Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Memorie scurtă

Polemica privind delegarea arbitrilor străini la cele mai importante partide din play-off s-a transformat într-un veritabil scandal după ce Ovidiu Hațegan a distrus recentul derby CFR-FCSB, 1-1.

Permalink to Memorie scurtă
vineri, 23 martie 2018, 4:42

Experții în materie, în frunte cu Crăciunescu și Balaj, au apreciat că arădeanul a dezavantajat și enervat ambele echipe. Cu precădere însă pe FCSB prin aceea că a acordat mult prea ușor penalty-ul din care Culio a deschis scorul pentru ardeleni. Ei înșiși foști arbitri de elită, ambii au convenit că Hațegan a greșit în clipa în care a arătat punctul cu var. Din păcate, „centralul” a comis și alte erori grave.

Gafele lui Hațegan au readus în discuție importul de cavaleri ai fluierului pentru finalul actualului sezon. Mai ales la întâlnirile cu miză, la cele dintre formațiile angajate în lupta pentru titlu, aceste echipe fiind, conform anticipărilor, CFR, FCSB și Craiova.

Reamintesc că aducerea arbitrilor de-afară a devenit posibilă după ce Adunarea Generală a LPF din 27 februarie a aprobat procedura respectivă. Ea a stabilit însă și condiția, obligatorie, ca adversarele să fie de acord cu delegarea brigăzii și să împartă cheltuielile fifty-fifty (barem, transport etc).

Întrucât CFR n-a agreat ideea, iar FCSB s-a situat pe o poziție diametral opusă, roș-albaștrii considerând că arbitrii autohtoni s-au întrecut în a favoriza gruparea din Gruia, s-a ajuns într-o fundătură. CCA s-ar fi orientat către arbitri din Serbia, Turcia, Polonia și Israel, în vreme ce președintele clujean Iuliu Mureșan a admis într-un târziu ideea (împotriva căreia votase în AG), însă numai în cazul în care arbitrii de-afară aparțin unui campionat european de top. Concret, să fie din Spania, Anglia, Italia, Germania ori Franța. Doctorul a și explicat de ce: „Am mai avut meciuri conduse de străini și aceștia au greșit mai mult decât românii!”. Măcar în parte, adevărat.

Cum partida FCSB-CFR, programată pe 28 aprilie, ar putea hotărî viitoarea campioană, cele două tabere s-au înfierbântat. Chiar au dat în clocot. Dincolo de schimbul de replici nu tocmai ortodox dintre Mihai Stoica și Bogdan Mara, același Iuliu Mureșan a precizat că n-are cum să accepte cererea FCSB privindu-i pe străini, sau s-o respingă, atâta vreme cât „Nu am primit nicio solicitare oficială din partea clubului Steaua. Nici pe mail, nici pe fax, nici prin poștă, nicăieri!”.

Deși doctorul s-a prezentat, într-un dialog cu GSP, drept „un om de cuvânt, care nu mă joc cu declarațiile și nu fac afirmații aiurea”, mă văd silit să-l contrazic. Asta în temeiul documentului alăturat, unul de netăgăduit, care demonstrează negru pe alb că FCSB s-a adresat CFR, sub semnătura președintelui CA, Valeriu Argăseală, încă din data de 27 februarie. Atunci i-a cerut acordul ca „la meciurile disputate în Play-Off între echipele FCSB și CFR 1907 Cluj să fie delegate brigăzi de arbitri străini”.

Nu-mi permit să-l acuz pe doctorul Mureșan că minte. Dar pot să-i reproșez, nu?, că are memoria scurtă și că, prefăcându-se neștiuitor, umblă să păcălească opinia publică. Totodată, i-aș ruga pe suporterii clujeni, pe care îi respect și îi stimez, să nu mă confunde cu un fan FCSB ce și-a propus să pună bețe în roate echipei din Gruia.

Articolul de față n-are nimic comun cu bătălia pentru titlul de campioană și trebuie tratat ca atare.

