Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Burleanu cel ironic 

Recent, antrenorul lui Poli Iași a sugerat FRF modificarea Regulamentului în sensul de a permite o a patra schimbare pe parcursul unui meci.

Permalink to Burleanu cel ironic 
duminică, 18 august 2019, 3:07

În condițiile în care tehnicienii din Liga 1 trebuie musai să înceapă cu doi jucători U21 și să termine cu măcar unul. Măsură ce presupune ca, pe lângă cei doi tineri fotbaliști, fiecare echipă să mai aibă pe bancă, pentru situațiile de forță majoră, încă doi sub 21 de ani. Regulă care, explica Mihai Teja, încurcă planurile tehnicienilor și riscă să compromită performanța. Ori chiar o compromite.

Am mai scris despre asta și nu mai insist. Părerile privind eficiența regulii cu pricina sunt împărțite. Unul dintre adversarii ei, poate cel mai înverșunat, se numește Dan Petrescu, antrenorul campioanei. Acesta consideră că inovația introdusă de Răzvan Burleanu et Comp. din ediția 2016-2017 afectează reprezentarea internațională.

Deoarece CFR Cluj se vede silită să alinieze o formație în Liga 1 și alta în preliminariile Champions League. Probă că, dintre cei doi jucători U21 utilizați în mod curent în campionat, Cătălin Itu și Valentin Costache, Petrescu n-a apelat deloc la primul în UCL. Iar pe al doilea l-a folosit numai 24 de minute în returul de 3-1 cu Astana. În rest, Costache n-a prins lotul în 3 partide din cele 6 de Champions League susținute de CFR în actualul sezon. Nu regula U21 constituie însă subiectul rândurilor de față.

Făcută verbal, nicidecum în scris, propunerea lui Teja, mai degrabă o formă de protest decât o variantă de luat în serios, ar fi trecut neobservată dacă ea nu l-ar fi zgândărit pe Răzvan Burleanu. Brusc, președintele FRF, care s-ar fi lăsat de fotbal (sâc) la vârsta la care alții abia se apucă, din care motiv și e atât de competent, s-a simțit călcat pe coadă.

În consecință, ca să citez un coleg, a decis să-i dea una peste nas antrenorului ieșean.
Crezându-se spiritual, ba chiar ironic, cel priceput la fotbal cât Teja la fizică nucleară s-a lansat în glumițe. Deplasat, s-a oferit să-i ofere antrenorului Legile Jocului, spre a-l convinge că „nu ține de FRF numărul de schimbări”. Mai departe, că „sunt legi stabilite de IFAB, pe care trebuie să le respectăm dacă vrem să jucăm la nivel profesionist”. IFAB însemnă International Football Association Board, forul care, înființat în 1886, fixează regulile ce guvernează fotbalul și supraveghează respectarea lor. Un fel de „gardian” al acestora.

De acord, Burleanu are dreptate. Încercarea lui de persiflare a lui Teja e însă una ieftină. Dându-i dreptate celui poreclit Ciurli Burli, nu de mine, ci de Răzvan Boanchiș, aș îndrăzni totuși să-l întreb ceva: Legile Jocului, pe care, în zeflemea, intenționa să i le dăruiască lui Teja, pomenesc undeva despre datoria cluburilor de a utiliza minimum 2 jucători U21?! Ori despre obligația echipelor masculine din eșalonul de elită de a înființa, sine qua non și pe cheltuiala lor, formații feminine?! Stupefiant, dar se pare că IFAB n-a preluat nimic din profunda gândire revoluționară a lui Burleanu?!

Vă asigur că în Legile Jocului nu scrie nicăieri așa ceva. Ca atare, îl rog pe președintele Federației să nu se mai obosească. Să-l lase pe antrenorul lui Poli Iași în marea și trista lui ignoranță. Și pe noi, ceilalți, odată cu el.

Comentarii (40)Adaugă comentariu

dan (151 comentarii)  •  18 august 2019, 15:17

De mult asteptam un articol care sa critice atitudinea de satrap si ironia cu Legile Jocului a tipului de la frf ! Bine ati zis, domnule Ioanitoaia !

Kyro (61 comentarii)  •  18 august 2019, 15:20

Chiar nu puteau trece 2 saptamani fara un atac la Burleanu? Oricat ati vrea, Sandu nu se mai intoarce... si nici acoliti lui gen Lupescu...

