Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Conștiință încărcată

Duminică s-a văzut iar că politica de a-l proteja pe arădean prin delegări pe sprânceană i-a creat neplăceri în Liga 1, unde a comis-o în mod grav și repetat.

Permalink to Conștiință încărcată
luni, 19 martie 2018, 3:00

Colegii care au comentat imediat după CFR – FCSB, Răureanu, Geambașu și Tolontan, s-au referit prioritar la prestația lui Ovidiu Hațegan, nu la meci. Logic, deoarece arbitrul a fost personajul principal și trist al întâlnirii, a greșit în toate momentele decisive ale partidei. Dacă revin asupra erorilor lui e pentru a vă reaminti cum mă contraziceau unii, majoritatea internauților, când scriam că Hațegan, pila lui Vassaras de la CCA și a lui Collina de la UEFA, e cotat arbitrul român numărul 1, dar nu-i și cel mai bun. Că, ajutat de cei doi, a prins un culoar favorabil și, împins de la spate, a pătruns în primul eșalon valoric mai degrabă conjunctural decât meritat.

Duminică s-a văzut iar că politica de a-l proteja pe arădean prin delegări pe sprânceană i-a creat neplăceri în Liga 1, unde a comis-o în mod grav și repetat. De data asta însă, reușind să nedreptățească și să enerveze ambele tabere, parcă s-a întrecut pe sine! Întâi a greșit acordând penalty pentru CFR într-o fază în care R. Benzar n-a urmărit să joace mingea cu mâna. Într-adevăr, balonul l-a lovit aproape de umăr, dar brațul se găsea într-o poziție normală, iar mingea a venit de la distanță mică. În absența oricărei intenții, nu trebuia indicat punctul cu var.

La eliminarea lui Peteleu și, ulterior, la cea a lui Pintilii, „centralul” a avut acoperire regulamentară, deși afirm că, dacă nu i-ar fi dat roșu fundașului clujean, nu i-ar fi dat ulterior nici mijlocașului roș-albaștrilor! Bănuiesc că a fluierat în compensație. Altceva m-a surprins însă neplăcut la Hațegan: dezinvoltura cu care a greșit, siguranța de sine, refuzul de a se consulta cu niște asistenți corecți și autoritari. E chiar periculos faptul că arădeanul pare din ce în ce mai convins că el nu greșește niciodată, că e un fel de Dumnezeu Tatăl! Alții pot greși, nu și el, lui îi e interzis!

Facilitându-i CFR-ului să deschidă scorul, firește că arbitrul i-a întins o mână de ajutor liderului. Dar nu m-aș repezi să afirm că el a fluierat numai pentru gazdele din Gruia, de vreme ce, în minutul 58, la scorul de 1-0, a închis ochii la intrarea lui Pintilii asupra lui Peteleu, atac neglijent, cu talpa, care se cerea sancționat cu penalty. Cu conștiința încărcată, arădeanul a gândit probabil că încă o lovitură de la 11 metri ar fi exagerat. Prea mult.

Atât pot să spun și n-aș merge mai departe să afirm, asemenea lui Gigi Becali, că Ovidiu Hațegan e omul de casă al CFR-ului. Poate că a prins o zi mizerabilă și atât. Nu m-aș hazarda să acuz în lipsa unor probe concrete. Iar asemănările pot păcăli.

În măsura în care a dezamăgit arbitrajul, a decepționat și evoluția celor două echipe. Până la pauză, în jur de 30 de minute, CFR și FCSB au plictisit literalmente cu un soi de na-ți-o ție, dă-mi-o mie fără sare și fără piper. Lui Dică nu i-a ieșit cu Teixeira și cu Alibec (durează să transformi dintr-un vârf egoist într-un jucător de colectiv!), dar va dovedi inspirație introducându-i pe cei doi Tănase și pe Gnohere. În paralel, Petrescu și-a propus, specialitatea casei, să apere cu dinții golul marcat de Culio din penalty. A căutat să înghețe jocul nespectaculos, dar util.

