Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Groparul

Când am văzut "naționala" în meciul de la București cu Armenia, câștigat cu chiu, cu vai în prelungiri, am zis că mai rău nu se poate. Ne-am păcălit.

Permalink to Groparul
marți, 5 septembrie 2017, 3:49

S-a putut la Podgorica, unde „tricolorii” au tras într-un meci întreg un singur șut pe poartă, unul singur! Întrucât partida era decisivă, era de așteptat ca băieții noștri să arate tot ce știu. Să pună osul. Cum se spune, să-și dea sufletul, să moară pe teren. Când colo, ei au jucat în dorul lelii, fără nicio strategie, fără nicio idee. Moale, apatic, adormit.

Întrecându-se pe sine însuși, ceea ce nu era foarte greu, Daum a făcut o echipă mai fantezistă ca oricând, care n-a urmărit nici apărarea, nici atacul, nici contraatacul. Practic, nu și-a propus nimic. Ca atare, cu excepția unei pătrunderi a lui Chipciu, nu și-a creat altă ocazie de gol. Tentat să inoveze, și-a și găsit prilejul!, Daum l-a introdus pe Găman în linia mediană și pe Moți în cea de fund, apariția „bulgarului” împingându-l pe Toșca în banda stângă și scoțându-l din schemă pe Cr. Ganea.

Titularizarea lui Găman nu s-a susținut în condițiile în care acesta, specializat fundaș central, n-a mai evoluat la Karabuk din 14 mai! N-a prins nici măcar un meci în actualul sezon! Dacă e să căutam o explicație pentru titularizarea lui, să gândim că Daum a vizat creșterea mediei de înălțime în defensivă după ce muntenegrenii au înscris din faze fixe, reluări cu capul, atât la București, cât și recent, de două ori, la Astana. Chiar și așa era normal, mai logic, să-l folosească pe Găman fundaș central și să-l urce la mijloc pe Chiricheș, mai obișnuit cu poziția respectivă. Selecționerul a judecat însă greșit, probă că ambii au primit 4 în Gazetă. Au decepționat.

Deși Băluță n-a dezamăgit contra Armeniei, a luat una dintre notele cele mai mari, Daum a recurs la el abia în ultima jumătate de ceas a întâlnirii de la Podgorica. L-a trimis în locul lui Fl. Andone, moment în care echipa a rămas fără niciun vârf de careu! Ca să forțeze golul, ce va cădea în minutul 75, Tumbakovici a îndrăznit să scoată un mijlocaș (Ivanovici) și să bage încă un atacant (Mugosa) lângă Beciraj. În stilul său lipsit de orizont, fricos, mohorât, neamțul de pe banca României n-a riscat. A stat la cutie, sperând o minune de la Chipciu sau, mai degrabă, de la Maxim, cel mai spectaculos dintre elevii săi. Atât însă. Din păcate, aportul lui Maxim e modest. Tehnic, el se simte în largul lui pe spații deschise, dar apropierea unui adversar îl încurcă. Fără să se supere, uneori pare un fotbalist de salon, de divertisment.

Corect, Daum s-a plâns că nu dispune de valori. Drept urmare, n-am interpretat drept jignire afirmația sa că nici Guardiola, nici Mourinho n-ar fi scos mai mult din „naționala” noastră. În realitate, valori mai sunt, numai că neamțul (unii consideră această formulare ofensatoare!) le-a ignorat. Chiar le-a sfidat când nu i-a inclus în lot pe Alibec, pe Budescu, pe Keșeru și pe Hoban! Pasămite, Alibec și Budescu nu erau complet restabiliți, ca și Bicfalvi, chemat totuși la Mogoșoaia și lăsat liber după 3 zile din pricina unei accidentări mai vechi! Dacă s-a încercat recuperarea lui Bicfalvi, nu se putea proceda la fel și cu cei doi roș-albaștri?! Răspuns da, însă Daum a vrut, ca și în cazul lui Gardoș, convocat meteoric înaintea „dublei” Polonia-Chile după 2 ani petrecuți pe tușă, să-și umfle mușchii și să ne demonstreze că are personalitate! Are, dar strâmbă.

În sfârșit, e o diversiune aprecierea că Daum ar trebui să împartă vinovăția cu oficialii ce-au condus fotbalul până la instalarea la butoane a lui Burleanu și a trupeților acestuia. Fals, mincinos, manipulator. Deși Sandu și Dragomir au avut bubele lor, nu puține, complici cu Daum merită socotiți cei care l-au adus pe acest antrenor-caricatură, i-au oferit un salariu faraonic și i-au înghițit fițele de parcă tocmai ar fi coborât Mesia pe pământ! Dar despre asta, ca să se ambaleze postacii care mă învață că nu se pune virgulă între subiect și predicat, în ziarul de mâine.

Comentarii (125)Adaugă comentariu

Adi (97 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 16:02

Un articol echilibrat cu multe observatii juste. A nu se confunda cu trimiterea bombastica la articol. Treaba cu Gaman nu e de inteles.

ORbit (4 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 16:10

Groparu,Postacu,ce titluri vere.Voi chiar nu va dati seama ca lumea va huiduie la fel ca si pe Daum si Burleanu&Co?GSp - can-can-ul fotbalui romanesc,(ce-a mai ramas si din el).Si pe german l-ati atacat la fiecare pas de la inceput,daca ii ceva ce a zis bine de cand a luat contact cu fotbalul romanesc ii ca intradevar sunteti o fituica de impachetat pestii.

octavian (95 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 16:11

D-le Ovidiu, chiar nu ne putem scapa de Daum si daca da de ce ?

octavian (95 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 16:14

D-le Ovidiu, chiar nu ne putem scapa de Daum si daca da, de ce?

alex (35 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 16:14

Inchideti pagina si nu veti mai avea postaci.

