Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Comparații indecente 

Cum finalele continentale 2019 vor opune pe Liverpool lui Tottenham Hotspur în Champions League și pe Arsenal lui Chelsea în Europa League, lumea nu contenește să laude fotbalul englezesc

Permalink to Comparații indecente 
duminică, 12 mai 2019, 3:36

Pe bună dreptate, deoarece acesta face legea în prezent. Dă direcția. Atât că m-aș referi, vă rog să sesizați diferența, mai degrabă la fotbalul din Anglia decât la cel englezesc.

Ușor de explicat de ce. Întrucât formațiile de mai sus au început meciurile retur din semifinale cu puțini jucători englezi. Liverpool și Tottenham cu câte trei, Alexander-Arnold, Henderson, Milner, respectiv Trippier, Rose, Dele Alli, în vreme ce Arsenal și Chelsea au intrat pe teren cu câte un singur englez, Maitland-Niles la „tunari”, Loftus-Cheek la „albaștri”. Opt din 44! Amintind că niciunul dintre tehnicienii echipelor menționate nu-i insular, la Liverpool antrenând neamțul Jurgen Klopp, la Tottenham argentinianul Mauricio Pochettino, la Arsenal spaniolul Unai Emery și la Chelsea italianul Maurizio Sarri, parcă sunteți de acord cu mine, nu?

Trebuie să constatăm superioritatea fotbalului made in England. Cel mai ofertant, mai înfloritor, dar și cel mai bogat, pentru că Premier League încasează anual din drepturile TV circa două miliarde de euro. Asta doar din televizările interne, la suma pomenită adăugându-se una, deloc mică, provenită din difuzările live către America de Nord și Asia. Ca atare, cluburile fruntașe, Manchester City, Liverpool, Tottenham, Chelsea, Arsenal și Manchester United, își permit să plătească salarii fabuloase și să efectueze transferuri astronomice. Spre edificare, chilianul Alexis Sanchez ia de la Manchester United 21 de milioane de euro pe an! Același club l-a achiziționat pe francezul Paul Pogba de la Juventus cu 105 milioane!

Așadar, dacă Liga 1 primește 27,5 milioane de euro pe an (care vor fi 28 din 2020), iar Premier League două miliarde, rezultă că în fotbalul de dincolo de Canalul Mânecii se învârt numai în primul eșalon, furnizați de TV, de peste 70 de ori mai mulți bani decât la noi!

Grăitoare, dar indecente, comparațiile pot continua. Luând peste 150 de milioane de căciulă din TV, chiar spre 180, oricare din cluburile în discuție din Premier League primește de cinci sau chiar de șase ori mai mult decât iau împreună cele 14 competitoare din campionatul nostru! Iată de ce ziceam că-i indecent să ne lansăm în comparații. Raportați la englezi, din păcate, și la alți occidentali, noi nu contăm. Figurăm la și alții. Trăim pe aceeași planetă și totuși, n-ar strica să recunoaștem, trăim pe alta.

În context, te-apucă râsul-plânsul când îl auzi pe patronul FCSB că într-o zi, evident, cu ajutorul Divinității, echipa lui va câștiga Liga Campionilor. Într-adevăr, Steaua a reușit performanța în 1986, când reprezentantele Albionului, după tragedia de pe Heysel, fuseseră scoase din C1. Dar era altă epocă și se practica alt fotbal, care nu se vor întoarce niciodată. Îmi pare rău pentru Gigi Becali, dar visează cai verzi pe pereți.

Ca să vă lămuriți ce trecere au televiziunile la UEFA, aflați că finala Europa League urmează să înceapă pe 29 mai la Baku, capitala Azerbaidjanului, de la ora locală 23:00! De ce atât de târziu, ba încă într-o zi de miercuri?! Ca să fie ora 20:00 la Londra și, ajunși acasă de la joburi, englezii să vadă în tihnă duelul dintre Chelsea și Arsenal. UEFA stă drepți și, de necrezut, nu crâcnește.