Ca atare, FCSB a trecut după reluare la cârma partidei, presând un adversar care s-a aglomerat în propria jumătate ca să conserve avantajul minim. Pragmatismul exagerat al CFR-ului, ca să nu-l numesc sărăcie de idei, i-a invitat pe bucureșteni să urce și să forțeze. Implicit, și să se descopere, atât că norocul le-a surâs oaspeților spre final, când Deac, scăpat singur pe centru, a șutat afară din poziție ideală. Cum și CFR avusese șansă la trasorul expediat în bară de Budescu (42).

Apoi, în prelungiri, a egalat Gnohere la capătul recentrării lui Planici, în disperare de cauză sârbul fusese trimis de Dică vârf!, rezultatul de 1-1 trebuind socotit, părerea mea, echitabil, corect. Consemnat însă la capătul unui meci care a oferit, mai ales în prima repriză, fotbal cu lingurița. Ba chiar cu pipeta.

Comentarii (90)Adaugă comentariu

Tuciurel Toader (3 comentarii)  •  19 martie 2018, 15:15

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Bogdan (395 comentarii)  •  19 martie 2018, 15:25

Corect. Omul e impins in fata ca sa faca unele servicii dar Alexandru Tudor si sculat din somn ii da 3 clase.

Popa (4 comentarii)  •  19 martie 2018, 15:27

Da, pacat de Gluma Hategan ... un arbitru poate sa influenteze mult un joc . Si dupa cum spunea Porumboiu , prietenia lui cu CFR probabil ca a influentat meciul decisiv . Oare nu l-a eliminat pe clujean cu speranta ca Steaua nu va avea puterea sa egaleze ?! Iar apoi , cand a vazut ca stelistii pun stapanire pe joc , l-a eliminat pe Pintili si cu gandul ca va lipsi inca 2 etape - lucru care ii avantajeaza pe clujeni ?!

cj666 (51 comentarii)  •  19 martie 2018, 15:29

Domnule Ioanitoaia, sa intelegem ca Benzar e pasare sau ceva? Incerca sa-si ia zborul de avea mana in pozitie fireasca? Incercati sa o tineti dumneavoastra asa si mai ganditi-va...

red77 (7 comentarii)  •  19 martie 2018, 15:31

mingea l-a lovit pe ala in mana de la mica distanta? adica 10 m sunt nimic. de unde trebuia sa-l loveasca de la mijlocul terenului sau din degajarea portarului din careul celalat?

Vioreatza (24 comentarii)  •  19 martie 2018, 15:31

Cât de mica a fost distanță de la care a venit mingea in mana lui Benzar?

ionut (1 comentarii)  •  19 martie 2018, 15:32

Daca dai un penalty de genul acesta intr-un meci foarte important pentru titlu incep sa cred ca este rea intentie . Chiar daca ulterior cfr a fost dezacantajata la 1 0 cu acel penalty neacordat faptul ca a deschis scorul incorect i-a creat un avantaj enorm ; stim foarte bine ca cfr este o echipa construita sa tina de scor...

Dan (10 comentarii)  •  19 martie 2018, 15:32

La care intrare neglijenta va referiti Dl. Ioanitoaia? La cea unde contactul s-a produs practic in afara terenului dupa linia portii in stanga sensului de atac al clujenilor? Pai cum sa dai penalty la o intrare neglijenta al carui contact efectiv a avut loc in afara spatiului de joc? De cartonasul rosu acordat lui Pintilii la care nu prea se impunea nici cartonas galben (lucru confirmat si de dl. Craciunescu). Toata stima.

marty (39 comentarii)  •  19 martie 2018, 15:33

cand nu le-a dat doua penaltyuri clare craiova si nu l-a eliminat pe dinamovist nu ai facut atata caz.acum faci pentru ca este prejudiciata in conceptia ta fecesebeeul...

marty (39 comentarii)  •  19 martie 2018, 15:34

sry.craiovei.

