Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Viitor sumbru 

Sunt convins că știți despre protestul lui Gică Hagi, care reproșează UEFA atitudinea discriminatorie față de echipele sărace, majoritatea din estul continentului.

Permalink to Viitor sumbru 
miercuri, 8 mai 2019, 3:53

Cărora li se îngustează, poate chiar interzice, accesul în Champions League. Concret, campioanele respective, inclusiv a României, sunt obligate să treacă numeroase tururi preliminare pentru a intra în grupele UCL. Hagi susține că, în funcție de coeficienți, deținătoarele titlurilor din primele 32 de țări ar trebui primite direct în grupe. Acolo unde, situată pe 32, până și în spatele Liechtensteinului!, România ar ajunge însă din coadă. Ca lanternă roșie.

Când demersul în discuție pare să aibă puține șanse de izbândă, sau chiar niciuna, situația riscă să se deterioreze și mai tare. Iar Liga Campionilor să fie și mai exclusivistă. O afacere a cluburilor înstărite și numai a lor, un fel de cerc al celor cu dare de mână. Asta se va întâmpla în cazul în care propunerea Asociației Cluburilor Europene de Fotbal (ECA), condusă de Andrea Agnelli, președintele lui Juventus Torino, va fi agreată de forul de la Nyon și aplicată din 2024.

Conform ECA, în UCL vor intra tot 32 de formații, care vor fi însă repartizate altfel. Nu în 8 grupe de câte 4, ca în prezent, ci în 4 de câte 8. Întrucât va disputa câte 14 meciuri în grupă, fiecare echipă va încasa mai mulți bani. Mai departe, lucrurile se complică mai tare și nu convin celor mici. Pentru că vor merge în „optimi” primele 4 din fiecare grupă (16). Împreună cu ele, locurile 5 (4) și câștigătoarele barajelor dintre locurile 6 și 7 (2×2), cu totul 24 de formații, se vor califica automat în ediția următoare. Celelalte 8 locuri vor fi distribuite semifinalistelor din Europa League (4) și reprezentantelor necalificate din Top Four, Anglia, Spania, Italia, Germania (4). Altfel zis, preliminariile vor dispărea.
Bref, campioanei României îi va fi foarte greu, aproape imposibil, să se califice altfel decât din EL. Numai că ultima oară când am dus o formație în semifinalele C2, pe atunci denumită Cupa UEFA, a fost în 2006, când Middlesbrough a eliminat-o dramatic pe Steaua, după 0-1 și 4-2.

Reiese că n-ar trebui să avem așteptări deosebite. Să sperăm doar că Asociația Ligilor Europene, care se opune propunerii ECA, considerând-o „o încercare de a zăvorî Champions League”, va obține câștig de cauză. Totuși, să mai observăm că întrecerea nu-și justifică nici în actualul format titulatura de Ligă a Campionilor. Deoarece Real Madrid a câștigat, mai nou, trofeul în 2016, 2017 și 2018, iar titlul în Spania doar în 2017! Practic, o ligă a campionilor adjudecată de o non-campioană, așa-i că Hagi are dreptate, măcar în parte? Deși, fiind sinceri până la capăt, la cât oferim, nu prea avem ce căuta la masa bogaților. Produsul fotbalului nostru de club nu-i nici atractiv, nici competitiv. Infrastructură la pământ, investiții minore, public puțin etc.

Să nu ne amăgim că ECA va pierde ușor. Ea vrea să copieze alte discipline, de la rugby (Six Nations) la baschet (Euroliga) și la hochei pe gheață (grupe valorice). Ca atare, viitorul pare sumbru într-un context în care jocul cu balonul rotund devine tot mai evident business și profit. Un sport dominat de bani și subordonat lor.

Iată de ce riscăm, și nu-i o figură de stil, să ieșim din Europa. Cum să procedăm, să ne indignăm, să protestăm? Firește că putem, dar mă îndoiesc că va servi la ceva.

