Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Valoarea, nu vârsta!

Pe 10 august, Comitetul de Urgență al FRF, alcătuit din Răzvan Burleanu, Gino Iorgulescu și Octavian Goga, a votat o serie de modificări în regulamentul de desfășurare a Ligii 1 din ediția 2019-2020. Cea mai importantă o constituie obligația echipelor […]

Permalink to Valoarea, nu vârsta!
marți, 14 august 2018, 3:57

Pe 10 august, Comitetul de Urgență al FRF, alcătuit din Răzvan Burleanu, Gino Iorgulescu și Octavian Goga, a votat o serie de modificări în regulamentul de desfășurare a Ligii 1 din ediția 2019-2020. Cea mai importantă o constituie obligația echipelor din eșalonul de elită de a folosi 2 jucători sub 21 de ani la startul meciurilor. Dintre ei, unul va rămâne în teren până la final. Logic, celălalt ar putea fi substituit încă din minutul 1.

O primă nedumerire. De ce pe marginea unui subiect sensibil, care a declanșat un imens scandal în februarie 2016, când formațiilor din L1 li s-a impus utilizarea unui fotbalist U21, a trebuit să se pronunțe Comitetul de Urgență, organism format din numai 3 persoane?! Ardea ceva, se scufunda pământul, de nu s-a putut aștepta convocarea Comitetului Executiv (autorul deciziei din 2016) ori chiar a Adunării Generale?!

În măsura în care s-a dorit să nu se facă zgomot pe tema respectivă, scopul a fost atins. Deși exagerată, noua dispoziție a trecut nebăgată în seamă. S-a zis că, dacă FCSB, care ridicase serios vocea în 2016, n-a mai protestat, celelalte grupări o vor imita. În ciuda faptului că a rezolvat problema, căci Dică beneficiază în prezent de 6 fotbaliști sub 21 de ani (A. Vlad, Nedelcu, D. Benzar, Man, Coman, Moruțan), tot FCSB a protestat vehement. Invocând încălcarea unui principiu și acuzând FRF de dictatură, Gigi Becali a anunțat că va ataca la TAS hotărârea cu pricina. Întrucât reprezintă „o imixtiune în sistemul economic al unei societăți comerciale”.

Adesea în dezacord cu Becali, obișnuit să iasă în decor, de data asta îi dau dreptate. Conform FRF, o echipă va avea doar aparent nevoie de 2 jucători Under 21 și în realitate de 3 sau chiar de 4! În cazul în care unul va fi schimbat repede, celălalt va putea fi înlocuit tot cu un jucător sub 21 de ani. Dacă însă, Doamne ferește!, ambii se accidentează, nu trebuie să existe pe bancă un al patrulea care să respecte criteriul federal? Apoi, 4 din 18, câți figurează pe foaie, nu-s prea mulți? Răspunsurile sunt da.

Vor spune cei de la Casa Fotbalului că, așa cum s-a descurcat FCSB, n-au decât să se descurce și restul divizionarelor A. Să crească, să cumpere ori amândouă. Ușor în teorie, greu în practică. Pe lângă că un jucător nu crește de la o zi la alta, Becali i-a achiziționat pe cei 6 nominalizați plătind 6,5 milioane de euro! Cu îngăduință, maximum 3-4 cluburi din L1 își pot permite asemenea investiție.

Sigur, se recomandă să ai tineri. Cât mai mulți. Dar nu să fii silit să-i ai, această obligativitate nu se potrivește cu profesionalismul. Importantă la o echipă e valoarea jucătorilor, nu vârsta lor, dovadă stând CFR Cluj, campioană en titre cu una dintre cele mai ridicate medii de vârstă (27,5 ani) din întreg campionatul! Acoperind acest subiect într-un articol documentat, colegii Crăițoiu și Udrea notau recent că „Dacă n-ar exista regula impusă de FRF, foarte probabil că Dică n-ar apela în garnitura de start la jucătorii eligibili pentru naționala de tineret”. Corect.

Admițând că tema s-ar preta la o dezbatere mai largă, împărtășesc acest punct de vedere. Ca atare, nu exclud ca FCSB să câștige eventualul proces de la Lausanne.

