred ca ar trebui penalizat exemplar (si material, dar nu numai) cel care l-a impiedicat sa se prezinte. A ajuns fotbalul un teren de joaca pentru smecherasi …

neclar (1 comentarii)  •  13 martie 2010, 10:53

„nu-i normal ca o echipă, indiferent ce nume poartă, să piardă la masa verde ce a cîştigat pe teren” – d-l ioanitoaia, va rog sa va argumentati ideea. cu alte cuvinte, daca o echipa comite o ilegalitate si astfel invinge pe teren, atunci a castigat corect si trebuie uitata hotia?

marian (1 comentarii)  •  13 martie 2010, 10:57

pacat de echipa asta. din cauza suporterilor (aruncatul brichetei) si a lui copos (sfidarea regulamentelor la varga si balan), formatia mea de suflet se duce usor usor.

Gopo (8 comentarii)  •  13 martie 2010, 12:53

Pentru ”Timisoreanul” Luckas4 : ar trebui, indiferent din ce localitate esti, sa faci observatii corecte. Lui Poli Timisoara punctele CASTIGATE PE TEREN i-au fost LUATE printr-o DECIZIE CARE S-A DOVEDIT INCORECTA. Prin decizia TAS s-a corectat aceasta nedreptate. Poli Timisoara nu a castigat nici un punct la „masa verde”

vio (1 comentarii)  •  13 martie 2010, 13:04

Domnilor,
Toti care o tot tineti ca nu e normal ca daca ai castigat pe teren sa nu pierzi la masa verde,va spun eu ce nu e normal: nu e normal sa castigi cu jucatori care nu ti apartin!
Asta e inselatorie si trebuie pedepsita!
Pe langa 3-0,Rapid, sau alta echipa care face la fel trebuie drastic pedepsita pentru a preveni manarii gen Copos si Siman

ionut (46 comentarii)  •  13 martie 2010, 15:29

Domnule Ioanitoaia,cu tot respectul dar nu sunt de acord cu acest articol.De ce ?Pai,in primul rand,faptul ca se va ajunge la TAS,la Lausanne,nu se datoreaza comisiilor LPF sau FRF-ului sau lui Dragomir.Faptul ca decizia nu s-a luat imediat,in prim sedinta, de prima comisie apelata este normal.Si la TAS o decizie se da dupa foarte mult timp,se studiaza atent speta.La TAS se va ajunge pentru ca se poate,pentru ca exista TAS,si in orice situatie,orice verdict se va da de catre orice comisie,o parte se va considera nedreptatita.Mai grav este ca dupa ce anul trecut la TAS s-a schimbat o hotarare luata de FIFA, pe baza unor probe prezentate de FRF,nimeni din acest for nu a patit nimic.Nici o mustrare nimic.Si presa tace si considera cazul ingropat.Mai repede din aceasta cauza putem spune ca se ajunge la TAS,nimeni nu mai crede pe nimeni la noi.In alta ordine de idei vad ca si dv. persistati in eroare si nu prezentati adevarul asa cum e el, facand jocul lui Dragomir.Varga si Balan nu au primit interdictia de a juca datorita faptului ca au fost legitimati la Rapid III, ci faptul ca la un moment dat existenta acestui Rpid III, a fost considerata ilegala de AMFB.Mai clar,cand, initial,infiintarea Rapid III, a fost declarata legala si cei doi au primit vizele AMFB pe carnete,CONFORM REGULAMENTELOR,cei doi au primit si vizele de joc la Liga 1.Ulterior AMFB a anulat infiintarea Rapid III (de fapt nu infiintarea ci inscrierea in competitie).cei doi au pierdut dreprul de joc in liga 4,deci automat si in liga 1.Numai ca acest ,,automat,, a fost intarit si de o hartie oficiala de la Liga 1.Rapid a reusit sa intoarca din nou decizia AMFB in favoarea lor,deci in faza initiala, cei doi primind din nou drept de joc la LIGA 4,prin decizia biroului AMFB si ,,AUTOMAT,, in Liga 1.Aici apare de fapt problema Rapidului,nu in modul cum i-a legitimat.In faptul ca in prima situatie ,,AUTOMATUL,, a fost intarit de o hartie a LIGII 1 si pe cale de consecinta si in a doua situatie ,,AUTOMATUL,, trebuia intarit consfintit de asemenea de o hartie de la Liga1.Acesta hartie nu o are Rapidul,acesta este vina lui.Si acum, eu nu inteleg de ce , daca in acest moment AMFB considera Rapid 4, inscrisa in competitie,deci cei doi au drept de joc la liga4,faza initiala in baza careia au primit prima data vizele, Rapid nu cere o hartie de la Liga 1 prin care sa primesca acceptul de a-i folosi pe cei doi in meciurile urmatoare.Liga nu poate refuza deoarece exista un precedent chiar in cazul celor doi.Au dat drept de joc cand AMFB le-a dat acest drept, l-au ridicat in urma adresei AMFB prin care si acestia-l anulau si trebuie,la solicitarea Rapidului(poate acestia nu mai vor),sa le dea din nou acest drept din moment ce AMFB a revenit.Ideea care circula acum prin toata massmedia,lansata de Dragomir, ca cei doi nu mai au drept de joc in acest retur este FALSA.Problema este ca Rapid nu poate cere de la LIGA 1 acest drept de joc,in baza ultimei hotarari AMFB pentru ca astfel recunosc,implicit, ca acest lucru trebuia facut din prima clipa,deci si la jocul cu Poli.Practic recunosc, ca au gresit si nu mai au argumente sa-si sustina cazul.IN CONCLUZIE,NU MODUL DOSNIC,IMORAL,PRIN PORTITE DE REGULAMENT IN CARE AU FOST LEGITIMATI VARGA SI BALAN A DUS LA ACEASTA SITUATIE DE CONTESTARE CI O SIMPLA SCAPARE BIROCRATICA DATORATA POATE PROSTIEI,POATE AROGANTEI,POATE PUR SI SIMPLU S-AU PIERDUT IN HATISURILE PLANULUI PUS DE EI LA CALE.Daca Rapid,in ziua meciului,dupa hotararea AMFB,se ducea la Liga si lua o hartie care sa dea (se redea mai bine zis) dreptul de joc pentru cei doi, Timisoara nu ar mai fi avut un caz.Sper ca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si nu am fost foarte intortochiat.As fi interesat daca ati putea obtine o pozitie de la Dl.Dragomir privind interdictia de a juca pentru Rapid in acest retur a celor doi,desi au drept de joc in liga 4.Regulamentul,stramb,chior,asa cum e el acum permite acest lucru.