Comentarii (75)Adaugă comentariu

Poison_1 (1 comentarii)  •  8 mai 2019, 16:20

Daca ii schimba numele si nu se mai numeste "Liga Campionilor" problema e rezolvata. Oricum, doar Steaua ce a adus multe puncte in competitiile europene datorita lui Gigi Becali. Fara el am fi fost africani. Cinste lui, ca ne dadea si noua bani pana ne-am lacomit si am vrut mai mult. Asta e, minte de peluzări!

fecefecesebe (3 comentarii)  •  8 mai 2019, 16:27

@Poison_1 Iar visezi alte echipe? Steaua a adus puncte multe, din pacate fece fecesebe mai putine

Suru (108 comentarii)  •  8 mai 2019, 16:30

Corect ce ati scris despre oferta saraca a fotbalului nostru.

Vali (13 comentarii)  •  8 mai 2019, 16:34

Te salut cu respect nea Ovi ! Clar Hagi are dreptate ! E ca si intr-o clasa la scoala unde din 30 de elevi, doar 7-8 elevi obtin premii si mentiuni, pai ce facem cu restul, nu i mai primim la scoala ??? Asa si la fotbal...In Europa ca peste tot in lume sunt echipe bogate si mai putin bogate, dar campioanele ar trtebui sa nu lipseasca din grupe indiferent de cati bani au si din ce tara provin. Altfel ar trebui sa schimbam numele competitei in...Liga echipelor bogate si preferate ale UEFA si nu Liga Camionilor !!!Are dreptate Gica Hagi !

fecefecesebe (3 comentarii)  •  8 mai 2019, 16:39

Pentru toti fece fecesebistii care se cred stelisti... ia uitati aici: http://www.ziare.com/fcsb/gigi-becali/iata-cum-a-ajuns-becali-sa-si-numeasca-echipa-fc-fcsb-1459725 adica daca fcsb ar insemna fc Steaua Bucuresti s-ar incalca dreptul conferit de marca Steaua Bucuresti, detinut de CSA. Cu asta am spus tot.

Flaviu (86 comentarii)  •  8 mai 2019, 16:44

Mai Nea Ovi, te credeam om serios...Pai ce sa cautam noi in Champions League decat batai peste batai si sa ne facem de rasul curcilor.

JFM (116 comentarii)  •  8 mai 2019, 16:49

De ce ar strica o competitie atat de atractiva, vezi editia din acest an, intercaland echipe din tari cu un fotbal subdezvoltat? E o competitie sportiva pe criterii de valoare nu geografice. Liga Campionilor nu mai este Cupa Campionilor Europeni, asta e viata, performezi atunci existi in lumea buna a fotbalului. Pentru noi e buna si Europa League daca suntem in stare sa ne calificam.

Poison (5 comentarii)  •  8 mai 2019, 16:51

@Poison_1: palidă încercare, nea Iosife. FC FCSB e echipa lui Gigi. STEAUA e echipa Armatei. Revenind la problema expusă de maestrul Ioanitoaia, eu cred că tot raul va merge spre bine, va spori competitivitatea și va atrage investitori serioși, nu bișnițmani ca Becali, Copos, Siman, Iancu, Borcea etc. Să creștem jucători. Să patrundem în EL și să ajungem în semifinalele. Iar odată intrați în UCL să evităm ultimul loc. Nu ne va opri nimeni să avem 2-3 sau chiar 4 echipe simultan în UCL. Dacă avem valoare, bineînțeles. Așa pe barbă și că bunicul a câștigat CCE nu mai merge. Valoare și muncă, iar rezultatele vor veni. Ajunși acolo, încasand tone de bani și investindu-i tot în fotbal, vei rămâne acolo. Proiectul propus de Agneli e foarte bun!

zinzir (1 comentarii)  •  8 mai 2019, 16:52

Problema nu e ca echipele din Romania iau bani, problema e ca nu contribuie cu audienta, de acolo vin banii, de la meciuri intre doua echipe cu staif, nu e suficient nici macar sa joace Barcelona daca o face cu cfr cluj sau fcsb. In afara de romani nu se uita aproape nimeni la meciurile cu echipe romanesti, iar cei care se uita o data raman dezamagiti de ceea ce vad si se lecuiesc. Iar banii pe care UEFA i-a dat echipelor romanesti pana acum au intrat in buzunarul patronilor sau au fost sifonati spre terte parti, nimic nu a fost folosit pentru a ridica nivelul fotbalului din tara. Fotbalul romanesc este la pamant datorita lipsei de valoare si a blaturilor, personal nici nu vreau echipe romanesti in CL pentru ca strica spectacolul pentru ceilalti, iar noua, romanilor, ne produc numai dezamagire, un gust amar ca nu avem ce cauta acolo.

