Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Un atac sub centură

Zilele trecute, noul președinte al lui Poli Iași, Ciprian Paraschiv, instalat pe 1 februarie, a sărit la gâtul șefului Ligii Profesioniste, pe care l-a făcut cu ou și cu oțet. Răbufnire surprinzătoare, nu pentru că Gino Iorgulescu n-ar putea fi […]

Permalink to Un atac sub centură
miercuri, 15 aprilie 2020, 3:40

Zilele trecute, noul președinte al lui Poli Iași, Ciprian Paraschiv, instalat pe 1 februarie, a sărit la gâtul șefului Ligii Profesioniste, pe care l-a făcut cu ou și cu oțet. Răbufnire surprinzătoare, nu pentru că Gino Iorgulescu n-ar putea fi criticat, cine nu e?, doar că nu era momentul să se dezlănțuie CP, să dea drumul la câini.

Părerea mea e că dacă avea caracter, nițel bun-simț, Paraschiv trebuia să se abțină. Să nu se repeadă la Gino după ce singurul băiat al acestuia a omorât cu mașina un tânăr, părintele a doi minori. Deși vinovatul va plăti la greu pentru fapta lui, tatăl său acuză din plin nenorocirea. E distrus, cu moralul la pământ. Își va reveni anevoie, în măsura în care chiar își va mai reveni vreodată complet. Într-un asemenea om însă nu lovești, mai degrabă încerci să-i alini durerea.

Paraschiv îl ia la rost pe Iorgulescu că tace, că nu ajută cluburile la ceas de pandemie. Că nu dă indicații pentru depășirea impasului pricinuit de suspendarea activității. Are dreptate. E defectul lui Gino, unul dintre ele, că nu comunică suficient. Nu-i place să iasă în față. Cu atât mai puțin simte nevoia să apară acum, într-o perioadă în care, citez din Dragomir, predecesorul său în fruntea LPF, „nu-i stă capul la fotbal și ar merita înțeles”. Vorbim despre Dumitru Dragomir, care pare să nu se fi împăcat nici acum cu ideea că Iorgulescu i-a luat locul. De aceea s-a și declarat un adversar pe viață al acestuia, neiertător. Totuși, a avut decența să solicite public ca „Gino să fie lăsat în pace”.

Cum să-i reproșezi lui Iorgulescu că nu te-a sunat, că n-a transmis un mesaj, când mai normal era, dacă aveai nevoie de sprijinul LPF, să fi sunat tu, că doar nu vine muntele la Mahomed! Paraschiv era și e obligat să-l respecte pe Gino pentru că teoretic îi e șef, dar și pentru cariera de fotbalist, cu 49 de meciuri în națională. Într-adevăr și CP a jucat la Poli Iași, Foresta Suceava și Midia Năvodari, preponderent însă în Divizia B. Sub acest aspect, orice comparație frizează ridicolul.

În plus, alte motive de respect, Iorgulescu e cu 18 ani mai în vârstă și a condus cu succes vreme de un deceniu cluburile Sportul Studențesc, FC Național (cu care s-a calificat în turul 3 al Cupei UEFA) și Progresul. În intervalul respectiv, s-a descurcat singur, a căutat și a găsit soluții, n-a așteptat de la alții. A adus sponsori, ba și, nu o dată, bani de-acasă. Paraschiv ce-a realizat concret de la 1 februarie încoace? A promis 200.000 de euro sponsorizare din partea unei firme și a uitat de ei. A promite nu costă totuși nimic.

Mai departe, CP a șocat permițându-și în filipica sa să-i numească proști pe cei 14 președinți care l-au votat pe Iorgulescu la Ligă, de unde până unde atâta obrăznicie?! Cumva era recomandabil să-l fi ales ei pe Burleanu, căruia Paraschiv i-a fost 6 ani subaltern la FRF ca director de dezvoltare (cu ce s-o mânca asta?!) și pe care-l venerează? Nu exagerez, dovadă că i-a dedicat nu demult o odă lui Burleanu, descriindu-l „un președinte extrem de dedicat, care a reușit cu echipa lui să salveze fotbalul românesc”. Să citești și să te crucești, dacă nutream oarece stimă pentru ex-căpitanul Politehnicii, mi-am pierdut-o definitiv. Șugubăț rău domnul Ciprian, Burleanu et Comp au salvat un fotbal care trage să moară, comicii Mircea Crișan și Horia Șerbănescu l-ar fi invidiat sincer pentru glumița sa.

