Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Lipsă de respect

Cum despre megasurpriza din meciul Hermannstadt – FCSB, 3-0, disputat joi la amiază pe ger, minus 6 grade, resimțite minus 10, scriu colegii mei, eu spun doar că, programat inițial miercuri seara, el nu trebuia jucat.

Permalink to Lipsă de respect
joi, 1 martie 2018, 4:39

Cum s-a decis cu alte două „sferturi” ale Cupei, Botoșani-Iași și Craiova-Dinamo. Numai că, ignorând frigul și zăpada abundentă, federația și-a încordat mușchii și, sfidând realitatea, a hotărât că partida de pe Cibin nu trebuie amânată.

Încercând să explice la TV ce nu putea explica, șeful Departamentului Competiții de la Casa Fotbalului, Felix Grigore, a bătut câmpii cu grație. A bălmăjit niște argumente ridicole, referindu-se la codurile emise de Administrația Națională de Meteorologie, galben la Sibiu, portocaliu la Botoșani și Craiova, de parcă FRF era un fel de filială, o sucursală, a ANM! Deși pus la punct prompt de Dan Udrea pe Telekom Sport, Grigore a continuat să facă teoria chibritului și să stârnească ilaritate.

El a omis elementul-cheie al problemei. Anume că, dincolo de culoarea codurilor, stadionul de sub Arini, spre deosebire de cele din Liga 1, nu-i dotat cu o instalație de încălzire a gazonului. În consecință, era de anticipat că la Sibiu se va juca în condiții neprielnice, mai rele decât la întâlnirile pe care federația le-a amânat. Așa cum LPF a anulat întreaga etapă din week-end.

Precizez că divizionara B Hermannstadt n-avea însă obligația să posede o instalație de încălzire. În ansamblu, strădaniile ei de a asigura duelului cu FCSB un cadru rezonabil se cuvin elogiate. Tocmai pentru a le oferi localnicilor șansa de a o vedea la lucru pe vicecampioana României, clubul a închiriat pentru 24 de ore o nocturnă. Ea l-a costat 50.000 de euro. Bravo lui Hermannstadt, laude, pentru reușita de a transforma patinoarul de miercuri într-o suprafață moale, însă acceptabilă joi. La fel, felicitări antrenorului Alexandru Pelici și băieților săi, pentru o mobilizare exemplară. Talentul și dăruirea lor au făcut posibil un rezultat pe care nici Pelici însuși n-ar fi îndrăznit să-l indice!

E totuși necesar să spun, fără a scădea din meritele gazdelor, că acestea au și greșit. De pildă, atunci când s-au repezit să deszăpezească gazonul cu multe ceasuri înaintea startului partidei. Graba a stricat treaba, în sensul în care, pe frig și pe ninsoare, terenul a devenit impracticabil, tare ca betonul. Iar entuziaștii spectatori sibieni, răsplătiți din plin a doua zi, au tremurat degeaba înainte de a pleca triști spre case.

Deși federația s-a comportat ca și când s-ar fi ocupat de hochei, nu de fotbal, n-aș afirma că, refuzând cererea FCSB de amânare, a urmărit să-i plătească o poliță lui Becali, după ce Gigi s-a declarat fan Lupescu pentru alegerile din 18 aprilie. Nu-i exclus ca lucrurile să fi stat așa, dar mă îndoiesc. Personal, m-aș referi nu atât la o răzbunare, cât la o crasă lipsă de profesionalism, deși chiar nu înțeleg ce interes a avut FRF ca FCSB să iasă din Cupă?!

Sigur, regulamentul trebuie să fie egal pentru toate competitoarele, indiferent de eșalon. Oricum însă, federația a dovedit că nu respectă deloc echipa care, oricât ar strâmba unii din nas, a adus în ultimii ani cele mai multe puncte și cei mai mulți bani pentru fotbalul românesc. Că aceasta, menajând 5-6 titulari, nu și-a onorat blazonul e regretabil, chiar umilitor pentru ea. Ceea ce nu scuză însă ostilitatea FRF.
Trambalând-o pe FCSB, expunându-i jucătorii la riscul unor accidentări și silind-o la cheltuieli exagerate, FRF a mai dat o probă de incompetență. În stilu-i obișnuit, a încurcat încă o dată borcanele.

Comentarii (98)Adaugă comentariu

cj666 (51 comentarii)  •  1 martie 2018, 16:47

Sa inteleg ca sibienii au jucat pe alt teren decat mimozele fecesebiste?