Adrian (98 comentarii)  •  8 mai 2019, 16:56

Fotbalul nostru e la pamant ba chiar sub pamant deci la ce ati visa domnule Ioanitoaia? Locul nostru nu este in Champions deci valea si mai putine lamentari.

Nae Girimea (40 comentarii)  •  8 mai 2019, 16:59

Cum adica sa nu mai fim primiti in grupele Ligii Campionilor tocmai noi romanasii care an de an trageam sa castigam trofeul. Vai, vai ce nedreptate, maharii de la uefa o tin numai in abuzuri si discriminari in loc sa faca ce le cere Gica Hagi.

Encipi (2 comentarii)  •  8 mai 2019, 17:00

In primul rand ma bucur ca recunoașteți ca nu avem ce cauta la masa bogaților la ce fotbal jucam. In al doilea rând, Hagi e prea subiectiv. Si in actualul format se strecoara 4-6 echipe deloc atractive, gen Maribor, Apoel, sau cum a fost Otelul la noi. Dar imaginati-va 32 de campioane in grupe, si Real, Atletico, Napoli, Liverpool, Dortmund,Lyon, Tottehnam ar sta acasă ca nu sunt campioane. Frumos ar fi nu? Ar fi penibil. Insa si noul format, cu 8 echipe in grupe, nu cred ca e ok. Mai multe meciuri nu inseamna automat mai mult spectacol. Actualul format mi se pare ideal. Sunt sanse si pt cei mici..

Viktor (278 comentarii)  •  8 mai 2019, 17:10

Cred ca aceasta formula nu va fi adoptata tocmai pentru ca UEFA este ca si FIFA adepta globalizarii. Cu cat mai multe echipe da cu atat mai bine. Povestea unei superligi gen baschet nu este noua dar nu are prea multi adepti in afara Italiei si Spaniei. .

dan (12 comentarii)  •  8 mai 2019, 17:14

Atata discuție pentru nimic. Este foarte simplu! Echipele din Romania sa facă transferuri importante, sa joace foarte bine în orice tur preliminar or intra și sa bată pe toată lumea pana ajung în grupe. E simplu. Oamenii aia nu INTERZIC intrarea în Liga. Despre ce vorbim? Despre dorința unor oameni de a face averi din fotbal pe cârca UEFA? Well...nu se mai poate. Iar toată dezbaterea aia cu ”Liga Campionilor” cum ca nu sunt doar campioane...Nu, nu sunt în clipa aia. Dar toate au fost odată campioane. Asa ca e generic. ***. ”Degeaba nu ne dați? ” Nu! Nu va da! Puneți mana și munciți!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cirprian (17 comentarii)  •  8 mai 2019, 17:15

Este o vorba proasta asta ca nu o sa ne mai primeasca in Sampion Lig cum ii zice Ion Craciunescu. Atunci Gigi Becali de unde o sa isi mai ia mormanul de bani ca sa cumpere pamant si sa il vanda dupa aia la toti fraierii...Mai domnul Agnelii baga-ti tatuta mintile in cap.

Laurentiu (50 comentarii)  •  8 mai 2019, 17:24

Domnul "rege" impreuna cu ceilalti care au reprezentat fotbalul romanesc in cupele europene, ar trebui sa-si faca autocritica, sa analizeze de ce au facut foarte putine puncte in ultimii ani. Au fost ciuca batailor in Europa. Toti au fost. Si acum ne milogim sa ne bage direct in grupe.