Comentarii (115)Adaugă comentariu

Noua Caprita rosie (8 comentarii)  •  23 martie 2018, 19:15

Jaba o tine cu arbitrii din cele 5 campionate pt ca stie ca nu pot veni aia. Un duplicitar. Cat depre john milne si ciprian, nu mai comentati degeaba, astia au fost probabil prin galeria Stelei si dupa ce a taiat gigi finantarea sunt doar hateri. Oricum sunt someri sau asistati social, de-aia sunt mereu prezenti cu comentarii, la orice ora. Sau bugetari 😀 si folosesc calculatoarele si netul de la serviciu.

mirceadeca (2 comentarii)  •  23 martie 2018, 19:25

batranetile te coplesesc...................nu mai sti cine esti ,nu mai sti pe unde esti...........................................e f.greu.......................

Cristi (3 comentarii)  •  23 martie 2018, 19:30

@marc @dsd Stiu ca pare un "0" cifra dinaintea lui 7 de la data de iesire, dar este un "2", unul foarte artistic scris, dar totusi e "2". Uite cum il face pe 0, mult mai mic si mai rotund (il vezi la "02" de la luna").

Andrei F (1607 comentarii)  •  23 martie 2018, 19:47

Pai nu se spune ca ardelenii sunt mai domoli?O ajunge si cererea stelistilor dupa terminarea campionatului...

cpt.ahab (19 comentarii)  •  23 martie 2018, 19:58

Domnule Ioanițoaia arbitrajul n-a dezavantajat cu precădere FCSB-ul. Asta vor fecesebiștii să impună, pe baza unor păreri subiective duse până la extrem. De altfel, ei sunt suporterii care acceptă cel mai greu realitatea că adversarul e mai bun. Din 1999 încoace, pentru ei, toate echipele care au câștigat titlul în afara echipei lor preferate, au făcut-o cu blaturi și arbitri. Fie că vorbim de Rapid, de Dinamo, de CFR, de Urziceni, de Oțelul, de Astra sau Viitorul, toate au fost contestate și acuzate. Evident, primind și ajutorul pseudo-jurnaliștilor pătimași, care numără în stil Pristanda. Le-au contestat reușitele, batjocorind munca acelor jucători și antrenori, dar asta nu i-a împiedicat să bălească după ei, dovadă că acum FCSB e o selecționată Astra- Viitorul, în trecut transferând cu ghiotura de la Urziceni, CFR, chiar și Oțelul. Nici nu începuse campionatul, și fecesebiștii și porniseră acuzele la adresa viitorului contracandidat serios care se profila. Așa... preventiv. Ceferiștii pot replica folosindu-se de vorbele favorite ale acuzatorilor: ne-am demonstrat valoarea în cupele europene!

CCC (137 comentarii)  •  23 martie 2018, 20:34

Cumva mureșan, e același tip („un om de cuvânt, care nu mă joc cu declarațiile și nu fac afirmații aiurea”) care dimineața îl confirma pe Miriuța și îl concedia după amiază? Sau ăla care băga echipa în insolvență și îi trimitea pe jucătorii contestatari la muncă? OOAAUUU! (din "americănescul" WOW!), ce om de cuvant! Cel mai bine ar fi să ceară ei, clujenii, arbitri străini, că tot se plânge antrenorul lor că este tocat de fluierașii autohtoni!

11 (45 comentarii)  •  23 martie 2018, 20:40

Oficialii clujeni au spus raspicat ca nu sunt de acord decat cu arbitri din si citez din articol: "Concret, să fie din Spania, Anglia, Italia, Germania ori Franța." Va rog respectuos sa ne aratati unde scrie in cererea inaintata de fcsb, concret, ca brigata urmeaza sa fie din Spania, Anglia, Italia, Germania ori Franța? Deci altcine are memoria scurta! P.S. Sub stampila Fotbal Club FCSB SA IESIRE se vede un numar 376 din 07.02.2018 iar adunarea generala a avut loc in data de 27.02.2018 (stipulata in act). Domnul Argaseala s-a deplasat inapoi in timp 20 de zile pentru a trimite cererea. Domnule Ioanitoaia cred ca datorati niste scuze publice si un concediu de odihna de cateva luni pentru a redobandi capacitatea de gandire.

