Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Victoria care ajunge

Revenit din China, Dan Petrescu a avut dreptate să declare că „presiunea e pe mine”. În sensul în care, surprinzător, CFR l-a adus în locul unui antrenor, Alin Minteuan, care reușise cinci victorii din cinci meciuri. Mișcarea nu prea i-a […]

Permalink to Victoria care ajunge
duminică, 31 martie 2019, 2:13

Revenit din China, Dan Petrescu a avut dreptate să declare că „presiunea e pe mine”. În sensul în care, surprinzător, CFR l-a adus în locul unui antrenor, Alin Minteuan, care reușise cinci victorii din cinci meciuri. Mișcarea nu prea i-a plăcut publicului din Gruia.

La precedentul meci de-acasă, la 3-1 cu Sepsi, au asistat circa 2.500 de spectatori, pentru ca sâmbătă numărul acestora să crească nesemnificativ, doar cu 500.

Păstrând proporțiile, come-back-ul lui Zidane a stârnit un interes deosebit la Real, nu și cel al „Bursucului” la CFR. De altfel, fanii au și strigat inițial „Minteuan, Minteuan!”. Ei s-au și auzit timp de un ceas, până la golul marcat de Bordeianu, minge pe jos, în diagonală, de la 18 metri. Adevărat că aceiași spectatori au terminat prin a scanda „CFR, CFR”, salutând astfel al treilea succes realizat de „feroviari” din tot atâtea partide de play-off. Rezultatul i-a întors, nu jocul.

Campioana a făcut o primă repriză anonimă. Fără nicio ocazie de gol, ba și fără niciun șut pe poarta lui Lazar! După reluare, ea a preluat inițiativa, a forțat, a înscris și, conform scenariului binecunoscut, s-a strâns în defensivă și a conservat avantajul. Unul minim, însă suficient pentru obținerea altor trei puncte prețioase. E și meritul lui Petrescu, care s-a dovedit inspirat în momentul în care, la pauză, l-a schimbat pe Al. Ioniță II, iarăși șters, cu Moutinho.

Muncitor, generos cu efortul, acest portughez născut în Elveția a dinamizat acțiunile, el și Bordeianu fiind cei mai în formă jucători ai gazdelor. Din categoria celor care nu sar în ochi, dar sunt foarte prezenți și, mai important, foarte utili.

În rest, CFR a rămas fidelă sie înseși. Stilului unui Dan Petrescu parcă mai controlat ca altădată, nemișcat de pe bancă. Echipa nu se aruncă, nu riscă și rareori apasă pe accelerație. Mai degrabă macină decât lovește. Așteaptă greșeala adversarului, caută să speculeze și, de câte ori i se ivește o ocazie cât de mică, o fructifică prompt. Nu iartă. Filosofia ei nu e să impresioneze, iar să seducă, nici atât. E să învingă. Pentru ea succesul contează, detaliile nu.

În condițiile în care își va păstra titlul, căci se află în pole-position, probabil că va câștiga fără spectacol și fără glorie. Pe baza organizării, a seriozității, a disciplinei. Petrescu vrea să câștige și-l interesează mai puțin cum își atinge ținta. Fără să fie neapărat cinic, se ghidează după ideea că scopul scuză mijloacele. Nu întâmplător s-a plâns: „Am mai puține soluții anul ăsta!”. Deși sâmbătă i-au lipsit Culio și Țucudean, are destule.

Dornică să arunce la coș eticheta de blatistă, primită după non-combat-ul din partida cu FCSB, Astra a început mai bine, în vână. Nici ea nu și-a creat mari ocazii, dar a avut o posesie superioară. A cedat presiunii din debutul reprizei secunde, vulnerabilă evident în zona fundașilor centrali. E greu însă să joci, băieții au spus-o răspicat, când n-ai luat leafa din decembrie!

Nu prea înțeleg, pentru că nu prea poate înțelege nimeni, ce se întâmplă la Giurgiu. De ce nu-s bani dacă Astra s-a tot împrumutat sume considerabile de la FCSB?! Nu pretind, ca alții, că Ioan Niculae n-a făcut nimic pentru oraș și pentru locuitorii acestuia. Fals, a făcut multe.

A adus o echipă de L1, a construit un stadion modern, a investit. Dar să fii unul dintre cei mai bogați români și, în ciuda unei averi imense, să nu-ți plătești angajații cu lunile nu-i de înțeles! Chiar nu e.