a dica (283 comentarii)  •  8 mai 2019, 17:27

Sunt solutii care trebuie sa vina si in sprijinul tarilor din est. Pentru ca si aici sunt sustinatori si privitori. Am ajuns sa tinem cu Barca, Liverpool sau Ajax. Pentru acolo s-au concentrat toti banii si toate valorile. Tarile din est trebuie sa se solidarizeze si sa lupte. Pentru cupa campionilor, adica aia pe care e scris si Steaua, si Steaua Rosie trebuie sa se bata campioanele. Celelalte sa intre, pe baza de coeficient, la alta cupa. E absurd sa castige cupa campionilor o echipa care nu este campioana la ea acasa, sau mai mult , care nu a fost niciodata campioana caci se poate intampla si asta. In Europa Leaque pot juca intre ei, pe baza de coeficient, pana ii ia ameteala, de Champions League sa nu se atinga, acolo trebuie sa fie numai campioanele. Si o sa vedeti ca se ridica si echipele din Est pentru ca apare interesul publicului, al sponsorilor. Cine ne reprezinta la UEFA? Exista o pozitie exprimata?

Adrian.o (16 comentarii)  •  8 mai 2019, 17:29

Noi nu meritam nici fotbalul asta care se joaca in țara noastră care este plin de mizerie și de tentative de echipe inființate din ordin politic.In momentul in care Nashu și Corleone vor fi arestați și condamnati pentru distrugerea fotbalului românesc și pentru că și-au băgat în buzunare vreo câteva milioane de euro bani multi și ilegali proveniți din comisioane ilegale doar atunci putem spera că fotbalul românesc se afla pe un drum bun.Doar când justiția română va repara greșelile trecutului și cei vinovați vor merge la închisoare și vor plăti pentru tot raul făcut doar atunci fotbalul românesc se va însănătoși.A luat Nashu și Corleone vreo 6 milioane de euro bani multi și nemunciți obținuți ilegal provenind din comisioane și prime de necalificate in timp ce fotbalul românesc se adâncea in mocirla.Au intrat bani multi de la forurile europene în fotbalul nostru dar ca și în alte domenii din tara asta mafioții și-i i-au băgat ILEGAL în buzunare și acum culegem ce am cules adică managementul lor defectuos.Suntem la ani lumina de lumea buna din fotbalul civilizat,în momentul de față nu meritam nimic decât să stăm în fața televizorului și să-i privim pe alții cum joacă.

laUrentiu (1 comentarii)  •  8 mai 2019, 17:30

ce champions league vrem cand pe campioana Romaniei se pisa echipe din Luxemburg? tre sa ne ne apucam de fotbal cu reforma la toate nivelurile. cand “vedetele” ligii 1 “dau lovitura” la cluburi no name din arabia sau china si cand la meciuri in liga 1 sunt mai multi jandarmi decat suporteri aici ajungem.

lefty (1 comentarii)  •  8 mai 2019, 17:35

"Cum să procedăm, să ne indignăm, să protestăm?" De opus trebuie sa ne opunem, ca de nu am fi si slabi si proşti. Dar apoi ar trebui sa construim ceva. Hagi e singurul care face asta in mod sistematic, in rest doar balamuc si românisme(delapidare, campanie electorală etc.). Toti au obiective mărețe, toti vor titlu cu toate că vand jucătorii cei mai buni ai echipei iar apoi dau afara antrenorul dupa 1/3 din campionat iar pe al doilea dupa 2/3 cu toate ca oricum echipa ii e dictată 'de sus'. Pe langa asta mai e si plin de străini desculþi iar tinerii romani ajung la 20 de ani sa se lase si sa lucreze prin anglia in curierat. N-ar pica vreun meteorit la adunarea generala LPF... zic si eu.