Gabi (1 comentarii)  •  23 martie 2018, 21:51

Pe 07.02.18 are inregistrata iesirea, cine este mincinosul mai mare si CFR a zis ca e de acord cu arbitrii din primele 5 campionate inca un lucru pe care il stim toti, dar nu judecam cum trebuie datorita unor apartenente mai profunde pt un anumit club de fotbal

CFR 4X4 (74 comentarii)  •  23 martie 2018, 22:00

Sunteti penibil,aratati o foaie cu ceva inscrisuri,dar nici o dovada ca acea pagina a fost primita de oficialii CFR-ului ..sau macar trimisa vreodata de cineva,cuiva. Judecata precara,sa nu va acuzam ca mintiti intr-un mod josnic.. Liga e cea care trimite oficial,nu cluburile intre ele..oare chiar sa fiti atat de naiv,sau doar rau intentionat ?

Ali Bec (212 comentarii)  •  23 martie 2018, 22:07

Am citit 5 rinduri. Era sa adorm.

CFR 4X4 (74 comentarii)  •  23 martie 2018, 22:10

E o mica-mare minciuna ,dupa multe altele,domnu' gazetar...nu liga a propus arbitri din tarile alea care stau mai prost ca noi la caracter,ci jij prin fostul arbitru Argaseala,fcsb au adus exact cine,ce..vor sa vina cu arbitri de acasa..cu care au ei combinatiile..auzi la astia..Israel,Serbia.. haha. Ma intreb si eu,asa..cum de nu au propus ei arbitri din tarile mai bune ca noi ? Sa aduca ei coruptii care vor si sa plateasca jumate-jumate baremul... Lasa sa plateasca jiji baremul..,ca la Cluj nu au platit jumate si au fost ajutati din greu. Daca Hategan tinea cu CFR ,la 1-0 in min 90,acorda 6 min de prelungiri ? S-a jucat 109 min !!! Rasilor..

marc (51 comentarii)  •  23 martie 2018, 22:17

@Cristi- ca să nu te jignesc, îți spun doar că greșești. Este imposibil să ai doi de 2 identici și unu total diferit. Presupui tu că ar fi 2 că așa a zis ioanițoaia. Ăla e 0.

dubluv (195 comentarii)  •  23 martie 2018, 22:19

cum dracu sa dezavantajezi ambele echipe? Voi ganditi cand scrieti? Si cum sa distruga un meci terminat la egalitate? Ce destepti sunteti voi cand va referiti la meseria altuia, dar cand trebuie sa scrieti un text... numai prostii debitati.

qytzuEu (7 comentarii)  •  23 martie 2018, 22:35

M-am uitat de foarte aproape si tot n-am depistat altceva decat 07 si nu 27. Nu pun la indoiala buna credinta a cuiva dar LOGIC nu are cum sa fie sa redacteze cineva un act cu ceea ce "s-a discuta" dupa 20 de zile . DECI ori e antedatat documentul, ori e gresita formularea ori nu se distinge BINE zero din fata lui 7 sa fie 2 cumva ???

1roman (1 comentarii)  •  23 martie 2018, 23:03

Mulțumim, nea Ovi!

Marius (347 comentarii)  •  23 martie 2018, 23:07

Faceti gura degeaba, e data 27, nu il credeti voi pe Ioanitoaia atit de naiv incit sa nu fi verificat atent. Daca nu avea o certitudine scotea rindul cu pricina si inchidea gura circotasilor. Clujenii nu vor sa accepte insa ca guru Muresan a luat plasa.

Myty (69 comentarii)  •  23 martie 2018, 23:12

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  23 martie 2018, 23:22

...nea Ovi esti un adevarat fan fcsb si un sustinator Jiji Becali...mai lipseste doar sa te vedem la palat cand imparte Jiji ...pomeni...

Ronaldica (4 comentarii)  •  24 martie 2018, 0:07

Un articol de ***, bun de sters la k.