Emil (43 comentarii)  •  18 august 2019, 15:25

Excelent. Nea Ovi, constat ca duminica esti in forma maxima. Il cam uitasesi pe acest guru al fotbalului romanesc

Alex (2 comentarii)  •  18 august 2019, 15:28

Dupa ce treci prin umilinta de a fi antrenor la FCSB, este foarte greu sa te mai ia in serios cineva din lumea celor competenti. Burleanu a fost nevoit sa comunice cu Teja asa cum a fost obisnuit de catre Gigi Becali si anume ca de la stapan la ***. Cu bune si cu rele, Razvan Burleanu e un om competent si a dovedit asta in mai multe randuri. A revitalizat competitiile de junior prin infiintarea Ligii Elitelor. A revitalizat Liga a II-a prin crearea unei singure serii. A obtinut cea mai importanta performanta la nivel de tineret, obtinand calificarea la JO de la Tokyo.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Vlady (53 comentarii)  •  18 august 2019, 15:29

@Kyro. Nu mai, este bun politrucul asta de la Stefan Gheorghiu de tip nou ori tu esti vreun federal deghizat...Legatura cu Sandu sau Lupescu exista numai in mintile bolnave. Astia ca tine sa nu uitati sa ripostati cu minciuna ca Ioanitoaia a folosit avionul frf pe vremea lui Sandu.

Ducu (121 comentarii)  •  18 august 2019, 15:30

Bine faceti ca il mai scuturati pe individul asta alunecos care foloseste federatia in folosul lui si al prietenilor.

vasco (5 comentarii)  •  18 august 2019, 15:32

Dar d-le Ioanițoaia,v-a băgat cumva in seamă Burleanu vreidată? Eu observ de mult că tocmai asta face,vă lasă in ignoranța (intenționată)in care vă plasați din adversitatea veșnică față de oricine nu e din vechea gașcă de evazioniștii cu care v-ați înțeles tare bine.Ce bun ar fi fost Gică Popescu ,nu-i așa? Sau marele manager Prunea.Sau Lupescu,Chivu,toți oamenii verilor samsari.Atâta cât mai e,fotbalul românesc mai respiră tocmai pentru că au dispărut,parțial, toți ăștia.

Nica fără frica (297 comentarii)  •  18 august 2019, 15:33

În loc de echipe de fotbal feminin mai bine cluburile erau obligate să aibă echipe de tineret cum era înainte de 89. Asta cu echipele de fotbal feminin e chiar bătaie de joc! În curând o să oblige cluburile să aibă echipe de fotbal în sală, echipe de fotbal cu nasturi....Un habarnist care distruge fotbalul!!!

Eugen Qy (35 comentarii)  •  18 august 2019, 15:57

Priceperea acestui Ciurli-burli, la fotbal,se vede in IDIOTENIA aia cu OBLIGATIVITATEA de a avea una initial si apoi 3 echipe de fotbal FEMININ , cand nici fotbalul masculin nu o duce prea bine !!! El in loc sa gaseasca SPONSORI si sa finanteze fotbalul Juvenil, atat cel masculin cat si cel feminin si sa oblige Patronii de la Prima Liga sa aiba echipa de TINERET sperante cum era o data , atunci cand fotbalul romanesc ajunsese sus, el are o idee fixa izvorata din tenebrele fundului inimii lui incrancenate pe PATRONUL fc fcsbist, pe care l-ar vrea RUINAT ! Nu fac un secret din faptul ca si eu as vrea asta, dar nu am mijloacele -si de le-as avea nu le-as folosi- de a ma razbuna pe el...Cauta Burlene neicusorule echipe cat mai puternice si fa competitii atractive pentru ca acestea sa participe la dezvoltarea fotbalului profesionist ROMANESC !! Nu mai face risipa de fonduri si apoi nu mai folosi mijloace de razbunare salbatica impotriva unui nestiutor care totusi doneaza destul de multi bani ! Nu iti mai bate joc de un amarat, totusi, in ciuda banetului de care dispune si nu il sili sa se retraga din fotbal ca a ajuns sa fie , dupa cum se reliefeaza din majoritatea articolelor Gazetei, singurul suporter FINANCIAR al fotbalului de pe aceste meleaguri , in afara de investitorii maghiari care sprijina CFR si Sepsi !!! Sincer vorbind nu vad cum Negoita ar fi putut finanta nici macar o echipa de fotbat feminin cand el abia tine in viata si cu foarte mari eforturi aceasta echipa care o data era SINGURA care ii putea tine piept in Romania STELEI !!!

