Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Conspirație anti CFR?!

Întrebarea-mirare de mai sus nu-mi aparține. Ea a fost rostită de Dan Petrescu la finalul partidei cu Astra, terminată 2-2 la Giurgiu după ce echipa lui conducea cu 2-0 în minutul 17. Egal în urma căruia Craiova a rămas lider în L1, cu un punct peste CFR.

Permalink to Conspirație anti CFR?!
luni, 6 iulie 2020, 2:16

Cum întâlnirea dintre cele două, programată chiar în ultima etapă, se va disputa în Bănie, U poate fi socotită principala aspirantă la titlu.

„Bursucul” n-a intrat în amănunte, de aceea n-avem decât să presupunem ce-a gândit cu privire la un ipotetic complot organizat împotriva campioanei en titre. De bănuit că s-a referit la două aspecte. La arbitraje, considerate ostile, apoi la faptul că unele adversare s-au bătut pe viață și pe moarte cu CFR, dar au lăsat-o mai moale, au ralenti, când s-au confruntat cu contracandidatele acesteia. Pe lista respectivă figurând, lesne de dedus, și Astra. Haideți să le luăm pe rând, băbește.

Se știe că Petrescu obișnuiește să reclame arbitrajele. Să le conteste justificat ori nu. Depășind uneori măsura, protestele lui constituie un mod de a pune presiune pe cavalerii fluierului. Chiar de a-i intimida. De data asta însă, „Bursucul” are dreptate să-l acuze pe arbitru! Întrucât Andrei Chivulete trebuia să-i acorde Clujului un penalty în minutul 60, la 2-1, când Budescu l-a jenat clar în careu, evident, pe Camora. Nu-i doar părerea mea, ci și a experților Ion Crăciunescu și Cristi Balaj, foști purtători ai ecusonului FIFA.

De acord că faza incriminată nu-i ușoară. Mascat, „centralul” n-a controlat-o suficient. Deci n-a observat că fundașul campioanei se afla într-o poziție câștigată și că Budescu l-a împins cât să-l dezechilibreze, să-l scoată de pe direcția de înaintare. N-a existat un fault dur, însă Chivulete era dator să sancționeze împingerea giurgiuveanului și să indice punctul cu var. Deși Camora a apucat să tragă totuși la poartă, șutul lui n-a mai avut nici forță, nici precizie. Altfel, e adevărat că în alte meciuri arbitrii au ajutat-o pe CFR, dar asta e altă discuție.

În fond, calculând că s-a desprins repede la 2-0, dar n-a putut ține de rezultat, Petrescu n-ar avea motive deosebite să se plângă. Nici să-i reproșeze Astrei, echipa magicienilor Budescu și Alibec, strălucitori duminică seara, că și-a apărat corect șansa. Serios până la sfârșit. Asta și pentru că Dani Coman, președintele clubului de la Dunăre, a promis public, în perspectiva viitoarei vizite a Craiovei la Giurgiu, că „vom juca la fel fiecare meci”. Cu toate că, refuzându-i-se licența pentru Europa, Astra nu mai are vreun obiectiv de atins.

Lucrurile s-au complicat însă în clipa în care unul dintre „astrali”, stoperul Dandea, a recunoscut că pentru partidele cu FCSB și CFR „Am primit prime separate, în plus față de cele din contract!”. Mărturisirea a turnat, firește, gaz peste foc în ideea că Dandea, 32 de ani împliniți, nu-i vreun puști pe care să-l fi luat gura pe dinainte. În consecință, cunoscute și recunoscute fiind problemele financiare ale Astrei, din pricina cărora n-a fost admisă în cupele continentale, de unde până unde primele suplimentare amintite de Dandea, de la cine și de ce?!

Normal că nu de la FCSB, bătută de Astra recent, sau de la CFR, de la insolventa Gaz Metan nici atât, deci banii n-ar putea veni decât de la Craiova ori, mai puțin probabil, de la Botoșani. Vom căpăta răspuns în penultima etapă, când Universitatea se va deplasa la Giurgiu, dacă nu cumva FRF și LPF nu vor descoperi până atunci, sau măcar încerca, de unde provin sumele în cauză. Mă îndoiesc însă că se va întâmpla așa.

Comentarii (44)Adaugă comentariu

Ninu (44 comentarii)  •  6 iulie 2020, 14:34

Interesanta si curajoasa abordare. Orice gagauta poate trage concluzia ca banii au venit de la Craiova. De aceea trebuie pusa intrebarea in ce masura procedeul de a ii cointeresa pe terti sa castige este regulamentar.