Maxone42 (167 comentarii)  •  13 martie 2010, 16:26

Mariane tata, (cel de sub mine de la nr.21) echipa ta „de suflet” este Steaua nu Rapid… se simte de la o poshta
datorita comentariului tau de o ridiculozitate rarisima.

Maxone42 (167 comentarii)  •  13 martie 2010, 16:37

Sunt afaceri murdare si interese meschine la mijloc. Copos a fost lasat sa inteleaga ca este LEGAL ceea ce face (NU a fost nici prima nici ultima oara cind o echipa face transferuri DUPA perioada de transferuri)… a fost CONDUS in greșeala cu UN SCOP ANUME. Noi rapidistii si RAPIDUL…deranjam multzi oamnei influenți. Se vrea decapitarea Rapidului și a lui Copos care are dușmani multi si periculosi si la Liga si la FRF si printre echipele pe care le “deranjeaza” (CFR , Dinamo , Steaua si… Iancu de Timisoara). Este MAFIE , este Rominia , este jalnic. De fapt Copos nici nu a facut NEAPARAT o greseala pentru ca , regulamentul este INTERPRETABIL si este facut asa IN MOD VOIT…
Pentru Rapid este UN regulament pentru Dinamo sau Steaua si (mai nou) CFR , TIMISOARA… este ALT Regulament. In fotbal NU AM DEPASIT “MOMENTUL” DINAINTE DE 1990… Aceeasi mizerie, aceleasi practici comuniste , același tratament preferential, aceiași oameni mojici , ipocriti și fara caracter si onoare. Nimic nou pe frontul de est. Asa a fost dintotdeauna in privința Rapidului…de ce sa schimbam o atit de minunata „tradiție” , nu-i așa!!!

