Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Caragiale să trăiască!

Proaspăt promovată în eșalonul secund, echipa finanțată de Adrian Mititelu, U Craiova 1948 SA, a adresat o altă cerere Primăriei să-i fie permis să joace, contra cost, pe noul "Oblemenco".

Permalink to Caragiale să trăiască!
joi, 20 august 2020, 3:01

A argumentat, logic, că arena respectivă, care a costat circa 52 de milioane de euro, a fost construită din bani publici. Altfel spus, cu contribuția tuturor craiovenilor, nu doar a simpatizanților lui CS Universitatea, azi formația-fanion a orașului și cea care are, singura!, acces pe stadionul menționat. Acces conferit printr-o decizie a Consiliului Local al Municipiului Craiova, for care a introdus anumite restricții (bănuiesc că le cunoașteți) privind utilizarea bazei sportive amintite.

S-a speculat atunci, iar zvonul circulă în continuare, că s-a recurs la restricții tocmai pentru a i se bloca lui U 1948 intrarea pe „Oblemenco”, rezervată cu dedicație garniturii alb-albastre. Cea devenită recent, felicitări!, vicecampioana țarii. Poate a fost așa, poate nu, cert e că, avantajând o echipă în detrimentul alteia, Consiliul Local a comis un abuz. De neconceput într-o lume civilizată. Într-o societate ce-ar trebui să respingă ferm orice formă de discriminare.

Din păcate, în ciuda numeroaselor semnale din mass-media, nu s-a schimbat nimic. Greu de crezut, dar oficialitățile din Bănie n-au renunțat la poziția de forță inițială, pe care nu s-au sfiit s-o reconfirme și în răspunsul dat ultimei solicitări trimise de Mititelu.

De precizat că Primăria s-a dovedit promptă și a răspuns în 10 zile, numai că, să-mi fie cu iertare, a făcut-o într-un mod ridicol, caraghios, parcă inspirat din Caragiale! Pasămite, cererea lui U 1948 n-a fost soluționată deoarece, dac-ar fi rezolvat-o, Consiliul Local ar fi încălcat niște prevederi stabilite, de cine credeți?, chiar de el însuși! Ca și când revizuirea acestora, ce-a cerut U 1948, n-ar fi depins numai și numai de CL, ci de Papa de la Roma ori de sultanul Bruneiului! De ONU, de NATO, de cine vă mai trece prin minte.

Nu cumva era mai simplu, sigur era!, ca onor Consiliul Local, care se întrunește o dată pe lună, să găsească timp să modifice prevederile cu pricina, nu să se uite la ele ca la drobul de sare de pe sobă? Clar însă că nu s-a vrut și nu se vrea asta, prieteniile politice, pilele și orgoliile făcând legea (și) în orașul de pe Jiu. S-ar fi cuvenit ca Mititelu să fie chiar încurajat de CL din moment ce, achitând taxe pentru închirierea stadionului, plătindu-le în avans, ba și la nivelul Ligii 1, ar fi băgat bani în vistieria Primăriei.

Am auzit că lui Mititelu i s-ar pune bețe în roate, întrucât ar avea datorii mai vechi la stat, restanțe uriașe. Dar și pentru că, plin de el, s-a lăudat că-și va ridica propriul stadion, „Arena Leilor”. Negată vehement de cel vizat, povestea datoriilor ar trebui elucidată de Primărie, să se știe și să dispară suspiciunile. Mai departe, e posibil ca pe Mititelu să-l fi luat gura pe dinainte și, cum se zice, să se fi dat mare. Mai obișnuiește să-și ia viteză. Ceea ce nu justifică însă, indiferent de motive, nedreptatea ce i se face cu folosirea arenei „Oblemenco”. Modul discriminatoriu în care e tratat.

În fine, în măsura în care cineva dorește să interpreteze acest text ca un atac împotriva Universității lui Rotaru e liber. Dar îl asigur că se înșală.

Comentarii (60)Adaugă comentariu

Viceversa, neicusorule! (52 comentarii)  •  20 august 2020, 15:12

Treburile se vor rezolva cand arbitrii vor arbitra corect meciurile lui CS U Craiova si Bergodi va avea rezultate ca la Voluntari. De indata ce echipa lui Mititelu promoveaza in liga1 si echipa psd-ului cade in liga2 se schimba si prioritatea pe stadionul oltenesc.

Mario (56 comentarii)  •  20 august 2020, 15:14

Este un atac sau nu este, de data asta Mititelu are dreptate. Primarul si oamenii acestuia nu mai stiu cum sa il blocheze pe plan local.