Cita (2118 comentarii)  •  8 mai 2019, 17:45

Pare sumbru peisajul fotbalului autohton privit in context european zugravit de Dvs in acest foarte inspirat articol. Si pare totul fara scapare, ca si cum am cazut intr-o hazna si nu mai putem iesi de-acolo. Si totusi, eu afirm ca nu-i asa! Lasati sa treaca si campionatul juniorilor din Italia, sa vedem ce mai produc scolile noastre de fotbal pentru echipele de seniori si sa specram intr-un reviriment in 2-3 ani de-aci incolo.

zapacitu’ (911 comentarii)  •  8 mai 2019, 17:54

DA, e vorba de bani multi in fotbal pentru ca exista interes in Europa. Daca treci Atlanticul, ho-pa! ca se inverseaza situatia si gasesti base-ball-ul (continuatorul celebrului sport Romanesc vechi de juma de veac OINA) principalul producator de bani. Noi in tarisoara noastra draga suntem ramasi de caruta pentru ca asa se decise la nivelul occidentalilor inca de cand au aranjat, impreuna cu Ursul Sovietic, eliberarea de sub jug comunist a iepurasilor din Est. Ce se intampla acum e un efect a ceea ce se intampla acum 30 ani, si nu numai in fotbal, ci in multe alte domenii. N-avem nici o vina pentru asta si nici o putere sa mai schimbam acum ceva, cu toate eforturile lui Gica Hagi. Ne vom adapta si vom merge mai departe si, la un moment dat cand va vrea Domnul, vom uimi din nou lumea asa cum s-a intamplat in sport cu Nadia, Ilie, Gica, Ivan, Gabriela, Simona cel putin. Istoria se repeta, eu cred in asta!

Kunta Kinte (565 comentarii)  •  8 mai 2019, 17:59

Maestre daca matale zici ca suntem varza, pai atunci asa sa fie! Dar eu consider ca a cauta printre noi optimisti muncitori gen Hagi si a-i ridica la adevarata lor valoare poate fi o virtute a celor ce ne pastoresc, in toate domeniile. Sunt optimist in viitor, inclusiv pentru ca nu am alta optiune. A fi pesimist la adapostul realismului izvorat din experienta traita pana acum nu mi se pare o optiune pentru viitor. Poate pe moment, da, dar pentru viitor, NU!

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  8 mai 2019, 18:28

...in viata mea de cand ma uit la fotbal nu am vazut prost mai mare decat ...Hagi ...nea Ovi cum il stim ...rabinic ...

Călin Vegheș (4 comentarii)  •  8 mai 2019, 18:36

Nu, Hagi nu are dreptate. Nu ne-a împiedicat nimeni să avem un fotbal serios, „oamenii de fotbal” de la noi au ales singuri această cale. Distanța între „stadioanele” noastre și fotbalul care se joacă pe ele și stadioanele „lor” și fotbalul pe care îl joacă „ei” (din păcate „lor” și „ei” încep cam imediat după Nădlac spre vest...) este imensă și se mărește. Pentru cei ca noi va exista Europa League, în care vom ajunge, și în aceasta, cu mare greutate și cea de-a treia competiție europeană, despre care se vorbește tot mai insistent. La nivel de națională vom fi în urna a 3-a, posibil a 4-a și vom spera la calificarea via Nations League. Fotbalul european se reașează și singuri și nesiliți de nimeni am ales să ne poziționăm la periferia lui.

Fane (53 comentarii)  •  8 mai 2019, 18:37

Formatul asta nu va fi aprobat niciodata. Mult zgomot pentru nimic. Discutii sterile.

Punct si de la capat! (2 comentarii)  •  8 mai 2019, 18:37

Hagi a inceput sa faca scandal pe tema aceasta, abia dupa titlul de campion, pana atunci a fost mut ca peste. Tare bine i-ar fi prins milioanele obtinute din calificarea directa in grupe, doar ca echipa sa de “tineri si entuziasti” a fost ciuca batailor in Europa. Intr-un moment de sinceritate, a marturisit ca adeseori Cruyff il tinea pe banca pentru ca “avea gura mare”, nici astazi, trecut de 50 ani nu si-a temperat limbajul de mahala, ceea ce-l face profund antipatic, in ciuda statutului de glorie sportiva nationala. Platini a incercat un compromis prin disputarea meciurilor din playoff intre echipe de aceeasi valoare, probabil adevaratul motiv pentru care a fost “maturat” de la presedintia UEFA. Statisticile ultimilor ani sunt jenante: locul 32 in Europa, o singura echipa dintr-o tara fara campionat autohton, a produs mai multe puncte decat toti “flacaii” mioritici la un loc. Singurul remediu ramane munca, asa cum bine sublinia Nicolae iorga, sa terminam cu cooperativele de ajutor reciproc Viitorul- CFR, Astra- FCSB, servilismul general al pseudo-ziaristilor care ni-l zugravesc pe Ianis Hagi ca pe noul Messi, ori Popescu junior, talentul care va rupe gura targului.