io (1 comentarii)  •  19 martie 2018, 15:36

Tanti ovidiu, are si el spate, ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

zagna (56 comentarii)  •  19 martie 2018, 15:40

In justitie, in arbitraj a judeca in compensatie pentru o gresala pe care deja ai comis-o, inseamna a gresi a doua oara ! Nu inseamna ca ai indreptat eroarea comisa. Al acoperi pe ***, inseamna a milita pentru nedreptate ! Iar daca este cel mai bun, inseamna ca aseara a fost hot; iar daca nu a fosthot, inseamna ca nu e cel mai bun.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Mihai (12 comentarii)  •  19 martie 2018, 15:42

Nea Ovi, nu va mai agitati inutil...Era clar ca aceast meci va fi, din nou, o "omenie" intre ovine...Punctele se impart frateste, si, mai departe, fiecare cum poate...Restul e can-can...

adi_stelistul (359 comentarii)  •  19 martie 2018, 15:44

Eu imi aduc aminte ca un prieten foarte bun din facultate, dinamovist inrait, a facut scoala de arbitraj. A arbitrat pe la nivel de C. M-am gandit de multe ori de atunci ca daca ajungea in lotul A si arbitra Dinamo nu ar fi fost obiectiv. Si nici la Steaua (evident este si un antistelist inrait). Sunt convins ca la fel e si cu stelistii si sunt foarte convins ca in actualul lot de arbitri exista situatii asemanatoare. Unii arbitri ar trebui monitorizati cu mai multa atentie pentru ca unii gresesc frecvent impotriva sau in favoarea anumitor echipe. Cred ca ar trebui incercata evitarea delegarii lor la meciurile acelor echipe. Poate eu gresesc dar la unele arbitraje din prima liga observ tendentiozitate. Si cred ca acesta e un argument in favoarea arbitrilor straini la meciurile importante si decisive ale campionatului. Acestia nu pot fi banuiti de parti-pris-uri. Greselile lor sunt greseli, nu altceva. In sfarsit, probabil ca discutia cu arbitrajul nu va inceta niciodata.

Cici (2 comentarii)  •  19 martie 2018, 15:44

D-le ioaniţoaia, cu respectul ce vi-l port, nu vreti sa acordati de pe acum titlul fcsbelei!? Ar fi mai simplu pentru toti! fcsb nu ar trebui sa mai mimeze fotbalul cu atat greutate, iar vinovati am putea gasi in orice arbitru care fluiera minunea din Carpati. Nu, nu sunt ironic dar nu inteleg pana unde trebuie sa mearga sustinerea neconditionata a trupei de pensionari resapati fc5b, pentru ca iluminatul sau patron sa fie cat de cat multumit!? D-le Ovidiu aveti grija ca suntem in mijlocul unui teatru al absurdului, in care mafiotul principal al fotbalului romanesc face si spune orice fara nicio jena! La cfr parca e mai multa decenţă....

Mihai (182 comentarii)  •  19 martie 2018, 15:46

@Dan. Spui prostii pentru ca nu cunosti regulamentul. Nu conteaza unde cade jucatorul ci unde s-a produs faultul. Care a fost pe linia de fund deci 11 metri indiscutabil. Dl Ioanitoaia are dreptate mie in suta.

gigix (141 comentarii)  •  19 martie 2018, 15:46

Cum poti sa spui ca nu a fost penalty la Benzar? Distanta aia mica e de vreo 5 metri, de unde a deviat Tucudean. Apoi, mana era relativ aproape de corp (ar fi chiar ciudat ca umarul sa fie departe de corp), DAR a oprit o minge care ajungea la Deac, care ramanea singur pe sut in 3 metri de poarta. Mi se pare ca deja o dam in penibil... Apare Craciunescu si spune ca a fost pacalit Benzar de Culio, care a sarit pe sub balon. Sa presupunem ca daca un jucator dribleaza si altul ii rupe picioarele, nu ar trebui sa fie fault, ca doar a fost pacalit de primul prin dribling.

ISRAELIAN (73 comentarii)  •  19 martie 2018, 15:49

Pintilii nu-l suferă pe HOBAN încă din Israel și îi este frică să nu-i ia locul în Națională....e un tip murdar plin de cartonașe galbene prin duritatea lui.De la Hapoel a fost retrimis în România.HOBAN știe footbal cu carul și nu știu de ce GURIȚĂ a renunțat la el.