Albusibiu (95 comentarii)  •  1 martie 2018, 16:49

Domnule Ioanitoaia, eu as fi curios cum ati ajuns dumneavoastra la concluzia ca -6 grade de acum s-au resimtit ca -10? La Sibiu n-a batut vantul, iar pe stadion a fost soare tot timpul meciului. Tinand cont ca -6 grade sunt masurate la statia meteorologica, in mediu lipsit de soare, as estima mai degraba ca pe gazon temperatura a fost cam de -2, -3 grade. Adica exact cu cate clase a fost mai jos FC SB-ul de adevaratul FC din SB.

Io (1 comentarii)  •  1 martie 2018, 16:50

Eu zic ca ar trebui sa se dea toti la o parte pt ca, nu-i asa, fcsb a adus bani si puncte, bla bla bla...

Mishu (234 comentarii)  •  1 martie 2018, 16:53

Daca oierului nu ii mai tace gura aia proasta din cauza lui trage ponoase intreaga echipa. Drept ii ca nici Dica nu prea le nimereste cu echipa care mai mult a sarit coarda la Sibiu.

Lita Valentin (3 comentarii)  •  1 martie 2018, 16:53

***. ioanitoaia , cei de la gsp si protiviuu, sunt cei mai mari profitori. MULTUMITA voua s-a BECALIZAT Romania. Nu mai este educatie, dragoste intre oameni, dragoste pt. munca CINSTITA etc. etcINTR-ADEVAR , putem sa va multumim pt. viitorul ROMANIEI. Nu mai scriu ca oricum oamenii " educati " de voi ma vor terfeli. Cinste VOUA...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

cj666 (51 comentarii)  •  1 martie 2018, 16:53

@Albusibiu Noroc ca nu a batut vantul... ca primea Tanase vreo 3 penalty-uri. Pacat de baiatul ala, poate chiar ar fi jucator de fotbal daca nu ar fi un borfas marunt. Borfas in fotbal nu spun altceva.

Kkk (1 comentarii)  •  1 martie 2018, 16:54

Acum vb de instalatie de incalzire , la Giurgiu cu zapada nu a fost nevoie!!! *** de Ioanitoaia ***.istul!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

thomas (3 comentarii)  •  1 martie 2018, 16:55

Încercând să explice la gazeta ceea ce nu era de explicat, șeful Departamentului de Aparare al echipei fara nume si fara istorie, a bătut câmpii cu grație. A bălmăjit cu intarziere niște argumente ridicole, despre un meci care s-a jucat in conditii decente pentru aceasta perioada a anului. Felicitari Hermannstadt! FCSB a jucat cu titularii, au intrat la rupere, iar la 3-0 au introdus un copil la alibi. Vad ca nimeni din presa nu are cuvinte de lauda pentru romanasii care au facut spectacol cu FCSB. 3-0, doua bare, penalty neacordat pentru FCH la acea talpa. Arbitrul Popa a tras cat a putut cu fcsb, le-a inventat si un penalty. Degeaba.

Cris (19 comentarii)  •  1 martie 2018, 16:55

Cat de penibil si de ipocrit! Adica cand Dinamo a jucat la Giurgiu pe un teren comparabil, inzapezit, impracticabil, s-a sustinut ca si echipa adversa a jucat pe acelasi teren, insa cand FCSB joaca pe un teren inzapezit, teoria cu acelasi teren pt ambele echipe nu mai e argument decisiv. Rusine pt subiectivismul penibil de care dati dovada! FCSB s-a facut crunt de ras in fata unei echipe de liga II. A pierdut un trofeu si s-ar putea sa ramana cu buza umflata (Dinamo, desi nu s-a califcat i p.off., ar putea sa termine sezonul cu un trofeu).

Romeo (5 comentarii)  •  1 martie 2018, 17:00

Cite grade au fost nea Ovidiu la Astra - Dinamo? Sau doar FCSB contreaza? Un comentariu lipsit de respect pentru cei din Sibiu. Ati vazut mocirla din cupa Angliei ce namol era? S-a jucat Gaz Metan - Astra...nu ati scris nimic...de temperatura de lipsa, de respect, de una, de alta...

Laurentiu (50 comentarii)  •  1 martie 2018, 17:01

Inca o data imi dovediti ca sunteti un slugarnic. Nu am vazut sa faceti atata tam tam si la alte meciuri jucate in conditii grele in liga 1. Dar, acolo, la liga, sef e Iorgulescu, alt slugoi al lui becali.