Joji (32 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 16:18

Pai cam asta e valoarea fotbalului românesc,întotdeauna jucatorii care nu joaca sunt cei mai buni,ar trebui sa privim mai bine catre valoarea jucatorilor.Intradevar orice antrenor ar veni n ar face mai mult ca Daum. Asta cu Daum e alibiul tuturor ptr forma dezastruoasa a echipei nationale

Adrian (97 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 16:19

@ORbit. Prostanace, lumea nu ar exista fara can can.

Tavi (30 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 16:20

FRF si LPF, sunt principalele responsabile de acest esec. Iata de ce... Cele doua entitati sunt responsabile cu asigurarea unor condiții propice performanței. Iata cateva aspecte care tin numai de ele: 1. Organizarea unui campionat CORECT 2. Crearea unui lot divizionar SOLID 3. Organizarea unor meciuri interne, pe baza de invitație la care sa participe selecționata divizionară, cel puțin de 7-8 ori pe an. Cine vrea sa onoreze aceste invitații bine, cine nu, nu. Este si o sansa de a afla cine vrea sa se dedice cu adevarat nationalei. 4. Organizarea de meciuri amicale TARI cu echipe pe măsură. Nu putem lăsa naționala sa ia pauze de 3 luni între meciuri și apoi să dăm vina doar pe antrenor. 5. Schimbarea regulamentului campionatului intern de o manieră care să forțeze jucătorul român, învățat să joace la alibi, sa joace la victorie. Ex: eliminarea egalului si introducerea loviturilor de la 11m după 90 min. 6. Schimbarea regulamentului intern de o manieră care să forțeze jucătorul sa caute victoria la cât mai multe puncte diferenta. Cum? Prin crearea unui algoritm de calcul al punctelor câștigate la un meci, din care să facă parte și numărul de goluri înscrise. 7. Eliminarea blaturilor din fotbalul românesc. Cum? Prin eliminarea celor 3 puncte și introducerea unui sistem de punctare "fluid" în care ceea ce pierzi azi în meci vandut, nu va fi neapărat recuperat în următorul meci. Ex: meci locul 1 vs locul 15, numărul de puncte puse în joc pentru locul 1 va fi foarte mic la victorie și foarte mare la înfrângere. Pentru locul 15, lucrurile vor sta exact invers. Acest lucru se poate realiza super simplu prin introducerea unui algoritm de calcul al punctelor. Prin aceasta metoda, locul 1 nu ar avea de ce să cumpere meciul, iar locul 15 nu ar vrea sa-l vândă pentru ca o singura victorie cu locul 1 ar putea propulsa echipa pe loc de cupe iar numărul de puncte puse în joc în etapa următoare nu ca putea fi anticipat la ora meciului cu locul 1, pentru ca parte din calculul acelor puncte va fi locul adversarei din următoarea etapa. Ideea, pentru a fi bine inteles, ar fi ca echipele de loc fruntaș și-ar riscă locul la fiecare meci, iar echipa mai slab cotată ar putea face un salt major în clasament la victorie . Aceasta regula, împreună cu regula #5 ar contribui la creșterea spectacolului 8. Asigurarea siguranței în tribuna prin strânsă colaborare cu echipele, jandarmeria si firmele de securitate. 9. . Readucerea spectatorului în tribună. Punctele #5 & #7 ar contribui enorm la acest aspect pentru ca fiecare meci ar fi ca o finala, iar punctul 8 ar readuce mai mulți copii si femei. 10. Atragerea de sponsori. Punctul 9 este esențial din acest punct de vedere. Un fotbal fără suporteri este un fotbal fără sponsori. 11. Angajarea unui antrenor competent 12. Angajarea unui nutritionist 13. Colaborarea cu presa pentru promovarea fotbaliștilor de valoare Etc... Implementarea acestor puncte la fiecare nivel ar atrage după sine, în opinia mea, performanta.

Cipinho (28 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 16:22

stiu ca cititi si comentariile cititorilor, de aceea mai postez cand imi permite timpul. din pacate Burleanu si ai lui au dat-o rau in bara cu Daum, o adevarata Dauma cum am vazut un titul inspirat in urma meciului de ieri. Problema e ca Burleanu nu-si va recunoaste niciodata greselile, chiar ma gandesc ca ar putea sa-i prelungeasca contractul lui Daum (Doamneee fereste!) cheia va fi la alegerile de la anul, publicatiile de sport ar trebui sa initieze o campanie solida prin care sa promoveze candidatura lui Hagi! da ati citit bine, eu pe Hagi il vad capabil sa conduca fotbalul romanesc asa cum a dovedit ca poate gestiona o academie de fotbal

ghita (15 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 16:25

ce amuzant :) un ziarist *** scrie despre un antrenor depasit :)))))))

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei (276 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 16:25

