Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Bătrânul și Cupa 

Atât că, până la golul de 1-0 al lui Alibec, Astra a jucat mai bine tactic. Intuind că pasele repetate ale adversarilor vor fi cu greu de stăvilit, Costel Enache a căutat antidotul. Și, spre lauda lui, l-a găsit. A […]

...

Sfârșit de drum 

La o primă vedere, lotul pare echilibrat, judicios alcătuit. El cuprinde cam tot ce are mai bun fotbalul tricolor la ora actuală în condițiile în care căpitanul naționalei, Chiricheș, se află în convalescență după o nouă (a câta?) intervenție chirurgicală. […]

...

Lipsă de patriotism?!

Vestea că Răzvan Marin ar putea absenta din echipa lui Rădoi la Europenele U21 de luna viitoare i-a bulversat pe suporteri. În necunoștință de cauză, câțiva s-au grăbit să-l acuze pe fotbalistul respectiv, abia transferat de la Standard Liege la […]

...

Vina lui Teja

Meciul câștigat în fața campioanei, având însă ca miză numai orgoliul și statistica, a fost ultimul în roș-albastru pentru Mihai Teja. Cum n-a reușit să cucerească titlul, obiectivul trecut în contract, antrenorul de 40 de ani a părut împăcat cu […]

...

L-aș păstra pe Teixeira! 

În absența mizei, căci zarurile fuseseră aruncate, combatantele nu s-au omorât cu firea. Totuși, gazdele urmărind să-și ia revanșa, iar oaspeții să încheie play-off-ul neînvinși, ele n-au decepționat. Scăpând de încorsetările tactice, au oferit un fotbal deschis. În majoritatea timpului, […]

...

S-a hotărât: nu se poate! 

După ce, inventând un ofsaid, brigada lui Ovidiu Hațegan i-a refuzat lui Benzar un gol perfect valabil în meciul cu Craiova, FCSB a cerut ca întâlnirile ei din play-off cu CFR Cluj, considerate decisive pentru câștigarea campionatului, să fie arbitrate de străini.

Permalink to S-a hotărât: nu se poate! 
duminică, 7 aprilie 2019, 3:13

A și făcut un demers oficial în acest sens: a adresat un memoriu către Comisia Centrală a Arbitrilor.

Direct interesată, CFR a comentat în doi peri solicitarea cu pricina. A scăldat-o, în sensul în care a părut de acord pentru ca, de fapt, să nu fie! Atitudine de înțeles, din moment ce, într-o statistică întocmită de GSP pe marginea arbitrajelor din actualul sezon, posibil subiectivă, CFR stă net mai bine decât FCSB la capitolul erorilor de arbitraj pro și contra. Pentru CFR s-au contabilizat 10 pro și 3 contra, iar pentru FCSB, 6 pro și 7 contra. E o diferență.

Ca să nu spună nu, Marian Băgăcean, președintele Consiliului de Administrație din Gruia, a pus o condiție greu de îndeplinit: să vină cavaleri ai fluierului de-afară, dar numai din țările așa-numitului Top Five. Adică din Anglia, Spania, Germania, Italia ori Franța, exclus din alte țări! Ca și când sârbul Milorad Mazici, turcul Cüneyt Çakir, slovenul Damir Skomina, cehul Pavel Kralovec ori polonezul Szymon Marciniak, pe listă la Euro 2016, nu s-ar ridica la înălțimea unui derby din România!

Deoarece șeful CCA e, cum știm toți, grecul Kyros Vassaras, adus de Mircea Sandu pe post de colaborator, apoi angajat permanent de Răzvan Burleanu, i-aș propune Clujului chiar un compatriot al lui Kir Kyros, pe Anastasios Sidiropoulos, 39 de ani. Doar în 2019 acesta a condus meciuri importante, precum Austria-Polonia în preliminariile CE 2020, Napoli-Zürich și Rennes-Betis Sevilla în Europa League. Să nu pretindă domnul Băgăcean că Sidiropoulos nu s-ar califica pentru un CFR-FCSB și că preferă un francez sau un neamț!

