Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Hagi și proștii

După ce am îndrăznit în ultimul articol să-l laud pe Gică Hagi, ba și pe Ianis, au și sărit unii internauți pe mine!

Permalink to Hagi și proștii
vineri, 14 septembrie 2018, 3:56

Pe lângă tradiționalele complimente „Îmbătrânești urât” și „E momentul să ieși la pensie”, am descoperit că i-am periat pe Hagi senior și junior în speranța că voi sta la vară gratis la Iaki, hotelul lui Gică din Mamaia! Pe lângă alte cusururi, sunt „obedient”, „pupăcios” și „îl zeific pe Ianis pentru un gol norocos”. Regret, dar e greu să dialoghezi cu asemenea persoane. Greu spre imposibil.

Într-un context în care GSP a demonstrat negru pe alb, fără putință de tăgadă, că 40 la sută din naționala de tineret, ca și calificată la turneul final european din 2019, este creația lui Hagi sr, nu lipsesc indivizii care, sfidând statistica și logica, nu încetează să-l conteste pe Gică. În același timp, și pe fiul său. Respectivii uită intenționat, din rea-voință, că Ianis are doar 19 ani și că în recentul meci de 2-0 cu Bosnia a marcat direct din corner. Gol elogiat de întreaga presă internațională, care l-a numit „incredibil” (Daily Mail), „nebun” (Gazzetta dello Sport), „olimpic” (Marca) etc.

Să-l lăsăm în pace pe Ianis și să ne întoarcem la tatăl său. Împotriva acestuia au continuat că curgă pe blogul meu critici și reproșuri. Gen „Academia lui e o afacere a (sâc!) cărei scop principal este să câștige! În acest scop Hagi se folosește cu eficacitate maximă de numele său și de talentul deosebit de a influența media” la „Regele s-a compromis acceptând statutul de blatist al fotbalului românesc sub bagheta suveranului său, Gigi Becali” șamd.

În același registru, „Ianis e un fotbalist mediocru, la fel ca și ta-su”, pentru ca lipsa unui minim respect să depășească ridicolul în postarea „Numai proștii cred în Hagi… În academia lui, în fiul lui și în viitura lui”! Și mă opresc deoarece nici hârtia nu suportă orice aiureală. Atâtea aberații într-un loc.

Evit să dezvolt o polemică pe tema cu pricina. Mă mir însă, am liber la asta?, cum se încrâncenează unii, nu mulți, dar destui, să nege valorile. Să-i ia peste picior pe cei care performează într-un domeniu sau în altul. Să le întoarcă spatele celor, din ce în ce mai puțini, care mai produc ceva în această țară. Să nu se înțeleagă că-i vorba despre mine aici. Nu. Eu cunosc măsura și-mi văd lungul nasului.

Mă surprinde însă, mi-o fi permis?, că eu n-am dreptul să exprim o opinie după 50 de ani de fotbal și de gazetărie sportivă, iar alții au, deși unii dintre ei s-au născut ieri?! Ei se pot pronunța în favoarea regulii U21 cu sau fără argumente, însă eu n-o pot socoti o exagerare?! Există democrația opiniilor, sigur că există, dar ea funcționează în sens unic. Apropo, și cu asta închei discuția, dacă e atât de bună legea federală, mă refer la obligația de a alinia în L1 doi jucători eligibili pentru naționala de tineret, cum de nu-i aplicată ea nicăieri în lume?!

Cât despre activitatea lui Gică de la Ovidiu, nu răspund eu, că nu mă pricep, îl las pe Guardiola. „Ce face Hagi cu Academia și clubul de fotbal sunt lucruri incredibile. Nu găsesc un exemplu în toată Europa în care un fost jucător să susțină și să facă performanță cu un club construit de la zero”, afirma celebrul antrenor al lui Manchester City. Nici Guardiola nu s-o pricepe sau vrea și el, mai știi?, să stea fără bani la Iaki?!

Comentarii (179)Adaugă comentariu

Sam (1 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 17:09

Rezultate...rezultate....jucători care se adaptează rigorilor din Europa. După aceea ridicăm statui. Hagi a reușit să promoveze jucători la nivel national. Extern...încă nu. Dacă vã gândiți la Rãzvan Marin, a reușit dupã doi ani de "meditații" în Belgia. Restul sunt un eșec...toți, jucători care nu mai pot progresa, din punctul meu de vedere:Coman, Tănase, Bălașa, Vână, Gavra, Tîru, Manea etc.Dacă reușesc mai mult, bravo lor!Hai să nu ne umflăm în pene! Hagi face această activitate și pentru profit, să nu fim naivi! La meciul dintre România și Serbia, am văzut jucători sârbi care nu puteau fi deposedați de apărătorii români.Diferență de valoare uriașă. Rezultatul a fost...noroc.