Daniel (223 comentarii)  •  20 august 2020, 15:17

Pai daca a zis ca isi face stadionul lui sa il faca si gata. Doar ca brutaru azi este milionar si maine nu mai are bani nici de paine. Dv il aparati in numele unui principiu dar eu care il cunosc va spun ca nu merita.

visu (6 comentarii)  •  20 august 2020, 15:18

Iar faceti pe avocatul lui Mititelu. Nu va suparati trebuia sa va lamuriti demult ca omul pe care il aparati nu merita sprijinul pe care il acordati.

Dan (3 comentarii)  •  20 august 2020, 15:24

Dar, cand Mititelu acumula datorii la bugetul local, cu ani in urma, nu prea reactionai, domnule Ioanitoaia!

Obi wan (14 comentarii)  •  20 august 2020, 15:30

Ioanitoaia, nu te poți abține să nu îl bagi in seama pe favoritul tau ,marele om de afaceri ,cunoscător al dreptului penal si civil ,atotștiutor în ale fotbalului ! De ce nu scrii matale un articol despre acest individ ,cum a contribui el la retrogradarea echipei în 2004 că sa pună mana pe ea ,si mai apoi în 2011 , dând vina pe alții pt incompetenta lui ?! Acest *** nu are ce sa caute cu FCUrsul pe acest stadion construit prin meritul Olgutei ,pe care nenorocitul ai adepții lui o înjură pe unde apuca ,de parcă primăria Craiovei era obligată să finanțeze echipa familiei boovene inainte de 2013 !

Andrei F (1607 comentarii)  •  20 august 2020, 15:42

Pe undeva logica articolului este corecta...Pe undeva...Echipa lui Mititelu trebuie sa aiba aceleasi drepturi ca echipa lui Rotariu pentru ca este vorba de sport!!!Notiunea de sport este legata si de cea de concurenta loiala!!!Concurenta este lovita prin criterii arbitrare hotarate acum de cei din primaria Craiova ...ieri de mai marii CSA care se vad ei patroni pe stadionul Steaua!!!!Bunuri ale statului sunt vazute de aceste entitati mai ceva decat bunurile 100% constrite cu bani particulari...!!!!GSP a atacat la baioneta pe Firea in privinta Stadionului National desi Firea a oferit tutuor sanse egale...Deci....cum poate sa concureze in Liga 1 echipe care platesc totul in fata altor echipe care au gratuitati...????Ce piata concurentiala ar fi intre GSP si un ziar facut pe banii statului sau cu gratuitati de la stat dar care ar activa intr-o entitate socotita cu principii liberale???UEFA impune fairplay financiar...fairplay sportiv...

Andrei F (1607 comentarii)  •  20 august 2020, 15:43

@Daniel (215 comentarii) • 20 august 2020, 15:17 Dar Rotaru nu poate sa-si faca stadion...?

Craioveanu (42 comentarii)  •  20 august 2020, 15:44

@Dan ( 2 comentarii). Asta si ceee dl Ovidiu sa spuna primaria daca Mititelu mai are datorii. Daca a avut si le-a achitat se schimba situatia. Nu cred ca mai este dator ca primaria Craiovei nu ar fi tacut si ar fi iesit imediat cu un comunicat.

Eugen (1 comentarii)  •  20 august 2020, 15:44

Domnule Ovidiu, vă asigur că aveți perfectă dreptate. Unele comentarii de mai sus sunt pătimașe, dar ..... așa e românul. Sunt fost ofițer (M.Ap.N.). Nu am fost stelist și nici fcsbist, nici dinamovist, dar și lui Becali i se face aceeași nedreptate. Stadionul nou ”STEAUA” nu-i construit din banii armatei (M.Ap.N.). Poate că veți aborda și acest aspect.

Bog (1 comentarii)  •  20 august 2020, 15:53

Intrebare, de ce nu comentati si cazul Ghencea? Acolo mi se pare un abuz si mai mare, macar la Craiova e clar, daca promoveaza in prima liga are voie sa joace acolo si echipa lui Mititelu. In Ghencea doar Steaua are voie. De ce? Aia nu sunt bani public? Sau stadionul a fost construct cu banii MAPN, care apropos e institutie publica. Mi se pare tendentios articolul dumneavoastra doar prin aceasta omisiune.