Misu (234 comentarii)  •  6 iulie 2020, 14:37

Din cate stiu pentru o treaba asemanatoare Gigi Becali a ajuns la parnaie.Dupa ce l-a trimis pe Teia Sponte cu valiza plina de dolari la cei de la Universitatea Cluj. Intre timp s-a schimbat regulamentul sau ce s-a intamplat.

Adrian (98 comentarii)  •  6 iulie 2020, 14:39

Bun articol. Ridica niste probleme pe care presa in general le ocoleste. Si eu ma indoiesc ca frf si lpf vor inghiti momeala.

gigix (2 comentarii)  •  6 iulie 2020, 14:46

Si de cartonas rosu la Seto in prima repriza nimic? Daca punem si penalty-ul la Camora, vedem ca sunt "mici" detalii care influenteaza foarte mult lupta la titlu. Cat despre cine vine cu primele astea, ar trebui sa ne uitam la meciul jucat la Craiova, unde Alibec si Budescu au fost accidentati, dar la alte meciuri nu au avut nicio problema. Sa ia Craiova titlul si sa mearga in cupele europene pana prin turul 2 preliminar, ca sa faca cinste tarii si sa mai subrezeasca putin coeficientul de tara.

ana (5 comentarii)  •  6 iulie 2020, 14:48

Este clar ca lumina zilei ca Astra in meciul cu Craiova a jucat cu rezervele, si cu juniorii. Si daca vor pierde cu Craiova tot nu se poate face nimic. Din pacate daca CFR nu va castiga campionatul, cu siguranta oltenii nu vor face mare branza in EL.Dar asta nu mai deranjeaza pe nimeni, nu?Cum sa fii impotriva unei echipe ca CFR, care in EL a facut 12p si ne-a facut mandrii de prestatia ei ?

Andrei F (1607 comentarii)  •  6 iulie 2020, 14:53

Cand sa zic si eu ca citesc un articol decent apare asta:,, ... dacă nu cumva FRF și LPF nu vor descoperi până atunci, sau măcar încerca, de unde provin sumele în cauză,,....Pai domnule in ultimul timp ati fost plecat din tarisoara?!De ce va intreb?1.Nu ati auzit declaratia lui Cornel Dinu ca un titlu de campioana s-a castigat cu ajutorul Federatiei???S-a deranjat cineva,ancheteaza cineva ceva?In plus Cornel Dinu a vorbit si de campionate castigate cu bani datio altor echipe....Si ???2. Daca banii nu sunt de la Steaua pai nu intereseaza pe nimeni!!!!Anul trecut ati facut scandal ca vai Nicolae e imprumutat de Becali!!!Desigur FRF a dat si amenzi,felicitari!!!Ce sa vezi....anul acesta Nicolae tot este imprumutat de la Becali si in plus un stelist joaca imprumutat de Astra!!!!Daca anul asta nu ati fost deranjat dumneavoastra desigur ca nici FRF nu mai amendeaza pe nimeni!!!!3. Dan Petrescu a vorbit concret si de meciul de la Medias al Craiovei....Chiar asa,ce sa-l fi apucat pe Bus sa injure arbitrii?Apoi la arbitraje CFR si Craiova sa nu uitam usor meciul lor direct,sa nu uitam meciul Craiovei din Banie cu Mediasul,sa adaugam posibilul penalty de la Giurgiu si ....ajungem sa-i dam dreptate lui Cornel Dinu!!!!Federatia este in toate desigur mana in mana cu buna presa...-------------Sa fiu singurul suporter care remarca ca Alibec nu mai are treaba sau macar nu mai primeste galbene pentru reactii la adresa arbitrilor,colegilor...?Sau s-a schimbat regulamentul in arbitraj sau bine ca Alibec a schimbat echipa...

Lio (4 comentarii)  •  6 iulie 2020, 15:03

Pai e normal ca la meciurile unde vin scouteri sa dai prime speciale... credeti ca Astra nu vrea sa vanda jucatori??