Bunicu (47 comentarii)  •  19 martie 2018, 15:51

Domnule Ovidiu unde ai vazut meciul la ARAGAZ? Pintilii afacut 11 m si nu sa dat Pintilie la orice contact cu mingea si adversarul faultează,am zis eu ca primești plicul de mulțumire dela Becali,de ce vă este ciudă pe CFR ca nu are Palat în București de unde faceți interviuri mereu mereu si jumatate din gazetă este numai fotografii cu Becali si MM Stoica se vede ca promovati mai mult cei care au cazier.Cînd pleci la PENSIE ca fac i parte din vechea gardă?Cind am să văd si fotografii si cu ceilalti 13 patroni de echipe sau ei nu cotizează?

Geo (199 comentarii)  •  19 martie 2018, 15:52

Ma apuca rasul plansul cand constat cat de priceput sunt unii aici. Ce Hategan, ce Ioanitoaia, ce Balaj (care a insistat pe distanta mica la mana lui Benzar), ce Craciunescu, ei sunt alfa si omega cj666 ori vioreatza gen. Niste inchipuiti care nu au citit in viata lor regulamentul si au vazut atata fotbal cat Ioanitoaia intr-o luna.

gigix (141 comentarii)  •  19 martie 2018, 15:54

Inca ceva, daca se dadea acel hent clar al lui Alibec, se mai ajungea la al doilea galben pentru Peteleu? - NU Daca se dadea acel penalty clar pentru CFR, se dadea galben pentru Pinitilii? - DA Daca se dadea primul galben pentru Pinitlii, la intrarea asupra lui Hoban se dadea al doilea galben si implictit tot ajungea sa fie eliminat? - DA Mi-e sila de cum se incearca acoperirea neputintei unei echipe prin mutarea scandalului spre arbitraj...

Andy (103 comentarii)  •  19 martie 2018, 15:54

Dan Penalty a primit un penalty gratuit si a fost suparat cumva ca nu a mai primit unul???

octavian (95 comentarii)  •  19 martie 2018, 15:59

Pacat ca la noi in campionat intereseaza numai doua echipe fcsb si dinamo. S-au pierdut foarte multe echipe dar nimeni nu s-a scandalizat.Arbitrii gresesc numai impotriva celor doua. Hagi este mereu criticat si este nevoit sa plece.

Liviu (333 comentarii)  •  19 martie 2018, 16:01

@Bunicu. Sincer, ce te-a deranjat de s-a umflat tarata din capatana ta? Dl Ioanitoaia scrie limpede ca a fost 11 metri la Pintilii si ca trebuia dat, tu nu stii sa citesti sau suferi de kretinism congenital? Ce palat, ce Becali mai prostule care esti tu prost?

petschovschi (30 comentarii)  •  19 martie 2018, 16:02

Sa spui ca n-a fost hent la Benzar mi se pare rea-credinta. E hent oriunde in lumea asta. Mingea vine de la o distanta apreciabila, Benzar o vede tot timpul si totusi o loveste cu bratul. Problema e la Benzar care nu are deprinderi de fundas, el fiind o catastrofa defensiva. Al doilea galben la Peteleu e indiscutabil. La Pintilii nu poate nimeni nega ca acesta nu calca (sau razuieste) cu crampoanele gamba adversarului. Interventia sa aiurita, fara prevedere, il poate costa un rosu (ceea ce s-a si intimplat). La o faza din asta se da credit arbitrului. La faza penaltyului la Pintilii as zice ca e fault. Ma rog, nu stiu citi arbitri ar fi dat 11m la asa o faza dar, judecat strict dupa regulament, e penalty. Poate ca Hategan trebuia sa fie mai atent la contact, eventual sa ramina cu privirea pe zona respectiva desi e si asta greu fiindca centrarea plecase deja ...