Comentarii (48)Adaugă comentariu

daniel (223 comentarii)  •  12 mai 2019, 15:51

Bre Nea Ovi iarasi ti-ai gasit sa il iei la misto pe domnul Gigi...Pai daca il ajuta Fecioara Maria si ia UEFA Champions League ce o sa iti mai torni cenuse in cap.

gio (50 comentarii)  •  12 mai 2019, 15:55

Maestre, UEFA a fixat ora de incepere a finalei cu mult timp inainte sa se stie finalistele. De fapt este vorba de ora 21 CET care este ora standard incepand cu sferturile de finala, ea fiind ora 23 la Baku. Nu e vorba doar de englezi, dar si TVurile din Germania, Spania, Franta, Italia etc care platesc o gramada de bani pentru drepturi vor sa transmita finala la o ora de prime-time. Nu i-a obligat nimeni pe Baku sa candideze la finala dar daca au candidat trebuie sa accepte ora standard a finalei. Sigur o sa te intrebi matale de ce nu vine occidentul cu banii si estul europei cu ora de desfasurare, uite ca de aia, cine da banul impune conditiile.

Filip (44 comentarii)  •  12 mai 2019, 15:55

Corect. Ora 11 noaptea pentru startul unei finale europene care se poate prelungi cu lovituri de ka 11 m este ceva ce nu s-a mai intalnit. Dar Ceferin, acest Burleanu de la UEFA face orice giumbusluc pentru un vot in plus.

florin (1 comentarii)  •  12 mai 2019, 15:56

spuneti aia dreapta, fotbalul pe atunci se juca cu 11 romani contra 11 spanioli, cu un sistem democratic de promovare chiar si in comunism, locul 1 din campionat mergea in cupa campionilor. asa ceva nu se va mai intampla niciodata. Acum avem interese si bani TV, trebuie introduse in competitie mai multe echipe din tarile care aduc malaiul, nu vrea nimeni democratie, jocuri tur-retur la orice nivel, care sa strice calculele. Va amintiti si ianinte de legea bosman, cum se numarau strainii in teren? Acum se numara cati autohtoni mai exista in echipe zis engleze, spaniole, franceze...

MARCU ANTON (50 comentarii)  •  12 mai 2019, 16:06

Da nu vedeti la noi in Romania la liga-Dragomir care a vindut drepturile tv numai la licitatie lupta si acum sa nu fie bagat la închisoare de DNA, iar Iorgulescu de citiva ani consecutiv le da prin negociere si nu prin licitatie cum spune legea si statutul Ligi! Daca s-ar vinde prin licitatie sint sigur ca va creste si la noi suma data echipelor din liga 1! Și difenta de bani o iau alte firme prin offshore in loc sa intre-n liga 1! Ăsta ar fi primul pas..

Jimmy (27 comentarii)  •  12 mai 2019, 16:07

Excelenta punere in tema. Noi contam cat zero taiat in patru asa ca Becali bate campii. Dar asta nu mai e de mult o noutate.

Dicu (1 comentarii)  •  12 mai 2019, 16:10

Numai dta si cei de la gsp va mai uitati in gura bogata a lui Becali. Individul si cu Dragomir debiteaza enormitatii la foc automat. Cel mai bine ar fi sa nu il mai bagati in seama dar atunci ar trebui sa gasiti subiecte atractive, nu fonfleuri.

Cita (2118 comentarii)  •  12 mai 2019, 16:19

Italieni si sud-americani sunt platiti regeste de Regat pentru fotbal, cifrele prezentate in articol graiesc de la sine. Romani tineri zic merci sa poata ajunge taximetristi sau sa livreze mancare cu motocicleta sau bicicleta in acelasi Ragat. Asta-i diferenta, ca nu vorbesc aici de elite - arhitecti, ingineri, medici, etc. Acestia sunt alta poveste, valabil si pentru SUA. Ce sa mai zic?