Comentarii (47)Adaugă comentariu

haideusicfr (287 comentarii)  •  31 martie 2019, 14:40

Aveti dreptate , Bordeianu un jucator stil Nistor ,muncitor,disciplinat nu prea are simtul portii. Lipsa lui Tucudean ci Culio este evidenta ,dar de aceasta data moldoveanu si-a depasit conditia. A marcat intr-un moment dificil. Bravo lui.

Dragu (26 comentarii)  •  31 martie 2019, 14:43

Buna caracterizarea facuta la CFR. Obsesia lui Petrescu e sa ia campionatul si nu il intereseaza foarte tare cum. De aceea l-au si adus ca nu are scrupule si e mort dupa bani.

Mirel (153 comentarii)  •  31 martie 2019, 14:46

Niculae e miliardar de carton. Plin de proprietati mai ales terenuri arabile e plin si de datorii. Pamantul il lucreaza moca cu utilajele lui Buduru care s-a imbogatit din Afacerea Tigareta. Cand o da DNA peste ei pe astia doi nu ii scapa nici Dumnezeu din ceruri.

Ali Bec (212 comentarii)  •  31 martie 2019, 15:26

„Dornică să arunce la coș eticheta de blatistă, primită după non-combat-ul din partida cu FCSB, Astra a început mai bine, în vână.“ si astfel o intoarcem ca la Ploiesti si in stil comunistoid.

Firu (31 comentarii)  •  31 martie 2019, 15:46

@Ali Bec. ***? Afirmatia e limpede si nu o intoarce nimeni ca la Ploiesti. Tot articolul e foarte corect chiar daca nu le pica bine clujenilor. Advarul e ca CFR aduna puncte dar joaca mediocru spre slab.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

claudiu (343 comentarii)  •  31 martie 2019, 15:49

Asa se castiga campionatul la noi cu arbitrii si cu ajutorul unor adversari care joaca un meci corect si unul il fac cadou. Cazul Astrei. Federatia e condusa de un nepriceput iar Liga de unul care aranja meciurile pe vremea tineretii lui mai abitir decat se face astazi.

Filip (44 comentarii)  •  31 martie 2019, 16:03

Ar trebui sa spuneti lucrurilor pe nume deoarece sunt sigur ca le stiti ca giurgiuvean. Niculae ia bani de la Becali in numele echipei de fotbal dar ii foloseste pentru afacerile lui. Mirel are dreptate ca aceste afaceri ale miliardarului de carton merg tot mai prost de mai mult timp.

Niku (275 comentarii)  •  31 martie 2019, 16:55

Orice s-ar zice tot CFR va lua titlul. E echipa cea mai matura. Bine ca a venit Petrescu ca nu se mai baga peste antrenor Mara, Stanciu si ceilalti pitifelnici care traiesc pe spinarea echipei.

Mister (46 comentarii)  •  31 martie 2019, 17:00

Nu va grabiti sa o absolviti pe Astra de orice vinovatie la meciul cu Fecesebeaua. Sa asteptam decizia comisiei de disciplina si dipa acea sa judecam situatia acestei echipe care *** dupa cum ii dicteaza Nicolae, Buduru si ceilalti profitori din Giurgiu ori Zimnicea.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

CFR4x4 (6 comentarii)  •  31 martie 2019, 17:12

Citesc cu greata despre numarul mic de spectatori de la CFR..De ce nu multumiti presei,celor care detin drepturile TV,ca e tot "meritul"lor,acestia reusind sa programeze meciul la ora 21:30 !?! Doar pt ca sunteti parte a problemei ? Cand ati fost ultima data la un meci care se termina dupa ora 23:15 ?

Andrei (262 comentarii)  •  31 martie 2019, 17:25

@CFR. In teorie ai dreptate. In practica nu ca doar Clujul nu e Londra si ajungi de la stadion in orice colt al orasului in 15 minute. Dar lumea nu mai vine in Gruia nici daca meciul se joaca de la 8 seara.

Liviu (333 comentarii)  •  31 martie 2019, 17:35

@CFR4X4. Baietas, daca iti e greata inghite repede un hap. Da-l pe gat. Apoi gaseste un argument credibil. Nu mai vine lumea la meciurile CFR ului pentru ca echipa nu arata fotbal. Maestrul Ioanitoaia are perfecta dreptate ce scrie. Petrescu vrea sa castige toate meciurile si nu il intereseaza cum o face. Sacrifica spectacolul doar ca sa ia trei puncte.

haideusicfr (287 comentarii)  •  31 martie 2019, 18:00

Se simte evident lipsa lui Tucudean si Culio.Nu cred ca Tucudean va mai juca acest campionat.Din pacate. Echipele sunt puternice si nu e mare diferenta de valoare intre ele.De aceea joaca prudent.