Comentarii (37)Adaugă comentariu

Mircea (1 comentarii)  •  14 august 2018, 16:12

Deși de obicei îmi plac opiniile dumneavoastră, de data aceasta sunt în total dezacord. Precizez că mă refer la măsură în sine și nu la modul în care a fost adoptată. Fotbalului românesc îi lipsesc pepinierele de tineri jucători iar o astfel de măsură permite afirmarea acestora. Iar dacă la o populație de aproximativ 18 milioane nu suntem în stare să găsim 56 de tineri jucători valoroși sub 21 de ani, mai bine închidem.

Podul (56 comentarii)  •  14 august 2018, 16:17

Iar ai luat-o dupa patrafirul lui Becali... zi-mi si mie, o, mare jurnalist depasit de vreme, cum a reusit Franta sa ia campionatul mondiat de doua ori in ultimii douazeci de ani plus un campionat european? Ca sa iti dau un indiciu, sa nu te obosesti pre mult: centre de copii si juniori! Dar Doamne fereste sa facem asa ceva si noi, ca nu ii place lui Becali...

Marin (5 comentarii)  •  14 august 2018, 16:22

Din punctul meu de vedere, nu ati folosit argumente plauzibile.. nu trebuie sa ai 6,5 mil disponibile pentru a promova juniorii la echipa mare.. fotbalul in Romania nu va creste niciodata cu echipe ca CFR cu o groaza de straini si fotbalisti in varsta, trebuie descurajate astfel de idei de echipa.. in opinia mea, este foarte buna obigatia impusa, pentru ca de buna voie nimeni nu face nicio schibare pentru interesul fotbalului sin Romania.. exceptie face Hagi care merita tot respectul!

CFR 4X4 (74 comentarii)  •  14 august 2018, 16:24

Daca tot planuiesc dezvoltarea fotbalului feminin,oare urmeaza sa oblige si folosirea unei jucatoare in fiecare echipa de fotbal MASCULIN DE SENIORI ? Sau de ce 2 jucatori Under 21 si nu 10-11 ? Si toti romani ! Juniorii au campionatul lor si asa trebuie sa ramana. Se incurca borcanele,sau marfa cu ambalajul. Nici restrictiile cu strainii nu se justifica,cel mai bun exemplu fiind Italia, campioana mondiala in perioada in care Interul lui Chivu lua Champions Ligue, fara nici un italian in primul 11 din finala,singurul italian a intrat pe final..

adrian lengyel (16 comentarii)  •  14 august 2018, 16:24

Toate tarile, inclusiv cele din estul Europei, au campionat de tineret numai noi nu avem. Deci solutia ar fi infiintarea (sau mai bine zis reinfiintarea) si la noi a acestui campionat iar in prima liga sa se joace pe criteriul valorii nu al varstei. Cine are valoare se impune (vezi Mbappe) chiar la echipe de miliardari.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  14 august 2018, 16:30

Eu SI de data asta voi spune ca Becali are avocati slabi. Daca motivul pe care il invoca e "o imixtiune în sistemul economic al unei societăți comerciale" m-as mira ca cei de la TAS sa fie de acord. In orice ramura a economiei exista autoritati de reglementare care pot stabili reguli pentru operatorii economici din acea ramura. Exista doua principii mari si late: regulile sa fie rezonabile si necesare din ratiuni de ordin social-economic, cultural, ecologic, stiu si eu, dar nu excesive si in al doilea rand sa fie aplicabile tuturor, fara discriminare. Ideea ca o reglementare nu e buna pentru ca interfereaza cu "sistemul economic al unei societati comerciale" poate duce la ideea ca, de pilda, transportul marfurilor periculoase poate fi facut cu orice masini si cu orice soferi, caci masinile specializate si soferii autorizati sunt scumpe/scumpi si deregleaza "sistemul economic" al unei societati comerciale care are ca principiu de functionare preturile foarte mici. Pare fortat exemplul meu dar nu prea e. Nu poti invoca nelegalitatea unei reglementari prin faptul ca e "o imixtiune în sistemul economic al unei societăți comerciale”, adica pe romaneste nu-mi convine mie!... In schimb, strict legat de masura FRF, ma tem ca are efecte adverse. Jucatorii tineri au o concurenta din ce in ce mai slaba pe posturile lor. Inainte de adoptarea masurii cum puteau atatia alti jucatori U21 sa fie titulari in echipele lor? Nu cumva prin valoarea lor intrinseca nu prin cea data de varsta? Inclusiv cele cateva exemple pozitive care ar putea fi invocate de FRF, ca Man, Mitrita, Morutan, etc., nu ma conving. Eu cred ca acesti jucatori s-ar fi remarcat indiferent daca aveam sau nu masura aceasta. Imi imaginez o echipa cu 4 jucatori sub 21 de ani si in care 2 dintre acestia se bat pe post cu 2 titulari de drept trecuti de aceasta varsta. Ce motivatie vor avea ceilalti 2, stiind ca prezenta lor in prima echipa este certa, prin regulament? Vom vedea, dar eu sunt foarte sceptic.