Viktor (278 comentarii)  •  12 mai 2019, 16:24

@gio. Nu se potriveste ce spui . Echipele din spatiul ex sovietic au jucat majoritatea meciurilor de acasa din cupele europene cu 2 ore mai devreme decit restul echipelor. Atunci s-a putut acum nu se mai poate ca se sucareau englezii. Dar regulamentul ar trebui sa fie egal pentru toti si nu este.

Zapacitu’ (911 comentarii)  •  12 mai 2019, 16:24

Pai va zisei eu mai demult ca in Anglia s-a nascut fotbalul si rugby-ul, pai cine sa fie in capul mesei decat cei mai vechi si cei mai buni? E exact ca la masini, Daimler-Benz, Ford, Skoda, etc - in linia intai si acum. Vezi matale, daca cineva ar fi recunoscut ca baseball-ul si cricket-ul se trag din oina nascuta in urma cu mai mult de juma de veac in Carpati, atunci am fi avut si noi un campionat care producea miliardele astea din publicitate si drepturi de TV. Dar asta-i viata, bogatii cu halcile in fata, saracii n-au bani nici sa treaca strada. La mai mare, dragi compatrioti!

Golombioschi Ilie (150 comentarii)  •  12 mai 2019, 16:26

De ce. nu cracneste UEFA si programeaza meciurile la ora 22 ora noastra si ora 20 in Anglia, de prosti. De aia la noi LPF programeaza meciurile la cererea televiziunilor la ora 21 si nu la 20 cum ar trebui, de p........

lucifer (1 comentarii)  •  12 mai 2019, 16:35

Asa o fi....dar ce vina au totusi cei de la UEFA ca noi nu mai santem in stare nici macar sa stim cine e U Craiova,cine e Steaua,Poli Timisoara....nu santem in stare nici sa ne facem un stadion sau stadioane de oameni sanatosi la cap....sa lasam sa disapra numele echipelor de fotbal....Ce vina are UEFA ca fotbalul a ajuns pe mana lui Niculaie de la Astra....si Iancu,Mititelu....Becali.....mai nou Talpan....Ne-am decimat singuri si ma mir sincer ca mai avem tupeu sa vorbim de fotbal....auzi tu,chiajna,voluntari.....Santem chiar penibili,sincer.....si apoi se mira cei care conduc fotbalul ca au cate 200 de spectatori la meciuri.....! Acolo ne este valoarea....pentru 200 de spectatori.....! Nea Ovidiu,vorbiti mai bine de modul cum ne-am distrus singuri sportul....Ala e subiect interesant....nu e este in Anglia....ca acolo nu poate veni un *** si sa ingroape ca asa vrea el un club de traditie de fotbal....! Acolo mai sant si reguli daca tot te-ai bagat sa cumperi un club de fotbal....nu il poti cumpara si daca nu iti convine sa iei clubul si sa-l bagi in frigider si sa te culci linistit ca asa ai tu chef....!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Mihai (182 comentarii)  •  12 mai 2019, 16:48

Termen inspirat gasit. Sa ne comparam noi cu englejii e mie in suta indecent. Marele FCSB joaca casa cu 1 000-2 000 de spectatori iar Bradford City care a retrogradat in liga 4 a avut o medie de 20 000. La asa diferenta ce pretentii sa ai...

Doru (3 comentarii)  •  12 mai 2019, 16:50

Prietene Ioanițoaia, ia fă mata un mic exercițiu de imaginație: cum ar arăta Champions League la anul fără Liverpool, Tottenham, Chelsea, Real Madrid, Atletico, Lyon, Napoli, Inter, Porto, PSV, Bruges,Dortmund, Leipzig, iar în locul lor să avem CFR, Ludogoreț, Dinamo Minsk, Videoton, Șerif Tiraspol, APOEL și mai știu eu ce alte campioane direct în grupe. Să fim serioși. Nostalgiile astea comuniste nu mai au loc în ziua de azi.

grig (105 comentarii)  •  12 mai 2019, 16:52

Nea Ovidiu, graba strica treaba. La Liverpool l-ai sarit din schema pe Robertson care a jucat titular pe postul de fundas stanga la returul cu Barcelona terminat cu scorul surpriza de 4-0. Te rog sa faci corectura necesara. Da o erata sau modifica textul.