Gigu Stanca (1 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 17:09

Nea Ovi, esti prea valoros sa te pui la mintea lor!!!

itu52 (239 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 17:09

Dacă Iaki este în Panama, atunci așa este, cel puțin așa s-a scăpat Stoichiță în timpul campionatului mondial. Nu că, vorba aia „gura păcătosului adevăr grăiește”, dar a cam lipsit din colții înfipți în FRF la momentul alegerilor. Unde sunt prietenii sunt și obligații sau cum se mai spune „o mână spală pe alta”, atunci când se umblă „cu mâinile curate”. Pe noi ne interesează mai puțin aceste aspecte. Familia Hagi are timp suficient să confirme acest cap de pod, început în Portugalia. Trebuie să aibă grijă să devină o regulă și să nu ajungă „Un prod prea îndepărtat”. Gică Hagi este pe calea cea bună, a lansat suficiente talente pe piața fotbalului, iar Ianis dă semne de maturizare. Amândoi sunt prea versați să nu cunoască zicala „câinii latră, caravana trece”, mai ales când cățelușii sunt potăi scăpate din mahala. E mai greu cu dulăii educați, care se reped ca știucanii în afacerea bietului om, probând cu oameni și fapte, angajamente și obligații bănești, ce se lipesc de membrii academiei. Aici nu ne băgăm, este domeniul altora, probabil „dreptul de autor” și „politica de protecție” îl determină să ia anumite măsuri. Nu vă înțeleg ofuscarea, fiecare are dreptul la a-și da cu părerea, indiferent de vârstă și calificare. Fiecare cât poate și cum poate. Cei talentați culeg admirație, cei vulgari și neputincioși, sunt neglijați și tratați cu zâmbete amare. Ar fi cazul să renunțați la paza blogului și mai ales la a intra în dispute, răspunzând unor postaci care nu vă convin, dumneavostră retroactiv și Geambașu interactiv.

Mircea (10 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 17:10

Subscriu la o părere de mai jos, cu editorialele tot mai mediocre. În plus, aşa ca pentru foşti şefi, sunt şi ţinute în front page mult mai mult decât altele.

Pink Floyd (9 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 17:11

Aveți dreptate, dle Ioanițoaia. Firește că aveți dreptul la opinie, însă atunci când îl invocați în acest context, dați dovadă de autovictimizare ipocrită. A explicat bine ”Leopardu” mai sus care ar putea fi eventuala sursă a contestării opiniei anterioare. Altfel, opinia este corectă, argumentată, logică, conformă cu realitatea sau statisticile, așa cum spuneți dumneavoastră. Pe de altă parte, vine cu o reparație necesară, pe care nu o faceți explicit, dar reiese din text: cel mai important investitor în fotbalul românesc este Hagi. Până la a-mi da dreptate, vă opresc din a vă contrazice. În alte opinii pe care le-ați avut aici ați creditat pe altcineva cu acest titlu apelând, de asemenea, la statistici. Mai exact, sumele plasate în achiziția de jucători din campionatul intern. Sper să fi priceput acum, sau măcar să rămâneți consecvent acestei opinii, cum stau lucrurile cu investițiile în fotbal. Dacă doar cumperi miei grași pentru a-i vinde apoi pe post de oi mai scumpe, nu se cheamă că faci investiții, ci doar negustorie. Nu ești investitor, ci doar geambaș (scuze, trimiterea la numele colegului dvs este absolut neintenționată). Sigur, geambașul este o specie de investitor, dar cu ghilimele. Or, tocmai stilul acesta eclectic, inconsecvent (uneori chiar în relația cu logica și evidența) de a vă raporta la fenomenul fotbalistic v-a adus în postura de a fi criticat, chiar și atunci atunci când aveți dreptate. Este, poate, o reacție simetrică la o atitudine similară pe care ați etalat-o de multe ori în opiniile dvs legate de alte subiecte pe aceeași temă. Dar, firește, comentariile de genul acestuia nu vă ating pe dvs., deținător a peste 50 de ani de experiență în ale scrisului pe teme sportive. Sunt mai utile cele care permit autovictimizarea ipocrită...