Tito (1 comentarii)  •  6 iulie 2020, 15:14

Craiova castiga campionatul,Alibec si Budescu la Universitatea din toamna?

luis (41 comentarii)  •  6 iulie 2020, 15:25

Da, CFR a avut penalty si cu prazarii, si cu giurgiuvenii. Ne-am dat doua autogoluri. Da, faulturile nu s-au judecat cu aceasi masura si pentru noi si pentru astrali sau prazari. Da, am fost ciupiti de"albitrii", insa nu din aceasta cauza am pierdut puncte. Am pierdut punct din cauza lipsei de concentrare, neatentiei impardonabile a unora din aparare. Cand ratezi din 3-4 metrii cu nonsalanta, nu poti invinuii arbitrajul. Este doar vina noastra. In ciuda jocului mai putin convingator, sunt sigur ca CFR va lua campionatul . Craiova este cu mult sub CFR ca joc. Li se termina bulanul si lor. La meci de cine pe cine, CFR va avea castig de cauza. Hai CFR!!!

Bogdan (395 comentarii)  •  6 iulie 2020, 15:37

@Lio (4 comentarii). Pai daca nu au avut bani de licenta pentru cupele europene de unde au gasit cei de la Astra bani pentru prime????Iar scouterii cum intra la meciuri ca doar ele se joaca fara spectatori??? Ori scouterii fac parte din staful cluburilor sau a federatiei/ligii???

Manolo (63 comentarii)  •  6 iulie 2020, 15:40

ANDRei F, baiete, singurul tau subiect este fecesebeaua...Esti penibil cu pretentia ta ca intreaga planeta are boala pe Gigi Becali si pe inestimabilele lui valori Man si Coman. Vezi sa nu luati plasa in finala cupei si sa plangeti de necaz ca nu pupati cupele europene.

Alin (8 comentarii)  •  6 iulie 2020, 16:17

Nea Ovi, sa spui ca vei capata raspuns la intrebarea retorica din finalul zicerii matale, ARATA ca deja ai tras o concluzie clara. Adica Universitatea Craiova nu ar putea bate o echipa Astra(fara motivatie si neplatita)decat daca au fost manjiti jucatorii? Pe ce te bazezi in previziunea matale? Tot cu joarda prin gard umbli!

argus (108 comentarii)  •  6 iulie 2020, 16:41

Aline, invata sa citesti ca povestea pe care o inventezi tu nu exista in textul dlui Ioanitoaia. Daca tu intelegi lucrurile aiurea te priveste dar nu face speculatii nedemne. Universitatea Craiova nu este vizata in acest articol.

Ilie (135 comentarii)  •  6 iulie 2020, 16:48

Budescu și Alibec sunt magicieni cum nu ai fost tu comunist. Cam în ce campionate au jucat magicienii tăi. Cum și făcut tu ziar cu banii unuia care voia să arunce în aer Piața Universității și te numești ziarist independent. Se vede după prietenii tăi ce calitate intelectuală ai. Mă îndoiesc că idolul tău, Adrian Păunescu, stătea cu astfel de oameni de vorbă. Era ***, nu prost și incult.

clujcampion (22 comentarii)  •  6 iulie 2020, 16:58

@luis Ai dreptate. Si cand te gandesti ca nu au vrut sa-l aduca pe Culio pentru cateva mii de euro, iar Bordeianu a "rezolvat" un gol cu prazarii si un autogol cu Astra. E jucatorul care paseaza exact doar la adversar, in rest nimic. Poate ca ar trebui si Bursucu sa-si vada mai bine jucatorii....

Poli 21 (189 comentarii)  •  6 iulie 2020, 17:40

Nu este vorba de o conspiratie ci de o lupta directa in care nea ovidiu este virf de lance.

Florin (1 comentarii)  •  6 iulie 2020, 17:43

Nu spune nimeni faptul că primul gol a lui CFR nu e corect;trebuia sea lovitura liberă ptr Astra deoarece în afara careului portatul cfr-ului la făcut zob pe jucătorul de la astra,chiar expertul Crăciunescu nu a văzut ori tace intentionat

alin (626 comentarii)  •  6 iulie 2020, 17:56

@ilie (57 comentarii). Budescu si Alibec stiu fotbal cat toti jucatorii de la Ffcsb si Dinamo luati impreuna. Daca vor sa joace. Iar matale ai luat-o zdravan pe aratura...

Cita (2118 comentarii)  •  6 iulie 2020, 18:09

Petrescu sa nu caute nici o conspiratie, finantata sau nu, caci nu exista! Daca vrea sa iasa din nou campion cu CFR, sa castige toate meciurile, inclusiv pe ultimul! Sau MAI ALES pe ultimul!

Kunta Kinte (565 comentarii)  •  6 iulie 2020, 18:12

Nene domnule Ovidiu, Craiova are forta si valoare pe teren, iar Cfr merge mai degraba la antijoc sa conserve un rezultat partial. Ultimul meci e cel mai important, decide tot!