vir (5 comentarii)  •  14 august 2018, 16:31

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Timisorean (7 comentarii)  •  14 august 2018, 16:33

Stimate domnule Ioanitoaia, dumnevoastra sunteti reprezentantul vechilor „oameni de fotbal”, cei care au adus fotbalul romanesc pe marginea prapastiei. Sunteti de inteles, cu multi dintre ei sunteti prieten la catarama (Mircea Sandu, Dumitru Dragomir, familia Becali) si o sa le luati mereu apararea. Departe de mine ideea de a-i ridica in slavi pe cei care conduc acum fotbalul romanesc. Cei mai multi dintre ei sunt doar niste oportunisti cu nimic mai prejos decat Mircea Sandu sau Becali. Insa de aceasta data, din punctul meu de vedere, ei au dreptate. Ideea de a promova fotbalisti tineri nu poate fi decat laudabila. Uitati-va si dumnevoastra de cand a intrat in vigoare prima regula favorabila tinerilor au aparut un Man la fcsb, un Ionita la Cfr sau un Robert Moldoveanu la Dinamo, dar si multi alti tineri de perspectiva. Sau credeti ca tinerii mai aveau o sansa sa joace daca regulamentul nu le-ar fi impus cluburilor sa foloseasca jucatori tineri? Masura asta e buna pentru ca astfel cluburile vor fi NEVOITE sa investeasca in tineri. Altfel, un Gigi Becali care nu e in stare sa gandeasca in perspectiva ar folosi numai jucatori maturi, luati de la alte echipe. Sau - ca sa nu ziceti ca am ceva cu fcsb popesti leordeni - va dau exemplul Cfr-ului unde strainii si „batranii” fac legea, din acelasi motiv. Un club ca Cfr sau fcsb nu ar fi apelat la tineri daca nu era obligat pentru simplul fapt ca cei de acolo vor rezultate imediate si nu-i intereseaza sa creasca, sa formeze jucatori, ci prefera sa ia fotbalisti de afara sau rodati deja la alte echipe din Liga 1. Cred ca de data asta nu va prinde bine sa-i luati apararea lui Gigi Becali, e prea evident

dan (151 comentarii)  •  14 august 2018, 16:45

Este simplu, nu este nevoie decit de o intelegere intre TOATE cluburile din Liga I in sensul ignorarii acestei noi reguli emisa de "cei de sus". Atunci vor anula regula cu pricina!

Vanea (9 comentarii)  •  14 august 2018, 16:49

Ha ha, cand nu i-a dat dreptate Ovidiu Ioanitoaia lui George Becali?! Aaa, ceva critica blanda pentru amarasteni s-a mai strecurat ca sa miroase a echidistanta. Breee, ti-ai fundamentat activitatea din ultimii 20 de ani in jurul respiratiei si a ***-urilor lui Becali, cat de fraieri ne crezi?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Catalin (2 comentarii)  •  14 august 2018, 16:55

Aici n-ai dreptate nenea, m-am chinuit sa nu-ti raspund, cum defapt ma chinui sa citesc din ce in ce mai rar acest ziar tip propaganda. Toate articolele sunt pro becaliste, pe alocuri comuniste si anti schimbare. Ii dai dreptate lu becali pentru ca esti ani Burleanu, d'aia, nu c-ai fi un mare filozof al fotbalului. Mai degaba un propagandist care inca nu s-a adaptat zilelor noastre. In fine, sa trecem la subiect. CFR-ul?! Serios?! Asta este exemplul tau? Elefanti liberi de contract de pe tot mapamondul ... ce jucatori da la Nationala? Cum matale nu poti sa vezi beneficiul? Doar daca esti orbit de ura nu-l poti vedea, la fel ca Becali.. Nenea, s-au dus vremurile cu tovarasii tai pinalti, seche, netoiu, mitica, sandu borcea, etc. A apus coperativa .. lasa-ne in pace, lasa fotbalul in pace, esti prea nostalgic..