Senzatia e ca Ioanitoaia scrisese deja un articol in timpul meciului cu Armenia, dar fiindca am obtinut totusi acea victorie chinuita, a trebuit sa astepte si meciul cu Muntenegru pentru a lansa inca o incursiune din cruciada sa persoanala dusa impotriva lui Daum si inceputa cam a doua zi dupa ce a fost instalat in locul lui Iordanescu. Am mai spus-o si cu alt prilej, marea greseala nu a fost atat aducerea lui Daum - ceva trebuia incercat - cat salariul astronomic care nu se justifica la o nationala mediocra. Si cu asta as vrea sa il rog pe Ioanitoaia, care ne ameninta ca maine mai comite un articol pe aceeasi eterna tema, sa ne spuna concret, punctual, pe ce se bazeaza pretentiile domniei sale cand vine vorba de nationala. O fi Daum un pacalici picat din cer, sau Burleanu un impostor, insa tare ma tem ca tot ce vad in media sunt jurnalisti care au ramas prinsi undeva in anii '90 ai refuza realitatea. Realitatea e ca nu avem jucatori de mondial. As dori, deci, sa ne explice Ioanitoaia din ce izvoraste vehementa cu care scrie pe tema "nationala" si pe ce se justifica asteptarile domniie sale si in general presiunea mediatica enorma pusa pe umerii unor jucatori care, cu sau fara Daum, cu sau fara Burleanu, atata pot.

ervfr (18 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 16:27

Unul dintre postacii despre care scrieti dumneavoastra sunt eu. Intotdeauna pentru voi a fost mai important sa plece Daum decat sa se califice Romania. Sunt consternat in fiecare zi, cand ma uit in jur si vad ca e mai important sa moara capra decat sa avem doua grase si frumoase. E mai important sa va impuneti punctul de vedere, chiar daca el nu e intotdeuna cel mai bun. E mai important can-can-ul cu Becali decat sa scrieti 2 randuri depsre meciul U21 cu Bosnia al Romaniei. Intotdeauna v-ati ocupat doar sa aparati pe unii si sa dati in altii. Ati facut vreodata o analiza a jucatorilor romani, care, cum, pe ce post? Ati facut vreo analiza serioasa sa vedeti cine si cat joaca la echipa de club si la ce echipe de club. Mai important a fost sa creati zanzanie decat sa incercati sa-i adunati. Nu ati invatat pana acum ca jucatorii romani, ca romanii, in general sunt persoane foarte influentabile mai ales la stirile de rau, la stirile de can-can si mai putin la stirile care-l privesc personal? Intr-o anumita privinta aveti dreptate. De ce sa vina un antrenor strain pe un salariu frumusel (nu mare in comparatie cu altii) sa incerce marea cu degetul, cand noi pe plaiurile mioritice avem atatia, care desi nu au demostrat nimic prea mult pana acuma, sunt la un pas sa fie antrenorul Romaniei? De ce oare mentalitatea voastra e asa de invechita? Am spus si o mai spun, orice om greseste. Uite Lucescu a inceput cu stangul, in Ucraina, care nu e o putere fotbalistica. Daca venea el si se intampla acelasi lucru ce mai scriati?. Nimic. Taceati malc? Cata importanta are pentru voi cei de la GSP viitorul Romaniei? 0. Intodeauna ne dati stiri cu parerile tuturor, care mai de care de la Becali pana la Panduru etc. In fata cu oamenii astia si fotbalistii mai la coada...Cand a fost ultimul interviu cu un fotbalist roman in activitate? Nu imi aduc aminte..Ce sa mai vorbim de un interviu cu fiecare jucator de la nationala. Stiu, sunt prea multe de pus la punct si eu cred ca nu se vor rezolva asa una cu doua, doar ca acest timp deja a devenit istorie pentru noi. Campionatul e in impas de mult (nu-mi povestiti de FCSB). Mai cautati si vedeti ce nu merge. Nu doar Daum sau Burleanu sunt vinovatii acestei stari ci si multi altii, care nu au contribuit cu nimic la stadiul profesionist al fotbalului din Romania si aisa in fata sa ne arate cat de destepti sunt ei. Sper sa nu am dreptate si a urmatoarea campanie sa iasa asa cum vreti voi. Tinem toti cu Romania si ne dorim sa iasa cel mai bine. Hai Romania!

HopeTX (9 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 16:33

Mihai (1 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 16:38

Bravo Nea Ovi...ardei pe debedei! Uite cum isi bat astia joc de banii publici...securistul ala de Burleanu trebuie sa se care ca n-are nicio treaba cu managementul stie doar sa fure..tipic pentru securisti.

Puncerul (1 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 16:40

Păi "nea Ovidiu "nu cumva pupilul tău la ales pe selecționer ???? Încep să cred că avea dreptate Ionuț Chirilă .

Stefan.. (17 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 16:41

Analiza subtire, marca batranului Ioanitoaia si a politicii GSP. Scoaterea lui Daum ca tap ispasitor are rolul ascunderii gunoiului sub pres. Adica "becalizarea" fotbalului romanesc.

fakinlol (26 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 16:42

NU sunt de acord. Fotbalul de astazi este rezultatul conducerii mafiote din perioada Sandu Dragomir si a conducerii mafioto-securiste din perioada Burleanu Iorgulescu. Ca am avut noroc sa mai iasa cate un jucator cat de cat decent nu inseamna ca Daum a avut cu cine sa joace in perioada asta. Pot totusi sa-i reprosez ca a chemat jucatori care joaca rar la echipele de club, fara meciuri in picioare. In rest, ce poate sa faca Daum daca maxim nu are doi neuroni si activeaza un offsaid, daca Stancu si Stanciu au ratat penalty-uri, daca in meciul cu Armenia nu au profitat de ocaziile avute. Nu mai au chef? Sa spuna si sa se retraga. Inteleg ca avem de ce sa-l criticam pe Daum, nu inteleg de ce-l criticam doar pe Daum, cand el este mai putin vinovat ca mafia din fotbalul romanesc si petardele care imbraca tricoul nationalei. Hagi a avut dreptate.