Andrei F (1607 comentarii)  •  1 martie 2018, 17:02

Vai,vai...Mai ca era sa va scape in cateva locuri ca Burleanu a procedat ca la carte...Pentru toti,,iubitorii,, de Steaua...Cum se poate ca FRF sa anuleze meciurile din Liga a 2 si a 3 dar a lasat fix acest meci sa se dispute?Pentru ca vad un comentariu...Desigur ca si sibienii au jucat si ei tot pe acest teren dar oare trebuia sa o faca si Messi?Bambiliciul asta se tot repeta...Acum cateva campionate Steaua trebuia sa joace la Giurgiu cu Astra tot pe un teren inghetat.Nici atunci nu s-a putut amana...Ce folos este sa joci atatea meciuri europene daca in tara ta esti tarat in mocirla.Si la propriu si la figurat.Probabil ca jucatorii stelisti trebuiau sa capete experienta ...Pacat ca Lazio nu a avut un astfel de teren...

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  1 martie 2018, 17:04

...nea Ovi ...nu ai dreptate ...Felix a explicat perfect de ce nu s a amanat meciul de la Sibiu...dar matale nu esti invatat sa respecti legea ,in cazul nostru regulamentul ...crezi ca acesta i doar pentru prosti ...

Gusti (1 comentarii)  •  1 martie 2018, 17:07

FRF a actionat regulamentar. Meciul s-a jucat in conditii civilizate, iar stelistii ar trebui sa-si aduca aminte cum au jucat cu 13 ani in urma pe Ghencea cu Valencia ... pe vant, frig si ploaie, pe un gazon mocirlos, dar au iesit cu fruntea sus invingatori. Restul e cancan si campanie gratuita anti-Burleanu ...

leonard (5 comentarii)  •  1 martie 2018, 17:09

Da de ce nu ai spus aceeasi poveste si la astra-dinamo ....totenham a jucat pe zapada ieri si a batut 5-1. ...

cj666 (51 comentarii)  •  1 martie 2018, 17:09

Inca ceva domnule Ioanitoaia... poate ii invatati pe colegii dumneavoastra de redactie, ca articolele in general se semneaza. Pana chiar si in presa tabloida. Sa aiba curajul sa-si asume minciunile si ura la adresa unei echipe din campionat.... Un mic procent de deontologie e necesar, altfel e descalificant.

boogie (1 comentarii)  •  1 martie 2018, 17:10

A luat-o razna rau iar sarbul din Timisoara...

calinescu (96 comentarii)  •  1 martie 2018, 17:11

LA ASA PRESA , ASA FOTBAL ....!!!!!! IN ORICE CAZ BURLEANU NU SE BAGA IN MOCIRLA VOASTRA ....!!!! DACA PIERDE FCSB E VINOVAT BURLEANU, IAR DACA PIERDE DINAMO , IN ACELEASI CONDITII , E FOARTE BINE PENTRU PENTRU CA DINAMO NU TREBUIE SA-L OPREASCA PE GIGI SA CASTIGE CAMPIONATUL ....!!!! MARI ZIARISTI....!!!!!!!

Leonidas (50 comentarii)  •  1 martie 2018, 17:11

Așa e dnu' Ioanitoaia,dar și Becali are dreptate, fiind silit să joace în condiții improprii,nu putea să-și accidenteze titularii,că apoi sa piardă campionatul din cauza asta.Sint curios dvs.cum ați fi procedat..?Avind in vedere că FRF a fost înțelegătoare cu toți mai puțin cu Becali(FCSB).Se vede de la o poșta că a fost răzbunare pură burleneasca..

Franz (406 comentarii)  •  1 martie 2018, 17:11

@Cris. Esti *** sau nu ai nemorie. Dl Ioanitoaia chiar a scris ca nu s-a putut juca fotbal la Giurgiu. Esti prost ori te prefaci dar ipocrit esti tu.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

GHITA (76 comentarii)  •  1 martie 2018, 17:15

Urat imbatranesc unii,penibil,umil fata de cei cu bani,ranchiunos,lipsit de fair-play

Nelu (1 comentarii)  •  1 martie 2018, 17:16

Ovidiule! Eu din 83 pana acum merg la serviciu in orice conditii de vreme si n-am nici 10% din veniturile astora carora le plangi de mila. Diferenta este poate ca eu contribui la progresul societatii, iar ei la incultura si manelism...