Când FCSB aștepta decizia CCA, pentru comisie a răspuns, surprinzător, însuși Răzvan Burleanu. Acesta n-a lăsat loc de vreo interpretare, precizând că „E simplu, nu vom avea arbitri străini!”. Argumentația președintelui FRF, „Greșeli sunt și e normal să se întâmple acest lucru, dar ele nu s-au comis într-o singură direcție”, nu rezistă. Statistica reprodusă mai sus o infirmă. Oricum, hotărând că nu se poate, deși teoretic CCA constituie un for independent, Burleanu s-a arătat solidar cu cei care, Gică Hagi, Edi Iordănescu, alții, s-au pronunțat public împotriva importului de „fluierași”. Pasămite, ca să gafeze avem și noi destui candidați, nu?!

Intervine aici un paradox lesne de sesizat, o anomalie. Unii iau poziție contra aducerii de arbitri străini, evident, e dreptul lor și nu-i poate împiedica nimeni să-l exprime, dar sunt de acord ca arbitrii români să fie conduși de un străin! Ba încă de către unul care stă mai mult la Atena decât la București!

Mi-am mai exprimat părerea despre Vassaras, n-o mai repet. Prin poziția și influența sa la UEFA, acesta a contribuit la promovarea internațională a lui Ovidiu Hațegan și a lui Istvan Kovacs, dar în România n-a făcut și nu face cele mai fericite alegeri. În plus, trebuie să remarc că, scoțându-l din calcul pe vicepreședintele Alexandru Deaconu, ceilalți membri ai CCA, Szekely, Nica, Dumitrescu, Ciubotariu și Irina Mârț, provin din asistenți! Numai din asistenți, ceea ce nu se întâmplă nicăieri în lume! Detaliul că printre componenții Comisiei nu figurează nici măcar un fost „central”, unul singur, scade din prestigiul CCA. Implicit, din credibilitatea ei.

Comentarii (42)Adaugă comentariu

Cakir (1 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 15:25

Nea Ovi, la experienta matale nu ar trebui sa te mai miri asa. Campionatul ntrebuie castigat de echipa desemnata pentru asta. Care echipa nici nu este alta decat CFR Cluj.

Olteanu (469 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 15:31

Normal ca s-a transat astfel ca sa nu se incurce socotelile. Regula nu mai este sa castige cel mai bun., acum castiga care e in gratiile frf si are pile si ofera...stadionul pentru echipa nationala. Am ajuns rau daca un nepriceput gen ca Burleanu poate decide cine ia campionatul.

Amusement (1 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 15:37

Ma amuza subiectivismul dumneavoastra care devine direct proportional cu varsta. *** si nu se poate agrea faptul ca aceasta echipa a facut performanta in Europa, chiar ma tem ca multi plang pe acolo din cauza asta . Iar cand a venit si acel esec umilitor cu Dudelange nu ati mai stiut cum sa aruncati cu pietre in CFR si sa umbriti aceeasi contra-performanta facuta de FCSB. Fotbalul luxemburghez a evoluat in ultimii ani si tare ma tem ca ajungem sa nu ii mai batem nici la nivel de nationala in cativa ani. Trecand peste asta, ajung sa concluzionez si sa fiu ca de obicei impotriva opiniei ziaristilor aserviti lui Becali , *** , ca CFR Cluj castiga acest campionat datorita eficientei apararii si pragmatismului partii ofensive. CFR are de departe cea mai buna defensiva si toti cunoscatorii fotbalului stiu ca defensiva este cea care castiga trofee. Din punct de vedere al cererii FCSB-ului pentru arbitrii straini ,e simpla treaba : CFR e de acord doar cu arbitrii din campionate de top pentru ca acestia nu pot fi corupti sau mituiti cu bani , in timp ce fluierasii din alte campionate pot fi cumparati usor cu anumite sume de bani si pusi sa arbitreze intr-o singura directie !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

doze (28 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 15:39

pentru CFR e vital sa castige acest campionat, deoarece s-au bagat multi bani, in salarii si in "alte cheltuieli". daca CFR nu castiga, finantatorii vor pierde foarte multi bani, poate vor intra in insolventa.