Romica (63 comentarii)  •  18 august 2019, 15:57

@Alex. Daca Burleanu este competent in materie de juniori trebuie desfiintat termenul de competent. A deschis cu tam tam 4 centre de excelenta in teritoriu, a pus pustii si parintii lor pe drumuri si apoi le-a desfiintat. Intrebarea este cine deconteaza alea circa 3 milioane de euroi aruncate de “competentul” Burleanu pe geam????

Liviu (333 comentarii)  •  18 august 2019, 16:02

Are dreptate vasco, Burleanu este cel mai bun, un geniu insuficient recunoscut. Bun la cheltuit banii si la plimbatul prin hoteluri de cinci stele tuturor tuterilor care l-au votat cu ambele maini. Portretul perfect al parvenitului.

alin (626 comentarii)  •  18 august 2019, 16:04

Polemic cit si cum trebuie. *** federale gen Safta vor sari dar nu le bagati in seama. Burleanu este campionul gafelor iar asta cu Teja este ultima dintre ele.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Gopo (1 comentarii)  •  18 august 2019, 16:05

Un articol despre Craitoiu, ***, cand scrii?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Mannix (17 comentarii)  •  18 august 2019, 16:13

Bre Burlene, mare fraieri ești de nu ***. Fa-o măcar ptr noi. Sa scăpăm o data de placa asta veșnica.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Kyro (61 comentarii)  •  18 august 2019, 16:44

@Vlady - Revezi "intrunirea" de prezentare a lui Lupescu ca si candidat. Ii canta ode la Sandu mai ceva ca pe vremea lui Ceausescu...

Alex (2 comentarii)  •  18 august 2019, 17:04

@Romica. Orice om poate sa greseasca. Mai ales unul de 30 de ani, precum Razavan Burleanu, care nu a avea o experienta prea mare cand a ajuns al conducerea FRF. Imi si imagineza ce mizerie a gasit in urma lui Sandu si a acolitilor, ce dinozauri a gasit prin birourile de la FRF. A recunosc greseala si se pare ca nu a insistat cu acele centre de excelenta. Ce interes poate exista in spatele reguli obligativitatii folosirii a doi U 21? Cu siguranta nu este unul financiar ca in multe alte cazuri petrecute in epoca Sandu. Este un interes strategic cu privirea la aria de selectie a tinerilor jucatori romani. Dovada ca a avut succes este si resusita de la proaspatul Campionat European de tineret.

Marian Boeangiu (49 comentarii)  •  18 august 2019, 17:09

Daca competenta in materie de fotbal iti este data de cat si la ce nivel ai jucat ,cum spuneti in articol, atunci este clar ca Burleanu ne este mult superior mie si dlui Ioanitoaia . Infinit superior! Dar daca trebuie explicata evidenta trebuie spus ca regula cu unul apoi doi U21 revitalizeaza imediat nationalele de juniori iar la mica distanta va urma revitalizarea centrelor de copii si juniori. De ce ? Pentru ca e nevoie de ele! Nu mai trebuie obligat nimeni sa investeasca in centrele de juniori ,nici primarii si nici cluburi departamentale sau private, pentru ca se vor dezvolta natural . Pe competenta!!! Adica nimic fortat, pe cumetrii si interese. Datorita COMPETENTILOR disparuse complet fotbalul romanesc. Ma refer nu numai la rezultate ci si la conceptie si calitatea inexistenta a jocului. ERA NEVOIE DE MASURI DRASTICE, DE REVITALIZARE! Se pare ca suntem pe drumul cel bun dar aceasta concluzie nu vine de la fotbalul de prima divizie cat mai ales de la divizia B si echipele de juniori care chiar si cele care nu s-au calificat au jucat fotbal adevarat. Ce mai trebuie? Sa readucem spectatorii in tribune si probabil ca dezvoltarea fotbalului feminin va contribui direct sau indirect la acest lucru. Este adevarat ca Burleanu da dovada de multe ori de aroganta si autosuficienta dar e de preferat prostiei, rautatii, atacurilor viscerale.