Muscat Otonel (11 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 17:12

Pai, domnule Ovidiu, eu, unul, nici nu stiam de comentariile de care pomeniti. Prin articolul asta nu faceti altceva decat sa dati apa la moara si sa-i promovati pe respectivii. Pai, care om normal sta sa citeasca comentariile tuturor ***? E plin internetul de bombalai. Ce facem acum? Incepem dialog cu respectivii? Ma gandec la ce spunea Caragiale: opiniile sunt libere, dar nu si obligatorii. La fel si raspunsurile, as adauga eu. Sa stiti ca mai sunt foarte multi oameni care sunt de acord cu opiniile dumneavoastra, care-l iubesc pe Gica Hagi si care inca mai cred ca in Romania mai exista si oameni intregi la cap cu care se poate purta un dialog.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Adrian1 (2 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 17:13

Ovidiu Ioanitoaia abordeaza acest articol exact ca un escroc experimentat care iese la produs in centrul unui mare oras european. Escrocul ala n-o sa incerce sa-i combine la o Maradona pe localnici, nici pe trecatorii cu mutre mai agere, o sa ocheasca 2-3 turisti chercheliti si fix pe aia o sa-i abordeze. Asa si 'nea Ovi': a ales cateva dintre cele mai *** comentarii postate pe site si (sa vezi minune) are dreptate cand le combate. :)) In schimb, n-ar risca o polemica onesta cu cititorii care fac observatii corecte, bine argumentate...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 17:19

Domnule Ioanitoaia, veniti-va in fire. Acum oricine se exprima in legatura cu orice. Democratizarea informatiei a dus la democratizarea competentelor. Pe FB au loc dezbateri aprinse despre tot felul de subiecte care in urma cu cateva decenii ar fi fost lasate in seama specialistilor, asa cum era normal. Acum orice neofit isi da cu parerea despre orice. Culmea e ca cei mai multi nu sunt capabili sa proceseze corect informatiile la care au acces si nu pot deosebi intre informatia competenta si impostura sau, cel mai des, accepta pe nemestecate acea informatie care vine in intampinarea ideilor, intereselor sau prejudecatilor proprii. Orice impostor devine guru pe net daca e votat. "Boborul" nu judeca niciodata cu mintea, ci cu alte organe (si chiar oameni inteligenti altfel pot cadea victime spiritului de turma daca nu isi pastreaza nealterat spiritul critic). In sfarsit, ca sa concluzionez: domnule Ioanitoaia, nu mai puneti la suflet chestiile astea. Nu veti scapa de ele niciodata.

_ge (11 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 17:20

Si... ? Te'au durut criticile domn' Ovidiu (care nu tine cu echipa din Ovidiu, e echidistand, sanchi) , de le'ai raspunsu celor care nu trebuia sa le raspunzi dac'ai fi probat de'a lungul timpului echidistanta? Adevaru'i ca uneori adevaru' doare.

Nic (2 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 17:27

Nea' Ovidiu, matale ai depus muncă de calitate timp de o jumătate de veac. Chapeau. Dar argumentul intrinsec "după 50 de ani de carieră" nu valorează nici cât o ceapă degerată. Ştiu profesori care au ieşit la pensie mai slab pregătiţi ca un debutant. Şi au nenorocit generaţii de elevi. Să ne uităm doar la dom' ministru al Educaţiei, care ar putea spune "după X ani la catedră, am dreptul să spun că 12 e mai mic decât 16". Ceea ce, să recunoaştem, sună penibil, indiferent de valoarea lui X. E ca-n bancul ăla: "statul în garaj nu te face maşină". Revenind la articol, genialul Gică Hagi are aceeaşi soartă ca şlefuitor de talente pe care a avut-o şi ca fotbalist. Eu zic să-l consolăm niţel, se poate şi mai rău. Să ne amintim ce soartă a avut Eminescu. Nu ştiu ce ADN contorsionat are neamul ăsta, zău aşa!

Andrei Aciu (2 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 17:27

Domnilor, pentru binele dumneavoastră și pentru sănătatea spiritului gazetar vă rog, încercați să ignorați răutațile, preaplinul urei și abcesele de frustrare. Dacă încetăm să le mai răspundem, să scriem articole pentru și despre aceste persoane sau măcar dacă nu ne-am mai scuza în fața lor, cred cu tărie că prezenta lor nu ar fi mai mult decât un pârț nesimțit care se dispersează la fel de repede precum apare.

GELU (1 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 17:28

am fost la meci, Iannis s-a lovit adversarii intentionat cu pumnii , fara minge de minim 3 ori, eu il eliminam din primele 15 minute. la orice contact cersea fault. nu mai este de mult jucatorul ce se spera ca va ajunge

Lucian (9 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 17:30

Buna ziua! Aveti dreptate in legatura cu incrancenarea unora, dar o exprimati utilizand fracturi de logica. Daca ati dorit sa oferiti un exemplu, nu ati nimerit cu aia cu "de ce nu se aplica in alte parte"? Ce ziceti despre inovare, descoperire, etc? negati ca noi, romanii (federatia), am putea avea o idee buna, si asta nu e bine. Daca peste 5 ani, vazand la ce rezultate ajungem, incep astia sa aplice o astfel de regula?