Deduc că Paraschiv dorește o mâna de ajutor de la LPF ca Poli să poată obține licența, deși prin buzunare îi suflă vântul. Liga îi poate oferi sfaturi, nu și bani, în condițiile în care toate cluburile, inclusiv cel ieșean, au încasat mereu drepturile TV până la ultimul leuț. În consecință, n-a mai rămas nimic pentru eventuala constituire a unui fond de urgență, de solidaritate. Iar de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere.

Mă întreb însă de ce CP nu apelează la generozitatea idolului său, care se lăuda mai ieri că are vistieria plină? Doar FRF e abonată la banii ce vin morman de la UEFA și pe care Burleanu îi cheltuiește ca să mărească schema ori să deschidă centre de excelență pe care să le desființeze cât ai zice pește. Presat de timp și de spațiu, mă opresc aici. Dacă Ciprian Paraschiv dorește să-și umfle iarăși mușchii, îi stau la dispoziție oricând. Fie și numai pentru a mă lămuri de ce, cu excepția lui, a băgat întreg clubul în șomaj tehnic și a scăzut drastic salariile.

În rest însă, Paște liniștit tuturor, să scăpăm cât mai repede de coronavirus și să ne reîntoarcem la o viață normală. Pe care abia acum, la ceas de suferință, am învățat s-o prețuim cum se cuvine.

Comentarii (32)Adaugă comentariu

emil (8 comentarii)  •  15 aprilie 2020, 16:05

Va plati la greu :)))))))) Cum a platiti cand a sechestrat si torturat un om? Cat despre activtiatea sefului LPF, in afara de manevra cu drepturile TV, date pe incredintare directa, cu ***, a mai facut ceva, a mai spus ceva? Joaca rolul pe care il avea si Sandu Mircea - face pe preocupatul, ingrijoratul, mereu fara chef si greu de abordat. Macar mitica avea decenta de a comunica, chiar des. Normal ca ii place sa stea in spate, cand el e ocupat cu alte chestii, de preferat ascunse de ochiii publicului. Si da, LPF trebuie sa deschida o comunicare cu cluburile, nu fiecare club in parte sa fie nevoit sa intrebe de sanatate. LPF sunt angajatii cluburilor, nu stapanii lor.

leonte (1 comentarii)  •  15 aprilie 2020, 16:14

DL Gino cred ca ar trebui sa arate in primul rand cat bun simt are de familia pe care scumpul lui odor a terminato efectiv.Despre restul vad ca suntem de acord ca nu stie sa comunice.Tot vorbim de bun simt de educatie de ce nu sunteti alaturi de el cu un sfat DEMISIA ,asta nu cred ca am sansa sa o vad de la dl respectiv. Dl OVIDIU am un respect pt. dv . dar nu cred ca atacul domnului respectiv este asa de nimicitor la adresa dl Gino .

mashca23 (30 comentarii)  •  15 aprilie 2020, 16:18

Cum se apara intre ei astia ce au distrus fotbalul romanesc ani de zile. pacat ca doar unii dintre ei au ajuns dupa gratii, cei care au stat la masa cu ei continua sa scrie. au si tupeul nesimtit sa aduca in discutie sanatatea tinerilor din ziua de azi, ei aprinzand tigara dupa tigara IN DIRECT in emisiuni. Asta da tupeu. Greu dispar astia, adevarul absolut il detin doar ei, uite ca indirect cineva de sus mai face dreptate, daca cei de jos nu pot.

Liviu Popa (1 comentarii)  •  15 aprilie 2020, 16:24

Haidade! Să lăsăm ipocrizia-ți caracteristică, Ovidiu Ioanitoaia!...Nu faci altceva decât ceea ce ești obișnuit să faci, să aperi interesul unui apropiat, concetățean de Giurgiu în cazul de față... Dacă avea un minim de bun simț despre care îl acuzi pe Paraschiv, Iorgulescu se retrăgea pentru a-și rezolva problemele familiale... Se vede că nu este cazul !...