Poison (5 comentarii)  •  18 august 2019, 17:12

Nu cumva era: „îl rog pe președintele Federației să nu se mai obosească. Să-l lase pe antrenorul lui Poli Iași în marea și trista lui ignoranță” -> il rog pe Teja… Să-l lase pe presedintele Federatiei… ??

dudu (133 comentarii)  •  18 august 2019, 17:22

Bine ii faceti. S-a bagat aiurea si a jignit aiurea. Putea sa rezume ca nu exista sansa unei a patra schimbari (in vigoare la liga 3) si sa nu mai faca pe smecherul cu Teja.

Marian Boeangiu (49 comentarii)  •  18 august 2019, 17:24

Si mai vreu sa spun ceva. Postul de presedinte FRF nu este acontat de PRICEPUTII in fotbal. El trebuie ocupat de MANAGERI ,adica tipii aceia nesuferiti care se ocupa de revitalizarea fenomenului prin tot felul de reguli mai mult sau mai putin populare. Pot sa nu aiba habar de fotbal, la fel ca analistul video al lui Klopp, dar sa faca studii, sa creeze cadrul si structuri care sa se ocupe de obtinerea rezultatelor. E un domeniu care dezvolta multa reticenta din partea PRICEPUTILOR si chiar a multor jurnalisti pentru ca nu e matematica. Este multa volatilitate. Se poate gresi usor. Dar cred ca in cazul de fata "REZULTATELE VORBESTE"!

Andrei (262 comentarii)  •  18 august 2019, 17:25

Cine l-a impins pe papitoiul asta in ffuntea fff si de ce il incurajeaza sa continue nu voi intelege in ruptul capului. Basescu sau serviciile sau amandoi.

iondoi (1 comentarii)  •  18 august 2019, 17:48

Se putea *** sa nu comenteze?stai linistit *** ca sandu si mafiotii lui nu se mai intorc.***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

SuoerHahalera (1 comentarii)  •  18 august 2019, 19:00

Burleanu este exemplu clar de ce Romania e de ***. Fiu de *** in pozitie de cinducere. Tovarasi deveniti domni sunt cea mai mare plaga din istoria Romaniei. *** Burleanu si tuturor celor ca el

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Romica (63 comentarii)  •  18 august 2019, 19:18

@Alex. Respect orice punct de vedere deci si pe al tau. Dar retin ca Burleanu a repetat si uneori mai tare greselile lui Mircea Sandu. A angajat numai prieteni si a umflat o organigrama pe care el o numise obeza. Face chiolhanuri cu membrii comutetului executiv mai dihai ca inainte. Iar din calificarea la Euro 2016 si-a oprit 100000 de euro, peste ce lua Mircea Sandu. Asta nu este atitudine de manager modern si nici manifestarile sunt de laudat. Alarma ca ar putea reveni Sandu nu cred ca merita comentata. Dupa ce s-a tot judecat cu el dl ioanitoaia nu ar dori asta.

dans (1 comentarii)  •  18 august 2019, 19:18

întreb de curios, cine *** e boanchis si de ce *** e citat tot timpul. mi se pare un pretext de-al maestrului pentru a jigni. pacat...

adrian ungureanu (2 comentarii)  •  18 august 2019, 20:12

burleanu este tipul ***/arogant/prost comf proverbului PROSTUL NU E PROST DESTUL DACA NU E SI FUDUL /inconjurat de citiva *** gen stoichita,etc se crede scula de bascula /este un *** cu salariu de miloane si freaca menta/ *** de militian / rusine stoichita 30 de arginti/ MARE RUSINE CIND STAI IN TRIBUNA ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Vladone (3 comentarii)  •  18 august 2019, 20:24

Teja stie fotbal????? Teja a acceptat argintii. Teja stie sa se umileasca, nicidecum fotbal. Stoian si Matei mijlocasi centrali..

Dilimache (657 comentarii)  •  18 august 2019, 20:27

Burleanu e o gluma proasta, numai intr-o tara defecta ca a noastra, un om cu esecurile lui profesionale, obraznic si slab pregatit, mai este in functie. El e doar o marioneta, nu are posibilitati intelectuale de a conduce, e doar figura trista bagata la inaintare de mafia politica din tara asta.