Bigbear (5 comentarii)  •  12 mai 2019, 16:54

Fotbalul e un produs media și e normal sa fie livrat la o ora buna pentru vizionare acolo unde contează. Stadioane pline, abonamente tv și restul sunt in vesti Europei, nu în est.

ionnis (103 comentarii)  •  12 mai 2019, 16:57

Nea ovidiu incerci sa o tragi la tema ca si cum ar comanda englezii ora de difuzare a finalei. Induci in eroare necunoscatorii. Ora de difuzare a finalei este ora standar de disputare a meciurilor din fazele eliminatorii din Europa League si Champions League. Chiar asa de mult ne subestimezi??

gio (50 comentarii)  •  12 mai 2019, 17:01

@Viktor Regulamentul este acelasi pentru toata lumea, adica toate finalele se joaca de la 21 CET si punct. Echipele din spatiul sovietic (mai putin Ukraina) au jucat acasa mai devreme pana in sferturi si tinand cont de diferenta de fus orar (Rusia nu are ora de iarna), dar aici, la finala oricum nu vorbim de o echipa jucand acasa, ci de o finala pe teren neutru. Pana la sferturi atat Champions cat si Europa League au ca ora oficiala si ora 18.55CET, incepand din sferturi singura ora ramane 21 CET. Acuma sa mai lasam prostiile comunistoide debitate de un Hagi sau un Ioanitoaia si sa revenim cu picioarele pe pamant. Vrem cupe europene cu premii mari? Pai vrem ca sunt interesante, altfel echipele mari din Europa ar trimite rezervele. Cine produce aceste premii? Pai in principal consumatorul de fotbal occidental plus sponsorii de acolo, in timp ce estul contribuie cu frimituri. Un englez plateste 40 de lire lunar pentru abonament la postul TV BT5, asta pe langa abonamentul obisnuit la cablu (si ala cam vreo 40-50 de lire). Daca vrea si Sky (care da Champions ) alti 40 de lire.. Consumatorul roman plateste 10 euro pe abonamentul de cablu si are incluse si canalele de sport care dau Cupele. La fel Italia, Germania, Spania, Franta, ei au pay TV adevarat, noi nu avem, deci cine vrei impuna ora, nu cei care platesc?

Durden (338 comentarii)  •  12 mai 2019, 17:01

ce articol inutil. de parca restul echipelor tari gen psg, juventus, real madrid etc put de jucatori bastinasi...

Bazil (77 comentarii)  •  12 mai 2019, 17:02

Dincolo de orice argument a incepe un meci de fotbal la 11 noaptea este o prostie. Iar la o finala europeana o prostie si mai mare. O fi la Bacu altfel dar la Bucuresti nu ai cum sa mai ajungi acasa dupa 1 noaptea. Plus ca jucatorii nu sunt obisnuiti cu o ora la care oamenii normali se culca nu joaca fotbal de performanta.

gio (50 comentarii)  •  12 mai 2019, 17:28

Nu pot sa nu-mi amintesc de WC 1994 din SUA in care meciurile de jucau la ora 12.30, 15, 16 etc ora locala, pe niste calduri de 45 de grade, asta ca sa fie in Europa la prime-time 21-22 CET. Atunci ne convenea, nu? Ipocriti ce suntem..

Radu Grig (1 comentarii)  •  12 mai 2019, 17:41

@grig Robertson e scotian, tati!

Golombioschi Ilie (150 comentarii)  •  12 mai 2019, 17:53

Ati remarcat domnul Ovidiu Ioanitoaia mentioneaza ora 20 ora de prime time a Angliei pentru televiziuni. De ce la nu e la fel si la noi ? Pentru ca desteptii de la noi cand au facut traducerea le-a iesit ora 21 sau 21,30, , inteligentilor.

claudiu (343 comentarii)  •  12 mai 2019, 17:56

@Durden. Sincer, crezi ca pe pamantul acesta exista vreun cetatean care sa fie destept ca tine? Nu, doar restul de 6,5 miliarde de oameni. Dar tu nu iti mai incapi piele, vezi sa nu explodezi ca broasca cea raioasa.