Mihai (182 comentarii)  •  15 aprilie 2020, 16:27

@emil (7 comentarii). Nu neaga nimeni ca ai dreptate dar tu ai copii? Cat de bezmetici ar fi tot nu iti sta capul la altceva cand unul face o asemenea nenorocire. Mai judecati si ca oameni nu doar ca procurori.

Radu (178 comentarii)  •  15 aprilie 2020, 16:29

Articolul este mai mult anti Burleanu decat anti Paraschiv ceea ce nu ma mira. Dar si firmularea ca Burleanu a salvat fotbalul romanesc este o aberatie de nesuportat.

Dragos (250 comentarii)  •  15 aprilie 2020, 16:33

Gata au si inceput cainii lui Burleanu sa latre. Toti la prima postare ca oana acum nu au avut timp sa scrie de blogul asta. Zice Liviu Popa ca ambii sunt din Giurgiu. Mare chestie in conditiile in care Ioanitoaia ( de Iorgulescu nu stiu) a plecat din oras de 60 de ani si nu mai are nimic acolo.

Liviu (333 comentarii)  •  15 aprilie 2020, 16:38

@mashca23. Cine si unde aduce in discutie aici sanatatea celor tineri, bolovane, ai visat?????Eu fumez fara sa iti fi cerut tie aprobarea, nu este asa ca tu mi-ai interzice??? Ori chiar mai impusca de parca as fuma cu plamanii tai. Si pune mana pe un dictionar si afla ce sens are cuvantul ipocrizie.

argus (108 comentarii)  •  15 aprilie 2020, 16:42

Presimt agitatie mare pe acest blog pentru ca Dl Ioanitoaia i-a iarai asmutit pe bodiguarzii lui Burleanu. Pregatiti in orice moment sa sara in apararea sefului. Dl Ioanitoaia si-a asumat deliberat riscul de a fi injurat de oastea federala si nu cred ca il surprind atacurile ei.

Remus (29 comentarii)  •  15 aprilie 2020, 16:45

Il cunosc din vedere pe Paraschiv ca iesean. Ii purtam respect fostului capitan al echipei dar adulatia lui fata de un tip mediocru ca Burleanu il face sa coboare in ochii mei.

tandd (79 comentarii)  •  15 aprilie 2020, 16:52

Gino Iorgulescu e presedintele ligii,ptr aia incaseaza un salariu,credeti ca la locul de munca al fiecaruia exista intelegere fiinca ai probleme familiare?alea raman la usa sau iti dai demisia daca nu-ti convine,paraschiv sau cum il cheama cred ca a judecat corect din pct asta de vedere,ce cere sau ce vrea el e treaba lui,dar asa cum puneti problema pare doar ca ii puneti palma lui iorgulescu.

Dinu (427 comentarii)  •  15 aprilie 2020, 16:54

Trebuia sa fii scris ca Iorgulescu si-a redus salariul cu 20% pe pandemie ca tuturor salariatilor in timp ce Paraschiv e singurul din club care si-a mentinut salariul intact. Mare om, mare caracter.

di livio (214 comentarii)  •  15 aprilie 2020, 17:18

Dragoș clonache, de unde postări dacă moș teacă cenzurează?...aud?...Gino, demisia dacă nu-i stă gîndu la fotbal

Andrei (262 comentarii)  •  15 aprilie 2020, 17:25

Eu zic sa stati linistiti toti hastagii. Iorgulescu este blocat in Italia unde a mers la spital la fie-su dar s-au inchis granitele. Cand se va intoarce isi va da demisia ca sa nu va mai agitati asa. Posibil ca Burleanu urmareste sa il puna sef la liga chiar pe omul lui pe Paraschiv.

kid (12 comentarii)  •  15 aprilie 2020, 17:34

... sună a articol ... "la comandă".

gelu (116 comentarii)  •  15 aprilie 2020, 17:37

Il injurati toti pe Gino Iorgulescu ca asta este stilul romanasilor. Doar ca Iorgulescu a adus o gramada de bani la liga prin relatiile lui ceea ce nu este sigur ca va reusi si cine va veni dupa el. De aia nu caraie cluburile ca stiu ca atatia bani sunt greu de adus. Multi dintre cei care il injura de Gino nu au produs la viata lor una de o sura.

BB (155 comentarii)  •  15 aprilie 2020, 17:41

Marele erou al Iasiului daca a jucat 30 de meciuri in liga 1...Dar a avansat mereu politic pe pile si datorita tatalului sau care a fost director de banca. A fost si functionar european, director la DJTS, ceva la parlament, moldovean si el, frate de cruce cu Burleanu.