keepcalm (74 comentarii)  •  31 martie 2019, 18:17

@Liviu pustiulica, da si tu un nume de stadion altul in afara de cel al oltenilor care merg oricum la stadion, si la craiolguta si daca era a lui mititca daca e sa fi fost aia, si app de fotbal, da si tu un nume de echipa din liga asta a lui burlica care arata fotbal, da repede pana nu te ineci cu ceva 🤔

Grasu (30 comentarii)  •  31 martie 2019, 18:20

Niculae e ca Tiriac are mina numai de luat, nu de dat. A avut noroc ca i-a cistigat Sumudica un campionat dar tot nu a invatat sa arunce aricii din buzunare. A facut afaceri cu statul si asa s-a imbogatit. Un parvenit care merge de la Zimnicea la Giurgiu cu vaporul ca in masina oboseste.

Ploiesteanu (1 comentarii)  •  31 martie 2019, 18:24

@keepcalm. La Petrolul cu U Cluj in divizia B a fost in aceeasi zi de 4 ori mai multa lume decat la marea campioana a Romaniei din Gruia!!!!Morala? Fa gura mai mica si inchide-o ca te faci de ras. Deja esti de ras.

Unul (29 comentarii)  •  31 martie 2019, 18:31

Dupa un 2500 de de spectatori acel meci sa jucat la 8 seara ..doar 500 mai mult cind se joaca la ora 9.30 ..auzi Ioanitoaia ...cum vrei sa ajunga cetatenii din Baciu ..Floresti ..sau Manastur Marasti sau Apahida acasa la ora 12 noaptea ??? Oare cum e sa fi asa cum esti ??? Desgustator!!!

keepcalm (74 comentarii)  •  31 martie 2019, 18:59

@Ploesteanule, cred ca ai fumat ceva naspa de nici nu mai sti sa citesti, sau ai incercat sa citesti? Nu cred, te-ai aruncat sa dau si tu din taste sau cu degetele pe ceva telefon, spune ce ai fumat sa nu cumva sa facem si noi aceiasi greseala ca tine 😀

CFR4x4 (6 comentarii)  •  31 martie 2019, 19:33

@Liviu. Stii vorba aia cu "cainele moare de drum lung..." si tu de grija CFR-ului. Nu erau 15 mii de suporteri cu caprarii de la Astra,la orice ora se juca,dar erau sigur mai multi la o ora decenta. CFR e pe locul 3 la nr de spectatori,iar "dezamagirea" presei ca nu s-a umplut stadionul, ca au fost "doar" 500 mai multi ca la alt meci ,doar pt ca a revenit Petrescu..e ceva hilar. In rest,oricat de "prost" sau "rau" joaca CFR,tot joaca mai bine ca toti ceilalti.Campionii sunt lideri detasat,dupa injumatatirea punctelor.. restul e can-can..daca nu va place,uitati-va la balet sau patinaj artistic.

CFR4x4 (6 comentarii)  •  31 martie 2019, 20:13

@Andrei. Distanta n-are nici o legatura.La CFR e civilizatie,vezi familii,parinti cu copii..Ca exemplu,eu si daca locuiesc pe strada cu stadionul,daca e meciul la 11-12 noaptea, nu merg..Asa e pt multi ,mai ales cei cu copii un meci care se termina dupa 23:15..Ajungi acasa dupa miezul noptii.

?????? (831 comentarii)  •  31 martie 2019, 20:16

Cum ați comenta despre asemănarea fizică dintre Gigi Becali și Liviu Dragnea ?

Bazil (77 comentarii)  •  31 martie 2019, 20:20

Alo, astia care tineti cu CFr ca orbii...Dl Ioanitoaia vrea sa spuna ca se astepta sa vina mai multi suporteri special sa il vada pe Dan Petrescu reintors. Nu a venit pentru ca desi a adus titlul in Gruia Petrescu nu e foarte iubit de suporteri. Asta a vrut sa spuna Dl Ioanitoaia dar depaseste intelegerea celor cu capete seci ca ale voastre. E dezamagit Dl Ioanitoaia ca nu a venit lumea la stadion? Daaaa, goarte dezamagit, nici n-a putut trece strada de durere...

Jean Valjean (280 comentarii)  •  31 martie 2019, 20:25

Multi capsomani aici care nu vor sa accepte realitatea. Trebuia sa fi venit mai multi de 3000 de oameni sa ii ureze bun venit antrenorului care a castigat titlul si nu au venit. Punct, nu mai cautati voi scuze. A propos, cand ati batut-o cu 2-3 pe Dudelange de v-au mers fulgii parca erati mai numerosi in tribune.