Mihai Coman (34 comentarii)  •  18 august 2019, 20:48

Jucatorii generatiei de aur jucau in anii 80 in meciurile de "Tineret-Sperante" . Rezervele si juniorii echipelor care se intalneau un campionat jucau un meci in avanpremiera meciului de seniori. Daca Burleanu vrea dezvoltare cu adevarat, atunci ar trebui sa reinfiinteze aceasta anexa a campionatului. In felul asta fiecare echipa si-ar tine jucatorii tineri, in loc sa-i imprumute pe la alte echipe din esaloane inferioare. Echipele ar avea loturi de 35-40 de jucatori, dintre care minim 10 ar fi U-21, antrenorii ar putea tine sub observatie mai bine jucatorii tineri, samd.

Jean (280 comentarii)  •  18 august 2019, 21:08

@dans. Razvan Boanchis este jurnalist si scriitor tanar si foarte apreciat. Are rubrica zilnica in National. Ca sa stii una sau alta se recomanda sa mai si citesti din cand in cand. Nu foarte des ca sa nu faci urticarie.

IceSoldier (2 comentarii)  •  18 august 2019, 21:46

Domnule Ioanitoaia, departe de mine sa fiu sustinatorul lui Burleanu. Cu toate astea, nu retin sa fi fost vreodata atat de acerb cand a venit vorba de Sandu. Din “domn’ presedinte” nu-l scoteati. Erati mereu acolo sa il sustineti. Pe “domn’ presedinte” il certati maxim la cativa ani. Omul ala a fost groparul fotbalului romanesc. El, nenea militica de la Lpf, si lista lunga de comunisti batrani cu iz de securitate poate continua. Cu toti erati bland, cu toti la emisiuni va purtati cu manusi. Cu toate astea, de cand a aparut(da, din neant)de-abia asteptati sa va luati de nenea burleanu. Orice face, orice spune, va luati de el. Apareti ca un cavaler, desi varsta nu va mai permite(sac) sa salvati soarta fotbalului romanesc cu critici acide. Unde erati acum 20 de ani? Unde erati cand sandu isi dadea zeci de mii de euro pe luna? Unde erati cand fotbalul se ducea de rapa? Cine nu va lasa atunci sa scrieti? Gradele? Simpatia? Obligatiile? Oricum si daca nu ar fi asa, cand au fost ultimele alegeri, *** s-a vazut. A fost prea evident, si tocmai de aia indraznesc sa spun ca ***. Lasati-o asa cum a picat. Apropo, sunt de acord cu majoritatea: da, burleanu e un ***, da, e numit politic. Cel putin asa se vede de la distanta. Dar nu sunteti in masura dvs sa spuneti asta. Nu dvs, cu trecutul dvs. Nu aveti acel “ceva” care sa va dea acel drept, pentru ca nu l-ati avut niciodata.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ali Bec (212 comentarii)  •  18 august 2019, 23:12

Burlanu ca Burlanu ... da ce ne facem cu prietenul Jiji? De neînchipuit Gsepeul fără el

Dragos (250 comentarii)  •  19 august 2019, 1:32

@IceSoldier. Minti si cred ca minti cu intentie, smechereste. Da te rog un singur exemplu cand Ioanitoaia era langa Sandu si il sustinea. Poate cand se judecau. Daca dai un singur exemplu putem dialoga. Daca nu ramai acelasi imbarligator. Sau in cel mai fericit caz un naiv.

vasco (363 comentarii)  •  19 august 2019, 5:26

@iceSoldier,ai perfecta dreptate.Exact asta spuneam si eu,dar @liviu a inteles ca eu as fi un sustinator de-al lui Burleanu...Decat Sandu si gasca fratilor becali, Gica Popescu et .comp,oricine ar fi fost mai bun.Si,daca stam sa gandim,de unde ar fi aparut Fat Frumos?

IceSoldier (2 comentarii)  •  19 august 2019, 12:40

@dragos, daca vrei dialog cu cineva, il poti face altfel. Dl Ioanitoaia avea pe vremuri o emisiune, daca o urmareai, stiai. Eu vorbesc despre o istorie pe dumnealui o stie. Nu trebuie sa o stii tu. Dl Ioanitoaia se punea bine cu toti din sistem. Si acum face la fel, doar ca s-a schimbat sistem, nu si dumnealui. In afara de misto-urile clasice la adresa lui Craciunescu, toti ceilalti erau prietenii domniei sale. Nu a fost un ziarist cu coloana niciodata. E simplu. E o parere peesonala, creata de-a lungul anilor. Nu imbarlig pe nimeni. Oricum e amuzant cum am fost eu moderat si cum ai fost tu, cand re-ai referit la mine. Asta arata clar cat de echidistant este blogul domniei sale.