Marean (270 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 16:43

Ervfr. Mai greseste omul dar ia spune tu ce a facut Daum bine, vreau un singur exemplu. A intinerit echipa cu Moti di cu Gaman de 30 de ani la o caciula de bani lunar. Toate exemplele dlui Ovidiu sunt fara repros.

Toniro (2 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 16:48

Sa dai mereu vina pe antrenori atunci când se ratează câte o calificare e cea mai mare greșeală după părerea mea. Acestor pseudo-jucatori poți sa le aduci câte 10 antrenori pentru fiecare, tot nu vor reuși sa dribleze, sa cadreze mingea pe spațiul portii sau sa facă vreo acțiune. Jucătorii nu au valoare, tocmai de aceea nu ne mai calificam de 20 de ani. Avem pseudo-fotbaliști, așa ca luați-va gândul de la calificări, indiferent de ce antrenor aduceți. După părerea mea, ei sunt "actorii" principali și principalii vinovați.

Superantrenou (72 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 16:54

Nu stiu daca Daum poarta toata vina necalificarii...Totusi, langa el au fost asistenti romani, care cunosc bine situatia din fotbal, cine e in forma la moment, pe cine sa convoace etc. Eu, daca sincer, cu asemenea, cer scuze de comparatie, petarde, ocupam ultimul loc in grupa. Pe cuvant.

Andrei (276 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 16:57

@Marean. Exemplele lui Ioanitoaia sunt fara repros, dar din pacate rupte total de context si lipsite de orizont. Daum a fost un esec prin prisma rezultatelor, da, dar nu fiindca nu ne-am calificat, ci fiindca am iesit pe locul 4 intr-o grupa in care aveam valoare de 3. Atat, intelegi? Asta nu e grupa lui Piturca & Iordanescu unde Irl. de Nord e cea mai tare echipa, aici sunt Polonia si Danemarca si nici macar un Gibraltar nu avem sa facem scor, ci au venit echipe artagoase ca Armenia si Kazahstan, care au facut puncte. Un antrenor eficient obtinea locul 3. Un loc 2 consistent pentru baraj e de domeniul fantasticului avand in vedere lotul disponibil. Cu loturi mai bune am ratat mondialul din Brazilia si ne-am calificat in genunchi pentru Euro din Franta. Gresesc?

mg (138 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 16:58

..nea Ovi, nici nu ştii câtă dreptate ai. Aşa e, Daum e groparu', da nu fi supărat, trebuia să-l îngroape cineva, nu ? Doar nu era să-l lase aşa, ca pe un peşte prost împachetat şi uitat pe o tarabă, la soare.. Problema este însă cine e vinovat de malpraxis sau, mai rău, cine l-a ucis cu bună ştiinţă ? Cine sunt cioclii care ani de zile l-au fardat ca s'arate ca şi cum ar fi viu ? Poate că la unele din întrebări se va găsi răspunsul după parastas.. Fie-i ţărâna uşoară..

Vardasihan (62 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 17:11

Jucătorii nu au personalitate,nu au vână.Pe Muntenegru,într-o zi cu un joc acceptabil,România i-ar fi bătut lejer la două goluri diferență😕.Îmi vine greu să accept că o echipă ca Muntenegru,cu jocul slab prestat aseară,încă are şanse bune de calificare la barajul pentru cupa mondială din 2018😠.Daum a folosit sisteme de joc,,aiuritoare",probabil şi sfătuit de prietenii din jurul său români.Mă îndoiesc că Andrei Vochin nu a participat cu sfaturi legate de selecția jucătorilor.Parcă unii jucatori erau ignorați prea uşor şi mereu erau căutați de,,bube".Cea mai tare schimbare a fost F.Andone cu Băluță.Oare ce a încercat Daum?!😕Un tip de antrenor cum e Dan Petrescu,ar fi scos,,untul"din jucatori.Nu ar fi acceptat niciodată comedia asta de joc din partea jucătorilor.Hai România!💪💪💪

un roman (20 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 17:16

Domnule Ioanitoaia , o echipa face un antrenor mare , daca nu ai material ........ Noi avem pseudofotbalisti cu pretentii si salarii de profesionisti si valoare de amatori , ce este atat de greu de priceput asta ??????Raul a fost facut si indiferent cine vine , suntem si vom ramane pe tobogan , cat despre Hagi , sa fim seriosi , e nul ca antrenor !!!!!

show-ul rosu (10 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 17:17

Daum , Burleanu, Negoita ...Dragnea ...sunt precum o molima :(((( Doar cu sniper-ul mai pot fi indepartati !!!

