Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Arogantul I. Kovacs

Deși eu îl știam altfel, admit că Istvan Kovacs nu vorbește cum trebuie nici cu jucătorii, nici cu antrenorii. Că e uneori prea plin de el, sfidător, insolent. Faptul că și-a cerut scuze oficial, după ce s-a răstit la Florinel […]

Permalink to Arogantul I. Kovacs
miercuri, 2 octombrie 2019, 4:48

Deși eu îl știam altfel, admit că Istvan Kovacs nu vorbește cum trebuie nici cu jucătorii, nici cu antrenorii. Că e uneori prea plin de el, sfidător, insolent. Faptul că și-a cerut scuze oficial, după ce s-a răstit la Florinel Coman cu „Dispari!”, le dă apă la moară celor care-i reproșează comportamentul inadecvat.

Sper ca el să fi înțeles din incidentul cu Coman, ca și din cel ulterior cu Edi Iordănescu, că a greșit. Implicit să se schimbe. Ar fi păcat să nu se întâmple așa, iar primul care ar pierde va fi Kovacs însuși. Altminteri însă, dacă o greșeală recunoscută e pe jumătate iertată, să-i acordăm încredere lui Istvan într-un moment în care, ca semn al unei valori incontestabile, tocmai i s-a încredințat duelul Genk-Napoli din Liga Campionilor. Întrucât la asemenea nivel înalt mai oficiază un singur alt român, Ovidiu Hațegan, s-ar cuveni să ne mândrim cu ei.

Nu-i exclus ca Istvan să aibă probleme de comunicare și din pricină că, aparținând etniei maghiare, nu stăpânește perfect limba română. Nuanțele ei îl mai încurcă. Posibil, ca atare, ca acel „Dispari!” să nu i se pară o expresie deplasată, trufașă. La fel, și replica aruncată lui Edi Iordănescu la Cluj, „Vezi că pleci!”, după care l-a și eliminat în pauza meciului dintre CFR și Gaz Metan.

N-am asistat la dialogul incriminat, deci nu mă pronunț în ce măsură Kovacs l-a nedreptățit pe antrenorul Mediașului ori, dimpotrivă, acesta a sărit calul când i-ar fi bătut obrazul arbitrului din Carei și i-ar fi zis „nesimțit”. Cum n-au existat nici martori, nici camere de luat vederi, fiecare va lua de bună varianta de care se consideră mai aproape. Oricum, să mă ierte Edi, pe care-l prețuiesc foarte tare, dar nu-i normal să-l aștepți pe arbitru ca să-l tragi la răspundere, fie și civilizat, pe tunelul dintre vestiare și teren!

Legat de această poveste, a surprins că, totdeauna mută ca peștele, convinsă că șefii săi nu trebuie să dea socoteală nimănui, CCA s-a arătat iritată de atitudinea lui Kovacs. Prizoniera unei secretomanii greu de suportat și imposibil de justificat, CCA n-a ieșit cu vreo declarație ori cu vreun comunicat. Totuși, pasămite, procurat din anturajul președintelui Vassaras, raportul de arbitraj al lui Kovacs a ajuns sub ochii tuturor! Care au putut citi în Gazetă ce-a notat „centralul” pe marginea eliminării lui Iordănescu!

M-a mirat reacția CCA, deoarece n-a făcut niciodată public vreun raport de arbitraj. Niciodată. Încălcând propriile-i legi scrise și nescrise, s-a aventurat acum pentru a demonstra că o preocupă ce s-a petrecut în Gruia. Că îi pasă. A intervenit însă, pe căi ocolite, nu pentru că a deranjat-o, ci pentru că i-a convenit. În numeroase alte situații, Vassaras et Comp. nu s-au amestecat. Când a luat-o Colțescu pe miriște ori, recent, când a viciat Antonie rezultatul din Trivale. A delegat aiurea și a închis ochii la gafe, dar a tăcut mâlc și s-a zăvorât în birou. N-a mai apelat la anturaj și n-a mai produs dezvăluiri.