Duru (28 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 15:44

Domnule Ioanitoaia, nu mai inteleg ce se intimpla cu dvs...Indrazniti sa il contraziceti pe Hagi caruia i-ati cintat tot timpul in struna. Pai daca se supara Regele...

VGABond (1 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 15:52

Total de acord cu Amusement... Pacat ca nu pot citi ce ati cenzurat din comentariul lui

observator_federal (52 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 15:55

Proteste au venit și din partea Craiovei înainte(!) și după arbitrajul cu greșeli - subliniez! "într-o singură direcție" -al gigistului recunoscut de toată lumea, Avram, în întâlnirea anterioară Fcsb -Craiova... Ovidiu Ioanițoaia, în ciuda tuturor evidențelor, a afirmat ulterior că "Avram s-a ridicat la înălțimea derbyului"!!! Ca o culme a sfidării disprețuitoare împotriva echipei celei mai susținute de public, CCA numește la meciul de azi dintre Craiova și CFR pe același Avram, parcă pentru a "demonstra" că și de acum înainte meciurile decisive le vor "conduce" tot arbitrii bucureșteni și gigiști (nu le spun steliști pentru că Gigi Becali nu oste ofițer ci doar oier). Huiduielile pe care le va primi azi Avram - deși tot mai sper să fie înlocuit în ultim moment sub vreun pretext oarecare - sunt destinate întregii rețele mincinoase și lacome (ea include și oamenii din presă) care a subjugat fotbalul românesc intereselor unor persoane despre care cazierul spune totul...

Mircea (595 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 15:57

Amusement tu chiar esti...amuzant. Suporterii unei echipe batuta tur si retur de o echipa din Luxemburg fie ea si campioana acestei minitari au voie doar sa taca. Mucles si calul in pamint. A dat dl Ioanitoaia in CFR dupa Dudelange desi nu imi aduc aminte sa fi scris personal ceva? Ok, ce putea face altceva? Sa laude? Depasesti orice limita a penibilului....

dobre (7 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 16:00

@Amusement. Exact lt ce lauzi tu CFR a laudat-o si dl Ioanitoaia. Pui prinsoare cu mine ca asa se prezinta lucrurile, vezi arhiva si convinge-te.

Lari (45 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 16:00

Mai zilele trecute, domnul Porumboiu spunea că, citez aproximativ „ arbitri străini sunt mai ușor de corupt decât arbitri români” și amintea meciul în care Dinamo a fost furată pe față la Urziceni, când lui Dănciulescu i-a fost anulat un gol valabil. Dacă Dinamo mergea atunci în Liga Campionilor putea avea altă soartă, urma altă cale, nu calea insolvenței și, mai apoi, a neputinței. Și totul datorită unuia care a a venit, a fluierat pe interes, s-a urcat în avion și dus a fost. Un arbitru român poate fi judecat de către suporteri, opinia publică, reținut de la delegări, unul străin te-a fluierat, și-a luat bagajul și-a plecat, maestre.

gio (65 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 16:03

Statistica subiectiva? As zice chiar rusinoasa. Asta faceti de nu stiu cati ani, in primavara incepeti campania impotriva contracandidatilor lui FCSB publicand statitistici ale greselilor de arbitraj de Gazeta sporturilor imaginate. N-am sa uit acum 4 ani cand i-ati luat la tinta chiar si pe ASA Tg Mures care vezi Doamne, avea 17-0 la greseli in favoare in timp ce FCSB aparea super dezavantajata. Dincolo de subiectivism ramane clasamentul penaltyurilor primite in actuala editie: 1. CSU Craiova 16 primite, FCSB 10 primite, Viitorul 8 primite, CFR 7 primite.

Cosmo (225 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 16:05

CFR Cluj ar trebui exclusa din prima liga dacă își permite sa răspundă în doi peri atunci când dl George Belciug behăie un comunicat important pentru tara. Trenurile și avioanele trebuie sa se oprească când dansul declara ceva, toate lumea să-i acorde respectul și recunoștință cuvenita. Cum naiba se face ca acest mare (a) roman, patriot naționalist șovin nu are încredere în compatrioții sai???