Mishu (234 comentarii)  •  12 mai 2019, 17:58

@grig. Ioanitoaia nu l-a pus la socoteala pe Andrew Robertson pentru ca este scotian, nu englez. Deci are el dreptate, nu tu.

gogu (1 comentarii)  •  12 mai 2019, 18:14

Asta e marea problema a romanilor, ca finala de la Baku incepe la ora 22, ora Romaniei. Dar cand marele derby Chiajna - Voluntari se joaca de la 21 sau 21:30, toti sunteti multumiti.

Maxentiu (65 comentarii)  •  12 mai 2019, 18:16

Observatii de bun simt la care subscriu. Mai putin teza cu programarea meciului la ora locala 23 care, asa cum puncteaza si alti comentatori, este ora oficiala stabilita de UEFA si nu ora comandata de televiziuni special pentru englezi. In rest, merita sa cugetam asupra faptului ca fotbalul englez e un mix de bani arabi, antrenori continentali si jucatori de orice nationalitate numai englezi nu. Toate aceste seminte au cazut insa pe solul fertil al Albionului unde au incoltit, asa ca se cuvine sa-i dam si lui in pic de credit, cum zice englezul.

pawn (64 comentarii)  •  12 mai 2019, 18:17

nici n-am ce comenta...tot soiul de *** ai capitalismului ("dom'leee, daca n-ai bani, ciocul mic!"). interesant e ca majoritatea caraghiosilor astora il destesta pe becali tocmai din cauza tupeului asurzitor cu care crede ca banii au convertibilitate universala, poti cumpara orice cu ei. ei, uite ca ACEA cupa a campionilor din 1986, castigata indiscutabil (nu cum se aiureaza mai sus, ca a lipsit junghiul ala de everton), nu poate fi cumparata de giganti ca psg, man. city si altele. asta e!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

MZM (390 comentarii)  •  12 mai 2019, 18:46

Nea Ovi, tocmai imi faceam probleme ca se termina articolul si nu spui nimic de rau despre Becali si Steaua, dar ma inselasem. Pai bine, domnule, ca sa iei in serios elucubratiile lui Gigi inseamna sa ai simtul umorului... tare afectat! Iar afirmatia ca Steaua a cucerit Liga Campionilor (in varianta veche) doar pentru ca lipseau reprezentantele Albionului este de-a dreptul jenanta pentru un ziarist. La acest argument (ca sa evite ridicolul!) au renuntat pana si cei mai neajutorati suporteri, dusmani ai Stelei. Pai, Nea Ovi, daca nu erau in competitie echipele englezesti de ce nu a beneficiat de acest avantaj campioana Germaniei, a Spaniei, Italiei, Olandei, Danemarcei, Austriei, Elvetiei etc.? De ce Barcelona nu a profitat de aceasta absenta, mai ales ca in finala a intalnit-o... pe Steaua, nu o echipa englezeasca? De ce Dinamo Kiev a pierdut finala Supercupei Europei (1987) in favoarea Stelei, desi nu a intalnit o echipa englezeasca? Si iarasi, de ce in finala CCE din 1989 a ajuns din nou Steaua (cu Milan) si nu o alta campioana din celelalte tari cu fotbal dezvoltat? Desigur, in acea finala Steaua a fost invinsa cu 4-0. Dar cine era Milan la ora aceea? O sa amintesc doar faptul ca, in semifinale (deci inainte de a o intalni pe Steaua), Milan jucase cu ... Real Madrid, pe care a eliminat-o dupa 1-1 la Madrid si ... 5-0 la Milano!!! De asemenea, trebuie sa amintesc ca intre 1986 si 1989 Steaua Bucuresti a fost declarata (de 2 ori!) ”Cea mai buna echipa a Europei”!! De ce oare? Pentru ca nu jucau echipele englezesti? Sa fim seriosi. Steaua din anii aceea era o mare echipa. Iata o singura declaratie a unui strain, dupa Steaua- IFK Goteborg 5-1, in martie 1989: ”Cu adevarat artisti acesti jucatori ai Stelei! Jos palaria in fata unui joc atat de frumos!” (Gerard Etcheverry- ziarist, L`Equipe)! Sau uitat toate aceste lucruri, Nea Ovi?