Mircea E. (2 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 17:33

Consider că noi romani ne pricepem doar sa comentam lucruri pe care nu le cunoastem. Ne dăm dam cu părerea la ceea ce nu cunoaștem. Daca există speranță pentru ceva imediat sărim sa mușcăm de gat. Am plecat din țară de ceva vreme iar noi,Romania suntem departe de ceea ce se întâmplă în occident pentru că suntem prea frustrați si automat dacă cineva încearcă ceva nou are un interes sau pupă in fund. Ceea ce se întâmpla dar nu cred că este cazul să îi băgăm pe toți în aceeași oală. Daca dl. Hagi reușește ceva, cinste lui. Iar despre Ianis sa ajungă ceea ce își dorește. Nu mă interesează detalii interne că nu mă afectează la nimic. Dar mulți dintre noi nu știm să vorbim și să apreciem ceea ce se face. Daca in viitor echipa națională are succes pe seama Dl. Hagi și alte academii este de apreciat. Nu mă interesează pentru cine sau de ce a creat clubul. După părerea mea contează rezultatele, e foarte simplu. În general nu mi-au plăcut articolele domnului Geambașu, dar cred că are dreptate în acest articol in mare parte deși nu îmi este simpatic. Dar dacă are dreptate are dreptate. Simplu. Nu cred că suntem în măsură să comentam despre Ianis sau Halep.. etc dacă nu avem experiența în domeniu. Doar de dragul de a sări la gatul unor oameni pe care nu îi cunoaștem și nu avem nici un fel de legătură cu domeniul și personal cu ei. Părerea mea.

Bogdan (395 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 17:40

@Itu62. Ba ar trebui sa intelegi daca vrei sa intelegi corect. Problema e ca i se contesta dansului dreptul la o parere si nu contesta dansul dreptul celorlalti. E exact ca tine...dar exact invers.

doru (1 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 17:43

ioanitoaia dreptul il are oricine. problema este ca in 50 de ani( ce mult este) ai spus doar prostii. ar trebuii sati revezi activitatea si sa iei o decizie !

Oana (1 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 17:46

Comentarii veninoase la adresa lui Hagi! Unii din rea-credinta ,altii din nestiinta. Sa se gandeasca defaimatorii cam ce bani a investit Hagi,ce cheltuieli curente are si cum e cand vine ziua sa platesti salarii la tot personalul si la jucatori! Nu usor deloc! Asa sa arunci vorbe...

oltenasu (3 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 17:48

Nea Ovi , esti partinitor , ziarist de casa , esti cum bate vantul . Esti ultima relicva comunista .Degeaba ai anii pe care ii ai in presa sportiva .

Vlady (150 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 17:49

Eu l-am avut profesor de jurnalism la SSJ si era foarte iubit de studenti pentru ca era haios si dadea note mari. Mai stiu ca a predat un timp si la facultatea protv. Acum nici sa il ia in balon orice berbec nu e ok. Rabda omul ce rabda, dar mai si rabufneste.

Roadghost (37 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 17:51

Respect Pink Floyd si Adrian1, 2 comentarii care arata ca mai sunt si romani care percep nuantele, in ciuda insistentei cu care Ioanitoaia incearca sa creeze tabere chiar si cu prilejul unui eveniment pozitiv-performanta de la U21

Andrei F (1607 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 17:59

De acord ca nimeni nu trebuie jignit pentru parerile personale...Nu sunt de acord cand spuneti ca Academia nu ar fi o afacere...Va repet si dumneavoastra...cine nu vrea sa faca profit isi infiinteaza asociatii unde au o alta fiscalitrate chiar mai ingaduitoare...Nicaieri in lume nu este gresit sa faci profit!!!----In problema Reguli jucatorului sub 21 de ani sunt perfect de acord cu dumneavoastra!!!------In alta ordine si mie mi se pare ca-l laudati pe Ianis prea tare fata de alti jucatori ...Ca argument va aduc chiar pe dumneavoastra in discutie care ne infranati la debutul lui Stanciu la Nationala...Si Stanciu parca reusise 4 goluri in primele cinci meciuri jucate,sau 5 din 6...Ianis mai are sansa sa realizeze asta???Si chiar nu am nimic nici cu Hagi nici cu Ianis...Eu v-am amintit ca nicaieri nu bateati toba cand de la echipa lui Becali se convocau majoritatea jucatorilor titulari-se depasea uneori si 11 jucatori plecati la loturi!!!!!In situatia data ati laudat pe cineva?

IO (154 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 18:01

Poate ca hagi va scoate si fotbalisti valorosi din acea academie, dar pana acum nu s-a intamplat. Marin este o exceptie, dar sa nu uitam ca nici el nu e mai mult decat de campionatul belgiei. Despre fiul lui Hagi, un gol frumos, dat cu intentie, dar vorbim de echipa de U21 a Bosninei... Ar fi bine sa ramanem realisti si sa vedem ca Ianis nu este nici pe departe Gica, si, nu am vreun glob de cristal, dar nici nu-l vad ajungand vreodata la o valoare apropiata. Poate ca e bun in campionatul romanesc, Liga 1 chiar, dar mai mult nu-l vad. oricum nu de nationala mare.