Adi (2 comentarii)  •  20 august 2020, 15:54

Plateste bre matale datoriile lu’mititelu si atunci poate sa joace pe Oblemenco Numai stii sa bagi batul printre gard Ai imbatranit urat tare Fiecare sa tina cu echipa care il reprezinta fara sa jicneasca pe cealalta

Vete (9 comentarii)  •  20 august 2020, 16:02

Daca nu ar fi fost pana acum numai atacuri impotriva Universitatii Craiova, poate nu parea atac. Asa pare ca indeplinirea fisei postului de pe statul de plata a lui mititelu. Cine se aseamana, se aduna

Craioveanu (42 comentarii)  •  20 august 2020, 16:03

@Obi wan (13 comentarii). Un prostan ca tine nu are dreptul sa ii spuna pe nume domnului Ioanitoaia ca nu cred ca tu sa fi facut mai mult de sapte clase la viata ta. Iar fufa de Olguta de unde a luat 52 de milioane de euro pentru stadion? I-a adus de la ma sa de acasa sau i-a primit cadou de la coana Manda? Si hai *** cu aerele voastre de salvatori care in realitate ati fost decat niste hoti patentati.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Stan (44 comentarii)  •  20 august 2020, 16:07

Adi, cit timp scrii jicneasca nu ai cum sa primesti raspuns. Trebuie intii savte alfabetizezi. Apoi ce datorii are Mititelu, spune tu daca stii. Daca avea macar un leu primaria nu ar fi stat cu bratele incrucisate. Si ramine cum am stabilit, esti un sfertodoct cu ifose.

marius (39 comentarii)  •  20 august 2020, 16:08

1. "La Severin e o baza foarte frumoasa, cred ca ne vom muta acolo. Oamenii ne implora sa venim"; 2. "echipa nu se va intoarce la Craiova, nici nu se pune problema sa revenim pe Ion Oblemenco. Suporterii din Craiova nu merita sa aiba echipa in oras"; 3. "Faptul ca echipa se numeste Universitatea Craiova nu inseamna neaparat ca meciurile sa le desfasuram la Craiova". si cireasa de pe tort: "echipa asta e a mea si a copiilor, copiilor, copiilor mei. luati-va gandul, daca vreti si nu ma placeti faceti-va alta echipa". stiti cine a dat toate aceste declaratii acum vreo 10-11 ani? intrebarea este retorca, evident. atunci era nasol in Craiova si era misto la Severin, acum e misto in Craiova si e naspa la Severin. sunt curios, nu-l mai implora oamenii sa se duca cu echipa copiilor, copiilor lui la Severin? uite ca intre timp s-a facut o echipa in Craiova care nu e mostenire de familie, care isi doreste sa joace in Craiova si care nu face diferente intre suporterii din Craiova si cei din afara orasului. si, brusc, se suci si Suca din booveni care acum tine mortisi sa joace in Craiova. pai parca suporterii din Craiova nu meritau echipa?

mihai (2 comentarii)  •  20 august 2020, 16:08

Ce rusine! Echipei cu istorie a Craiovei i se interzice accesul pe un stadion al tuturor oltenilor.Pentru a tine parte unei echipe construita printr-un abuz,Se stiu cei care au contribuit la acest abuz.CSU direct in B.Nici Viitorul Scornicesti nu a procedat asa.Cel mai trist este ca foste glorii ale adevaratei Universitati canta in struna celor care patroneaza abuzul.

alin (626 comentarii)  •  20 august 2020, 16:10

Nea Ovi, fara suparare, articolul trebuia publicat intr-un ziar din Craiova, nu intr-unul ziar national cum este Gazeta. Parerea mea este ca tema lui nu intereseaza pe nimeni in afara Craiovei.

O. Flower (1 comentarii)  •  20 august 2020, 16:10

În timp ce Fabrica de Avioane figurează cu restanțe de 66 de milioane de lei către ANAF pentru neplata contribuțiilor sociale, reprezentând partea angajatorului și a angajaților, firma lui Adrian Mititelu, Fotbal Club U Craiova SA, are şi ea datorii uriașe, de 61 de milioane de lei, ce rezultă din neplata contribuțiilor, plus dobânzi și majorări de întâriere. https://www.gds.ro/Local/2017-11-15/avioane-si-fotbal-club-u-craiova-sa-datoare-vandute-la-stat/

Jean (280 comentarii)  •  20 august 2020, 16:15

Sansele lui Mititelu de a juca pe Oblemenco cu echipa lui se vor diminua tare daca pesedista Olguta Vasilescu va castiga fotoliul de primar. Cum ea conduce detasat in sondaje Mititelu trebuia sa rezolve problema inaintea alegerilor. Acum este deja prea tarziu.