Ali Bec (108 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 16:10

Tov. 0vi, sa faci referire la statistica GSP e un argument slăbuț. Luând in considerare standardele de calitate ale Gazetei nu putem decit sa întâmpinam cu scepticism orice argument care se bazează pe rezultatele activităților din redacție. Pai la voi singura regula care se respecta este “stirea și tâmpenia”. (Azi, de ex hârtia de împachetat peste ne spunea ca Malta a avut 251 de apariții un tricoul ManU. Sau îl comparau pe Messi cu Lăcătuș. Sa nu mai vorbim de aberațiile in legătura cu tot felul de femei talentate). Oare dece statistica GSP ar fi de încredere?

gio (65 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 16:19

Acceasi brigada a lui hategan a validat golul incris din offside de Man.

George (123 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 16:28

Ioanitoaia are dreptate in tot ce scrie azi insa suporterii o intorc cum vor ei. Buna ori nu asta e statistica si omul o citeaza spunand si ca nu e infailibuila. Greseala suporterilor e ca nu isi dau seama ca ziaristii nu gandesc ca ei. Ioanitoaia nu poate fi banuit ca tine cu vreo echipa. Cu FCSB mai putin decat cu oricare alta, simt eu asta ca cititor si suporter al FCSB. Daca tinea cu noi nu ii facea aproape zi de zi ca la nufarul pe Becali si pe Teja.

liviu (262 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 16:33

Zau ma, spunea Domnul Porumboiu? Si ce alte prostii mai spunea Domnul Porumboiu ca mor de curiozitate? Daca si asta a ajuns sa fie citat ca un guru fotbalul nostru numai are multe sanse de salvare.Porumboiu a ingropat o echipa si acum le da sfaturi altora cum sa castige.

ovidiu_3003 (1622 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 17:00

...nea Ovi este un fan fcsb ist ...el nu vrea arbitrii straini ...el vrea arbitrii profcsb...

Cita (1738 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 17:07

Consider ca e incorect fata de ceilalti protagonisti din play off sa vii si sa propui schimbarea regulilor in plin retur. Daca propunerea de arbitrii straini s-ari fi votat in CCA spre exemplu in pauza de iarna si delegarile s--ar fi votat sa se faca doar la meciurile susceptibile de aranjament atunci cand lucrurile sunt clare in clasament, atunci toata lumea ar fi stiut regulile din start si nu s-ar fi creat discriminari intre echipele din play off considerate toate egale. Sincer, nu mi se pare corect sa schimbi regulile jocului si arbitrajului, nici macar oamenii care il fac, in timpul desfasurarii competitiei.

caneto (1 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 17:10

Nea Ovi, cred că aţi pus problema greşit. Din câte am citit, n-ai cum cere nominal un arbitru. Îl vrei pe Sidiropoulos, trimiţi o cerere federaţiei sau comisiei de arbitri elene, iar de-acolo încolo e loterie. Trimit pe cine vor ei, nu pe cine vrei tu. Şansele sunt infinit mai mari să primeşti un Catalinous Popaos decât pe Sidiropoulos.

Zapacitu’ (621 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 17:15

Bre nenea Ovidiu, matale spre ce "bati" prin articolul de fata? Pusei fata in fata doua opinii, cea a dezavantajatilor de arbitrajul intern cu cea a celor vechementi impotriva aducerii strainilor. Dar matale cum vezi treaba asta, de ce parte esti matale? Sa stim si noi. Un arbitru strain costa mai mult, nu-i asa? Cine plateste diferenta de bani, sau mai bine zis cine plateste onorariile cumulate, adica ale arbitrului roman inlocuit de unul strain + onorariul strainului? Ca daca vine unul de afara, aista de-aci face foamea ca nu mai ia onorariul pentru un meci important! Cine-i plateste lui paguba, noi cei din tribune? Noi cei ce pariem constant si finantam indirect toate entitatile comerciale care castiga bani de pe urma fotbalului + federatia si CCA? Zi si matale nenea Ovidiu, de partea cui esti? Ca sunt curios, nu de alta.