?????? (831 comentarii)  •  31 martie 2019, 20:30

Felul în care s-a prezentat Astra la partida cu CFR Cluj, după revenirea lui Dan Petrescu din Liga a doua din China, l-ați considera cel puțin discutabil, după partidele jucătorilor de la Astra cu CSU Craiova și FCSB ,din play-off ?

?????? (831 comentarii)  •  31 martie 2019, 22:33

"Clona gigistă" din Craiova iarăși nu a câțtigat cu FCSB ?

?????? (831 comentarii)  •  31 martie 2019, 22:33

"Clona gigistă" din Craiova iarăși nu a câștigat cu FCSB ?

?????? (831 comentarii)  •  31 martie 2019, 23:00

https://www.flashscore.com/ Head-to-head matches: FCSB - U CRAIOVA 1948 CS 31.03.19 L1 FCSB U Craiova 1948 CS 3 : 2 24.02.19 L1 FCSB U Craiova 1948 CS 3 : 2 21.10.18 L1 U Craiova 1948 CS FCSB 2 : 1 14.05.18 L1 U Craiova 1948 CS FCSB 0 : 1 09.04.18 L1 FCSB U Craiova 1948 CS 2 : 0 29.10.17 L1 U Craiova 1948 CS FCSB 2 : 5 30.07.17 L1 FCSB U Craiova 1948 CS 1 : 1 13.05.17 L1 FCSB U Craiova 1948 CS 3 : 0 09.04.17 L1 U Craiova 1948 CS FCSB 0 : 1 18.02.17 L1 U Craiova 1948 CS FCSB 1 : 2 02.10.16 L1 FCSB U Craiova 1948 CS 2 : 1 06.12.15 L1 FCSB U Craiova 1948 CS 2 : 0 23.08.15 L1 U Craiova 1948 CS FCSB 1 : 2 01.03.15 L1 U Craiova 1948 CS FCSB 0 : 0 04.12.14 CUP U Craiova 1948 CS FCSB 0 : 1 02.08.14 L1 FCSB U Craiova 1948 CS 3 : 1

Cita (2118 comentarii)  •  31 martie 2019, 23:17

Daca e sa ne luam dupa faptul ca inainte de 1989 nici CFR Cluj si nici Astra Ploiesti-Giurgiu erau echipe qvasi-necunoscute sau chiar nu existau, e laudabil ca au ajuns acum sa joace in play off sau chiar sa castige campionatul intern. Dar, daca ne gandim ca de fiecare data cand joaca cu echipe de afara nu fac mare branza, atunci e limpede ca mai au destul pana la marea performanta in fotbal. CFR Bucuresti, adica Rapid, Petrolul Ploiesti au fost echipe mari odata si asta se vede dupa cati fani au fiecare.

Zapacitu’ (911 comentarii)  •  31 martie 2019, 23:20

Clujul n-are atatia spectatori precum Craiova, dar e vorba de traditie si spectacol fotbalistic. Daca joci la rezultat si sacrifici spectacolul, iei bani, nu zic nu, dar oamenii vor evita sa vina la meci pentru ca nu se simt bine, in largul lor.

Kunta Kinte (565 comentarii)  •  31 martie 2019, 23:25

Bre nenea Ovidiu, ma mir ca matale nu avantajezi Astra in scrierile despre ei, poti fi macar un pic subiectiv si sa-l mai ajuti pe Nicolae ca a investit in fotbalul giurgiuvean cand era pe val cu afacerile. Acum ca are niscaiva probleme financiare sariti toti pe el ca ulii; fiti si voi un pic mai intelegatori cu un om de afaceri care trece prin ceva perioada grea financiar, ca multii altii dealtfel. Cand zic "voi" ma refer la Nea Ovidiu si la distinsele/distinsii comentatori pe blogul domniei sale.

Cita (2118 comentarii)  •  31 martie 2019, 23:33

........si mai e ceva: consider ca banii au ajuns sa dicteze tot ce se face in fotbalul actual carpatin, chiar daca un club din play off are investitor serios, cu plan de afaceri si achizitii inspirate de jucatori, cu antrenor celebru si eficient, la un moment dat tot la bani se ajunge si se strica frumusetea jocului. Cateva exemple: drepturi de TV, imprumuturi, pariuri, aranjamente tip blat, publicitate, etc. Astea toate inseamna BANI si nu frumusetea spectacolului fotbalistic, ceea ce multi dintre cei ce ne uitam la meci, din tribuna sau la un ecran dorim cel mai mult de la acest fenomen al relaxarii si destinderii.