vlad (2 comentarii)  •  13 martie 2010, 16:53

Ce sa astepti de la unul ca Dragomir, dispus sa faca jocurile cluburilor mari? Azi zice una, maine alta, joaca la doua capete si cand nu-i iese apeleaza la Tas. Paii aia din comisii pwentru ce sunt platiti ori fac munca voluntara? Are dreptate OI, nicaieri nu e ca la noi, o brambureala totala

gil (21 comentarii)  •  13 martie 2010, 18:43

avem cel mai bun fotbal din lume,si cei mai buni conducatorii,pot sa candideze pentru fifa ,sau uefa

Norbert (25 comentarii)  •  13 martie 2010, 18:49

Ok,aveti dreptate D-le ioanitoaia,incompetenta in aplicarea legilor se dovedeste a fi liniara,sintem in situatia de-a fi aratati cu degetul de Europa.Ultimul caz de nerespectare a regulamentelor in vigoare este cazul echipei Steaua in meciul din etapa trecuta cu Otelul Galati,referitor la art 22,privind refuzarea convocarii pt echipele nationale a unui jucator si consecintele acestei refuzari.Tare sint curios daca FRF va aplica legea,ori o va eluda,doar si fotbalul e parte integranta a societatii romanesti.Asa ajung toti incompetentii in functii de raspundere fara sa stie regulamentele,legile romane.Sa vede ce se va intimpla.Tare sint curios.Sa auzim numai de bine…

teo (3 comentarii)  •  13 martie 2010, 23:36

paraca voi erati aia care ati scris ca vesticii cad pe jos de civilizatie si numai la noi lalalala… numai timpenii tipice! uite-i aici ca sint cu mult peste romani! cel putin aia de la dinamo au intrat pe teren dar au stat cuminti acolo pe iarba. 🙂

O nouă umilinţă pentru gazde şi fanii Herthei n-au mai rezistat. Imediat după golul lui Charisteas, suporterii au intrat în teren înarmaţi cu diferite obiecte contodente, gata să-i înveţe o lecţie pe jucătorii şi antrenorii Herthei. Ce a urmat? Scene desprinse din invaziile hunice conduse de Attila în Peninsula Italică. Jucătorii şi antrenorii au fugit care-încotro pentru a-şi salva vieţile de furia fanilor. Aceştia au devastat băncile de rezerve, încercând să-i caute pe jucători chiar şi la vestiare!

ilie giulesteanu (6 comentarii)  •  13 martie 2010, 23:47

daca dumitru dragomir sta sa faca legi impotriva huliganilor . acei huligani care au dat zapada cu mana ca sutul lui matic sa se duca in vinclu si avem regulamente interpretabile care se aplica in functie de echipa care este judecata . supararea este mare pentru ca echipa noastra stiti bine ca a fost dejavantajata de multe ori poate chiar de PREA MULTE ORI . si de cate ori s-au luat decizii radicale impotriva RAPIDULUI conducatorii (vesnicii) fotbalului romanesc au spus ca : ESTE MOMENTUL ZERO………. SI AU URMAT UN MARE O DE DECIZII…… DAR ACESTA ESTE FARMECUL VIETI……….. PTR CA …. TRUP SI SUFLET NOI VOM FI MEREU PTR RAPID VOM CANTA LA BINE SI LA RAU PTR RAPID

Lila (47 comentarii)  •  14 martie 2010, 0:47

vorbe, teorii, pareri….. un amalgam specific, original cum ar zice ilici, fara argumente sau cu argumente „specifice”, de la autor la comentatori, toate tipic balcanice „a la mitici”! poate aveti ceva mai productiv de facut, vedeti sau pastrati linia sa nu ne dezicem!

Marius (1 comentarii)  •  14 martie 2010, 3:39

Domnule Ioaniţoia la meciul Universitatea Craiova – Fc. Braşov,golul Braşovului a fost anulat de către asistentul L1 Radu Ghinguleac,ar trebui ca cei ce vă trimit ştirile să se informeze mai bine,daca va uitaţi in prosport se da informaţia corect despre arbitrii de la acest meci,vă doresc multă sănătate şi cât mai multe articole foarte bune!

milici (440 comentarii)  •  14 martie 2010, 10:38

@Maxone42
O singura corectie , e vorba de practici UTECISTE nu COMUNISTE , autorul , Copos provenind din CC UTC.
Drept e ca , pana acum , era mult mai mare daca nu ar fi avut ghinion cu RIVOLUTIA.
Nici macar nu a citit carnetul UTC unde scria ceva de genul sa fii CORECT , CINSTIT , curajos etc…
Sau poate crede ca regulile nu se mai aplica in CAPITALISM , unde trebuie facut exect VITEVERSA.
Asta in gluma , daca te-as lua in serios n-ar ramane un cuvant necorectat din insailarile lu’ matale.