Nistor (4 comentarii)  •  1 martie 2018, 17:19

Continuati sa dati unde vreti sa dati, ignorand complet realitatea. Nu e niciun argument ridicol. FRF a respectat regulamentele. Daca-s proaste, e alta discutie. Dar e campanie electorala si trebuie sa prestam, nu-i asa domnule nea OVI?

octavian (95 comentarii)  •  1 martie 2018, 17:27

Prea multa toleranta fata de fcsb!Cand pierde fcsb in permanenta se gaseste o scuza. Retineti ca fcsb nu mai este o echipa competitiva.

silviu (8 comentarii)  •  1 martie 2018, 17:28

Articol incomplet ! Nu ati mentionat si nu ati explicat ca meciul nu s-a aminat din cauza lui Daum ! In rest .....cum va stim ....profesional si obiectiv .

Teo (36 comentarii)  •  1 martie 2018, 17:29

@Cris. Gresit. Franz are dreptate. Reia articolul si te vei convinge ca ai dat-o in bara.

Andrei F (1607 comentarii)  •  1 martie 2018, 17:30

@Gusti (1 comentarii) • 1 martie 2018, 17:07 Cu o mica diferenta...Era vorba de calendar UEFA si UEFA nu a permis ca acel joc sa se joace cand se anula meciuri de liga inferioara in conditii similare...FRF a anulat meciurile din ligile inferioare dar a permis ca acest joc sa se joace...

rammstein (44 comentarii)  •  1 martie 2018, 17:32

*** *** !!!....bine ca *** a platit taxe si impozite din care s-au construit stadioane la craiova,tg.jiu,bucale (1/4 miliard de euro!!)...si apoi le-ati dat puscariasilor ***,***,popescu!!...uite ca alti n-au avut "noroc" ca banditii astia..*** *** *** !..ai ***...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ali Bec (212 comentarii)  •  1 martie 2018, 17:34

Si iata inca o dovada se servilism fata de cel pe care nu l-a mai salutat de 15 ani (***).

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Chris (82 comentarii)  •  1 martie 2018, 17:37

Nea Ovi lasa-ne lasa-ne. Daca e campanie sa fie pentru toti. Se vede de la o posta ca articolele tale sunt umplute de ura si venin. Acum brusc FRF a devenit vinovata pentru tot ce misca in fotbalul romanesc. Cand o veni altcineva , sa vezi ce se indulceste tonul. Halal jurnalism, penibil chiar. Astra Dinamo s-a jucat in conditii asemanatoare, dar n-am vazut pe nici un post galceava asta. Oricum sansele la sefia FRF sunt apropiate, altfel nu se explica ploaia de opinii anti FRF prestata de slujbasii GSP.

Luci (25 comentarii)  •  1 martie 2018, 17:46

Lipsa de respect ptr plătitorii de bilete care au îndurat frigul, la cum a jucat Steaua azi!

Abcde (206 comentarii)  •  1 martie 2018, 18:00

Daca nu v-as sti dupa articolul acesta as jura ca sunteti stelist. Dar cum nu sunteti interpretez articolul ca un atac la federatie si nu ca un favor facut Stelei. In privinta federatiei sunt de acord dar eu as fi criticat mai aspru lipsa de interes a Stelei in meciul de azi.

Vladthe_Impaler (16 comentarii)  •  1 martie 2018, 18:03

Domnule Ioanitoaia este lipsa de respect faptul ca pe site-ul gsp.ro de 18 ani promoveaza un rasist si un xenofob! Asta lipsa de respect! daca este nevoie scot toate declaratiile din cloud, ca de acolo nu le sterge nimeni. Aseara i-a aratat Burleanul cine-i seful! Atat! Ciocul mic! Este o lipsa de respect faptul ca folositi evenimentele de ieri pt a mai pune un pilon la campania anti-burleanu.

Nelu (213 comentarii)  •  1 martie 2018, 18:03

Rezulta din comportarea jucatorilor ca pe Gigi il intereseaza doar campionatul nu si cupa. Necazul mare ar fi sa piarda si titlul si asta nu pare imposibil la prestatia constanta a cefereului.

Jkl (1 comentarii)  •  1 martie 2018, 18:12

Poza atasata articolului este de la alt meci...