utraian (123 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 17:22

Ne-am invartit si inca ne mai invartim intr-un cerc vicios, asta pana se va oficializa despartirea de Daum, fie ea prin demisie, demitere, sau despartire pe cale amiabila. Odata decis sa nu-i mai convoace pe Alibec si Budescu, neamtul a persistat in greseala si la meciurile care au urmat, neavand taria de caracter sa admita ca a gresit, in fata unor romanasi minusculi cu izmenele rupte-n dos...La randul lor Burleanu si gasca lui de "strategi " federali s-au ferit sa-l critice pentru derapaje (ca sa nu strice atmosfera de la lot, nu?). Ca sa fie complet acest tablou al incompetentei, avem de-a face si cu o generatie lipsita de personalitate si valoare. Stim cu totii ca un Hagi, un Sabau, un Raducioiu, un Dumitrescu etc. apar mai rar, dar macar ne-am fi asteptat de la actuala generatie sa compenseze lipsa talentului nativ cu o daruire mai mare: sa alerge mai mult, sa arate ca au meritat sa fie convocati. Prestatia lor si lipsa de implicare reprezinta o lipsa de respect fara de "nationala" si fata de suporteri. Cred ca poza asta - Daum cu mana la inima in timp ce se canta imnul - este cea mai sugestiva pentru falsitatea de la echipa nationala. Burleanu se preface ca a adus un superman selectioner, Daum se preface ca e roman cu mana la inima si jucatorii se prefac ca alearga. Cand se canta imnul Hagi tinea mana la inima si se uita in zare , rememorand niste amintiri dragi. Sunt convins ca se gandea la nea Iancu, apoi alerga pe teren de-ai fi zis ca e un pustan de 17 ani care vrea sa demonstreze ca merita sa fie convocat. Asta e diferenta...

tomas orzan (11 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 17:24

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

mihnoi (17 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 17:28

Nea Ovidiu, ati auzit de "Generatia de Aur"??? Stiti, aia care nu a castigat aurul! E, la Generatia aia selectioner era Tata Puiu, cel cu icoanele! Dar antrenorul era Hagi! Hagi-jucatorul, nu antrenorul! Tactica o faceau jucatorii si valoarea ne califica la mondiale si europene, chiar de pe primul loc! Nu Daum e de vina, jucatorii sunt absolut penibili! Dar daca Daum nu va continua, el trebuie dat afara acum si adus antrenorul din viitoarele preliminarii, pentru a incepe munca de acum! Cu aceleasi rezultate, dar asta e!

TheRealRedDog (3 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 17:37

Daum are clar partea lui de vină. Ca si jucătorii ăstia mediocrii - de care nu suflati o vorbă. Dar dvs domnilor cancanisti - ca ziaristi cu parere de rau nu va puteti numi- ce faceti ca sa construiti? De exemplu o analiză tactica pertinentă- si nu copy paste de cifre- sau sa promovati o idee- ex centre de copii si juniori, modele din vest etc? La dat in cap nu va întrece nimeni, presa modernă cand aveti de gand sa faceti? Singurul ziar de sport...he he, ce gluma, mai bine lipsă...

gioni (109 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 17:40

primul obiectiv desfintarea FCSB ului *** si luate masuri ptr un campionat corect ciobanul cu blaturile a distrus campionatul plus curatenie CHIRICHES TOSCA MARIN ETC nu au ce cauta in lot

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

dan (100 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 17:40

Daum, a facut din *** bici, dar din pacate nu a pocnit. Spre satisfactia multora care au avut grija sa nu pocneasca de pe la inceputuri!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