Gicab (9 comentarii)  •  14 august 2018, 16:58

Când nu a fost ioanitoaia de acord cu gg?..,ori când a avut alta opinie?

Adrian (98 comentarii)  •  14 august 2018, 16:59

@Podul. Esti orost sau te prefaci? Ioanitoaia stie de o mie de ori mai bine ce e cu fotbalul francez asa ca nu da tu lectii. Centre de copii si juniori e una si a baga pe gatul unei echipe care vrea performanta jucatori pe criterii de varsta e altceva. Asta spune Ioanitoaia dar nu pentru mintile inguste.

adam (10 comentarii)  •  14 august 2018, 17:03

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ali Bec (3 comentarii)  •  14 august 2018, 17:08

Tov. Ioanitoaia, iata ca in sfirsit va cred. Stiam din totdeauna ca sunteti pe mina cu ciobanul infractor. E frumos ca ati ajuns a recunoaste (evident in stilul bine stiut cu juma‘ de gura ...)

ares123 (30 comentarii)  •  14 august 2018, 17:13

@ Podul...Referitor la performantele Frantei...vezi te rog dansul focului din vestiar, dupa castigarea cupei mondiale, executat de fotbalistii africani...ce Franta visezi ?

Vladone (1 comentarii)  •  14 august 2018, 17:16

Domnule Ioanitoaia, am o mare rugaminte la dv. Nu mai criticati frf ca ii puneti la treaba pe slugile lui Burleanu care riposteaza fara argumente dar cu multe injuraturi. La chestia cu diversiunea Burleanu e maestru. Cu smcheria si lmba dulce a invins si in alegeri. La fotbal nu se pricepe.

Giulesti (85 comentarii)  •  14 august 2018, 17:21

@Gicab. Cind a scris in multe dati ca a e fanfaron, mincinos, inchipuit, smecheras si in toate felurile. Ori astea or fi laude si le-am interpretat eu gresit....Arata alt ziarist care a avut asa curaj si il maninc.

11 (22 comentarii)  •  14 august 2018, 17:22

Esxista reguli impuse si in campionatul angliei si nu a fugit nimeni sa se judece. Orice domeniu are niste reguli dupa care trebuie sa joci, nu-ti convine nu participi! Pe principiul: " sunt banii mei, fac ce vreau" imi cumpar masina merg cu 200km/h pe strazi ca doar e masina mea, imi cumpar pusca si ies in strada de dau dupa oameni ca e pusca mea si fac ce vreau, nu? Cand *** o sa invatati sa vedeti si mai departe de prezent si de ce e cu cimci metri mai in fata?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

thirteen (5 comentarii)  •  14 august 2018, 17:26

Sunt de acord cu Becali si Ioanitoaia...decizia de obligativitate cu 2 sub 21 de ani nu numai ca e o prostie e si o discriminare.Vor fi titulari prin obligativitate 32 sub 21 si automat vreo 40 in L1 si pun pariu ca multi dintre ei vor fi nonvalori care au doar avantajul varstei.Cand vor avea 21 de ani si o luna vor disparea de parca nici nu au fost....nu e corect...ca orice lucru care implica constrangerea nu are cum sa fie bine.Viata ne-a dat si ne da tot timpul exemple ca constrangerea nu e benefica niciodata.

11 (22 comentarii)  •  14 august 2018, 17:27

@Marin Nu, nu trebuie 6.5 pentru a promova jucatori, insa trebuie milioanele pana ii cresti, ori bisnitarii nu sunt obisnuiti sa investeasca pe termen mediu si lung, ei vor sa bage azi un milion si sa scoata maine cinci. Treaba cu crescutul necesita munca, rabdare si un risc mai mare decat bisnita cu jucatorul gata crescut.

jos_cenzura (114 comentarii)  •  14 august 2018, 17:43

Are dreptate domnul Ioanițoaia. Protecționismul ăsta falimentar e la modă, ca să ascundă lipsa de valoare la tineret. E mult mai simplu să-i bagi cu forța în campionat în detrimentul altor jucători, în loc să creezi un mediu în care să crească pe merit și să concureze pentru un loc în primul 11. Oricum este de necrezut că într-o țară fostă comunistă, încă nu s-a învățat lecția, că atunci când puterea se amestecă în deciziile particulare ale unei societăți particulare, nu are cum să iasă bine.