Cristi (1 comentarii)  •  12 mai 2019, 19:06

Tot cu comunismul tot acolo ești tataie... Până la urmă tot nu înțelegi după atâția și atâția ani în acest domeniu ca fotbalul este un sport ALOOOO este un SPORT un amuzament o distracție pentru cine plătește și numai și numai pentru cine plătește cum este și formula 1 cum este chiar și wrestling-ul dacă dorești, este un sport și numai fanatici ca matale mai îi interesează cine joaca de unde e și la ce ora atâta timp cât el plătește pentru 2 ore de amuzament și adrenalina! Numai voi stricați frumusețea acestui joc acestui SPORT, cu suferințele voastre naționaliste și comuniste!!!

11 (45 comentarii)  •  12 mai 2019, 19:18

Scrie multe despre nimic si nu uitam sa amintim inca odata de un "expert " al fotbalului- nea' gigi.

Golombioschi Ilie (150 comentarii)  •  12 mai 2019, 19:57

Mai terminati o data cu , englezul plateste englezu stabileste ora. Puneti pe masa transparent contractele de tv ale englezilor dar si cele ale romanilor, polonezilor, ucrainienilor, rusilor, turcilor,evreilor, toate in euro si apoi sa se discute. Debarasati-va de atitudinea de inferiori, Europa e mare si tine de la Atlantic la Urali iar Romania e in centru.

bogdan (34 comentarii)  •  12 mai 2019, 20:37

E adevarat ca sunt de 70 de ori mai multi bani in premier league dar este de 100 de ori mai mult fotbal ca la noi. Nu e nicio conspiratie capitalista, forbalistii aia chiar joaca fiecare meci de parca ar fi ultimul.

X (8 comentarii)  •  12 mai 2019, 21:18

As zice ca si fotbalul "englezesc" se descurca binisor. Campioni mondiali la tineret si U17...semifinala mondiala la seniori. Insula cam face legea.

Marian Boeangiu (49 comentarii)  •  12 mai 2019, 23:35

Este adevarat ca banii pot cumpara cei mai bun de pe piata dar problema adevarata e ca noi nu producem nimic. Nu avem ce vinde. La bugete cam de nivelul nostru toata fosta Yugoslavie (croati, sarbi, bosniaci,etc.), danezii, norvegienii, polonezii,grecii, cehii, slovacii,mai nou luxemburghezii produc FOTBALISTI. Noi numim fotbalisti si antrenori tot felul de nefericiti extrem de limitati care nu pot obtine rezultate in lipsa dotarilor absolut necesare. Ma refer la INTELIGENTA si CARTE. De aceea cred ca ne este absolut imposibil sa miscam lucrurile cu Hagi, Contra, Miriuta si marea majoritate a antrenorilor pentru ca nu au "dotare". Creditul si sustinerea de care se bucura in presa foarte multi astfel de "specialisti" cu "ochi" ,care stiu pentru ca vin din iarba pe mine ma nedumereste. Mai mult , ma intristeaza pentru ca arata o calitate a jurnalistilor de nivelul antrenorilor. Cerc vicios. Imi doresc din tot sufletul sa ma insel . Sa apara cativa jucatori decenti care sa faca fata in europa fotbalistica medie adica la echipe medii din Belgia, Austria,Olanda, Franta. Asta e nivelul la care putem aspira si care sa constitue o tinta. Din pacate si asta a devenit mult prea pretentios si exigent pentru "produsele"autohtone. Mai exportam pa pacaleala, pe combinatii oculte. Englezii cu banii lor indecent de multi dar facuti prin profesionalism si inteligenta isi permit sa cumpere ce e mai bun si scump din piata dar fara a neglija productia proprie. Primele 3-4 ligi sunt pline de jucatori de mare calitate. Noi nu facem fata nici la nivelul 2-3 ca sa nu mai vorbim de primul. Iar pentru adta nu banii ne lipsesc ci meseriasii.