dan (151 comentarii)  •  20 august 2020, 16:21

Are dreptate autorul articolului. Din pacate, abuzurile continua in tara asta fiindca...se poate. Inainte de '89 venea un control de la partid si ii zbura pe cei prea smecheri.. Pe stadioanele facute din banii publici TREBUIE sa aiba dreptul sa joace orice echipe (inclusiv din Patagonia) daca platesc pentru acest lucru...Asa e normal si corect chiar daca unii olteni sau bucuresteni sint un pic "descentrati".

pandele (49 comentarii)  •  20 august 2020, 16:27

Spui doar vorbe-n vant Care ma fac sa plang Nu cred nici un cuvant Nu te mai ascult Cat vei mai continua Sa ma mai minti asa Mama ta nu ma vrea E impotriva mea De ce ma minti, de ce ma minti Eu stiu ca nu-i ceea ce simtiI Inima ta doar pe mine ma vrea De ce ma minti, de ce ma minti Eu stiu ca nu-i ceea ce simti Inima ta doar pe mine ma vrea Spui doar vorbe-n vant Care ma fac sa plang Nu cred nici un cuvant Nu te mai ascult Cat vei mai continua Sa ma mai minti asa Mama ta nu ma vrea E impotriva mea E impotriva mea... Nu mai esti cum ai fost Nu te mai recunosc Vad ca ai tai parinti Te-au convins sa renunti Tot ce mai am acum O poza-ntr-un album Si cand la ea privesc Plang si imi amintesc De ce ma minti, de ce ma minti https://Versuri.ro/w/ho Eu stiu ca nu-i ceea ce simti Inima ta doar pe mine ma vrea De ce ma minti, de ce ma minti Eu stiu ca nu-i ceea ce simti Inima ta doar pe mine ma vrea Nu mai esti cum ai fost Nu te mai recunosc Vad ca ai tai parinti Te-au convins sa renunti Tot ce mai am acum O poza-ntr-un album Si cand la ea privesc Plang si imi amintesc Plang si imi amintesc... Spui doar vorbe-n vant Care ma fac sa plang Nu cred nici un cuvant Nu te mai ascult Cat vei mai continua Sa ma mai minti asa Mama ta nu ma vrea E impotriva mea De ce ma minti, de ce ma minti Eu stiu ca nu-i ceea ce simti Inima ta doar pe mine ma vrea De ce ma minti, de ce ma minti Eu stiu ca nu-i ceea ce simti Inima ta doar pe mine ma vrea

Gabi (2 comentarii)  •  20 august 2020, 16:30

La anul dupa ce vor promova e firesc sa aiba drept de joc pe stadionul Central,pina atunci sa mai joace la Severin,ca e obisnuit cu Syadionul de acolo,cum a facut si in trecut

adi_stelistul (359 comentarii)  •  20 august 2020, 16:32

Vreau sa precizez de la inceput ca in mod normal ideea de a construi stadioane din bani publici pentru o echipa mi se pare odioasa. Normal mi se pare sistemul italian: pe acelasi stadion joaca si Inter si Milan, Sampdoria si Genoa, Lazio si Roma si cum a fost pana deunazi si Juve cu Torino... Putand fi inchiriat evident de oricine plateste pretul cerut (stabilit nediscriminatoriu) si indeplineste niste conditii (de pilda, nu stiu, zic si eu, pe un spatiu public nu pot fi organizate activitati ce contravin moralei publice si astfel de restrictii mi se par normale - dar numai unele de acest tip!). Deci categoric consider ca echipa lui Mititelu, ca oricare alta, are dreptul sa joace acolo. DAR: va atrag atentia ca nu exista nicio discriminare in decizia Consiliului Local. Sa nu confundam lucrurile. Discriminare era daca scria ca Mititelu n-are ce cauta acolo. Nu scrie asta! Spune doar ca se pot organiza doar meciuri din prima liga, din Cupa Romaniei de la o anumita faza, etc. (dealtfel si Mititelu a jucat acolo in "16"-imile Cupei, ca n-a mai putut fi oprit). Deci nu e o discriminare - cand va promova in prima liga, echipa lui Mititelu nu mai poate fi oprita sa joace pe stadionul acela, conform cu hotararea CL. In schimb e o nerozie strigatoare la cer: ca sa isi duca meciul lor cu Mititelu (ca evident stim toti de ce apare acea restrictie, chiar nediscriminatorie), baietii acestia care raspund de banii tuturor si ai nimanui o fac cu aceeasi lipsa de bun-simt ca majoritatea celor ca ei. Nu-s banii mei, ce ma intereseaza daca investitia facuta cu banii orasului se va amortiza vreodata? In loc sa incerce sa gaseasca clienti cat mai multi ei restrang nejustificat accesul acestora. Pentru ca pot, legea le permite si ei sunt niste nerozi iresponsabili... In ce priveste o alta afirmatie pe care o faceti, iar am o observatie: nu este normal, cum vi se pare dumneavoastra, ca o regula sa fie schimbata de cel ce-a stabilit-o doar pentru ca poate. Nu vorbesc de cazul acesta si de niciun caz anume. Ca principiu, o lege data de parlament nu se schimba peste doua zile tot de parlament ca, na, asa ne vine noua. E semn de arbitrariu si comportament discretionar. Intr-o societate civilizata legea se schimba doar daca devine imperios necesar si numai daca cea veche se dovedeste necorespunzatoare, nu pentru ca organismul care a dat-o poate sa o si modifice. Inca o data, nu vorbesc de stadionul si Consiliul Local Craiova, vorbesc la modul principial.