Lari (46 comentarii)  •  24 martie 2018, 1:16

Revin cu un comentariu pertinent, nu mă uit la data ieșirii adresei din secretariatul FC. FCSB și aștept de la dumneavoastră dovada intrării și înregistrării adresei de către FC CFR Cluj. Ați demonta toate suspiciunile legate de acest subiect. Vă mulțumesc anticipat.

dinamo_fan (127 comentarii)  •  24 martie 2018, 1:57

Pur si simplu nu mai pot sa citesc greata asta numita gsp si toti habarnistii necunoscatori de fotbal in frunte cu nea Ovi si culminand cu infinitul bufon de curte Stucan. aditorial peste editorial de zici ca suntem in mileniul 1, nu in mileniul 3. Pentru cine scrieti oameni buni ? pentru purtatorii legali de creier ? pentru aia aduceti prin studiouri toti dezaxatii si frustratii care fie nu arbitreaza fie nu fac parte din arbitraj si arunca non stop cu noroi in aia care o fac. Noi, spre deosebire de voi urmarim fotbal de cateva zeci de ani si o facem ca spectatori, fara agenda ascunsa, fara puncte de rating necesare. Intelgeti o data ca nu mai puteti prosti poporul cu penita aia penibila. Ca a spus Craciunescu ca nu e hentz ala in careu..bai (ca de "bai" trebuie sa fii apelat)..bai...daca iti spune Craciunescu ca a vazut un unicorn roz o sa ne spui ca toata planeta e nebuna? trebuie sa-ti spuna Craciunescu ceva la faza aia, dracu e ditai hentul in careu, mingea oprita cu mana, minge care se indrepta catre un jucator advers la 7 metri de poarta. Esti halucinant omule. Apoi la Pintili am auzit alta halucinatie..ca jucatorul care loveste mingea intra periculos, iar Pintili care nu are nici o treaba cu mingea si ii pune crampoanele pe picior nu intra periculos. Faceti si voi in mintea aia ingusta a voastra un exercitiu de imaginatie daca acel contact era 10cm mai in plin..ce se intampla. Oameni buni ! stop ! sunteti penibili ! toti dinozaurii astia care ati trait din fotbal dati dovada ca a trecut fenomenula sta peste voi si nu a lasat in urma decat ura si prostie rafinata. Singura greseala flagranta a lui Hategan din meciul CFR-FCSB a fost neacordarea unui penalty clar care se vedea si din alta galaxie pentru CFR la scorul de 1-0. Sa o scoateti pe FCSB dezavantajata macar 2 milimetri dina cest meci e doar o politica nemernica de spalare pe creier si de incitare la scandal. *** !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Alx (141 comentarii)  •  24 martie 2018, 2:03

Papagalii de dinamovisti nu mai stiu cum sa o le la unguri zeama in gura, ba *** ce ati fi vrut sa scrie in cerere, auzi la ei ca nu au specificat sa fie de nu stiu unde, pai asta trebuia sa o faca ungurii in răspuns mai cățeluși fara școală. Si cat despre dezavantaje.. Penalty inventat si o eliminare la o faza la care nici măcar nu a fost fault, la fiecare minge in careu fundași ungurasi cadeau, papagalul dadea fault in atac.

dinamo_fan (127 comentarii)  •  24 martie 2018, 2:06

Dintr-un meci in care arbitrul a tras pe fata (ca sa nu zic porceste cu steaua) l-au transformat toti aservitii din presa intr-un meci pro CFR cluj sau cu greseli mari de ambele parti. ..pentru ca a indraznit arbitrul sa dea penalty impotriva stelei la un hentz evident care se vedea si de pe luna si la o intrare de rosu care se vedea tot de acolo. Nu se poate asa ceva. Sunteti un monument al penibilului. Si stelist sa fii de 50 de ani vezi ca ala e penalty si cartonas rosu. Chiar nu pot sa inteleg carui segment de nisa ii este adresata aceasta *** numita gsp si a celor care abereaza pe ea in editoriale care de care mai penibile. Care ar fi segmentul ? copii sub 5 ani + oameni de la tara care fie nu au TV fie au IQul sub 70 + femei de toate varstele care nu au vazut in viata lor un meci de fotbal sau daca l-au vazut nu au inteles nimic din el. Cam pe astia ii puteti prosti.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