ask_the_dust (1 comentarii)  •  14 august 2018, 18:29

Daca ne uitam la cluburi profesioniste gen Real Madrid ,Barcelona etc e greu de crezut ca daca lasam principiul liberei concurente sa lucreze jucatorii tineri au sanse > zero.Dar pe de alta parte aceste cluburi mari alimenteaza la un moment dat cluburile mai mici si in circuitul normal al valorilor apar si jucatori tineri etc dar asa merg lucrurile intr-un campionat puternic. Cred ca un campionat ca al nostru cu lipsa cronica de finantare are sau ar trebui sa aiba un scenariu mai bun .Pur si simplu echipele care nu vor sa creasca jucatori ar trebui sa plateasca o cota din drepturile de televizare celor care merg pe principiul formarii de jucatori si nu al concurentei directe.Ambele puncte de vedere sunt corectate si ambele conditii satisfacute .Pe de o parte vom avea cluburi care din motive financiare vor merge pe juniori nu au ce face practic bugetele lor sunt prea mici si nu isi permit numai vedete iar pe de alta parte cluburile profesioniste care isi propun an de an sa joace in cupele europene trebuie sa mearga pe principiul concurentei directe .Inimplator e posibil sa avem juniori si la acest nivel dar numai daca valoarea lor o va permite.

Gabriel (56 comentarii)  •  14 august 2018, 18:37

Burleanu nu a dat cu piciorul in minge la viata lui dar face fel de fel de legi timpite. El conduce pe banii altora si culmea e ca gaseste si fraieri care sa il aprobe.

Voicu (13 comentarii)  •  14 august 2018, 19:31

Daca ideea era asa buna ar fi aplicat-o uefa si fifa sau alte federatii. Sau aia nu se pricep la fotbal cit genialul de Burleanu. De fapt ideea a plecat de la marele consilier Vochin. Tipul asta se crede scula si le da sfaturi antrenorilor ca si cind ar fi jucat altceva decit sotron.

Dragos (52 comentarii)  •  14 august 2018, 21:41

Ce tare... Comentariul meu nu apare de cateva ore. Oare de ce? Mi-a dat maestrul cu gaz, nu accepta argumente si imi spune: "Nu vezi cu binelea, ce dreacu'?". Oricum, Burleanu e de vina ca au aparut jucatori tineri si ca nationala U19 a fost aproape de o performanta neintalnite, cred, din 2002 (?), cand am fost calificati pentru ca eram organizatori ai turneului final. Mosu' se ramoleste, iar cei care nu sunt de acord cu el, sunt stigmatizati ca hateri :)) Democratia lui Tolo (respect echipei de investigatii, lipsa de respect fata de redactia pe care o conduce Tolo)

Dragos (52 comentarii)  •  14 august 2018, 21:44

@cei care cred ca ajungi doar pe valoare: nu credeti ca masura a fost impusa si ca sa se evite nepotismele? Jucatori U21 din echipele care activeaza in Liga 1 stiti, in afara de cei promovati de Becali? Un exemplu: Leasa, baiatul fostului presedinte de la Voluntari. L-ati urmarit vreodata? Iar exemple va mai pot da. Sau le culegeti voi?

John (564 comentarii)  •  14 august 2018, 22:34

Nu sunt cu totul de acord insa argumentatia imi schimba parerea. Cred ca nu e corect sa te bagi in bucataria unei echipe si sa decizi tu federatie pentru ea.

gino (513 comentarii)  •  14 august 2018, 22:41

@dragos. Stai linistit ca Ioanitoaia e mai verde decit tine. Indiferent de ce scriu unii ii lasa sa se exprime si nu cenzureaza parerile opuse. Si e normal sa ii considere hateri pe cei care il invata ca nu se pune virgula intre subiect si predicat. Ioanitoaia are prea mari merite in presa sportiva in care a facut ziare top sa plece urechea la parerea unor nimeni in drum.