Gil (6 comentarii)  •  20 august 2020, 16:44

@pandele (12 comentarii). Este grav si trist cu tine ca nu te mai opresti sa ma plictisesti. Este grav si trist cu tine ca nu te mai opresti sa ma plictisesti. Ajunge sau mai vrei? .

BB (155 comentarii)  •  20 august 2020, 16:49

Romanul este greu de inteles. Nu judeca decat in functie de simpatii si interese. Pentru el dreptatea si principiile nu fac nici cat o ceapa degerata. Uite de ce rade intreaga planeta de noi si ne ia la pret se matineu.

Dan (3 comentarii)  •  20 august 2020, 16:54

Pai, dumneavoastra sunteti detinatorul adevarului absolut, domnule Ioanitoaia? Scrieti in articol ceva de genul "am auzit... dar nu sunt sigur" si ca cei care vor sa va contrazica, sa nu mai incerce, pentru ca se inseala. Nu mai bine ca un mare gazetar ce sunteti, inainte de a incondeia cateva randuri, va puteati adresa primariei cu privire la vechile debite ale "adevaratei Universitatea"? Era simplu. Asteptati sa va spuna Mititelu ca de fapt nu a avut nicio datorie si ca mai degraba este primaria datoare la el? Daca faceti niste investigatii sumare, s-ar putea sa aveti surpriza sa constatati ca si FCUniversitatea "Original" are ceva debite acumulate. Nu inteleg de unde atata ipocrizie sa faceti presiuni ca echipa lui sa joace, ca si cand ar fi existat un moment zero, iar datoriile sa se fi sters. Va mai rog sa cautati pe Google si veti gasi poze cu starea jalnica in care a lasat cantonamentul din Lunca Jiului. Mai bine scriati un articol cu titlul de genul: Mititelu doarme asa cum si-a asternut!

adi_stelistul (359 comentarii)  •  20 august 2020, 17:13

A, si inca ceva: faptul ca cineva are datorii la buget nu inseamna ca nu poate utiliza o infrastructura publica. Vad ca si in comentarii apare aberatia asta. E o inventie stupida a detractorilor lui Mititelu. Habar n-am daca exista datoria, habar n-am daca e cumva a clubului lui Mititelu (ca, daca-i a lui Mititelu sau a altei firme a lui nu e acelasi lucru), dar indiferent cum ar fi: NU CONTEAZA! E ca si cum ai spune ca datornicii la buget nu mai pot circula pe drumurile publice. Exista restrictii legate de participarea la licitatii, de pilda, dar asta doar pentru ca Ministerul Finantelor (care le si organizeaza) poate stabili intre criteriile de participare un astfel de criteriu. In schimb accesul la infrastructura publica, in conditiile legii (respectarea conditiilor legale de acces, plata chiriile, licentelor, avizelor, taxelor, etc., cuvenite), nu are nicio legatura cu situatia fiscala.