radu constantin (19 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 17:40

D-le Ioanitoaia, ati coborat nivelul jurnalismului sportiv dincolo de limita minima a bunului simt. Mi-e pur si simplu rusine cu dumneavoastra, cu echipa dumneavoastra de flecareti. Faceti cu totii orice altceva numai gazetarie sportiva nu. Intreaga medie romaneasca lasa de dorit dar dumneavoastra, cei de la Gazeta Sporturilor frizati marlania. Nu se poate sa continuati in maniera asta decat daca tineti mortis sa falimentati. Angajati oameni competenti domnule, daca nu puteti mai mult. E satula romanimea de cleveteli, barfe, misoturi si teribilsme, macar jurnalismul sa incerce desprinderea de mizeria in care se scalda societatea. N-am vazut pana la Burleanu si Daum aceasta vehementa marlaneasca in gazeta dumneavoastra in ciuda faptului ca Romania nu s-a mia claificat la un campionat mondial din '98. Cum de pana la venirea lui Daum nu v-au deranjat incompetenta si lichelismul lui M Sandu, Dragomir, Piturca etc cu totii niste nultiati, autorii reali ai distrugerii fotbalului romanesc? Atunci taceati malc cu totii, ba ii mai si invitati la gogomania aia de recurs al etapoei in care nepriceputi fiind cu totii in teoria fotbalului, va limitati la analize de arbitraj. Cat credeti ca rezistati ca gazeta de sport intr-o tara cu adevarat democratica si civilizata? Maxim o luna, v-o spun cu toata sinceritatea. Nici ca tabloid nu rezistati mai mult fiindca tot ce vehiculati pe paginile dumneavoastra sunt penibiliatti, naivitati de prescolari. In articolele dumneavoastra nu exista nimic demn de conditia de journalist, totul e o balacareala de la un cap la altul indifernt de cine scrie. Nu ati venit si nu veniti cu nimic constructiv in asa-zsiele analize ale dumneavoastra. Nu v-am avazut odata ofuscati din cauza ca Sanmartean, Cernat, Florentin Dumitru la vremea lor,n-au fost chemati la nationala cand aveam nevoie de talentul lor mai mult ca oricand. Nu v-am avzut deranhjat de capsomania lui Piturca in a nu-l folosi pe Mutu deloc in ultimele meciuri cand inca era mai bun decat orice aveam la acea ora. Va legati acum de Daum ca nu-l convoaca pe Keseru, pe Alibec...jucatori care de altfel au fost la nationala si ne-au aratat cat de incapabili sunt. N-am fost niciodata un nume de referinta in fotbal, am avut cateva individualtitati dar niciodata n-am rupt gura vreunui targ, vreodata si-atunci de unde atata suparare si indarjire importriva lui Daum? Suntem cea mai slaba nationala din zona carpat-o balcanica, bulgarii, grecii, ungurii, croatii, fostii iugoslavi au atins niveluri fotbalsitice net superioare noua. N-am avut niciodata un slectioner de valoare, nici macar de Jenei nu pot sa spun asta. Steaua lui a fost rodul unei colectii de valori nationale adunatate laolalata de fiul unui dictator. La nationala ne-am importmolit in fata Irlandei, cu domnul Jenei. ne-am mul;tumit totdeauana cu firimituri si ne-am gasit dintr-o data extreme de pretentiosi cu Daum. Si culmea, cine-l critica pe Daum, niste indivizi care n-au reprezentat nicodata nimic deosebit domeniul in care au functionat. Cand il aud pe "cititul" in vizunea unora, in realitate semidoctul de Cornel Dinu cum isi da cu parerea despre Christoph Daum, mi se strange pielea pe mine de un amestec de greata si revolta. Toate aceste mizerii prestate de gazetarii gsp-isti, savurate de prostii nastiei si completate de nulitatile acolite gsp-ului, (Becali, MM Stoica, Cornel Dinu etc), ne demosntreaza cat de primitiva este inca societatea romaneasca la suprafata ei. Sunteti cu totii de toata jena. N-aveti cum sa va depasiti conditia nici daca mai traiti 100 de ani pentru ca nu aveti nici cap nici cei 7 ani de-acasa. Nu m-astept si nu pretend sa ma postati. Randurile astea va sunt adresate dumneavoastra d-le Ioanitoaia si slugarnicei dumneavoastre echipe. Nu puteti sa pretindeti altceva decat in fata unor postaci semi *** care va tin isonul pe-aici. Iar daca sustinerea lor va bucura, (in loc sa va ingrijorezeze) e foarte, foarte grav! Sa fiti macar fizic sanatosi va doresc cu toata sinceritatea. Pentru suflet si minte,cu parere de rau spun ca nimic nu va mai poate ajuta! Sunteti pur si simplu o alta rusine a presei romanesti, (pe langa alte cateva!).

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Jos_cenzura (114 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 17:41

Exemplele sunt trase de par. Maxim macar a mai incercat ceva, tin minte o pasa exceptionala care l-a lansat pe Romica Benzar in careu, dar acesta a finalizat execrabil. Se vede ca din punct de vedere tehnic, Maxim este peste ceilalti. Keseru readus la lot? I s-au dat sanse si si-a batut joc de ele. Fie ca din lipsa de valoare, fie ca din cauza emotiilor, nu conteaza, nu mai are ce cauta la lot. Nu spun ca Andone ar fi o solutie, dar nu prea avem om de gol, Alibec e cam labil psihic in meciuri cu miza iar Budescu nu era refacut. In meciul cu Armenia, Romania a dominat clar (20 si ceva de suturi pe poarta, cand a mai facut asta Romania?) dar lipsa omului de gol a facut ca scorul sa ramana alb. Nu il apar pe Daum, nici nu sunt postac, dar daca doreati sa-l atacati, gaseati exemple mai bune. (Total de acord cu reprosul neconvocarii lui Hoban, este mult peste tot ceea ce avem la mijloc acum).

11 (23 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 17:44

Domnule Ioanitoaia am doua intrebari: 1. In ce an a venit Burleanu la conducere si care a fost ultimul turneu final la care ne-am calificat. 2. Jucatorii actuali sub a cui obladuire au fost crescuti. De acum inainte ma astep ca in urmatorii 20 de ani sa se invoce "greaua mostenire" lasata de Burleanu. Cand verii Becali vindeau tot in cumetrie cu varul gigi, Borcea, Badea, Dragomir si Sandu care mai au calitatea de a fi desfiintat campionatul de tineret/rezerve, unde ati fost, cate articole ati scris? Partasi indirecti sunteti si voi,presa, care ati ridicat in slavi si ati promovat si promovati in continuare non-valori in schimbul banilor (fie ei din trafic sau direct din buzunarele acestor indivizi indoielnici pe care ii promovati in fiecare zi). Ar fi bine sa va mai ganditi odata cum sta treaba cu trupetii si postacii. Stiti bine ca prin redactie misuna "ziaristi" care intre doua "articole" fara logica mai baga si ei tastatura pe comentarii, stiti bine ca asa cum Burleanu are trupetii lui, Sandu a avut si el trupeti personali si se pare ca trupetii mai sunt activi si dupa retragerea lui Sandu.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 17:44

...mai rau decat sa pierzi cu albania o echipa care nu avea nicio sansa nu se poate ...acest rezultat 0-1 cu Albania la C.E. din Franta e etalonul rusinii ...mai jos de atat nu ai cum sa cobori ...ma crezi ?