Kunta Kinte (428 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 17:22

Sunt de acord ca grecul acesta ne-a ajutat si a trimes niscaiva arbitrii romani sa castige euro pe afara, dar el isi ia salariul constant de aici, nu punctual per meci asa cum isi ia arbitrul. Daca e sa faci o balanta gen importuri/exporturi la macroeconomie si la nivelul CCA, suntem in asa numitul "deficit", in sensul ca mai multi euroi ii dam grecului sef la CCA decat incaseaza arbitrii nostri care iau meciuri pe afara.

17 Nentori Tirana (799 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 17:25

Hategan a devenit azi - fara discutie, e aprecierea UEFA - un arbitru de top. Timp de 10 ani a parut ca nu poate lua decizii dar de 5 ani e suveran si arbitreaza exceptional in majoritatea cazurilor !!! Aicí este problema ! Eu il vad ca pe Balaj cu deosebirea ca Hategan chiar e un Domn, unul care a studiat ceva, nu un impo-star ne-norocit ! - ca Balaj care n-a lucrat in toata viata lui. Soarta ! Tinarul Hategan a fost „la centru“ in acea partida U Cluj – CFR Cluj 0:1 care se juca cu 20 Milioane EURO pe masa !!!, bani disparuti, iar aici este inca o ancheta nefinalizata de DNA Bucuresti ! Presa nu stie in continuare ca la un egal Steaua – care pierduse cu Dinamo desi n-a existat un singur dinamovist in tribuma care sa nu tina in acel meci cu Dinamo ( respect maxim !!!) - devenea campioana. ---------------------------- In plus DNA Cluj i-a furat ca in codru lui Gigi Becali o valiza dintr-o masina parcata legal, Becali care fusese momit la Cluj de informatori DNA – inacceptabil, scenariu care fusese deja condamnat de 3 ori in Europa, inclusiv in Germania, nu brina, mamaliga si lapte acru ci ditamai cazul NPD !!! Furt, furt, furt calificat pentru care nu a fost acuzat nimeni ! Nici conturile lui Hategan nu au fost cercetate desi cel putin eu am cerut-o de cinteva ori ! Hategan a mai arbitrat – ca si Balaj ! - niste partide in care jucatori ai CFR imprumutati ori care au trecut pe la ei – ultimul caz pe care l-as deschide ar fi Nelut Rosu – au produs penalti ori au incercat intr-un meci mai multe pase decisive pentru adversari ! De mentionat: Hategan era tinar, prea tinar, poate nici nu se putea opune fratiei vinului – rusi, avocati facuti cu brinza, ginerii lui Dinca-te-leaga, Arpilica unguru si Tareceanu grecu - si lui Base tataro-roma-nu care era suparat ca Becali caci l-a denuntat pe Cocos conationalu ca si Mondialu, Cocos pestele lui Base, care i-o servise pe roma-na Elena-Gabriela, singura roma-na care l-a satisfacut in toata viata lui de marinar se-curist impu ... – desi eu am cercetat pe centura pot demonstra ca majoritatea roma-nelor care produceau acolo ar fi vomitat numai la vederea meclei sotului Sfintei Maria !!! - neprihanita lui sotie, care nici nu se poate compara in vecii vecilor cu Carmen Johannis, care nu s-a … in trei in orgie dar e hitlerista si a furat case hitleriste si a vindut copiii romanilor pentru organe ! - desigur „glume psd-iste, mi se face efectiv rau de atita mojicie si prostie ! - muuult mai rau decit ar face-o unele prestatii ale unor arbitri ai sistemului neo-comunist. Unii arbitrii sint efectiv victime ! ------------------------ Consider ca Hategan nu poate arbitra lupta in play-off ! FRF si Liga au datele si meciurile suspecte, faptul ca nu pot demonstra nimic – nu pot accesa conturile lui Hategan - nu le scuza ! Poate ca Avram si Covacs nu sint la fel de buni dar macar nu pot fi cumparati. Mai sint desigur si altii foarte buni dar i-am ales pe astia doi caci sint meci de meci facuti praf fara sa fi influentat cumva rezultatul - paote tocmai de aceea ! Daca CFR i-a din nou campionatul atunci chiar ar fi de gandit cum ar putea fi psd - FRF si Pizza-Liga actionate in judeacata. -------------------- PS Mare mirare daca nu vom vedea azi un nou episod din *** - al lui Dan penalti - e peste tot !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Aurel Militaru (1 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 17:32

Se vede de la o posta, ca cei care au comentat acest articol, in cele mai multe cazuri sunt sustinatori ai CFR-ului!