Marian (1 comentarii)  •  20 august 2020, 17:41

Sunt foarte multi care își dau cu părerea despre omul Mititelu, dar aici este vorba de un bun public care aparține comunității! Ce conteaza ca este meritul lu’ tanti Olguța! Aceasta femeie a promis construirea acestui nou stadion in timpul campaniei electorale si trebuia sa ducă la îndeplinire proiectul! Dar asta nu inseamna ca este proprietatea familiei sale sau a partidului politic din care face parte! Este un bun public si contra cost poate fi folosit de oricine! Prin hotararea acoliților sai din CL, cu buna știință bugetul instituției primarului este păgubit cu o suma importantă de bani! Atunci domnilor care sustineti acest demers de ce nu pun ei banii respectivi la bugetul local! Mai mult si omul Mititelu a investit in vechiul stadion din banii lui, ori ati uitat ca nu mai stăteai cu fundul pe gradene si pe scaune de plastic, ca aveam cel mai bun gazon din tara, ca stadionul era refăcut si cu vreo 2 super terenuri de antrenamente învecinate! Ati uitat de glibrura din proximitatea stadionului, pe care incest om a transformat-o in terenuri superbe! Ati uitat ca fostul edil a câștigat fotoliul de primar cu ajutorul adevăraților suporteri FCU si necondiționat folosind numele adevăratei echipe, pozând in tricoul magic pe care si voi il purtați! Gândiți bine inainte de a va exprima!

Viorel (103 comentarii)  •  20 august 2020, 18:06

Maestrul Ioanitoia ne arată din nou ca e părtinitor, ca are cel puțin doua balanțe! Sesizează foarte bine abuzul de la Craiova dar trece cu vederea, omite, ascunde, un răspuns aiuritor, inadmisibil, delirant, dat de MApN la solicitarea suporterilor steliști (nu militariști!) de a obține documentele publice referitoare la renunțarea la secția de fotbal in 2003 și la înființarea unei echipe noi in 2017! Ioanitoia ca și prea mulți alți jurnaliști participa la o conspirație a tăcerii in jurul sinistrelor cazarmi sportive staliniste CSA și Dinamo! De ce aceste relicve bolsevice au supraviețuit doar in România? De ce armata și poliția se amesteca brutal in sportul de performanta la fel ca in dictatura? De ce se fac stadioane in unități militare in anul 2020? De ce se cheltuiesc anual 50 milioane euro pentru întreținerea uniformelor cu burta din CSA, MApN, Dinamo, MI?? Domnule Ioanitoia când veți avea curajul de a va face corect meseria și a scrie despre aberatiile sportive militarizate sovietice CSA și Dinamo care nu mai au ce cauta in democrație și UE?

Maricelu’ (1 comentarii)  •  20 august 2020, 18:14

@ O. Flower - Ce legatura are asta cu interzicerea folosirii stadionului? Conform logicii tale ar trebui sa nu ti se permita accesul pe stadion (desi vrei sa platesti bilet) pt ca ai datorii la intretinere? Articolul nu e despre datoriile lui Mititelu ci despre abuzul facut de CL.

Simeone (96 comentarii)  •  20 august 2020, 18:19

Dacă exista doua sau trei echipe în oraș, iar acel oraș sau municipiu are un stadion ridicat din bani publici, edilul sau consiliul local trebuie sa le închirieze stadionul tuturor echipelor solicitante. Fără discriminări! De ce sa faci discriminare?? Chiar dacă stadionul se făcea pe banii lui Rotaru, dacă era singurul stadion din Craiova mai de Doamne ajuta, atunci era de bun simț sa fie lăsați sa joace, ok, cu condiția sa nu joace în weekend-ul când joaca CSU. Eu zic ca problema se va rezolva.

Maricelu’ (1 comentarii)  •  20 august 2020, 18:19

@ adi_stelistul - Nu sunt de accord cu tine, conditia pusa (evident, avandu-l pe Mititelu in gand) e aiurea, stadionul, ca orice investitie, ar trebui sa produca, iar cand restrictionezi folosirea actionezi contra intereselor statului si ale comunitatii locale. Cum ar fi sa se limiteze folosirea metroului, de exemplu, doar la parlamentari (stiu ca ei nu il folosesc, dar e doar un exemplu)?

zapacitu’ (911 comentarii)  •  20 august 2020, 18:23

E bine ca mata faci propaganda pentru a se face dreptate si ambele echipe sa joace pe stadionul nou, bre nea Ovidiu. Io sunt suporter al amandurora, si-as fi incantat sa le vad jucand pe fiecare in parte pe frumusetea asta de stadion nou. Se facura de ras actualul consiliu local cu aranjamentele astea de culise, dar acum cred ca au emotii maxime, ca vin alegerile in Septembrie.