CITA (2118 comentarii)  •  15 aprilie 2020, 17:43

Ultima propozitie din articol e magistrala si poate da de gandit oricui cu mintea la el. Legat de Paraschiv, incearca si el, din ce-mi dau seama, sa obtina ceva avantaje financiare pentru club, in conditiile in care vbani nu mai vin din sursele "normale". Baga lumea in somaj tehnic, legea ii perimite pentru ca nu mai are activitate, dar el se pastreaza salariat pentru ca altfel nu mai are nici drept de semnatura pe aceasta perioada, e mai delicat. Si probabil ca nu are cui sa delege acest drept. Somaj tehnic inseamna suspendarea contractului de munca si plata de catre Stat a salariului + contributii/taxe, etc. Pentru club, cheltuiala zero in perioada cat nu pot juca si nici antrena normal. In rest, incerca si omul sa obtina si el de ici de colo cate un avantaj pentru club. LPF, Stat, FRF, de unde sa ia bani de altundeva? Ca vrea bani nu e de condamnat, dar nici ca cere la LPF. Cum cere, intr-adevar e putin cam exagerat, aici aveti dreptate 100% in articol.

BigBear (42 comentarii)  •  15 aprilie 2020, 17:44

In primul rand ala mic nu plateste nimic, tocmai ce taticul i-a luat un avocat f bun si a scapat de mandatul de arest, dupa ce a fost transportat rapid in Italia, asa ca momentan e liber ca pasarea cerului dupa ce beat si drogat a omorat un om. In al doilea rand e simplu - nu esti in stare sa faci un lucru iti dai demisia, pur si simplu. Daca nu ii sta capul acum la fotbal nu trebuie sa fie sef, poate sa isi dea demisia, sa isi vada de problemele de acasa si sa revina peste 1 an, 2 sau 5, cand totul e limpede acasa si poate sa isi faca treaba. Daca nu poate sa faca un lucru, de ce este tinut in functie si platit corespunzator?

Ciprian (1 comentarii)  •  15 aprilie 2020, 18:45

Nea' Ovidiu, bre, pai mata ce sugerezi aici, ca oamenii se respecta numai in functie de cate meciuri au la echipa nationala? Daca nu poate conduce fotbalul profesionist, Gino poate pleca acasa, mai sunt si altii capabili.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  15 aprilie 2020, 18:55

Ei, asta-i buna. Pentru ca are o problema personala (il compatimesc pe Gino Iorgulescu, dar mult mai mult pe victima si pe familia beizadelei sale - asta e) pe presedintele LPF nu-l mai poate atinge nimeni nici macar cu o critica. Serios? Pai daca e atat de vulnerabil in perioada asta... sa demisioneze. Eu habar n-am daca oficialul iesean are dreptate si nici nu mai conteaza asta in punctul acesta. Ne spuneti ca pur si simplu presedintele LPF nu poate fi criticat (intemeiat sau nu, asta e alta poveste) de cei ce l-au pus in functie pentru ca are o problema personala. Una grava, asa e, si pe care nu ne-o dorim niciunul, cu siguranta, dar o problema care n-ar trebui in niciun fel sa il impiedice sa-si desfasoara activitatea profesionala. Pentru ca daca se intampla asta, si doar cel in cauza o poate sti, exista o solutie. Tot personala!

VIO (2 comentarii)  •  15 aprilie 2020, 19:46

D-le Ioanitoaia ! Va apreciez ca om si ziarist. Nu sunt de acord ca va luati de D-nul Ciprian Paraschiv care pe buna dreptate cere implicarea Presedintelui LPF in solutionarea multor probleme legate de fotbal. De cand a fost instalat nu prea s-a implicat. Mitica Dragomir a fost un Presedinte respectat si care a fost dat afara "pe usa din dos"...!? Cat despre necazurile lui GINO,fereasca Dumnezeu.....!!! Acolo e vorba si de un omor si trebuie reflectat si la cei pagubasi.....!!! Teribilismul si viteza tinerilor.....iata creaza probleme si parintilor (GINO)...!? Cat despre fotbal si LPF,trebuie implicare mai ales in aceste momente grele !!!