Danny (10 comentarii)  •  8 mai 2019, 18:48

Sa performam ca si ei domnule Ioanitoaia. Traiti putin in vest sa vedeti cum e viata. In vest nu exista scuze. Daca muncesti din greu ai bunastare, daca nu muncesti ai ajutor social. Sa ne bucuram ca ne dau si ajutorul social. Adica hotii si inselaciuni cat cuprinde dar vrem ca Europa sa ne dea salar.... Domnule Ioanitoaia ati cuprins perfect blestemul comunismului in Romania. Munca ioc, responsabilitate ioc, dar sa fim platiti.

Ghita (76 comentarii)  •  8 mai 2019, 18:52

Hagi nu are dreptate,priviti la calitatea jucatorilor,antrenorilor si finantatorilor din fotbalul autohton si o sa fiti de acord ca Romania ar putea aspira doar la liga campionilor din Asia sau Africa.Ce producem noi in fotbalul european?scandaluri,blaturi,echipe infratite in campionat,cate 4-500 de spectatori,lipsa de civilizatie pe stadioane.Capra raioasa dar cu coada in vant care conform filosofiei generalizate in romnica vrea pomeni de la cei care produc ceva

aham (140 comentarii)  •  8 mai 2019, 19:06

liga banilor. nici acum nu e ok..dar ce vor sa faca astia se cheama discriminare pe criterii financiare. un fel de ghetou varsovia in varianta fotbalistica. e uluitor cati inapti sunt de acord cu asa ceva pe motive elucubrante. prosti facuti gramada si la gramada. e prea mult de explicat de ce sunt prosti, asa ca mai bine-i lasam sa moara asa. oricum, majoritatea n-ar avea cum sa inteleaga, lipsesc circumvolutiunile necesare.

Marcel (190 comentarii)  •  8 mai 2019, 19:10

Doar fanariotul Gigi Becali viseaza ca echipa lui sa castige cupa campionilor ce nu se va mai intampla niciodata. Intrucat FCSB nu reuseste sa ia ea cupa Romaniei Becali ar trebui sa isi vada lungul nasului si sa nu mai viseze cai verzi pe pereti.

John (564 comentarii)  •  8 mai 2019, 19:26

Nici ca Hagi dar nici ca Agnelli, amindoi exagereaza de nu mai pot. Hagi uita ca Viitorul a incasat numai batai in cupele europene si vrea sa se faca iarasi de bacanie. Agnelli nu se multumeste cu banii de la Fiat, vrea sa isi sporeasca veniturile si din fotbal. Un sarac idealist si un bogat lacom.

Fudulul (1 comentarii)  •  8 mai 2019, 19:38

Haideti s-o zicem cu minie proletara, "la masa ciocoilor",(nu-i asa d-le Ioanitoaia), numai ca "ciocoii" zilelor noastre joaca un fotbal de mare valoare(a se asculta comentariile, "saracului" comentator roman la meciul de ieri, marti).Or eu si cred ca si majoritatea iubitorilor/cunoscatori de fotbal vor sa vada fotbal de calitate. Cit despre cum trebuita numita competitia cluburilor performante(circoteli de oameni marunti), putin ma intereseaza,iar cine vrea sa vada la lucru "performantii" jucatori romani, n-are decit sa se uite la campionatul romanesc. PS. Cine are urechi sa auda: Bogatia sa poarta cu discretie, iar SARACIA cu DISCRETIE.

Toader (301 comentarii)  •  8 mai 2019, 20:55

De'nțeles, numai așa pot să-și facă blaturile, precum cel de'aseară, în voie.

dinu (427 comentarii)  •  8 mai 2019, 21:00

Toti ziceti ca Hagi nu are dreptate. Si eu zic ca exagereaza. Ma intreb insa nu cumva el ar fi reusit mult mai mult cu Viitorul pe plan international daca UEFA pompa fonduri mai importante in cluburile romanesti deci si in Viitorul. Si nu in federatie sa se inconjoare Burleanu de o armata de slujitori care sa nu iasa din cuvantul lui.