Simeone (96 comentarii)  •  6 iulie 2020, 19:25

Răspunsul e la Astra. Se va vedea după ce echipa aliniază în meciul cu Craiova. Sunt sigur ca Fcsb și Botoșani nu vor da meciuri, deci exista șansa să avem un final palpitant. Sa fie ultimul meci finala campionatului. Cine e mai bun sa castige

Papa Pius (20 comentarii)  •  6 iulie 2020, 19:54

Foarte intersante observatii dar nefinalizate. Este de mirare ca Astra da prime suplimentare desi are mari restante la contracte. Asa cum se plangea zilele trecute chiar Alibec. Mai raman putine saptamani si ne vom lanuri daca alarma trasa de dl Ioanitoaia a fost sau nu fake news.

Flaviu (86 comentarii)  •  6 iulie 2020, 21:15

@Ilie (57 comentarii). Numai dupa cum virgulele, deduc ca esti un tip cu instructie. Dupa cum scrii si ataci fara justificare esti insa un frustrat. Pacat de virgulele tale daca iti lipseste caracterul. Tu ai avea mare nevoie de asa ceva.

Stefan (2 comentarii)  •  6 iulie 2020, 22:05

Daca Astra are prime pentru joc nu inseamna ca Rotaru sau Craiova dau prime Astrei. Articol parca facut de Mititelu cel mai mare dusman al Universitatii Craiova. De meciul Craiova Astra nu spune nimeni cat de greu a pierdut Astra, sau adevarul nu conteaza doar scandalul? Dupa golul de 1-1 bucuria celor de la Astra. Golul de final 2-1 a fost cam nimereala la fel si pe final CFR-Craiova ultimul gol deviere din calcaiul lui Camora. Norocul nu arbitri sau primele de joc au adus Craiova pe 2. Daca continua norocul, va fi Craiova campioana. Sa moara de ciuda prietenul dumneavoastra Mititelu!

Dilimache (657 comentarii)  •  6 iulie 2020, 22:16

Da, clar, Petrescu e bantuit de conspiratii, daca ar fi barbat si-ar asuma situatia si nu ar mai da vina pe altii!

Coco (1 comentarii)  •  6 iulie 2020, 22:23

Ati uitat un lucru arbitrajul din meciurile cu craiova si astra va placut!!! Arbitri au ajuns asa de importanti încât ei decid unde merge titlu ,nu mai vorbesc de premiere a echipelor ?????acum cativa ani trebuia să îi platesti să te arbitreze corect, totusi echipa craiove este foarte subtire. De vină sant numai jucatori CFR au trstat usor partidele ,mai ales bordeanu Djocovici care au gresit foarte mult .

Garido (25 comentarii)  •  6 iulie 2020, 22:51

Daca nu stiati ,C.F.R. are abonament la titlul de campioana ,asa ca, aveti grija sa nu va salte dna-ul . Domnul Dan Petrescu Penalty are dreptate ,nu conteaza cum dar titlul trebuie sa ajunga la C.F.R. ,si la anul la fel . Cooperativa functioneaza perfect .

Dimi (65 comentarii)  •  7 iulie 2020, 0:20

Stefane, trezeste-te la realitate domnul fiul ploii. Craiova este chiar pe locul 1, ai lipsit zilele acestea din galaxie...

Gelu (1 comentarii)  •  7 iulie 2020, 5:42

Care e parerea dvs. depre FC Botosani - CFR Cluj, Domnule Ioanitoaia? Penalty si hent la 18m in 12 minute si 0-2? Ce a jucat Botosaniul in acel meci? A sutat o data pe spatiul portii cand in poarta la CFR era un tanar debutant de 17 ani. Acolo nu miroase a conspiratie "PRO" CFR? Daca e sa fim obiectivi hai sa vorbim de toate "detaliile" nu numai de unele.