Andrei F (1275 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 17:46

@Amusemwnt Esti amuzant!!! Pai CFR daca- l acea pe Avram sau Hategan ii batea si pe luxemburghezi!!! Cum au fost arbitrii straini CFR s- a facut de ras! Mai mult Omrani a fost eliminat nu cum se intampla in campionat!!! CFR in campionat a invins cand in mai multe jocuri a avut un singur sut pe poarta dar si decizii pro ale fluierasilor!!! Asa a fost in meciul cu Hermanstad- Blanaru oprit de arbitru s- a marcheze- sau Iasi cand arbitrul nu a vazut penalty la Petre...Daca CFR vrea arbitrii doar romani sau din primele 5 campionate atunci sa renunte sa joace in Europa pentru ca risca sa se faca iarasi de ras si UEFA o sa le dea arbitrii din celelalte tari europene...---- Pe total articolul este bun dar are o singura greseala.Nu a tinut cont si de statistica de la ultimele meciuri...Steaua are minus trei la deciziile arbitrilor cu meciurile din play- off,Craiova mai aduna inca doua decizii pro- cu Astra hentul de penalty si cu Steaua ,,inventia,,de la Benzar- iar CFR este si ea pe plus cu neeliminarea lui Omrani...Pai cum sa vrea CFR sau Craiova arbitrii straini?Hagi? Pai va reamintesc cum se lauda ca CFR este pe primul loc si Steaua o sa mai piarda un campionat...

Poli 21 (162 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 18:01

Nea ovidel iarasi nu si-a primit tainul si astfel pluseaza.

Andrei F (1275 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 18:03

@ gio Pai cum sa aiba CFR penalty daca sunt jocuri in care a avut un singur sut pe poarta? Si e curios ca te legi de faza cu Man dar nu vorbesti si de cea cu Ceocaldau...Ceocaldau daca juca la Steaua era eliminat la faza aia...

keepcalm (63 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 18:07

Lari (45 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 18:15

liviu, era vorba despre arbitraj, iar Porumboiu a fost arbitru internațional, cred că are o părere avizată.

IMGB (48 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 20:25

S-a hotărât: nu se poate! ............... Asa e Ioanitoaio .... nu se mai poate !... Iesi la pensie repede ! .... *** ?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Romeo (9 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 20:25

@poli21. Tu daca ai trai 3 vieti nu vei castiga salariul lui Ioanitoaia deci nu o mai lua razna pe miriste. Tu si alti fraieri ca tine terminati cu timpenia asta ca ziaristii scriu asa or altfel pentru ca iau bani de la cei despre care scriu. De la cine sa ia musiu, de la Becali cu care sterge pe jos sau de la Teja pe care il urecheaza... Gaseste ceva mai credibil, nu golanie ca aia cu tainul, spaga si alte timpenii.

anca (68 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 21:49

IMGB, esti consecvent, felicitari. Vrei sa demonstrezi in fiecare zi ca esti prost si reusesti. Mult succes, nu te opri, mai ai resurse.

Florin (62 comentarii)  •  7 aprilie 2019, 22:55

Pt Nentori Tirana...Vorbesc in cunostinta de cauza, Balaj a fost mai bun arbitru decat Hategan, a fost un adevarat coleg iubit de toti arbitrii, a luptat pe ei si comportamentul lui la emisiunile tv demonstreaza ca este un gentleman adevarat. Ca om de afaceri, el chiar a avut mari realizari...doar ca din ceea ce stiu au avut altii grija sa-l fure...Chiar nu exista termen de comparatie .