Praz, file de poveste… (52 comentarii)  •  20 august 2020, 18:33

Titlul de campioana se pierdu ca europeanu' la mal. Productia de praz, nesatisfacatoare. Sparanghelu' nu merge cu zaibaru'. Totusi, e bine ca la ,,stiinta,, e rost de galceava pana intra stadionul in reparatii.

CITA (2118 comentarii)  •  20 august 2020, 18:33

In calitate de suporter al fostei Maxima, sunt putin trist ca vad cum se sfasie patronii celor doua echipe intre ei, folosindu-se fiecare de ce poate: Primaria sau Presa, dupa caz. Rotaru si Mititelu NU sunt concurenti, in ciuda aparentelor. Fiecare dintre ei are propriile interese si le urmeaza. Nu-i o noutate ca politicienii, mai ales cei locali, sunt calificati din start sa joace cu succes in orice piesa de teatru a marelui I.L. Caragiale, dar si ei, la randul lor, au interese la fel ca si patronii cu care colaboreaza. Mi-e greu sa dau un verdict in speta asta, dar de bun simt ar fi totusi sa-i lase sa joace si pe cei din B pe Oblemenco, n-ar deranja cu nimic.

Raresp (1 comentarii)  •  20 august 2020, 19:06

Ideea asta cu folosirea de oricine a bunurilor publice este izovorata din gandirea interesata a oierului din Pipera. Este o aberatie fara margini. Hai acum sa dormim la hotel in orice ambasada din lume ca e bun public. Bunurile publice au un administrator si acel administrator decide cine si cum le folosesc. In cazul de fata, Consiliul Local a hotarat un regulament. Cu dedicatie e clar. Cui nu-i place se poate organiza, face o initiativa cetateneasca si poate propune in Consiliul Local un proiect de hotarare pentru a accepta si echipe din Liga 2. In ziua votului strangeti cateva mii de oameni in strada si poate se va vota. Sau la urmatoarele alegeri votati altceva decat ciuma rosie. Hai Stiinta!

Adi (2 comentarii)  •  20 august 2020, 19:09

@Stan ! As putea sa te jignesc si eu sau “jicnesc”dar nu o fac , uita-te la tine prima data si dupa poti vb de altii “Avevarata Craiova” a avut datorii ff mari la primarie Stii vb aia Foul me once shame on you , foul twice shame on me ! Daca te reprezinta FCU tine cu ei sau nu e treaba ta dar nu mai vb prost de alti

Suru (108 comentarii)  •  20 august 2020, 19:13

@Marian (1 comentarii). Perfect. Nu are nici o treaba aici daca Mititelu are ori nu calitati, daca este baiat rau ori de comitet. Vorbim despre o proprietate comunitara la care cuiva i s-a ingradit accesul. Este o masura ilegala iar demersul dlui Ioanitoaia pe deplin intemeiat.

Andrey (262 comentarii)  •  20 august 2020, 19:21

@Dan (3 comentarii). Au existat debite dar s-au lichidat. Firmele lui Mititelu au avut datorii care in timp s-au platit. Citeste raspunsul primariei catre Mititelu si vei descoperi ca nu se aminteste nimic despre datorii. Primaria a si dat cu vreo 6 luni in urma un comunicat in acest sens. Deci ce faci tu inseamna mult zgomot pentru nimic.

Manu (167 comentarii)  •  20 august 2020, 20:00

Are un talent iesit din comun Dl Ioanitoaia din a imbarliga si de a ii monta pe unii impotriva altora. Meserias si ca scrie ceva dar foloseste ca momeala o imagine cu stadionul Oblemenco in ideea sa intre in discutie toti oltenasii indiferent din ce tabara fac parte. Trage una sub centura si dupa aia dispare.

doilaunu (195 comentarii)  •  20 august 2020, 20:31

in acest articol mult prea lung pentru ce vrea sa spuna, Ioanitoaia are la un moment dat o exprimare frugara "ca in Caragiale..". Nu se explica foarte clar de ce e ca in Caragiale, dar in fine... nu te pui cu scriitorul. Cum se numeste articolul? "Caragiale sa traiasca!". Pe ce banca din Cismigiu ati scris articolul, maestre? Fix ca in Caragiale..