Ilie (135 comentarii)  •  7 iulie 2020, 7:11

Nu scrie nici unul despre cum *** echipa prietenei lui Ovidiu. Atunci cum să vă creadă lumea? Două victorii la rând cu arbitrii! Dar așa este când ești imparțial și nu ai fost comunist trimis în Italia că să îi supraveghezi pe fotbaliști. Însă, când fotbalul românesc o să fie sub Malta, nu o să vă mai citească nimeni. O să rămâneți cu banii luați de la impresari pentru a vopsi jucători.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei (5 comentarii)  •  7 iulie 2020, 8:45

Serios? Tocmai Danut vorbeste de arbitraje? Si inteleg ca problema lui nu este ca a luat un punc din doua meciuri....ca echipa este la mana ei....problemele lui cand nu castiga sunt din domeniul extraterestrilor si navelor spatiale. Si se gasesc "ziaristi" ca cel ce semneaza sa ii dea apa la moara. Presa sportiva din Romania a murit de mult iar domnul Ioanitoaia ne demonstreaza ca asta

Emil (1 comentarii)  •  7 iulie 2020, 9:22

Propun ca toate echipele in meciul contra CFR-ului sa joace ca Botosani-ul ... ca sa fie toata lumea fericita

ion ion (93 comentarii)  •  7 iulie 2020, 11:04

ilie, Ovidiu Ioanitoaia a fost trimis sa supravegheze fotbalistii...Tu esti zarghit rau, ***. Ciudat e ca gsp da drumul tuturor magariilor tale.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Sibelius (39 comentarii)  •  7 iulie 2020, 11:24

Vaai, "ke" drama....play-off-ul se joaca la fel de la prima editie: cu echipe motivate doar cu anumiti adversari si cu reci-porcitati cu altele. Sa nu uitam ca inainte de actualul play-off toti chibitau intelept cum va fi FCSB ajutata de Botosani, Astra etc. Circul e pentru copii. Blatul a fost copt de toti demult.

gelu (116 comentarii)  •  7 iulie 2020, 11:50

Voi nu va mai cititi unul pe celalalt ***? Geambasu scrie astazi ce ai scris dta ieri, circul pe pamant. Vezi ce scrie Naim astazi ca sa scrii dumneata maine...Cascadorii rasului nu altceva.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

andy (1 comentarii)  •  7 iulie 2020, 17:56

Singura regiune din tara unde PSD a ramas lider e Oltenia si apoi judetul Giurgiu.Craiolguta e facuta cu ajutorul lui Olguta si asa mai departe. Clar se vrea ca acest campionat sa fie castigat de clona din Craiova. Sa nu uitam ca Burleanu a fost numit de PSD.

Al Bundy (25 comentarii)  •  7 iulie 2020, 22:29

Clar -a vrut castigarea campionatului de catre UNIVERSITATEA CRAIOVA si in 2018 ,si in 2019 . Sa nu uitam ,din cauza PSD-ului a ajuns CFR campioana ani la rand , pesedistii astia nenorociti .,, Sa nu uitam ca Burleanu a fost numit de psd ,, . Doua nave se scufundaseu dar prostul plutiseu . .

Catalin E (1 comentarii)  •  8 iulie 2020, 7:45

Nu pot sa inteleg de ce in acest articol al dumneavostra omiteti, sper din greseala nu rea voiinta si fazele de albitru contra craiovei. Si pentru cei care vin cu argumentul: CFR are trebuii sa castige ca ne fac mandrii in Europa, cred ca uitati ca in fotbal nu iese mereu campion cel care ar ''trebuii'', iese cel care la sfarsit este pe primu loc. Plus sa fim seriosi, nici dracu nu se astepta de la CFR sa avanseze asa anu trecut, dar am facut o faza frumosa, daca va face si Craiova la fel anu asta? De ce aruncati cu ura innainte de orice?

pandele (49 comentarii)  •  8 iulie 2020, 9:41

Despre "MOSI" numai de bine Adio... MOSULE

Catalin Mihai (18 comentarii)  •  8 iulie 2020, 10:58

Si daca s-a intamplat asa nu vad care e problema Si alte echipe s-au dat ,, lovite'' in fata CFR-ului in alti ani..

Catalin Mihai (18 comentarii)  •  8 iulie 2020, 11:00

@ Andy-- Burleanu a fost numit de Basescu .Si basescu n-a fost in PSD..

zapacitu’ (911 comentarii)  •  8 iulie 2020, 19:03

Catalin Mihai (15 comentarii) • 8 iulie 2020, 11:00, ce legatura are un fost presedinte de tara si politician cu conducerea tehnica a federatiei de fotbal? El se pricepe la reprezentarea tarii si organizarea unui partid, in nici un caz la fotbal. Daca fuse "pus" de cineva, atunci acela e un comitet, deci mai multi oameni de specialitate, nu de un singur om.

clujcampion (22 comentarii)  •  9 iulie 2020, 17:46

@Catalin E Domnul "albitru"... nu scrie nicaieri ca suporterii au interzis la scoala...

Comentează