M deWylde (28 comentarii)  •  8 mai 2019, 21:06

NU are Hagi dreptate! Liga Campionilor este liga celor mai bune 24 de echipe din Europa. Romania nu merita sa fie reprezentata la acest nivel de nicio echipa. Faptul ca tu castigi un campionat dintr-o tara cu un campionat sub-mediocru, nu iti da dreptul sa trimiti o echipa in competitia celor mai bune. Eu, ca Roman, NU VREAU sa vad meciuri de umplutura gen Liverpool-Astra sau Barcelona-FCSB, sau Juventus-CFR. Cine, si de ce, si-ar dori asa ceva?!? Nici macar in Europa League nu avem loc daca judecam in functie de valoarea echipelor participante. Opriti-va o data din nationalismul asta ieftin cu accente comuniste si ganditi obiectiv ce inseamna aceste competitii! Solutia ar fi o liga a echipelor de pe locurile UEFA ranking intre 49 si 96, si castigatoarea acestei ligi sa aiba un loc asigurat in grupele Europa League ale anului urmator. Daca aceasta echipa castiga Europa League, sa i se asigure din nou un loc anul urmator, de data asta in Champions League.

tindala (76 comentarii)  •  8 mai 2019, 21:11

Maestre!Ati vazut meciul de aseara din prima semifinala UCL?Era pe alta planeta,intre extraterestri!Avem noi fotbal sa ne prezentam intr-un meci cu astfel de echipe?Doar ca sa luam niste dolari nemeritati?Cu pretul umilintei?Becali a dat de City si de Sporting si s-a lamurit!Si a zis ca nu mai vrea si ca doar UEL e de noi!

Dragos (250 comentarii)  •  8 mai 2019, 21:16

@ovidiu_3003. Scrii tu, puslama, ca nu ai vazut in viata ta prost mai mare decat Hagi...Numai pentru acest atentat la bun simt si la minim respect GSP ar trebui sa iti baneze idioteniile pe viata. Pana acum mai amuzai cu aiurelile tale. De data asta te comporti ca ***, hai ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ali Bec (212 comentarii)  •  8 mai 2019, 21:57

Ce bine ne-ar fi prims o semifinala între “campioanele” Dundelsge și CFR in loc sa vedem cum se califica pe nemeritate NON-campioana Liverpool. Bre tov. Ioanitoaia, nu te dezveti de pomenile comuniste și sanduiste ...

acciduzzu (16 comentarii)  •  8 mai 2019, 22:07

pai hai sa ne uitam cam ce au făcut campioanele noastre, puse de arbitrii, în ultimii câțiva ani, și cațe puncte au adus. Deci, ce vrem? Umilința cu Dudelange n-a fost destul, vrem mai mult? (Da, știu, meciul cu Dudelange a fost în EL. Nu c-am fi făcut cu Malmo furori :))

Poison_1 (2 comentarii)  •  8 mai 2019, 22:11

@fecefecesebe-Pr0stule,Steaua sau FCSB e acelasi lucru. Si eu sunt membru al peluzei sug dar sunt corect, gigi ne-a dat bani pana cand unii dintre noi au vrut mai mult, nu s-aumultumit cu banii luati si au vrut actiuni la club. Daca esti din peluza stii asta.

Poison_1 (1 comentarii)  •  8 mai 2019, 22:16

@ Poison - Nu imi copia nick-ul. Trebuie sa recunosti ca inca jucam pe coeficientul adus de Steaua lui Becali, adica aia adevarat nu copia din liga amatorilor. PS Iosif e ***, hu ar putea scrie ceva corect gramatical, ca toti suportrii care se bat la meciuri si sutin cl9na amatoare in kaki.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Che Guevara (363 comentarii)  •  8 mai 2019, 22:20

Haideti sa ridicam societatea, economia si pe cale de consecinta sportul din Romania intai. Si abia apoi sa ne cerem locul la masa bogatilor. Daca tinem in continuare tara in foame nu avem ce sa cautam in fotbalul bogatilor. Sa eradicam saracia din Romania este prioritatea natiunii noastre. Liga Campionilor este un lux.