dinamo_fan (127 comentarii)  •  24 martie 2018, 2:15

In Romania avem experti in arbitraj si in fotbal cum avem experti in drumuri si poduri si autostrazi, spitale, scoli samd. Toti o apa si un pamant. Marele expert in studioul digi e Dumitrescu care a antrenat 5 meciuri, s-a facut de ras si a fost demis. Pe baza acestui CV a devenit expert. Langa el strans vine Panduru, la postul rival. In materie de arbitraj avem toti frustratii care au fost indepartati din fenomen si care au scopul de a gasi greseala in fiecare decizie a arbitrilor care inca activeaza. Dupa acesti experti ar trebui ca fotbalul din Romania sa fie revolutionar cu vreo 4-5 penaltyuri pe meci..de echipa. Nea Ovi...gata ! te-ai facut de ras de ajuns, lasa-te. Mergi si explica fotbalul prin maternitati unor femei gravide ca doar pe alea poate mai reusesti sa la prostesti.

Canadianul (29 comentarii)  •  24 martie 2018, 2:59

Ioanitoaia esti chiar pathetic ..dar 11 metri neacordat NU ai vazut ...mingea trimisa din aut zeci de metrii cu bolta ..jucatorul joaca mingea cu mina in careu cum o numesti tu asta ??? Hentul inaintea faultului asupra lui Man nu ai vazut ...dar aceasta scrisoare datata in 07022018 ai vazut ..esti sigur convins ca Muresan a primit aceasta scrisoare trimisa prin porumbei de voiajori ..ca in zilele noastre Cu technologie ce greu e sa dovedesti ca a fost trimisa prin fax ..Email ...*** ???

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

cfr4x4 (40 comentarii)  •  24 martie 2018, 3:22

E de rasul curcilor marele ziarist cu hartiuta lui colorata,furnizata de unii care mai aveau una,cam la fel produsa,care arata clar..dovada ca oamenii lui jiji umblau cu valiza sa cumpere pamant la Cluj,in ziua meciului decisiv U-CFR.. Noroc ca nu lucrati in justitie,maestre..hahaha. Acolo n-a ajutat,ma bucur ca totusi unii mai pot sa creada gasca lui jiji,dar e pacat ca la un fost mare gazetar a ramas doar varsta respectabila. Sunteti o cauza pierduta,ca om si ca jurnalist daca ne credeti chiar atat de naivi..refuz sa cred ca dvs chiar ati muscat momeala lui jiji. E necesar sa ai mai putin de 10 ani,sau 3 clase sa poti crede asa ceva.. Sa lansati astfel de baliverne ?!?

sda (4 comentarii)  •  24 martie 2018, 5:29

E greu sa fi obiectiv, domnule gazetar. Mai ales cand CFR va sta ca un os in gat.

sundance kid (205 comentarii)  •  24 martie 2018, 5:50

cpt.ahab Nici o echipa romaneascanu a mai demonstrat nici o valoare in cupele europene cu exceptia acelui an cind steaua a fost la 3 minute de a juca finala cupei uefa !! Fuse si se duse . Nu o sa mai vedem noi asa ceva in viata noastra .

Cj666 (51 comentarii)  •  24 martie 2018, 6:11

Domnule Ioanitosia, peneti-o pe aia cu numar de intrare la cfr... intr-un club condus de *** fituici de astea se pot face cate vreti.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Radu (2 comentarii)  •  24 martie 2018, 6:18

Ceeace se prezinta in facsimil este o hartie emisa de FCFCSB Bucuresti(chiar,ce in inseamna?) dar nu dovedeste ca a fost trimisa si mai important primita de CFR Cluj. Si-apoi cat se mai vaita acest FCFCSB BUcuresti? De ce nu defileaza in campionat dupa ce a luat toata crema de la Viitorul si Astra? Le recomand sa faca acelasi lucru si cu CFR. Ca sa nu mai spun ca hartia din articol nu are antet,semnatura si stampila FCFCSB Bucuresti

Mihai (4 comentarii)  •  24 martie 2018, 8:39

Stai linistit domnul Ioanitoaia c CF R Cluj nu are fani prea multi. Acolo 1000 -2000 care merg la unele meciuri. In rest is cei curiosi care vin să vadă echipele adverse.