Andrei F (1607 comentarii)  •  15 august 2018, 11:13

Foarte bine pusa problema!!!Nu am citit comentariile dar probabil ca suporterii echipelor care nu au visuri europene au sa va critice!Eu cred ca si cei doi jurnalisti-Craitoiu si Udrea- gresesc!Becali rau sau bun cand a avut un jucator bun a intrat in echipa indiferent de varsta!Nicusor Stanciu este doar un exemplu!Cine a urmarit meciurile echipelor romanesti in europa au sesizat ca tinerii nu se pot impune usor in fata unor jucatori cu experienta...Poate de asta nici UEFA nu impune ca jucatorii sa aiba o anumita varsta...Eu cred ca echipele romanesti cu o astfel de regula o sa mai aiba inca o bariera de trecut pe langa cea financiara...FRF incepuse cu centre de excelenta ,a renuntat in parte la idee dar impune mai drastic echipelor din Liga 1.Puteati mentiona ca Becali s-a ridicat si in ce priveste jucatorii straini unde datorita reglementarilor pot venii jucatori doar din campionate slabe pentru ca nu ne putem imgina ca jucatori de nationala brazilieni,argentiniei, au sa vina in Romania...

Andrei F (1607 comentarii)  •  15 august 2018, 11:38

@Mircea (1 comentarii) • 14 august 2018, 16:12 Dar de ce un privat pe banii lui sa se ocupe de asta?Pai nici in Comunism nu s-a intamplat asta?Comunistii au facut Luceafarul sub patronajul FRF si nu al cluburilor!Cand majoritatea cluburilor deabia supravietuiesc de ce nu FRF prin dibacia ei sa nu se ocupe ea de formarea tinerilor jucatori?Si nu este putin conflict de interese?FRF are sub patronaj Echipa Nationala care este clar ca este avantajata de aceasta regula dar cluburile castiga mai bine din participarea europeana unde o astfel de regula nu exista!FRF impune regula pentru a trece niste costuri cluburilor dar FRF se autopremiaza pentru nimic la organizarea pentru echipa Nationala!@Podul Sunteti in eroare!Becali are acum un centru bun de tineret!Parca au jucat si o finala anul trecut...Una este ca FRF sa ceara centre de copii si juniori si alta este sa impuna limite de varsta...Franta de fapt este copiata de FRF.Exista demult obligativitatea ca fiecare echipa din Liga 1 sa aiba un anumit numar de echipe de copii si juniori.Asta este altceva.@dan Regula avantajeaza cluburile mici si care nu au ambitii europene...Deci nu poate exista o coalizare a intregii Ligi 1!Viitorul care este academie o sa se simta chiar avantajata daca FRF ar impune 5 tineri jucatori...@11 In Anglia nu exista o astfel de regula!De fapt Anglia care are cele mai mari castiguri de pe urma televizarilor au optat pentru performanta!Ei au ca regula ca strainii sa nu vina in campionatul lor daca nu au un numar de jocuri in nationalele de unde provin...Si regula o sa aiba probleme cand intra Brexitul ...Am auzit de o echipa engleza care nu a transferat prea mult din aceasta cauza...

Sorinache (1 comentarii)  •  15 august 2018, 12:09

Nea Ovidiu, te rugăm frumos, macar până la sărbători, vrem și un articol pro Burleanu. Se poate? Altfel, o să credem că te obsedează persoana.

Dilimache (657 comentarii)  •  15 august 2018, 12:51

Nu mai pot cu burleanu, pur si simplu am ajuns la capatul puterilor, daca as putea sa fac ceva si sa nu mai iubesc fotbalul, sa nu ma mai uit la meciuri si nici sa citesc gsp-ul, as face-o numai ca sa dispara personajul asta toxic.

Durden (338 comentarii)  •  15 august 2018, 14:18

Intotdeauna batrani cu lipsa de viziune ca ioanitoaia se vor simti amenintati de catre orice e nou. Comunistul de fata avand si o problema bine stiuta cu varsta altora...se intelege acest jenant editorial

daniel (2 comentarii)  •  15 august 2018, 15:17

oricat nu l-as inghite pe becali ma tem ca are dreptate,federatia a dat chix cu centrele de excelenta,nu are nici o idee cum sa dezvolte sectorul copii si juniori.acum toate loturile subzista cu ce produce academia hagi si inca 2-3 ,fputin.decat aceasta masura,mai bine un campionat de tineret sperante.federatia daca nu are idei sa nu-i fie rusine sa copieze modele de succes ex.franta,belgia,anglia,spania.pentru asta trebuiesc oameni meseriasi competenti si necorupti pt lucrurile sa mearga corect inainte

Comentează