milici (440 comentarii)  •  14 martie 2010, 11:26

@polonezu
Dobroe utro, toate argumentele sunt in favoarea Rapidului cred ca ar trebui luate urmatoarele masuri urgente:
_amendarea drastica a lui Iancu si o suspendare pe masura.
_penalizarea lui Poli cu 10 puncte mergand pana la retrogradarea in Liga 2 daca va mai continua sa abuzeze de contestatii.
_interzicerea definitiva , prin regulament , a oricaror tip de sanctiuni impotriva Rapidului , indiferent ce-ar face dat fiind trecutul de lupta cu echipe dusmanoase , comunismul , absurditatea LPF care-i obliga fortat sa citeasca si chiar sa respecte regluentele.
_cooptarea lui COPOS inLPF si numirea lui in comisia de disciplina deoarece cunoaste foarte bine regulamentele.

Nikko (47 comentarii)  •  14 martie 2010, 13:07

De acord ca principala vina este la cei care fac regulamentele atat de ambigue (uneori iti dau impresia ca sunt facute intentionat de asa maniera). Dar…

Dar, e boala asta a romanilor smecheri, de cele mai multe ori ajutati de niste nenorociti de avocati, care cauta tot felul de portite, in loc sa fie cinstiti. Minimul bun simt spune sa repsecti termenul ala de 25 februarie (sau cat naiba e). Ei? Nuuuu, „ia cauta acolo, nu cumva se poate ocoli reglementu’?”

polonezu (264 comentarii)  •  14 martie 2010, 14:05

lui @milici
-nu mai eforta degeaba, că şiaşa nu intelegi nimică…

polonezu (264 comentarii)  •  14 martie 2010, 14:32

vezi postarea lui ionut,
-logica lui e perfectă, numai că se bazează pe două acte nule de drept: adresa nr 411 a AMFB şi adresa-ciornă a LPF (niciuna NU poarta ŞTAMPILĂ ROTUNDĂ -prin urmare nu pot fi considerate acte oficiale!); singura hârtie oficială este cea care le dă drept de joc lui V şi B); şi cum, unde-i lege nu-i tocmeală, rămâne rezultatul de pe teren! (mă mir că gsp nu a întrebat un jurist!? care să ne lămurească); că rapidiştii au speculat o lacună a regulamentelor frf şi lpf, e o altă poveste! aici comentăm dacă dreptul de joc al celor doi este legal! nu dacă este …moral!

andrei rapid (1 comentarii)  •  14 martie 2010, 17:39

litigiul dintre rapid si timisoara se va judeca,juristii vor decide.eu vreau insa sa subliniez o evidentza,anume ca de cateva zile d-l iancu exercita un veritabil santaj.d-l iancu declara sistematic ca in cazul in care d-l copos nu-i cedeaza cele 3 puncte (plus scuze pt.greseli ad-tive!),va pune la dispozitia autoritatilor alte acte care certifica grave incalcari ale legii de catre clubul rapid.oare de unde are d-l iancu actele respective?le-a cuparat cu bani grei in speranta ca isi vor intoarce valoarea,sau se doreste a fi justitiarul fotbalului romanesc?vom vedea.. dar ce putem crede daca d-l iancu nu prezinta niciun act?..ca asteapta editia urmatoare?..oare d-l iancu mai are si alte acte compromitatoare,sau benzi,sau discuri,sau mai stiu eu ce inscrisuri,ale altor echipe?

Mitica Parnaie (1 comentarii)  •  14 martie 2010, 17:45

Capul la magaria asta a fost Mitica Dragomir si cum a iesit naspa Mitica ar trebui sa plateasca! Alo DNA nu intrati si voi pe fir?

milici (440 comentarii)  •  15 martie 2010, 0:40

@polonezu
Lasand gramatica ta aproximativa , valabila probabil pentru poloneza stii cum se numesc aia care au impresia ca numai ei inteleg totul?
Dar de logica ai auzit? Sa incerci , cu insistenta , sa demonstrezi absurditatea cum ca V si B au drept de joc si Rapid nu a gresit , impotriva evidentei si a tuturor care se pricep mi se pare o ineptie .

Comentează