dansy (42 comentarii)  •  24 martie 2018, 9:03

D-le Ioanitoaia ti-am mai zis sa te lasi ***Pai uitate la data de pe hartiea respectiva si compara cu data cand s-a tinut Ad.generala.Hartia este un fals grosolan.E clar ca este antedatada si pt asta ar trebui anuntat DNA-ul.De unde stiti apoi ca aceasta hartie a ajuns la CFR.?Lasati-va!!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ducu (55 comentarii)  •  24 martie 2018, 9:29

Lăsați-l pe Ioanițoaia să-și facă rating cu un articol mincinos. Doar așa mai poate avea și el câteva like uri pe Facebook. Din păcate îmbătrânește urat, in umbra lui Becali. Un senior al presei românești nu ar trebui să se bage în asemenea mizerii . Din păcate nu e și cazul lui Ioanițoaia .

Demolarii (67 comentarii)  •  24 martie 2018, 9:47

Corect și eronat. Se fac valuri privind cine are dreptate în această situație. E că lupta între 2 cocosi. CFR a avut prima șansă. Fcsb a anulat-o și pune presiune , conștientă că un meci câștigat cu CFR o aduce pe primul loc. Așa o fi? Mai are de jucat 6 meciuri . 18 puncte până atunci. Daca Fcsb pierde 6 puncte , și CFR niciunul, mai contează meciul direct? Nu. Și atunci de unde vine siguranță că singurul meci care contează va fi cel cu CFR? In plus LPF susținută de Fcsb a aruncat ideea de a testa sistemul VAR in play-off. E drept că G Becali recunoștea că el susține ideea, dar pentru meciuri în care Fcsb nu e implicată.....dar e o varianta de discutat la fel de viabila că și varianta aducerii arbitrilor străini......sau poate nu, că interesul nu e corectitudinea arbitrilor. Oricum Fcsb mai are 6 antrenamente în play-off , Craiova primind cadou Cupa. Poate au noroc și în cupele europene de prieteni ai Anei....

Cosmo (237 comentarii)  •  24 martie 2018, 10:25

Document întocmit în 07.02 care face referire la hotărârea luată în 27.02!!! Precis Mureșan a primit-o în ianuarie, nu? Jurnalism de clasa!

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  24 martie 2018, 11:00

...bai ...Demolatule ...s o crezi tu ca am primit Cupa cadou ...ce ?...noi facem blaturi ?...ce treaba are Cupa cu locurile din Campionat ...orice este posibil ...ce Botosestiu si Sibiu se dau laoparte ?...frumos gandesti aproape ca nea Ovi ...

mal. (71 comentarii)  •  24 martie 2018, 12:03

Acest „document” nu dovedește nimic! Clar! Nu știm dacă a fost trmis vreodată, nu știm dacă a fost primit de cineva... este o simplă tipăritură cu antetul clubului FCSB-SA. Din păcate, încercați să ne luați de proști, dle Ioanițoaia! Devotamentul față de oier v-a copleșit!

Stefan (5 comentarii)  •  24 martie 2018, 12:27

Cofirmarea ca CFR a primit cererea o aveti? Intreb si eu pt un prieten

Che Guevara (363 comentarii)  •  24 martie 2018, 12:31

Cum puteti, maestre, "sa respectati si sa stimati" suporterii clujeni? Ati putea sa ii respectati fara sa ii stimati? Sau invers: sa ii stimati dar sa nu ii respectati? Va plac pleonasmele, nu-i asa?

Andrei F (1607 comentarii)  •  24 martie 2018, 13:28

@dinamo_fan In cazul dumitale poate fi vorba de ,,Sindromul Stockholm,, dupa ce ati patit cu Nedelcearu...dar imi amintesc apoi de penaltyul la Nemec cand asta a calcat pe minge si-mi trece...Conteaza daca Hategan a gresit pro CFR sau proSteaua?Daca a facut 4 greseli mari de arbitraj acum ce mai este de spus?Daca la meciul Dinamo -Craiova a facut alte 3-4 greseli mari de arbitraj ce sa mai asteptam?Lasam sa stabileasca ierarhiile acesti arbitrii care gresesc conform GSP in peste o treime din meciurile arbitrate?Pai fotbalul este in primul rand despre arbitrii sau despre fotbalisti?Si asta pentru ca Dinamo nu se poate duela ea cu Steaua...?