Să gândim că onor CCA a decis să schimbe foaia, să fie mai deschisă. În consecință, e de datoria ei să pună la dispoziția opiniei publice și raportul de arbitraj întocmit de Marius Avram după Craiova-Viitorul. Ca să ne lămurim dacă Bancu i-a strigat ori nu „negru împuțit” lui De Nooijer și de ce „centralul” n-a luat nicio măsură disciplinară, deși Bancu însuși a mărturisit că „au înjurat ei, am înjurat și noi!”.

Putem sta însă liniștiți. Vassaras și ai lui vor adopta în continuare politica struțului. Iar noi vom afla numai ce au ei interes să aflăm. Resturi de adevăr. Cioburi.

Comentarii (43)Adaugă comentariu

Feri (85 comentarii)  •  2 octombrie 2019, 17:15

Bine pusa problema. Vassaras, Deaconu si ceilalti fac zgomot ca sa creada fraierii ca le pasa. De fapt le pasa numai de biznisurile lor.

Augustin (268 comentarii)  •  2 octombrie 2019, 17:17

Kovacs este infumurat dar macar stie cu arbitrajul. Coltescu se da rotund si face praf 3 sferturi din meciuri.

Clau (107 comentarii)  •  2 octombrie 2019, 17:20

Corect haideti sa vedem ce a scris piticul ala de Marius Avram. El si tusierul Sovre erau langa Bancu si se prefac ca nu au auzit nimic. Nebun trebuie sa fii sa ii crezi.

Cita (2118 comentarii)  •  2 octombrie 2019, 17:22

Ei bine, dar daca Dvs presa vreti sa aflati totusi mai multe detalii de culise, aveti sigur surse in interior, chiar la CCA si FRF, le puneti cap la cap si vedeti daca e adevar de publicat sau nu! :) Oricum, cateodata sunt de tolerat unele iesiri mai "soft" ale arbitrilor sau antrenorilor/ jucatorilor pe teren, cata vreme e miza mare si incordarea nervilor pe masura. Evident ca jignirile cu injuraturi ca la caruta cu coviltir sunt alta mancare de peste, indiferent unde sunt adresate in public. Birjarii de acum 100 ani si soferii din ultima parte a secolului XX sunt totusi exceptati de la aceasta regula, stresul la condus pare ca e mai mare decat cel de pe o arena de fotbal.

Tyty (127 comentarii)  •  2 octombrie 2019, 17:26

Faptul ca Edward Iordanescu este recidivist ma face sa cred in relatarea lui Kovacs. Nu imi plac ungurii dar nici Edward.

Andrei F (1607 comentarii)  •  2 octombrie 2019, 17:28

Inca mai rad!!!!Adica Iordanescu nu trebuie sa-i ceara explicatii arbitrului dar mai marele jurnalistilor da de pamant numai in acest articol cu 3 arbitrii desi nu este parte implicata ca Iordanescu!!!Mai mult....GSP se remarca in bine spun eu cand pune problema ca CCA sa dea explicatii cand arbitrii gresesc.Ce sa vezi, antrenorii ar trebui sa se abtina dar presarii trebuie sa dea navala!!!!OBIECTIVITATE JURNALISTICA DESIGUR!!!!Nu e mai bine domnule jurnalist ca daca tot ai trecere pe la toate televiziunile ...de ce nu le spui de la obraz sa introduca microfoane de ambianta in preajma bancilor de rezerve si a tunelului de acces????Dar asa ce o sa mai papusariti voi,nu?Asta este pe logica....,,am vazut eu faza din alt unghi....deci credeti ce va spun,,...intalnita tot mai des in studiourile care dezbat ce se intampla in meci...Unde o mai fi respectul pentru telespectator sau cititor???

florin (215 comentarii)  •  2 octombrie 2019, 17:37

Alte tampenii debitate gratios de Andrei F... Asta rade dar pentru asta ar fi ideal sa se uite in oglinda. Cwl mai trist este ca nu se intelege nimic din ce vrea individul plin de frustrari. Conform prostiei lui presa nu ar trebui sa isi dea cu parerea ca sa isi dea el esecul Andrei F