Dinu (427 comentarii)  •  19 martie 2018, 16:04

Articol scris cu cap. Obiectiv si la obiect. Unii au insa idei preconcepute ori nu stiu sa citeasca. Prea multi *** aici si e pacat.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

octavian (95 comentarii)  •  19 martie 2018, 16:08

ps.Am avut si avem numai doi arbitrii Craciunescu si Porumboiu din categoria superioara ORACOL-CLASS

Vlad (6 comentarii)  •  19 martie 2018, 16:09

Nea Ovi. Toata stima pentru toata cariera dvs. de jurnalist. Citesc cu placere editorialele dumneavoastra pe care le scrieti cu tact si mult obiectivism. Astazi se pare ca ati cam dat cu mingea exact unde a dat si Zlatinski cu Viitorul, adica in bara. In urma lecturarii articolului de astazi, fiind neplacut surprins de analiza dumneavoastra cam tendentioasa, am urmarit faza cu lovitura de pedeapsa acordata CFR-ului de mai multe ori. A fost penalty clar. Culio a stiut sa isi foloseasca experienta si a tras mana exact cand trebuia, ceea ce Benzar nu a facut. Indiferent daca a existat intentie sau nu de a juca balonul cu mana, balonul a fost atins intr-adevar cu mana. Cred ca este momentul sa fim echidistanti. Vorbesc strict de analiza pe faza penalty-ului dictat. A doua situatie in care se presupunea a se fi dictat lovitura de pedeapsa este discutabila. Probabil doar doi arbitri din cinci ar fi dictat penalty. Pe de alta parte atacul in acel unghi inchis a fost mai mult directionat spre adversar. Mingea nu a fost in nici un moment obiectivul lui Pintilii in acea situatie. Acum doresc sa mentionez ca nu simpatizez cu CFR-ul, insa nici FCSB nu imi e prea simpatica. Daca ar fi vreo echipa care joaca un fotbal placut ochilor, as putea numara doar doua. Viitorul si Craiova. Astra e undeva intre, insa in cazul lor exista niste circumstante atenuante. Cu stima. O zi buna.

CFR 4X4 (74 comentarii)  •  19 martie 2018, 16:18

Maestre,cartonasul rosu..mai exact al doilea galben la Peteleu a fost gratuit si eronat,acesta faultand cand Alibec tinea mingea in brate de maner,cum se spune..trebuia hent . Iar cu acel 11m acordat cadeti in penibil cu "distanta mica,aproape de umar" sau cel mai haios,acest Craciunescu cu " Benzar a fost pacalit de Culio"..a refuzat sa spuna concret ca a gresit Hategan,dar el,Craciunescu nu ar fi dat.. pai tot fotbalul e pe pacaleli. Nu mai e voie sa driblezi,schimb de directie..nimic,ca e nesportiv ..sa pacalesti adversarul ?!? Pe cat de haios,pe atat de trist..jenant. Hategan,pila lui Colina...era o gluma nereusita sau ne-am dus cu totii ? Pe cand credeam ca mai ridicoli nu putem fi...

Iulian (1 comentarii)  •  19 martie 2018, 16:18

Pana la faultul lui Pintilei nu a fost o împingere a lui deac cumva?