Adi (302 comentarii)  •  8 aprilie 2019, 0:10

batrane, te uiti la premier league? daca in cea mai tare (sau macar cea mai bogata) liga din lume sunt atatea greseli...ce te face sa crezi ca alti arbitri ar fi mai buni? dar ce sa stii si mata decat sa scrii despre arbitraj... asta faci din anii 90 incoace..la asta te pricepi si acum..

Filip (26 comentarii)  •  8 aprilie 2019, 0:55

Pt Nentori Tirana, ce spui ca Hategan e in genul lui Balaj su ca e un domn??? Esti aterizat din elicopter noaptea tarziu !!! Sau ai inceput sa te uiti la meciuri doar din ianuarie 2019. Hategan a gresit si afara, iar in tara e PRAF !!! Kovacs e peste el, iar sa-l compari cu Balaj e o blasfemie. Ce are ca Hategan a terminat o facultate privata si nu a profesat niciodadta ca medic ??? Probabil ca esti prietenul lui sau mai mult decat atat...

Gicoo (6 comentarii)  •  8 aprilie 2019, 6:42

'statistica' nu poa' sa fie 'subiectiva'. Ca de-aia e stiinta. E pe numere. Deci nu poti sa spui ca e 'posibil subiectiva' si ca 'nu minte' in aceeasi rasuflare. Articol scris pe genunchi. Au trecut anii 80-90, viejo... Hai cu pensia

itu52 (146 comentarii)  •  8 aprilie 2019, 8:48

Prostii, ne scărpinăm și inventăm tot felul de scuze și acuze pentru a masca un fotbal slab. Dacă una dintre victime ar avea 10 - 15 ocazii de a marca și ar fructifica 2-3, sigur nu ar duce dorul punctelor. Se joacă sterp, încâlcit, fragmentat și fără vână. Circ în teren și mai ales în afara lui pentru a ”smulge”, nu a câștiga puncte. Ne încurcăm în regulamente și (dez)organizare pentru a proteja un fenomen neputincios, ***. Când vorbește valoarea nu trebuie atâta știință. Succes, gazetăria merge ca unsă, *** dar merge.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Dilimache (440 comentarii)  •  8 aprilie 2019, 8:57

CFR este o rusine pentru fotbalul romanesc, atat cat mai exista, iar postacii care considera ca atitudinea lor gresita e ok, ori sunt ***, ori rauvoitori, nu exista alta varianta.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