gheorghe vaslui (3 comentarii)  •  24 martie 2018, 13:40

Domnule Ioanitoaia, cat mai mintiti lumea ca nu sunteti prieten la catarama cu becali? Cat despre hartia aia, nu vedem nicio stampila pe ea, nicio semnatura cel putin ca cea a lui argaseala de care pomeniti. Cu alte cuvinte mintiti cu hartia in fata. Degeaba iti spune o tara intreaga ca ai devenit penibil pentru ca nesimtirea la tine este incomensurabila.

prazilian (133 comentarii)  •  24 martie 2018, 14:32

Deveniti din ce in ce mai penibili,transformandu-va in salariatii lui JIJI-Puscarie !Pacat !!!

rammstein (44 comentarii)  •  24 martie 2018, 14:39

ai ***....pupator de cururi mafiote...securistul dracului....

petru (8 comentarii)  •  24 martie 2018, 16:00

Este chiar atat de convins Ioanitoaia ca adresa pe care a primit-o de la stana este reala ?Pe cat sunt de banditi si mincinosi pot sa se preteze la orice masluire.Iar adresa nu este datata 27.02. ci 07.02.Se vede foarte clar asa ca nu umblati cu abureli.Ori nea Ovi spune ca in 27.02.2018 FRF a votat posibilitatea aducerii de arbitri straini cu acordul celor doua cluburi.Voi chiar atat de naivi sunteti incat sa credeti ca FCSB-ul a si trimis in aceeasi zi adresa CFR-ului ?Si,de ce numai CFR-ului si nu si celorlalte cluburi cu care joaca ?Nu te credeam diversionist domnule Ioanitoaia, ca prost nu cred ca esti.

Feri (85 comentarii)  •  24 martie 2018, 17:21

Asemenea mincinosi trebuie divulgati indiferent ce rang poarta. Muresan nu are ce comenta in apararea sa. A mintit si punct.

Mircea (16 comentarii)  •  24 martie 2018, 17:22

Cu tot respectul Domnule Ioanitoaia, va credeam un om mai analitic. Scanul prezentat nu reprezinta o dovada a transmitrii solicitarii si nici dovada reacredintei Dlui. Muresan. Scanul nu are nici un numar de inregistrare de la CFR si nici dovada transmiterii "OK"prin fax. Este un document numai cu numar de iesire de la FCSB care nu se stie daca a fost transmis intr-adevar vreo data.

Feri (85 comentarii)  •  24 martie 2018, 17:23

@Vaslui. E mail si nu are nevoie de stampila. Nu te crede destept cand esti ca noaptea.

Mircea (16 comentarii)  •  24 martie 2018, 17:30

Revenind la comentariul meu anterior, credibilitatea comentariilor Dumneavoastra poate sa fie in mdiul social de tara (fara a fi o conotatie peiorativa pentru ca acestia ne pun painea pe masa), care muncesc pamantul si care nu au cunostinta de trasabilitatea documentelor. Dumneavoastra care ati lucrat in Dionisie Lupu se pare ca aveti memorie scurta cu privire la aceste proceduri normale.

Mircea (16 comentarii)  •  24 martie 2018, 17:34

Vad ca cineva care se crede destept aminteste de posta electronica si de stampila. trebuie sa mentionez ca nu m-am referit la stampila (de fapt comentariul rautacios este o diversiune), m-am referit la numar de inregistrare, ceeace este cu totul altceva. iar daca esa E-Mail, atunci se vedea adresa de transmitere, data si ora transmiterii, de cine si catre cine. Nimic din toate acestea.

florin (215 comentarii)  •  24 martie 2018, 18:04

Bai gulgutelor voi il credeti asa fraier pe un ziarist de gabaritul dlui Ioanitoaia incit sa nu verifice hirtia si data de pe ea... Bai ua duceti-va voi la girla si inventati alta traznaie.

Comentează