gheorghe (18 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 17:47

dom' ***, te-ai cam lasat incalzit si matale in elanul luptei cu postacii; in cazul lui geambasu imi parea (si cred) ca isi inventeaza o tema, de martiraj ieftin, ca sa mai distraga atentia de la modestia scriiturii; lumea ii reproseaza modul in care scrie, iar el tipa, lezat ca o damicela, ca e atac la persoana si face palpitatii; in cazul dumitale, daca te concentrezi prea mult pe postaci, vezi sa nu consumi resurse intelectuale pe care le puteai folosi mai bine la scris; adica, sa nu iti 'cauzeze' la calitatea a ce ramane scris; PS: oricum, e cam mult ca 2 ziaristi de la gsp, unul mai modest dar tupeist foarte (deja amintit), altul de frunte (***) sa aiba 'texte' despre fix acelasi subiect - ne/pusul virgulei intre subiect si predicat; eu zic ca ar trebui sa puteti mai mult, alte glume nu mai stiti?

gioni (109 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 17:48

desfintatiFCSB ul ptr un campionat corect sa u masuri impotriva ciobanului DAUM e de vina ptr mizeria de campionat si de exporturile ciobanului cu jucatori figuranti chiar penibili ca CHIRI TOSCA etc

Andrei F (1607 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 17:57

Aproape corect...Era 100% corect daca pe idolentul Maxim il lasati doar asa...Intr-o partida in care trebuia sa invingem marele Maxim parea extenuat si cand mergea sa execute loviturile de colt...Pentru ca sunteti gazetar...Intrebati-l va rog pe Vochin ce stia Daum despre echipa Romaniei pana a fi numit...Parca ne servise ca Daum are notite cu toti jucatorii romani ca parca Romania era singura echipa care era in cautare de antrenor...Pentru adeptii lui Daum...La ce rezultate are,la ce salariu ,diurne,chirie ,autoturism...s-a cheltuit cu el poate aceleasi rezultate le obtineam si cu un antrenor roman...Ca tot ne spune federatia ca trebuie ajutat fotbalul din ligile inferioare...

Poli 21 (189 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 17:58

Batrinul *** si-a atins telul, urmeaza propaganda in favoarea numirii unui "mare antrenor" din rindul groparilor de pina acum ai fotbalului romanesc , apropiatii acestui matusalem al jurnalisticii sportive.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Poli 21 (189 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 18:02

Un pusi in dosul celor care au cele mai mari "merite" in starea actuala a fotbalului romanesc .

nicu (1 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 18:02

Despre aportul lui Daum la aceasta catastrofa nu merita sa mai discutam. Problemele sale majore sunt selectia proasta si mai ales comunicarea cu jucatorii. Daum nu este, sunt convins, un mare comunicator nici in limba germana. Jucatorul roman ca profil este in general evitat ca achizitie profitabila de catre antrenorii seriosi din fotbal. Slab pregatiti fizic si tehnic, speculativi, evitand sistematic efortul, nedispusi la angajament total, lipsiti de reactie, multumindu-se cu putin, lipsiti de orgoliu...O tara cu populatie nici jumatate cat Bucurestiul cu o infrastructura sportiva mult sub a noastra a umplut Europa de fotbalisti si ne bate pe unde ne prinde. Toate tarile foste Iugoslave au fotbalisti in Europa prin toate cluburile mari; mai buni, mai slabi, mai foarte buni....Si pentru asta uitati-va doar la comportamentul din teren al jucatorilor. Lasati-l pe Daum. Lipsiti total de reactie, au bifat inca o prezenta la nationala, si-au revazut rudele si pipitele din Romania, se intorc la cluburi, salarelul merge, nu-i bai ca fac banca, de-o viluta ajunge. Cum poti pierde asa fara sa protestezi la deciziile proaste ale arbitrului (au fost slava domnului) , tavalit de adversar cu dispret, cu penalty nedat in primele minute pe un stadion vai mama lui de divizia secunda ? Fara sa te enervezi sa "dai si tu" cum se zice, cu privirile acelea resemnate din zona ierbivora? Si pentru asta e vinovat Daum? Nu trebuie s-o facem pe profetii neamului si pe dacologii de serviciu. Astia suntem, aici am ajuns dupa un sfert de secol de "lucru la federatie". Daum pleaca si e clar ca trebuie sa plece dar prieteni asta e materialul. Asta produce fabrica de fotbalisti din Romania. Sunt prea multi bani in fotbal, nu trebuie sa-ti bati capul prea mult, daca te-ai scos cu vreun contract pe-afara, viata frate...Poti sa lustruiesti si banca ca de-o vilisoara, o masina tare si o pitipoanca buna ajunge si mai si ramane. Ce tot ne freaca astia cu "sa dai totul pe teren" cu sa "bagi material", cu "pregatire fizica si sala de forta" cu "lucrul pentru detenta" cu "viteza de reactie" cu jdemii de lovituri libere ?...In Germania cand echipa pierde ziarele matura cu fotbalistii pe jos cat is ei de buni. La noi incep de a doua zi sa le lustruiasca bocancii.... Problema noastra fratilor nu e Daum, nici macar Daum; problema e in capul nostru bolnav. Acolo dospeste ca o molima uriasa si ne transforma in fiinte nesatule si hoate fara mandrie si onoare lipsite de atitudine si dragoste anume de ceva in afara de tone de bani cuveniti sau necuveniti. Pentru asta luam palme, si acceptam orice numai viata sa mai avem. S-o putem lua tot asa de la capat. Acum aduceti antrenor si faceti voi performanta cu astia....