Marcu Anton (2 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 18:18

Aia care te critica si-l considera pe Hagi fara valoare sunt postacii platiti a lui burleanu. De ce te miri nea Ovidiu? Udrea a inceput cu postaci platiti ca apoi burli ca doar a fost in siajul ei sa continue genul asta de influentare media.SNSPA ul produce numai *** -asemenea lui burli sunt toti absolventii de Stefan Gheorghiu pe stil nou niste nepriceputzi mangiatori de ***t..

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

iuli (1 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 18:20

Nea Ovi daca vrei sa nu fi trollat de indivizi pe internet ocupa-te putin de ziarul asta. Nu mai promovati manelaria, cocalaria, botoxul, articolele cu "ce caterinca a facut MM Stoica pe instagram". Scrieti despre sport daca vreti un public exclusivist cu care sa puteti dialoga. Atata timp cat pe siteul asta vor exista articole de genul "Iubita lui X a intors toate privirile", "Intra aici sa vezi ce bruneta senzuala a fost aseara pe Oblemenco" etc nu o sa aveti vreun mare public cu care puteti dialoga. O sa aveti aceeasi oameni care sunt incantati ca vad niste sani sau 2 buze cu silicon. Care injura pe X si Y pentru ca i-au scos la pariuri. Nu mai incercati sa faceti pe victima pentru ca nu sunteti. Atata timp cat articole care nu au legatura cu sportul si gazetaria vor aparea pe acest site online o sa aveti parte de genul respectiv de oameni. Sigur daca dispar articolele nu inseamna ca vor disparea si ei dar vor fi cu 60-70% mai putini.

st.il. (13 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 18:23

O spun sincer: nu sunt un fan Hagi dar, am bunul simț să recunosc că munca acestui om își va regăsi roadele/rezultatele în scurt timp. Că este amestecat în mizerii contractual-financiare , nu știu și nu judec eu!.Sper însă că acești copii să fie lăsați să joace împreună cât mai mult timp cu putință pentru că se cunosc, se simt și, sigur, echipa României va crește. Hai să mai încercăm o dată și să credem !...

Clejanu gheorghe (5 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 18:27

Titlul spune tot , ia aminte,află ce se spune în spatele tău.

Constantin (1 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 18:31

Stimate domnule Ioanitoaia, Eu sunt de moda mai veche si intru foarte rar in astfel de schimburi de opinii din motive pe care nu are rost sa le expun mai ales ca multe se regasesc in articolul Dvs. Ceea ce nu inteleg este de ce dupa atatia ani nu vreti sa fiti de acord cu adevarul ca suntem o natie care nu-si pretuieste valorile, suntem prea vanitosi si invidiosi ca sa fim de acord ca altcineva face ceva, are rezultate, performeaza etc. Istoria noastra este plina de astfel de exemple. Ce le putem spune acestor mitici este ca daca le-am da gratis resursele investite de Gica Hagi le-ar pradui si nu ar reusi sa ajunga nici la genunchiul broastei ca performante. Poate Gica nu este un bun orator, mai calca stramb in exprimari, dar este cel care ne-a facut fericiti atatia ani la rand. Ce uita toti acesti denigratori este ca Gica nu s-a multumit cu talentul, ci a si muncit penteu a si-l slefui. Iar cand nu a mai putut fizic sa lupte in teren a avut o viziune si a luptat cu toate resursele pentru a o infaptui. Cati dintre noi avem forta si vointa sa facem asa ceva? Sub 1 la 100.000 In rest celor care isi revarsa aici frustrarile neimplinirilor personale le pot recomanda un pshiholog sau chiar psihiatru care ar putea sa incerce sa-i aduca pe coordonatele normalitatii. S-auzim numai de bine

Haita (3 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 18:43

in rimul rand nu sunt de acord cu comentariile rele si aiuritoare la care va referiti, pe buna dreptate ....dar 1. '' nu lipsesc indivizii care, sfidând statistica și logica'' care a fost pozitia dvs de exemplu la scandalul neconvocarii lui Ianis de catre Contra de exemplu??? statistic merita, logic merita au ba ?? si 2.''dacă e atât de bună legea federală, mă refer la obligația de a alinia în L1 doi jucători eligibili pentru naționala de tineret, cum de nu-i aplicată ea nicăieri în lume?!''-poate de aici au tinerii meciuri in picioare cu si impotiva jucatorilor cu experienta si forta si rezultatul vine si de aici??poate ca nu trebuie sa mergem cu plutonul si sa zicem ca doi sunt multi cand vrei sa scoti capul macar aici la Under, sau era poate mai bine ca in anglia sa ai 23 de englezi in tot campionatul nea ovi , ce zici??