Alex (144 comentarii)  •  2 octombrie 2019, 17:41

Pozitie corecta. Unul Coltescu gen trebuia de mult scos din arbitraj la cate gafe a facut. Dar CCA urmareste alte interese si Coltescu trebuie tolerat pentru ca face parte din echipa lui Hategan. Arde gazul si aduce cadouri din strainatate pentru sefii CCA. *** fine.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Kunta Kinte (565 comentarii)  •  2 octombrie 2019, 17:46

Bine bre nea Ovidiule, ma tot trimit la meciuri comentatorii matale pe aci, ei nu stiu ca eram nelipsit si la Rapid si la Craiova cand ei nici nu se nascusera! Asadar, de la unul care a mers la multe meciuri si stie, bre de cand lumea toata lumea injura la greu pe stadioane, acu vrei matale ca nenea Istvan sa se exprime ca o domnisoara de liceu sau sa faca incatatii in limba latina? Nu, arbitrul se comporta exact la fel cum primeste de la public, antrenori sau jucatori, si, decat sa ii pedepseasca gaseste si el un mijoc de a se calma un pic folosind cuvinte mai grele, in ton cu muzica orchestrei.

zapacila’ (911 comentarii)  •  2 octombrie 2019, 17:51

Arbitrul ar trebui sa se comporte ca un gentelman indiferent situatia, sa dea dovada ca e superior si sa nu raspunda la diversele ciripituri lipsite de eleganta ce vin din toate partile pe parcursul unui meci. Stiu ca e greu sa faci asta, dar eu cred ca abordarea acestei atitudini pasive ar trebui sa faca parte dintr-o fisa a postului de arbitru nescrisa. In fond, ei o iau personal dar injuraturile sunt la adresa "institutiei" arbitrului si nu a omului arbitru. E la fel ca la presedinte, mon cher!

Danny (10 comentarii)  •  2 octombrie 2019, 18:45

Domnule Ioanitoaia, v-ati citit articolul inainte de publicare? Cum sa zici domnule ca daca apartine etniei maghiare nu stapaneste limba romana? Asta e discriminare impotriva unei etnii. Sper sa taiati expresia deoarece va poate aduce multe probleme. Adica daca esti roman nu stapanesti limba engleza, sau nu poti vorbi franceza la perfectie? Ce enormitati, incredibil

di livio (214 comentarii)  •  2 octombrie 2019, 18:51

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Nica fără frica (297 comentarii)  •  2 octombrie 2019, 19:10

Alt articol de 2 bani! Tataie ție îți place mahalaua și o încurajezi! Kovacs e cel mai bun arbitru din România. La câtă mitocănie e în fotbalul românesc ar trebui câteva cartonașe roșii la fiecare meci! Gsp nu tolerează jignirile în comentarii dar vor ca arbitri să tolereze jignirile jucătorilor și antrenorilor! Cătă ipocrizie!!!!

Nelu (213 comentarii)  •  2 octombrie 2019, 19:11

Danny, omul are dreptate. In Romania sunt multi maghiari de etnie care abia daca rup doua vorbe romanesti. Si nu iti face griji ca stie dl Ioanitoaia mai bine decat tine daca risca ori nu. Tocmai de aceea a trecut cuvantul perfect ca sa aiba acoperire totala.

Argus (108 comentarii)  •  2 octombrie 2019, 19:15

Foarte bine faceti ca nu le mai dati cavantul unor primitivi cum edte di livio. Treceti in revista postarile lui din fiecare si o sa va convingeti ca nu face altceva decat sa imprastie prostie, rautate si ura. Nu cred ca are toata tigla pe casa.