AlbastrU (1 comentarii)  •  20 august 2020, 21:22

Mai bine ar recunoaste ca ti-a dat mititelu pe numele fiicei tale un teren si acum te santajeaza cu asta.

george (13 comentarii)  •  20 august 2020, 21:36

Nea Ovidiu. Ai perfecta dreptate. Este clar stadionul Oblemenco este al Primariei Craiova. Facut din banii publici. Numai ca; Primaria Craiovei este condusa de PSD-isti: CSU este echipa facuta CADOU Primariei Craiova. Iar Rotaru baiat smecher, a profitat de situatie. Tot cu ajutorul Primariei si al PSD-deului, a pus CLAUZA in Contractul de Ichiriere asa cum a vrut el. Adica sa nu joace fotbal echipa lui Mititelu.

Obi wan (14 comentarii)  •  20 august 2020, 22:13

@Craioveanu: Bai ,Ursule ,ai greșit ,nu am șapte clase ,am numai patru ,cu doua mai mult decât un *** că tine !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Alb-Albastru (1 comentarii)  •  20 august 2020, 22:30

Doar atât pentru CS Mogoșoaia, inainte sa va dati voi cu părerea la cat are sau a avut Mititelu datori la primărie, poate nu știți ruptilor ca Mititelu a investit aproape 3 mil euro în fostul stadion Oblemenco,care era o paragină si nu a primit în schimb nimic de la primarie.Da voi nu aveți de unde sa stiti, CS Clona nu se afla nici le țeava de la tun.Cand Mititelu care este tare în canta câteodată, nu a vândut vreun fotbalist de la club cum a făcut rotaru clonei si se lauda ca el tine clona.Cand va face ce a făcut Mititelu cu bani familiei atunci sa vorbiți clonatilor.

Vio (5 comentarii)  •  20 august 2020, 22:55

Asta e tara in care trăim. Vine cineva ÎNFIINȚAT în 2013, pretinde că este universitate craiova, iti ia stadionul iti ia tot ce ai si asta cu ajutorul politicului. Ne meritam soarta. Suntem un popor de lasi si fricosi(ce sa alegi din ce a mai ramas din femeile dace si ciurucurile romanilor, ca asa ne au populat dupa razboi), cred ca in oricare alta tara nu aveau curajul sa faca abuzurile ce s au făcut față de universitatea. Nu il simpatizez prea mult pe mititelu dar cred ca e de apreciat ca mai are forța sa se lupte cu toata lumea. Cu cat ne lovesc mai rau, cu atât vom fi mai puternici!!!! Forta FCU!!!

Garido (25 comentarii)  •  20 august 2020, 22:55

Ce glume bune aveti in program d-le Ioanitoaia . Acest mititel patron falimentar si fanii familiei mititelu sa jmearga la Turnu Severin ,acolo unde ii placea sa-i duca cu zaharelul pe suporteri pentru a nu-si plati datoriile pe care le avea in Craiova . Hai,nu mai plangeti pentru ce i se intampla acestui ..... ,si-a batut joc de suporteri destul de mult timp ,acum trebuie sa-i dam drepturi .

Jiri Praga (13 comentarii)  •  20 august 2020, 23:06

De ce atâta agitație, și așa nu au pentru ce să lupte în campionatul din România! Mai alles după articolul publicat astăzi pe seitul GSP, care are titlul „Echipele românești, interzise în Europa League cel puțin până în 2023” nu înțeleg cine a pronunțat această interdicție, UEFA, FIFA, FRF, LPF sau cine? După părerea mea e mai degrabă incompetența echipelor din România, care în această concurență nu sunt nici cel puțin mediocre, pentru a produce ceva rezultate ca să crească coeficientul, sunt chiar foarte slabe. Uită că în aceste competiții nu se merge pe blaturi, l-as că CCA trimite un arbitru bun etc. Asta se poate numai în România și de aceea arată campionatul așa cum arată, de ce să retrogradeze Dinamo, mai bine aducem 3 echipe din B, chiar 4, 5 sau 6 echipe dar Dinamo nu poate să retrogradeze. am ami scris odată că în campionatul din România poate că nici nu ar trebui făcute teste COVID-19, dar mai degrabă ar trebui făcute teste IQ și asta începând de la ultimul magazioner de la Dinamo și până la capul FRF.

Bogdan (395 comentarii)  •  20 august 2020, 23:29

@doilaunul (153 comentarii). Altul care da sfaturi dar scrie frugara, cuvant care nu exista in limba romana. Iti vine sa vomiti cand vezi ce *** se trag de bracinar cu dl Ioanitoaia. Copilasi, nitica rusine nu v-ar strica.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Comentează