Toader (301 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 18:48

Comentariile nu sînt lăsate la voia'ntîmplării de cei ce conduc. Prin alte părți s-a dovedit că armata, serviciile și alte stabilimente au departamente anume pentru așa ceva.

Cris (75 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 18:52

Adrian1, ai erori de logica in postare. In primul rand ca cititorii, in afara cazului in care sunt specialisti/profesionisti ai domeniului, nu pot emite observatii, ci doar exprima opinii, fie ele si argumentate. Apoi, nu e cazul sa pretinzi polemizare cu cititorii care emit opinii argumentate, din simplul motiv ca acestea, prin esenta lor, nu pot deranja atat incat sa le replici. O opinie argumentata a unui cititor se ea ca atare, fara sa impuna replica, cu atat mai mult avand in vedere ca aceasta nu este per se detinatoarea adevarului, ci reprezinta doar optica personala a cititorului exprimata cu argumente proprii pertinente. Dimpotriva, replica impun doar acele opinii nesustinute de argumente, ale carui scop este mai degraba acela de a insulta printr un limbaj trivial si cu o logica stramba autorul (de genul: iesi la pensie; ti a trecut vremea; articolele ar fi depasite pt ca autorul ar fi un bosorog in cardasie cu diversi etc.). Si in mod corect jurnalistul gaseste de cuviinta sa replice stricto sensu acestui tip de opinii care, in esenta, aduc o veritabila ofensa dreptului la libera exprimare.

laur (26 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 19:04

Ce viata mizerabila trebuie sa ai ca sa-l numesti pe Ghorghe Hagi ... mediocru !!??! Cata frustrare!!! Incredibil!

Max (7 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 19:04

Domnule Ianitoaia, eu n-am sa zic ca imbatraniti urat, dar aici dati putina dovada de neprofesionalism. Sigur, sunt opinii ale unora care sunt de-a dreptul cretinoide, pe langa asta unii chiar influeanteaza, nu zic ca nu. Totusi, internautii sunt una, gazetarii sunt altceva. Dvs nu numai ca aveti dreptul sa va exprimati, dar veti fi si mult mai citit, accesat, urmarit decat de exemplu ceea ce scriu eu acum. E statutul dvs care este superior parerilor din sectiunile de comentarii. Asa cum nu as suporta nici sa vad un sportiv cum pune vina unei infrangeri pe seama unor pareri neimportante. Tot statutul dvs va supune unor concluzii, pareri, fie ele serioase sau nu. Si sa fim seriosi, sunt si destui gazetari vechi care cateodata au niste opinii de te doare capul, fara nicio modestie consider ca as putea scrie mai bine si mai documentat articole sportive decat o parte din presa romaneasca. Dar repet, parerea mea aici, daca doriti sa o bagati in seama bine, daca nu, in fapt nu are nicio valoare, parerea unui "internaut" e ieftina, a unui gazetar nu. In rest sunt de-acord cu ce ziceti, in esenta articolul e corect.

Ion (77 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 19:07

Eu stiam ca un jurnalist niciodata nu poate si nu- i este permis sa sara calul cand este vorba de cititorii lui indiferent ce ar spune acestia...!!! Pentru ca vorbiti in titlu de ,,pr os ti,,...Dumneata de Geambasu ai auzit? Ai citit ce a scris acest jurnalist la adresa lui Hagi si a lui Ianis? Eu nu va intreb care dintre voi merita cuvantul din titlu dar este clar ca nu puteti avea amandoi dreptate.Eu zic ca...niciunul! Adevarul este pe la mijloc...Si Hagi spune ca mai are mult de munca la Academie si nici Ianis nu leaga jocurile bune...

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 19:07

...nea Ovi esti cel mai mare ziarist in viata ...ne inchinam la matale ...dar ce performanta a facut Hagi ?...ce inseamna performanta ?...sa nu castigi nimic international cu echipa ta de academicieni ? Matale poti face diferenta intre un meci jucat cinstit si un blat ?...ce mi pasa mie ca viitura a terminat prima intr un campionat slabut ca al nostru ?...asta nu i performanta ...iar Hagi cu nationala Ro ...n a batut nicio putere europeana in 1994 a luat bataie de la Elvetia ...sa lasam exagerarile ...ca daca nu pleca Marcel Raducanu ...Hagi nu prindea titular nici la fcsb nici la Nationala ...asa bun era ...nu s nascut nici eu ieri ...l am vazut ce performanta a facut in Ro si in serie B ...ca in Spania n a prea jucat ...iar in Turcia deja intram in fotbalul balcanic ...unde se scuipa arbitrii si se injura de mama ...si deabia a scapat de inchisoare ...ma crezi ?