Bogdan (395 comentarii)  •  2 octombrie 2019, 19:40

Nea Nica fara frica, daca nu ai priceput ca acest articol este in favoarea lui Kovacs inseamna ca l-ai citit degeaba. Dar nici Dl Ioanitoaia nu scrie pentru unii cu creierul cat nuca. Ia articolul, copiaza-l de 100 de ori ca poate retii ceva.

Birlic (90 comentarii)  •  2 octombrie 2019, 19:42

A mai scris domnul Ioanițoaia o poveste cu ''tâlc'' , că au și apărut mimeticii ca ciupercuțele. Aveți grijă dragilor să nu vă rămână scame între unghii. O seară mirobolantă.

gelu (116 comentarii)  •  2 octombrie 2019, 21:25

Am vazut emisiunea pe gsp. Interesanta. Cateva intrebari incomode. Suieta placuta cu lucruri de retinut. Ambii interlocutori neschimbati de 20 de ani. Sa vedem continuarea.

Danny (10 comentarii)  •  2 octombrie 2019, 21:36

@Nelu, ai dreptate multi nu scot doua boabe in romana. Dar mi se pare aiurea sa scoti chestia asta ca si scuza/acuzare. Daca ascultam majoritatea antrenorilor in Anglia de exemplu, ei cum vorbesc? Pochettino,...... si nu se pune in discutie competenta cu limba. Eu sunt pentru Kovacs si Hategan deoarece oamenii se mentin la un nivel foarte inalt. Iar Edi, Gica si altii nu sunt antrenori la nivel european. Ei incearca ceva in Romania unde li se permit multe rateuri din cauza numelui dar vezi ca afara daca nu ai succes esti pierdut. Daca baietii astia doi nu ar fi competenti, nu ar fi tinuti de Uefa.

Nelu (213 comentarii)  •  2 octombrie 2019, 21:51

@Danny. Nu este o scuza sunt de acord cu tine dar poate fi o explicatie. Chiar poate ca Istvan Kovacs nestiind bine limba nu sesizeaza ca dispari poate fi interpretat ca sfidare. In rest ai dreptate.

Romica (63 comentarii)  •  2 octombrie 2019, 21:53

Hai Nea Ovi ca arogantul matale a arbitrat fara greseala meciul de UCL. Este si mult mai usor de arbitrat la acest nivel.

Danny (10 comentarii)  •  2 octombrie 2019, 23:44

@nelu, intr-adevar chiar si o inflexiune a vocii poate schimba intelesul unui cuvant. Oricum mi se pare ca recent suntem intr-o situatie de jigniri si scandal non-stop. Se creaza prea mult stres. Eu citesc ziarul ca si unica sursa de informatii cu tara si sunt dezamagit de ce se intampla in ultima vreme. Apreciez modul civilizat in care am reusit sa comunicam.

?????? (831 comentarii)  •  3 octombrie 2019, 7:44

@Ați zice că Mircea Lucescu a început "să se contamineze" de Gheorghe Becali și să devină ,,cioban", pentru a-l cita pe Răzvan Lucescu, și de "băsism" că și Băsescu cerea "să i se dea tot"? Și Becali își dorea palmaresul clubului Steaua, terenurile armate, industria de apărare, etc., ?

?????? (831 comentarii)  •  3 octombrie 2019, 7:56

"Cucurigu boieri mari !" , ? Mircea Lucescu vrea "Cupa din '88", ?

?????? (831 comentarii)  •  3 octombrie 2019, 8:18

@Considerați și că Mircea Lucescu ar fi tebuit să solicite FRF rejucarea partidei pentru acordarea trofeului din '88, cu echipele de la acea vreme, că fotbalul actual din Cupa României este și așa cam pe la același nivel cu cel al echipelor actuale de ,,old boys", care ar fi jucat în cupa la vremea despre care zice Mircea Lucescu, ? Mircea Lucescu este și printre cei care folosea expresia interogativă ,,Ai dat în mintea lui Gigi Becali ?" , ?

Jean (280 comentarii)  •  3 octombrie 2019, 9:53

Cu Nelu, nu cu Danny. Articolul este ok.