Codreanu Olivian Codrut (2 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 18:09

Domnule Ioanitoaia, nu aveti dreptate, asa cum nu au nici toti ceilalti care il ataca pe Daum.Cu tot respectul, parca toata esenta vietii din Romania se orienteaza catre acest sport, atractiv, dar imposibil de practicat corespunzator de toata lumea.Nu sunt de vina selectionerii, ci jucatorii.Ca natie, avem pretentii exagerate in privinta fotbalului, l-am facut cu ou si cu otet pe acest german,de parca el e de vina pentru tot raul din fotbalul nostru.NU, domnule Ioanitoaia, de vina sunt jucatorii.Aia care nu fac fata nicaieri in lume, care joaca doar pentru bani si merg sa joace in strainatate, asa cum fac romanii obisnuiti, ca la munca.Nu avem talent si niciodata nu am avut.Nici pe vremea lui Hagi, nu am castigat vreun trofeu european.Ar trebui sa trecem peste, nu avem valoare si nu vom juca nimic chiar daca il aducem pe Mourinho.

ManX (119 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 18:10

Ne-am pacalit,doar suntem neam pacalici.Neam*ztu' ne-a m*ai explicat,daca mai era nevoie ca nu o sa ne mai calificam neam la un turneu final. Daca pu*neam unu' din neamu' nost cu traista sau cu cont gras în banca tot nu ne calificam. Nici cu unspe' neaMircea antrenor nu ne calificam. Eu unu' sper sa se califice turcii(ce ironica si fara sens este istoria) ca sa fie si unu' din neamu'nost la mondiale. Cum traiesc de 25 de ani în Belgia ma consolez de fiecare data si-i sustin dar fara nici o emotie.

Dolph Lundgren (6 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 18:14

Nu se poate mai rau ? ? ? BA SE POATE !!! " marele " general *** CU PATRU STELE, cu KASKETA si DASCHIS la camase, a " REUSIT " PERFORMANTA sa termine ultimul grupa de la europenele din 2016, fiind UMILIT DE ALBANIA !!!!!! ALBANIA .... " MAREA " FORTA MONDIALA care nu mai batuse romania sin 1948 !!! CARICATURA esti tu, EVREU BOLSEVIC !!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Steaua1986forever (8 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 18:16

Domnule Ioanitoaia, cereti celor care va administreaza siteul sa blocheze conturile multiple. Si atunci o sa aveti mai putini postaci. E simplu, toate publicatiile serioase au facut-o deja. Sau blocati complet comentariile. Si asta au facut alte ziare de prin tarile alea "civilizate".

toto (158 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 18:20

O nationala nici prea-prea, nici foarte-foarte.ne mintim ca avem jucatori valorosi, tot respectul pentru Gica. suntem caz de targa!Daum? o greseala ca a venit in Romania, din punct de vedere profesional si o incompetenta a celui care l-a adus!

pawn (64 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 18:20

ma, dar...romanii de rand chiar n-au nicio vina? pai ia hai sa vedem: cine l-a adus pe daum? burleanu, visan (secretarul general frf, cel care spunea ca n-a vazut niciun meci de fotbal, ca nu-i place), bodescu, vochin. ce-au fost burleanu si visan inainte de asta? consiglierii lui basescu la cotroceni, da? cine l-a votat de 4 ori (inclusiv la referendumuri) pe basescu?? deci cand votati politicul, eu zic sa cascati bine ochii, ca va influenteaza vietile in toate sensurile.

Catalynn (24 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 18:23

Domnule Ioanitoaia nu trebuie sa ne convingeti ca Daum este un antrenor care n-are nicio treaba cu fisa postului oferit de FRF, asta deja este un truism, salariul nu e musai "faraonic", 50K pe luna pt un profesionist in fotbalul actual nu e nici pe departe un capat de tara, ci faptul ca ne-am pierdut degeaba timpul, si il pierdem in continuare! Cred ca sunt in asentimentul majoritatii ca cine a facut aceasta numire si nu luat masuri in pripa cand devenise evident pt toata lumea ca lucrurile nu merg si nici nu vor merge in directia dorita trebuie sa raspunda in solidar cu Daum!

Geo (113 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 18:24

Hai nea Ovi ca pleaca...din 30 de articole pe GSP 25 sunt despre Daum... ce mizerie. O sa plece...azi, maine, peste o luna, peste cele doua meciuri, in sfarsit...si o sa vina cine?? raspundeti-mi va rog la intrebare. Cine vine? Vad ca se aud zvonuri depsre Contra, Petrescu sau Olaroiu. Astia sunt antrenori? Cu tot respectul pentru dinsii, nu vreau sa cad in aceeasi oala cu dumneavoastra, nu vreau sa insult pe nimeni. Insa nu cred ca se poate lasa echipa nationala pe mainile acestor amatori. Asa ati facut si cu Piturca..demisia in sus demisia in jos..si cine vine domlee? nu conteaza...demisia..si a venit Iordanescu..si ne-am facut de ras cu Albania. Ati cerut demisia antrenorului in plina campanie de pe primul sau al doilea loc cu 7 goluri marcate si doar unul primit. Asta se intampla cand nu asculti cand ti se dicteaza echipa ce trebuie sa joace. V-am pupat...nea Ovi...sunteti in primul rand al ucigasilor fotbalului romanesc cot la cot cu Sandu, Becali si intr-o mai mica masura Burleanu.

mircea_deca (14 comentarii)  •  5 septembrie 2017, 18:36

mai poti.....mai poti............................

Comentează