John Paul (1 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 19:08

Tataie esti penibil, cine se scuza se acuza, hagi tot ce face este o afacere cu jucatori in scopuri personale nu sa ajute Romania cum se lauda el, a fost un jucator de valoare dar antrenor, conducator si caracter indoielnic, Stucan, Paraschivescu, Geambasu oameni cu verticalitate au scris despre acest subiect si au descoperit cum s-a creat academia si cum tipa sa-i fie selectionati jucatorii sa-i poata vinde, vai, vai, tataie vai

dan b (283 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 19:13

@ Gelu. Te-am vazut la meci... Strigai continuu sa-l schimbe pe Ianis. Ti-am spus ca erai bun de antrenor. Si te-ai bucurat. Eu speram sa pricepi ironia si sa-ti lasi vecinii de tribuna sa vada meciul fara a-i chinui cu comentariile tale. Tu nu si nu, ii trageai inainte. Cand ceilalti tineri tricolori greseau le gaseai scuze: "tin de rezultat, e bun si un egal". Numai Ianis trebuia sa joace perfect. Centrarea de gol nu s-a pus, cand a dat golul l-ai incriminat pe portarul care s-ar fi plasat gresit. De chestia cu pumnii nu te-am auzit live. Ai inventat-o acum. Imi da prilejul sa te indemn, tot ironic, sa te faci arbitru. Doar asa vei fi rasplatit din plin...cu injuraturi. Vorbind serios, prietene, daca nu stii la ce sa te uiti la un meci de fotbal, stai acasa. Chiar daca biletul costa doar 10 lei sau l-ai primit moca, tot iesi mai castigat.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 19:25

40 la suta creatia lui hagi?...Cicaldau cel din meciul cu Portugalia este creatia Universitatii Craiova ...Ivan si Ionut Radu a cui creatie este ?...astia trei ne au castigat meciul cu Portugalia ...foarte bine ca esti fan neconditionat Gh si Ianis Hagi ...dar si eu am dreptul sa am alte valori ...pentru mine astia doi sunt mediocrii ...nu mi au castigat nimic important ...daca or sa castige ...atunci da o sa i laud si eu ...pana atunci imi aduc aminte de Slovenia ...aceea cu capitala la Ljubliana ...ca sa am mai multe cuvinte in comentariu ...

Șerban (147 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 19:35

Domnule Ioanițoaia, îmi pare rău că aveți parte de asemenea jigniri. Din cele ce văd, nu numai pe net(!), eu mă îngrozesc gândind la viitorul nostru! Indivizii de genul celor ce postează, inclusiv la prezentul articol, VOR CONDICE ȚARA, chiar dacă nu direct, dar prin votul dat - sigur!

Andrei Cristian (33 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 19:36

Nu. Varsta nu are legatura cu intelepciunea. Si Iliescu are 50 de ani in politica - cati asteapta opinii de la el?

Calin Rădulescu (3 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 19:42

Nu poate spune nimeni ca actuala echipă de tineret nu-i meritul lui HAGI. Da, are multi jucători formați de el. PERFORMANTA echipei de tineret e meritorie (sunt aproape calificați la turneul final), dar... jucătorii lui sunt doar niste tineri mediocri, care nu joacă mai nimic la nivel mare. A luat pe ei milioane de euro doar pentru ca e un bun PR-ist. Asta enervează la HAGI ca exagerează cand e vorba de jucătorii lui, care majoritatea sunt mediocri... Te uiti la meciuri, nu vezi nimic deosebit si citesti presa... Marele DRAGUS... o sa ajunga... o sa... sa vedem daca nu termina ca IANCU, adica un ratat. PS - Joacă cineva inventat de Academia HAGI la Real Madrid, Barcelona, PSG sau Juventus si n-am aflat noi?:))) Hai exagerez... macar la un club cat de cat decent din EUROPA... Ca Standard LIege e cam sub FCSB in 2018...

Cris (75 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 19:46

Ovidiu-3003, daca esti incult sportiv, nu te exprima in public, ca pari pliurd sadea. Intrebi ce performanta a facut Hagi? Esti dililau? Pai Hagi este unul dintre marii jucatori pe care i a avut pamantul asta. Iti mentionez doar cateva argumente: este unul dintre f putinii fotbalisti care au jucat la cele 2 cele mai mari echipe ale lumii: Real si Barca. A castigat, pe langa multe campionate nationale, 1 cupa UEFA aproape de unul singur cu o echipa mica, galata, 2 supercupe ale Europei (una tot de unul singur); a calificat nationala la 3 campionate mondiale si alte 3 europene; in 94 a fost inclus in echipa starurilor camp mondial. A fost supranumit de catre jurnalistii internationali “maradona din carpati”, iar Pele l a inclus la o festivitate fifa intre cei mai buni 125 jucatori din toate timpurile etc. La performantele astea, avand in vedere istoricul fotbalului rom, Hagi nu este rege, este ZEUL fotbalului rom.