17 Nentori Tirana (799 comentarii)  •  8 aprilie 2019, 10:30

Am exagerat cu Hategan - cer scuze - dar in orice caz nu era tinerelul de un meci care se juca intre clujeni cu 20 milioane pe masa ! Apoi ne-a mincat si el niste campionate. Daca imi aduc bine aminte el a fluierat un numar record de faulturi in atac si a dat cele doua penaltiuri la sariturile in bazin ale lui Coman cu juniorii CraiOlgai si apoi la Ovidiu dupa ce CFR lufta in serie din 6 m ! ---------------------------- Da Florin, chiar nu se compara cu Balaj. Tocmai, Balaj e cel mai bogat arbitru, cumpara ieftin si vinde scump. Fa tu azi afaceri cu produse petroliere sa vedem daca poti. Iar prin 2000 era imposibl. Nu ajungea sa dai cota, era un teren ocupat de cine trebuie, scuze dar nu avea Balaj cum sa ajunga singur in top, intr-un Domeniu la care avea o calificare la fel ca Giovani. A vrut el sa se faca inginer dar dupa un an a vazut ca nu avea timp sa ia un singur examen. Apoi a luat cumva o di-plomba in sport – stii cumva unde ?– la fabrica Goldij ? - si ce colegi a avut acolo ? In orice caz n-a profesat, diploma i-a folosit doar ca astra in petrol – cit de ferm i-a dat astrei doua penaltiuri, intr-un meci pentru campionat 2016 dominat cap coada de Steaua, la doua intrari la minge ale lui Nita si Varela, Alibec si Teixeira fiind deja inainte de atingere in plonjon ca in bazin cu miinile pe sus. Apoi a anulat ferm un gol valabil al lui Marica in min 78 – deci mai erau pe putin 15 minute de joc cu o Steaua care aruncase totul in atac. Imi aduc bine aminte ca a fost corect cu Steaua la 1:0 prin min 60 cind dupa un fault de rosu al lui Alibec a lasat avantaj apoi a sesizat ca Steaua contraataca in superioitate si a oprit jocul pentru a elimina un astral, dar altul decit Alibec, unul de pe banca !!! A mai avut multe astfel de meciuri, dar impotriva CFR nu-mi aduc aminte sa fi gresit, a arbitrat si el niste CFR – U Cluj, toate dubioase. Dupa meserie, meserie a fost alesul sa conduca generatia de aur – el ? Nu-l plinge, e bine merci la tv unde poate sa fie si el corect. Totusi mi se pare suspect ca cineva s-a gandit ca ar putea fi de folos in lupta impotriva „vitaminelor“ - poate il prinde pe Tanase cu anticircel – tot un domeniu in care toate studiile il recomanda ? Se practica dar tot e suspect – sef peste vitaminele nationale rusesti a ajuns si moldoveanul brasovean Dulcea, Mulcea ori asa ceva, cel care s-a facut inginer ca sa spele budele psdeului cu angajate moldovence dulci, dupa ce Poporul l-a ales sa conduca Ministerul Tineretului si Sportului (!) ca apoi Pota sa-l dea afara si sa-l bage la vitamine – nu-i ca in filmele cu prosti ? - astfel ca in mod normal trebuia sa avem interzisa participarea la Olimpiada de la Rio. Acuma Mulcea asta e tot … inginer intr-o fabrica ? Ca si Balaj ... profesor intr-un liceu ? Ba Florine, explica-mi si mie cum se lipesc slujbe, functii si malaiu de cite unii. Ce caracter si pregatire trebuie sa ai ?

Maxentiu (46 comentarii)  •  8 aprilie 2019, 11:00

Am ajuns s-o vedem si pe asta, steaua "dezavantajata" de arbitrii romani cere arbitri straini. De parca arbitrii straini n-ar putea sa "greseasca" (au facut-o deja, sa ne amintim de Dinamo-Urziceni). Campionatul Romaniei, mereu surprinzator.

MZM (295 comentarii)  •  8 aprilie 2019, 12:48

Prin conditia pe care o pune (arbitri din campionatele de top din Europa), CFR isi da singura un vot de blam. Sa ma explic. Dupa logica celor din Gruia, doar arbitrii din primele 5 campionate europene sunt incoruptibili, ceilalti pot fi cumparati! Asa ca CFR prefera arbitrii romani... care sunt cum? Cinstiti sau nu? Acestia nu pot fi cumparati? Arbitrul acela (Coltescu, pare-se!) care in jocul Astra-Steaua (de acum vreo 2 ani) i-a anulat Stelei 3 (trei!) goluri perfect valabile a fost cinstit? Pentru ce s-a facut de râs? Se sugereaza de catre cei care refuza arbitri straini (din esalonul 2) ca ar putea fi cumparati de Becali. Dar de ce ar dori Becali sa plateasca o groaza de bani strainilor, cand ii are aici, acasa, pe alde Coltescu la un pret... care sfideaza orice concurenta?! Asa ca CFR se face de râs refuzand arbitri straini, la fel ca PSD care s-a declarat initial impotriva Referendumului pentru justitie. Dar cand si-a dat seama de ridicolul la care se expune, a anuntat public ca e de acord cu scrutinul propus de presedintele Romaniei! E greu, vorba moldoveanului, „sa fii si cu untura in pod si cu curechiul uns!”.

keepcalm (63 comentarii)  •  8 aprilie 2019, 12:59

Fcsb are grave probleme in a isi alege secunzi, sau nu secunzi, secunzi de cele mai multe ori au foat ok, principalul e problema la ei, parerea mea e ca m-ai bine l-ar trimite iar la puscarie la fel si pe “fratele” acestiuia si atunci vor avea sanse la titlu, ultimul l-au luat cu cei 2 in puscarie, cei 2 au grave probleme la hăizaș

Comentează