Jimmy (27 comentarii)  •  1 martie 2018, 18:13

Iar au iesit la atac gascarii lui Burleanu gen Nistor, Silviu, Ali Bec si alti atarnatori. Cica s-a respectat regulamentul. Care regulament mai chiorilor chestia cu terenul fara incalzire nu se pune ca nu vreti voi. Omul a adus un argument puternic ca era previzibil sa nu se poata juca miercuri seara si nu raspunde nimeni la el. Voi cantati numai ce stiti dar fals. Iar godacii care o tin cu Daum crezand ca sunt interesanti continua sa delireze. Daum a fost cel mai slab antrenor din istoria nationalei conform statisticii insa prostii se cred sugubeti. Poate fara sugu...

dan (151 comentarii)  •  1 martie 2018, 18:14

Articol absolut perfect !

Poli 21 (189 comentarii)  •  1 martie 2018, 18:34

Este adevarat, e o mare lipsa de respect sa joci cu o echipa de liga a IV-a si sa dai numai trei goluri.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  1 martie 2018, 18:36

Meciul trebuia aminat. Burli nu poate spune ca a fost sabotat electoral caci iesirea de ieri a fost clara: ori e prost ori lipsit de respect. Prost caci majoritatea sint stelisti, lipsit de respect caci el nu este acolo ca sa dea amenzi si sa le arate cluburilor ce le lipseste ci ca reprezentant al cluburilor si sa asigure cadrul in care se joca fotbal. ---------------------- Totusi, felul in care se foloseste Steaua de aceasta gafa a FRF - anume ca sa justifice un esec clar !!! - este ca un autogol. Clara este „motivarea“ jucatorilor prin MM - „vrem ca Sibiu sa cistige“ - si prin Becali - „joace cine vrea si ce vrea“, dar faptul ca dupa meci au zimbit si au dat mina frumos cu toti anonimii jucatori ai Sibiului NU PACALESTE PE NIMENI !!! Nici pe jucatorii stelei. Este imposibil ca cei aflati pe teren dar si cei care au privit meciul de acasa sa nu-si fi dat seama ca echipa sta rau, nu joca nimic, alearga in gol in timp ce la Sibiu s-a vazut un concept, o tactica, o echipa si un antrenor ! Cu toata lipsa de motivare – desi la Popescu, Bizon n-a lipsit – s-a vazut inca odata ca o echipa, oricit de buni ar fi jucatorii, are nevoie de antrenori si un staff profesionist. Degeaba observa Dica sincer „daca jucam asa nu avem nici o sansa sa cistigam campionatul“, el si alti responsabili ar trebui sa se intrebe mai bine: „de ce am jucat iar si iar asa de prost ?“ - pentru cine n-a vazut spun ca Steaua a scapat ca prin minune de un 6-0. -------------------------- Scuze. Intrebare. „Care jucator a progresat in epoca Dica ?“ Pina si Bizonu mai misca la Dinamo, mai alerga ceva, mai dadea un pas, intra intr-o combinatie, … Scuze, a ajuns Bizon rau, dar rau, ba au mai aparut si alti Bizoni, azi a avut ocazia Popescu sa se remarce. Ultima strigare , ultima sansa ! Ba tata, nu merge asa ! Becali face ce vrea cu banii lui, alde Budescu de-abia asteapta sa piarda prime si sa-i scada cota, dar noi ce facem ? Ne uitam la voi cum v-o luati la fundul gol chiar asa de la oricine ?

Cosmo (237 comentarii)  •  1 martie 2018, 18:38

De data asta cred că nea Ovi are dreptate. Daca au amânat 2 meciuri, puteau să le amane liniștit pe toate, tăt acole erau. Diletantism federal.