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  19 martie 2018, 16:23

Lui Hategan ar trebui sa i se interzica sa mai arbitreze CFR si Dinamo. CFR si tata tuturor Andone au probabil dovezi cu … data dupa acel dubios U Cluj – CFR Cluj 0-1 ! Despre favorizarea celor doua echipe vorbeste statistica ultimilor 10 ani. In multe situatii omul a dovedit ca nici nu poate arbitra. In loc de hent si galben pentru Culio – clar ca lumina zilei - el da „Dan Penalti“ cind pe Benzar in loveste apoi mingea - din lataral ! - in partea de sus a bratului. Hoban aluneca cu ambele talpi in gleznele lui Pintili iar Pintili - care din fericire sare - i-a direct rosu. Planici ia galben fara sa-l atinga pe Culio care cade ca deobicei in spatele lui. In ambele careuri cad ai lui Dan Penalti ca la comanda. E deja de cascadorii risului cum cad handralaii Vinicius, Muresan, Hoban si comicul ala de portar. Hategan a inventat pe putin 10 faulturi ale stelistilor in atac !!! dar n-a vazut nici macar cum Man aflat in saritura a fost impins de catre cerberul Vinicius cu ambele miini - de- a aterizat Man 3 m in lateral ! Hategan este insa singura scuza a Stelei, cu arbitrul asta nu se poate juca fotbal !, dar … ----------------------- Restul il vad altfel, e ca de obicei opera lui NicStein. Mereu Steaua incepe lent construind impiedicat. Apoi, mereu acelasi lucru, jucatorii se enerveaza, joaca ce stiu ei, salveaza situatia in repriza secunda iar Ovidiu Ioanitoaia crede ca Nic a mutat iar si iar genial la pauza. Eu cred ca un bolovan nu invata nimic. Morais a jucat doua reprize linga Pintili apoi l-a mutat genial Nicstein. Are un Tanase punct fix dar surpriza … Teixeira a jucat 3 reprize „extrema“ stinga fara randament apoi a fost mutat genial in centru … dar unde de data asta a intrat Dodel – doua reprize total joc, zero minute jucate in toata viata lui pe pozitia ceruta dar prietenul lui Nicstein. Noroc ca a stat mai mult pe loc, bine plantat in centru unde a fost o halta buna pentru marfarul minge. Alibec i-a aratat expresiv lui Nic pogonul gol pe stinga in prima repriza, de pe dreapta nu venea nimic, iar in centru doar Budescu cu mila, dar bine marcat. Ce sa joci cind sahul lent, parca fara vlaga, continua chiar si la putinele recuperari cind linia de fund a clujenilor era avansata, adica la practic singura sansa impotriva lui Dan Penalti. Ba, a inceput pina si Pufi sa gandesca indelung. Ba Pufi, du si gejtu la timpla ca sa stim sa adormim. Te apuca pandaliile. Nu Nic a dres-o ci Dan Penalti care cum il stim a cedat initiativa in repriza secunda. Este ca mai putea inscrie totusi de doua ori ? La Steaua, degringolada. Fiecare a inceput sa faca ce voia dar asta a fost norocul. Noroc chior. ------------------------- Inca mai este timp. Daca Nic pleca-n … la Barca ori unde il ia alt prost, cu MM, Lutu ori mama lui Lutu luam campionatul. Cu Nic, nici o sansa. Putem bate Clona Crraiovei caci ne convine stilul, dar in rest eu nu cred ca mai batem pe cineva. Sa nu uitam, meci de spaima a facut Nic si cu Viitorul, echipa care parca venea de pe plaja la un amical.

Claudius (1 comentarii)  •  19 martie 2018, 16:24

Nu am vazut meciul FCSB-CFR, dar imi pare rau de Hategan. Eu, locuiesc in Germania si l-am vazut arbitrand in Europa. Acolo s-a consultat des cu tusierii si am vazut prestatii bune. Chjar si comentatorii germani au apreciat corectitudinea deciziilor. Pacat de ceea ce aud despre el in Romania.

Cosmin (59 comentarii)  •  19 martie 2018, 16:31

Fiecare cu parerea lui. Hategan nu a fost perfect, dar penalty-ul acordat a fost-clar si indiscutabil, la fel si eliminarile. Ma mira fata de Pintilii, care meci de meci face cam 3 interventii de rosu. E adevarat a mai fost un penalty pentru CFR, dar faza a fost in afara terenului de joc, dar se putea da. In rest graba de a motiva proasta evolutie a echipelor, pe vina arbitrului, este rizibila si neproductiva. Hategan nu a scos mingea din poarta, iar la cit a fost de injurat ( ce sa mai zic de Alibec_ ) a fost cam prea areactiv. dar, nu a influentat jocul si scorul. M-am saturat sa se tot dea vina pe arbitru , iar echipele sa nu vrea sa joace fotbal total, ci sa joace la alibi, iar in caz de esec sa dea vina pe fluierasi. Cred ca Arbitrajul video va rezolva multe din problemele actuale, centralul , ca in Italia ar putea revedea faza, si sa ia o decizie finala, in cunostiinta de cauza , cu constiinta inpacata. Sint si arbitri oameni, e nedrept sa le cerem doar lor sa fie perfecti. Dar a voirbi mereu ca Becali, ca MiMi Stoica,ca Craciunescu ( un fost mare arbitru care si-a pierdut caracterul si obiectivitatea ), de a da mereu vina pe arbitru nu este o solutie. Sper ca schimbarile de la FRF, introducerea arbitrajului video sa aduca mai multa rigoare si mai mult profesionalism,,,desi s-ar putea sa sper...degeaba (..pe Becali si pe ziaristii platiti de el nu ii va schimba nimeni)