Andrei F (77 comentarii)  •  3 octombrie 2019, 11:13

@florin (162 comentarii) • 2 octombrie 2019, 17:37 Rad si de tine!!!!Tu nu intelegi cateva fraze ...Unde am spus eu ca presa nu are dreptul sa critice?Ba chiar am salutat presarii care cer CCA sa vorbeasca la greselile arbitrilor!!!!Eu am spus ca totusi Iordanescu Jr. ca parte implicata are mai multe argumente sa critice un arbitru sau sa ceara explicatii ...E greu sa intelegi?

Dilimache (657 comentarii)  •  3 octombrie 2019, 11:37

Un arogant netalentat!

Radu (178 comentarii)  •  3 octombrie 2019, 12:49

Alo, Andrei F, tu nu obosesti facand pe inteligentul in fiecare ziulica? Iordanescu are voie sa critice nu si sa ii spuna unui arbitru ca este nesimtit. Cum esti si tu daca refuzi sa intelegi asta si iti dai ochii peste cap ca Madonna.

Mihai (1 comentarii)  •  3 octombrie 2019, 15:52

Sa traiti domnule Ioanitoaia! As dori sa va spun ca hazardul a facut sa-l cunosc pe arbitrul Istvan Kovacs, de aproximativ doi ani se pregateste intr-o baza sportiva din Cluj-Napoca,uneori singur,alteori vine insotit de un preparator fizic sau de sotia lui.Din discutiile purtate cu dansul am reusit sa intuiesc un om de un bun simt si o modestie rarisima in zilele noastre,pe langa faptul că el este cel care saluta primul oamenii din baza sportiva atunci cand îi întâlneste , oricand dispus sa comunice cu ei,sa le raspunda intrebarilor pe un ton calm si politicos,in nici un moment nu afiseaza un aer de superioritate,din contra, se poarta atat de firesc incat cred ca nici dumneavoastra nu v-ar veni sa credeti.Cred ca disciplina il caracterizeaza prin modul meticulos in care se pregateste sportiv,atent la detalii si cu respect pentru munca pe care o face.Duminica am fost pe stadion si am vazut din apropierea bancii oaspetilor momentul in care Ciprian Deac a centrat de pe partea dreapta,Vinicius a inscris cu capul venind indiscutabil din pozitie regulamentara.Intreaga banca a ”Gazului” a sarit in picioare injurand pe toata lumea ,Iordanescu fiind cel mai vocal in imbalaciuni,aratand obrazul arbitrului pe motiv ca a validat un gol din offside.Nici vorba de offside.Acum daca dumneavoastra considerati ca arbitrul trebuie sa taca cand este injurat sau sa anuleze un gol inscris corect ca altfel se supara Edi, atunci vorbim despre altceva.Va mai spun un adevar,Istvan Kovacs vorbeste limba romana impecabil,fara accent maghiar si intelege tot ce spune.Daca Florinel Coman nu vorbeste corect limba romana este de inteles, a facut doar fotbal si scoala mai deloc,dar cand Coman si alti jucatori insulta mama arbitrilor,nu exista scuze.Ce sa faca si Coltescu cand e injurat sa pupe mana jucatorilor care insulta.Daca ma injura cineva de mama,eu nu-i spun dispari ,il trimit subit la dentist.Sa traiti domnule Ioanitoaia!

Kunta Kinte (565 comentarii)  •  3 octombrie 2019, 16:35

Ca bine mai graieste @Mihai (1 comentarii) • 3 octombrie 2019, 15:52, de acord cu cele spuse de acesta! Nea Ovidiu, bine era bre sa dai si matale informatia completa, adica sa spui mai cu perdea si ce i-a spus jucatorul arbitrului de l-a facut pe acesta din urma sa afirme "dispari". Mi se pare foarte elegant si finut acest "dispari" in cazul in care jucatorul i s-a adresat mitocaneste.