Poison_q (2 comentarii)  •  8 mai 2019, 22:22

@ Laurentiu -Ai 100% dreptate, si asta se apluca si echipei care a adus peste jumatate din puncte (Steaua sau FCSB, cum vrei sa ii spui). Noi vrem doar sa facem parte din elita fara a oferi spectacol pe masura banilor. O singura obiectie am: nu o mai numi Liga Campionilor, zi-i Liga Europei sau ceva asemanator , altfel nu e corect gramatical, dar asta e cea mai mica problema. Din pacate suntem cu mult in urma fotbaououi actual....

Ali Bec (212 comentarii)  •  9 mai 2019, 0:09

Tocmai s-a terminat a doua emifinala de liga campionilor. La fel de spectaculoasa ca cea de ieri și cu un fotbal cum România nu l-a pupat de cind Ioanitoaia îl cunoaște pe Dragomir. Dar noi dezbatem baliverne cum noi ar fi trebuit sa fim acolo.

vasco (363 comentarii)  •  9 mai 2019, 6:38

La munca!Nu la intins mana!La munca cinstita,corecta,desteapta!De-aia suntem ultimii in Europa la toate capitolele,asteptam pomeni,ne credem smecheri dar de fapt ne furam caciula.Nu ne opreste nimeni sa muncim cinstit si mult,pentru rezultate care sa ne duca sus,la"masa bogatilor".

Toader (301 comentarii)  •  9 mai 2019, 7:07

Se prea poate că blaturile n-au nici în clin nici în mânec cu pariurile din nu știu ce colț de lume; cei ce conduc pot tipării/bate/emite cîți bani vor, nu-i așa? Sportul, încă de pe vremea romanilor, este făcut, din păcate pt noi, pâine și circ. Dacă această finală britanică, cu răsturnări nemaiauzite, de necrezut, ține de șoul Brexit? Mai mult, toate golurile au fost date de minorități vizibile.

marian iordachescu (10 comentarii)  •  9 mai 2019, 9:40

Am urmarit cele doua meciuri al celor doua echipe engleze cu Ayax si Barcelona si nu mai vorbesc de diferenta de fotbal ace joaca acestea fata de FCSB ,dar am constatat ca la cele doua jocuri timpul cat se tavaleste pe jos capianul gatlejat al FCSB-ului a depasit semnificativ timpul cat au stat toti fotbalistii celor 4 echipe la noi marea echipa FCSB sta doar la mila arbitrului in urma plonjoanelor gatlejatului si mai putin la jocul de fotbal

Golombioschi Ilie (150 comentarii)  •  9 mai 2019, 9:40

Ca sa intelegeti mai usor va exemplific mai simplu si mai exagerat. Se ia doua sectii care fac televizoare in care mai lucreaza si muncitori umani, sectii identice situate una langa alta. In amandoua urmeaza sa lucreze doua colective de muncitori cu capacitati de munca identice. Una din sectii incepe si desfasoara activitatea intre orele 8 si 12, cealalta intre orele 20 si 24, la sfarsit se constata ca sistematic prima sectie produce cu 15% mai multe televizoare decat a doua. Cam asta e si cu bioritmul in fotbal. Echipele englezesti datorita orelor 22 ora noastra ora 20 ora lor, matura tot ce prind echipe aflate mai la est de ele, si asta an de an cumuland ban de ban an dupa an si astfel avem superioritatea covarsitoare a fotbalului vestic in speta cel englez, basca alte elemente care de asemenea tot pe ei ii avantajeaza. Deci cam asta e cu munca si cu rezultatele muncii oneste si cinstite.

rosca ionut (1 comentarii)  •  9 mai 2019, 10:01

si ce anume impiedica echipele romanesti sa faca performanra?ele insele,mentalitatea,lenea,banii gramada castigati aiurea.toti fotbalistii au 2 picioare,aseara un dreptaci a reusit hat trick cu stangul

Comentează