gio (59 comentarii)  •  1 martie 2018, 18:39

Alt articol penibil, marca ovidiu ioanitoaia, articol de campanie electorala, ce naiba.. . S-o luam pe rand: 1. Lipsa de respect? Eu stiu ca ambele echipe sunt egale in competitie, merita acelasi respect, peste ele merita mai mult respect doar cei 10 de mii de spectatori care au tremurat ore in frig ca sa fie trimisi acasa ca asa a adecis arbitrul la presiunile grangurilor de la FCSB 2. Vremea, terenul.. Da cod galben nu e cod rosu si e normal ca FRF sa se ia dupa ANM, ce pe vremea mult iubitului conducator M sandu nu se lua? Sau pe vremea viitorului berbec lupescu nu se va lua? Nea Ovidiule, matale uiti cum jucau vedete anilor 1980, pe ce terenuri in noiembrie- martie, aveti un meci steaua -dinamo prin decembrie 1988 jucat pe o zapada si ninsoare ca-n povesti, arbitrat de porumboiu, veniti sa ne spuneti ca nu poate sa joace florin tanase pe acest teren? In plus cel putin joi terenul a fost ok, oricum acelasi pt ambele echipe. 3. Ce planuri aveti voi, cei din gaska lupescu - becali? Sa ne treceti la sistemul sovietic primavara- toamna? De ce? Este o forma de pedeapsa sau doar incompetenta crasa? Chiar si sovieticii au abandonat acest sistem, rusia, ukraina joaca normal toamna- primavara. De ce vreti (impreuna cu geniul lupescu) 2 serii de Liga 2? Nici o tara din UEFA si sunt 54 de federatii nu are 2 serii de Liga 2, sau este una Bosnia unde rep Srpska pe criterii politice are propria sa liga 2, nu aveti simtul ridicolului, deja mi se pare un dezastru daca iese lupescu.

Cosu (98 comentarii)  •  1 martie 2018, 18:40

Nea Ovi , nu baga in seama prostalaii din playout.

NELLO MILANO (27 comentarii)  •  1 martie 2018, 18:46

DACA AI *** PUBLICA COMENTARIUL PRECEDENT.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

exidpol (264 comentarii)  •  1 martie 2018, 18:51

-în condițiile în care FRF nu a amânat meciul, singurul care decide dacă meciul nu se poate disputa (ploaie, vânt, noroi, zăpadă etc) este arbitrul (el poate decide disputarea meciul a doua zi); ce e așa de greu de înțeles....

exidpol (264 comentarii)  •  1 martie 2018, 19:01

către, Nelu (200 comentarii); (interesu poartă fesu...) ...pe boier nu-l interesează CUPA (că ar fi nevoit să premieze jucătorii!), fc.fcsb.sa merge în cupele europene de pe unul din locurile 1-4, fără ca boieru să dea vreun ban jucătorilor ca premiu (ba mai mult, rămâne cu banii încasați de la TV în buzunar...

marian (145 comentarii)  •  1 martie 2018, 19:02

bre sigur nu a fost blat asta?dupa declaratiile patronului cam asa se intelege.

Vladthe_Impaler (5 comentarii)  •  1 martie 2018, 19:31

De asemenea, este o lipsa de respect fata de suporteri sa implie Steaua in razboaiele sa le personale si bipolare. Este o lipsa de respect fata de partenerii de competitie si o desconsiderare a competitiei in sine sa te prezinti in halul in care s-au prezentat cei 11 de pe teren astazi! Probabil ca daca nu ies vreo cateva milioane la sfarsit nu il intereseaza! Steaua mereu si-a propus sa castige Cupa si Campionatul domnule Ioanitoaia, daca nu stiati intrebati-l pe domnul Ienei! Pt noi suporterii Stelei Cupa Romaniei este un trofeu important pentru a mai umple "vitrina" clubului! Ne pierdem din identitate domnule Ioanitoaia! Ne pierdem suporterii domnule Ioanitoaia iar dumneavoastra si colegii de breasla sunteti partasi la distrugerea unui mit. Istoria ne va judeca pe toti! Si sper sa nu fie blanda cu nimeni, pt ca nu meritati! Mai bine mor cu Dumnezeu decat sa traiesc cu un diavol!

Costin (46 comentarii)  •  1 martie 2018, 19:36

Un nod in gat pentru cei ce vizionau meciul la "rosu si albastru" in asteptarea desertului.

Canadianul (29 comentarii)  •  1 martie 2018, 19:37

Dl.Ioanitoaia hai sa iti amintesc niste meciuri In care gazonul a fost mai si mai dureros ca aceasta si tot sa jucat ..Mioveni - CFR ..CUPA romaniei....( teren total inghetat si cu zapada de 10 cm ) fotbal polo ..Mioveni -CFR ...APA DE5 CM...intrun meci pt campionat ...Ucluj -CFR ..-8 grade teren total inghetat ....vrei alte meciuri cind CFR ul a fost total dezavantajat...dar diferenta de atunci cu cel de acum e ca Arpi si Muresan nu a platit citeva mii de Eu cum a facut stapinul tau BegAli acum sa scrii astfel de aberatii ..at fi mai bine sa te lasi de meseria asta ca ai ajuns pathetic ..aaaaaa ca plateste bine ...am inteles!!

Doringo (2 comentarii)  •  1 martie 2018, 19:41

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Comentează