Liviu (19 comentarii)  •  19 martie 2018, 16:38

Si uite asa nea OVI ai mai pus-o de o iesire ... oriunde cu echipa oierului pe "de-a moaca"... trai neneaca...siiiiiii calca-l pe provincial. Trezi-ne-vom odata si o sa ramaneti cu oile voastre...

dan b (283 comentarii)  •  19 martie 2018, 16:39

Un articol echilibrat, venit dupa ce s-au mai linistit spiritele. Asa e, fotbalul a cam fost pacalit. Cat despre Hategan, ocupa nemeritat locul altuia.

gulimas nicolae (2 comentarii)  •  19 martie 2018, 16:44

D-le Ioanitoaia, cred ca ati scris articolul ,la cald, caci prea pornit sunteti ! La CFR-Dinamo s-a dat un penalti identic, daca nu cumva mingea a lovit mai aproape de umar, atunci. Si nu era parca Hategan la centru . El a gresit grav la faultul lui Pintili in careu, in tusa, cand nu a acordat nimic si era 1-0, iar eliminarile nu incepusera. Poate eliminarea lui Pintili e fortata , dar acesta in permanenta are un joc dur, periculos, fiind des eliminat. Hategan nu a avut posibilitatea sa se uite la televizor sa vada faza si din alte unghiuri. a vazut intrarea f tare, Hoban tavalindu-se pe jos si a considerat ca Pintili la rupt. Asta este ,. Era de galben,intrare periculoasa si putea sa-l transforme in rosu, daca constata ca este ceva f grav. In rest nu cred ca au fost greseli foarte mari . De aici si pana a-l desfiinta este prea mult. De asta am spus ca poate ati scris l-a cald.O zi buna va doresc !

Cipinho (28 comentarii)  •  19 martie 2018, 16:47

Faultul lui Pintilii n-a fost nici macar de galben, Hoban a fost cel care a bagat alunecarea iar Pintilii si-a tras piciorul, daca l-a lovit a fost absolut involuntar. in plus Pintilii a ridicat mana sportiv. a fost evident compensatie pentru eliminarea lui Penteleu, al carui fault totusi are acoperire pentru galben si care s-a nimerit sa fie al 2-lea. despre fotbal, avem un fotbal sarac lipit, toate echipele sunt praf... cu exceptia catorva jucatori mai rasariti care probail vor pleca si ei curand, e criza globala !!!

Cosu (98 comentarii)  •  19 martie 2018, 16:55

Domnul Ovi , ce probe concrete mai trebui ? "Greselile" sunt probele .

Andrei F (1607 comentarii)  •  19 martie 2018, 16:57

Absurdistan!!!Adica Hategan a gresit in ambele sensuri si este un arbitru umflat...Barsan a gresit intr-o singura directie si a fost aplaudat de acest domn...Pana la urma e greu sa fi si arbitru....Adica ce ar trebui sa fie un jurnalist.Nu?Daca tot sunteti mai marele specialistilor de ce nu ne spuneti de ce Penteleu nu trebuia eliminat? Si ar mai fi...De exemplu de ce Steaua trebuie sa joace fotbal iar cealalta echipa trebuie sa fie pragmatica si asta poate fi spus de un arbitru impartial ca dumneavoastra?Apoi desigur,se poate spune ca Hategan a prins iarasi o zi slaba .A cata?Si daca statistica GSP este corecta cum de mai mereu de suferit sufera mai mereu doar stelistii?Intamplare sau carare batuta?La fel se intampla cu Hategan si cand arbitreaza Craiova -Dinamo...Prinde zile relearbitrul dar rau este tot pentru o singura parte...Si cand o spune statistica ce mai este de spus?

show-ul rosu (16 comentarii)  •  19 martie 2018, 17:02

E evident acum de ce clujenii nu vor arbitrii straini.. Imi doresc sa castige CFR titlul mai mult decat FCSB sau Olguta-pesedista ....dar nu in modul asta . Rusinos...pe fata

alfonso (1 comentarii)  •  19 martie 2018, 17:08

A arbitrat cu greseli Hategan dar sa nu uitam tot balamucul pe care la facut MMsiGIGI dupa meci .Bun sa vina arbitri straini cum vor cei de la FCSB dar daca si acei arbitri vor gresi, in favoarea sau celelaltei echipe credeti ca nu vor gasi iesi cu scandal ma indoiesc.