Adu (70 comentarii)  •  12 mai 2019, 23:59

Gigi e un farsor in fotbal. A facut puscarie pentru Valiza, dar Liga 1 l-a primit indarat, ca si presa sportiva (inclusiv GSP, care il tine ca vedeta). A dat valize la toti cei care se lauda ca fac fotbal in Romania, doar ca sa faca el afaceri cu jucatori. Fotbalul RO nu poate fi curat sau performant cu asa mafioti.

motanul incaltat (603 comentarii)  •  13 mai 2019, 4:28

Deci doar 8 jucatori englezi din 44??? Va dati seama ce cataclism era in Ro la o situatie asemanatoare??? Nu e insa sf lumii.. Sunt reguli ce tin de comunitatea europeana din care noi facem parte doar cu numele.Peste 500 de ani o sa intelegem asta. Ca daca ai bani si vrei performanta aduci pe unul care merita si nu pe Papura-Voda ca e doar oltean si atit....

yonkers (7 comentarii)  •  13 mai 2019, 8:07

Si totusi Anglia a iesit pe locul 4 la CM. Cu jucatori englezi. E putin ?..

dan (151 comentarii)  •  13 mai 2019, 8:07

..."reprezentantele Albionului, după tragedia de pe Heysel, fuseseră scoase din C1" . Reprezentanta, fiindca era doar o singura echipa in C1...

keepcalm (74 comentarii)  •  13 mai 2019, 8:44

@Adu, poi daca il ignora cu cine isi mai fac televiziunile emisiunile de cancan(e foarte la moda in ro cancan) ? Iar cei din fotbal au ajuns sa creada ca datorita lui fotbalul din ro inca traieste, e un haos de nedescris in sportul romanesc la ora actuala

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  13 mai 2019, 10:07

Baku – o alegere discutabila. Interesant, stadion, hoteluri, crisme … dar asistam cam de prea mult la o promovare agresiva a coruptiei. La functionarii din sport nici nu-i de mirare. Ei „caseaza“ apolitic. Nu cred ca-i bine, nu cred ca asta-i viitorul, lume civilizata, in care exista legi, alaturi de … cei care fura, care-si fac propriile legi, pina si astea ca sa fie respectate de altii. Ideea e, nu conteaza cine sint, ca au furat si conduc prin forta, uite ca au realizat ceva, acum intra in rindul oamenilor civilizati. Niciodata ! E ca o bomba cu ceas care va exploda odata iar de suferit vor avea oamenii. Nu te duci acasa la interlop, nu te duci la nunta, nu-ti intra in casa, ti-ar da ei si sotia dar pina la urma te trag la fund – seamana dar nici prin cap nu mi-a trecut roma-nul Base, fratele, romii Cocos ca sa nu mai vorbesc de cei care conduc Patria lor de 30 de ani ! ------------- Maestre, normal ca platesc televiziunile enorm in Anglia. Ai vazut circul de ieri de la Cluj ? Fara pic de rusine ! Dan Penalti a lovit din nou, „sa fie omenie !“ - afisa galeria Clonei neo-comuniste ! Mara – tatic. "Familia CFR este mai puternică! Bun venit, Daniel Stanciu!“ - corect famiglia, a preluat „atributiile“ doctorului Muresan. Craciunescu – l-au invitat, i-au dat o bere rece si deja a inceput sa vorbeasca despre meciul foarte frumos vazut, spectacolul oferit. Astia sint romanii !!!Faptul ca iar si iar are Hategan nerusinarea si curajul sa arbitreze CFR in meciuri decisive nu pune pe nimeni pe ganduri ? Mascarada, nesimtire totala. Cum sa platesti asa un campionat ? In mod normal aceste doua echipe ar trebui date miine afara din Liga Profesionista ! ---------------- Iar fanilor olteni, ca sa fie omenie, ca n-au reusit ai lor sa bage mingea in poarta desi au fost lasati liberi, sper ca le-au bagat clujenii si ceva in gura, o degustare acolo ceva, nu e, asa ca asa ar trebui omeniti. Rusine, rusine, rusine !