Nica fără frica (297 comentarii)  •  3 octombrie 2019, 17:05

Genk a luat primul punct într-o grupă extrem de dificilă din Europa League şi, chiar dacă i-a lipsit puţin să înscrie, Ianis Hagi (20 de ani) şi-a atras multe aprecieri pozitive pentru prestaţia contra lui Napoli (0-0). Unde-i găsești tataie pe distrușii ăștia de-i faci jurnaliști la gsp!!!??? La păcălicii de la gsp Genk și Napoli joacă în Europa League!!!:))))

Andrei F (77 comentarii)  •  3 octombrie 2019, 17:33

@Radu (151 comentarii) • 3 octombrie 2019, 12:49 Iarasi am de cine rade....Unde am apreciat eu ce a spus Iordanescu????Eu am spus-poti reciti daca ai probleme de intelegere...- ca Iordanescu poate cere explicatii arbitrului la fel ca jurnalistii mai ales ca el este parte implicata si asta se leaga de aceasta afirmatie a jurnalistului;,, Oricum, să mă ierte Edi, pe care-l prețuiesc foarte tare, dar nu-i normal să-l aștepți pe arbitru ca să-l tragi la răspundere, fie și civilizat, pe tunelul dintre vestiare și teren!,,Deci insusi jurnalistul spune corect ca adevarul se afla intre cei doi ,noi la fel ca jurnalistul nestiind care varianta este corecta...Vad ca tu pari a stii sigur de ce parte este advevarul si asta ma indeamna sa te intreb ....esti arbitrul sau Dumnezeu ????

Andrei F (77 comentarii)  •  3 octombrie 2019, 17:37

@Mihai (1 comentarii) • 3 octombrie 2019, 15:52 Daca tot ati vazut meciul si vorbiti de Vinicius...ce spuneti trebuia eliminat la intrarea aceea voita cu crampoanele pe piciorul adversarului?Apoi ....este adevarat ca nenea arbitrul este concetatean cu dumneata?

Petro Burgener (30 comentarii)  •  3 octombrie 2019, 18:31

@Mihai, ma bucur ca ati adus aceste lamuriri despre Kovacs, sunt convins ca asa este. La noi e vorba si despre lipsa civilizatiei. In meciul de aseara la un presupus hent a unui fotbalist de la Napoli, nimeni nu s-a repezit la Kovacs sa-i ceara socoteala, nici macar Hagi, care s-a dus sa execute cornerul.

Bingo (96 comentarii)  •  3 octombrie 2019, 18:49

@Mihai (1comentariu). Ca sa fii credibil da-ti numele intreg, eventual si detalii pentru a te putea identifica. Altfel credem ca esti omul de casa al lui Kovacs insarcinat sa ii vopseasca imaginea.

doilaunu (195 comentarii)  •  3 octombrie 2019, 19:22

Kovacs, unul din cei mai buni arbitri din lume si atatia neica-nimeni dandu-si cu parerea despre el... Fenomenul Simona Halep nu este iata singular.

Danny (10 comentarii)  •  3 octombrie 2019, 23:37

@Bingo, nu poti cere asa ceva. De ce nu iti dai tu numele intreg..... Crezi ca in asta consta credibilitatea? Acesta este un loc unde iti poti exprima o parere. Daca @Mihai a povestit acele lucruri, de ce nu l-ai crede? Hai sa nu zic a crede dar macar respecta-i comentariul. Mi se pare complet deplasat sa-l consideri mincinos doar pentru ca tu ai alta parere. Si de ce nu ar fi Kovacs civilizat, cu bun simt si perfect cunoscator al limbii romane? You have to agree to disagree. Aceste discutii ar fi mult mai benefice tuturor.

Cornel (16 comentarii)  •  4 octombrie 2019, 10:15

Există posibilitatea ca omul Istvan Kovacs și arbitrul, cu același nume, să aibă un comportament diferit. Dar, sunt destule critici/acuzații la adresa dumnealui. Poate confirma/infirma la meciul Steaua - Dinamo, din etapă (am văzut că este delegat). Altfel, numai de bine, tuturor.

Comentează