Marcel (190 comentarii)  •  15 aprilie 2020, 19:52

Adi stelistule, ca de obicei ai inteles lucrurile pe dos. In articol scrie ca presedintele lugii poate fi injurat dar nu fara motiv. Care e motivul pentru care il ataca fara menajamente cel de la Iasi? Pentru ca nu face sluj in fata idolului lui Burleanu.

Dilimache (657 comentarii)  •  15 aprilie 2020, 20:00

Asa e romanul, confunda grav lucrurile, ce treaba are baiatul lui Iorgulescu in toata treaba asta? Nici una.

Costin (17 comentarii)  •  15 aprilie 2020, 20:09

Dle Ioanitoaia, vedeti ca Paraschiv se da ironic pe facebook. Zice ca va iarta si afirma ca in ultimii ani nu ati fost implicat deloc in fotbal. Probabil cat el care a luat leafa de la frf ca sa salveze corabia impreuna cu Burleanu. El a declarat ca s-a ocupat de fotbalul feminin si de sala, mari sectoare incununate de multe succese. Baiatul asta nu stie ce este rusinea, face parte din randul lupilor tineri convinsi ca lumea incepe si se termina cu niste indivizi care au invatat sa vanture cateva lozinci si sa se laude intre ei.

Ieseanul (1 comentarii)  •  15 aprilie 2020, 21:13

Paraschiv este un alt corporatist gen Burleanu si visan de la FRF. L-a adus la Iasi primarul Chirica pentru ca era in campanie electorala pentru un nou mandat si l-a prezentat ca o fosta mare vedeta a echipei locale. Vrajeala. Paraschiv a debutat in aceeasi zi cu Pancu la Politehnica si unde a ajuns Pancu si unde Paraschiv...Pancu chiar este o vedeta iar Paraschiv cine? Tatal lui sef la banca l-a lansat si l-a facut de profesie cobsilier si director. De fapt nu a muncit o zi in viata lui.

MZM (390 comentarii)  •  15 aprilie 2020, 21:43

Domnule Ioanitoaia, ziceti ca Gino Iorgulescu „acuza din plin nenorocirea. E distrus, cu moralul la pamant. Isi va reveni anevoie... daca isi va reveni vreodata complet”? Nu e putin cam exagerat (ca sa nu zic altfel!)? Dar parintii celui caruia Mario i-a omorat fiul, ce fel de moral or fi avand? Isi vor reveni oare vreodata? Si, desigur, sotia victimei cum s-o fi simtind, ramasa vaduva, nevoita sa creasca singura doi copii? Dar cei doi copii orfani, oare ce moral au si ce or simti la gandul ca nu-si vor mai vedea nicidata tatal? Toata lumea intelege ca Gino este intr-o situatie foarte grea, pe care nu o dorim nimanui, dar fiul sau (vinovatul) traieste, iar victima acestuia (nevinovata) este moarta!! Cum credeti ca se vor simti parintii si sotia celui decedat daca vor citi acest articol?

adrian (1 comentarii)  •  16 aprilie 2020, 12:47

DL Ovidiu cred ca daca nu publicai acest articol era ok.Despre dl.de la iasi nu stiu multe decat ca e un baiat citit,despre Gino mai bine taci ,ca jucator ok ,ca educator un CRI..... .Pacat sa spun altele e pastele.Dl Ovidiu inteleg ca prieteni se sustin dar toate au un bun simt ....SA CERI SCUZE CITITORILOR.

itu52 (239 comentarii)  •  16 aprilie 2020, 13:21

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Dragos (250 comentarii)  •  16 aprilie 2020, 13:42

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Dragos (250 comentarii)  •  16 aprilie 2020, 14:48

Bravo GSP, faceti cenzura si daca repet observatia ca multi postaci de aici sunt la primul lor comentariu evident favorabil lui Paraschiv si ii invit sa stea mai rasfirati...Dar sa ii felicit imi este permis?

Adi (97 comentarii)  •  16 aprilie 2020, 14:51

*** sau in misiune platita ca sa sustii ca Burleanu a salvat fotbalul romanesc. De ce l-a salvat nea Paraschive, de Daum sau zilele acestea de covid 19...sau ai vrut sa spui ca l-a ingropat si mai adanc dupa domnia lui Mircea Sandu.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Comentează