dinu (427 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 19:56

Ovidiu3003, Hagi a castigat campionatul. E performanta ori nu?

avram nutu (1 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 19:58

dl ioanitoaia sint de acord cu d voastra ca nationala de tineret in proportie mare jucatorii provin de la viitorul dar hai sa avem rabdare sa i vedem la euro daca confirma pt ca viitorul in europa a fost o barat pina acum a luat campionatul cum l au luat toti de 3 ani profitind de haosul de la steaua carede cind aiesit becali din puscarie nu maia un campionat asa nu l mai laudati asa tare pe hagi pt ca are doar realizari interne si in afara de r marin sa mi ziceti si mie care jucator a confirmat si fiti foarte sigur ca ianis daca avea calitati mai deosebite fiorentina nu l dadea niciodata oricum sa zicem ca afacut si el un joc bun in toamna asta asa casi eu urmaresc atent fotbalul romanesc de 30 de ani si nu ti tb marescoala sa vezi ca jucatorii astia lui hagi nu sint chiar asa mari

gica (73 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 20:04

Domnule Ioanitoaia, este adevarat ca foarte multi bani de la UEFA au plecat doar spre Academia Hagi prin fostul Boss al FRF?Erau acei bani si pentru alte cluburi de copii si juniori? Daca nu,spuneti cu voce tare,daca da, de ce ?

Alin (626 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 20:16

@john Paul. Daca interpretezi acest text ca Dl Ioanitoaia se scuza nu ai inteles nimic. Dl Ioanitoaia nu se scuza ci acuza. E insa greu sa citesti si mai greu sa intelegi.

RuguM (1 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 20:16

Domnule Ioanitoaia, la cine sunteti dv in presa romaneasca si cine este Hagi in fotbalul romanesc nici nu trebuie sa va ganditi la ce spun unii. Eu m-am convins ca suntem un popor care nu isi respecta valorile. Asa am fost mereu si niciodata nu cred ca ne vom schimba. E trist dar astia suntem.

nelu (2 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 20:17

daca hagi are un marit e acela ca a facut scoala,dar lansarea tinerelor taltnta si meritul il are antrenori si profesori de la scoala

dan (5 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 20:22

Nea Ovi nu uita , cum sunt cativa care te contesta sunt multi cei care te apreciaza. majoritatea care iti seamana nu stau sa citeascacomentariile si de asemenea sa comenteze la toate prostiile( de altfel nici nu au timp) . citesc gazeta on line zilnic in special aceste editoriale... dar cred ca nu am comentat de mai mult de 3 ori . multumim pentru continuitate si calitate. In ceea ce-l priveste pe Hagii e simplu. nu este echipa buna in Romania care sa nu aiba jucatori creati de academia lui Hagi. exceptie este Dinamo care din pacate nu are bani pentru astfel de jucatori dar din fericire(parerea mea) promoveaza si are de unde jucatori din academia proprie a doua ca valoare dupa academia lui HAGI. Jucatorii actuali sa nu uitatm ca nu sunt 100% produsi de academie ci doar luati si crescuti de el nu si formati de la inceput. cei formati de la 0 urmeaza sa apara..peste 2-5 ani. academia Hagi promoveaza sport si nu numai ..acolo este un stil de viata si un o adevarata scoala de fotbal care nu promoveaza doar fotbalul in sine ci si calitatea umana. dau doar doua exemple: intamplarea a facut ca sa ma intalnesc cu cativa parinti de copii care activau la academie si il faceau praf si pulbere pe Hagi ca e un nenorocit ca au facut eforturi pentru copii lor si de un an ori mai bine nu prea mai joaca. am fost curios si am pus cateva intrebari... evident fiind subiectivi raspunsurile au fost evazive. Dar: un copil era cu o coca cola in mana si manca un Mac...iar celalalt am inteles ca avea probleme destul de mari la invatatura.... cred ca asta era si principalul motiv.... al doilea era ca pustiul care concura odrasla era Dragus :)))))) astept cu nerabdare generatia 100% academia hagi crescuta si educata acolo. sa nu asteptam totusi un Mesi. el e un caz singular si provine din Argentia acolo fotbalui e un stil de viata . Succes

nelu (2 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 20:22

daca hagi are un marit e acela ca a facut scoala,dar lansarea tinerelor talente e meritul antrenori si profesori de la scoala

dan (5 comentarii)  •  14 septembrie 2018, 20:24

inca ceva: Nimic de Ianis ....e bun pentru export dar are 19 ani. sa avem rabdare...mai vb la 21....atunci vedem.

Comentează