Tiberiu – Andrei (3 comentarii)  •  19 martie 2018, 17:11

Nea Ovidiu aveam impresia ca va pricepeti la fotbal... Rosu meritat la Pintilii? Cred ca ati inceput sa faceti parte din comisia de arbitrii a numai ei pot spune asemenea aberatii

Dtru (268 comentarii)  •  19 martie 2018, 17:12

Amandoua elimnarile dictate cam usor. Ramane interesanta observatia legata de Alibec. Nu il inghit pe nesimtitul asta dar parerea dvs e demna de atentie. E posibil sa fie vorba despre asa ceva.

Dtru (268 comentarii)  •  19 martie 2018, 17:16

@Andrei F. Nu zice nimeni ca Peteleu nu trebuia eliminat, de unde aceasta intrebare fara sens? .Dta faci parte dintre cei care citesc una, inteleg alta si intreaba o a treia chestiune. Vrei sa pari profund dar nu esti.

john (7 comentarii)  •  19 martie 2018, 17:18

In fotbal arbitrul trebuie sa fie invizibil, sa nu iasa cu nimic in evidenta, sa nu atraga atentia, sa nu faca show. La noi e invers, sunt principalii actori ai campionatului.

Marco (84 comentarii)  •  19 martie 2018, 17:23

In presa occidentala, de la care si de la al carui fotbal am avea, cred ce invata, arbitrajul nu este evocat in privinta unei partide decat la nivel informativ, numele, etc... La noi fotbalul, deja mai mult borbit decat jucat, cam incepe si se termina cu arbitrajul. Poate si de aceea, cum dam cu ochii de cluburi din alte tari decat rep moddova o incasam rau...

Andrei F (1607 comentarii)  •  19 martie 2018, 17:23

@Dtru (237 comentarii) • 19 martie 2018, 17:16 Poate mai recititi si apoi vedem cine este profund...imoral...Din articol:,,La eliminarea lui Peteleu și, ulterior, la cea a lui Pintilii, „centralul” a avut acoperire regulamentară, deși afirm că, dacă nu i-ar fi dat roșu fundașului clujean, nu i-ar fi dat ulterior nici mijlocașului roș-albaștrilor! Bănuiesc că a fluierat în compensație.,,

NELLO MILANO (27 comentarii)  •  19 martie 2018, 17:23

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

viorel (103 comentarii)  •  19 martie 2018, 17:25

Rezultat echitabil?? asta chiar e culmea. *** o baga in poarta, din nou, pentru echipa lui pazcany, Pintili est eliminat gratuit si ziaristul Ionitoaia face afirmatia banala si de lemn ca a fost un egal echitabil. Peteleu are galben si il loveste cu piciorul in piept pe Man, ce trebuia sa faca arbitrul asta care oricum e devotata chefereului si de mult timp, sa-l felicite? Daca ar fi primul meci in care arbitreaza cu tenta poate ar fi scuzabil, dar numai in acest an *** a mai distrus un joc al Stelei la Cluj (gol Vera dupa offside mare la Vinicius si penalty evident neacordat la faultul asupra lui Benzar), a nenorocit si meciul Criova-Dinamo, a comis-o in favoarea Elvetiei, a fost foarte util pt Bayern (eliminare in min 16 la Besiktas). E clar *** ***, asa ca le comite marlaneste, rudimentar, fara perdea. Burleanu si Vassaras vegheaza o gasca de fluierasi slabi si ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Bunicu (47 comentarii)  •  19 martie 2018, 17:30

Concluzia?

Comentează