keepcalm (74 comentarii)  •  13 mai 2019, 10:46

De acord cu 17 Nentori, cfr, craiova si poate si viitorul ar trebui date afara, poate, poate asa ia si fcsb campionatul doar cu secunzi pe banca

Hombre (93 comentarii)  •  13 mai 2019, 10:50

Analiza buna, dar incompleta. Da, acolo se baga mai multi bani, la noi se baga mai putin. Dar Matale nu vezi un lucru esential. La noi banii din TV sunt 90% din tot bugetul, la ei TV-ul e sub 50%.La ei contribuie mult si incasarile de la meciuri, ca acolo e prezenta la stadioane. TV-urile dau mai mult, dar si la ele e audienta mai mare decat in Romania. Luand per ansamblu, acolo lumea chiar consuma fotbalul. Asa ca isi permit sa aduca fotbalisti buni, care contribuie la mai mult fotbal decat inainte. La noi se consuma tot mai putin, asa ca si interesul e scazut, finantele scad si deci si fotbalul scade. Putinii oameni cu bani din est se duc tot in occident (vezi oligarhii rusi din Premier League), ca acolo e rost de facut profit. Fotbalistii se duc si ei tot acolo unde-s salariile mai mari, ca doar n-o sa faca pe patriotii cand pe urma traiesc pana la pensie din banii din fotbal. Publicul migreaza si el spre vest, ca acolo are ce vedea. Si parca si jurnalistii comenteaza mai mult echipele din vest. Asta e situatia, ne adaptam. :)

victor L (169 comentarii)  •  13 mai 2019, 11:17

Circoteala saracului privind la bogati!

Kunta Kinte (565 comentarii)  •  13 mai 2019, 11:25

@Bazil, vezi ca jucatorii aceia de care spui ca nu sunt obisnuiti cu ora 11 noaptea sunt cei ce evolueaza in campionatul din Anglia si joaca uzual la acea ora. Tine cont si de fusul orar, mon cher. La Baku nu intereseaza pe nimeni din media cati bastinasi se duc la meci si merg acasa la 2 noaptea, interesul este pentru englezii care se uia la TV acasa la ei cu hectolitrii de bere in fata, precum si englezii temerari ce se deplaseaza direct la Baku, si nu vor fi putini, fii sigur!

daniels (63 comentarii)  •  13 mai 2019, 13:45

Nasol tare, domnu Ovi, bateți câmpii comparând campionatul englez și aburelile lu Becali... nu prea sunteți normal la cap! ce treaba am avea noi cu campionatul englez în vreo comparație de orice fel? cum sa spui ca UEFA a dat ora după englezi dacă era stabilit de atât timp ora de începere în GMT??? cum sa spui despre Steaua care juca în cu totul alta competiție și câștiga un trofeu care acum nu mai exista( și care îl poate câștiga ocupanta locului 3 într-un campionat)?? și mai ales cum Doamne iartă-ne sa îl parafrazezi pe Gigi care de asa somitate în fotbal ce e tot rămâne cu bani dați și campionate necâștigate???? domnu Ovi , un pic de normalitate mai aveți?

di livio (214 comentarii)  •  13 mai 2019, 16:28

vor spune unii ***?...***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

GopoSapiens (25 comentarii)  •  13 mai 2019, 21:03

Pentru români se va transmite de la orice oră vor ei -- a doua zi, pe TuTub. Ai dreptate, bădiță Ioaniță, ce nesimțiți sunt britanicii ăștia (occidentalii, în general)! Auzi la ei, să și dea banii și să se și uite la tembelizor când vor ei! Așa ceva...

Comentează