Cita (2118 comentarii)  •  19 august 2019, 12:41

Revin cu o propunere mai veche, si anume: FRF, daca tot a introdus regula U21 in Liga I, ar trebui, normal, sa o si finanteze. Mai precis, sa dea bani cluburilor sau sa compenseze obligatiile astea costisitoare din sumele pe care aceste cluburi le datoreaza Federatiei. Cati bani, sa stabileasca impreuna cu LPF,ca se pricep la calcule, cred.

zapacitu’ (911 comentarii)  •  19 august 2019, 12:41

Daca tot s-a propus a IV-a schimbare, se poate vota cu o conditie, si anume sa se accepte inlocuirea si cu un jucator in etate de peste 21 ani, chair daca acesta inlocuieste unul sub 21. Si asta chiar daca raman in teren mai putini jucatori U21 fata de regula impusa de FRF. In plus, FRF sa compenseze cluburile pentru ca le strica socotelile cu aceste reguli impuse, dar neplatite!

Andrei (262 comentarii)  •  19 august 2019, 15:07

IceSoldier. Nu ma bag eu in polemica voastra. Dar trebuia sa fie prieten cu toti pentru ca altfel nu veneau la emisiune. Si cine sa fi venit daca Borcea, Pinalti, Padureanu si ceilalti conduceau . Cu Sandu a avut 5 procese Ioanitoaia despre care tu cel atat de informat nu stii nimic. Spre deosebire de altii nu a pus botul la sponsorizari, deplasari si alte manarii. E un neadevar ca se plimba pe banii frf. Spre deosebire de alti sefi de ziare nu a mers niciodata cu nationala fara sa plateasca. A cautat Burleanu date si nu a gasit.

Bogdan (1 comentarii)  •  19 august 2019, 15:31

bre nea Ovidiule, in inversunarea asta a matale de a-i da la temelie Burleanului, folosesti niste argumente caraghioase. Ma gandeam ca dupa o viata de jurnalist sportiv, ati fi realizat un lucru : competenta de presedinte (de club,de liga,de federatie) ,de director sportiv, uneori chiar de antrenor (Mourinho, Bielsa, Villas Boas exemple notabile) n-are nimic a face cu meseria de fotbalist, daca ai practicat-o sau la ce nivel. Dar daca tot marsati pe argumentul asta, cum de nu v-am auzit niciodata folosindu-l la adresa odiosului Mitica Dragomir, unul dintre principalii artizani ai falimentului fotbalului romanesc?

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  19 august 2019, 16:45

Burli mi-e simpatic, am si eu o rautate mica asa ca sint entuziasmat mai ales cind e ironic, chiar cind "le-o trage" celor care ne-au tras-o mai bine de 30 de ani ! Asa ca n-as dori sa pun foc pe paie, mai ales ca focul e in curtea celor mai titrate echipe, unele disparute, altele pe cale de dispatitie. Sint consecvent si am vrut sa ajut comentind articolul colegului Geambasu "Filarmonica ..." lautarilor. Consider ca e cazul sa nu mai ascundem prostia, incompetenta si lipsa de educatie de orice fel si sa pornim din nou la drum, dar de la realitatea existenta ! - nu ascunzind-o, protejind "oameni" ori pur si simplu mintind - altfel, daca nu dam in zid, ajungem la Caracal. ----------------- Trebuie sa stiti ca am declarat inca din pregatiri ca vom juca mai curind sa jucam la retrogradare ..., deci stiu ce vorbesc. Am incercat postarea de 3 ori, dar am primit imediat mesajul "spam" ! Adevarul supara, dar nu jignesc, pe scurt afirm ca o societate in care conduc, analizeza si vorbesc papagali nu poate intra decit cu oistea in gard ! Nea Ovi, pot oare sa-mi postez comentariul aici ? - ori esti in aceeasi oala cu "Libertatea" de exprimare ?

Comentează