?????? (831 comentarii)  •  1 aprilie 2019, 0:16

Opinați că dacă Astra le-ar fi învins și pe FCSB și pe CFR Cluj echipa CSU Craiova ar fi avut mai multe șanse, în lupta pentru câștigarea campionatului, chiar și după partida pierdută cu FCSB ?

Andrei F (1607 comentarii)  •  1 aprilie 2019, 0:20

Va multumesc si pentru acest articol...! Iarasi ati reusit sa ma faceti sa rad...Adica scuzati Astra ca nu a jucat cu CFR pentru ca nu au luat banii din decembrie?! Pai si acum doua saptamani astralilor nu le trebuiau bani? A,nimeni din presa nu a mai spus ca daca Alibec nu joaca este blat...Si este de ras sa vorbesti de imprumuturi de milioane venite de la Steaua...Sau poate va refereati la milioane de lei vechi...? Ia informati- va!

Andrei F (1607 comentarii)  •  1 aprilie 2019, 0:26

Si nu ma mira ca nici ziaristul nu a gasit timp sa scrie cateva randuri si despre spusele lui Cornel Dinu si cum se castiga campionatele in Romania...Dar ca suporter al CFR sa mai comentezi dupa astfel de dezvaluiri...?

Bratu (104 comentarii)  •  1 aprilie 2019, 0:43

Clona gigista a intalnit clona craioveana zisa si Craiolguta, doua scorneli de toata rusinea. Una nascuta de Becali si alta de PSD, ambele fara istorie si fara viitor in fotbal

F31M (23 comentarii)  •  1 aprilie 2019, 0:46

Poate pt ca sunteti pur si simplu *** pe acolo? Zic si eu.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

keepcalm (74 comentarii)  •  1 aprilie 2019, 7:39

@Cita, aseara dupa Liverpool-totenham nu m-am mai uitat la fcsb-craiova, e lesne de inteles, mai ales ca ieri dupa masa au cam fost ceva meciuri destul de tari, roma-napoli, apoi sevilla-valencia, am inchis seara fotbalistica cu liverpool-totenham, pofta de spectacol fotbalistic a fost satisfacuta am zis ca la acel derby numit de uni(eu nu il vad asa) nu pot sa vad nimic interesant, nimic ce sa fie peste ce am vazut anterior

Ștefan Kiraly (23 comentarii)  •  1 aprilie 2019, 8:14

CFR - Atletico Madrid de România. O echipă mică, defensivă, cu un joc foarte plictisitor. Sau o Italie foarte primitivă care sacrifică spectacolul și arta pentru rezultat. La Fcsb - Craiova am văzut spectacol. La CFR - Astra nu....

Allex (1 comentarii)  •  1 aprilie 2019, 9:48

Daca cfr o sa castige titlul vom avea iar o campioana eliminata din primul tur preliminar...Nu zic ca Steaua ar face minuni dar cred cu tarie ca ar ajunge in grupele UEFA...Cu campioane gen astra,cfr,viitorul am ajuns sa nu mai facem puncte pt Europa.Hagi declara ca nu-l intereseaza Europa iar amicii de Dudelange ne-au aratat ce campioana e cfr...Se repeta istoria? Ar fi jalnic

keepcalm (74 comentarii)  •  1 aprilie 2019, 10:12

@Alex, la calitatea fotbalului actual din romanica oricare din echipe ar lua titlul rezultatul ar fi la fel, pomenii de astra, oare astra lui sumudica nu ajungea in primavara europeana? cfr a facut puncte in ucl la care fcsb viseaza doar, acel cfr pe care toata lumea il huleste(habar nu am de ce) a batut machester pe old traford cu ferguson pe banca, dar hateri uita repede, nu am nici o afinitate fata de ei, insa daca esti corect le recunosti meritale si rezultatele obtinute in trecut, fiecare echipa mai are si pete negre, fcsb are prea scurta istorie ca sa aiba ceva pete negre, problema e ca nu au nici albe, e doar gri in trecutul lor, si atata vreme cat antrenorul principal nu se schimba nici nu vor avea mari sanse la pete albe

Cita (2118 comentarii)  •  1 aprilie 2019, 10:31

@keepcalm, de acord cu tine, exact asta am semnalat D-lui Ioanitoaia si presei sportive in general, faptul ca daca echipele noastre nu invata sa starneasca interesul celor ce urmaresc un joc, vor gasi in consecinta din ce in ce mai putini spectatori platitori in tribune si audienta din ce in ce mai mica pe canalele TV unde se difuzeaza meciurile in direct.

Comentează